נזק ממוני | הסכמי פשרה בישראל

נזק ממוני

לינדו

תובענה ייצוגית |רשת לינדו בע"מ [09/07/2019]

ת"צ - 20717-12-18

הצדדים - רינת בריוטי נ' לינדו בע"מ

תאריך פרסום - 9.7.2019

תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של רשת לינדו שכתובתו: https://www.lindo.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

הסכם פשרה | זול ובגדול

הסכם פשרה | זול ובגדול

ת"צ – 9599-09-20 הצדדים – פרי נ' זול ובגדול בע"מ תאריך פרסום – 14.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה מוצר במבצע, כאשר בפועל פורסם המחיר הרגיל של המוצר, הטעתה את הלקוחות, לטענת המבקש הדבר גרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלתי ממוניים ב"כ המבקש – גולן נפתלי, עו"ד ב"כ המשיבה – קובי בלן-סימון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | דקלה ביטוח

הסדר פשרה | דקלה ביטוח

ת"צ – 6501-04-14 הצדדים – פרופ׳ רחל ויסבורד נ׳ דקלה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 19.05.2021 תקציר – בטענה כי דיקלה החסירה מדד אחד במסגרת הכיסוי הביטוחי ע״פ הפוליסה ולא הוצמדו הסכומים למדד הידוע במועד התשלום, כך שנגרם נזק כספי לחברי הקבוצה ב"כ המבקשת – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסדר פשרה | קווי חופשה

הסדר פשרה | קווי חופשה

ת"צ – 7979-09-16 הצדדים – הגב׳ אירה פרידמן נ׳ קווי חופשה בע״מ תאריך פרסום – 03.06.2021 תקציר – טענת המבקשת כי המשיבה אינה משיבה לנוסעים שלא התייצבו לטיסתם את מיסי הנמל ואינה מיידעת אותם בדבר זכותם לקבלם בחזרה ב"כ המבקשת – אסף כהן, עו״ד, ברק רון, עו״ד ב"כ המשיבה – יגאל בורוכובסקי, עו״ד, עברי פיינגולד, עו״ד, ניצן אפגין, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון המבשר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , המבשר
אלעין 2

הסדר פשרה |תאגיד המים "אלעין" בע"מ [13/11/2019]

ת"צ - 66826-09-16

הצדדים - גב' אזהאר סיף ועזבון המנוח מועדאד סעד ז"ל נ' תאגיד המים "אלעין" בע"מ

תאריך פרסום - 13/11/2019

תקציר - הטענה: המשיבה פעלה בניגוד לכללי תאגידי מים וביוב ובכך גרמה נזק לתושבי הכפר יאנוח. 

ב"כ המבקשים: עו"ד סולימאן עאמר

ב"כ המשיבה: עו"ד סאמי ברקאת

עיתון: גלובס , אל סינרה
הסכם פשרה | חברת חשמל

הסכם פשרה | חברת חשמל

ת"צ – 39223-02-19 הצדדים – ויסבורד נ' חברת החשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום – 25.04.2021 תקציר – בטענה לסיווג שגוי של חלק מחשבונות החשמל ובכלל זה, כי חברת החשמל הפיקה חשבון תקופתי בדרך של הערכה, גם במקרים בהם הפיקה חשבון תקופתי בדרך של הערכה, למרות שלא נמנעה גישה לקריאת המונה. לטענת המבקש גביית תעריף המונה נעשתה שלא כדין ב"כ המבקשים – אלרן שפירא בר אור, עו"ד רוני אבישר שדה, עו"ד ב"כ המשיבה – יהודה רוזנטל, עו"ד עוז סאסי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | פועלים

הסדר פשרה | פועלים

ת"צ – 48536-12-17 הצדדים – מר אמוץ חורב נ׳ פועלים אי.בי.אי ניהול וחיתום בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 20.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי בדוחות החברה הוחסר מידע מהותי אודות שיתוף פעולה של החברה עם יועצי ההנפקות רפי ליפא וגל עמית ותוך שנטען כי לאחר השת״פ המוזכר לעיל נסחרו מניות החברה בשער גבוה משהיו נסחרות אלמלא האמור לעיל וכי בעקבות גילוי המידע, שהתפרסם מאוחר, לטענת המבקש, ירד שער המניה של החברה בצורה חדה ונגרם נזק לחברי הקבוצה המיוצגת ב"כ המבקש – עו״ד שלומי מושקוביץ עו״ד נתי פולינגר ב"כ המשיבה – עו״ד ירון אלכאוי עו״ד אהוד כצנלסון המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קרטל

תביעה ייצוגית |איי.יו. אופטרוניקס בע"מ [16/05/2019]

ת"צ - 53990-11-13

הצדדים - הצלחה התנועה הצרכנית לקידום חברה כלכלית הוגנת נ' AU Optronics ואח'

תאריך פרסום - 16.5.19

תקציר - עניינה של בקשת האישור הוא בטענה שהמשיבות היו צד לקרטל בינלאומי לתיאום מחירי פנלים של מסכים שטוחים, אשר לפי הטענה גרם נזק ממון לצרכנים בישראל.

ב"כ המבקשת - עו"ד אורי ברעם, עו"ד יעקב סבו

ב"כ המשיבה - עו"ד אורי שורק

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | איפקס הנפקות

הסכם פשרה | איפקס הנפקות

ת"צ – 16652-04-16 הצדדים – מונרוב נ' איפקס תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי תשקיף ההנפקה של החברה כלל פרטים שונים ומטעים, וכי הנתבעת אחראית כלפי הקבוצה המיוצגת בגין נזקים שנגרמו להם בשל כך, ונדרשת לפצות את מחזיקי אגרות החוב בהתאם לחוק לניירות ערך. ב"כ המבקשת – עמית מנור, עו"ד ב"כ המשיבה – רענן קליר, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | כלמוביל

הסכם פשרה | כלמוביל

ת"צ – 14678-05-18 הצדדים – רון בן מאיר נ' כלמוביל בע"מ ו Mitsubishi Motors Corporation תאריך פרסום – 20.07.2021 תקציר – במסגרת התובענה נטען כי קיים פגם בחלון הגג המותקן ברכבי מיצובישי פאג'רו בעטיו נוצרת חלודה בחלון הגג וכי תופעת חלודה נכללת באחריות הנתבעות ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד, רון לדרמן, עו"ד ב"כ המשיבות – אורית מלכא, עו"ד, יעקב שרביט, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
הסכם פשרה | מי אביבים

הסכם פשרה | מי אביבים

ת"צ – 29901-10-20 הצדדים – אלון צרפתי נ׳ תאגיד המים והביוב מי אביבים בע״מ תאריך פרסום – 24.06.2021 תקציר – בטענה לחישוב שגוי לכאורה של המשיבה לנוסחת החישוב "הכמות המוכרת" ב"כ המבקש – עמית גנס, עו"ד ב"כ המשיבה – מתן מונק, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | קינג סטור

הסכם פשרה | קינג סטור

ת"צ – 62242-07-20 הצדדים –דורית שכטר נ' אלמשהדאוי קינגסטור בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה, הציגה ומכרה מוצרים כ"גבינה" למרות שהם אינם עונים לסטנדרט החוקי להגדרת גבינה בדין, באופן שגרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלי ממוניים. ב"כ המבקש – עו"ד, גולן נפתלי ב"כ המשיבה – עו"ד, נסיב איוב המודעה פורסמה  בעיתון מעריב, בעיתון הארץ, בעיתון דה מרקר ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
ישרוטל 2

תביעה ייצוגית |ישרוטל ניהול מלונות (1981) בע"מ [02/12/2019]

  ת"צ - 44042-07-17 הצדדים - עדינה בשן נ' ישרוטל ניהול מלונות תאריך פרסום - 2/12/19 תקציר - הטענה, לפיה יעלים נובים מטפסים ומהלכים על רכבים החונים בחניון מלון "בראשית" ומסבים נזקים לכלי הרכב. במסגרת ההסתלקות, התחייבה ישרוטל לפצות את אורחי מלון "בראשית" אשר יטענו כי נגרמו נזקים לרכביהם בחניון המלון כתוצאה מפגיעת יעלים נובים ואשר יעמדו בתנאים המצטברים המופיעים בהסכם. ב"כ התובעת המייצגת: רענן בשן ושות' משרד עורכי דין  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים
הסכם פשרה | טביב

הסכם פשרה | טביב

ת"צ – 55989-11-19 הצדדים – מוכני ואח׳ נ׳ טביב - איכות לסביבה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 28.06.2021 תקציר – בטענה לפיה, כתוצאה מפעילותן התעשייתית של טביב ואקוכם איכות הסביבה בע״מ נפלטים לכאורה לשכונת הדר המושבות החדשה בפתח תקווה חומרים מזהמים היוצרים מפגעי זיהום וריח ברחבי השכונה ואף חושפים את תושביה ועובדי אזור התעשיה סגולה לסיכונים בריאותיים, כמו כן, נגרמה ירידת ערך לדירות בשכונה ב"כ המבקש – עוה״ד ליאור להב ב"כ המשיבה – עוה״ד אלירן סטריכמן המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה
נקניק נהריה

תובענה ייצוגית |תשלובת נקניק נהריה כשר זוקלובק 1972 בע"מ [15/04/2019]

ת"צ - 62892-10-13

הצדדים - נועה ארז נ' תשלובת נקניק נהריה כשר זוקלובק 1972 בע"מ

תאריך פרסום - 15.4.2019

תקציר - עניינה של התובענה בטענות המבקשת לפיהן המשיבה הפרה הוראות דין וגרמה למבקשת ולחברי הקבוצה לנזק ממוני ולנzק בלתי ממוני. המבקשת טענה בבקשת האישור, כי בהתנהלות המשיבה במשחטה שהפעילה, בין היתר בעת פריקת תרנגולות מכלובים פגומים, ובעת המתנת העופות בכלובים לפני השחיטה, גרמה המשיבה להפרה של הוראות חוק צער בעלי חיים.

ב"כ המבקשת - עו"ד ניזאר טנוס

ב"כ המשיבה - עו"ד טלילה רוזנבלום

קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים
הסכם פשרה | שלמה החזקות

הסכם פשרה | שלמה החזקות

ת"צ – 6658-12-15 הצדדים – פולר מערכות אלקטרוניות בע"מ נ' ש.שלמה החזקות בע"מ ואח' תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענה לפיה המשיבה גבתה סכומי ביטוח ביתר מכל לקוח שחכר כלי רכב ונדרש לשלם עבור ביטוח חובה וזאת בניגוד לחוק לכאורה ב"כ המבקשת – נאור-גרשט, עו"ד ב"כ המשיבות – גורניצקי ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | טלקום

הסכם פשרה | טלקום

ת"צ – 64521-12-18 הצדדים – מר מיכאל יריחוב נ' ת.א. טלקום בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת התובע כי החברה כביכול לא שילמה "תמריץ טכנאים"/ תמריץ "עמידה ביעדים" לטכנאים אשר עבדו אצלה ובגין עילת פנסיה ופדיון חופשה. ב"כ המבקש – ענת שני-רבה ותמורה דויטש-קאופמן, עו"ד ב"כ המשיבה – רפי הולין ומעיין ויס לוי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון המבשר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , המבשר
קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים
הסכם פשרה | אשת תיירות

הסכם פשרה | אשת תיירות

ת"צ – 7619-11-20 הצדדים – בן חנדלי נ' אשת- ארגון שירותי תיירות בע"מ תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי נגרם חסרון כיס למבקש וליתר הקבוצה כאשר המשיבה גבתה דמי טיפול מכל טיסה שבוטלה מטעם מי מחברי הקבוצה וזאת ללא כל סמכות חוקית ב"כ המבקש – הראל ברק, עו"ד ליאור להב והדר סטמפו, עו"ד ב"כ המשיבה – חיים פורי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, גביית יתר, דמי טיפול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עמלות, תיירות ונופש
הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, גביית יתר, דמי טיפול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עמלות, תיירות ונופש, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח
אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, גביית יתר, דמי טיפול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עמלות, תיירות ונופש, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
הסדר פשרה | יינות ביתן

הסדר פשרה | יינות ביתן

ת"צ – 3889-01-18 הצדדים – ניסנבוים נ׳ יינות ביתן בע״מ תאריך פרסום – 31.05.2021 תקציר – לטענת המבקש, המשיבה לא סימנה את מוצריה ואת המחיר ליחידת מידה של מוצריה בהתאם לדין וכך מנעה מהצרכן להשוות מחירים בין מוצרים דומים. לטענת המבקש הדבר מקשה על קבלת החלטה מושכלת, כדאית וחסכונית מבחינה כלכלית. ב"כ המבקש – חן שטיין ו/או ליאת שטיין עו״ד ב"כ המשיבה – קובי בר און עו״ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, גביית יתר, דמי טיפול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עמלות, תיירות ונופש, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אריזות, הגנת הצרכן, משקל, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים
, נזק ממוני, תשלומים עודפים,
ת"צ – 5105-07-18 הצדדים – משה ולורה פראג נ׳ פרשקובסקי השקעות ובניין בע״מ תאריך פרסום – 12.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבות הפרו כביכול את סעיף 6ג לחוק הממכר (דירות) המגביל את סכום ההוצאות המשפטיות ל5000 ש״ח, וזאת בשל כך שהמשיבות גובות לכאורה סכומים נוספים על הוצאות משפטיות ב"כ המבקשים – עו״ד, אליעזר שוורץ ב"כ המשיבה – עו״ד, רונן מוזסון המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv-haboker/">בעיתון מעריב הבוקר</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסדר פשרה | פרשקובסקי השקעות

, נזק ממוני, תשלומים עודפים,
ת"צ – 5105-07-18 הצדדים – משה ולורה פראג נ׳ פרשקובסקי השקעות ובניין בע״מ תאריך פרסום – 12.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבות הפרו כביכול את סעיף 6ג לחוק הממכר (דירות) המגביל את סכום ההוצאות המשפטיות ל5000 ש״ח, וזאת בשל כך שהמשיבות גובות לכאורה סכומים נוספים על הוצאות משפטיות ב"כ המבקשים – עו״ד, אליעזר שוורץ ב"כ המשיבה – עו״ד, רונן מוזסון המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv-haboker/">בעיתון מעריב הבוקר</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסדר פשרה | פרשקובסקי השקעות

ת"צ – 5105-07-18 הצדדים – משה ולורה פראג נ׳ פרשקובסקי השקעות ובניין בע״מ תאריך פרסום – 12.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבות הפרו כביכול את סעיף 6ג לחוק הממכר (דירות) המגביל את סכום ההוצאות המשפטיות ל5000 ש״ח, וזאת בשל כך שהמשיבות גובות לכאורה סכומים נוספים על הוצאות משפטיות ב"כ המבקשים – עו״ד, אליעזר שוורץ ב"כ המשיבה – עו״ד, רונן מוזסון המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מיסים, נזק ממוני, תשלומים עודפים, נזק ממוני, תאגיד מים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, מחירים, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, גביית יתר, דמי טיפול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עמלות, תיירות ונופש, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אריזות, הגנת הצרכן, משקל, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נדל"ן, נזק ממוני, תשלומים עודפים
, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית,
ת"צ – 4753-02-16 הצדדים – חזן ואח' נ' lg ישראל ואח' תאריך פרסום – 03.05.2021 תקציר – תקלת BLOOTLOOP שאירעה בחלק מהמכשירים מתוצרת LG מהדגם LG-G4 ב"כ המבקש – עו"ד, אשר שרביט עו"ד, סימון דונכין ב"כ המשיבה – עו"ד, אמיר ישראלי עו"ד, יוסף אשכנזי המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/yediot/">בעיתון ידיעות אחרונות</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/israelhayom/">בעיתון ישראל היום</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסדר פשרה | LG