חיובים | הסכמי פשרה בישראל

חיובים

הסכם פשרה | קל אוטו

הסכם פשרה | קל אוטו

ת"צ – 48906-05-19 הצדדים – גב' אנאל טרגין ומר אריאל עמרם נ' קל אוטו שירותי מימון בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר –  עניין התובענה בטענה כי קל אוטו מעבירה באיחור את הבעלות על הרכבים שהיא מוכרת ובכך מפרה את הוראות חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב- המחייב העברת בעלות בתוך 6 ימי עבודה, כמו כן, מפרה את הסכם המכירה שבינה לבין לקוחותיה- הקובע הערת בעלות בתוך 45 ימי עבודה. ב"כ המבקשים – לירון פרמינגר עו"ד ב"כ המשיבה – אוריאל מוזס, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
דלק חי היובל

הסכם פשרה | דלק ח.י היובל בע"מ [03/08/2017]

ת"צ: 18770-07-16 הצדדים: מיכאל ויסוקי נ' דלק ח.י היובל בע"מ תאריך פרסום: 3/8/17

יס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [31/05/2018]

ת"צ: 53995-11-15 הצדדים: כהן ואח'  נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ (Yes"") תאריך פרסום: 31/5/18 הטענה: Yes שירותי לווין, פעלה בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שסיפקה ללקוחותיה שירותי תוכן במסגרת שירות ה- VOD  בעסקאות לתקופות קצובות המתחדשות באופן אוטומטי מדי חודש, ללא הסכמת הלקוח. תוצאת תמונה עבור יס

עיתון: גלובס
יהב

תביעה ייצוגית | בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ [09/04/2018]

ת"צ: 24004-12-45 הצדדים: תמר  נ' בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ תאריך פרסום: 9/4/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר), מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק-קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.2013 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול. על פי הסדר הפשרה, הבנק ישיב לחברי הקבוצה באופן רטרואקטיבי את ההפרש בין העמלות שנגבו מחברי הקבוצה בפועל בתקופה הרלבנטית לבין סכום העמלות שהיה נגבה מהם אילו היה מוחל עליהם תעריפון "עסק גדול", וזאת בגין הפעולות שפורטו בהסכם. תוצאת תמונה עבור בנק יהב      

עיתון: גלובס
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
פרש מרקט 2

תביעה ייצוגית | פרשמרקט בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 24900-01-14 הצדדים: הר-פז  נ' פרשמרקט בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: פרשמרקט, רשת סופרים בפריסה ארצית, פרסמה בסניפיה על גבי שלטים וכן בעלונים שונים מבצעי מכירה של משקאות החייבים בפיקדון, כאשר מחירי המוצרים לא כללו את רכיב הפיקדון, שנגבו בפועל בקופה בנוסף למחיר המוצר כפי שהוצג בשלטים ובעלונים.  

סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
עיריית טמרה

תובענה ייצוגית |עיריית טמרה [17/05/2019]

ת"צ - 50911-07-17

הצדדים - פאדי חמזה נ' עיריית טמרה

תאריך פרסום - 17.5.2019

תקציר - המבקש טען כי העירייה גובה ביתר הוצאות אכיפה בגין שליחת דרישות תשלום חוב בדואר רגיל ובדואר רשום, וכן בגין ביצוע עיקולים אלקטרוניים. ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים במירביים בנקבעו בתקנות המיסים ביחס לפעולות אלו אלא רק את ההוצאות הישירות בפועל הכרוכות בכך.

ב"כ התובע - עו"ד נסים איוב

ב"כ הנתבעת - עו"ד יאסר מוחסן

אונו

תביעה ייצוגית | עיריית קריית אונו [22/03/2018]

ת"צ: 19832-03-17 הצדדים: עמוס ריינד נ' עיריית קריית אונו תאריך פרסום:22/3/18 תקציר: אופן גביית אגרת שילוט ע"י עיריית קריית אונו לפי חוק העזר לקריית אונו (מודעות ושלטים). טענת המבקש: העירייה גבתה ביתר, אגרת שילוט, לפי חוק העזר, ממי שהציג שלט, שלא על קומתו האחרונה של הבניין או על משטח הגג, וחויב באגרת שילוט, לשלט גג, או לשלט גג אלקטרוני, וכן ממי שהציג שלט המואר בתאורה פנימית או חיצונית, וחויב באגרת שילוט, לשלט גג אלקטרוני. על פי טענת המבקש, שלט שאינו מוצב על קומתו האחרונה של בניין או על משטח הגג, אינו שלט גג, וכן שלט שמואר בתאורה פנימית, אינו שלט אלקטרוני. תמונה קשורה  

עכו2

תביעה ייצוגית | עיריית עכו [26/10/2018]

תאריך פרסום: 26/10/18 פרסום נוסף בעיתונים ב9/11 הצדדים: סבג- בריל תעשיות בע"מ נ' עיריית עכו בע"מ ת"צ: 26618-06-14 תקציר: התובעים טענו עיריית עכו פעלה בניגוד לתקני המיסים לפקודת הגבייה. כאשר גבו עלויות נוספות כמו עלות משלוח גביה עבור חייב  

תביעה ייצוגית עיריית רמת גן

תביעה ייצוגית | עיריית רמת גן

ת"צ 32474-08-17 הצדדים – עודד גולן נ' עיריית רמת גן תאריך פרסום: 18/01/2021 תקציר – הטענה על תשלום כפול לעיריית רמת גן על ידי בעלי רכבים אשר חונים בתחומי שיפוטה של המשיבה, אגרת הסדר חניה פעם אחת ופעם שנייה קנס.   המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

מרלמ

תובענה ייצוגית |מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 52374-05-16

הצדדים - קנר נ' מ.רל.מ רחובות (1996) בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי מרלמ החתימה את לקוחותיה על הסכם מנוי לתקופה העולה על המותר לפי חוק הגנת הצרכן, וגבתה שלא כדין דמי ביטול וקנסות השתחררות.

ב"כ המבקשים - עו"ד רון רווה, עו"ד סיגל בנימין

ב"כ המשיבה - עו"ד רותם אלוני דוידוב, עו"ד נמרוד טאובר

בנק אגוד לישראל בעמ

תביעה ייצוגית | בנק אגוד לישראל בע"מ [5/11/2017]

ת"צ: 25629-02-16 הצדדים: שיפמן נ' בנק אגוד לישראל בע"מ תאריך פרסום: 5/11/17

תקציר:

התובע (מארק שיפמן) עורך דין במקצועו אשר ניהל חשבונות נאמנות בבנק אגוד לישראל, טוען שבמועד סגירתם של חשבונות אלה

על ידו, נהג הבנק להעביר יתרות זכות בשיעורים נמוכים שנותרו בחשבונות לקוחות בעת סגירת החשבון, בלי שהבנק המבקש יידע את התובע על כך.

עילות התביעה: הפרת חוזה, הפרת הוראות כללי הבנקאות, הפרת הוראת ניהול בנקאי תקין מס' 432 שעניינה סגירת חשבון, הפרת חובות אמון ונאמנות,

הפרת חובת תום הלב, איסור הטעיה וחובת הגילוי לפי דיני הבנקאות, הטעיה לפי חוק החוזים, הפרת חובת חקוקה, רשלנות, גזל ועשיית עושר ולא במשפט.

עיתון: הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות
סלקום 28

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [28/12/2017]

 

ת"צ: 23060-09-15 הצדדים: אלי דרדיק  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 28/12/17

תקציר:

הטענה: סלקום אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות בעלות ללא הסכמתם.

חברי הקבוצה: כל לקוחות סלקום המנויים על תכניות הכוללות נפח גלישה מוגבל אשר חרגו מחבילת הגלישה שבתכניתם, וסלקום חייבה אותם עבור גלישה מזדמנת בשבע השנים קודם להגשת בקשת האישור ועד למועד פרסום ההודעה הראשונה אודות הסדר פשרה זה.

סלקום מתחייבת לבצע השבה כספית מלאה של כלל הסכומים שנגבו מכל אותם חברי הקבוצה, אשר חויבו במהלך תקופת החיוב בגין חבילות המשך, בשלושה מחזורי חיוב חודשיים או פחות (בין אם ברצף ובין אם לאו).

סלקום תחדל מפריסה אוטומטית של חבילות המשך לאחר מיצוי חבילת הגלישה המקורית, עבור מנויים שההסכמים עמם אינם מעגנים במפורש חיוב בגין חבילות המשך. עבור מנויים אלה, עם מיצוי חבילת הגלישה המקורית הקבועה בהסכם, תהיה לסלקום הזכות להצר או לחסום את הגלישה.

תוצאת תמונה עבור סלקום

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [02/05/2019]

ת"צ - 1651-01-13

הצדדים -זלטקין נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עילת התביעה היא בחיובים שהושתו על המנויים שביקשו להתנייד אליה מרשת אחרת בטרם השלמת הניוד ובטרם קיבלו ממנה שירותים.

ב"כ המבקש - עו"ד רם גורודיסקי, עו"ד רענן בשן

ב"כ הנתבעת - עו"ד הלה פלג

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר
אול יו ניד

תביעה ייצוגית | אול יו ניד בע"מ [21/12/2017]

ת"צ: 31167-03-15 הצדדים: דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ תאריך פרסום: 21/12/17

תקציר:

הטענה: המשיבה (המפעילה את אתר הדרושים אול ג'ובס)

הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את מנוי ה- VIP המקנה שירותים נבחרים באתר

 ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

המשיבה תזכה את חברי הקבוצה בשלושה ימי שימוש חינם באתר, בשירות VIP , בגין כל הפסקת מנוי שביצעו, הטבה המוערכת בשווי מצטבר של -781,847 ש"ח.

תוצאת תמונה עבור אול ג'ובס

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים
שופרסל 17

תביעה ייצוגית | שופרסל בע"מ [15/12/2017]

ת"צ: 34877-10-16 הצדדים: יצחק שמעון נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

טענת המבקש: בסניפי רשת "יש" מטעים את הלקוחות כאשר שוקלים מוצרי בשר ועוף שארוזים מראש יחד עם המגשית ו/או תבנית האריזה.

המשיבה טוענת כי אין בסיס לנטען בבקשת האישור וכי ברשת קיימים נהלים ברורים בעניין נטרול משקל האריזה מן המוצר.

חברי הקבוצה: לקוחות אשר רכשו מוצרי עוף ובשר טרי ארוזים מראש בסניפי "יש" בתקופה שהחלה בחודש פברואר 2015 עד ינואר 2017.

מתן הטבה לחברי הקבוצה: שופרסל תשיב ללקוחות כל סניפי יש סך של 690,000 ש"ח. תוענק ללקוחות סניפי "יש" שירכשו מוצרי עוף טרי ארוזים מראש, הנחה של 10% על כל רכישה של מוצר, עד למיצוי סכום ההחזר.

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimg.wcdn.co.il%2Ff_auto%2Cw_200%2Ct_54%2F1%2F7%2F7%2F6%2F1776356-46.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Ftags.walla.co.il%2F%25D7%25A9%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%25A1%25D7%259C%3Fpage%3D3&docid=v1HX00SrNDYZHM&tbnid=VFy9G5avIUlfoM%3A&vet=12ahUKEwjY59v0z6jnAhXSC-wKHVziDBM49AMQMyhKMEp6BQgBEJUB..i&w=200&h=112&itg=1&bih=937&biw=1920&q=%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%20%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%96%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%A1%D7%A7%D7%99&ved=2ahUKEwjY59v0z6jnAhXSC-wKHVziDBM49AMQMyhKMEp6BQgBEJUB&iact=mrc&uact=8

עיתון: הארץ , המבשר
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים
תביעה ייצוגית עיריית תל אביב

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו

ת"צ 50235-02-14 הצדדים – יגאל דן ואח' נ' עיריית תל אביב- יפו תאריך פרסום: 08/11/2020 תקציר – המשיבה אימצה במשך שנים את תקנה 3 בתקנות ההסדרים של המדינה, מי שמשלם מראש הוראת קבע לארנונה מקבל 2% הנחה. בפועל המשיבה לא נתנה הנחה. ב"כ המבקש – עו"ד דוד קירשנבוים, עו"ד אמג'ד אבו-פול ב"כ המשיבה- עו"ד גיא מונין המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים
הסכם פשרה ארקיע

הסכם פשרה | ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ

ת"צ 8519-07-19 הצדדים – המועצה הישראלית לצרכנות נ' ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ תאריך פרסום: 01/12/2020 תקציר – המשיבה גבתה שלא כדין, אגרה עבור שלטונות המס בבריטניה גם לנוסעים בני 12-15 אשר פטורים מתשלום. ב"כ המבקש – אדלר שחר אדלר ושות' ב"כ הנתבע – פישר, בכר, חן וול אוריון ושות' המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים
טפחות

הסדר פשרה |בנק מזרחי טפחות בע"מ [24/11/2019]

ת"צ - 2959-01-19 הצדדים - אביב נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ תאריך פרסום - 24/11/19 תקציר - עילה מכוח סעיף 9י לחוק הבנקאות (שירות ללקוח) וכן הפרת חוזה. הקבוצה: כל לקוחות הבנק שחויבו בעמלה בגין הודעה ראשונה בדבר פיגור בתשלום או יתרה חריגה, כל זאת החל משבע שנים לפני הגשת בקשת האישור ועד מועד אישור התביעה כייצוגית. התובעת המייצגת: גב' קרן אביב באי כוח הקבוצה: עו"ד גיל רון ועו"ד אהרן רבינוביץ' ממשרד גיל רון, קינן ושות', עורכי דין.  

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות
הוט מובייל

תביעה ייצוגית | הוט מובייל בע"מ [21/06/2018]

  ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור  נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 21/6/18 תקציר: הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד. תוצאת תמונה עבור הוט מובייל

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
טבריה

תביעה ייצוגית | עיריית טבריה [02/01/2018]

ת"צ: 18590-06-15 הצדדים: ברוך דיק נ' עיריית טבריה תאריך פרסום: , פרסום שני 2/1/18

תקציר:

הטענה: העירייה גבתה שלא כדין אגרת שירותי קבורה מכוח חוק עזר לטבריה (שירותי קבורה נוספים).

חוק העזר הטיל על כל בית אב אגרה בסך של 60 ש"ח לשנה לצורך מימון מתן השירותים שעל פיו, תוך שהוא קובע כי תושב, משלם ארנונה, אשר מבקש שלא לקבל את השירותים נדרש להודיע על כך לעירייה ולאחר מתן הודעה כזו הוא יההי פטור מתשלום האגרה על פי חוק העזר.

לטענת המבקש, פעלה עיריית טבריה בחוסר סמכות בקביעת מנגנון הגביה כמוזכר לעיל אשר מאלץ את מי שאינו חפץ בשירותים לבצע פעולה אקטיבית של מתן הודעה לעירייה.

העירייה תעניק לחברי הקבוצה שירותי קבורה ללא גביית אגרה לתקופה בת 24 חודשים שתחילתה ביום 01.05.2016

העירייה תחדול מגביית אגרה על פי חוק העזר העירוני בדבר שירותי הקבורה הנוספים בדרך הקבועה בחוק העזר והיא תגבה את האגרה, החל מיום 1.5.18 ואילך, אך ורק מתושב שיביע את הסכמתו המפורשת שתינתן באופן אקטיבי על ידו ובכפוף לתיקונו של חוק העזר ואישור החוק המתוקן במועצת העיר.

תוצאת תמונה עבור עיריית טבריה

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים
בזק פרטנר

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/06/2018]

ת"צ: 60686-01-15 הצדדים: שולמית גרוס  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/6/18 תקציר: הטענה: התעריף שבזק גובה בגין קישור גומלין להודעה הנשלחת ממפעילי תקשורת אחרים ובכללן פרטנר, הוא בלתי סביר ומפלה, ונגד פרטנר היא, בין היתר, שפרטנר לא חלקה על דרישת התשלום של בזק ולא פנתה בעניין זה לשר התקשורת, וכן בטענה כי פרטנר אינה זכאית לגבות תעריף זה ממנוייה (ובפרט המנויים שבתכנית מסוג "ללא הגבלה") לנוכח הוראות ההסכם של פרטנר ואותם מנויים.   תוצאת תמונה עבור בזק593px-Partner_logo.svg

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים
קורץ נגד צמפיונס

תביעה ייצוגית | צ'מפיון מוטורס בע"מ [25/09/2018]

תאריך פרסום: 25/9/18 הצדדים: קורץ נ' צ'מפיונוס מוטורס בע"מ ת"צ: 9899-09-15 תקציר: במנועי TSI ו- TSFI של החברות פולקסווגן, סקודה, אאודי וסיאט קיימת תופעת כשל במערכת שעלולה לגרום נזק למנוע. בהסכם הפשרה הוחלט, כי כל בעל רכב אשר חושש מבעיה זו מוזמן להגיע למוסך צ'מפיון מוטורס ולבדוק את רכבו ללא עלות. במידה ותמצא הבעיה הקשורה לעיל המוסך יתקן את הבעיה ללא עלות. בנוסף לכך צ'מפיון מוטורס יפצו את בעלי מכוניות ההסדר בלבד בשובר הטבה על סך 800 ש"ח.    

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מיסים, עיריות, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, אגרת שירותים, דמי חנייה, חוק תובענות ייצוגיות, חיובים, ייצוגית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, עיריות, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, שופרסל, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות