הטעיה צרכנית | הסכמי פשרה בישראל

הטעיה צרכנית

הסכם פשרה | איבריה

הסכם פשרה | איבריה

ת"צ – 9519-07-19 הצדדים – המועצה הישראלית לצרכנות נ' איבריה ליינס תאריך פרסום- .21.02.2021 תקציר – נטען כי החברה גבתה מנוסעים, אשר פטורים מתשלום בשל גילם, אגרה שלא כדין ב"כ המבקש –  אדלר שחר אדלר ושות' ב"כ המשיבה – פישר, בכר, חן וול אוריון ושות' המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | ארקיע

הסכם פשרה | ארקיע

ת"צ –  53773-12-19 הצדדים – המועצה הישראלית לצרכנות נ׳ ארקיע קווי תעופה ישראלים בע״מ תאריך פרסום – 22.02.21 תקציר – בטענה כח המשיבה גבתה אגרה מנוסעיה עבור שלטונות המס בבריטניה שלא כדין, כיוון שעשתה זאת גם במקרים שאינם דורשים במס ב"כ המבקש – עו"ד מ' אדלר ב"כ המשיבה – עו"ד ש' קציר המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

טל שער

תביעה ייצוגית |מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ [13/02/2019]

ת"צ - 16242-12-16

הצדדים - טל שער נ' מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ

תאריך פרסום - 13.02.2019

תקציר - המבקש טען כי הנתבעת מפרה את הוראות תקן ישראלי 1307 משום שלא ציינה בסימון בולט לעין, ליד המילים "ללא סוכר" שבחזית אריזת מוצר "סוכריות ללא סוכר בטעם מרווה פלוס ויטמין C" של המותג הגרמני Hubner ואשר מכילה "רב כהליים" את המילים "מכיל רב כהליים".

ב"כ הקבוצה - עו"ד טלי לופו ועו"ד שרון פדלון

בזק 7.2.19

הסכם פשרה | בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [03/02/2019]

ת"צ  - 3254-11-15 הצדדים – רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום - 03.02.2019 תקציר - נטען כי הבזק הטעתה את לקוחותיה בפרסומים שאפשר לגלוש 100 מגה אך בפועל זה לא אפשרי. ב"כ התובע המייצג - עו"ד דוד מיזרחי, ב"כ המשיבה- עו"ד איתי בסיס

מחסני השוק

אישור תובענה ייצוגית| כ.נ מחסני השוק בע"מ [03/02/2019]

ת"צ - 31998-04-18 הצדדים – מיכאל קונובסקי נ' כ.נ מחסני השוק בע"מ תאריך פרסום - 03.02.2019 תקציר - נטען כי הרשת לא רשמה מחיר סופיים על גבי קופסאות הסיגריות בהתאם לחובה בדין. ב"כ התובע המייצג - עו"ד דוד מיזרחי, ב"כ המשיבה- עו"ד איתי בסיס

סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר פארם ואח' [11/12/2017]

ת"צ: 41999-01-13 הצדדים: פנחס זלצר ואח' נ' סופר פארם ואח'

תאריך פרסום: 11/12/17

תקציר:

הנתבעות ייחסו לתוספי התזונה המצוינים במודעה סגולות ריפוי למחלת ניוון המפרקים ו/או לשיקום הסחוסים והכל באמצעות היגדים מטעים ובניגוד לדין.

הסדר הפשרה יחול על כל מי שרכש ו/או השתמש באחד מהמוצרים וזאת החל מיום 23.1.16 ועד למועד אישור הסדר הפשרה.

החל ממועד אישור הסדר הפשרה הנתבעת 1 תתרום 138,875 ש"ח לקרן תובענות ייצוגיות, ותעניק ללקוחותיה בחנויות סופר פארם הנחות בשיעור 35% ברכישת מוצרים עד לסך כולל של 380,820 ש"ח. בנוסף, תתרום מוצרים בשווי כולל בסך 313,452 ש"ח לעמותת 'ג'וינט ישראל אשל- יחד בעשייה החברתית למען הזקנים'.

בנוסף, הנתבעות 2 ו-3 תתרומנה, למשך תקופת ההסדר 161,194 ש"ח ל'קרן תובענות ייצוגיות' וכן מוצרים בשווי 907,188 ש"ח ל"יד שרה", "עזר מציון" ו"חברים לרפואה". שווי ההטבה הכולל לציבור הצרכנים בישראל יהא בסך 2,2880,266 ש"ח.

בנוסף, בתום 60 יום, ממועד אישור הסדר הפשרה ואילך, הנתבעות תחדלנה מלפרסם את המוצרים, כהגדרתם לעיל, באמצעות היגדים או אמירות, שפורטו בהסדר הפשרה.

תוצאת תמונה עבור תרופות

לחמג'ון דונר מסעדות במ תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית | לחמג'ון דונר מסעדות בע"מ

ת"צ 16602-03-19 הצדדים – רובינשטיין נ' לחמג'ון דונר מסעדות בע"מ, נ.ר.ג יסמין יצור ושיווק מוצרי מזון בע"מ תאריך פרסום: 08/12/2020 תקציר – טענת התביעה היא כי המשיבות מוכרות אוכל מוכל ואינן מפחיתות את משקל האריזות בעת שקילת המזון. ב"כ המבקש – עו"ד אבישי פלדמן ב"כ המשיבה – עו"ד דרור סברנסקי, עו"ד גילי ברוקס, אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
יינות ביתן

הסכם פשרה | יינות ביתן בע"מ [23/01/2019]

ת"צ: 52058-05-14 הצדדים: דליה שגב נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום: 23.01.2019 תקציר: הטענה: התביעה טענה להטעייה צרכנית בפרסום המוצרים סבון קמיל בלו 1 ליטר ("אריזת חיסכון") ו- 750 מ"ל ("50% חינם"). בנוסף נטען להפרת חוק הגנת הצרכן, ביטול עסק מתקוף סעיף 15 לחוק החוזים, עשיית עושר ולא במשפט, חובת גילוי לפי חוק הגנת הצרכן ורשלנות ב"כ המבקשת: עו"ד שרון ענבר פדלון ועו"ד טלי לופו ב"כ המשיבה: עו"ד עמוס פון וייזל ועו"ד נטע יוסף בודניק  

המועצה להימורים

תביעה ייצוגית |המועצה להסדר ההימורים בספורט בע"מ [27/06/2019]

ת"צ - 21247-07-14

הצדדים - לקוחות "ווינר" נ' המועצה להסדר ההימורים בספורט

תאריך פרסום - 27.6.2019

תקציר - התובענה הייצוגית עניינה בטענת התובעים להטעייתם בכך, שבעת ובעונה אחת הציבה הנתבעת בפני ציבור המהמרים, יחסי זכיה שונים ביחד לאותה התרחשות עובדתית אשר התרחשותה בפועל מקנה למהמרים את הזכיה בפרס, כך שלמעשה נוצרים מצבים בהם מהמר שבחר באופצית הימור בפלונית זכה בסכום זכיה שונה מזה בו זכה מהמר אחר שבחר באופציית הימור אלמונית למרות ששתי האופציות עוסקות בתוצאה זהה של אותו משחק ביחס אליו נערך ההימור.

ב"כ התובעים - עו"ד אליהו מלך

ב"כ הנתבעת - עו"ד יאיר שילה

עיתון: הארץ , מעריב
רונלייט הסדר פשרה

הסדר פשרה | 21/06/2020 רונלייט דיגיטל בע"מ

ת"צ:  32093-02-17 הצדדים – אל כרמלי, תמיר ספיר ואיב קרן ספיר נ' רונלייט דיגיטל בע"מ, LG, בסט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 16/06/2020 תקציר – טענו לליקויים ברכיב GPS ובמסך של מכשירי LG G5 אשר יוצר ע"י משיבה 2 (LG) ומשווק על ידי משיבה 1 (רונלייט דיגיטל בע"מ). בטענה כי התיקון אינו אפקטיבי ולכן הטעו את ציבור הצרכנים, במעשה או במחדל, תוך הפרה של חוק הגנת הצרכן, רשלנות, הפרת חובת תום הלב, הטעייה עשיית עושר ולא במשפט ב"כ המבקש: עו"ד אורלי בן עמי, עו"ד דוד מזרחי ב"כ המשיבה: עו"ד רון פלג, עו"ד איסר בירגר

המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 63423-02-20 הצדדים –  אורי היימן נ' כלבו חצי חינם בע"מ ואסם השקעות בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבות הטעו את משתתפי ההגרלה בכל הקשור לסיכויי הזכייה ולסוג הפרסים שיחולקו ב"כ המבקש – עו"ד עילי מימן ב"כ המשיבה – משרד עו"ד יעקב שפיגלמן ושות' המודעה פורסמה  בעיתון גלובס ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
ייצוגית

הסכם פשרה |הום סקינוביישנס בע"מ [10/02/2019]

ת"צ - 20933-01-14 הצדדים - פילו נ' הום סקינוביישנס בע"מ תאריך פרסום - 10.2.2019 תקציר - נטען כי הנתבעת הציגה מצגים מטעים לציבור הלקוחות שלפיהם יש במכשיריה, "פלאש אנד גו" ו"סנסאפיל" כדי להוביל להסרת שיער לצמיתות בקלות ובמהירות, כאשר בפועל המכשירים מובילים רק להפחתת שיער לצמיתות.

עיתון: גלובס , הארץ
טוטו

תובענה ייצוגית | המועצה להסדר ההימורים בספורט [22/11/2018]

ת"צ: 68518-01-18 הצדדים: מר נעם ברודסקי נ' המועצה להסדר ההימורים בספורט תאריך פרסום: 22/11/18 תקציר: עניינה של התובענה הינו בהימורי הספורט היומיים המכונים "ווינר" ( Winner) המופעלים על ידי הנתבעת באינטרנט. לטענת התובע, הנתבעת הטעתה אותו ואת ציבור המשתתפים בהימורי המועצה באינטרנט בהצגה לא נכונה של סכום "הזכייה הצפויה" למשתתפים, הטעיה שתוצאתה יצירת הימורים מיותרים ומוטעים, גרימת נזק למשתתפים והתעשרות שלא כדין של הנתבעת.  

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין
גולן טלקום

הסדר פשרה | גולן טלקום בע"מ 07/04/2020

ת"צ  36179-06-19 תאריך פרסום: 07/04/2020 תקציר - טענות המבקשים כי החליט לנייד שני קווים למשיבה לפי פרסום שמתניידים חדשים מקבלים הטבת חו"ל, אך כאשר עבר גילה כי ההטבה לא תקפה והיה זקוק לחבילת חו"ל נוספת. מדובר בהטעיה צרכנית ב"כ המבקשים:  עו"ד עמנואל סולומונוב ב"כ פלאפון: עו"ד תמיר כהנוב

עיתון: גלובס , כלכליסט
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית
מגדל חברה לביטוח תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | מגדל חברה לביטוח בע"מ

ת"צ 28286-08-15 הצדדים – אילן פיבקו נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 10/01/2021 תקציר – טענת המבקש שבפוליסות ביטוח חיים זכאים המבוטחים לבונוס בהתאם לתנאי הפוליסה ב"כ המבקש – עו"ד שחר ולר ב"כ המשיבה – משרד שבלת ושות' המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית
דגנית

תביעה ייצוגית | דגנית עין בר תעשיות מזון ואפיה [04/01/2018]

ת"צ: 68785-12-15 הצדדים: יוסף מתיתיהו נ' דגנית עין בר תעשיות מזון ואפיה תאריך פרסום:  פרסום שני 4/1/18

תקציר:

הטענה: דגנית אורזת ומשווקת לחמים מתוצרתה בניגוד להוראות בריאות הציבור (מזון) (סגירה של אריזות מזון),

הפרה זו מקימה למבקשת עילה של הפרת חובה חקוקה, רשלנות, הטעיה צרכנית ועוד, המזכה אותה בסעד המורה לדגנית לתקן את אריזות המוצרים,

ולחדול משיווק מוצרים שאינם ארוזים כדין, וכן בהשבה ובפיצוי בגין נזק ממנוי ובלתי ממוני.

חברי הקבוצה: כל מי שרכש ו/או צרך ממוצרי המשיבה וזאת במשך שבע שנים עובר להגשת בקשת האישור ועד למועד פרסום ההודעה הראשונה בדבר הגשת הבקשה לאישור הסדר הפשרה.

תמונה קשורה

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות
הסדר פשרה | Hotels.com

הסדר פשרה | Hotels.com

ת"צ – 17737-01-18 הצדדים – אורי הכהן נ' חברת Hotels.com תאריך פרסום – 22.04.2120 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מאפשרת ללקוחותיה בישראל לבטל הזמנה ולקבל את כספו בחזרה בניגוד לחוק הגנת הצרכן בארץ, לטענת המבקש, אין זה משנה אם החברה זרה, כי הלקוח איננו מודע לכך בעת שרוכש באתר. ב"כ המבקש – עו"ד אדלר שחר אדלר ושות' ב"כ המשיבה – עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות' המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ידיעות אחרונות נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד
איביי

הסדר פשרה | eBay Inc [24/12/2019]

ת"צ - 63987-02-18 הצדדים - גרינבלט נ' eBay Inc תאריך פרסום - 24.12.2019 תקציר - עניינה של התובענה ובקשת האישור בטענות לשינוי במחיר השילוח שמתרחש לעתים, במסגרת רכישה שמבוצעת באתר האינטרנט eBay.com , בין מסך תוצאות החיפוש באתר לבין מסכים שלאחר מכן. ב"כ המבקש: עו"ד יצחק אבירם  

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים
נעמן גרופ

הסדר פשרה |נעמן גרופ בע"מ [16/09/2019]

ת"צ - 26748-11-18 הצדדים - נועה שר שלום נ' נעמן גרופ בע"מ תאריך פרסום - 16/09/19 תקציר - טענת התובעת: לצרכני הנתבעת נגרם נזק, בין השאר, בשל הטעייתם ביחס למחירי מבצע של מוצרי הנתבעת. הנתבעת העניקה שוברי החלפה בסכומים גבוהים, כאשר בפועל ניתן היה לממשם רק ביחס למחיר הרגיל/הקודם של המוצרים ולא ביחס למחיר המבצע שלהם. ב"כ התובעים: עוה"ד משה בן דרור ב"כ הנתבעת: עו"ד יוחאי שלף ממשרד איתן מהולל שדות.  

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים
הסדר פשרה | טורקיש אייליינס

הסדר פשרה | טורקיש אייליינס

ת"צ– 9519-07-19 הצדדים – המועצה הישראלית לצרכנות נ' נתיבי אוויר טורקיים "טורקיש אייליינס" תאריך פרסום- 01.03.21 תקציר –נטען כי המשיבה גבתה אגרה עבור שלטונות המס בבריטניה, גם במקרים בהם מדובר בנוסעים ישראלים שהינם בגילאים 12- 15, אשר פטורים מתשלומה של האגרה על פי הדין האנגלי ב"כ המבקשת –  עוה"ד מיכאל אדלר ורוני אבישר-שדה ב"כ המשיבה – עוה"ד יאיר גרין ואופיר שרמן המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, אגרות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, מיסים, תעופה
תובענה ייצוגית חברה להשקעות בעמ

תובענה ייצוגית | החברה להשקעות בע"מ

ת"צ 55436-01-17 הצדדים – יוסף שם טוב נ' החברה להשקעות בע"מ תאריך פרסום: 10/12/2020 תקציר – טענת המבקש כי המשיבות קיפוח בעלי מניות ביצוא עקב קיומה  של חלוקת משאביפ בלתי הוגנת. ב"כ המבקש – עו"ד ראובן מילמן ב"כ המשיבה – משרד עו"ד סחרוב זליגמן ורוד ושות', משרד עו"ד הררי טויסטר ושות'   המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס   נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, אגרות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, מיסים, תעופה, הטעיה צרכנית, מחירים, פיננסים
הסכם פשרה | פסגות

הסכם פשרה | פסגות

ת"צ – 35374-10-16 הצדדים – ערן ועודד אסולין נ׳ פסגות קופות גמל ופנסיה בע״מ תאריך פרסום – 30.03.21 תקציר – בטענה כי במקרים בהם עמית בקופת הגמל היה מבוטח בפוליסת ביטוח חיים קבוצתי, מוטבים או יורשים, שהיו זכאים לקבל תגמולי ביטוח חיים לאחר פטירתו ניזוקו בשל כך שפסגות (או מי שקדם לה בניהול קופות הגמל) לא תבעה מחברת הביטוח לשלם לחשבון העמית המבוטח את תגמולי הביטוח ואף לא הביאה לידיעת המוטבים או היורשים את דבר קיומה של פוליסת חיים או דבר זכאותם לקבלת תגמולי ביטוח חיים ב"כ המבקש – עוה״ד דרור שלו, אבי סטוקהולם כהן ויעקב אנוך ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, אגרות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, מיסים, תעופה, הטעיה צרכנית, מחירים, פיננסים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה
סושי בר

הסדר פשרה|עדי סושי בר בע"מ [21/07/2019]

ת"צ - 35002-06-16

הצדדים - חלצי נ' עדי סושי בר בע"מ וספאניש בורגר בר בע"מ

תאריך פרסום - 21.7.2019

תקציר - בתביעה ובבקשה לאישור נטען, בין היתר, כי הרשת "אושי אושי" סיפקה ללקוחותיה מוצרים עשויים תחליפי ביצי דגים, בניגוד למצוין בתפריטי המשיבות.

ב"כ המבקש = קלעי, רוזן ושות'

ב"כ המשיבות - בעז בן צור ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, אגרות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, מיסים, תעופה, הטעיה צרכנית, מחירים, פיננסים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון
סופר ספיר

הסדר פשרה | 01/06/2020 סופר ספיר בע"מ

ת"צ  55830-09-19

הצדדים – דמתי נגד סופר ספיר בע"מ

תאריך פרסום: 01/06/2020

תקציר – טענת המבקש כי המשיבה פרה את חובותיה כלפי לקוחותיה בכך שמכרה מוצרי עוף ובשר טרי ו/ או קפוא ארוז מראש ו/ או בתפזורת, חמוצים ופיצוחים בתפזורת ללא הפחתת משקל האריזות

ב"כ המבקשים: עו"ד אלון שגיא

המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, אגרות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, מיסים, תעופה, הטעיה צרכנית, מחירים, פיננסים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה
מועצת הימורים וספורט 24.10

תובענה ייצוגית | המועצה להסדר ההימורים בספורט [24/10/2019]

ת"צ - 38412-10-17 תאריך פרסום - 24/10/2019 תקציר - הטענה: הטעיית הציבור בכל שהמועצה לא נקטה באמצעים מספיקים על מנת ליידעאת הציבור בדבר שינוי יחסי הזכיה מעת פרסומם בתכניה ובדבר יחסי הזכייה העדכניים. ב"כ המבקש: עו"ד עידן איידן ב"כ המשיבה: עו"ד יאיר שילה

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, אגרות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, מיסים, תעופה, הטעיה צרכנית, מחירים, פיננסים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית
מקס הסכם פשרה

הסכם פשרה | 04/06/2020 מקס איט פיננסים בע"מ

ת"צ  14463-09-16 הצדדים – עו"ד ברק רון נ' מקס איט פיננסים בע"מ תאריך פרסום: 04/06/2020 תקציר – בסיס התובענה לפיה מקס, ביוזמתה, מנפיקה מחדש ללקוחותיה כרטיסי אשראי שכבר בוטלו, ועם ההנפקה מחדש של הכרטיסים המבוטלים, גובה מיד דמי כרטיס מהלקוח מהכרטיסים שחידשה. ב"כ המבקשים: עו"ד אופיר מנצ'ל ב"כ מקס: עו"ד עופר שובל המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מיסים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה, הטעיה צרכנית, הימורים, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, אגרות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, מיסים, תעופה, הטעיה צרכנית, מחירים, פיננסים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה