פוליסת ביטוח | הסכמי פשרה בישראל

פוליסת ביטוח

הסכם פשרה | דומיקאר

הסכם פשרה | דומיקאר

ת"צ– 33445-09-15 הצדדים – בנפיט טכנולוג'יס נ' דומיקאר בע"מ תאריך פרסום – 21.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה גובה מלקוחותיה סכום גבוה מהנדרש בגין נזקים שנגרמו לרכב המושכר, בין היתר כיוון שהסכום נקבע ע"י שמאי מטעמה, והוא גבוה מהמחיר אותו שילמה בפועל על תיקון הנזק. ב"כ המבקשת – אדם לוין, עו"ד, יונתן רפפורט, עו"ד ב"כ המשיבה – אהרן מיכאלי, עו"ד, יהודה רוזנטל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 35232-09-18 הצדדים – פנחס ואח׳ נ׳ כלל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 05.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבה שיתנה את תנאי פוליסת ביטוח החיים, באופן חד צדדי, ע״י הקטנה סכום הביטוח בכיסויים הביטוחיים הקיימים בפוליסה ב"כ המבקש – עידו שטיינר, עו״ד, ליאור קן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – עידו חיטמן, נוהר הדר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
פניקס 3

תביעה ייצוגית | הפניקס חברה לביטוח בע"מ [29/03/2018]

ת"צ: 55899-07-15 הצדדים: אפרת ועודד זנטון  נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ וכנגד הפועלים משכנתאות סוכנות לביטוח (2005) בע"מ תאריך פרסום: 29/3/18 תקציר: הטענה: במסגרת ביטוח מבנה שרכשו מבוטחים מידי סוכנות הביטוח הפועלים, במסגרת הלוואות משכנתא שהם נטלו, העלתה סוכנות הביטוח את הכיסוי הביטוחי ללא הסכמת המבוטחים, מסכום של 4,000 ש"ח למטר רבוע לסכום של 5,000 ש"ח למטר רבוע. קבוצת התובעים: כל מי שהתקשר בפוליסה לביטוח מבנה אגב נטילת משכנתא, באמצעות סוכנות הביטוח פועלים, אצל הפניקס, והוגדל לו הכיסוי הביטוחי מבלי לקבל את הסכמתו המפורשת. תוצאת תמונה עבור הפניקס

הסדר פשרה | דקלה ביטוח

הסדר פשרה | דקלה ביטוח

ת"צ – 6501-04-14 הצדדים – פרופ׳ רחל ויסבורד נ׳ דקלה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 19.05.2021 תקציר – בטענה כי דיקלה החסירה מדד אחד במסגרת הכיסוי הביטוחי ע״פ הפוליסה ולא הוצמדו הסכומים למדד הידוע במועד התשלום, כך שנגרם נזק כספי לחברי הקבוצה ב"כ המבקשת – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
מזרחי טפחות 1

הסכם פשרה|מזרחי טפחות בע"מ [12/08/2019]

ת"צ - 52969-05-17

הצדדים - רובינשטיין נ' בנק מזרחי טפחות בע"צ וטפחות סוכנות לביטוח (1989) בע"מ

תאריך פרסום - 12.8.2019

תקציר - לפי הנטען בבקשה, המשיבים לא עדכנו מידי שנה את סכום הביטוח בפוליסות ביטוח המבנה החלקיות שנרכשו עבורם מסוכנות הביטוח, על פי יתרת הללוואה העדכנית, וזאת כביכול בניגוד להוראת סעיף 11 להוראת ניהול בנקאי תקי. כתוצאה מכך, לטענת המבקשים, הנכס בוטח בסכומים העולים על סכום הביטוח הקבוע בנב"ת 451, והמבקשים שילמו פרמיית ביטוח ביתר.

ב"כ המבקשים - עו"ד אבישי פלדמן

ב"כ המשיבים - עמית פולק מטלון ושות', עורכי דין

הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | הפניקס

הסכם פשרה | הפניקס

ת"צ – 22047-02-18 הצדדים – קזיוף נ׳ הפניקס חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח, בפוליסת ביטוח חיים, גם לאחר פטירת המנוחה נעמי קזיוף ז״ל, כך עשו גם במקרים נוספים של מבוטחי החברה שנפטרו. ב"כ המבקש –  אלרן שפירא בר-אור, עו״ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

מנורה מבטחים

הסכם פשרה | מנורה מבטחים ביטוח בע"מ [10/09/2017]

 

ת"צ: 18689-04-14 הצדדים: מר אייל רווח נ' מנורה מבטחים ביטוח בע"מ תאריך פרסום: 10/9/17

עיתון: מעריב הבוקר
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

ת"צ– 40305-10-16 הצדדים – מר יריב אהרון נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 17.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את הוראות הפוליסה הקבוצתית, עשיית עושר ולא במשפט ב"כ המבקש – יניב סטיס, עו"ד ב"כ המשיבה – רוית קורן פרי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח
כלל 44

הסכם פשרה |כלל חברה לביטוח בע"מ [11/07/2019]

ת"צ - 54603-05-15

הצדדים - טנה נ' כלל חברה לביטוח בע"מ

תאריך פרסום - 10.7.2019

תקציר - עניינה של התובענה ובקשת האישור הוא האם כלל הפרה את הוראות הדין וחוזה הביטוח כאשר לא המציאה לגמלאים הודעות פרטניות בעניין ביטול פוליסת הביטוח. וכן, האם הפרה את הוראות הדין עת לא המציאה לגמלאים הודעות פרטניות בעניין ביטול פוליסת הביטוח. וכן, האם הפרה העמותה את החובות המוטלות עליה בכך שהתקשרה בחוזה ביטוח מבלי לערוך בירור מוקדם בדבר היקף הרשאתה, ובכך שלא דיווחה לגמלאים על החוב המצטבר בתשלומי דמי הפרמיה ועל ביטולה המסתמן של הפוליסה.

ב"כ התובעים - עו"ד האני טנוס ו/או ניזאר טנוס

קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח
הסכם פשרה | חברות הביטוח

הסכם פשרה | חברות הביטוח

הודעה בדבר אישור תובענה ייצוגית ת"צ – 4398-09-15 הצדדים – בן יתח נ' מנורה מבטחים ביטוח בע"מ ת"צ-  6889-10-15 הצדדים- ראובן נ' שומרה חב' לביטוח בע"מ ת"צ- 16073-09-15 הצדדים- בניסטי נ' איי.די.איי. חברה לביטוח בע"מ ת"צ- 19583-09-15 הצדדים- ואקנין נ' שירביט חברה לביטוח בע"מ ושלמה חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 21.07.2021 תקציר – בטענה כי חברות הביטוח הנתבעות העבירו תגמולי ביטוח למבוטחים מבלי שצורפה להם ריבית כדין ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח
טבע תעשיות

הסכם פשרה | חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ [31/07/2017]

ת"צ: 9545-03-17 הצדדים: מר אברהם ברק נ' חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ נגד דירקטורים ונושאי משרה בחברה תאריך פרסום: 31/7/17

קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות
הסכם פשרה | מגדל ביטוח

הסכם פשרה | מגדל ביטוח

הודעה בדבר החלטת בית המשפט על אישור תובענה ייצוגית ת"צ – 35882-01-19 הצדדים – הגב׳ מזל נוימן ואח׳ נ׳ מגדל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 03.11.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה דחתה בקשות לתביעה עבור ימי אשפוז של מבוטחיה בטענה כי פוליסת הביטוח מכסה שהייה בבתי חולים כלליים בלבד ולא מוסד שיקומי / בריאות נפש/ בית הבראה וכו׳ ב"כ המבקש – ניר אסף, עו״ד ב"כ המשיבה – עמוס מוקדי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים
הסכם פשרה | הפניקס חברה לביטוח

הסכם פשרה | הפניקס חברה לביטוח

הודעה בדבר אישור תובענה ייצוגית ת"צ – 26507-06-17 הצדדים – סולונג׳ עג׳יב נ׳ הפניקס חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 25.10.2021 תקציר –  בטענה כי המשיבה יצרה התניה בין רכישת פוליסת ביטוח ורכישת חבילות כתבי השירות לביטוח תוך שאינה מאפשרת לוותר עם כתבי השירות ולקבל מחיר נמוך יותר, כמו כן טענה המבקשת שהמשיבה אינה מוסרת מידע מהימן ויותר מכך, גורמת ללקוח לשלם יותר כאשר איננו חייב על פי חוק. ב"כ המבקש – עו״ד יוני בן סימון ועו״ד גלית דליות ב"כ המשיבה – עו"ד גיל יורן המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח
הסכם פשרה | אלבר

הסכם פשרה | אלבר

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 18491-09-20 הצדדים – סכימה - הדרכה מולטימדיה בע״מ נ׳ אלבר ציי רכב בע״מ תאריך פרסום – 08.11.2021 תקציר – בטענה כי לקוחות עסקאות ליסינג של המשיבה, אשר רכבם נגנב או אבד אובדן גמור (טוטאל לוס) נדרשו לשלם דמי השתתפות למשיבה בגין כך ב"כ המבקש – עו״ד עילי ממן ב"כ המשיבה – עו״ד אסף לוין המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | הכשרה חברה לביטוח

הסדר פשרה | הכשרה חברה לביטוח

ת"צ – 46279-04-17 הצדדים – רפאל פרחן ואח׳ נ׳ הכשרה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 19.04.2021 תקציר –  בטענה כי גבתה מלקוחותיה דמי אשראי, דמי גבייה, דמי הסדר תשלומים ביתר תוך חריגה מהוראות הדין ו/או תוך חריגה משיעורי הריבית אשר הוצגו בפוליסות. ב"כ המבקש – אייל גולדנברג, עו״ד ב"כ המשיבה –גד טיכו, עו״ד אלון קנטי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הריבית, פוליסת ביטוח, תקנות הגבייה
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

הודעה בדבר אישור תיקון הגדרת הקבוצה בבקשה לאישור תביעה ייצוגית ת"צ – 29574-07-17 הצדדים – רפפורט ואח׳ נ׳ כלל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 14.09.2021 תקציר – בטענה כי בביטוח מנהלים מסוג ״עדיף״ הקטינה המשיבה באופן חד צדדי את שיעור רכיב החיסכון והגדילה את הריסק כאשר המבוטח החליף מקום עבודה ב"כ המבקשים – יבגני צירלין, עו״דאלכסנדר גלפנד, עו״ד ב"כ המשיבה – עידו חיטמן, עו״ד שמואל בריל, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הריבית, פוליסת ביטוח, תקנות הגבייה, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד
מגדל 2

הסכם פשרה |מגדל חברה לביטוח בע"מ [6/11/2019]

ת"צ - 18831-10-17 הצדדים - דליות נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום - 6/11/19 תקציר - עניינה של בקשת האישור באופן שיווקם של כתבי שירות הנלווים לפוליסת ביטוח רכב. במסגרת בקשת האישור טען המבקש כי המשיבה לא פעלה בהתאם להוראות חוזר הממונה על אגף שוק ההון במשרד האוצר מיום 21.12.2015 אשר נכנס לתוקף ביום 30.6.2016 בשיווק פוליסת ביטוח רכוש רכב מסוג "מגדל על" אשרי הכילה כתבי שירות באופן מובנה. ב"כ המבקש: עו"ד יוני בן סימון ב"כ המשיבה: עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין, מ. פירון ושות' עורכי דין    

קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הריבית, פוליסת ביטוח, תקנות הגבייה, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח
כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל חברה לביטוח בע"מ [02/06/2017]

ת"צ: 10742-09-15 הצדדים: לבקוביץ נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 02/06/17

קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הריבית, פוליסת ביטוח, תקנות הגבייה, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, פיננסים
מנורה מבטחים

תובענה ייצוגית |מנורה מבטחים ביטוח בע"מ [18/01/2019]

ת"צ - 18689-04-14

הצדדים - אייל רווח נ' מנורה מבטחים ביטוח בע"מ.

תאריך פרסום - 18.1.2019

תקציר - המשיבה גבתה ממבוטחיה הפרשי הצמדה ביתר, מכיוון שלא הפחיתה את תשלום דמי הביטוח עקב מדדים שליליים שהורידו את המדד מתחת למדד הבסיס הידוע במועד תחילת תקופת הביטוח. בנוסף, נטען בתביעה כי הוצגו ערכי מדד שונים בפירוט החיובים בכרטיס האשראי של מבוטחי המשיבה, לעומת ערכי המדד הרשומים בפוליסות או בתוספות.

ב"כ התובע: עו"ד עופר דהן

ב"כ המשיבה: עו"ד עידו חיטמן ועו"ד גיא קורתני.

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, משכנתאות, פוליסת ביטוח, פיצויים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, גביית יתר, הצמדה למדד, חיובים, כרטיסי אשראי, מחירים, פוליסת ביטוח, פיננסים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התקופה הקובעת, חוק הריבית, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הריבית, פוליסת ביטוח, תקנות הגבייה, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, פיננסים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים
מגדל

הסכם פשרה | מגדל, כלל, הפניקס ומנורה מבטחים ביטוח בע"מ [16/03/2017]

 

ת"צ: 9723-04-10 הצדדים: המועצה הישראלית לצרכנות נ' מגדל, כלל, הפניקס ומנורה מבטחים ביטוח בע"מ תאריך פרסום: 16/3/17

עיתון: הארץ