תקשורת | הסכמי פשרה בישראל

תקשורת

נטוויזן 3

תביעה ייצוגית | נטוויז'ן בע"מ [8/11/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 8/11/17

תקציר:

התובעים (חברי הקבוצה): לקוחות 013 נטוויז'ן בע"מ ששילמו את החשבון באמצעות הוראות קבע בבנק מבלי שחויבו בעמלה

ובשלב מסוים נטוויז'ן החלה לגבות מהם עמלת הוראת קבע.

על פי הסדר הפשרה, חברי הקבוצה שחויבו בעמלה מבלי שניתנה להם הודעה מוקדמת זוכו בגין החיובים

לגבי חברי קבוצה שחויבו בעמלה פעם אחת הם יזוכו בגין אותו חיוב.

net-575

עיתון: גלובס , הארץ
דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
סלקום 5

הסכם פשרה | חברת סלקום ישראל בע"מ [11/09/2017]

ת"צ: 22141-03-15 הצדדים: פנחס ומרדכי גרינברג נ' חברת סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
תובענה ייצוגית סמ ליין

תובענה ייצוגית | סמ-ליין [8/12/16]

ת"צ: 41160-04-12
הצדדים: נגד הנתבעת - סמ ליין בע"מ (היבואנית הרשמית של מוצרי Samsung לישראל)
תאריך פרסום: 8/12/16

פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

הסכם פשרה הוט

הסדר פשרה | הוט [7/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת ואח'
תאריך פרסום: 6/12/16

עיתון: דה מרקר
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
יס 3

הסדר פשרה |די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [15/09/2019]

ת"צ - 26284-06-14

הצדדים - נציגות הבית המשותף ברח' ניסנבויים 12 חיפה ואח' נ' די.בי.אס שרותי לווין (1998) בע"מ

תאריך פרסום - 15.09.19

תקציר - בהתאם להסכם הפשרה שנכרת במסגרת התובענה ייצוגית הנ"ל, מובא לידיעת הציבור כי ציוד הקליטה של Yes המותקן בבתים משותפים לצורך קליטת שידוריה של Yes מחובר לחשמל הציבורי של הבניין וכל הדיירים באמצעות נציגות הבית המשותף, הם אלו שנושאים בעלות צריכת החשמל הזניחה של ציוד הקליטה.

בזק

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 8726-09-15 הצדדים: תלרז  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: הנתבעת גבתה תשלום בגין שירות מודיעין 144 גם במקרים בהם ניתן מספר מנותק זמנית של מנוי חברת בזק וגם כאשר ניתן מספר מנותק באמצעות חיפוש בוצע שלא באמצעות מאגר המידע של חברת בזק. Capture

נטוויזן 013

הסכם פשרה | נטויז'ן בע"מ (להלן: "013") [16/11/2017]

ת"צ: 44671-06-16 הצדדים: רועי דיין נ' 013- נטויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 16/11/17

תקציר:

חברי הקבוצה: כל לקוח של 013 אשר  נגבו ממנו כספים בגין שירות "אינטרנט סקיוריטי - שירות אבטחה מנוהל" ואשר צורף לשירות זה

"סים תקשורת קידום מכירות בע"מ", החל מיום 1 מאי 2015 ועד ליום 31 לאוגוסט 2016.

נטוויז'ן צירפה לקוחות לשירות ללא הסכמתם.

עילות התביעה: הפרת חובה חקוקה לחוק התקשורת והפרת חוזה.

013 תשלם לכל חבר קבוצה 80% ממכלול התשלומים החודשיים שנגבו ממנו בגין השירות, בתוספת הפרשי ריבית והצמדה, וזאת מבלי לברר האם חבר הקבוצה הסכים לרכוש את השירות או עשה בו שימוש.

סך התשלום לכל חברי הקבוצה עומד נכון לחודש אפריל 2017 על 3,663,346.34

לוגו

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | מיקרוסופט

הסכם פשרה | מיקרוסופט

ת"צ – 13865-06-16 הצדדים – נוישטיין ואח׳ נ׳ מיקרוסופט ישראל בע״מ ואח׳ תאריך פרסום –  19.05.2021 תקציר – נטען כי המשיבות החליפו את מערכת ההפעלה המותקנת במחשבי המשתמשים למערכת הפעלת windows 10 ללא הסכמתם ב"כ המבקשים – נדב אפלבאום, עו״ד תומר אלדורף, עו״ד ב"כ המשיבה – אייל רועי שגיא, עו״ד דנה אמיר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

untitled

הסכם פשרה | דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ [02/06/2017]

ת"צ: 61580-11-15 הצדדים: ליוטרובניק נ' דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 02/06/17

הסדר פשרה | סלקום

הסדר פשרה | סלקום

ת"צ- 33923-08-18 הצדדים – מר גיא פינטו נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום- 10.02.2021

תקציר – נטען, כי סלקום גובה מהלקוחות המתחברים ו/או המתנתקים מחבילת הספורט, תשלום גבוה יותר מסך התמורה היחסית שהייתה רשאית לגבות בהתאם לדין. ב"כ המבקש – יוני בן סימון, עו"ד גלית דליות, עו"ד ב"כ המשיבה- ברק טל, עו"ד חניטל בלינסון-נבון, עו"ד גיא קורתני, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

די בי אס 3

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [07/05/2018]

ת"צ: 48405-10-17 הצדדים: אורי דש ועופר דש  נ' די. בי. אס שרותי לוויין (1998 בע"מ), הוט מערכות תקשורת בע"מ וצ'רלטון בע"מ חברי הקבוצה: מנויי הוט ויס אשר נמנעה מהם האפשרות לצפות במשחקי חצי הגמר של הליגה האירופית בכדורגל בשנת 2004 בשל הצורך לשלם עבורם, ומנויי הוט ויס אשר רכשו את זכויות הצפייה על מנת לצפות באותם משחקים, רכישה אשר לא הייתה מתבצעת אילו המשחקים היו משודרים בהתאם להחלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין. עיקרי הסדר הפשרה: עם אישור הסדר הפשרה, צ'רלטון תפתח לציבור הרחב את השידור בארבעה משחקי כדורגל כמפורט בהסכם. משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בגרמניה, כאשר אחת מהקבוצות המשחקות בו היא קבוצה מבין הקבוצות: באיירן מינכן או בורוסיה דורטמונד משחק כדורגל מהליגה הבכירה באיטליה משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בפורטוגל   תאריך פרסום:

פלאפון תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | 22/06/2020 פלאפון תקשורת בע"מ

ת"צ:  64816-01-17

הצדדים – לב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום: 22/06/2020

תקציר – בטענה כי פלאפון שלחה מסרונים המהווים, "דבר פרסומת" ללקוחות שבחרו להתנייד מהחברה. בכך הפרה את חוק התקשורת.

ב"כ המבקש: עו"ד נדב אפלבאום

ב"כ המשיבה: עו"ד דנה אמיר, עו"ד דן חי

המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | הוט

הסדר פשרה | הוט

ת"צ- 2222-06-14 הצדדים – מר אריק לויטנר נ' חברת הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום- 10.02.2021

תקציר – בטענה כי המשיבות התקינו מגברים בארונות תקשורת בבתים משותפים, ללא ידיעת הדיירים וללא הרשאה כדין ב"כ המבקש – עו"ד יוחי גבע ועו"ד עומר פיינטוך ב"כ המשיבה- פישר בכר חן וול אוריון ושות' המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
זאפ גרופ2

תביעה ייצוגית | דפי זהב (זאפ גרופ בע"מ) [14/01/2018]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: לוי נ' זאפ גרופ בע"מ תאריך פרסום:  פרסום שני 14/1/18

תקציר:

הטענה: תנאי ההתקשרות אשר מנהיגה זאפ גרופ בע"מ (דפי זהב) בהסכמיה עם לקוחותיה המפרסמים באתר www.d.co.il

לפיהם הלקוח אינו יכול לסיים את ההתקשרות במשך תקופת ההתקשרות המינימאלית, כאשר התקופה המינימאלית שנקבעה בהסכם היא למעלה משנה

הינם תנאי מקפח בחוזה אחיד בהתאם להוראותיו של חוק החוזים האחידים.

הנתבעת תפצה את חברי הקבוצה הייצוגית הזכאים לקבלת פיצוי בהתאם להסדר הפשרה הפיצוי כספי כולל בסך של 3,400,000 ש"ח בתוספת מע"מ כדין על פי חלוקה לשלוש קבוצות כמפורט בהסכם.

 תוצאת תמונה עבור דפי זהב

נטוויז'ן 2

הסכם פשרה | 013 נטויז'ן בע"מ [1/06/2017]

ת"צ: 44671-06-16 הצדדים: רועי דיין נ' 013 נטויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 1/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת
די בי אס 2

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ [05/03/2018]

ת"צ: 13006-08-14 הצדדים: לירון טל  נ' די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ תאריך פרסום: 5.3.18 תקציר: הטענה: חברת די בי אס (ייס) שירותי לווין חייבה את מנוייה העוברים דירה בדמי מנוי, שלא כדין, בגין התקופה שבין עזיבת הדירה הישנה למועד התקנת שירותי המשיבה בדירה החדשה, וזאת במקרים בהם תקופת הביניים ארוכה מיום אחד. תוצאת תמונה עבור די בי אס שירותי לווין

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים
פלאפון תקשורת

הסכם פשרה | פלאפון תקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 41157-01-15 הצדדים: מירב פירט ומנחם פירט נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/17

קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים
פרטנר

תביעה ייצוגית | חברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/02/2018]

ת"צ: 7418-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/2/18 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שיתקשרו עימה עד המועד בו פסק הדין יהפוך לחלוט, אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות פאנטון לאחר המועדים הקבועים. ושביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים כהגדרתם בטופס הגישה לשירותים, או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו, או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה תעניק לחברי הקבוצה הטבה אחת מתוך הרשימה המופיעה בהסכם. תוצאת תמונה עבור פרטנר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
פרטנר תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | פרטנר [18/01/17]

ת"צ: 12241-09-10
הצדדים: יבלינוביץ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 18/01/17

קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, פרטנר, תקשורת
בזק פרטנר

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/06/2018]

ת"צ: 60686-01-15 הצדדים: שולמית גרוס  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/6/18 תקציר: הטענה: התעריף שבזק גובה בגין קישור גומלין להודעה הנשלחת ממפעילי תקשורת אחרים ובכללן פרטנר, הוא בלתי סביר ומפלה, ונגד פרטנר היא, בין היתר, שפרטנר לא חלקה על דרישת התשלום של בזק ולא פנתה בעניין זה לשר התקשורת, וכן בטענה כי פרטנר אינה זכאית לגבות תעריף זה ממנוייה (ובפרט המנויים שבתכנית מסוג "ללא הגבלה") לנוכח הוראות ההסכם של פרטנר ואותם מנויים.   תוצאת תמונה עבור בזק593px-Partner_logo.svg

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, פרטנר, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, פרטנר, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת
בן צבי

הסכם פשרה | בית צבי – בית הספר לאמנויות הבמה ע"ר 580042901 [3/07/2017]

ת"צ: 38501-03-16 הצדדים: דורון גוהר נ' בית צבי - בית הספר לאמנויות הבמה ע"ר 580042901 תאריך פרסום: 3/7/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, פרטנר, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת
הסכם פשרה בזק

הסדר פשרה | נגד בזק [14/11/16]

ת"א: 2519/06
הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 14/11/16

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, פרטנר, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, תקשורת
פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, מכשירים ניידים, פרטנר, תקשורת, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הנגשה, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה צרכנית, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, פרטנר, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת