נזק ממוני | הסכמי פשרה בישראל

נזק ממוני

הסכם פשרה | Google

הסכם פשרה | Google

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 7948-15-18 הצדדים – זמיק ישראל בע"מ נ' Google Ireland Limited תאריך פרסום – 31.08.21 תקציר – בטענה כי במסגרת עדכון בשירות הפרסום המקוון Google AdWords הוגדלה גם התקרה היומית המקסימלית של הוצאות המפרסמים. ב"כ המבקש – עוה"ד אמיר ישראלי ועמירם טפירו ב"כ המשיבה – משרד פישר ושות' המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

ישרוטל 2

תביעה ייצוגית |ישרוטל ניהול מלונות (1981) בע"מ [02/12/2019]

  ת"צ - 44042-07-17 הצדדים - עדינה בשן נ' ישרוטל ניהול מלונות תאריך פרסום - 2/12/19 תקציר - הטענה, לפיה יעלים נובים מטפסים ומהלכים על רכבים החונים בחניון מלון "בראשית" ומסבים נזקים לכלי הרכב. במסגרת ההסתלקות, התחייבה ישרוטל לפצות את אורחי מלון "בראשית" אשר יטענו כי נגרמו נזקים לרכביהם בחניון המלון כתוצאה מפגיעת יעלים נובים ואשר יעמדו בתנאים המצטברים המופיעים בהסכם. ב"כ התובעת המייצגת: רענן בשן ושות' משרד עורכי דין  

עיתון: גלובס , מעריב
הסכם פשרה | סאלח דבאח

הסכם פשרה | סלאח דבאח ובניו

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה [הודעה ראשונה] ת"צ – 31230-10-20 הצדדים – יז'מסקי ואח' נ' סלאח דבאח ובניו בע"מ תאריך פרסום – 07.11.2021 תקציר –  בטענה כי המשיבה חייבה לקוחות עבור משקל האריזה בה נארזים המוצרים כחלק משקל המוצרים עצמם ב"כ המבקש – חגי פרידלר, עו"ד

ב"כ המשיבה – סולימאן עאמר, עו״ד
המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | קינג סטור

הסכם פשרה | קינג סטור

ת"צ – 62242-07-20 הצדדים –דורית שכטר נ' אלמשהדאוי קינגסטור בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה, הציגה ומכרה מוצרים כ"גבינה" למרות שהם אינם עונים לסטנדרט החוקי להגדרת גבינה בדין, באופן שגרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלי ממוניים. ב"כ המבקש – עו"ד, גולן נפתלי ב"כ המשיבה – עו"ד, נסיב איוב המודעה פורסמה  בעיתון מעריב, בעיתון הארץ, בעיתון דה מרקר ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | איפקס הנפקות

הסכם פשרה | איפקס הנפקות

ת"צ – 16652-04-16 הצדדים – מונרוב נ' איפקס תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי תשקיף ההנפקה של החברה כלל פרטים שונים ומטעים, וכי הנתבעת אחראית כלפי הקבוצה המיוצגת בגין נזקים שנגרמו להם בשל כך, ונדרשת לפצות את מחזיקי אגרות החוב בהתאם לחוק לניירות ערך. ב"כ המבקשת – עמית מנור, עו"ד ב"כ המשיבה – רענן קליר, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | טביב

הסכם פשרה | טביב

ת"צ – 55989-11-19 הצדדים – מוכני ואח׳ נ׳ טביב - איכות לסביבה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 28.06.2021 תקציר – בטענה לפיה, כתוצאה מפעילותן התעשייתית של טביב ואקוכם איכות הסביבה בע״מ נפלטים לכאורה לשכונת הדר המושבות החדשה בפתח תקווה חומרים מזהמים היוצרים מפגעי זיהום וריח ברחבי השכונה ואף חושפים את תושביה ועובדי אזור התעשיה סגולה לסיכונים בריאותיים, כמו כן, נגרמה ירידת ערך לדירות בשכונה ב"כ המבקש – עוה״ד ליאור להב ב"כ המשיבה – עוה״ד אלירן סטריכמן המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

פנסוניק

תביעה ייצוגית | פנסוניק [1/07/2018]

  ת"צ: 42389-01-16 הצדדים: זילברברג  נ' פנסוניק תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: המשיבות היו צד לקרטל בינלאומי לתיאום מחירי קומפרסורים, אשר לפי הטענה גרם נזק ממון לצרכנים בישראל. הגדרת הקבוצה: כל מי שרכש בישראל קומפרסורים או מוצר שבו קומפרסור הוא רכיב (כגון מקרר, מקפיא או Cooler), בתקופה שתחילתה היא לכל המאוחר ב-1.1.04 וסיומה ב-9.2.09. הסעד הנדרש בתביעה: פיצוי כספי שהוערך באופן ראשוני בסך של 64 מיליון ש"ח.תוצאת תמונה עבור פנסוניק    

עיתון: כלכליסט
אלעין 2

הסדר פשרה |תאגיד המים "אלעין" בע"מ [13/11/2019]

ת"צ - 66826-09-16

הצדדים - גב' אזהאר סיף ועזבון המנוח מועדאד סעד ז"ל נ' תאגיד המים "אלעין" בע"מ

תאריך פרסום - 13/11/2019

תקציר - הטענה: המשיבה פעלה בניגוד לכללי תאגידי מים וביוב ובכך גרמה נזק לתושבי הכפר יאנוח. 

ב"כ המבקשים: עו"ד סולימאן עאמר

ב"כ המשיבה: עו"ד סאמי ברקאת

עיתון: גלובס , אל סינרה
הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 46766-12-15 הצדדים – דוד ניצן ודוד בונפיל נ' אסם תעשיות מזון בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בכך שאסם הטעתה את הקונים כאשר צרכו מוצרי קטשופ  המיוצרים ומשווקים ע"י החברה ועליהם הופיע הכיתוב "רכיבים טבעיים בלבד", לטענת המבקשים הפרה בכך את חוק הגנת הצרכן כיוון שבמוצרים ישנם לכאורה רכיבים שאינם טבעיים. ב"כ המבקש – עוה"ד אליהו מלך וענבל אלוני ב"כ המשיבה – עוה"ד נועם רונן ושירין גבאי מצגר המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור
תנובה

תביעה ייצוגית |תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בע"מ [03/07/2019]

ת"צ - 33488-05-17

הצדדים - נחום וינקר ודוד פדלבאום נ' תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בע"מ

תאריך פרסום - 3.7.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בנוסח המילים המקדימות לתאריך המסומנות על מוצרי החלב מתוצרת המשיבה. מבקש 1 טען כי חל עליהם סעיף של מזון ארוז מראש שמכוחו הנוסח שיש לסמן עליהם הוא "עדיף להשתמש לפני", כי סימונם בנוסח "לשימוש עד" מהווה הפרה של הוראות ת"י 1145 סימון מזון ארוז מראש, וכי הדבר גורם לו וליתר צרכני מוצרי החלב לזרוק אותם בחלוף התאריך המסומן עליהם, ובסך הסב להם נזק ממוני של ערך המוצרים שנזרקו שהיו ראויים למאכל.

ב"כ המבקשים - עו"ד ניצן שמואלי

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה
הסדר פשרה | פלאפון

הסדר פשרה | פלאפון

ת"צ – 56644-11-12 הצדדים – אמיר רוסרט ואח' נ' אי-אינטראקטיב מערכות פרסום בע"מ ופלאפון תקשורת בע״מ תאריך פרסום – 03.06.2021 תקציר – בטענה כי פלאפון חייבה את לקוחותיה, שלא כדין, בגין שירותי תוכן שונים שסופקו להם ע״י אי-אינטראקטיב מערכות פרסום בע"מ ב"כ המבקש – אסף פינק, עו״ד ב"כ המשיבה – נחום קובוסקי עו״ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | מיטב דש

הסכם פשרה | מיטב דש

הודעה על החלטת בית המשפט לאשר תובענה ייצוגית ת"צ – 33886-10-13 הצדדים – עדו לוי נ׳ מיטב דש גמל ופנסיה בע״מ תאריך פרסום – 10-08-2021 תקציר – בטענה כי המשיבה העלתה את דמי הניהול בחשבון הלקוחות מבלי ששלחה אליו הודעה בת חודשיים מראש ב"כ המבקש – שמואל אהרונסון עו״ד ועופר לוי, עו״ד ב"כ המשיבה – עו"ד ברק טל ועו״ד אלעד אופק המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות
הסדר פשרה | פועלים

הסדר פשרה | פועלים

ת"צ – 48536-12-17 הצדדים – מר אמוץ חורב נ׳ פועלים אי.בי.אי ניהול וחיתום בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 20.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי בדוחות החברה הוחסר מידע מהותי אודות שיתוף פעולה של החברה עם יועצי ההנפקות רפי ליפא וגל עמית ותוך שנטען כי לאחר השת״פ המוזכר לעיל נסחרו מניות החברה בשער גבוה משהיו נסחרות אלמלא האמור לעיל וכי בעקבות גילוי המידע, שהתפרסם מאוחר, לטענת המבקש, ירד שער המניה של החברה בצורה חדה ונגרם נזק לחברי הקבוצה המיוצגת ב"כ המבקש – עו״ד שלומי מושקוביץ עו״ד נתי פולינגר ב"כ המשיבה – עו״ד ירון אלכאוי עו״ד אהוד כצנלסון המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך
הסדר פשרה | דקלה ביטוח

הסדר פשרה | דקלה ביטוח

ת"צ – 6501-04-14 הצדדים – פרופ׳ רחל ויסבורד נ׳ דקלה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 19.05.2021 תקציר – בטענה כי דיקלה החסירה מדד אחד במסגרת הכיסוי הביטוחי ע״פ הפוליסה ולא הוצמדו הסכומים למדד הידוע במועד התשלום, כך שנגרם נזק כספי לחברי הקבוצה ב"כ המבקשת – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

הודעה לעיתונות בדבר מתן פסק דין בהתאם לחוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 54603-05-15 הצדדים – רון רולנד טנה נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 2.9.2021 תקציר – בטענה כי פוליסה לביטוח חיים קבוצתית שנערכה בין עמותת גמלאי קרן פנסיה "נתיב" דרום ומרכז לבין כלל חברה לביטוח בע"מ, בוטלה שלא כדין, תוך גרימת נזק למבוטחיה. ב"כ המבקש – האני טנוס, עו"ד ב"כ המשיבה – אביאל פלינט, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון הארץ ובעיתון אל סינארה נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה
הסכם פשרה | מי אביבים

הסכם פשרה | מי אביבים

ת"צ – 29901-10-20 הצדדים – אלון צרפתי נ׳ תאגיד המים והביוב מי אביבים בע״מ תאריך פרסום – 24.06.2021 תקציר – בטענה לחישוב שגוי לכאורה של המשיבה לנוסחת החישוב "הכמות המוכרת" ב"כ המבקש – עמית גנס, עו"ד ב"כ המשיבה – מתן מונק, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים
, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים,
ת"צ – 32595-05-20 הצדדים – סייברלוג'יק בע"מ נ' בנק הפועלים תאריך פרסום – 18.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מחייבת את לקוחותיה המוגדרים כעסק גדול בגין פעולה של העברת מט"ח בעמלות פסולות וביתר. ב"כ המבקש – עו"ד, ארנון גרפי גרף ב"כ המשיבה –עו"ד, שרון לובצקי המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסדר פשרה | בנק הפועלים

, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים,
ת"צ – 32595-05-20 הצדדים – סייברלוג'יק בע"מ נ' בנק הפועלים תאריך פרסום – 18.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מחייבת את לקוחותיה המוגדרים כעסק גדול בגין פעולה של העברת מט"ח בעמלות פסולות וביתר. ב"כ המבקש – עו"ד, ארנון גרפי גרף ב"כ המשיבה –עו"ד, שרון לובצקי המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסדר פשרה | בנק הפועלים

ת"צ – 32595-05-20 הצדדים – סייברלוג'יק בע"מ נ' בנק הפועלים תאריך פרסום – 18.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מחייבת את לקוחותיה המוגדרים כעסק גדול בגין פעולה של העברת מט"ח בעמלות פסולות וביתר. ב"כ המבקש – עו"ד, ארנון גרפי גרף ב"כ המשיבה –עו"ד, שרון לובצקי המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, מט"ח, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים
, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית,
ת"צ – 4753-02-16 הצדדים – חזן ואח' נ' lg ישראל ואח' תאריך פרסום – 03.05.2021 תקציר – תקלת BLOOTLOOP שאירעה בחלק מהמכשירים מתוצרת LG מהדגם LG-G4 ב"כ המבקש – עו"ד, אשר שרביט עו"ד, סימון דונכין ב"כ המשיבה – עו"ד, אמיר ישראלי עו"ד, יוסף אשכנזי המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/yediot/">בעיתון ידיעות אחרונות</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/israelhayom/">בעיתון ישראל היום</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסדר פשרה | LG

, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית,
ת"צ – 4753-02-16 הצדדים – חזן ואח' נ' lg ישראל ואח' תאריך פרסום – 03.05.2021 תקציר – תקלת BLOOTLOOP שאירעה בחלק מהמכשירים מתוצרת LG מהדגם LG-G4 ב"כ המבקש – עו"ד, אשר שרביט עו"ד, סימון דונכין ב"כ המשיבה – עו"ד, אמיר ישראלי עו"ד, יוסף אשכנזי המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/yediot/">בעיתון ידיעות אחרונות</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/israelhayom/">בעיתון ישראל היום</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסדר פשרה | LG

ת"צ – 4753-02-16 הצדדים – חזן ואח' נ' lg ישראל ואח' תאריך פרסום – 03.05.2021 תקציר – תקלת BLOOTLOOP שאירעה בחלק מהמכשירים מתוצרת LG מהדגם LG-G4 ב"כ המבקש – עו"ד, אשר שרביט עו"ד, סימון דונכין ב"כ המשיבה – עו"ד, אמיר ישראלי עו"ד, יוסף אשכנזי המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, מט"ח, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית
, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים,
<strong>הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית</strong> ת"צ – 41309-08-16 הצדדים – מר אור פנחס נ' א.ב.א ויקטורי חברה לניהול ואחזקות בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – גביית תשלום בגין משקל אריזת מוצרי העוף בניגוד לחוק ב"כ המבקש – עו"ד עידן סלע ב"כ המשיבה –עו"ד אשר אפריאט, עו"ד נופר טל המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | ויקטורי

, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים,
<strong>הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית</strong> ת"צ – 41309-08-16 הצדדים – מר אור פנחס נ' א.ב.א ויקטורי חברה לניהול ואחזקות בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – גביית תשלום בגין משקל אריזת מוצרי העוף בניגוד לחוק ב"כ המבקש – עו"ד עידן סלע ב"כ המשיבה –עו"ד אשר אפריאט, עו"ד נופר טל המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | ויקטורי

הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית ת"צ – 41309-08-16 הצדדים – מר אור פנחס נ' א.ב.א ויקטורי חברה לניהול ואחזקות בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – גביית תשלום בגין משקל אריזת מוצרי העוף בניגוד לחוק ב"כ המבקש – עו"ד עידן סלע ב"כ המשיבה –עו"ד אשר אפריאט, עו"ד נופר טל המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, מט"ח, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים
, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים,
<strong>הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה</strong> ת"צ – 18491-09-20 הצדדים – סכימה - הדרכה מולטימדיה בע״מ נ׳ אלבר ציי רכב בע״מ תאריך פרסום – 08.11.2021 תקציר – בטענה כי לקוחות עסקאות ליסינג של המשיבה, אשר רכבם נגנב או אבד אובדן גמור (טוטאל לוס) נדרשו לשלם דמי השתתפות למשיבה בגין כך ב"כ המבקש – עו״ד עילי ממן ב"כ המשיבה – עו״ד אסף לוין המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | אלבר

, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים,
<strong>הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה</strong> ת"צ – 18491-09-20 הצדדים – סכימה - הדרכה מולטימדיה בע״מ נ׳ אלבר ציי רכב בע״מ תאריך פרסום – 08.11.2021 תקציר – בטענה כי לקוחות עסקאות ליסינג של המשיבה, אשר רכבם נגנב או אבד אובדן גמור (טוטאל לוס) נדרשו לשלם דמי השתתפות למשיבה בגין כך ב"כ המבקש – עו״ד עילי ממן ב"כ המשיבה – עו״ד אסף לוין המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | אלבר

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 18491-09-20 הצדדים – סכימה - הדרכה מולטימדיה בע״מ נ׳ אלבר ציי רכב בע״מ תאריך פרסום – 08.11.2021 תקציר – בטענה כי לקוחות עסקאות ליסינג של המשיבה, אשר רכבם נגנב או אבד אובדן גמור (טוטאל לוס) נדרשו לשלם דמי השתתפות למשיבה בגין כך ב"כ המבקש – עו״ד עילי ממן ב"כ המשיבה – עו״ד אסף לוין המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, בתי מלון, ישרוטל, נזק ממוני, רכב, רכבים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, רשתות מזון, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אחריות, איכות הסביבה, החוק לטיפול סביבתי, זיהום אוויר, חוק אוויר נקי, מפגע סביבתי, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, תברואה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, נזק ממוני, תאגיד מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, נזק ממוני, תנובה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מי אביבים, נזק ממוני, תאגיד מים, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, מט"ח, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים
, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני,
<strong>הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה </strong> ת"צ – 41687-06-20 הצדדים – יצחק סקוברוניק נ' צ'מפיון מוטורס בע"מ ואח' תאריך פרסום – 27.10.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הציגה ללקוחות מצגי שווא ביחס לנתוני צריכת החשמל וטווח הנסיעה של רכבי אאודי e-tron המשווקים על ידה בישראל ב"כ המבקש – עו״ד אייל וייסמן, עו״ד מיטל תורג'מן-כהן ב"כ המשיבה – עו״ד נועם גילאון המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/calcalist/">בעיתון כלכליסט</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | צ'מפיון מוטורס

, נזק ממוני, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממ