תוויות מוצרים | הסכמי פשרה בישראל

תוויות מוצרים

שסטוביץ

תביעה ייצוגית | ש.שסטוביץ' בע"מ [26/04/2018]

ת"צ: 20642-02-17 הצדדים: גילי שמואלי ועידית שמואלי נ' ש. שסטוביץ' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: משחת השיניים Colgate Optic White Instant  שווקה בדרך של הטעיה צרכנית ביחס למשך ההלבנה הזמנית המוצגת על תווית המוצר, והכל תוך הפרת הוראות הדין וחובות חקוקות כמפורט בבקשה. הנתבעת תתקן את התווית הקיימת של המוצר ותמנע משיווק ו/או הפצת המוצר כשעליו התווית הקיימת. התווית תתוקן בהתאם לנוסח הבא: "קולגייט אופטיק ווייט אינסטנט נוסחה המכילה מלבינים אופטיים שהוכחו במחקרים קליניים. פעולת הצחצוח מפעילה מלבינים אופטיים אלו אל תוך יצירת קצף כחול, למראה שיניים לבנות יותר, למשך זמן קצר, מיד לאחר הצחצוח. הוכח מחקרית - מראה שיניים לבנות יותר כבר לאחר הצחצוח הראשון. תוצאת תמונה עבור ‪colgate optic white instant‬‏

דניאל גוטקס 2

תביעה ייצוגית | דניאל גוטקס בע"מ [20/12/2017]

ת"צ: 3771-02-16 הצדדים: לאון לחמן נ' דניאל גוטקס בע"מ תאריך פרסום: 20/12/17

תקציר:

נטען שהנתבעת שיווקה מוצרים מסוימים כשעל התווית בעברית שלהם סומן הרכב בד מסוים, למרות שבפועל הרכב הבד שונה (כפי שסומן בתווית באנגלית),

תוך הפרה של הוראות חוק הגנת הצרכן וצו הגנת הצרכן.

הנתבעת מתחייבת להקפיד מעתה והלאה כי המוצרים שיסופקו לחנויות הנתבעת יסומנו כדין וכי היא תמנה עובד בעל כישורים מתאימים בחברה, שיפקח, יבקר ויוודא את סימון המוצרים טרם הגעתם לחנות.

הנתבעת תעניק פיצוי על סך 300,000 ש"ח באופן הבא: בקניה מעל 99.99 ש"ח יהיה זכאי כל רוכש לקבל חולצת טי שירט מן הסוג מושא התובענה.

תוצאת תמונה עבור ‪free image t shirt‬‏

אגמי 2

הסכם פשרה | מאפית אגמי- פרסום שני [13/09/2017]

ת"צ: 12196-06-16 הצדדים: חנא נ' מאפית אגמי (נהמא) תאריך פרסום: 13/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
פרפיום

תביעה ייצוגית | כל פרפיום (ישראל) בע"מ [12/04/2018]

ת"צ: 35708-06-17 הצדדים: קגן  נ' כל פרפיום (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 12.4.18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה כלל את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתר הסחר האלקטרוני שלה "כל פרפיום" וזאת בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה). המשיבה תפצה את הצרכנים בסך של 240,000 ש"ח. המשיבה תעניק שובר זיכוי בסך של 20 ש"ח בקניית מוצרי בישום באתר כל פרפיום, עד לסכום מצטבר בסך של 240,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור כל פרפיום  

טלפארמה

תביעה ייצוגית | טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ [15/07/2018]

  ת"צ: 16968-01-18 הצדדים: מיטרני וירט נ' טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ תאריך פרסום: 15/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתרי הסחר האלקטרוני שלה "טלפארמה" ו"טלמדיק" ובטענה שהמשיבה ייחסה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר, תוך הפרה של תקנות הגנת הצרכן, חוק הגנה על בריאות הציבור ותקנות בריאות הציבור. תוצאת תמונה עבור טלפארמה

עיתון: מעריב הבוקר
גלוטן

הסדר פשרה |ניאופרם בע"מ [26/09/2019]

ת"צ -16059-04-16 הצדדים - עוה"ד אביתר קציר וגיורא אבן-צור נ' ניאופרם בע"מ תאריך פרסום - 26.9.2019 תקציר -הטענה: שיווקו תכשירים שמכילים גלוטן למרות  ציינו כי מדובר בתכשירים נטולי גלוטן.  בכך, טוענים התובעים, הפרה המשיבה את הנחיותיו של משרד הבריאות ואת חובותיה הצרכניות כלפי ציבור לקוחותיה. ב"כ המבקשים: עו"ד אביתר קציר, עו"ד גיורא אבן צור ב"כ המשיבה: עו"ד רון פלג, עו"ד גלעד שיף, עו"ד רונן זיו - מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות', עורכי דין

עיתון: הארץ , מעריב
שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 61589-02-16 הצדדים: חן ליאור נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 17/07/17

הודעה בדבר אישור הסדר פרשה

עיתון: ישראל היום
שניצר גוטליב סאמט ושות_סגור_2

הסכם פשרה | אפריל – רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואח' [06/06/2017]

ת"צ: 3471-03-15 הצדדים: פרסולוב נ' אפריל - רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואלפא חברה לקוסמטיקה בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

זנלכל 2

תביעה ייצוגית | זנלכל בע"מ [09/07/2018]

ת"צ: 7272-04-17 הצדדים: ד"ר איתן חי-עם  נ' זנלכל בע"מ תאריך פרסום: 9/7/18 תקציר: הטענה: זנלכל סימנה את מוצר התורמוס המשומר עם פתח קל מתוצרתה בערכים תזונתיים שגויים. ובכך, הפרה את הוראות הדין כמפורט בבקשה לאישור. תורמוס יכין 560 גרם  

הסכם פשרה | קמדיס

הסכם פשרה | קמדיס

ת"צ – 25145-11-20 הצדדים – בת אל אלון נ' דניה קוסמטיקס בע"מ, חברת קמדיס בע"מ (משיבה 2) תאריך פרסום – 13.06.2021 תקציר – בטענה כי באתר האינטרנט של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן "תקנות מחיר ליחדת מידה" ב"כ המבקש – הגר ביין, עו"ד ב"כ המשיבה – ד"ר טל רוטמן, עו"ד עדי ציטרון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר בעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

ברימאג 3

תביעה ייצוגית | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [24/05/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: פרסום ראשון: 30/1/18 פרסום שני: 24/5/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. על פי הסכם הפשרה, מתחייבת הנתבעת 1 ליתן הטבה, לכל צרכן שרכש מיקסר מסדרת K-MiX של חברת KENWOOD הדמות הארכה בשנה נוספת של תעודת האחריות למנוע של המיקסר.  

עיתון: כלכליסט
אירופלקס

תביעה ייצוגית | אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ [27/11/2018]

ת"צ: 26150-10-17 הצדדים: לירן דדו נ' אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ תאריך פרסום: 27/11/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה במדיות שונות, את מחיריהם של חלק ממוצריה כמחירי מבצע, המעניקים הנחות על מחיר נקוב כלשהו. המבקש טען כי מבצעים אלו פורסמו תקופה ממושכת העולה על התקופה הקבועה בדין, כי המחיר הרגיל המוצג בהם אינו המחיר בו נמכרו בפועל טרם המבצע, וכי קיים חשש כי פרסום המבצעים באופן זה השפיע בצורה בלתי הוגנת על לקוחות המשיבה והטעה אותם. המבקש טען כי בכך הפרה המשיבה את הוראות "מכירה מיוחדת" המפורטות בחוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד ירון גולדין  

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית
אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים
Merck

הסכם פשרה | Merck Sharp & Dohme (Israel-1996) Ltd [23/08/2017]

ת"צ: 4517-09-10 הצדדים: מיכאל משה נ' Merck Sharp & Dohme (Israel-1996) Ltd תאריך פרסום: 23/08/2017

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה
דין שיווק דליה

תביעה ייצוגית | דין ושיווק קלייה בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים:סבג- אלרון נ' דין שיווק וקלייה בע"מ ת"צ: 42351-10-17 תקציר: התובעים טענו כי היה סימון שלא כדין של המוצר "עיסת התמרים", לא צוין אחוז מרכיב התמרים מסך כל אחוזי המוצר. בנוסף לא היית רשומה כתובת החברה, ומה שהיה כתוב, בכתב בלתי קריא וקטן מאוד. בהסכם הפשרה הוחלט כי הנתבעת תעניק הטבה לציבור על סך 30,000 ש"ח, התובעת תקבל 3000 ש"ח פיצוי והוצאות משפט.

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים
ריגלי

תביעה ייצוגית | ריגלי ישראל בע"מ ומרס מולטיסיילס ישראל בע"מ [1/08/2018]

  הצדדים: ניצה הרפז  נ' ריגלי ישראל בע"מ ומרס מולטיסיילס ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/8/18 תקציר: הטענה: המשיבות לא ציינו בסימון בולט לעין, ליד המילים "ללא סוכר" שבחזית אריזות המוצרים, את המילים "מכיל רב כהלים". חברי הקבוצה: כלל לקוחות המשיבות, לרבות אלו המעוניינים לשמור על דיאטה ו/או חולי סכרת, אשר צרכו בתקופה המצוינת בהסכם, את מוצרי הסוכריות של המשיבות בהם מופיע הכיתוב "ללא סוכר" ואשר מכילים "רב כהלים".      

עיתון: גלובס
קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים
אלון אינטרייד

תביעה ייצוגית | אלון אינטרייד בתי קפה בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 8840-11-13 הצדדים: פדלון ואח'  נ' אלון אינטרייד בתי קפה בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: הטענה: הנתבעת נהגה לשנות את תאריך הייצור על המוצרים הארוזים כדי שתוקפם יוארך. חברי הקבוצה: צרכני הנתבעת שרכשו ממנה מהמוצרים הבאים: כריכים, סלטים, ירקות חתוכים, יוגורטים ומוזלי עד למועד חתימת הסכם הפשרה. תוצאת תמונה עבור אלון אינטרייד בתי קפה  

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
פרש מרקט 2

תביעה ייצוגית | פרשמרקט בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 24900-01-14 הצדדים: הר-פז  נ' פרשמרקט בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: פרשמרקט, רשת סופרים בפריסה ארצית, פרסמה בסניפיה על גבי שלטים וכן בעלונים שונים מבצעי מכירה של משקאות החייבים בפיקדון, כאשר מחירי המוצרים לא כללו את רכיב הפיקדון, שנגבו בפועל בקופה בנוסף למחיר המוצר כפי שהוצג בשלטים ובעלונים.  

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
זוגלובק 9

תביעה ייצוגית | חברת נקניק כשר זוגלובק בע"מ [18/04/2018]

ת"צ: 20210-01-17 הצדדים: רוני לוטן יניב  נ' נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 18/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה הטעתה את הצרכנים בסימון מטעה אותו מציינת המשיבה על מוצריה "פסטרמה עוף מעושנת 330 גר" ו"פסטרמה עוף ברביקיו 330 גר". לפיו המוצרים מכילים שומן בשיעור נמוך (עד 2%) בה בעת שבפועל נטען כי המוצרים מכילים שומן באחוזים גבוהים יותר ואסור לכנותם "דל שומן". המשיבה תתרום מוצרים בסכום של 300,000 ש"ח לגופים הבאים: נותנים באהבה- חיפה, עמותת לשובע, בתי קשיש ומועדוניות ביישוב שלומי באמצעות מ.מ שלומי, האגודה למען החייל, פתחון לב. המשיבה תעניק הנחות לצרכנים בסכום של 600,000 ש"ח שיינתנו על דרך של הפחתה במחיר לצרכן על מכירת מגוון מוצרי הפסטרמות והנקניקים של המשיבה. המשיבה תתרום תרומה כספית בגובה 100,000 ש"ח לקרן לתובענות ייצוגיות במשרד המשפטים. סך כל גובה התרומות וההנחות לצרכנים עומד על סך מיליון ש"ח. תוצאת תמונה עבור זוגלובק

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
מרק שארפ

תביעה ייצוגית | מרק שארפ ודוהם (ישראל – 1996) בע"מ [20/03/2018]

ת"צ: 4517-09-15 הצדדים: משה נ' מרק שארפ ישראל ודוהם (ישראל - 1996) בע"מ תאריך פרסום: 20/3/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה חובות תחת חוק הגנת הצרכן ופקודת הנזיקין, התרשלה ופגעה באוטונומיה של חברי הקבוצה, משום שלטענתו היא לא סיפקה אזהרה ראויה לגבי כל תופעות הלוואי הפוטנציאליות אשר נטען שנדרשה להזהיר לגביהן, לרבות, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור, פגיעה בפוריות וקשיים מתמידים בתפקוד  המיני מכל סוג שהוא.   תוצאת תמונה עבור "פרופסיה" (1 מ"ג פינסטריד)

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה
סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר-פארם (ישראל) בע"מ [14/01/2018]

 

ת"צ: 60167-01-16 ו-53000-02-16 הצדדים: ליאורה מלכה נ' סופר פארם (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 14/1/18

תקציר:

הקבוצה המיוצגת: כל לקוחות המשיבה, אשר הוטעו ביחס למחירם הקודם ו/או הרגיל של מוצרי בישום וקוסמטיקה, שהוצעו אצלה למכירה במסגרת מכירה מיוחדת ("מבצע"), במהלך שבע השנים האחרונות. הקבוצה השנייה: כל הלקוחות שמחיר המוצר ליחידת מידה מהווה עבורם שיקול בביצוע קנייה, אשר רכשו מוצרי בישום וקוסמטיקה בחנויות המשיה במהלך שבע השנים האחרונות, שלגביהם לא קוימה החובה לסמנם במחיר ליחידת מידה.

המשיבה תעניק הטבה לציבור בשני התיקים ביחד בשווי מיליון ש"ח כמפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור סופר פארם

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים
מגנוליה

הסדר פשרה | מגנוליה תכשיטי כסף בע"מ 16/04/2020

ת"צ 70184-11-16 הצדדים – אירינה בר נ' מגנוליה תכשיטי כסף בע"מ תאריך פרסום: 16/04/2020 תקציר – בתביעה טענה המבקשת כי המשיבה הציגה מצג לפיו כל התכשיטים הנמכרים בסניפים הרשת עשויים ממתכת כסף וברמת טוהר "כסף סטרלינג" בעוד שבפועל הם לא היו עשויים ממתכת כף והכל כמפורט בכתבי הטענות שהוגשו. ב"כ המבקשים: עו"ד רונן עדיני, עו"ד אפי שאשא, רונן עדיני ושות' ב"כ המשיבה: עו"ד יניב סטל, עדי קפלן ושות'

קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית
קינג סטור 2

תביעה ייצוגית | אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ וחב' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [29/06/2018]

ת"צ: 19036-10-15 הצדדים: מרים בלייס נ' חב' אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ וחב' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 29/6/18 תקציר: הטענה: סימנו את אריזת המוצר "שמן תירס" באריזת 3 ליטר המיובא ומשווק על ידי המשיבות בסימנים של "אינו מכיל כולסטרול", איור של לב האדם וערך הכולסטרול סומן כאפס בטבלת הערכים התזונתיים ובכך הטעו את הצרכים. ביום 8.8.16 בית המשפט הנכבד אישר את בקשת אישור התובענה כייצוגית בגין עילות של הטעיה לפי חוק הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה ורשלנות. קינג סטור רגבה  

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה,