תשלומים | הסכמי פשרה בישראל

תשלומים

תביעה ייצוגית |בית בכפר בע"מ [13/03/2019]

ת"צ - 56428-05-16

הצדדים - פינברג ציפורה נ' בית בכפר- ביתן אהרון בע"מ ובית כפר-גדרה בע"מ

תאריך פרסום - 13.3.2019

תקציר - עניינה של התביעה הוא בבקשת התובעים לפיצוי ולהפחתת תשלומים אשר שילמו חברי הקבוצה בגין העסקת והלנת מטפל אישי, ביחידות הדיור אצל הנתבעות שבהסדר, בטענה כי התשלומים הנגבים הינם מכוחו של תנאי מקפח בחוזה אחיד ואינם מתיישבים, כביכול, עם פסיקת בית הדין לחוזים אחידים בח"א 35070-02-11 עמותת דיירי הדיור המוגן בישראל נ' אחוזת בית ואח'.

ב"כ התובעים - וייס, פורת ושות' עורכי דין

ב"כ הנתבעת - עו"ד דני כביר ועוד"ד נאור וקנין

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב

הסכם פשרה | נעלי נאות אגש"ח לעסקים בע"מ [23/07/2017]

ת"צ: 7104-06-12 הצדדים: שנית אורן  נ' נעלי נאות אגש"ח לעסקים בע"מ תאריך פרסום: 23/07/17

הסכם פשרה | סלופארק טכנולוגיות בע"מ [06/06/2017]

ת"צ: 14406-08-15 הצדדים: לירן כרמלי ויואב גותי נ' סלופארק טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

תביעה ייצוגית | מי רמת גן בע"מ [7/11/2017]

  ת"צ: 25189-12-14 הצדדים: הראל ציון נ' מי רמת גן בע"מ תאריך פרסום: 7/11/17 תקציר: התובע טען שמי רמת גן גבו ממנו אגרה בגין חיבור רשת פרטית למפעל מים בניגוד להוראות המעבר בכללי תאגידי מים וביוב. מי רמת גן תשיב לחברי הקבוצה התובעים סך של 7.5 אחוז מתשלומי אגרת החיבור ששולמו בפועל. mei_rg

תביעה ייצוגית | נאות אביב בע"מ ואח' [14/01/2018]

 

ת"צ: 44491-05-14 הצדדים: אסתר חורי נ' נאות אביב בע"מ ואח' תאריך פרסום: 14/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות הפרו את הוראות חוק חניה לנכים וחוק שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות, בכך שהן גבו דמי חניה מאנשים בעלי מוגבלויות שחנו בחניון המתחם המסחרי "לונדון מיניסטורס" בתל אביב, שעה שלטענת המבקשת הוראות הדין פוטרת אותה מתשלום דמי החניה.

המשיבה (2) מתחייבת כי כל בעל מוגבלות אשר יציג תג חנייה בתוקף שהונפק לו כדין יוכל להחנות את רכבו בחניון "נאות אביב" ללא תשלום, למשך 3 שעות ובכפוף להצגת חשבונית רכישה באחת מחנויות המתחם המחסרי "לונדון מיניסטרס".

2. המשיבה (2) תקצה לציבור הנכים 5 מקומות חנייה נגישים חדשים, ואלו ייועדו אך ורק לציבור זה ויסומנו בהתאם.

3. המשיבה תעניק לטובת חברי הקבוצה תרומה כספית בסך 33,000 ש"ח עבור ארגון הגג של ארגוני הנכים בישראל

4. המשיבה תציין בעמדות התשלום ובשילוט הקיים בחניון "נאות אביב" את דבר הענקת הפטור מתשלום דמי חנייה לבעלי מוגבלות שיציגו תג חניה בתוקף שהונפק להם כדין.

תוצאת תמונה עבור חניית נכים

דנאל אדיר יהושע בעמ הסדר פשרה

הסדר פשרה | דנאל אדיר יהושע בע"מ

ת"צ 10906-05-18, 37270-04-16 הצדדים – Nelia Kutniakova נ' דנאל אדיר יהושע בע"מ תאריך פרסום: 07/12/2020 תקציר – טענת התביעה היא לאי תשלום מוסדר לעובדים זרים תחת החברה, כמו ביטוחים פנסיונים, תשלומי חג ועוד ב"כ המבקש – עו"ד גל גורודיסקי המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [2/10/2017]

ת"צ: 2087-09-14 הצדדים: נגר צביה נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 2/10/17

הסכם פשרה |בנק דיסקונט לישראל בע"מ [15/1/2019]

ת"צ: 60832-07-13

הצדדים: עו"ד ברק רון נ' בנק דיסקונט לישראל בע"מ 

תאריך פרסום: 15/1/19

תקציר:

עניינה של התובענה בחשבונות מט"ח אשר נפתחו למבקש לצורך ביצוע פעולות מט"ח.

לפי הטענה, חשבונות אלו נפתחו שלא על דעת המבקש, וכן כי הם מהווים חשבונות תמורה, כהגדרתם בהוראת ניהול בנקאי תקין מס' 415 של המפקח על הבנקים, אשר אינם אמורים להיות מחויבים בדמי ניהול, ולמרות זאת חויבו בדמי ניהול.

הסכם פשרה | עיריית תל אביב יפו [29/06/2017]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ' עיריית תל אביב יפו תאריך פרסום: 29/06/17

הסדר פשרה | 26/05/2020 קופת חולים מאוחדת

ת"צ  42629-06-17 הצדדים  שיפר משה שלנה נגד קופת חולים מאוחדת תאריך פרסום: 26/05/2020 תקציר – הטענה כי מאוחדת הפרה את חובתה להשיב ליורשי מבוטחיה שנפטרו תשלומים שנגבו בטעות ו/ או ביתר בגין התקופה שלאחר הפטירה ו/ או לא השיבה סכומים נכונים, הכל בקשר עם תשלומים בגין שירותי בריאות נוספים ב"כ המבקשים: עו"ד אבנר גבאי ב"כ המשיבה: עו"ד פז מוזר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18 תקציר: הקבוצה: לקוחות פלאפון שמהם גבתה סכומי כסף ביתר, בין בניגוד למוסכם ובין בניגוד לדין, אשר קיבלו ממנה החזר בגובה סכום הקרן בלבד וללא הפרשי הצמדה וריבית כדין. בית המשפט קיבלת את התובענה הייצוגית וקבע, כי היה על פלאפון להשיב לחברי הקבוצה סכומי כסף שנגבו על ידה ביתר בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, ומאחר ופלאפון לא נהגה כך, עליה לשלם לטובת הציבור סכום של 2,628,099 ש"ח. בצירוף הפרשי הצמדה וריבית החל מיום 16.6.2015 ועד יום התשלום בפועל. התשלום יבוצע בהעברה של סכום פסק הדין לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד לפי סעיף 27א לחוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פלאפון

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [22/02/2018]

  ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: לוין נ' עיריית תל אביב יפו תאריך פרסום: פרסום ראשון: 29.6.17 פרסום נוסף: 22.2.18 תקציר: התביעה הנטענת: השבת גבייה ביתר של אגרות, היטלים ותשלומי חובה, שעודכנו מכח חוק העזר לתל אביב יפו, שנוצרה כתוצאה מאי הפחתת תעריפי תשלומי החובה בשל מדדים שליליים. הקבוצה: כל מי שגבתה ממנו עיריית תל אביב יפו ב-24 החודשים שהסתיימו ביום 19.10.15, תשלומי חובה שהתעדכנו לפי חוק העזר הצמדה למדד ואשר היה משלם סכום נמוך יותר אילו השתנה תשלום החובה ביום הראשון בכל חודש, לפי שיעור השינוי של המדד האחרון שפורסם קודם ליום שבו עלה או ירד בפעם האחרונה תשלום החובה, לעומת המדד האחרון שפורסם לפני יום השינוי החדש. תוצאת תמונה עבור עיריית תל אביב  

קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים

אישור תובענה ייצוגית| בנק מזרחי טפחות בע"מ [03/02/2019]

ת"צ - 5285-03-15 הצדדים – כפיר גבע נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ תאריך פרסום - 03.02.2019 תקציר - נטען כי כל עסק קטן או אדם שחויב בעמלת הוצאת ערבות בסכום הגבוה מתעריף עסק גדול. ב"כ התובע המייצג - עו"ד דביר גלייזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [31/05/2018]

ת"צ: 53995-11-15 הצדדים: כהן ואח'  נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ (Yes"") תאריך פרסום: 31/5/18 הטענה: Yes שירותי לווין, פעלה בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שסיפקה ללקוחותיה שירותי תוכן במסגרת שירות ה- VOD  בעסקאות לתקופות קצובות המתחדשות באופן אוטומטי מדי חודש, ללא הסכמת הלקוח. תוצאת תמונה עבור יס

עיתון: גלובס
קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים
נתן תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית | נתן המרכז הישראלי לרפואה סעודית בע"מ

ת"צ 41663-12-13, 26610-02-17 הצדדים – ספרנסקי נ' נתן- המרכז הישראלי לרפואה סעודית בע"מ הצדדים – למברסקי נ' נתן- המרכז הישראלי לרפואה סעודית בע"מ תאריך פרסום: 19/11/2020 תקציר – המשיבה ניכתה משכר עובדיה ניכויים שלא כדין בגין "קרן אירועים" ובגין "אבדן כושר עבודה" וכן שהחברה חישבה באופן שגוי ומופחת את שיעור המשרה השנתי של עובדיה שאינו כולל שעות היעדרות בתשלום, חופשה וחג. ב"כ המבקש – עו"ד גל גורודיסקי, עו"ד אפרים יצחקוב ב"כ המשיבה- עו"ד דרור טאובמן, עו"ד ירון קוכמן, עו"ד יאיר דוד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [26/12/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

הטענה: בזק חייבה שלא כדין את המבקשים ולקוחות נוספים בגין שירותי תחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל.

עוד נטען, כי מדובר בחיוב סרק, שכן מדובר במכשירי טלפון שיוצרו עד שנות התשעים של המאה שעברה, אשר אינם משווקים יותר ו/או אינם בשימוש.

קבוצת התובעים: לקוחות בזק, אשר חויבו על ידי בזק בגין שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת הבקשה.

החל מחודש מרץ 2017 שלחה בזק ללקוחותיה המנויים על שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, הודעה בכתב בחשבון הטלפון שנשלח אליהם, במסגרת ביקשה בזק מהלקוחות לעדכן אותם האם הם מעוניינים להמשיך ולקבל את שירות התחזוקה בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

החל מיום 23.5.17 חדלה בזק לחייב את לקוחותיה בגין שירות התחזוקה (למעט הלקוחות שהשיבו שמעוניינים להמשיך לקבל שירות).

החל מיום 23.5.17 ועד ליום 23.11.17 המשיכה בזק לספק את שירות התחזוקה בחינם ללקוחות  שלא השיבו להודעת בזק כי הם מעוניינים להמשיך לקבל את שירות התחזוקה.

בזק תשלם גמול בסך כולל של 18,000 ש"ח ושכ"ט לבאי כוחם בסך של 182,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים

תביעה ייצוגית | שופרסל בע"מ [15/12/2017]

ת"צ: 34877-10-16 הצדדים: יצחק שמעון נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

טענת המבקש: בסניפי רשת "יש" מטעים את הלקוחות כאשר שוקלים מוצרי בשר ועוף שארוזים מראש יחד עם המגשית ו/או תבנית האריזה.

המשיבה טוענת כי אין בסיס לנטען בבקשת האישור וכי ברשת קיימים נהלים ברורים בעניין נטרול משקל האריזה מן המוצר.

חברי הקבוצה: לקוחות אשר רכשו מוצרי עוף ובשר טרי ארוזים מראש בסניפי "יש" בתקופה שהחלה בחודש פברואר 2015 עד ינואר 2017.

מתן הטבה לחברי הקבוצה: שופרסל תשיב ללקוחות כל סניפי יש סך של 690,000 ש"ח. תוענק ללקוחות סניפי "יש" שירכשו מוצרי עוף טרי ארוזים מראש, הנחה של 10% על כל רכישה של מוצר, עד למיצוי סכום ההחזר.

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimg.wcdn.co.il%2Ff_auto%2Cw_200%2Ct_54%2F1%2F7%2F7%2F6%2F1776356-46.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Ftags.walla.co.il%2F%25D7%25A9%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%25A1%25D7%259C%3Fpage%3D3&docid=v1HX00SrNDYZHM&tbnid=VFy9G5avIUlfoM%3A&vet=12ahUKEwjY59v0z6jnAhXSC-wKHVziDBM49AMQMyhKMEp6BQgBEJUB..i&w=200&h=112&itg=1&bih=937&biw=1920&q=%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%20%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%96%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%A1%D7%A7%D7%99&ved=2ahUKEwjY59v0z6jnAhXSC-wKHVziDBM49AMQMyhKMEp6BQgBEJUB&iact=mrc&uact=8

עיתון: הארץ , המבשר
קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה [15/12/2017]

ת"צ: 14018-12-16 הצדדים: צביקה וינטראוב נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: העירייה גובה ביתר הוצאות גביה בגין מכתבים בדואר רגיל ובדואר רשום וכן בגין עיקולי בנק אלקטרוניים

ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים המירביים שנקבעו בתקנות המסים ביחס לפעולות אלו אלא רק את ההוצאות הישירות בפועל הכרוכות בכך.

תוצאת תמונה עבור עיריית חדרה

קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים

הסכם פשרה | פריים ליס [02/07/2017]

ת"צ: 5474-01-15 הצדדים: המרכז הישראלי לכירורגיה וגניקולוגיה מיילדותית  נ' פריים ליס תאריך פרסום: 2/7/17

קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים

תובענה ייצוגית | דרך ארץ הייווייז בע"מ [12/11/2018]

ת"צ: 31289-03-16 הצדדים: חגי בנימין ואח' נ' דרך ארץ הייווייז בע"מ תאריך פרסום: 12/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת המשיכה לשלוח חשבוניות ללקוחותיה למרות שידעה שהכתובת הרשומה אינה רלוונטית, כך נוספו לחוב ריביות גבוהות ותשלומי פיצוי והחזר.

קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, חיובי אגרות, חיובים, תקנות הגבייה, תשלומים

תביעה ייצוגית | עיריית ראש העין [7/12/2017]

ת"צ: 25918-02-13 הצדדים: סולריס סוככים בע"מ נ' עיריית ראש העין תאריך פרסום: 7/12/17

תקציר:

תובענה ייצוגית כנגד הנתבעת בשם כלל הנישומים בסקר נכסים אשר חויבו בחיוב רטרואקטיבי בארנונה, ב-24 החודשים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד מועד אישור בקשת האישור.

עילות התובענה: השבה כספית לחברי הקבוצה מכוח ס' 1 (א) לחוק עשיית עושר ולא במשפט, עילות נזקיות בשל רשלנות, הפרת חובת תום הלב הכללית דיני המשפט המינהלי.

siteLogo

עיתון: מעריב , מלאבס
קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, חיובי אגרות, חיובים, תקנות הגבייה, תשלומים, אגרות, ארנונה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק סביבתי, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים

תביעה ייצוגית |נעמ"ת – תנועת נשים עובדות ומתנדבות [16/06/2019]

ת"צ - 53207-04-15

הצדדים - ענת בן חיים נ' נעמ"ת - תנועת נשים עובדות ומתנדבות

תאריך פרסום - 16.6.2019

תקציר - עניינה של התביעה הייצוגית היה שאלת זכאות עובדות ועובדי נעמ"ת לשעבר, אשר סיימו את עבודתם לפני יותר מ-7 שנים, לכספים בשיעור של 2.33% אשר הופקדו, על ידי נעמ"ת, בחשבונות הנושאים את שמותיהם בקופות הגמל לתגמולים ולפיצויים שנוהלה על ידי קג"מ, המנוהלים בידי מיטב דש.

ב"כ התובעת - עו"ד גל גורודיסקי

קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, חיובי אגרות, חיובים, תקנות הגבייה, תשלומים, אגרות, ארנונה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק סביבתי, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, קרן פנסיה, תשלומים

הסדר פשרה |איילון חברה לביטוח בע"מ [22/05/2019]

ת"צ - 52049-12-14, 26663-02-17

הצדדים - מיכאל הלמן נ' איילון חברה לביטוח בע"מ

תאריך פרסום - 22.5.2019

תקציר - עניינה של התובענה הוא בעלי הפוליסות, המבוטחים או המוטבים שבוטחו ע"י המשיבה בפוליסות ביטוח אישי או בפוליסות לביטוח אחר, ואשר שילמו למשיבה דמי אשראי, דמי גבייה, דמי הסדר תשלומים ביתר או כל תשלום דומה לאלה תוך חריגה מהדין ו/או תוך חריגה משיעורי הריבית אשר הוצגו בפוליסות, אשר מועד תחילת תקופת הביטוח על פיהן חל לאחר 24.12.2007 ועד מועד אישורו של הסדר זה.

ב"כ המבקש - עו"ד עופר דהן

ב"כ המשיבה - עו"ד תמי גרינברג, עו"ד אביב קלפנר

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, ביגוד ונעליים, חוק ההגבלים העסקיים, מחירים, תשלומים, שירותים, תשלומים, אגרות, חיובי אגרות, עיריות, תאגיד מים, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, חיובים, פיננסים, פנסיה, תשלומים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, קופת חולים, תרמית, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק מזרחי טפחות, תרמית, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, שכר, תשלומים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, חיובי אגרות, חיובים, תקנות הגבייה, תשלומים, אגרות, ארנונה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק סביבתי, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, קרן פנסיה, תשלומים, ביטוח, גביית יתר, תשלומים

תביעה ייצוגית | 012 סמייל טלקום בע"מ [18/10/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אלי שרביט נ' 012 סמייל תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 18/10/10 תקציר: הטענה: 012 סמייל הפרה את חובתה לספק שירות טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים מקו טלפון נייד לשם דיווח על תקלה בשירותי מפעיל בזק בינלאומיים המסופקים על ידה, שכן העמידה לרשות לקוחותיה קו 1-800 שבו לקוח המתקשר מטלפון נייד נושא בעלות המשולמת למפעיל הרט"ן של הלקוח.