הטעיה צרכנית | הסכמי פשרה בישראל

הטעיה צרכנית

טיב טעם

הסכם פשרה |טיב טעם רשתות בע"מ [01/05/2019]

ת"צ - 15706-03-15

הצדדים - אנגור נ' טיב טעם רשתות בע"מ

תאריך פרסום - 1.5.2019

תקציר - הקבוצה שבשמה מנוהלת התביעה הייצוגית כוללת את כל מי שרכשו בסניפי הרשת שהמשיבה מנהלת ושילמו יותר מהמחיר שניקב בשלטים שבהם הוכרז על מכירה מיוחדת או על הוזלות, וזאת בתקופה שהחלה שבע שנים לפני הגשת הבקשה ומסתיימת היום.

ב"כ התובעים - עו"ד אמיר ישראלי

ב"כ הנתבעת - עו"ד עמרם גולן

מקס הסכם פשרה

הסכם פשרה | 04/06/2020 מקס איט פיננסים בע"מ

ת"צ  14463-09-16 הצדדים – עו"ד ברק רון נ' מקס איט פיננסים בע"מ תאריך פרסום: 04/06/2020 תקציר – בסיס התובענה לפיה מקס, ביוזמתה, מנפיקה מחדש ללקוחותיה כרטיסי אשראי שכבר בוטלו, ועם ההנפקה מחדש של הכרטיסים המבוטלים, גובה מיד דמי כרטיס מהלקוח מהכרטיסים שחידשה. ב"כ המבקשים: עו"ד אופיר מנצ'ל ב"כ מקס: עו"ד עופר שובל המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסדר פשרה | שלמה ביטוח

הסדר פשרה | שלמה ביטוח

ת"צ – 47659-04-18 הצדדים – מיכאל בבר נ׳ ש. שלמה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 16.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה גובה ממבוטחיה דמי אשראי בשיעור העולה על המותר ע״פ דין. ב"כ המבקש – איל גולדנברג, עו״ד ב"כ המשיבה – דני כביר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | סלקום

הסכם פשרה | סלקום

ת"צ – 55006-04-15 הצדדים – גרינברג נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר –  סיבה התביעה בחיוב החברה בתשלום שירות פירוט שיחות בדואר, לאחר ששירות זה ניתן בחינם ע"י הנתבעת. לפי הנטען, חיוב זה היה שלא כדין ב"כ המבקש – גיל רון, עו"ד אהרן רבינוביץ, עו"ד ב"כ המשיבה – חניטל בילינסון נבון, עו"ד ליאור גלברד, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

מלח הארץ תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית | 22/06/2020 מלח הארץ אילת בע"מ

ת"צ:  39848-03-14

הצדדים – זקבך נ' מלח הארץ אילת בע"מ

תאריך פרסום: 22/06/2020

תקציר – כל מי שקנה ממוצרי מלח הארץ, מלח גס בצנצנת/ מלח עדין בצנצנת/ מלח הים האדום. הפרת חוק פיקוח מחירי מצרכים ושירותים.

המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
טמבור

הסכם פשרה | טמבור בע"מ [04/07/2017]

ת"צ: 12783-07-15 הצדדים: אריה דגני נ' טמבור בע"מ תאריך פרסום: 04/07/2017

מועצת הימורים וספורט 24.10

תובענה ייצוגית | המועצה להסדר ההימורים בספורט [24/10/2019]

ת"צ - 38412-10-17 תאריך פרסום - 24/10/2019 תקציר - הטענה: הטעיית הציבור בכל שהמועצה לא נקטה באמצעים מספיקים על מנת ליידעאת הציבור בדבר שינוי יחסי הזכיה מעת פרסומם בתכניה ובדבר יחסי הזכייה העדכניים. ב"כ המבקש: עו"ד עידן איידן ב"כ המשיבה: עו"ד יאיר שילה

עיתון: הארץ , מעריב
ויסוצקי

תביעה ייצוגית | תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ [27/12/2017]

ת"צ: 37451-07-14 הצדדים: אדווה מיטרני  נ' תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 27/12/17

תקציר:

הטענה: המשיבה פרסמה את מוצרי התה הירוק ואת חליטות הצמחים והפירות מתוצרתה כשהיא מייחסת להם, כביכול, "סגולות רפואיות" בניגוד לדין.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה/ הסירה פרסומים מאתר האינטרנט של חברת תה ויסוצקי, מאתר האינטרנט למוצרי התה הירוק ומעמוד הפייסבוק כהגדרתם בהסדר הגישור.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה אריזות של חלק מהמוצרים נשוא בקשת האישור ואף הגדילה את הכיתוב "מוצר זה אינו תרופה ולא נועד לרפא או למנוע מחלות".

המשיבה מתחייבת אף בעתיד לפעול בהתאם להוראות הדין הרלוונטי בכל הנוגע להיגדים שבהם ייעשה שימוש לפרסום או סימון מוצריה.

המשיבה תעניק, החל במועד הקובע, הטבה לציבור בדמות תרומה של מוצרים לנזקקים אשר תהיה בשווי של 1.2 מיליון ש"ח במונחי המוצרים לצרכן כמפורט בהסדר הגישור.

 תוצאת תמונה עבור תה ויסוצקי

שופרסל

תובענה ייצוגית |שופרסל בע"מ [19/06/2019]

ת"צ - 31836-07-16

הצדדים - רינה שוסטר נ' שופרסל בע"מ

תאריך פרסום - 19.6.2019

תקציר - עניינה של התובענה בטענת המבקשת, כי המשיבה אינה מציגה בצמוד לכל מוצר הנמכר באפליקציית שופרסל online את המחיר ליחידת מידה וזאת בניגוד להוראות הדין.

ב"כ המבקשת - עו"ד אופיר ארגמן ונטע יראוני

ב"כ המשיבה - עו"ד אסף לוין, גולדפרב זליגמן ושות' עורכי דין

עיתון: הארץ , מעריב
סבון של פעם

הסכם פשרה | סבון של פעם בע"מ [24/01/2019]

ת"צ - 13355-05-18 הצדדים - אביבית כהן נ' סבון של פעם בע"מ תאריך פרסום - 24.1.2019 תקציר - נטען כי סבון של פעם הטעו את הצרכנים באתרם, והפרו רת חוק הגנת הצרכן ב"כ התובעת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה- עו"ד קרן תגר

קנדי

הסדר פשרה |קופיקס גרופ וקנדי פלוס בע"מ [23/1/2019]

ת"צ - 16683-08-18 הצדדים - המבקשים נ' קופיקס גרופ בע"מ וקנדי פלוס בע"מ תאריך פרסום - 23/10/19 תקציר - הטענה: היבואן ייבא לארץ עוגיות בשם "DANISH ROYAL BUTTER COOKIES"  אשר על אף שהתברר כי אינן מכילות חמאה אלא רכיבי טעם וריח מלאכותיים בלבד, העוגיות נמכרו בסניפי קופיקס ברחבי הארץ. ב"כ המבקשת: עוה"ד איתמר בונום    

עיתון: גלובס , הארץ
סם ליין

תביעה ייצוגית | סם- ליין בע"מ [10/01/2018]

ת"צ: 41160-05-12 הצדדים: ורדה שוורץ נ' סם ליין בע"מ תאריך פרסום: 10/1/18

תקציר:

הטענה: נתוני נפח של מקררים אשר יובאו על ידי סם ליין בע"מ ביחס לנפחיהם של המקררים המשווקים על ידה, הוא שגוי, באופן המטעה את הצרכן לסבור כי הוא רוכש מקרר בעל קיבולת גדולה מקיבולת המקרר בפועל.

הסכם הפשרה יחול על כל אדם אשר רכש מקרר מתוצרת Samsung אשר שווק על ידי הנתבעת הייצוגית בתקופה של 7 שנים שקדמו להגשת התובענה (21.5.05-20.5.12).

כל אחד מקבוצת רוכשי המקררים יהיה זכאי לקבל כתב שירות, תיקונים וחלקי חילוף למקרר, שיסופק על ידי חברת אלקטרוניקס פרו כמפורט בתנאיו המלאים של כתב השירות המצורף להסכם.

תוצאת תמונה עבור מקרר סמסונג

סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר-פארם (ישראל) בע"מ [14/01/2018]

 

ת"צ: 60167-01-16 ו-53000-02-16 הצדדים: ליאורה מלכה נ' סופר פארם (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 14/1/18

תקציר:

הקבוצה המיוצגת: כל לקוחות המשיבה, אשר הוטעו ביחס למחירם הקודם ו/או הרגיל של מוצרי בישום וקוסמטיקה, שהוצעו אצלה למכירה במסגרת מכירה מיוחדת ("מבצע"), במהלך שבע השנים האחרונות. הקבוצה השנייה: כל הלקוחות שמחיר המוצר ליחידת מידה מהווה עבורם שיקול בביצוע קנייה, אשר רכשו מוצרי בישום וקוסמטיקה בחנויות המשיה במהלך שבע השנים האחרונות, שלגביהם לא קוימה החובה לסמנם במחיר ליחידת מידה.

המשיבה תעניק הטבה לציבור בשני התיקים ביחד בשווי מיליון ש"ח כמפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור סופר פארם

יפאורה 3

תביעה ייצוגית | יפאורה-תבורי בע"מ [17/05/2018]

ת"צ: 45599-06-16 הצדדים: שרונה שוקרון נ' יפאורה- תבורי בע"מ תאריך פרסום: 17/5/18 תקציר: החברה סימנה את בקבוקי המשקה מתוצרת בסימון הבטיחות "לשימוש עד." אך שהסימון המתאים על פי התקן הוא סימון האיכות "עדיף להשתמש לפני". הסימון השגוי מטעה את הצרכנים וגורם לצריכה מוגברת של מוצרים. הקבוצה: כל צרכני משקאות קלים, הנמכרים ו/או המשווקים על ידי יפאורה-תבורי, תחת המותגים: תפוזינה, ספרינג, spring Tea, אר סי קולה, שוואפס, קריסטל,  fruit water, מים מינראליים- עין גדי, ועוד. עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה, הטעייה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. תוצאת תמונה עבור יפאורה משקאות

עיתון: הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
הסכם פשרה | סופר סיטי

הסכם פשרה | סופר סיטי

ת"צ – 77684-01-19 הצדדים – דמתי נ׳ סופר סיטי בע״מ תאריך פרסום – 30.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה מכרה ללקוחותיה מוצר עם אריזה וחייבה את מחיר האריזה יחד עם המוצר,כלומר ללא הפחתת מחיר האריזה בנוסף, הטעיתה את לקוחתיה לחשוב שרכישת שקית למוצר הינה חובה. ב"כ המבקש – עוה״ד אלון שגיא ו/או משה און ב"כ המשיבה –  אשר אילוביץ, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלבוס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון
בזק בינלאומי

תביעה ייצוגית | בזק בינלאומי בע"מ [26/06/2018]

ת"צ: 28841-01-15 הצדדים:  נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום: 26/6/18 תקציר: עילות התביעה: הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוק האחריות למוצרים פגומים, רשלנות, הפרת חוזה, עשיית עושר ולא במשפט ופגיעה באוטונומיה, בכך שבזק בינלאומי מכרה לחברי הקבוצה את שירות סינון התוכן מורשת, למרות ששירות זה לא סיפק מענה נאות לסינון תוכן פוגעני. עילה 2: הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה ועשיית עושר ולא במשפט בכך שבזק בינלאומי הפרה את חובתה לחוק התקשורת ולרישיון בזק בינלאומי ליידע את לקוחותיה בארבע דרכים שונות כי הם זכאים לשירות סינון תכנים חינמי. חברי הקבוצה: כל לקוח של בזק בינלאומי, אשר רכש ממנה את שירות סינון התוכן "מורשת" החל ממועד תחילת מכירת השירות על ידי בזק בינלאומי, וכן כל בן משפחה קטין של לקוח כאמור, אשר נחשף לתכנים פוגעניים בעקבות השימוש בתוכנת מורשת. כל לקוח של בזק בינלאומי, אשר רכש ממנה שירות סינון תוכן בתשלום מבלי שנמסר לו על זכותו לקבלת שירות סינון תוכן חינמי בדרכים הקבועות בחוק התקשורת.   תוצאת תמונה עבור בזק בינלאומי

עיתון: הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות
אפיק מוצרי הדפסה תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | 14/06/2020 אפיק מוצרי הדפסה בע"מ

ת"צ:  47609-12-17

הצדדים – רפי צ'סטר נ' אפיק מוצרי הדפסה בע"מ

תאריך פרסום: 14/06/2020

תקציר – המשיבות הפרו, בין היתר, את ההוראות חוק הגנת הצרכן, וצו הגנת הצרכן, בכך שלא סימנו בעברית על גבי מוצרי דיו מתוצרתן, פרטי סימון המחויבים בחוק.

ב"כ המבקש: עו"ד נועם צוקר

ב"כ המשיבה: עו"ד אלירן סטריכמן

המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית
הום סקינ

הסכם פשרה |הום סקינוביישנס בע"מ [06/06/2019]

ת"צ  - 20933-01-14

הצדדים - פילו נ' הום סקינוביישנס בע"מ

תאריך פרסום - 6.6.2019

תקציר - עניינה של התובענה הייצוגית הינו בכך שהנתבעת הציגה מצגים מטעים לציבור הלקוחות שלפיהם יש במכשיריה, "פלאש אנד גו" ו"סנסאפיל", כדי להוביל להסרת שיער לצמיתות בקלות ובמהירות, כאשר בפועל המכשירים מובילים רק להפחתת שיער לצמיתות. 

ב"כ המבקש - ישראל וולנרמן משרד עו"ד, יחל בקר עו"ד

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא
קליקס

תובענה ייצוגית |קליקס.סיאו.אייאל בע"מ בע"מ [13/03/2019]

ת"צ - 4700-04-16

הצדדים - שרית שיר נ' קליקס.סיאו.אייאל בע"מ

תאריך פרסום - 13.03.2019

תקציר - עניינה של התביעה הייצוגית בטענה שלפיה המשיבה כביכול מטעה את לקוחותיה בכך שהיא מציינת את עלות משלוח המוצרים הנמכרים על ידה רק "במעמד הקופה", מבלי שעלות זו תוצג ביחד עם מחירי המוצרים המוצגים ללקוח. 

ב"כ התובעת - עו"ד ליאת שטיין, עו"ד תומר בר-נתן

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים
תובענה פרם

תובענה כייצוגית | פמה קרדיט בע"מ [29/10/2018]

תאריך פרסום: 29/10/18 הצדדים: יוכבד דוריס בן משה נ' פמה קרדיט בע"מ ת"צ: 29127-12-16 תקציר: התובעים טענו כי הופרה חובת הגילוי לפי חוק ההלוואות חוץ בנקאיות, הטעיה לפי חוק הגנת הצרכן וחוסר תום לב.

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית
הסכם פשרה | פתאל

הסכם פשרה | פתאל

ת"צ – 15307-05-18 הצדדים – אליקים נ׳ מלונות פתאל בע״מ תאריך פרסום – 07.03.21   תקציר – בטענה כי במקומות שונים התפרסמו נתונים שגויים באשר לגודל החדרים בבתי המלון המופעלים ע״י המשיבה   ב"כ המבקש – עו״ד עופר כהן-צדק ב"כ המשיבה – עו״ד גלעד הלר   המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל
צומת ספרים

תובענה ייצוגית | צומת ספרים 2002- שותפת מוגבלת [5/12/2019]

ת"צ - 55389-02-17 הצדדים – מרים וימן נ' צומת ספרים 2002- שותפת מוגבלת תאריך פרסום - 5/12/2019 תקציר - הטענה: שלקוחות מימשו מבצעי הטבה על מוצר נוסף יותר מפעם אחת במסגרת רכישה אחת ולא זכו להנחה המקסימלית כשיטה. ב"כ המבקש: עו"ד גורודיסקי רם ב"כ הנתבע: עו"ד אריה אמיר

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל, גביית יתר, הטעיה צרכנית
הסכם פשרה | טרקלין חשמל

הסכם פשרה | טרקלין חשמל

הודעה בדבר בקשה לאשר הסדר פשרה בבקשה לאישור תביעה ייצוגית ת"צ – 16612-01-21 הצדדים – אמרגי ואח׳ נ׳ טרקלין חשמל בע״מ תאריך פרסום – 25.07.2021 תקציר – עניין התביעה בבקשת המבקשים לפיצוי חברי הקבוצה אשר רכשו מוצרים ב״מכירה מיוחדת״ של המשיבה, בחנויותיה ובאתר האינטרנט שלה, כאשר הנתבעת האריכה את תקופת המכירה בניגוד לקבוע בחוק הגנת לצרכן, לא ציינה את שיעור ההוזלה, את מועד תחילת המבצע וסיומו ואת כמות המלאי הנמכרת בהוזלה. ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו״ד, נפתלי גולן, עו״ד ב"כ המשיבה – דוד מושביץ, עו״ד, אור פוקס נידורף, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא
תביעה ייצוגית נגד חברת מ.א. מוצרי בריאות וטבע בעמ

תביעה ייצוגית | נגד חברת מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ

ת"צ: 16242-12-16 שער נ' מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ הצדדים: שער נ' מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ תאריך פרסום: 09/01/19 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה תקן בכך שלא ציינה בחזית המוצר ליד המילים "ללא סוכר" כי המוצר מכיל "רב כהליים". השופטת: "ייתכן שלו ידע לקוח כי המוצר מכיל "רב כהליים" הוא היה מסכים לשלם עליו פחות או לא לרכוש אותו כלל" ב"כ המבקשת: עו"ד שרון ענבר- פדלון ו עו"ד טלי לופו, ממשרד לופו ענבר- פדלון. לפרטים: http://www.classaction-law.com/      

עיתון:
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית
הסכם פשרה | יינות ביתן

הסכם פשרה | יינות ביתן

ת"צ – 28299-11-16 הצדדים – טל כרמי נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום –  21.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה חייבה את לקוחותיה במחירים גבוהים יותר בחשבונית לעומת המחיר שהוצג באתר בעת ההזמנה. ב"כ המבקש – עו"ד חגי קלעי, עו"ד, עו"ד אוהד רוזן ועו"ד חיה ארז ב"כ המשיבה –עו"ד, אשר אפריאט המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, הטעיה צרכנית, עמלות, עמלות מכירה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, סלולאר, סלקום, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגרלות, הטעיה, הטעיה צרכנית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מכשירי חשמל, מצג שווא, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל, גביית יתר, הטעיה צרכנית, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון
הסכם פשרה | זול ובגדול