סלולאר | הסכמי פשרה בישראל

סלולאר

סלקום 3

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [1/1/2020]

ת"צ - 22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום - 1/1/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקשים לפיה לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [02/05/2019]

ת"צ - 1651-01-13

הצדדים -זלטקין נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עילת התביעה היא בחיובים שהושתו על המנויים שביקשו להתנייד אליה מרשת אחרת בטרם השלמת הניוד ובטרם קיבלו ממנה שירותים.

ב"כ המבקש - עו"ד רם גורודיסקי, עו"ד רענן בשן

ב"כ הנתבעת - עו"ד הלה פלג

עיתון: גלובס , מעריב
הסדר פשרה | ויטוריו דיוואני

הסדר פשרה | ויטוריו דיוואני

ת"צ – 42315-06-19 הצדדים – ד"ר דוד ביטון נ' חברת ויטוריו דיוואני בע"מ תאריך פרסום – 27.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את חוק התקשורת (בזק ושידורים) בכך ששלחה מסרון פרסומי לנמענים אשר לא נתנו את הסכמתם לכך ב"כ המבקש – לירון פרמינגר, עו"ד ב"כ המשיבה – בן שלום, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | פרטנר

הסכם פשרה | פרטנר

ת"צ – 61784-02-17 הצדדים – כרמי ואח' נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ ואח' תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי פרטנר גבתה מלקוחותיה תעריף גבוה מהמוסכם מבלי שקיבלו על כך הודעה מראש ובכתב, לטענת המבקש פרטנר הפרה את סעיף 13 בחוק הגנת הצרכן, הפרה חובה חקוקה בפקודת הנזיקין, וטוען לעשיית עושר ולא במשפט והפרת הסכם ב"כ המבקש –  יוני כרמיף חן כרמי ב"כ המשיבה – רם גורודיסקי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | פלאפון

הסכם פשרה | פלאפון

ת"צ – 41218-04-18 הצדדים – חיימג׳אן ואח׳ נ׳ פלאפון תקשורת בע״מ תאריך פרסום – 19.05.2021 תקציר – בטענה כי פלאפון אינה מאפשקת לבטל את שירות התיקונים או להעבירו למכשיר אחר לטענת המבקשים, התנאי הקובע זאת הוא תנאי מקפח בחוזה אחיד ב"כ המבקשים – יונתן רפפורט, עו״ד ב"כ המשיבה – רותי ויסנביק-שאולי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון כלכליסט ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , כלכליסט
גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
סלקום 3

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/2017

עיתון: הארץ , מעריב
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
גולן טלקום 1

הסכם פשרה |גולן טלקום בע"מ [01/07/2019]

ת"צ - 52969-05-16 הצדדים - חבקין נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום - 1.7.2019 תקציר - בתביעה נטען, בתמצית, כי הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, נדרשה הנתבעת ךהשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית. ב"כ התובעים - עו"ד עומר פיינטוך ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב  

עיתון: גלובס , הארץ
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | פלאפון

הסדר פשרה | פלאפון

ת"צ – 44295-09-19 הצדדים – בוני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום – 27.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי פלאפון החלה לגבות תשלום בגין תא קולי אשר עד אותה העת סופק ללא תשלום. לטענתו, פלאפון פעלה שלא כדין מאחר והשירות נכלל בתשלום החודשי הקבוע בעניינו נקבע בהסכם כי "התעריפים יהיו בתוקף המשך 24 חודשים" ב"כ המבקש – אסף שילה, עו"ד ב"כ המשיבה – יעל שהם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים
סלקום תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ

ת"צ 33923-08-18 הצדדים – גיא פינטו נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 16/07/2020 תקציר – הטענה כי בתשלום שנגבה מלקוחות סלקום tv בגין חבילות ספורט פרימיום. תשלום יתר ב"כ המבקש- עו"ד יוני בן סימון, עו"ד גלית דליות ב"כ המשיבה-עו'"ד ברק טל, עו"ד חניטל בלינסון- נבון, עו"ד גיא קורתני

המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת
סלקום

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [30/08/2018]

  ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 30/8/18 תקציר: הטענה: סלקום מתנה ניוד של קווי "טוקמן" לחברה אחרת בהטענת הקו בתקציב בסך של כ- 55 ש"ח, וכי לאחר הטענת הקו בתקציב כאמור וניודו לחברה אחרת, לא השיבה סלקום את יתרת התקציב. בכך לטענת המבקשים, הפרה סלקום את הוראות חוק התקשורת ודברי חקיקה נוספים. Capture

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום
פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, סלולאר, פלאפון, תקשורת
פלאפון 9

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18 תקציר: הקבוצה: לקוחות פלאפון שמהם גבתה סכומי כסף ביתר, בין בניגוד למוסכם ובין בניגוד לדין, אשר קיבלו ממנה החזר בגובה סכום הקרן בלבד וללא הפרשי הצמדה וריבית כדין. בית המשפט קיבלת את התובענה הייצוגית וקבע, כי היה על פלאפון להשיב לחברי הקבוצה סכומי כסף שנגבו על ידה ביתר בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, ומאחר ופלאפון לא נהגה כך, עליה לשלם לטובת הציבור סכום של 2,628,099 ש"ח. בצירוף הפרשי הצמדה וריבית החל מיום 16.6.2015 ועד יום התשלום בפועל. התשלום יבוצע בהעברה של סכום פסק הדין לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד לפי סעיף 27א לחוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פלאפון

קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים
פרטנר 6

תביעה ייצוגית | פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2018]

  ת"צ: 45961-03-14 הצדדים: רחלי גולן  נ' פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 18/7/18 תקציר: הבקשה לאישור עוסקת בשאלת זכאותם של חברי הקבוצה לתשלום נוסף בגין פיצויי פיטורים כתוצאה מאי הכללת תוספת שכר בגין מכירת שירותי ערך מוסף ושירותי משלוח חשבונית במייל, אשר משולם לחלק מעובדי החברה, בחישוב השכר הקובע לתשלום פיצויי פיטורים. במסגרת הסכם הפשרה הוסכם כי לחבר קבוצה אשר ימצא זכאי לתשלום בהתאם לקבוע בהסכם הפשרה, בכפוף לתקופת ההתיישנות ולסייגים רלוונטיים כמפורט בהסכם הפשרה, ישולם פיצוי בשיעור הקבוע בהסכם הפשרה בגין פיצויי פיטורים שיחושב בהתאם לממוצע התוספת ששולמה לאותו חבר קבוצה בשנה שקודמת למועד פיטוריו. 593px-Partner_logo.svg

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת
פרטנר

תביעה ייצוגית | חברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/02/2018]

ת"צ: 7418-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/2/18 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שיתקשרו עימה עד המועד בו פסק הדין יהפוך לחלוט, אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות פאנטון לאחר המועדים הקבועים. ושביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים כהגדרתם בטופס הגישה לשירותים, או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו, או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה תעניק לחברי הקבוצה הטבה אחת מתוך הרשימה המופיעה בהסכם. תוצאת תמונה עבור פרטנר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
סלולר סדר פשרה

הסדר פשרה | 14/06/2020 חברות הסלולר

ת"צ:  15824-07-10, 19997-07-10, 10601-08-10 הצדדים – שרון ברניר- סיגורה נ' סלקום ישראל בע"מ יפעת קינן נ' פרטנר תקשורת בע"מ דוד רזניק נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 14/06/2020 תקציר – כל אדם ותאגיד שהיה לקוח של אחת החברות וחויב במס בשל שירותי התקשורת שנצרכו מחוץ לישראל הם נושא התובענה. .ב"כ המבקשים: עו"ד עופר לוי, עו"ד אהרן נמדר\ אביעד סרן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר
Capture

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [3/1/2020]

ת"צ  22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' ' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 3.1.2010 תקציר - טענת המבקשים: לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה, מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'  

עיתון:
קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת
סלקום 6

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [07/12/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 7/12/17

תקציר:

השבת כספים שנגבו ע"י סלקום בגין שימושים בשירותי סלקום בחו"ל

לאחר תום תקופת חבילת תקשורת לחו"ל.

לטענת המבקש, המשיבה פעלה בניגוד לתנאי רישיון כללי לסלקום למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטת התאית,

המחייב לטענתו לשלוח ללקוח שרכש חבילה כאמור, מסרון בגין סיום תקופת החבילה.

חברי הקבוצה: כל לקוח של סלקום אשר החל מיום 17.2.2014 רכש ממנה חבילת שירות לחו"ל ולא קיבל הודעה מהמשיבה כי תוקף החבילה הסתיים.

המשיבה תשלם לכל אחד מחברי הקבוצה הזכאים להחזר שיעור  של 65% מהסכום הקובע לחבר קבוצה לגביו.

תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, נזק בלתי ממוני, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב