תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [23/01/2018] – הסכמי פשרה בישראל

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [23/01/2018]

די.בי.אס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [23/01/2018]

ת"צ: 19284-02-17 הצדדים: עומרי נחום נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ("Yes") תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר:  הטענה: Yes גובה מלקוחותיה את המחיר המרבי המותר בגין החלפת שלט, אך מספקת אותו ללא סוללות, שעה שעלות הסוללות הובאה בחשבון לצורך קביעת המחיר המרבי הנ"ל בהחלטת המועצה. כמו כן, נטען כי תקופת האחריות שמעניקה Yes בפועל עבור השלט הינה קצרה מתקופת האחריות בת 12 החודשים המתחייבת מכוח הסכם ההתקשרות של יס עם לקוחותיה ועמדת המועצה.
  1. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק ללקוחותיה הנחה בסך 10 ש"ח על החלפת שלט רחוק במקרה של תקלה. כך שמחיר השלט החלופי לאחר הנחה זו לא יעלה על 38.5 ש"ח כולל מע"מ.
2. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, יופחת מחיר רכישת שלט ללא סוללות בסניפי הדואר בסך של 0.60 ש"ח 3. לא יאוחר מ-90 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק אחריות בת 12 חודשים לשלטים שיסופקו ללקוחות החברה החל מהמועד האמור, והכל בכפוף לתנאי הסכם ההתקשרות. תוצאת תמונה עבור יס לוגו ישן
Location: