חיובים | הסכמי פשרה בישראל

חיובים

הסכם פשרה | סלקום

הסכם פשרה | סלקום

ת"צ – 55006-04-15 הצדדים – גרינברג נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר –  סיבה התביעה בחיוב החברה בתשלום שירות פירוט שיחות בדואר, לאחר ששירות זה ניתן בחינם ע"י הנתבעת. לפי הנטען, חיוב זה היה שלא כדין ב"כ המבקש – גיל רון, עו"ד אהרן רבינוביץ, עו"ד ב"כ המשיבה – חניטל בילינסון נבון, עו"ד ליאור גלברד, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

מנורה מבטחים

הסכם פשרה | מנורה מבטחים ביטוח בע"מ [10/09/2017]

 

ת"צ: 18689-04-14 הצדדים: מר אייל רווח נ' מנורה מבטחים ביטוח בע"מ תאריך פרסום: 10/9/17

עיתון: מעריב הבוקר
שירביט הסכם פשרה בגלובס +מעריב

הסכם פשרה | שירביט חברה לביטוח בע"מ

ת"צ 46297-04-17 הצדדים – שירביט חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 01/12/2020 תקציר – משיבה מפרה את הוראות הדין  וגובה ממבוטחיה דמי אשראי בשיעור העולה על המותר בדין. ב"כ המבקש – עו"ד איל גולדנברג המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קדימה צורן - עדכון

תביעה ייצוגית |מועצה מקומית קדימה-צורן [11/02/2019]

ת"צ - 19323-09-17 הצדדים - גב' ליטל ורסנו נ' המועצה המקומית קדימה-צורן תאריך פרסום - 11.2.2019 תקציר -נטען כי הנתבעת ביצעה גביה בלתי חוקית של היטל שמירה החל מחודש מאי 2017 בניגוד להוראות חוק עזר לקדימה צורן (הסדרת שירותי שמירה, אבטחה וסדר ציבורי) התשע"ז-2017. ב"כ התובעת - עו"ד מידן גריסרו ועו"ד אורית פפר ב"כ הנתבעת - עו"ד אשר אילוביץ'  

עיתון: מעריב הבוקר
דינציקה

הסכם פשרה | דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ [01/06/2017]

ת"צ: 61580-11-15 הצדדים: ליוטרובניק  נ' דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
חדרה

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה ואח' [08/02/2018]

  ת"צ: 46584-02-15 הצדדים: לאוניד פקטרוביץ  נ' עיריית חדרה ואח' תאריך פרסום: 8/2/18 תקציר: הטענה: גביית יתר של ארנונה ביהמ"ש המחוזי בחיפה אישר את הסכם הפשרה שהושג בתביעה שעניינה החזר גביית יתר של ארנונה, מכל סיבה שהיא, לרבות עקב טעות/הנחה, בלא שהוספו להחזר הצמדה וריבית כאמור בחוק הרשויות המקומיות.   maxresdefault

בנק יהב

הסכם פשרה | בנק יהב [31/01/2018]

ת"צ: 24004-12-15 הצדדים: שרית תמר  נ' בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ תאריך פרסום: 31/1/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר), מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק-קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.13 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול. חברי הקבוצה: כלל קבוצת לקוחות הבנק שהם יחידים או עסק קטן אשר תעריפון יחיד/עסק קטן חל על חשבונם ואשר חשבונם חויב בגין שירות או פעולה בעמלה בסכום העולה על סכום שהיה נגבה מהם בעד אותו שירות לפי תעריפון עסק גדול. הבנק ישיב באופן רטרואקטיבי את ההפרש בין העמלות שנכבו מחברי הקבוצה בפועל בתקופה הרלבנטית לבין סכום העמלות שהיה נגבה מהם אילו היה מוחל עליהם תעריפון "עסק גדול". תוצאת תמונה עבור בנק יהב  

עיתון: גלובס
הוט מובייל

תביעה ייצוגית | הוט מובייל בע"מ [21/06/2018]

  ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור  נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 21/6/18 תקציר: הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד. תוצאת תמונה עבור הוט מובייל

עיתון: מעריב הבוקר
הסדר פשרה | טורקיש איירליינס

הסדר פשרה | טורקיש איירליינס

ת"צ– 54836-11-17 הצדדים – מיכאל שפירא נ' נתיבי אוויר טורקיים, "טורקיש איירליינס" תאריך פרסום- 01.03.21 תקציר – הטענה כי המשיבה אינה משיבה ללקוחות, אשר לא ניצלו את כרטיס הטיסה, את מיסי הנמל למרות שאלה אינם משולמים על ידי החברה לרשויות המס ב"כ המבקש – עו"ד מיכאל אדלר ב"כ המשיבה – עו"ד יאיר גרין המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסדר פשרה | אמישראגז

הסדר פשרה | אמישראגז

ת"צ – 4148-04-18 הצדדים –  מר ויליאם בקשי נ' אמישראגז החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – עניין התובענה בטענת המבקש לפיה אמישראגז אינה מיידעת את לקוחותיה אודות העלאת מחירי הגז ודמי השימוש הקבועים וכי אי יידוע נטען זה מהווה הפרה לנהוג בדרף מקובלת ובתום לב, בהתאם לחוק החוזים ב"כ המבקש – מושקוביץ-סטיס, עו"ד ב"כ המשיבה – עו"ד גד טיכו ועו"ד אלון קנטי המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | סלקום

הסדר פשרה | סלקום

ת"צ- 33923-08-18 הצדדים – מר גיא פינטו נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום- 10.02.2021

תקציר – נטען, כי סלקום גובה מהלקוחות המתחברים ו/או המתנתקים מחבילת הספורט, תשלום גבוה יותר מסך התמורה היחסית שהייתה רשאית לגבות בהתאם לדין. ב"כ המבקש – יוני בן סימון, עו"ד גלית דליות, עו"ד ב"כ המשיבה- ברק טל, עו"ד חניטל בלינסון-נבון, עו"ד גיא קורתני, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

המשכן

תביעה ייצוגית | המשכן לאמנויות הבמה הפיס אשדוד בע"מ [29/05/2018]

ת"צ: 15164-11-17 הצדדים: שולמית אנגל נ' המשכן לאמנויות הפיס אשדוד בע"מ תאריך פרסום: 29/5/18 תקציר: הטענה: הפרה של חוק האזרחים הוותיקים, בכך שלא נתנו הנחה של 50% לאזרחים ותיקים ברכישת כרטיסים להצגות תיאטרון שמחויבות בממתן הנחה. ההסדר יחול על כלל האזרחים הוותיקים במדינת ישראל אשר לא קיבלו מהמשכן הנחה מלאה של אזרח ותיק כנדרש בחוק. המשכן יעניק הטבה לקבוצה ששוויה הכספי הוא 164,000 ש"ח שיכללו (הנחה של 50% למופעי מוזיקה באמפי פארק אשדוד, מופעים שאינם מחויבים במתן הנחה). תוצאת תמונה עבור המשכן לאמנויות הבמה

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין
בזק ופרטנר 9.12

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [9/12/2019]

ת"צ - 60686-01-15 הצדדים – שולמית גרוס נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ ופרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום - 9/12/2019 תקציר - הטענה: תשלום תמורת קישוריות בגין משלוח הודעות SMS לרשת בזק. תשלום לפרטנר דמי קישוריות עבור משלוח הודעות SMS למנוי בעת שהיה מנוי על "תכנית ללא הגבלה"/ "תכנית בנק"/ "חבילה" אצל פרטנר. טענות לבזק: הפרת חובה חקוקה, עשיית עושר ולא במשפט. טענות לפרטנר: הפרת חוזה, הפרת חובת תום לב, מצג שווא, הטעיה ורשלנות ב"כ המבקש: עו"ד דוד שוורצבאום ב"כ המשיבה: עו"ד רן שפרינצק (בזק), עו"ד דרור סברנסקי (פרטנר)

קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות
צילום מסך 2021.10.14 ב.18.57.59

הסדר פשרה | American Aialines

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 64233-1217 הצדדים –  ציפורה יונדף נ׳ American Aialines תאריך פרסום – 07.10.2021 תקציר – בטענה כנגד מדיניות המשיבה, לפיה היא מבטלת, במקרים בהם נוסע לא התייצב לאחד מהמקטעים בכרטיס הטיסה שרכש מבלי להודיע על כך מראש למשיבה, את כל יתר מקטעי הטיסה שבכרטיס, כמו כן, לא משיבה ללקוח את מיסי הנמל שגבתה בגין מקטעי הטיסה שבוטלו ב"כ המבקש – עו״ד מיכאל אדלר ב"כ המשיבה – עו״ד קרן מרקו, עו״ד אביב קלפנר המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | בנק לאומי

הסכם פשרה | בנק לאומי

ת"צ– 62687-09-17 הצדדים – חריש ואח' נ' בנק לאומי לישראל בע"מ תאריך פרסום – 21.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה חייבה את לקוחותיה בשתי עמלות בגין שירות אחד של הפקדת צ'ק/מזומן, בניגוד להוראות התעריפון המלא ושלא כדין ב"כ המבקשות – שפיק רפול, עו"ד ב"כ המשיבה – שרון לובצקי הס, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות
הבנק הבינלאומי

תביעה ייצוגית | הבנק הבינלאומי הראשון בע"מ [11/02/2018]

ת"צ: 63162-02-15 הצדדים: דן  נ' הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/2/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר) מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק -קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.2013 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול תוצאת תמונה עבור הבנק הבינלאומי

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים
דלק 4

תביעה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' [23/01/2018]

ת"צ: 20119-08-11, 4649-09-11 הצדדים: סולמי לביא, משרד עורכי דין נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' סי.ג'יי.קט בע"מ כנגד דלק קמעונאות, שותפות כללית ודלק מנטה קמעונאות דרכים בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: גביית מחיר גבוה יותר  של מחיר הדלק לגורמים אשר התקשרו עם "דלק" בהסכם דלקן חוסר תום לב בקיום חוזה לפי סעיף 39 לחוק החוזים, וזאת בגין דרך קביעת המחיר המומלץ לצרכן של סולר ע"י המשיבות, הפרת חוזה וזאת בגין גביית מחיר סולר העולה על המחיר ללקוח מזדמן בניגוד לתנאי הסכם וביטול או שינוי הסדר עדכון מחיר הסולר לחברי הקבוצה כתניה מקפחת בחוזה אחיד. תוצאת תמונה עבור דלק

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה
הסכם פשרה | אוקראיניאן איירליינס

הסכם פשרה | אוקראיניאן איירליינס

ת"צ – 9519-07-19 הצדדים – המועצה הישראלית לצרכנות נ׳ אוקראינין אינטרנשיונל איירליינס בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – נטען כי המשיבה גבתה מנוסעים, שלא כדין, אגרה עבור שלטונות המס בבריטניה גם במקרים אשר לא מחוייבים במס ע״פ הדין האנגלי ב"כ המבקש – עוה״ד, מיכאל אדלר ורוני אבישר שדה ב"כ המשיבה – עוה״ד, אילן וינדר ו/או אסף שפירא המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים
היכלי הספורט

תביעה ייצוגית | היכלי הספורט תל אביב יפו בע"מ[24/05/2018]

ת"צ: 19473-06-15 הצדדים: עומרי רוזנברג נ' היכלי הספורט תל אביב-יפו בע"מ תאריך פרסום: 24/5/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה להפעלת היכל מנורה מבטחים שבשכונת יד אליהו בתל אביב, המשיבה לא הציבה מתקני שתייה לרווחת הלקוחות כנדרש כדין. לטענת המבקש, הוא היה צריך לרכוש שתייה בתשלום משום שנענה על ידי הסדרנים שאין מתקני שתייה. הפיצוי: המשיבה תציע ללקוחותיה באירועי ספורט הטבה בדמות חלוקת מים מינרליים בכוסות בנפח 330 סמ"ק תמורת עלות של שקל אחד בכמות של 100,000 כוסות.

עיתון: גלובס
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות
בני ברק

תביעה ייצוגית | עיריית בני ברק [16/01/2018]

ת"צ: 37868-03-17 הצדדים: רוזנרוט צבי נ' עיריית בני ברק

תאריך פרסום: 16/1/18

תקציר:

עילות התביעה: מבוססות על חוסר תום לב והפרת חובת ההגינות המנהלית, השבה מכוח שיקולים ציבוריים ומכוח חוק עשיית עושר ולא במשפט, בגין הוצאת הודעות תשלום קנס חסרות כל בסיס חוקי או עובדי לנהגים אשר החנו את רכבם כחוק, וזאת באמתלה שהחנו את רכבם בניגוד לחוק העזר.

הקבוצה: כל אדם אשר במשך 24 החודשים שקדמו להגשת התובענה, שילם על הודעת קנס (דו"ח חניה) אשר הוצאה לו שלא כדין ע"י עיריית בני ברק בהתאם לחוק עזר לבני ברק (העמדת רכב וחנייתו), בטענה כי החנה את רכבו בשטח שלא כחוק זאת חרף העובדה שחנה כחוק וגלגלי רכבו כלל לא הועמדו על המדרכה ו/או הפריעו למעבר בה.

 תוצאת תמונה עבור עיריית בני ברק

קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה
הסכם פשרה | פרטנר

הסכם פשרה | פרטנר

ת"צ – 31695-01-17 הצדדים – מר מרדכי מלאכי נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום – 05.08.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה התנתה את הצטרפות המנויים לתכנית "כשרה" ברכישת מכשיר סלולארי, ובכך הפרה את תנאי הרישיון שלה למתן שירותי סלולאר. ב"כ המבקש – עוה"ד, אסף שילה ב"כ המשיבה – עוה"ד, דרור סברנסקי המודעה פורסמה המבשר , המודיע נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, פגיעה באוטונומיה
תביעה ייצוגית עיריית רמת גן

תביעה ייצוגית | עיריית רמת גן

ת"צ 32474-08-17 הצדדים – עודד גולן נ' עיריית רמת גן תאריך פרסום: 18/01/2021 תקציר – הטענה על תשלום כפול לעיריית רמת גן על ידי בעלי רכבים אשר חונים בתחומי שיפוטה של המשיבה, אגרת הסדר חניה פעם אחת ופעם שנייה קנס.   המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, פגיעה באוטונומיה, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות
טייבה

תביעה ייצוגית | עיריית טייבה [17/04/2018]

ת"צ: 4155-01-17, 46664-05-17 הצדדים: אבו ראס טארק ומחמד, אוסעמה עבד אל קאדר  נ' עיריית טייבה תאריך פרסום: 17/4/18 תקציר: עילות התביעה: הפרת חובה חקוקה ועשיית עושר ולא במשפט העירייה תתקן את החוב הרשום לחובת נישומי ארנונה נכון ליום 1.1.2017 באופן ששיעור החיוב בגין כל שנה, משנת 2011 ואילך- יופחת בשיעור של 6.28%. העירייה תשיב בפועל את התשלום העודף ששילמו לעירייה נישומים אשר ביצעו: תשלומי ארנונה בחודשים 1/17-6/17. ההשבה תבוצע באמצעות זיכוי בחשבון הארנונה של הנישום, ולנישומים שיבקשו זאת באמצעות השבה - בעין של הסכום העודף. תוצאת תמונה עבור עיריית טייבה

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כאל, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מחירים, פיצויים, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, הגנת הצרכן, חיובים, תשלומים עודפים, אבטחה, חוק העזר, חיובים, מחירים, הגנת הצרכן, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, פיצויים, רשת חנויות, שירותי האחריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, טיסות, מיסים, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, נזיקין, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, טיסות, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק הבנקאות, חיובים, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, פגיעה באוטונומיה, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, אגרות, ארנונה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, עיריות