נגישות | הסכמי פשרה בישראל

נגישות

הסכם פשרה | קולנוע לב

הסכם פשרה | קולנוע לב

ת"צ – 43745-02-19 הצדדים – פסח זקס נ' בתי קולנוע לב בע"מ תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת המבקש, כי המשיבה הפרה את חוקי הנגישות של מכונות למתן שירות אוטומטי, אותן מפעילה המשיבה ברחבי ישראל ואשר בבעלותה או בהחזקתה ב"כ המבקש – עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה –עוה"ד דני אטיאס ועוה"ד דבי גל-און אהרונוב המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

ת"צ – 28114-02-18 הצדדים – סופר נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום – 27.04.2021 תקציר –בטענה כי שופרסל הפרה את תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כאשר לא הנגישה את אתר ניו פארם בבעלותה (כיום BE) ובכך מנעה את זכותם של בעלי המוגבלויות להכנס לאתר. ב"כ המבקש – אלי אליאס, עו"ד ב"כ המשיבה – מתן שרף, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

ת"צ – 20232-09-20 הצדדים – מר איציק ארביב נ' סיריוס אלקטרוניקה בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בהתאם לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ובתקן נגישות האינטרנט ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עוד ב"כ המשיבה – דרור טיוטו, עו"ד המודעה פורסמה בידיעות אחרונות ובישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | מכללת נתניה

הסכם פשרה | מכללת נתניה

ת"צ– 18448-05-20 הצדדים – מר ליאוניד בורשטיין ואח' נ' מכללת רמת גן, מכללת נתניה, מכללת ירושלים ואגודת שוחרי תלפיות. תאריך פרסום – 15.03.21 תקציר – בטענה כי אתרי האינטרנט של המשיבות לא היו מונגשות כדין ולא היתה בהם הצהרת נגישות. ב"כ המבקשים –  משה בן דרור, עו"ד ב"כ המשיבות – איתן עמרם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

שומרת הזורע

הסכם פשרה |שומרת הזורע 1999 [16/06/2019]

ת"צ - 48869-03-19

הצדדים - מאיר זוארץ נ' שומרת הזורע 1999

תאריך פרסום - 16.6.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, בין היתר, כי המשיבה הפרה את חובותיה כלפי אנשים עם מוגבלויות, בכך שלא פרסמה באתר האינטרנט שלה את התאמות הנגישות שבוצעו בסניפיה.

ב"כ המבקש - עו"ד יוחי גבע

הסכם פשרה | קרלטון תל אביב ואח'

הסכם פשרה | קרלטון תל אביב ואח'

ת"צ – 18153-09-20 ואח' הצדדים – עמוס בוקריס נ' קרלטון תל אביב, מעגן עדן, אורכידאה ניהול מלונות בע"מ תאריך פרסום – 06.05.2021 תקציר – טענת המבקש היא כי המשיבות אינן מקיימת את הוראות חוק השוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ואינן מקיימות את הוראות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בכך שאינן מפרסמות באתרי האינטרנט שלהן את הסדרי הנגישות הקיימים במקומותיהן. ב"כ המבקש –עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עו"ד רונית סיטון המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון        

עיתון: גלובס , מעריב
מקס

הסדר פשרה |מקס הנהלה ישראל בע"מ [31/10/2019]

ת"צ - 36285-08-18 הצדדים - רוטמן נ' מקס הנהלה ישראל בע"מ תאריך פרסום - 31.10.19 תקציר - טענת המבקש להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות רשת מקס, בכך שלא בכל הסניפים היו מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה ואוזניה, על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש: עו"ד שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר, אבני פלסר עורכי דין ב"כ המשיבה: עו"ד אודליה עפר, הרצוג פוקס נאמן ושות' עורכי דין  

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | יהלים תיירות

הסכם פשרה | יהלים תיירות

ת"צ – 18178-09-20 הצדדים – מר עמוס בוקריס נ' יהלים תיירות בע"מ תאריך פרסום – 05.07.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שלה וזאת בניגות להוראות חוקי הנגישות. ב"כ המבקש – טל לביא, עו"ד ב"כ המשיבה – יונתן גולן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , כלכליסט
רכבת ישראל

הסכם פשרה | רכבת ישראל בע"מ [27/06/2017]

ת"צ: 21458-03-14 הצדדים: ברון נ' רכבת ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/06/17

עיתון: דה מרקר
ראש העין

הסכם פשרה |עיריית ראש העין [27/12/2018]

ת"צ: 47422-11-17 הצדדים: פנחס מחדון נ' עיריית ראש העין תאריך פרסום: 27/12/2018 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה את חובתה על פי הדין ולא ביצעה את עבודות הנגישות בתחנות האוטובוס לקווים עירוניים שבתחומה, ובכלל זה לא הנמיכה את המדרכות במעברי החצייה ובצמתים הסמוכים לתחנות האוטובוס. ב"כ המבקש: עו"ד יעל דיין ב"כ המשיבה: עו"ד פרומה פורת          

קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה
עיריית חיפה 2.12.18

הסדר פשרה |עיריית חיפה [30/11/2018]

ת"צ: 14440-06-12 תאריך פרסום: 30/11/18. הצדדים: רות שושנה ואח' נ' ב.ד עיריית תל אביב- יפו הטענה: העירייה לא הנגישה תחנות אוטובוס וסביבתן לאנשים עם מוגבלויות לניידות על פי חוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח 1998, ותקנות זשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשס"ג 2003 העירייה מתחייבת בהסכם הפשרה להנגיש תוך זמן קצוב את תחנות האוטובוס בעיר כמו כן העירייה תקים שני מתחמים אחד לספורט ואחד למשפחות שמונגש כולו לציבור עם מוגבלות בעלות של 10 מיליון ש"ח. ב"כ המשיבה: עו"ד עופרה שלו- יפתחאל ב"כ המבקשת: עו"ד יעל עדיין

קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות
הסכם פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – מר איציק ארביב נ' עיריית בני ברק תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בניגוד לנאמר בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) וכן כי לא ביצעה התאמות נגישות במוקד הטלפוני המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון מקור ראשון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסדר פשרה | אמירי זיכרון

הסדר פשרה | אמירי זיכרון

ת"צ – 35498-08-20 הצדדים – ששון עוזר נ' אמירי זיכרון בע"מ תאריך פרסום – 12.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר שלה, וזאת בניגוד לחוקי הנגישות ב"כ המבקש – טל לביא, עו"ד ב"כ המשיבה – ירון נדם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסכם פשרה | סאן לי

הסכם פשרה | סאן לי

ת"צ– 25929-02-20 הצדדים – עמוס בוקריס נ׳ סאן לי בע״מ תאריך פרסום – 16.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שלה בניגוד לחוק ב"כ המבקש – טל לביא, עו״ד ב"כ המשיבה – אלי כהן, עו״ד ושי גליק, עוד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות
הסכם פשרה | נוף גינוסר

הסכם פשרה | נוף גינוסר

ת"צ – 18233-09-20 הצדדים – עמוס בוקריס נ׳ נוף גינוסר אגודה שיתופית חקלאית בע״מ תאריך פרסום – 27.06.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שלה וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות ב"כ המבקש – עוה״ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה״ד אבי גולדהמר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
אלמ

הסדר פשרה |א.ל.מ סחר 2000 בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 18181-07-17

הצדדים - רוטמן נ' א.ל.מ סחר 2000 בע"מ

תאריך פרסום - 17.3.2019

תקציר - עניין בהקשה בטענות המבקש להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות א.ל.מ חשמל ואלקטרוניקה בהיעדר מערכות עזר לשמיעה עם לולאה ועם אוזניה.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכל גולדהר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, הפלייה, נגישות
רמת גן 1

תביעה ייצוגית | עיריית רמת גן [30/10/2018]

ת"צ: 409-09-12 הצדדים: שמעון סחייק נ' עיריית רמת גן תאריך פרסום: 30/10/18 תקציר: הטענה: העירייה הפרה את חובתה על פי הדין ולא ביצעה עבודות הנגישות בתחנות האוטובוס לקווים עירוניים שבתחומה, ובכלל זה לא עמדה באבני הדרך שנקבעו בתכנית ההנגשה שהוכנה עבורה על ידי המפקח על התעבורה, וכן לא הנמיכה את המדרכות במעברי החצייה ובצמתים הסמוכים לתחנות האוטובוס, על מנת לאפשר לאדם עם מוגבלות בניידות גישה לתחנות האוטובוס.  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, הפלייה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה
שופרסל 10

תובענה ייצוגית |שופרסל בע"מ [23/08/2019]

ת"צ - 23338-03-19

הצדדים - באסם אבו אלהיגא נ' שופרסל בע"מ

תאריך פרסום - 23.8.2019

תקציר - עניינה של התובענה בטענת המבקש, כי המשיבה לא הנגישה תאי מדידה בסניפיה לאנשים עם מגבלות ולטענת המבקש, המרותק לכיסא גלגלים, כאשר ביקש למדוד בגדים שרצה לרכוש, התברר לו כי תא המדידה בסניף המשיבה בקרית ביאליק אינו נגיש עבורו.

ב"כ המבקש - עו"ד מוחמד ספורי

ב"כ המשיבה - עו"ד אסף לוין, גולדפרב זליגמן ושות' עורכי דין

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, הפלייה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, רשת חנויות
הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

ת"צ – 17678-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ המכללה האקדמית ספיר תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה כי אתר המשיבה לא היה מונגש כדין ולא היתה בו הצהרת נגישות כדין בניגוד לאמור בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – אדיר לשם, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, הפלייה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
דן

הסכם פשרה | אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ ודן חברה לתחבורה ציבורית בע"מ [3/09/2017]

ת"צ: 29387-09-14 הצדדים: התובעים המיוצגים ע"י עוה"ד שלומי אבני וערן פלסר נ' אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ ודן חברה לתחבורה ציבורית בע"מ תאריך פרסום: 3/9/17

קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, הפלייה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה
אגד ודן

תביעה ייצוגית | אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ ודן חברה לתחבורה ציבורית בע"מ [26/12/2017]

 

ת"צ: 29387-09-14 הצדדים: קבוצת התובעים המיוצגים כוללת את האנשים עם מוגבלות בשמיעה שמרכז חייהם בישראל  נ' אגד ודן תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

בתביעה נטען, בין היתר, כי אגד ודן מפרות את הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות,

ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (הסדרת נגישות לשירותי תחבורה ציבורית), בכל הנוגע להימצאות ו/או להפעלה של מערכות עזר לשמיעה בעמדות השירות המופעלות ע"י אגד ודן.

קבוצת התובעים: כוללת את האנשים עם מוגבלות בשמיעה שמרכז שמרכז חייהם בישראל, אשר עושים שימוש במכשיר שמיעה וביקרו או היו יכולים לבקר בעמדת שירות של אגד/ דן החל מ-7 שנים לפני הגשת הבקשה לאישור ועד למועד פסק הדין.

אגד ודן יגרמו (בתך 90 יום מפסק הדין) להימצאותן של מערכות עזר בכל אחת מעמדות השירות המופעלות על ידיהן.

בנוסף, יתרמו אגד ודן תרומה בסך 30,000 ש"ח ( כל אחת) לידי ארגון בקול- כבדי שמיעה ומתחרשים.

תוצאת תמונה עבור חרשים

קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, הפלייה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות
עיריית באר שבע 1

תביעה ייצוגית | עיריית באר שבע [30/04/2018]

ת"צ: 6541-06-16 הצדדים: המבקשים  נ' עיריית באר שבע תאריך פרסום: 30/4/18 תקציר: הטענה: הרשויות המקומיות (עיריית באר שבע) לא הנגישו כדין אירועים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, ע"י תמלול הנאמר ומערכות עזר לשמיעה עם אוזניות ולולאות השראה, בתקופה שמיום 25.10.13 ותבעו לחייבן להנגיש אירועים וגם לפצות את האנשים עם מוגבלות בשמיעה. תוצאת תמונה עבור עיריית באר שבע

עיתון: הארץ
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, הפלייה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, הנגשת אירועים, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות
הסדר פשרה | האופה מבגדד

הסדר פשרה | האופה מבגדד

ת"צ – 12718-09-19 הצדדים – ארליך ואח' נ' האופה מבגדד מאפים בע"מ, לחמים מאפיה ואספרסו בר בע"מ תאריך פרסום – 06.05.2021 תקציר – בטענת התובעים להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות האופה מבגדד ומאפיות לחמים, חוסר במערכות עזר לשמיעה בניגוד להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ותקנון שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות) ב"כ המבקש – עו"ד שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר, ב"כ המשיבה – עו"ד נתי אגמון, עו"ד שי גליק המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, נגישות, עיריות, תחבורה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בתי מלון, הגנת הצרכן, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, הפלייה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, הנגשת אירועים, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסכם פשרה | ברייט קונספט