החזרת מוצרים | הסכמי פשרה בישראל

החזרת מוצרים

הוט 99

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 48238-04-14 הצדדים: ברק צביון  נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: הטענה: המשיבה אינה ממלאת אחר הוראות חוק הגנת הצרכן, העוסקות בביטול עסקה בכך שאינה משיבה ללקוחותיה את הסכומים המגיעים להם במקרה בו מתבקש ביטול שידורים מוספים בתוך 14 ימים ממועד עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך אודותיה ( חלק יחסי של דמי המנוי בגין הימים שלאחר יום הביטול בחישוב לינארי, בניכוי 5% מהתעריף החודשי שיכולה הוט לגבות כדמי ביטול כדין). תוצאת תמונה עבור הוט  

הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 9830-08-17 הצדדים – לירון מוסקוביץ ואח׳ נ׳ קרסו מוטורס בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – עניינה של בקשת האישור בטענה שלפיה בתיבות הילוכים המותקנות ברכבי Nissan Juke משנות הייצור 2012-2010 קיימת תקלה סדרתית שכתוצאה ממנה משמיעה תיבת ההילוכים רעשים בלתי נסבלים ולא ניתן לעשות בה עוד שימוש. עוד נטען שלמרות שהמשיבות ידעו על אודות הפגם, הן לא הכירו בו באופן רשמי ולא פיצו את לקוחותיהן. ב"כ המבקש – אמיר ישראלי, עו״ד ב"כ המשיבה – צמח שניידר ושות׳, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | ג׳מבו סטוק

הסכם פשרה | ג׳מבו סטוק

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 17548-12-20 הצדדים – מירי רוזנפלד נ׳ ג׳מבו סטוק תאריך פרסום – 10.08.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), בכך שלא אפשרה למבקשת וליתר חברי הקבוצה השבה כספית בעת ביטול עסקה אלא רק אם הביטול נעשה עד 48 שעות לאחר ביצוע עסקת היסוד. ב"כ המבקש – עו״ד, צביקה מצקין ב"כ המשיבה – עוה״ד, סילביה גל יהב וצח כהן המודעה פורסמה בעיתון מעריב בעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
תביעה ייצוגית נגד חברת מ.א. מוצרי בריאות וטבע בעמ

תביעה ייצוגית | נגד חברת מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ

ת"צ: 16242-12-16 שער נ' מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ הצדדים: שער נ' מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ תאריך פרסום: 09/01/19 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה תקן בכך שלא ציינה בחזית המוצר ליד המילים "ללא סוכר" כי המוצר מכיל "רב כהליים". השופטת: "ייתכן שלו ידע לקוח כי המוצר מכיל "רב כהליים" הוא היה מסכים לשלם עליו פחות או לא לרכוש אותו כלל" ב"כ המבקשת: עו"ד שרון ענבר- פדלון ו עו"ד טלי לופו, ממשרד לופו ענבר- פדלון. לפרטים: http://www.classaction-law.com/      

עיתון:
מאפיית דוידוביץ

תביעה ייצוגית | מאפית דוידוביץ בע"מ [8/12/2017]

ת"צ: 12242-06-16 הצדדים: שחר לוי נ' מאפית דוידוביץ בע"מ תאריך פרסום: 8/12/17

תקציר:

הטענה: דוידוביץ אורזת ומשווקת לחמים מתוצרתה בניגוד להוראות תקנות בריאות הציבור (מזון) וסגירה של אריזות מזון.

חברי הקבוצה: כל מי שרכש ו/או צרך ממוצרי המשיבה וזאת במשך שבע שנים עובר להגשת בקשת האישור ועד למועד פרסום ההודעה הראשונה בדבר הגשת הבקשה לאישור הסדר הפשרה.

הסדרה עתידית: דוידוביץ תיישם לאריזות מוצריה פתרון סגירה נוסף לסגירה הקיימת, אשר במסגרתו יולחמו שולי שקית האריזה כך שלצורך פתיחתה הראשונה של האריזה יהיה על הצרכן להסיר את נקודות ההלחמה.

תרומה: העמותה תתרום לעמותה שתיבחר על ידי הצדדים ותאושר על ידי בית המשפט מוצרי לחם מתוצרתה ששווים הכולל לצרכן עומד על 80,000 ש"ח כולל מע"מ.

תוצאת תמונה עבור שקית לחם

אופטיקה הלפרין

הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין בע"מ [24/07/2017]

ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: יוסף דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 24/07/17

הסכם פשרה | אוונטים ישראל

הסכם פשרה | אוונטים ישראל

ת"צ – 45501-07-20 הצדדים – טליה מלך לנדסמן וצבי לנדסמן נ׳ סי.טי.אס. אוונטים ישראל בע״מ ושוקי וייס יזמות והפקות בע״מ תאריך פרסום – 24.06.2021 תקציר – בטענה כי עם ביטול המופעים בעקבות הגבלות הקורונה ואי התקיימותם במועד המקורי, ההסכם בטל ומשכך זכאים הם לסעד של ביטול והשבה. ב"כ המבקשים – עורכי הדין אליהו מלך ואביעד כהן ב"כ המשיבה – עורכי הדין עידו חיטמן, שגיא שיף ונוהר הדר המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסתלקות תביעה ייצוגית/ דלתא גליל תעשיות בע״מ

הסתלקות תביעה ייצוגית/ דלתא גליל תעשיות בע״מ

ת"צ: 20295-04-20

תאריך פרסום: 28/1/21

תקציר – הטענה שבניגוד לחוק המשיבה לא נתנה לבטל עסקה בכרטיס מתנה 

המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

ברימאג 3

תביעה ייצוגית | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [24/05/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: פרסום ראשון: 30/1/18 פרסום שני: 24/5/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. על פי הסכם הפשרה, מתחייבת הנתבעת 1 ליתן הטבה, לכל צרכן שרכש מיקסר מסדרת K-MiX של חברת KENWOOD הדמות הארכה בשנה נוספת של תעודת האחריות למנוע של המיקסר.  

עיתון: כלכליסט
הסכם פשרה | אורפק טכנולוגיות

הסכם פשרה | אורפק טכנולוגיות

ת"צ– 2734-05-20 הצדדים – עופר אלמוג ואח׳ נ׳ אורפק מערכות בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 16.03.21 תקציר – בטענה כי ישנם פערים בין הוראות התקן בקשר לאופן התקנת התקן דלקן אוניברסלי לבין ההתקנה בפועל שבוצעה בהדרכת המשיבות ב"כ המבקש – שמוליק קסוטו, עו״ד ב"כ המשיבה – יוסי אשכנזי, עו״ד ואופיר צברי עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, החזרת מוצרים, טלוויזיה, תקשורת, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, החזרת מוצרים, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, ירידת ערך, קורונה, ריבית פיגורים, שינוי תעריפים, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, דלק, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, רכבים, רשלנות, תחבורה, תקן ישראלי
יינות ביתן

הסכם פשרה | יינות ביתן בע"מ [23/01/2019]

ת"צ: 52058-05-14 הצדדים: דליה שגב נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום: 23.01.2019 תקציר: הטענה: התביעה טענה להטעייה צרכנית בפרסום המוצרים סבון קמיל בלו 1 ליטר ("אריזת חיסכון") ו- 750 מ"ל ("50% חינם"). בנוסף נטען להפרת חוק הגנת הצרכן, ביטול עסק מתקוף סעיף 15 לחוק החוזים, עשיית עושר ולא במשפט, חובת גילוי לפי חוק הגנת הצרכן ורשלנות ב"כ המבקשת: עו"ד שרון ענבר פדלון ועו"ד טלי לופו ב"כ המשיבה: עו"ד עמוס פון וייזל ועו"ד נטע יוסף בודניק  

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, החזרת מוצרים, טלוויזיה, תקשורת, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, החזרת מוצרים, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, ירידת ערך, קורונה, ריבית פיגורים, שינוי תעריפים, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, דלק, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, רכבים, רשלנות, תחבורה, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסדר פשרה | Hotels.com

הסדר פשרה | Hotels.com

ת"צ – 17737-01-18 הצדדים – אורי הכהן נ' חברת Hotels.com תאריך פרסום – 22.04.2120 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מאפשרת ללקוחותיה בישראל לבטל הזמנה ולקבל את כספו בחזרה בניגוד לחוק הגנת הצרכן בארץ, לטענת המבקש, אין זה משנה אם החברה זרה, כי הלקוח איננו מודע לכך בעת שרוכש באתר. ב"כ המבקש – עו"ד אדלר שחר אדלר ושות' ב"כ המשיבה – עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות' המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ידיעות אחרונות נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, החזרת מוצרים, טלוויזיה, תקשורת, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, החזרת מוצרים, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, ירידת ערך, קורונה, ריבית פיגורים, שינוי תעריפים, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, דלק, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, רכבים, רשלנות, תחבורה, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, החזרת מוצרים, טלוויזיה, תקשורת, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, אריזות, בריאות, החזרת מוצרים, מזון, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, ירידת ערך, קורונה, ריבית פיגורים, שינוי תעריפים, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, דלק, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, רכבים, רשלנות, תחבורה, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל