סלולאר | הסכמי פשרה בישראל

סלולאר

גולן טלקום 1

הסכם פשרה |גולן טלקום בע"מ [01/07/2019]

ת"צ - 52969-05-16 הצדדים - חבקין נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום - 1.7.2019 תקציר - בתביעה נטען, בתמצית, כי הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, נדרשה הנתבעת ךהשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית. ב"כ התובעים - עו"ד עומר פיינטוך ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב  

עיתון: גלובס , הארץ
גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
הסדר פשרה | ויטוריו דיוואני

הסדר פשרה | ויטוריו דיוואני

ת"צ – 42315-06-19 הצדדים – ד"ר דוד ביטון נ' חברת ויטוריו דיוואני בע"מ תאריך פרסום – 27.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את חוק התקשורת (בזק ושידורים) בכך ששלחה מסרון פרסומי לנמענים אשר לא נתנו את הסכמתם לכך ב"כ המבקש – לירון פרמינגר, עו"ד ב"כ המשיבה – בן שלום, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסדר פשרה | LG electronics

הסדר פשרה | LG electronics

ת"צ- 33934-0317 הצדדים – טרבלסי נ׳ חברת LG תאריך פרסום- 05.02.2021

תקציר – בטענה כי מכשיר סלולרי של חברת LG נושא פגם סדרתי בייצור הגורם להפסקה פתאומית של פעולת המכשיר ב"כ המבקש – מתן פריידין, עו״ד ועו״ד ניזאר טנוס ב"כ המשיבות- משרד עוה״ד הרצוג פוקס נאמן ושות׳ המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

סלקום 6

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [07/12/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 7/12/17

תקציר:

השבת כספים שנגבו ע"י סלקום בגין שימושים בשירותי סלקום בחו"ל

לאחר תום תקופת חבילת תקשורת לחו"ל.

לטענת המבקש, המשיבה פעלה בניגוד לתנאי רישיון כללי לסלקום למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטת התאית,

המחייב לטענתו לשלוח ללקוח שרכש חבילה כאמור, מסרון בגין סיום תקופת החבילה.

חברי הקבוצה: כל לקוח של סלקום אשר החל מיום 17.2.2014 רכש ממנה חבילת שירות לחו"ל ולא קיבל הודעה מהמשיבה כי תוקף החבילה הסתיים.

המשיבה תשלם לכל אחד מחברי הקבוצה הזכאים להחזר שיעור  של 65% מהסכום הקובע לחבר קבוצה לגביו.

תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , מעריב
אל גי

תובענה ייצוגית | LG Electronics Inc ואח' [16/2/2020]

ת"צ  4753-02-16 הצדדים - חזן ואח' נ' LG Electronics Inc ואח' תאריך פרסום: 16/2/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקש כי מכשיר סלולארי מדגם LG-G4 אשר יוצר על ידי חברת ה- LG ויובא ושווק בישראל באופן רשמי על ידי רונלייט, נשא פגם סדרתי בייצור, הגורם להפסקה פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב של אתחול מתמיד (loop) ב"כ המבקשים: עו"ד אשר שרביט, עו"ד אמיר ישראלי, עו"ד יאקי אלגרנטי  ב"כ המשיבות: עו"ד יוסי אשכנזי, עו"ד ד"ר חיים מכלוף (הרצוג, פוקס, נאמן ושות'), עו"ד מאור רוט  

הוט מובייל

תובענה ייצוגית |הוט מובייל בע"מ [03/07/2019]

ת"צ - 12446-05-18

הצדדים - ערן סעדיאן נ' הוט מובייל בע"מ

תאריך פרסום - 3.7.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, כי הוט מובייל גובה, כביכול, תשלום כפול על כרטיס חכם ׁׂ(SIM) אשר הושאל ללקוחותיה במסגרת הטבת "סים בהשאלה" - וזאת, הן בגין הנפקתו במעמד ההצטרפות והן במעמד סיום ההתקשרות, כשאר הוא איננו מושב לחברה, וזאת, לכאורה, בניגוד להוראות הדין.

ב"כ המבקש - משרד שוורץ מוסקוביץ ושות'

ב"כ המשיבה - פישר בכר וול אוריון ושות'

עיתון: הארץ , כלכליסט
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
פלאפון 9

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18 תקציר: הקבוצה: לקוחות פלאפון שמהם גבתה סכומי כסף ביתר, בין בניגוד למוסכם ובין בניגוד לדין, אשר קיבלו ממנה החזר בגובה סכום הקרן בלבד וללא הפרשי הצמדה וריבית כדין. בית המשפט קיבלת את התובענה הייצוגית וקבע, כי היה על פלאפון להשיב לחברי הקבוצה סכומי כסף שנגבו על ידה ביתר בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, ומאחר ופלאפון לא נהגה כך, עליה לשלם לטובת הציבור סכום של 2,628,099 ש"ח. בצירוף הפרשי הצמדה וריבית החל מיום 16.6.2015 ועד יום התשלום בפועל. התשלום יבוצע בהעברה של סכום פסק הדין לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד לפי סעיף 27א לחוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פלאפון

סלקום

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [30/08/2018]

  ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 30/8/18 תקציר: הטענה: סלקום מתנה ניוד של קווי "טוקמן" לחברה אחרת בהטענת הקו בתקציב בסך של כ- 55 ש"ח, וכי לאחר הטענת הקו בתקציב כאמור וניודו לחברה אחרת, לא השיבה סלקום את יתרת התקציב. בכך לטענת המבקשים, הפרה סלקום את הוראות חוק התקשורת ודברי חקיקה נוספים. Capture

עיתון: הארץ , מעריב
Capture

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [3/1/2020]

ת"צ  22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' ' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 3.1.2010 תקציר - טענת המבקשים: לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה, מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'  

עיתון:
סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
untitled

הסכם פשרה | דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ [02/06/2017]

ת"צ: 61580-11-15 הצדדים: ליוטרובניק נ' דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 02/06/17

הסכם פשרה | רונלייט

הסכם פשרה | רונלייט

ת"צ – 4753-02-16, 33943-03-17, 6289-05-18 הצדדים – יונתן לזן ואריה גניס ואח׳ נ׳ lg ישראל ורונלייט תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטוענה כי במספר דגמי חברת LG אירעה תקלת Blootloop הגורם להפסקה פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב של אתחול מתמיד ב"כ המבקש – אשר שרביט, עו״ד, אמיר ישראלי, עו״ד, יאקי אלגרנטי, עו״ד ב"כ המשיבה – מאור רוט, עו״ד, ד״ר חיים מכלוף, עו״ד, יוסי אשכנזי, עו״ד המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

LG הסכם פשרה

הסדר פשרה | 28/06/2020 LG Electronics

ת"צ:  33934-03-17

הצדדים – טרבלסי נ' LG Electronics, רונלייט דיגטל בע"מ

תקציר – הטענה כי מכשיר הסלולר LG-V10 נשא פגם סדרתי בייצור הגורם להפסקת פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב אתחול מתמיד.

תאריך פרסום: 28/06/2020

ב"כ המבקש: עו"ד מתן פריידין, עו"ד ניזאר טנוס

ב"כ המשיבה: משרד הרצוג פוקס נאמן ושות'

המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות
פלאפון תקשורת

הסכם פשרה | פלאפון תקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 41157-01-15 הצדדים: מירב פירט ומנחם פירט נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/17

קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
הוט מובייל

תביעה ייצוגית | הוט מובייל בע"מ [21/06/2018]

  ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור  נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 21/6/18 תקציר: הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד. תוצאת תמונה עבור הוט מובייל

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
ריבוק 2

הסכם פשרה | ריבוק ישראל בע"מ [26/07/2017]

 

ת"צ: 48494-06-16 פרסום חוזר הצדדים: בן ארוש נ' ריבוק ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/7/17

עיתון: דה מרקר
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר
טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [02/05/2019]

ת"צ - 1651-01-13

הצדדים -זלטקין נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עילת התביעה היא בחיובים שהושתו על המנויים שביקשו להתנייד אליה מרשת אחרת בטרם השלמת הניוד ובטרם קיבלו ממנה שירותים.

ב"כ המבקש - עו"ד רם גורודיסקי, עו"ד רענן בשן

ב"כ הנתבעת - עו"ד הלה פלג

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום [26/04/2018]

  ת"צ: 28449-12-14 הצדדים: יעבץ  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה גבתה ממנוי הבוחר להתנתק משירותיה תמורה עבור מלוא מחזור החיוב החודשי, אף אם מועד ההתנתקות חל במהלך מחזור החיוב החודשי. הקבוצה: כל לקוחות סלקום שהתנתקו משירותי רדיו טלפון נייד שקיבלו ממנה, החל מחודש אוגוסט 2014 ועד וכולל חודש ינואר 2017 וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לשירותים רק בחלקו של אותו חודש. תוצאת תמונה עבור סלקום  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
סלקום תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ 21/05/2020

ת"צ   23060-09-15 הצדדים – אלי דרדיק נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 21/05/2020 תקציר – הטענה כי המשיבה אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות, בעלות 5 ש"ח להודעה, וזאת ללא קבלת הסכמתם של מנויים אלה. ב"כ המבקשים: עו"ד שרגא צייגר וג'קי בובליל המודעה פורסמה בעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום
עמית ארבל

תביעה ייצוגית | עמית החזרי מס בע"מ, עמית ארבל סוכנות לביטוח (2008) בע"מ, נ.מ שיווק ומכירות בע"מ ומר מרדכי ארבל [2/07/2018]

  ת"צ: 45927-03-17 הצדדים: טל קונסטנטין לדרמן, אליעזר לוי וארז קינן  נ' עמית החזרי מס בע"מ, עמית ארבל סוכנות לביטוח (2008) בע"מ, נ.מ שיווק ומכירות בע"מ ומר מרדכי ארבל תאריך פרסום: 2/7/18 תקציר: הטענה: שיגרו מטעם המשיבים מסרונים המכילים דברי פרסומת בלא הסכמה מפורשת מראש, בניגוד לחוק התקשורת. המשיבים ישלמו פיצוי כספי במזומן בסך 400,000 ש"ח לקרן התרומות כאמור בחוק תובענות ייצוגיות.  

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות
סלולר סדר פשרה

הסדר פשרה | 14/06/2020 חברות הסלולר

ת"צ:  15824-07-10, 19997-07-10, 10601-08-10 הצדדים – שרון ברניר- סיגורה נ' סלקום ישראל בע"מ יפעת קינן נ' פרטנר תקשורת בע"מ דוד רזניק נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 14/06/2020 תקציר – כל אדם ותאגיד שהיה לקוח של אחת החברות וחויב במס בשל שירותי התקשורת שנצרכו מחוץ לישראל הם נושא התובענה. .ב"כ המבקשים: עו"ד עופר לוי, עו"ד אהרן נמדר\ אביעד סרן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר
סלקום 2

הסדר פשרה |סלקום [12/12/2019]

ת"צ - 42901-01-18

הצדדים - נטלי עטר נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 12/12/19

תקציר - הטענה: המשיבה לא שלחה מסרונים לכל אחד ממנויי הסלולר בדבר שינוי תעריף תכניתם, וזאת 21 ימים לפני שינוי התעריף. עוד נטען כי תוכן המסרונים ששלחה המשיבה למנויי הסלולר אינו ברור. 

ב"כ התובעת המייצגת: עו"ד אבישי פלדמן, עו"ד ניצן רובינשטיין

ב"כ המשיבה: חניטל בלינסון- נבון, עו"ד ליאור גלברד, עו"ד יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, חוק האחריות למוצרים פגומים, ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, פיצויים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקלה טכנית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת,