משלוחים | הסכמי פשרה בישראל

משלוחים

שופרסל 8

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [04/02/2018]

ת"צ: 30584-08-15 הצדדים: רענן כספי  נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 4/2/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה למכירת מוצרי צריכה באתר האינטרנט שלה "שופרסל אונליין" וכן באמצעות שירות המשלוחים שלה, מובלים ללקוחותיה מוצרים רגישים כגון מוצרי בשר, קפואים, ביצים וחלב בכלי רכב אשר אינם מצוידים במערכות קירור או הקפאה, זאת, בעוד המוצרים הרגישים אמורים להיות מובלים בהקפאה או בקירור על פי הדין. הקבוצה: כלל לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצרי מזון רגישים, ואשר סופקו לידי הלקוחות ע"י המשיבה ו/או על ידי מי מטעמה, והכל שלא הקפאה ו/או שלא בקירור ו/או שלא כפי שהיה מצופה מהחברה. המשיבה תמנה מנהל הפצה שתפקידו אכיפה והידוק של כל נקודות הממשק מול כלל הנהגים הפועלים בשירות המשלוחים, המשיבה תמנה שני מנהלי אזור שתפקידם יהיה בקרה ושליטה על תהליכי ליקוט ואריזה של המוצרים, ותתקין מקפיאים ייעודיים להקפאה איכותית של אמצעי הקירור אשר מתווספים לאריזות של המשלוחים ותכניסם בהדרגה לסניפים בהם מתבצע ליקוט הזמנות משלוחי המזון של שרות האינטרנט. פיצוי: המשיבה תעניק ללקוחות שייבצעו הזמנה באתר שתכלול מוצרי בשר קפואים או גלידה הטבה כספית בדמי המשלוח בגובה 8 ש"ח מבלי שהדבר ידרוש מהלקוח כל פעולה אקטיבית, ועד לסכום מצטבר של 475,000 ש"ח אז יושלם מתן ההטבה. תוצאת תמונה עבור שופרסל

,
<p dir="RTL"><b><span lang="HE" style="margin: 0px; color: #333333; font-family: 'Arial',sans-serif;">ת"צ:</span></b><span lang="HE" style="margin: 0px; color: #333333; font-family: 'Arial',sans-serif;"> 23105-10-13 <b>הצדדים: </b>דורון קילשטיין  <b>נ' </b>מדינת ישראל- רשות המיסים <strong><span style="margin: 0px; font-family: 'Arial',sans-serif;">תאריך פרסום:</span></strong> 14/08/17</span></p>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | מדינת ישראל- רשות המיסים [14/08/2017]

ת"צ: 23105-10-13 הצדדים: דורון קילשטיין  נ' מדינת ישראל- רשות המיסים תאריך פרסום: 14/08/17

, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים,
<p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt;" align="right"><strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">ת"צ -</span></strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;"> 4700-04-16</span></p> <p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt; times new roman""bitstream charter"times,serif;max-width: none; min-height: 0px; orphans: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; word-wrap: break-word; overflow: visible; word-spacing: 0px;" align="right"><strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">הצדדים - </span></strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">שרית שיר נ' קליקס.סיאו.אייאל בע"מ</span></p> <p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt; times new roman""bitstream charter"times,serif;max-width: none; min-height: 0px; orphans: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; word-wrap: break-word; overflow: visible; word-spacing: 0px;" align="right"><strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">תאריך פרסום - </span></strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">13.03.2019</span></p> <p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt; times new roman""bitstream charter"times,serif;max-width: none; min-height: 0px; orphans: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; word-wrap: break-word; overflow: visible; word-spacing: 0px;" align="right"><strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">תקציר - </span></strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">עניינה של התביעה הייצוגית בטענה שלפיה המשיבה כביכול מטעה את לקוחותיה בכך שהיא מציינת את עלות משלוח המוצרים הנמכרים על ידה רק "במעמד הקופה", מבלי שעלות זו תוצג ביחד עם מחירי המוצרים המוצגים ללקוח. </span></p> <p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt; times new roman""bitstream charter"times,serif;max-width: none; min-height: 0px; orphans: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; word-wrap: break-word; overflow: visible; word-spacing: 0px;" align="right">ב"כ התובעת - עו"ד ליאת שטיין, עו"ד תומר בר-נתן</p>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">קליקס

, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים,
<p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt;" align="right"><strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">ת"צ -</span></strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;"> 4700-04-16</span></p> <p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt; times new roman""bitstream charter"times,serif;max-width: none; min-height: 0px; orphans: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; word-wrap: break-word; overflow: visible; word-spacing: 0px;" align="right"><strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">הצדדים - </span></strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">שרית שיר נ' קליקס.סיאו.אייאל בע"מ</span></p> <p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt; times new roman""bitstream charter"times,serif;max-width: none; min-height: 0px; orphans: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; word-wrap: break-word; overflow: visible; word-spacing: 0px;" align="right"><strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">תאריך פרסום - </span></strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">13.03.2019</span></p> <p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt; times new roman""bitstream charter"times,serif;max-width: none; min-height: 0px; orphans: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; word-wrap: break-word; overflow: visible; word-spacing: 0px;" align="right"><strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">תקציר - </span></strong><span dir="RTL" lang="HE" style="font-family: 'Arial',sans-serif; color: #333333;">עניינה של התביעה הייצוגית בטענה שלפיה המשיבה כביכול מטעה את לקוחותיה בכך שהיא מציינת את עלות משלוח המוצרים הנמכרים על ידה רק "במעמד הקופה", מבלי שעלות זו תוצג ביחד עם מחירי המוצרים המוצגים ללקוח. </span></p> <p style="margin: 0in; margin-bottom: .0001pt; text-align: right; line-height: 18.0pt; times new roman""bitstream charter"times,serif;max-width: none; min-height: 0px; orphans: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; word-wrap: break-word; overflow: visible; word-spacing: 0px;" align="right">ב"כ התובעת - עו"ד ליאת שטיין, עו"ד תומר בר-נתן</p>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">תובענה ייצוגית |קליקס.סיאו.אייאל בע"מ בע"מ [13/03/2019]

ת"צ - 4700-04-16

הצדדים - שרית שיר נ' קליקס.סיאו.אייאל בע"מ

תאריך פרסום - 13.03.2019

תקציר - עניינה של התביעה הייצוגית בטענה שלפיה המשיבה כביכול מטעה את לקוחותיה בכך שהיא מציינת את עלות משלוח המוצרים הנמכרים על ידה רק "במעמד הקופה", מבלי שעלות זו תוצג ביחד עם מחירי המוצרים המוצגים ללקוח. 

ב"כ התובעת - עו"ד ליאת שטיין, עו"ד תומר בר-נתן

, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, גביית יתר, דואר, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, מיסים, משלוחים, פיננסים, תאגיד מים,
<p dir="RTL"><b><span lang="HE" style="margin: 0px; color: #333333; font-family: 'Arial',sans-serif;">ת"צ:</span></b><span lang="HE" style="margin: 0px; color: #333333; font-family: 'Arial',sans-serif;"> 25462-01-13 <b>הצדדים: </b>יעל דגן <b>נ' </b>תאגיד מי חדרה בע"מ <strong><span style="margin: 0px; font-family: 'Arial',sans-serif;">תאריך פרסום:</span></strong> 27/9/17</span></p>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">תאגיד מי חדרה

, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, גביית יתר, דואר, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, מיסים, משלוחים, פיננסים, תאגיד מים,
<p dir="RTL"><b><span lang="HE" style="margin: 0px; color: #333333; font-family: 'Arial',sans-serif;">ת"צ:</span></b><span lang="HE" style="margin: 0px; color: #333333; font-family: 'Arial',sans-serif;"> 25462-01-13 <b>הצדדים: </b>יעל דגן <b>נ' </b>תאגיד מי חדרה בע"מ <strong><span style="margin: 0px; font-family: 'Arial',sans-serif;">תאריך פרסום:</span></strong> 27/9/17</span></p>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | תאגיד מי חדרה בע"מ [27/09/2017]

ת"צ: 25462-01-13 הצדדים: יעל דגן נ' תאגיד מי חדרה בע"מ תאריך פרסום: 27/9/17

, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, גביית יתר, דואר, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, מיסים, משלוחים, פיננסים, תאגיד מים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל,
<strong>הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית</strong> ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv-haboker/">בעיתון מעריב הבוקר</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/israelhayom/">בעיתון ישראל היום</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | שופרסל

, הטעיה, הטעיה צרכנית, משלוחים, תשלומים, גביית יתר, דואר, חיובי אגרות, חיובים, מחירים, מיסים, משלוחים, פיננסים, תאגיד מים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל,
<strong>הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית</strong> ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv-haboker/">בעיתון מעריב הבוקר</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/israelhayom/">בעיתון ישראל היום</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון