רשלנות | הסכמי פשרה בישראל

רשלנות

הסכם פשרה | הוט מובייל

הסכם פשרה | הוט מובייל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסכם פשרה ת"צ – 35788-07-17 הצדדים – רזניקוביץ נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום – 02.09.2021 תקציר – בטענת המבקש, כי המשיבה שינתה את תנאי התוכנית למנוייה ובהתאם לכך גבתה דמי שימוש חודשיים באופן חד צדדי למנויים במספר תוכניות ובין היתר תוכניות ולא דיברת לא שילמתי, תוכנית שבמקור לא היתה כרוכה בדמי שימוש בסיסיים, אלא בתשלום עבור שימושים בפועל בלבד. ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
בזק בינלאומי

תביעה ייצוגית | בזק בינלאומי בע"מ [26/06/2018]

ת"צ: 28841-01-15 הצדדים:  נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום: 26/6/18 תקציר: עילות התביעה: הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוק האחריות למוצרים פגומים, רשלנות, הפרת חוזה, עשיית עושר ולא במשפט ופגיעה באוטונומיה, בכך שבזק בינלאומי מכרה לחברי הקבוצה את שירות סינון התוכן מורשת, למרות ששירות זה לא סיפק מענה נאות לסינון תוכן פוגעני. עילה 2: הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה ועשיית עושר ולא במשפט בכך שבזק בינלאומי הפרה את חובתה לחוק התקשורת ולרישיון בזק בינלאומי ליידע את לקוחותיה בארבע דרכים שונות כי הם זכאים לשירות סינון תכנים חינמי. חברי הקבוצה: כל לקוח של בזק בינלאומי, אשר רכש ממנה את שירות סינון התוכן "מורשת" החל ממועד תחילת מכירת השירות על ידי בזק בינלאומי, וכן כל בן משפחה קטין של לקוח כאמור, אשר נחשף לתכנים פוגעניים בעקבות השימוש בתוכנת מורשת. כל לקוח של בזק בינלאומי, אשר רכש ממנה שירות סינון תוכן בתשלום מבלי שנמסר לו על זכותו לקבלת שירות סינון תוכן חינמי בדרכים הקבועות בחוק התקשורת.   תוצאת תמונה עבור בזק בינלאומי

עיתון: הארץ
הסדר פשרה | א.פ עיצובים

הסדר פשרה | א.פ עיצובים

הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית ת"צ – 122-08-18 הצדדים – תועלת לציבור נ׳ א.פ עיצובים לבית בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.08.2021 תקציר – בטענה כי המשיבות פעלו בניגוד לחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כאשר לא דאגו למערכות עזר לשמיעה בסניפיהן ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
שסטוביץ

הסדר פשרה |ש. שסטוביץ בע"מ ואח' [19/11/2019]

ת"צ - 60199-01-17 הצדדים - קידר יעל נ' ש. שסטוביץ' בע"מ ואח' תאריך פרסום - 19/11/19 תקציר - עניינה של התובענה הייצוגית כי המשיבות שיווקו מארז פדים קוסמטיים של המותג "בלונס" עם כיתוב "3 יחידות במחיר מבצע" מבלי שיהיה מדובר במהדורה מוגבלת או בזמן קצוב. ב"כ התובעים - עו"ד שרון ענבר פדלון, עו"ד טלי לופו ב"כ המשיבות - עו"ד הלל איש-שלום, עו"ד רועי קובובסקי, ב"כ המשיבה 2: עו"ד גלית פליישר  

היכלי הספורט

תביעה ייצוגית | היכלי הספורט תל אביב יפו בע"מ[24/05/2018]

ת"צ: 19473-06-15 הצדדים: עומרי רוזנברג נ' היכלי הספורט תל אביב-יפו בע"מ תאריך פרסום: 24/5/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה להפעלת היכל מנורה מבטחים שבשכונת יד אליהו בתל אביב, המשיבה לא הציבה מתקני שתייה לרווחת הלקוחות כנדרש כדין. לטענת המבקש, הוא היה צריך לרכוש שתייה בתשלום משום שנענה על ידי הסדרנים שאין מתקני שתייה. הפיצוי: המשיבה תציע ללקוחותיה באירועי ספורט הטבה בדמות חלוקת מים מינרליים בכוסות בנפח 330 סמ"ק תמורת עלות של שקל אחד בכמות של 100,000 כוסות.

עיתון: גלובס
סיגמא

תביעה ייצוגית |ב.ד סיגמא סחר בינלאומי בע"מ [28/11/2018]

ת"צ: 53500-01-18 הצדדים: תמר אטיאס ומירי חדש נ' ב.ד סיגמא סחר בינלאומי בע"מ תאריך פרסום: 28/11/18 תקציר: הטענה: הפרת הוראות חוק הגנת הצרכן בדבר איסור הטעיה, רשלנות והפרת חובה חקוקה בהתאם להוראות פקודת הנזיקין, הפרת חוזה בהתאם לחוק החוזים. עניינה של בקשת האישור הינה בטענות המבקשות כי הודעה כל המצאות חומרים אסורים (ככל שאכן נמצאו בג'ל) במוצר ה- Activator Gel המופץ על ידי המשיבה, מהווה הפרה של הוראות חוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקשות: עו"ד לירון פרמינגר, עו"ד עמית זילברג ב"כ המשיבה: עו"ד דניאלה שילמן  

דגנית

תביעה ייצוגית | דגנית עין בר תעשיות מזון ואפיה [04/01/2018]

ת"צ: 68785-12-15 הצדדים: יוסף מתיתיהו נ' דגנית עין בר תעשיות מזון ואפיה תאריך פרסום:  פרסום שני 4/1/18

תקציר:

הטענה: דגנית אורזת ומשווקת לחמים מתוצרתה בניגוד להוראות בריאות הציבור (מזון) (סגירה של אריזות מזון),

הפרה זו מקימה למבקשת עילה של הפרת חובה חקוקה, רשלנות, הטעיה צרכנית ועוד, המזכה אותה בסעד המורה לדגנית לתקן את אריזות המוצרים,

ולחדול משיווק מוצרים שאינם ארוזים כדין, וכן בהשבה ובפיצוי בגין נזק ממנוי ובלתי ממוני.

חברי הקבוצה: כל מי שרכש ו/או צרך ממוצרי המשיבה וזאת במשך שבע שנים עובר להגשת בקשת האישור ועד למועד פרסום ההודעה הראשונה בדבר הגשת הבקשה לאישור הסדר הפשרה.

תמונה קשורה

הוט 10

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ, הוט טלקום שותפות מוגבלת [26/06/2018]

  ת"צ: 50462-11-13 הצדדים: מר משה ארסבן  נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/6/18 תקציר: הטענה: הוט נוהגת, כביכול, כלפי מי שנתפס בעיניה כלקוח פוטנציאלי, כעניין שבמדיניות, בפרקטיקה של הטרדה "באינספור" שיחות טלפון חוזרות, בכמות ובתדירויות גבוהות. פניות אשר נמשכות, כביכול, גם כאשר הצרכן מבהיר להוט כי הוא אינו מעוניין בשירותיה וכי אינו מעוניין שתוסיף לפנות אליו. התנהלות זו של הוט מקימה לחברי הקבוצה הנטענת כהגדרתה להלן, עילות תביעה בגין הפרת חובה חקוקה לחוק התקשורת, בגין פגיעה בפרטיות מכוח חוק הגנת הפרטיות, ובגין רשלנות וחוסר תום לב במשא ומתן לקראת כריתת חוזה. hot_logo_4  

עיתון: הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות
ויטליטי

הסכם פשרה | ויטליטי – החיוניות שבטבע בע"מ [3/09/2017]

ת"צ: 59614-01-15 הצדדים: אלינור כליפזאדה  נ' ויטליטי- החיוניות שבטבע בע"מ תאריך פרסום: 3/9/17

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה
תובענה ייצגוית קרביץ

תובענה ייצוגית | 27/5/2020 קרביץ ישראל בע"מ

ת"צ   11889-04-19

הצדדים – ערוץ הדרכה בע"מ נגד קרביץ ישראל בע"מ

תאריך פרסום: 27/05/2020

תקציר – עניינה של התובענה בטענה כי המשיבה נמנעה מלסמן על גבי מוצרים המוצגים למכירה מאחורי דלפק המכירה את מחירם או להציגו באמצעות קטלוג המונח על דלפק המכירה, והתנהלותה בעניין זה לא הייתה תקינה בהתאם לדין. הפרת חובה חקוקה, רשלנות, הפרת חוב תום לב, עשיית עושר ולא במשפט.

ב"כ המבקשים: עו"ד אורלי בן עמי

ב"כ המשיבה: עו"ד ארנון לנדה

המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות, בעיתון גלובס ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות
Capture

תובענה ייצוגית |מאפיית גילי בע"מ [19/12/2018]

ת"צ: 50972-04-17

הצדדים: שחר לוי נ' מאפיית גילי בע"מ

תאריך פרסום: 19/12/18

תקציר

הקבוצה בשמה תנוהל התובענה: כלל הצרכנים שרכשו ממוצרי המשיבה מארזי פיתות ארוזים מראש, אשר לא סומנו בתאריך ייצור ו/או תאריך אחרון לשיווק, במהלך 7 השנים עובר למועד הגשת תובענה זו ועד היום.

ב"כ התובע: עוה"ד ניזאר טנוס ועורכי דין ממשרדו.

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות
הראל ביטוח

הסדר פשרה |הראל חברה לביטוח בע"מ [13/02/2019]

ת"צ - 50458-11-15

הצדדים - אסתר בריוטי נ' הראל חברה לביטוח בע"מ

תאריך פרסום - 13.2.2019

תקציר - נטען כי הראל אינה מנמקת בצורה מספקת את הפחתת תגמולי הביטוח בגין רשלנות תורמת בתביעות פח של צד ג', וזאת בניגוד לדין.

ב"כ המבקשים - עו"ד אמיר ישראלי

ב"כ המשיבה - עו"ד דרור סברנסקי ועו"ד נסי אנג'ל-כץ

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות
תנובה 3

הסכם פשרה | תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בישראל בע"מ [17/09/2017]

 

ת"צ: 16954-12-15 הצדדים: מבורך נ' תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בישראל בע"מ תאריך פרסום: 17/9/17

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות
שיבא

תביעה ייצוגית | המרכז הרפואי ע"ש ח.שיבא ונגד משרד הבריאות [22/03/2018]

ת"צ: 66369-12-14 הצדדים: אבי צדוק  נ' המרכז הרפואי ע"ש ח. שיבא - תל השומר ונגד משרד הבריאות תאריך פרסום: 22.3.18 תקציר: הטענה: המרכז הרפואי שיבא תל השומר הפרה בין היתר, את הוראת חוזרי מינהל רפואה, עת נמנעה מלהעניק באופן מלא ומוחלט עפ"י חוזרים אלו, פטור מלא לרכב אחד מתשלום דמי חניה בכל מתחמי החניות בבית החולים לזכאים (חברי הקבוצה). חברי הקבוצה: מטופלים אמבולטורים בדיאליזה, אונקולוגיה ומלוויהם. וכן מטופלים אמבולטוריים החייבים להגיע לביה"ח לטיפול למשך חודש לפחות, בתדירות של לפחות פעמיים בשבוע, החל מתאריך הטיפול. עילות התביעה: הטעיה, הפרת חובת חקיקה, עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות. לוגו שיבא תל השומר.png  

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, בעלי מוגבלויות, בריאות, בתי חולים, גביית יתר, דמי חנייה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות
קידום 2

תביעה ייצוגית | קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע"מ [12/09/2018]

ת"צ: 2983-08-16 הצדדים: ששון ששון  נ' קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע"מ תאריך פרסום: 12.9.18 תקציר: עילות התובענה הן: הפרת הוראות חוק הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות, הטעיה לפי סעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, עשיית עושר ולא במשפט, חוסר תום לב לפי סעיף 12 לחוק החוזים, הפרת הוראות חוק החוזים האחידים, הפרת חוזה, רשלנות.    

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, בעלי מוגבלויות, בריאות, בתי חולים, גביית יתר, דמי חנייה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות
רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית ראש העין [7/12/2017]

ת"צ: 25918-02-13 הצדדים: סולריס סוככים בע"מ נ' עיריית ראש העין תאריך פרסום: 7/12/17

תקציר:

תובענה ייצוגית כנגד הנתבעת בשם כלל הנישומים בסקר נכסים אשר חויבו בחיוב רטרואקטיבי בארנונה, ב-24 החודשים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד מועד אישור בקשת האישור.

עילות התובענה: השבה כספית לחברי הקבוצה מכוח ס' 1 (א) לחוק עשיית עושר ולא במשפט, עילות נזקיות בשל רשלנות, הפרת חובת תום הלב הכללית דיני המשפט המינהלי.

siteLogo

עיתון: מעריב , מלאבס
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, בעלי מוגבלויות, בריאות, בתי חולים, גביית יתר, דמי חנייה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אגרות, ארנונה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק סביבתי, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים
ויטה

תביעה ייצוגית | קואופ ישראל רשת סופרמרקטים בע"מ ונגד ויטה פרי הגליל (החדשה) בע"מ [01/11/2018]

ת"צ: 24686-01-15 הצדדים: קובי ג'רבי נ' קואופ ישראל רשת סופרמרקטים בע"מ ונגד ויטה פרי הגליל (החדשה) תאריך פרסום: 1/11/18 תקציר: הקבוצה: כל יחיד ו/או תאגיד ו/או אישיות משפטית אחרת אשר רכש את המוצרים נשוא בקשת האישור במארז של 1.15 ק"ג עם הכיתוב: "15% תוספת חינם" (בשרי ופרווה) מתוצרת ויטה, וזאת ב-7 השנים שקדמו למועד הגשת בקשת האישור ועד למועד מתן פסק הדין. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. שינוי מארזי המוצרים נשוא ההליך - ויטה תסיר את הכיתוב "15% תוספת חינם" ממארזי המוצרים.
  2. תרומת מוצרים בשווי של 330,000 ש"ח
   

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, בעלי מוגבלויות, בריאות, בתי חולים, גביית יתר, דמי חנייה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אגרות, ארנונה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק סביבתי, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רשלנות, תרמית
בנק אגוד לישראל בעמ

תביעה ייצוגית | בנק אגוד לישראל בע"מ [5/11/2017]

ת"צ: 25629-02-16 הצדדים: שיפמן נ' בנק אגוד לישראל בע"מ תאריך פרסום: 5/11/17

תקציר:

התובע (מארק שיפמן) עורך דין במקצועו אשר ניהל חשבונות נאמנות בבנק אגוד לישראל, טוען שבמועד סגירתם של חשבונות אלה

על ידו, נהג הבנק להעביר יתרות זכות בשיעורים נמוכים שנותרו בחשבונות לקוחות בעת סגירת החשבון, בלי שהבנק המבקש יידע את התובע על כך.

עילות התביעה: הפרת חוזה, הפרת הוראות כללי הבנקאות, הפרת הוראת ניהול בנקאי תקין מס' 432 שעניינה סגירת חשבון, הפרת חובות אמון ונאמנות,

הפרת חובת תום הלב, איסור הטעיה וחובת הגילוי לפי דיני הבנקאות, הטעיה לפי חוק החוזים, הפרת חובת חקוקה, רשלנות, גזל ועשיית עושר ולא במשפט.

עיתון: הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, בעלי מוגבלויות, בריאות, בתי חולים, גביית יתר, דמי חנייה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אגרות, ארנונה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק סביבתי, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רשלנות, תרמית, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות
קואופ

הסדר פשרה |קואופ ישראל רשת סופרמקרטים בע"מ [13/01/2019]

ת"צ - 24686-01-15 הצדדים - קובי ג'רבי נ' קואופ ישראל רשת סופרמרקטים בע"מ ונ' ויטה פרי הגליל (החדשה) בע"מ תאריך פרסום - 13.3.2019 תקציר - עיקרה של התביעה הוא הצרכנים שרכשו אבקות מרק עם הכיתוב 15% תוספת חינם (בשרי ופרווה) מתוצרת ויטה. עילות התביעה הן הטעיה וביטול עסקה, ניצול מצוקת הצרכן, תרמית, רשלנות ועוד. ב"כ  התובעים - עו"ד שרון ענבר פדלון וטלי לופו ב"כ חברת ויטה - עו"ד שירלי רימברג ב"כ קואופ - עו"ד אברהם מורל ממשרד עוה"ד איתן, מהולל & שדות

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, בעלי מוגבלויות, בריאות, בתי חולים, גביית יתר, דמי חנייה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אגרות, ארנונה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק סביבתי, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רשלנות, תרמית, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, הטעיה, מזון, סימון, רשלנות
רכבת

הסדר פשרה |רכבת ישראל בע"מ ורכבת ישראל מטענים בע"מ [10/09/2019]

ת"צ - 48029-03-16

הצדדים - אביגיל ביטון ודוד נחמיאס נ' רכבת ישראל ורכבת ישראל מטענים בע"מ

תאריך פרסום - 10/09/19

תקציר - עניין התובענה הייצוגית בטענות המבקשים כתוצאה מאירוע מיום 14.3.2016 בו ארעה תאונה במסגרתה התנגשה בקטע המסילה ממשית- דימונה, רכבת משא שנשאה מכלי ברום, בקרונות שעמדו על מסילה בסמוך לתחנת הרכבת של דימונה. לטענת המבקשים, כתוצאה מההתנגשות ארעה דליפה מאחד ממכלי הברום, אשר הביאה להכרזה על אירוע חומרים מסוכנים, בעקבותיה נקראו תושבי העיר דימונה להסתגר בבתיהם במשך שעות ארוכות, והכל עקב רשלנותן, כביכול של המשיבות. 

ב"כ המבקשים: עו"ד אמיר ישראלי, עו"ד נועם צוקר

ב"כ המשיבות: עו"ד ניר שמרי, שבלת ושות'

עיתון: מעריב , דה מרקר
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכשירים ניידים, רשלנות, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נזיקין, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, נזיקין, רשלנות, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מזון, רשלנות, הוט, חוק התקשורת, פרטיות, רשלנות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, מזון, נזיקין, סימון, רשלנות, ביטוח, הראל חברה לביטוח, רשלנות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, בעלי מוגבלויות, בריאות, בתי חולים, גביית יתר, דמי חנייה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אגרות, ארנונה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק סביבתי, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רשלנות, תרמית, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, הטעיה, מזון, סימון, רשלנות, רכבת ישראל, רשלנות
הפועלים 1

תביעה ייצוגית | בנק הפועלים בע"מ [5/07/2018]

ת"צ: 9179-09-10 הצדדים: אגרט  נ' בנק הפועלים בע"מ תאריך פרסום: 5/7/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין החל מכניסתם לתוקף של כללי הבנקאות ( שירות ללקוח) (עמלות). עמלת ניהול פיקדון ניירות ערך, לאור זאת שבמקרה שבו חלק מניירות הערך נמכרו או נפרעו במהלך הרבעון, נגבתה עמלת מינימום במהלך הרבעון, בנוסף לעמלת מינימום בתום הרבעון.  

עיתון: גלובס