מבצעים | הסכמי פשרה בישראל

מבצעים

אופטיקה הלפרין

תביעה ייצוגית | אופטיקה הלפרין בע"מ [05/02/2018]

  ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 5.2.18 תקציר: הטענה: משך המבצעים שעורכת המשיבה אינו תואם את דרישות הדין, וכי על המשיבה להציג את מחירו הקודם בפועל של מוצר המוצע למכירה במסגרת מכירה מיוחדת, וכי מחיר המדבקה שעל גבי המוצר מטעה לכאורה לחשוב כאילו מדובר במחירו הקודם בפועל, וזאת לכאורה בניגוד לסעיפים בחוק הגנת הצרכן. הגדרת הקבוצה: לקוחות המשיבה אשר הוטעו ביחס למחיר המוצר בעת רכישת מוצרים אשר נמכרו במסגרת מכירה מיוחדת ו/או ביחס למשך המבצע ו/או אשר נמנעה מהם הזכות להחזרת מוצר. הצדדים הסכימו כי המשיבה תיישם פרקטיקה חדשה של הצגת מחירים, בגדרה יוצגו כל השנה מחירים המוצרים כפי שהם נמכרים בפועל. תוצאת תמונה עבור אופטיקה הלפרין    

החברה הדרומית

הסדר פשרה |החברה הדרומית לשיווק בע"מ, טרופיקל דגיל תעשיות קוסמטיקה בע"מ ורמי לוי שיווק השקמה בע"מ [11/12/2019]

ת"צ - 10769-12-16

הצדדים - דנית יחזקאל נ' החברה הדרומית לשיווק בע"מ, טרופיקל דגיל תעשיות קוסמטיקה בע"מ ורמי לוי שיווק השקמה (2006) בע"מ 

תאריך פרסום - 11/12/19

תקציר - הטענה: הנתבעות שיווקו מארז מגבונים לחים מהמותג "ליטופים" המיוצרים על ידי הנתבעת 1 באמצעות הנתבעת 2, ונמכרים בין היתר בסניפי הנתבעת 3 כאשר עליו כיתוב מטעה ומנוגד לדין, כך לטענת התובעת. לטענת התובעת, הכיתוב "5 במבצע" על גבי מארז מגבונים לחים הכולל 5 חבילות של מגבונים, הינו כיתוב מטעה, בשל כך שאין בפועל מבצע הוזלה ביחס למוצר. 

ב"כ התובעת: עו"ד שרון ענבר פדלון, עוה"ד טלי לופו 

ב"כ הנתבעות: עו"ד מנחם אברמוביץ'

הסכם פשרה | טרקלין חשמל

הסכם פשרה | טרקלין חשמל

הודעה בדבר בקשה לאשר הסדר פשרה בבקשה לאישור תביעה ייצוגית ת"צ – 16612-01-21 הצדדים – אמרגי ואח׳ נ׳ טרקלין חשמל בע״מ תאריך פרסום – 25.07.2021 תקציר – עניין התביעה בבקשת המבקשים לפיצוי חברי הקבוצה אשר רכשו מוצרים ב״מכירה מיוחדת״ של המשיבה, בחנויותיה ובאתר האינטרנט שלה, כאשר הנתבעת האריכה את תקופת המכירה בניגוד לקבוע בחוק הגנת לצרכן, לא ציינה את שיעור ההוזלה, את מועד תחילת המבצע וסיומו ואת כמות המלאי הנמכרת בהוזלה. ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו״ד, נפתלי גולן, עו״ד ב"כ המשיבה – דוד מושביץ, עו״ד, אור פוקס נידורף, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –  3288-05-20 הצדדים – מר פסח חנוך זקס נ׳ בי דראגסטורס בע״מ ושופרסל בע״מ תאריך פרסום – 11.08.2021 תקציר – לטענת המבקש, המשיבה מפרסמת מבצעי כזב בעמוד הנושא את השם ״מבצעים באתר״ ומצוי באתר הזמנות אונליין של המשיבה, אשר מהווה קידום מכירות אסור תחת כותרות כוזבות של מבצעים פיקטיביים המתנוססים לריק באתר ב"כ המבקש – עו״ד טלי לופו ב"כ המשיבה – עו״ד דפנה צרפתי ועו״ד רימון גן-עד מיה המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

אירופלקס

הסכם פשרה |אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ [11/06/2019]

ת"צ - 26150-10-17 הצדדים - לירן דדו נ' אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ תאריך פרסום - 11.6.2019 תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענת המבקש כי המשיבה הציגה, במדיות שונות, את מחיריהם של חלק ממוצריה כמחירי מבצע, המעניקים הנחות על מחיר נקוב כלשהו. המבקש טען כי מבצעים אלו פורסמו תקופה ממושכת העולה על התקופה הקבועה בדין, כי המחיר הרגיל המוצג בהם אינו המכיר בו נמכרו בפועל טרם המבצע, וכי קיים חשש כי פרסום המבצעים באופן זה השפיע בצורה בלתי הוגנת על לקוחות המשיבה והטעה אותם. ב"כ המבקש - עו"ד ירון גולדין  

גרופר 2

תביעה ייצוגית | גרופר קניות חברתיות בע"מ [05/07/2018]

ת"צ: 29313-03-16 הצדדים: ניר ותמר דינס  נ' גרופר קניות חברתיות בע"מ תאריך פרסום: 5/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה באתר האינטרנט שלה מחיר של "שווי מוצר" ו"שווי הנחה" בעסקה לרכישת שובר, ואולם התברר למבקשים שמחירים אלה אינם משקפים את השווי של המוצר באתר בית העסק הרלבנטי. בכך, המשיבה ביצעה הטעיה כמובנה בסעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, וגרמה לנזק בשיעור ההנחה שלא ניתנה. תוצאת תמונה עבור גרופון

עיתון: ישראל היום
גולן טלקום

תביעה ייצוגית |גולן טלקום בע"מ [18/06/2019]

ת"צ - 23458-01-17

הצדדים - אשכנזי נ' גולן טלקום

תאריך פרסום - 18.6.2019

תקציר - בתביעה נטען כי הנתבעת הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.

ב"כ התובע - עו"ד אייל נון, עו"ד חגי פלטין

ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב

עיתון: גלובס , הארץ
סופר פארם מתוקן

תביעה ייצוגית | סופר פארם [24/10/2018]

תאריך פרסום: 24/10/18 הצדדים:סבג- לירון עדן נ' סופר פארם ישראל בע"מ ת"צ: 19048-07-14 תקציר: התובעים טענו כי רשת סופר פארם העלתה מחירים בכוונה תחילה לפני מבצעים על מנת לא לפגוע בהכנסותיה תוך הטעיית צרכנים. בהסכה הפשרה בין הצדדים הוסכם כי סופר פארם תתרום מוצרים בשווי 300 אלף ש"ח לציבור. בנוסף התובע יקבל 4000 ש"ח פיצוי וכן כיסוי לכל ההוצאות המישפטיות.

גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [23/12/2018]

ת"צ: 52969-05-16

הצדדים: נ' גולן טלקום בע"מ

תאריך פרסום: 23/12/18

תקציר

הטענה: הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, על הנתבעת להשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית.

ב"כ התובעים: עו"ד עומר פיינטוך

ב"כ הנתבעת: עו"ד תמיר כהנוב

שופרסל 11

הסדר פשרה |שופרסל בע"מ [9/09/2019]

ת"צ - 10669-12-16

הצדדים - הלוי ומדמוני נ' שופרסל בע"מ

תאריך פרסום - 9.9.19

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה כי בשעות הסמוכות לסגירת סניפיה של שופרסל, מוצע ללקוחותיה לרכוש מוצרי מאפה המיוצרים על ידי המשיבה במקום בהנחה משמעותית. למרות זאת, ביחס לחלק ממוצרי המאפה המשיבה איננה מעניקה את הנחת סוף היום, ולקחותיה נדרשים לשלם את מחירם המלא של מוצרי המאפה. 

ב"כ המבקשים: עו"ד אדם לוין, עו"ד איתן חיימוביץ'

ב"כ שופרסל: עו"ד ירון רייטר, עו"ד רותי ויסנביק- שאולי, עו"ד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ'

גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל
הסדר פשרה | נעמן

הסדר פשרה | נעמן

ת"צ – 26748-11-18 הצדדים – הגב' נועה שר שלום נ' נעמן גרופ בע"מ תאריך פרסום – 18.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הטעתה את לקוחותיה ביחס למחירי המבצע, כאשר העניקה שוברי החלפה שאין תקפים על מחירי המבצע אלה רק על המחיר המקורי. ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו"ד ב"כ המשיבה – יוחאי שלף, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב בעיתון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי
אופטיקה הלפרין

הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין בע"מ [24/07/2017]

ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: יוסף דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 24/07/17

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים
רמי לוי

הסדר פשרה |רמי לוי שיווק השקמה (2006) בע"מ [18/08/2019]

ת"צ - 10769-12-16

הצדדים - דנית יחזקאל נ' החברה הדרומית לשיווק בע"מ, טרופיקל דגיל תעשיות קוסמטיקה ורמי לוי שיווק השקמה (2006) בע"מ

תאריך פרסום - 18.8.2019

תקציר - ביסוד התובענה עומדת טענת התובעת כי הנתבעות שיווקו מארז מגבונים לחים מהמותג "ליטופים", המיוצרים על ידי הנתבעת 1 באמצעות הנתבעת 2, ונמכרים בין היתר בסניפי הנתבעת 3 כאשר עליו כיתוב מטעה ומנוגד לדין. לטענת התובעת, הכיתוב "5 במבצע" על גבי מארז מגבונים לחים הכולל 5 חבילות של מגבונים, הינו כיתוב מטעה, בשל כך שאין בפועל מבצע הזולה ביחס למוצר.

ב"כ התובעת - עו"ד שרון ענבר פדלון

ב"כ הנתבעת - עו"ד מנחם אברמוביץ'

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות
אירופלקס

תביעה ייצוגית | אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ [27/11/2018]

ת"צ: 26150-10-17 הצדדים: לירן דדו נ' אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ תאריך פרסום: 27/11/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה במדיות שונות, את מחיריהם של חלק ממוצריה כמחירי מבצע, המעניקים הנחות על מחיר נקוב כלשהו. המבקש טען כי מבצעים אלו פורסמו תקופה ממושכת העולה על התקופה הקבועה בדין, כי המחיר הרגיל המוצג בהם אינו המחיר בו נמכרו בפועל טרם המבצע, וכי קיים חשש כי פרסום המבצעים באופן זה השפיע בצורה בלתי הוגנת על לקוחות המשיבה והטעה אותם. המבקש טען כי בכך הפרה המשיבה את הוראות "מכירה מיוחדת" המפורטות בחוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד ירון גולדין  

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית
נעמן גרופ

הסדר פשרה |נעמן גרופ בע"מ [16/09/2019]

ת"צ - 26748-11-18 הצדדים - נועה שר שלום נ' נעמן גרופ בע"מ תאריך פרסום - 16/09/19 תקציר - טענת התובעת: לצרכני הנתבעת נגרם נזק, בין השאר, בשל הטעייתם ביחס למחירי מבצע של מוצרי הנתבעת. הנתבעת העניקה שוברי החלפה בסכומים גבוהים, כאשר בפועל ניתן היה לממשם רק ביחס למחיר הרגיל/הקודם של המוצרים ולא ביחס למחיר המבצע שלהם. ב"כ התובעים: עוה"ד משה בן דרור ב"כ הנתבעת: עו"ד יוחאי שלף ממשרד איתן מהולל שדות.  

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים
הסדר פשרה | א.ל.מ

הסדר פשרה | א.ל.מ

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 48633-01-21 הצדדים – אמיר אור נ׳ א.ל.מ סחר 2000 בע״מ ופי אלף שותפות מוגבלת תאריך פרסום – 22.09.2021 תקציר – טענות המבקש להטעית גולשי אתר פי אלף בכל הנוגע לפרסום מחיר קודם במכירה מיוחדת, היות שמדובר היה, לטענת המבקש, במחיר קודם מוטעה, בניגוד להוראות סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן ב"כ המבקש – יוחי גבע, עו"ד ב"כ המשיבה – מיכל גולדהר, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים
שסטוביץ 11

תביעה ייצוגית |שסטוביץ בע"מ [22/07/2019]

ת"צ - 60199-01-17

הצדדים - קידר נ' שסטוביץ בע"מ

תאריך פרסום - 22.7.2019

תקציר - עניינה של התביעה הוא כלל הצרכנים אשר רכשו את מארז הטובין (פדים קוסמטיים) של המתוג "בלונס" כאשר על גבי אריזתו צוין "3 יחידות במחיר מבצע". 

ה"כ המבקשת - עו"ד שרון ענבר פדלון, עו"ד טלי לופו

ב"כ המשיבה 1 - עו"ד הלל איש-שלום, עו"ד רועי קובובסקי

ב"כ המשיבה 2 - עו"ד גלית פליישר

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים
סופר פארם 3

תביעה ייצוגית | סופר-פארם (ישראל) בע"מ [06/03/2018]

ת"צ: 19048-07-14 הצדדים: לירון עדן  נ' סופר פארם ישראל בע"מ תאריך פרסום: 6/3/18 תקציר: הטענה: סופר פארם העלו "בכוונה" מחירי מוצרים טרם ובסמוך לתחילת מבצע "מאות מוצרים השני  ב-1 שקל או כל מבצע שיווק דומה אחר". הקבוצה: כל אדם ו/או משפטית אחרת אשר רכשו את מוצרי סופר-פארם המשתתפים במבצע "מאות מוצרים השני ב-1 ש"ח" או במבצעים דומים אחרים, שהוצעו למכירה במהלך שבע השנים האחרונות ועד להגשת התובענה. תוצאת תמונה עבור סופר פארם  

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים
הסכם פשרה | זול ובגדול

הסכם פשרה | זול ובגדול

ת"צ – 9599-09-20 הצדדים – פרי נ' זול ובגדול בע"מ תאריך פרסום – 14.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה מוצר במבצע, כאשר בפועל פורסם המחיר הרגיל של המוצר, הטעתה את הלקוחות, לטענת המבקש הדבר גרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלתי ממוניים ב"כ המבקש – גולן נפתלי, עו"ד ב"כ המשיבה – קובי בלן-סימון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
הסכם פשרה | אס.בי.אן

הסכם פשרה | אס.בי.אן

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 40660-01-21 הצדדים – אייל זלבסקי נ׳ אס.בי.אן הלבשה בע״מ תאריך פרסום – 11.10.2021 תקציר – עניין התביעה בטענה כי לצרכנים נגרם נזק, בין השאר, בשל הטעייתם ביחס למחירי מבצע של מוצרי הנתבעת ב"כ המבקש – עוה״ד משה בן דרור ועוה״ד אריק רוזנטל ב"כ המשיבה – עוה״ד ערן גוטפריד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים
הסכם פשרה | מגה

הסכם פשרה | מגה

ת"צ – 13664-05-18 הצדדים – ממן נ' מגה קמעונאות בע"מ תאריך פרסום – 03.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מציבה שלטי מכירה מיוחדת שאינם כוללים את הפרטים שעליה לציין ע"פ הדין, לרבות השמטת מחיר המוצר לפני המבצע, שיעור ההנחה שמקנה המבצע ותנאי המבצע. כמו כן מטעה את הצרכן לחשוב כי ההנחה חלה גם על מוצרים שאינם במבצע על ידי הצבת שלטי מבצע הדומים ויזואלית לשלטי המחיר הרגילים ב"כ המבקש – עו״ד, שירה בלום עו״ד, עמית בן ארויה ב"כ המשיבה –עו״ד, קובי בר-און המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, קוסמטיקה, תמרוקים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מכשירי חשמל, מצג שווא, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אחריות, מבצעים, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, מבצעים, מזון, מחירים, רשתות מזון, שופרסל, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק ממוני, שוברי זיכוי, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, רמי לוי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים