נזק בלתי ממוני | הסכמי פשרה בישראל

נזק בלתי ממוני

הסכם פשרה | ברייט קונספט

הסכם פשרה | ברייט קונספט

ת"צ – 33244-10-19 הצדדים – אבני נ' ברייט קונספט בע"מ ואח' תאריך פרסום –  21.06.2021 תקציר – טענת המבקש להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות רשת "יולו", בכך שלא היו בסניפים מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה ואוזניה ע"פ חוק ותקנון שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו"ד, ערן פלסר, עו"ד ב"כ המשיבה – תום אלקלעי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב וגלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
הסכם פשרה | זול ובגדול

הסכם פשרה | זול ובגדול

ת"צ – 9599-09-20 הצדדים – פרי נ' זול ובגדול בע"מ תאריך פרסום – 14.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה מוצר במבצע, כאשר בפועל פורסם המחיר הרגיל של המוצר, הטעתה את הלקוחות, לטענת המבקש הדבר גרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלתי ממוניים ב"כ המבקש – גולן נפתלי, עו"ד ב"כ המשיבה – קובי בלן-סימון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

לינדו

תובענה ייצוגית |רשת לינדו בע"מ [09/07/2019]

ת"צ - 20717-12-18

הצדדים - רינת בריוטי נ' לינדו בע"מ

תאריך פרסום - 9.7.2019

תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של רשת לינדו שכתובתו: https://www.lindo.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

הסכם פשרה | צ'מפיון מוטורס

הסכם פשרה | צ'מפיון מוטורס

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה  ת"צ – 41687-06-20 הצדדים – יצחק סקוברוניק נ' צ'מפיון מוטורס בע"מ ואח' תאריך פרסום – 27.10.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הציגה ללקוחות מצגי שווא ביחס לנתוני צריכת החשמל וטווח הנסיעה של רכבי אאודי e-tron המשווקים על ידה בישראל ב"כ המבקש – עו״ד אייל וייסמן, עו״ד מיטל תורג'מן-כהן ב"כ המשיבה – עו״ד נועם גילאון המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , כלכליסט
הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין

הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין

ת"צ – 10221-02-15 הצדדים – הגב' כוכב זיס נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום – 26.05.2021 תקציר – המשיבה העסיקה עובדים בחברה על תקן אופטומטריסטים שאינם מורשים. עילות התביעה: הפרת חובות חקוקות בחוק העיסוק באופטומטריה, בחוק זכויות החולה, עילת הטעייה לפי חוק הגנת הצרכן רשלנות ועשיית עושר שלא במשפט, נזק לא ממוני, פגיעה באוטונומיה ב"כ המבקשת – עו"ד, שחר סקברר ועו"ד, נמרוד גרון ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | דואר ישראל

הסכם פשרה | דואר ישראל

הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית ת"צ – 31171-02-18 הצדדים – בן או נ׳ חברת דואר ישראל תאריך פרסום – 17.08.2021 תקציר – בטענה כי דואר ישראל לא הנגישה את מכונות ניהול התורים בסניפיה ובכך מנעה את גישתם של אנשים בעלי מוגבלויות אליהן. ב"כ המבקש – עוה״ד ניצן הראל ועוה״ד בר נבון ב"כ המשיבה – עוה״ד אייל בליזובסקי המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | תלמה תיירות

הסכם פשרה | תלמה תיירות

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 14300-03-21 הצדדים – מיכאל ויטנזון נ׳ תלמה תיירות ונסיעות בע״מ תאריך פרסום – 2.12.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא השיבה ללקוחות, אשר טיסתם בוטלה, את הכספים שהתקבלו אצלה מטעם חברות התעופה, במועד הקבוע לכך בהתאם להוראות סעיף 15(ב) לחוק שירותי תעופה פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה ב"כ המבקש – עו״ד צביקה מצקין ב"כ המשיבה – עוה״ד שירלי קציר וקרן שורצברג המודעה פורסמה בעיתון הארץבעיתון גלובס ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה
הסכם פשרה | חברת הממידיון

הסכם פשרה | חברת הממידיון

ת"צ – 12448-07-19 הצדדים – אביב חיים נ׳ מימדיון בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 07.07.2021 תקציר – טענת המבקש היא שחברת המימדיון לא מנעה עישון בשטח פארק המים שהיא מפעילה בהתאם להוראות חוק מניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון ב"כ המבקש – עומר פיינטוך, עורך דין ב"כ המשיבה – הלה פלג, עורכת דין המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון
פילטר טק

הסכם פשרה | אלקטרו קובי בע"מ ו-פילטר טק בע"מ [25/07/2017]

ת"צ: 3103-11-11 הצדדים: סאבר נסאר נ' אלקטרו קובי בע"מ ו-פילטר טק בע"מ תאריך פרסום: 25/7/17

קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני
נוביה

תביעה ייצוגית | נביעות טבע הגליל בע"מ [22/02/2018]

ת"צ: 24189-05-17 הצדדים: משה בר נחום ואח' נ' נביעות טבע הגליל בע"מ תאריך פרסום: 22/2/18 תקציר: הטענה: למים מבר המים "נוביה" טעם לוואי רע וכי נביעות התעכבה בטיפול בטענת טעם הלוואי. כי במים שהופקו מבר הנוביה נמצאו חיידקים, כלור וחלקיקי אבנית, ונביעות לא סיפקה במועד ההתקשרות את הוראות השימוש בבר הנוביה, תנאי האחריות למוצר ודו"חות טכנאים לאחר בדיקת המוצר. חברי הקבוצה: כלל הצרכנים ולקוחות נביעות אשר התקשרו עם נביעות בהסכם לרכישת בר הנוביה עד לאישור הסכם הפשרה בפסק דין. נביעות תעניק הטבה לכל חברי הקבוצה וכל לקוח חדש בדמות קבלת מוצרי נביעות (בשווי לצרכן של כ-100 ש"ח). בר המים החדש של נביעות

קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור
סמארט

הסכם פשרה | סמארט קלאב אחזקות בע"מ ואח' [02/03/2018]

ת"צ: 39234-09-12 הצדדים: בתיה כהן נ' סמארט קלאב אחזקות בע"מ ואח' תאריך פרסום: 2/3/18 תקציר: עילת התביעה: הפרת חוק התקשורת על ידי שליחה של דברי פרסומת לדוא"ל, ללא הסכמת הנמענים. הקבוצה: כל אדם ו/או בית עסק אשר קיבל לכתובת הדואר האלקטרוני שלו את דברי הפרסומת נשוא הבקשה או דברי פרסומת דומים להם מאת המשיבות ושלא נתן הסכמתו בכתב ומראש לקבלתם. תוצאת תמונה עבור סמארט קלאב אחזקות

עיתון: גלובס
קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות
לניאדו

תביעה ייצוגית | מרכז רפואי צאנז בית חולים לניאדו ואח' [18/12/2017]

ת"צ: 13451-09-15 הצדדים: אלמונית נ' מרכז רפואי צאנז בית חולים לניאדו ואח' תאריך פרסום: 18/12/17

תקציר:

הטענה: הפליית נשים שאינן נשואות בטיפולי פוריות בבית החולים לניאדו.

עילת התביעה: הפרה של חוק איסור הפליה במוצרים ושירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, והפרת חובה חקוקה- חוק זכויות החולה.

הסעד הנתבע: פיצויים בגין נזק בלי ממוני.

תוצאת תמונה עבור לניאדו

קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה
הסדר פשרה | מוזיאון ארץ ישראל

הסדר פשרה | מוזיאון ארץ ישראל

ת"צ –11404-12-19 הצדדים – מר אביהו ינאי נ' מוזיאון ארץ-ישראל תל-אביב תאריך פרסום – 21.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיב מפר את הוראות שיויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כאשר לא ביצע התאמות נגישות במוזיאון בניגוד לחוק, כתוצאה ממחדל זה נגרם נזק למבקרים ב"כ המבקש – יעל דיין, עו"ד ב"כ המשיבה – מנחם טולצ'ינסקי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני
הסכם פשרה | LG

הסכם פשרה | LG

הודעה לעיתונות בדבר הגשת הבקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 32093-02-17, 4954-04-17 הצדדים – מר אלי כרמלי, מר תמיר ספיר וגבי איב קרן ספיר נ׳ רונלייט דיגיטל בע״מ, LG Electronics Inc ובסט מובייל בע״מ תאריך פרסום – 24.11.2021 תקציר – התביעות והבקשות לאישור התביעות כייצוגיות הוגשו בקשר לליקויים נטענים ברכיב ה-GPS ולליקוי מסוג ״צריבת מסך״ במסך ה-LCD של מכשירי טלפון סלולארי מסוג  LG-G5 אשר מיוצרים ומשווקים בישראל על ידי המשיבה. ב"כ המבקשים – עו״ד אורלי בן עמי ועו"ד דוד מזרחי ב"כ המשיבה – עו״ד רון פלג ועו״ד ד״ר איסר בירגר המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
סופרבוס

הסדר פשרה |אגד אגודה שיתופית לתחבורה בע"מ וסופרבוס העמקים בע"מ [15/08/2019]

ת"צ - 49291-01-17

הצדדים - משה שגב נ' אגד אגודה שיתופית לתחבורה בע"מ וסופרבום העמקים בע"מ

תאריך פרסום - 15.8.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור הוא בטענת המבקשת לפיה המשיבות הפרו את החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים בכך שלא עשו לקיום הוראותיו של החוק למניעת עישון ע"י כך שאינן מונעות עישון בשטחים שהן מחזיקות בהם ב"מרכזית המפרץ" או לא עשו ככל שניתן כדי למנוע עישון, וע"י כך הזיקו למבקש ולחברי הקבוצה המיוצגת.

ב"כ התובע - עו"ד עמנואל סולומונוס, עו"ד עידו סולומונוב

ב"כ אגד - עו"ד ירון קוכמן ווחר קונפורטי ממשרד עורכי דין כספי ושות'

קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אגד, החוק למניעת העישון, נזק בלתי ממוני, עישון
הסכם פשרה | Isuzu

הסכם פשרה | Isuzu

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 45274-06-17 הצדדים – קליין ני Isuzu Motors Co. (Thailand) Ltd ויוניברסל מוטורס ישראל בע"מ תאריך פרסום – 23.11.2021 תקציר – טענת המבקש היא קיומו של פגם מובנה ברכבים מסוג איסוזו D-MAX משנות ייצור 2016-2012 המיובאים על ידי UMI. כחלק מתהליך הריענון של מסנן החלקיקים, מוזרק למנוע סולר. לטענת המבקש, כתוצאה מכך חודר סולר לאגן השמן ומפלס השמן עולה בהדרגה בשל דילול השמן בסולר והדבר גורם לתקלות שונות ברכב   ב"כ המבקש – עו״ד עידן איידן ועו״ד דוד תירוש ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אגד, החוק למניעת העישון, נזק בלתי ממוני, עישון, הגנת הצרכן, חוק האחריות למוצרים פגומים, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, פיצויים, רכבים, שירותי האחריות
נקניק נהריה

תובענה ייצוגית |תשלובת נקניק נהריה כשר זוקלובק 1972 בע"מ [15/04/2019]

ת"צ - 62892-10-13

הצדדים - נועה ארז נ' תשלובת נקניק נהריה כשר זוקלובק 1972 בע"מ

תאריך פרסום - 15.4.2019

תקציר - עניינה של התובענה בטענות המבקשת לפיהן המשיבה הפרה הוראות דין וגרמה למבקשת ולחברי הקבוצה לנזק ממוני ולנzק בלתי ממוני. המבקשת טענה בבקשת האישור, כי בהתנהלות המשיבה במשחטה שהפעילה, בין היתר בעת פריקת תרנגולות מכלובים פגומים, ובעת המתנת העופות בכלובים לפני השחיטה, גרמה המשיבה להפרה של הוראות חוק צער בעלי חיים.

ב"כ המבקשת - עו"ד ניזאר טנוס

ב"כ המשיבה - עו"ד טלילה רוזנבלום

קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אגד, החוק למניעת העישון, נזק בלתי ממוני, עישון, הגנת הצרכן, חוק האחריות למוצרים פגומים, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, פיצויים, רכבים, שירותי האחריות, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים
הסכם פשרה | יפאורה-תבורי

הסכם פשרה | יפאורה-תבורי

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתביעה ייצוגית ת"צ –  45599-06-16 הצדדים – שרונה ברמוחה שוקרון נ׳ יפאורה-תבורי בע״מ תאריך פרסום – 06.12.2021 תקציר – בטענת התובעת כי בניגוד לתקן ישראלי 1145 ״סימון מזון ארוז מראש״, הנתבעת נהגה לסמן את התאריך המוטבע על גבי מיכלי משקה שהיא משווקת במילים ״לשימוש עד״, במקום הכיתוב ״עדיף להשתמש לפני״. לטענת התובעת, נגרם נזק לחברי הקבוצה הנטענת עקב סימון תאריך העמידות האמור לעיל. ב"כ המבקש – ניצן שמואלי, עו"ד אריאל גיז, עו״ד ב"כ המשיבה – הלל איש-שלום, עו״ד, תרזה לס-גרוס, עו״ד, טל רובינוב, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אגד, החוק למניעת העישון, נזק בלתי ממוני, עישון, הגנת הצרכן, חוק האחריות למוצרים פגומים, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, פיצויים, רכבים, שירותי האחריות, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חובת הסימון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
הסדר פשרה | בזק בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי

ת"צ – 28841-01-15 הצדדים – ז.צ ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום – 30.06.2021 תקציר – במוקד התביעה עמדו שתי טענות: 1. תוכנת סינון תכנים אשר שיווקה המשיבה לא עמדה בהבטחתה ולא סיננה בפועל תכנים של אתרים מאובטחים, כך נחשפו המשתמשים לתכנים פוגעניים ברשת, לטענת התובעים, בזק לא שיתפה את הלקוחות כראוי בכך שהתוכנה המדוברת (מורשת) לא מבצעת את תפקידה בתנאים מסוימים. 2. הטענה כי בזק לא מציעה ללקוחותיה תכנה לסינון תכנים פוגעניים בחינם כפי שהיא מחויבת בחוק התקשורת לרישיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת. ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד רון לדרמן, עו"ד ב"כ המשיבה – אייל בליזובסקי, עו"ד אבישי כהן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אגד, החוק למניעת העישון, נזק בלתי ממוני, עישון, הגנת הצרכן, חוק האחריות למוצרים פגומים, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, פיצויים, רכבים, שירותי האחריות, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חובת הסימון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני
, נזק בלתי ממוני, פיצויים,
<strong>הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה</strong> ת"צ – 4542-12-16 הצדדים – ארזואן ואח׳ נ׳ מגדלי גינדי ת״א בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 30.09.2021 תקציר – נטען כי העבודות בבניית הפרויקט יצרו מפגע רעש וכי המשיבות הן האחראיות לכך ב"כ המבקש – עו״ד, אוריאל בוני ב"כ המשיבה – עו״ד, אריאלה אבלוב המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | גינדי

, נזק בלתי ממוני, פיצויים,
<strong>הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה</strong> ת"צ – 4542-12-16 הצדדים – ארזואן ואח׳ נ׳ מגדלי גינדי ת״א בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 30.09.2021 תקציר – נטען כי העבודות בבניית הפרויקט יצרו מפגע רעש וכי המשיבות הן האחראיות לכך ב"כ המבקש – עו״ד, אוריאל בוני ב"כ המשיבה – עו״ד, אריאלה אבלוב המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | גינדי

הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 4542-12-16 הצדדים – ארזואן ואח׳ נ׳ מגדלי גינדי ת״א בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 30.09.2021 תקציר – נטען כי העבודות בבניית הפרויקט יצרו מפגע רעש וכי המשיבות הן האחראיות לכך ב"כ המבקש – עו״ד, אוריאל בוני ב"כ המשיבה – עו״ד, אריאלה אבלוב המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, חובת הסימון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פיצויים, קורונה, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, הודעת פרישה, חוק החוזים, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, בריאות, הפלייה, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק זכויות החולה, נזק בלתי ממוני, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אגד, החוק למניעת העישון, נזק בלתי ממוני, עישון, הגנת הצרכן, חוק האחריות למוצרים פגומים, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזק סביבתי, פיצויים, רכבים, שירותי האחריות, בעלי חיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, צער בעלי חיים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חובת הסימון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, חוק למניעת מפגעים, חנייה, מניעת רעש, מפגע סביבתי, נדל"ן, נזק בלתי ממוני, פיצויים
, נזק בלתי ממוני, פיצויים, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים,
<strong>הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית</strong> ת"צ – 9830-08-17 הצדדים – לירון מוסקוביץ ואח׳ נ׳ קרסו מוטורס בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – <span style="font-weight: 400;">עניינה של בקשת האישור בטענה שלפיה בתיבות הילוכים המותקנות ברכבי Nissan Juke משנות הייצור </span><span style="font-weight: 400;">2012-2010 קיימת תקלה סדרתית שכתוצאה ממנה משמיעה תיבת ההילוכים רעשים בלתי נסבלים ולא ניתן לעשות בה עוד שימוש. עוד נטען שלמרות שהמשיבות ידעו על אודות הפגם, הן לא הכירו בו באופן רשמי ולא פיצו את לקוחותיהן.</span> ב"כ המבקש – אמיר ישראלי, עו״ד ב"כ המשיבה – צמח שניידר ושות׳, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסדר פשרה | קרסו מוטורס

, נזק בלתי ממוני, פיצויים, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים,
<strong>הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית</strong> ת"צ – 9830-08-17 הצדדים – לירון מוסקוביץ ואח׳ נ׳ קרסו מוטורס בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – <span style="font-weight: 400;">עניינה של בקשת האישור בטענה שלפיה בתיבות הילוכים המותקנות ברכבי Nissan Juke משנות הייצור </span><span style="font-weight: 400;">2012-2010 קיימת תקלה סדרתית שכתוצאה ממנה משמיעה תיבת ההילוכים רעשים בלתי נסבלים ולא ניתן לעשות בה עוד שימוש. עוד נטען שלמרות שהמשיבות ידעו על אודות הפגם, הן לא הכירו בו באופן רשמי ולא פיצו את לקוחותיהן.</span> ב"כ המבקש – אמיר ישראלי, עו״ד ב"כ המשיבה – צמח שניידר ושות׳, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 9830-08-17 הצדדים – לירון מוסקוביץ ואח׳ נ׳ קרסו מוטורס בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – עניינה של בקשת האישור בטענה שלפיה בתיבות הילוכים המותקנות ברכבי Nissan Juke משנות הייצור 2012-2010 קיימת תקלה סדרתית שכתוצאה ממנה משמיעה תיבת ההילוכים רעשים בלתי נסבלים ולא ניתן לעשות בה עוד שימוש. עוד נטען שלמרות שהמשיבות ידעו על אודות הפגם, הן לא הכירו בו באופן רשמי ולא פיצו את לקוחותיהן. ב"כ המבקש – אמיר ישראלי, עו״ד ב"כ המשיבה – צמח שניידר ושות׳, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ