סלולאר | הסכמי פשרה בישראל

סלולאר

הסכם פשרה | פרטנר

הסכם פשרה | פרטנר

ת"צ – 61784-02-17 הצדדים – כרמי ואח' נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ ואח' תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי פרטנר גבתה מלקוחותיה תעריף גבוה מהמוסכם מבלי שקיבלו על כך הודעה מראש ובכתב, לטענת המבקש פרטנר הפרה את סעיף 13 בחוק הגנת הצרכן, הפרה חובה חקוקה בפקודת הנזיקין, וטוען לעשיית עושר ולא במשפט והפרת הסכם ב"כ המבקש –  יוני כרמיף חן כרמי ב"כ המשיבה – רם גורודיסקי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
אל גי

תובענה ייצוגית | LG Electronics Inc ואח' [16/2/2020]

ת"צ  4753-02-16 הצדדים - חזן ואח' נ' LG Electronics Inc ואח' תאריך פרסום: 16/2/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקש כי מכשיר סלולארי מדגם LG-G4 אשר יוצר על ידי חברת ה- LG ויובא ושווק בישראל באופן רשמי על ידי רונלייט, נשא פגם סדרתי בייצור, הגורם להפסקה פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב של אתחול מתמיד (loop) ב"כ המבקשים: עו"ד אשר שרביט, עו"ד אמיר ישראלי, עו"ד יאקי אלגרנטי  ב"כ המשיבות: עו"ד יוסי אשכנזי, עו"ד ד"ר חיים מכלוף (הרצוג, פוקס, נאמן ושות'), עו"ד מאור רוט  

סלקום 3

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [1/1/2020]

ת"צ - 22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום - 1/1/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקשים לפיה לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
סלולר סדר פשרה

הסדר פשרה | 14/06/2020 חברות הסלולר

ת"צ:  15824-07-10, 19997-07-10, 10601-08-10 הצדדים – שרון ברניר- סיגורה נ' סלקום ישראל בע"מ יפעת קינן נ' פרטנר תקשורת בע"מ דוד רזניק נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 14/06/2020 תקציר – כל אדם ותאגיד שהיה לקוח של אחת החברות וחויב במס בשל שירותי התקשורת שנצרכו מחוץ לישראל הם נושא התובענה. .ב"כ המבקשים: עו"ד עופר לוי, עו"ד אהרן נמדר\ אביעד סרן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ

ת"צ 33923-08-18 הצדדים – גיא פינטו נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 16/07/2020 תקציר – הטענה כי בתשלום שנגבה מלקוחות סלקום tv בגין חבילות ספורט פרימיום. תשלום יתר ב"כ המבקש- עו"ד יוני בן סימון, עו"ד גלית דליות ב"כ המשיבה-עו'"ד ברק טל, עו"ד חניטל בלינסון- נבון, עו"ד גיא קורתני

המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

פלאפון

תובענה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [16/02/2018]

ת"צ: 3504-03-17 הצדדים: בניה בן דוד נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 16.2.18 תקציר: קבלת מסרונים לטלפונים הניידים חברי הקבוצה: כל הנמענים אשר קיבלו מהמשיבה מסרונים לטלפונים הניידים מבלי שניתנה הסכמתם מראש ובכתב תוך הפרה של הוראות חוק התקשורת. הסעדים הנתבעים: פיצוי בגין נזק לא ממוני בגין כל דבר פרסומת אסור שנשלח לחברי הקבוצה תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: גלובס
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

גולן טלקום

תביעה ייצוגית |גולן טלקום בע"מ [18/06/2019]

ת"צ - 23458-01-17

הצדדים - אשכנזי נ' גולן טלקום

תאריך פרסום - 18.6.2019

תקציר - בתביעה נטען כי הנתבעת הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.

ב"כ התובע - עו"ד אייל נון, עו"ד חגי פלטין

ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב

עיתון: גלובס , הארץ
סלקום ישראל

הסכם פשרה |סלקום ישראל בע"מ [15/05/2019]

ת"צ - 5506-04-15

הצדדים - גרינברג נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 15.5.2019

תקציר - התביעה עוסקת בשירות פירוט שיחות בו נתבקש להשיב לחברי הקבוצה (לקוחות שהיו מנויים לשירות פירוט השיחות ואשר במועד ההתקשרות קיבלו שירות זה בחינם) את הסכומים ששילמו עבור שירות זה החל מיום 18.8.2009. 

ב"כ התובעים - עו"ד גיל רון, עו"ד אהרן ריבנוביץ', עו"ד מיכל יודלמן-הרצברג ועו"ד יעקב אביעד

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ 21/05/2020

ת"צ   23060-09-15 הצדדים – אלי דרדיק נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 21/05/2020 תקציר – הטענה כי המשיבה אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות, בעלות 5 ש"ח להודעה, וזאת ללא קבלת הסכמתם של מנויים אלה. ב"כ המבקשים: עו"ד שרגא צייגר וג'קי בובליל המודעה פורסמה בעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ
סלקום 5

הסכם פשרה | חברת סלקום ישראל בע"מ [11/09/2017]

ת"צ: 22141-03-15 הצדדים: פנחס ומרדכי גרינברג נ' חברת סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת
גולן טלקום 1

הסכם פשרה |גולן טלקום בע"מ [01/07/2019]

ת"צ - 52969-05-16 הצדדים - חבקין נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום - 1.7.2019 תקציר - בתביעה נטען, בתמצית, כי הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, נדרשה הנתבעת ךהשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית. ב"כ התובעים - עו"ד עומר פיינטוך ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב  

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר
גולו

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 27264-07-16 הצדדים:  נ' גול טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/5/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. גולן  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [02/05/2019]

ת"צ - 1651-01-13

הצדדים -זלטקין נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עילת התביעה היא בחיובים שהושתו על המנויים שביקשו להתנייד אליה מרשת אחרת בטרם השלמת הניוד ובטרם קיבלו ממנה שירותים.

ב"כ המבקש - עו"ד רם גורודיסקי, עו"ד רענן בשן

ב"כ הנתבעת - עו"ד הלה פלג

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר
הסדר פשרה | פלאפון

הסדר פשרה | פלאפון

ת"צ – 44295-09-19 הצדדים – בוני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום – 27.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי פלאפון החלה לגבות תשלום בגין תא קולי אשר עד אותה העת סופק ללא תשלום. לטענתו, פלאפון פעלה שלא כדין מאחר והשירות נכלל בתשלום החודשי הקבוע בעניינו נקבע בהסכם כי "התעריפים יהיו בתוקף המשך 24 חודשים" ב"כ המבקש – אסף שילה, עו"ד ב"כ המשיבה – יעל שהם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים
פרטנר 11

הסכם פשרה |חברת פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2019]

ת"צ - 52390-02-16

הצדדים - עזריה נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 18.7.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי פרטנר הפרה את הוראות ס' 30א לחוק התקשורת במסרונים שהיא שולחת הכוללים דברי פרסומת.

ב"כ המבקשים - רפפורט לוין - עורכי דין

ב"כ המשיבה - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ' ושות'

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר
סלקום פשרה

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ 17/05/2020

ת"צ 9035-05-18 הצדדים – שמואל רוזנר, עינת יניב נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 17/05/2020 תקציר – חברי הקבוצה כל לקוחות סלקום שהזמינו תכנים בתשלום באמצעות השלט 7 שנים קודם למועד הגשת הגשת התובענה (3.5.18) ועד למועד פסק הדין בתובענה הנ"ל. המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב לפרסום מודעת הסדר פשרה/ תביעה ייצוגית צרו עמנו קשר

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום
untitled

הסכם פשרה | דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ [02/06/2017]

ת"צ: 61580-11-15 הצדדים: ליוטרובניק נ' דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 02/06/17

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | רונלייט

הסכם פשרה | רונלייט

ת"צ – 4753-02-16, 33943-03-17, 6289-05-18 הצדדים – יונתן לזן ואריה גניס ואח׳ נ׳ lg ישראל ורונלייט תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטוענה כי במספר דגמי חברת LG אירעה תקלת Blootloop הגורם להפסקה פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב של אתחול מתמיד ב"כ המבקש – אשר שרביט, עו״ד, אמיר ישראלי, עו״ד, יאקי אלגרנטי, עו״ד ב"כ המשיבה – מאור רוט, עו״ד, ד״ר חיים מכלוף, עו״ד, יוסי אשכנזי, עו״ד המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
פלאפון תקשורת