תווית מוטעית | הסכמי פשרה בישראל

תווית מוטעית

מרשל

תביעה ייצוגית | מרשל מוצרי טבע בע"מ [12/07/2018]

  ת"צ: 41999-01-13 הצדדים: שרה אפרים   נ' מרשל מוצרי טבע בע"מ תאריך פרסום: 12/7/18 תקציר: הטענה: ייחסו לתוספי התזונה "גלוקוזאמין וכונדרואיטין + MSM" של חברת NOW", "גלוברי קר" של חברת NUTRI CARE ו" גלוברי קר + MSM של חברת NUTRI CARE, סגולות ריפוי למחלת ניוון המפרקים ו/או לשיקום הסחוסים וזאת באמצעות היגדים מטעים ובניגוד לדין. תוצאת תמונה עבור מרשל מוצרי טבע    

עיתון: המבשר
אקסוס

תביעה ייצוגית | אקסוס טקסטיל 2013 בע"מ [02/01/2018]

ת"צ: 18043-07-15 הצדדים: ועקנין  נ' אקסוס טקסטיל 2013 בע"מ תאריך פרסום: 2/1/18

תקציר:

הטענה: הנתבעת הציגה חולצות כעשויות מ-100% כותנה ועניבות כעשויות מ-100% משי, בעוד שבפועל אין הדבר כך.

הקבוצה: כל מי שרכש חולצות ועניבות מן הנתבעת מדגם אקסוס שנשאו תוויות שגויות

הנתבעת שינתה את הכיתוב על התוויות של פריטי הלבוש שהינה מייבאת ו/או משווקת.

הנתבעת תבצע השבה כספית בסך השווה ל-20% מסכום הרכישה לכל אחד מחברי הקבוצה, אשר יהא בעל אישור רכישה המפורט בהסכם.

כל אחד מחברי הקבוצה, בין שלא יהא בעל אישור רכישה כמפורט לעיל ובין שיחפוץ בכך, יהיה זכאי לביצוע רכישה בהנחה, כנגד חתימת הצהרה לפיה רכש חולצות ו/או עניבות הנכללות בתנאי הסדר זה, וכי לא ניצל את ההנחה עד כה.

תוצאת תמונה עבור ‪ties‬‏

עיתון: המבשר , המודיע
ביתן

תובענה ייצוגית |יינות ביתן בע"מ [30/12/2019]

ת"צ - 21597-03-15 ,57429-11-16 הצדדים - אנגור נ' יינות ביתן בע"מ, גורן נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום - 30.12.19 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענות לפיהן לקוחות המשיבה חויבו עבור מוצרים, בעת התשלום בקופות שבסניפי המשיבה, במחירים העולים על אלה שהוצגו על תווית המוצר או על המדף, בין שהמחיר על המדף נקבע כמחיר רגיל, ובין שניתנה במסגרת מבצע. לפי הטענה, במקרים כאלה היה על המשיבה לגבות את המחיר הנמוך יותר, ואם נגבה המחיר הגבוה, להשיב את ההפרש. הקבוצה: כל לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצרים, שנגבה עבורם בקופה מחיר גבוה מזה שהוצג על המוצרים, בתווית או בשלט הסמוך למוצרים, לרבות מוצרים במחיר מבצע ולרבות מבצעי מועדון, החל מיום 10 במרץ 2008 ועד אישור הסדר הפשרה. ב"כ הקבוצה: משרד כהן, ישראלי ושות' עורכי דין.  משרד גיל רון ושות', עורכי דין.  ב"כ המשיבה: עו"ד עמוס פון וייזל ממשרד אפריאט ושות' עורכי דין.  

גם אנד גם

הסכם פשרה |גם אנד גם בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 56289-04-18

הצדדים - אבו חוסין נ' גם אנד גם בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי הנתבעת שיווקה גופיות פלנל שרוול ארוך המסומנות כ-100% כותנה, ממותגות במותג גם אנד גם, המיובאות על ידי המשיבה, אך בפועל הן עשויות 31% כותנה בלבד.

ב"כ המבקש - עו"ד דינה רוב ויוסי חובב

ב"כ המשיבה - עו"ד איתמר בונום ואריאל זיסמן

מגנוליה

הסדר פשרה | מגנוליה תכשיטי כסף בע"מ 16/04/2020

ת"צ 70184-11-16 הצדדים – אירינה בר נ' מגנוליה תכשיטי כסף בע"מ תאריך פרסום: 16/04/2020 תקציר – בתביעה טענה המבקשת כי המשיבה הציגה מצג לפיו כל התכשיטים הנמכרים בסניפים הרשת עשויים ממתכת כסף וברמת טוהר "כסף סטרלינג" בעוד שבפועל הם לא היו עשויים ממתכת כף והכל כמפורט בכתבי הטענות שהוגשו. ב"כ המבקשים: עו"ד רונן עדיני, עו"ד אפי שאשא, רונן עדיני ושות' ב"כ המשיבה: עו"ד יניב סטל, עדי קפלן ושות'

הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 46766-12-15 הצדדים – דוד ניצן ודוד בונפיל נ' אסם תעשיות מזון בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בכך שאסם הטעתה את הקונים כאשר צרכו מוצרי קטשופ  המיוצרים ומשווקים ע"י החברה ועליהם הופיע הכיתוב "רכיבים טבעיים בלבד", לטענת המבקשים הפרה בכך את חוק הגנת הצרכן כיוון שבמוצרים ישנם לכאורה רכיבים שאינם טבעיים. ב"כ המבקש – עוה"ד אליהו מלך וענבל אלוני ב"כ המשיבה – עוה"ד נועם רונן ושירין גבאי מצגר המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קיומא

תביעה ייצוגית | קיוומא בע"מ [16/01/2018]

ת"צ: 31010-11-15 הצדדים: אלקסלסי  נ' קיוומא בע"מ תאריך פרסום: 16/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות התעלמו מהוראות משרד הבריאות שאסר על שיווק מוצר המכונה "דקפינול ג'ל" ונמנעו מלנקוט בצעדים שראוי היה לנקוט בנסיבות הענין.

המשיבות הציגו מצג שווא לפיו יש למוצר אישור מרשות ה- FDA האמריקאי, כי המוצר נבדק מחקרית וכי הינו מומלץ על ידי רופאי השיניים.

חברי הקבוצה: כל צרכן שרכש את המוצר עד למועד אישור הסכם הפשרה וכל צרכן שייהנה מההטבה על פי הסכם הפשרה.

המשיבה התחייבה לתת הנחה בשיעור של כ- 50% משווי המוצר וכן תעניק הנחה בהיקף משמעותי על מוצרים נוספים מסדרת דקפינול, בשווי כולל של 240,000 ש"ח. כמו כן בתוך שלושה חודשים ממועד אישור הסכם הפשרה, תתרום המשיבה מוצרים רפואיים המשווקים על ידה, בשווי כולל בסכום של כ- 40,000 ש"ח לעמותת "חברים לרפואה".

שסטוביץ

תביעה ייצוגית | ש.שסטוביץ' בע"מ [26/04/2018]

ת"צ: 20642-02-17 הצדדים: גילי שמואלי ועידית שמואלי נ' ש. שסטוביץ' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: משחת השיניים Colgate Optic White Instant  שווקה בדרך של הטעיה צרכנית ביחס למשך ההלבנה הזמנית המוצגת על תווית המוצר, והכל תוך הפרת הוראות הדין וחובות חקוקות כמפורט בבקשה. הנתבעת תתקן את התווית הקיימת של המוצר ותמנע משיווק ו/או הפצת המוצר כשעליו התווית הקיימת. התווית תתוקן בהתאם לנוסח הבא: "קולגייט אופטיק ווייט אינסטנט נוסחה המכילה מלבינים אופטיים שהוכחו במחקרים קליניים. פעולת הצחצוח מפעילה מלבינים אופטיים אלו אל תוך יצירת קצף כחול, למראה שיניים לבנות יותר, למשך זמן קצר, מיד לאחר הצחצוח. הוכח מחקרית - מראה שיניים לבנות יותר כבר לאחר הצחצוח הראשון. תוצאת תמונה עבור ‪colgate optic white instant‬‏

הסכם פשרה | אחים סגל

הסכם פשרה | אחים סגל

ת"צ – 40158-09-17 הצדדים – גב' אורלי בהט נ' כרמי צבי אחים סגל בע"מ תאריך פרסום – 13.07.2021 תקציר – עניין התביעה בטענה כי מיץ הענבים שמשווק ע"י הנתבעת כ"תירוש מיץ ענבים טבעי" כמוצר שהוא 100% טבעי ומיוצר מ"מיץ ענבים בלבד", אך בפועל נוספה למשקאות תוספת חיצונית של סוכר לבן (סוכרוז) ותוך שהוסף ליין חומצה ציטרית בשיעור החורג מהמותר ע"פ הדין ב"כ המבקש – עו"ד איתן חיימוביץ ב"כ המשיבה – עו"ד אברהם מורל המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
לוחמי

תביעה ייצוגית | נכסי לוחמי הגטאות, אג"ש בע"מ [13/04/2018]

ת"צ: 38465-11-16 הצדדים: אברהם אלמשלי  נ' נכסי לוחמי הגטאות, אג"ש בע"מ תאריך פרסום: פרסום שני, 13/4/18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא סימנה מחירים ליחידת מידה כנדרש על פי תקנות הגנת הצרכן במרכול שהיא מפעילה. חברי הקבוצה: כל אדם שרכש במרכול החל משנת 2011 ועד ליום 22.3.18 מוצרים אשר מחויבים בסימון המחיר ליחידת מידה בהתאם להוראות התקנות. פיצוי: החל מה-1 לחודש העוקב למועד אישור הסכם הפשרה ולמשך שלושים ימים קלנדריים, הנתבעת תיתן לצרכנים הנחה של חמישה (5) אחוזים מהמחיר המסומן על כל מוצר שנמכר במרכול ואשר מחויב בסימון המחיר ליחידת מידה, אולם פטורים בכל זאת מחובת הסימון על פי התקנות. תוצאת תמונה עבור לוחמי הגטאות

קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים
הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

ת"צ – 41844-01-15 הצדדים – מר פיני אלישקוב נ' ש. שסטוביץ' בע"מ וחברת קולגייט-פלמוליב תאריך פרסום – 12.07.2021 תקציר – בטענת התובע בדבר הטעייה ו/או הפרת ההתחייבות בנוגע לאמירות העשויות לייחס למוצרים הגנה/ מניעה/ הקלה או תועלת כלשהי בעניין זיעה/ ריח למשך זמן מוגדר, שנכתבו על דאודורנטים מסוג ספיד סטיק, אשר יוצרו ע"י חברת קולגייט ושווקו ע"י חברת שסטוביץ' ב"כ המבקש – עו"ד סימון אלישקוב ב"כ המשיבה – עו"ד אורי שנהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית
מחלבת משק צוריאל

תביעה ייצוגית | מחלבת משק צוריאל בע"מ [4/01/2018]

ת"צ: 30637-07-13 הצדדים: גברת שושנה עטיה נ' מחלבת משק צוריאל בע"מ תאריך פרסום: 4/1/18

תקציר:

הטענה: סימון יוגורט העיזים אותו מייצרת ומשווקת מחלבת משק צוריאל בכינוי "יוגורט" במקום "יוגורט מיוצב" מהוה הפרה של תקן 285 ותקן ת"י 1145 סימון מוצר ארוז מראש. המשיבה פעלה בניגוד לחוק הגנת הצרכן.

חברי הקבוצה: כל צרכן אשר רכש את מוצרי היוגורט מתוצרת מחלבת משק צוריאל המכילים חומרים מייצבים ב-7 השנים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד מתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה.

המשיבה מתחייבת להוסיף לשם הרשמי של מוצרי היוגורט המכילים חומר מייצב את המילה "מיוצב". המשיבה תעניק הטבה במישרין ללקוחותיה בדרך של מכירת מוצרי יוגורט שונים בדרך של מבצע 3 בתשלום ועוד 1 בחינם ותעשה כן עד להגעה לגובה סכום הטבה לצרכן בסכום 45,000 ש"ח.

בנוסף, המשיבה תתרום ממגוון מוצריה בשווי כולל של 55,000 ש"ח לאחות או יותר מהעמותות הגדולות

תוצאת תמונה עבור משק צוריאל יוגורט עיזים

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
הסדר פשרה | מעדני יחיעם

הסדר פשרה | מעדני יחיעם

ת"צ – 34627-08-20 הצדדים – גב׳ לנה גורוחובסקי נ׳ מעדני יחיעם בע״מ תאריך פרסום – 07.06.2021 תקציר – בטענה כי במוצרי נקניקיות העוף של החברה, לא מצויין קיומו של רכיב השומן מן החי, כך ששיעור ״בשר העוף״ המוצהר אינו משקף את כמות בשר השריר בפועל ב"כ המבקשת – עוה״ד שרון ענבר-פדלון ב"כ המשיבה – עוה״ד אילת גולומב-פלנר המודעה פורסמה בעיתונים מעריב והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
זוגלובק 9

תביעה ייצוגית | חברת נקניק כשר זוגלובק בע"מ [18/04/2018]

ת"צ: 20210-01-17 הצדדים: רוני לוטן יניב  נ' נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 18/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה הטעתה את הצרכנים בסימון מטעה אותו מציינת המשיבה על מוצריה "פסטרמה עוף מעושנת 330 גר" ו"פסטרמה עוף ברביקיו 330 גר". לפיו המוצרים מכילים שומן בשיעור נמוך (עד 2%) בה בעת שבפועל נטען כי המוצרים מכילים שומן באחוזים גבוהים יותר ואסור לכנותם "דל שומן". המשיבה תתרום מוצרים בסכום של 300,000 ש"ח לגופים הבאים: נותנים באהבה- חיפה, עמותת לשובע, בתי קשיש ומועדוניות ביישוב שלומי באמצעות מ.מ שלומי, האגודה למען החייל, פתחון לב. המשיבה תעניק הנחות לצרכנים בסכום של 600,000 ש"ח שיינתנו על דרך של הפחתה במחיר לצרכן על מכירת מגוון מוצרי הפסטרמות והנקניקים של המשיבה. המשיבה תתרום תרומה כספית בגובה 100,000 ש"ח לקרן לתובענות ייצוגיות במשרד המשפטים. סך כל גובה התרומות וההנחות לצרכנים עומד על סך מיליון ש"ח. תוצאת תמונה עבור זוגלובק

קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית

הסדר פשרה |קופיקס גרופ ואח' [23/09/2019]

ת"צ - 16683-08-18 הצדדים - שירי שרון נ' טיב טעם רשתות בע"מ וק.א. שוקולד בע"מ תאריך פרסום - 23.9.2019 תקציר - הטענה: היבואן ייבא לארץ עוגיות בשם "DANISH ROYAL BUTTER COOKIES" אשר אינן מכילות חמאה אלא רכיבי טעם וריח מלאכותיים בלבד. העוגיות נמכרו בסניפי טיב טעם ברחבי הארץ. אמנם, נכתב בתווית המוצר כי העוגיות הנן "בטעם חמאה", אולם לטענת המבקשת הכיתוב באנגלית עלול להטעות צרכנים לחשוב כי הן מכילות חמאה. ב"כ המבקשת - עו"ד איתמר בונום ב"כ טיב טעם - עו"ד רונית סיטון - זלקינד ב"כ היבואן- עו"ד תמיר שנהב  

עיתון:
קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
טלפארמה

תביעה ייצוגית | טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ [15/07/2018]

  ת"צ: 16968-01-18 הצדדים: מיטרני וירט נ' טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ תאריך פרסום: 15/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתרי הסחר האלקטרוני שלה "טלפארמה" ו"טלמדיק" ובטענה שהמשיבה ייחסה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר, תוך הפרה של תקנות הגנת הצרכן, חוק הגנה על בריאות הציבור ותקנות בריאות הציבור. תוצאת תמונה עבור טלפארמה

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור
ביו גאיה

הסדר פשרה |ביו גאיה בע"מ [10/06/2019]

ת"צ - 4212-01-19

הצדדים - אילנית אלון נ' חברת ביו גאיה בע"מ

תאריך פרסום - 10.6.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי המשיבה ייחסה לכאורה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר ביו גאיה ובכך נטען כי הפרה את סעיף 13 לחוק הגנה על בריאות הציבור (מזון) ואת תקנות בריאות הציבור.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד עמירם טפירו

קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, תווית מוטעית
דין שיווק דליה

תביעה ייצוגית | דין ושיווק קלייה בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים:סבג- אלרון נ' דין שיווק וקלייה בע"מ ת"צ: 42351-10-17 תקציר: התובעים טענו כי היה סימון שלא כדין של המוצר "עיסת התמרים", לא צוין אחוז מרכיב התמרים מסך כל אחוזי המוצר. בנוסף לא היית רשומה כתובת החברה, ומה שהיה כתוב, בכתב בלתי קריא וקטן מאוד. בהסכם הפשרה הוחלט כי הנתבעת תעניק הטבה לציבור על סך 30,000 ש"ח, התובעת תקבל 3000 ש"ח פיצוי והוצאות משפט.

קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
שומפיינד

תביעה ייצוגית | חברת שופמיינד בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 1507-01-17 הצדדים: כץ נ' שומפיינד בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: כלל לקוחות המשיבה שרכשו באתר האינטרנט "וואלה שופס" מוצרים, לגביהם חלה חובת סימון המחיר ליחידת מידה, לפי תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ואשר לגביהם לא קיימה המשיבה את החובה שבתקנות המפורטות בהסכם להציג את המחיר ליחידת מידה. תוצאת תמונה עבור וואלה שופס

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
ריגלי ישראל

תביעה ייצוגית |ריגלי ישראל בע"מ ומרס מולטיסיילס ישראל בע"מ [31/01/2019]

ת"צ - 58662-03-17 הצדדים - ניצה הרפז נ' ריגלי ישראל בע"מ ומרס מולטיסיילס ישראל בע"מ תאריך פרסום - 31.1.2019 תקציר - המבקשת טענה כי המשיבות מפרות את הוראות תקן ישראלי 1307 משום שלא ציינו בסימון בולט לעין, ליד המילים "ללא סוכר" שבחזית אריזות מוצרי הסוכריות של המשיבות בהם מופיע הכיתוב "ללא סוכר" ואשר מכילים "רב כהלים", את המילים "רב כהלים". ה"כ המבקשת - עוד טלי לופו ועו"ד שרון ענבר-פדלון ב"כ המשיבות - עו"ד צחי פלדמן

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית
פרש מרקט 2

תביעה ייצוגית | פרשמרקט בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 24900-01-14 הצדדים: הר-פז  נ' פרשמרקט בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: פרשמרקט, רשת סופרים בפריסה ארצית, פרסמה בסניפיה על גבי שלטים וכן בעלונים שונים מבצעי מכירה של משקאות החייבים בפיקדון, כאשר מחירי המוצרים לא כללו את רכיב הפיקדון, שנגבו בפועל בקופה בנוסף למחיר המוצר כפי שהוצג בשלטים ובעלונים.  

קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
צוריאל

תביעה ייצוגית | מחלבת משק צוריאל בע"מ [08/04/2018]

  ת"צ: 30637-07-13 הצדדים: גברת שושנה עטיה נ' מחלבת משק צוריאל בע"מ תאריך פרסום: 8/4/18 תקציר: סימון יוגורט העיזים אותו מייצרת ומשווקת המשיבה בכינוי "יוגורט" במקום "יוגורט מיוצב" מהוה הפרה של תקן 285 ותקן ת"י 1145 סימון מוצר ארוז מראש ופעלה בניגוד לחוק הגנת הצרכן. חברי הקבוצה: כל צרכן אשר רכש את מוצרי היוגורט מתוצרת המשיבה המכילים חומרים מייצבים ב-7 השנים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד מתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה. תוצאת תמונה עבור יוגורט עיזים צוריאל

עיתון: הארץ
קטגוריה: בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית