טקטיקת מכירה פסולה | הסכמי פשרה בישראל

טקטיקת מכירה פסולה

הסדר פשרה | Ryanair

הסדר פשרה | Ryanair

ת"צ– 2203-12-18 הצדדים – הגב' קרן מיטלס יונוביץ' נ'  Ryanair DAC תאריך פרסום- .22.02.2021 תקציר – טענה כי בעת רכישת כרטיס טיסה של חברת ריינאייר, ביצעה החברה המרת מטבע מיותרת שגרמה לייקור העסקה ללקוח מבלי שהיה מודע לכך ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד רון לדרמן עו"ד ב"כ המשיבה – עו"ד אייל דורון ש הורוביץ ושות' המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 63423-02-20 הצדדים –  אורי היימן נ' כלבו חצי חינם בע"מ ואסם השקעות בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבות הטעו את משתתפי ההגרלה בכל הקשור לסיכויי הזכייה ולסוג הפרסים שיחולקו ב"כ המבקש – עו"ד עילי מימן ב"כ המשיבה – משרד עו"ד יעקב שפיגלמן ושות' המודעה פורסמה  בעיתון גלובס ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
הסכם פשרה | מגה

הסכם פשרה | מגה

ת"צ – 13664-05-18 הצדדים – ממן נ' מגה קמעונאות בע"מ תאריך פרסום – 03.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מציבה שלטי מכירה מיוחדת שאינם כוללים את הפרטים שעליה לציין ע"פ הדין, לרבות השמטת מחיר המוצר לפני המבצע, שיעור ההנחה שמקנה המבצע ותנאי המבצע. כמו כן מטעה את הצרכן לחשוב כי ההנחה חלה גם על מוצרים שאינם במבצע על ידי הצבת שלטי מבצע הדומים ויזואלית לשלטי המחיר הרגילים ב"כ המבקש – בן ארויה - וולף ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | שחק מוסכים

הסכם פשרה | שחק מוסכים

ת"צ– 13849-05-18 הצדדים – אשכנזי נ' שחק א.ב. מוסכים בע"מ תאריך פרסום- 04.03.21 תקציר – טענה כי המשיבה שלחה מסרים פרסומיים שלפי הנטען היו שלא כדין ב"כ המבקש – עו"ד נדב אפלבאום ב"כ המשיבה – עו"ד רונן מנור המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
הסכם פשרה | קינג סטור

הסכם פשרה | קינג סטור

ת"צ – 62242-07-20 הצדדים –דורית שכטר נ' אלמשהדאוי קינגסטור בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה, הציגה ומכרה מוצרים כ"גבינה" למרות שהם אינם עונים לסטנדרט החוקי להגדרת גבינה בדין, באופן שגרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלי ממוניים. ב"כ המבקש – עו"ד, גולן נפתלי ב"כ המשיבה – עו"ד, נסיב איוב המודעה פורסמה  בעיתון מעריב, בעיתון הארץ, בעיתון דה מרקר ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | הירשמן ואח'

הסכם פשרה | הירשמן ואח'

ת"צ – 37133-06-19 הצדדים – נוי בן פורט ודוד ביטון נ' אליעזר הירשמן,ברכה זייבלד ויעקב זייבלד תאריך פרסום – 01.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבה שלחה מסרונים רבים ללא הסכמת הנמענים בניגוד לחוק התקשורת, בנוסף, לא ציינו את שמם הנכון בהודעות אלה בניגוד לחוק האמור ב"כ המבקש – אורי אבני, עו"ד, אורית טובים\ עו"ד ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסדר פשרה | אקו סנטר הולנד

הסדר פשרה | אקו סנטר הולנד

ת"צ – 58420-05-19 הצדדים – גרי נ׳ אקו סנטר הולנד בע״מ תאריך פרסום – 07.06.2021 תקציר – טענת המבקש כי המשיבה שלחה דברי פרסומת לרבות מסרונים ו/או דוא״ל בניגוד להוראות חוק התקשורת (בזק ושירותים) ב"כ המבקש – הראל שלומי, עו״ד ב"כ המשיבה – חדד יצחק ז׳ילבר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | פלאפון

הסדר פשרה | פלאפון

ת"צ – 56644-11-12 הצדדים – אמיר רוסרט ואח' נ' אי-אינטראקטיב מערכות פרסום בע"מ ופלאפון תקשורת בע״מ תאריך פרסום – 03.06.2021 תקציר – בטענה כי פלאפון חייבה את לקוחותיה, שלא כדין, בגין שירותי תוכן שונים שסופקו להם ע״י אי-אינטראקטיב מערכות פרסום בע"מ ב"כ המבקש – אסף פינק, עו״ד ב"כ המשיבה – נחום קובוסקי עו״ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
פרטנר תקשורת

הסכם פשרה |פרטנר תקשורת בע"מ, 012 סמייל טלקום בע"מ [27/03/2019]

ת"צ - 29836-11-15, 29821-11-15

הצדדים - בדרוב נ' פרטנר תקשורת בע"מ, יעקובי נ' 012 סמייל טלקום בע"מ

תאריך פרסום - 27.3.2019

תקציר - עניין התביעה במנוייהן של המשיבות אשר חויבו לרכוש את מכשיר ה- Smart Box כתנאי לקבלת שירותי טלפון קווי, בשבע השנים שלפני הגשת בקשת האישור ובשאלה האם עוולו המשיבות כלפי חברי הקבוצה בהתניית מתן שירותיהן ברכישתו של מכשיר ה- Smart Box.

ב"כ המבקשים - עו"ד יוחי גבע ו/או עו"ד טל רכניץ

הסכם פשרה | פתאל

הסכם פשרה | פתאל

ת"צ – 15307-05-18 הצדדים – אליקים נ׳ מלונות פתאל בע״מ תאריך פרסום – 07.03.21   תקציר – בטענה כי במקומות שונים התפרסמו נתונים שגויים באשר לגודל החדרים בבתי המלון המופעלים ע״י המשיבה   ב"כ המבקש – עו״ד עופר כהן-צדק ב"כ המשיבה – עו״ד גלעד הלר   המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, המרת כספים, טיסות, טקטיקת מכירה פסולה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, הודעות פרסום, טקטיקת מכירה פסולה, מסרונים, פרסומות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הודעות פרסום, הפרת חובה חקוקה, חוק הגנת הפרטיות, חוק הספאם, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת חובה חקוקה, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, גביית יתר, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, מכשירים ניידים, תשלומים עודפים, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל
הוט

הסכם פשרה |הוט מערכות תקשורת בע"מ [28/02/2019]

ת"צ - 50462-11-13

הצדדים - משה (מוריס) ארסבן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 28.2.2019

תקציר - המבקש טען כי במועדים הרלוונטיים, נהגה הוט, כביכול, כלפי מי שנתפס בעיניה כלקוח פוטנציאלי, בפרקטיקה של שיחות טלפון חוזרות, גם כאשר הצרכן מבהיר להוט כי הוא אינו מעוניין שתוסיף לפנות אליו. לטענת המבקש, התנהלותה זו של הוט מקימה לחברי הקבוצה הנטענת כהגדרתה להלן, עילות תביעה בגין הפרת חובה חקוקה של סעיף 30 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982, בגין פגיעה בפרטיות מכוח חוק הגנת הפרטיות, ובגין רשלנות וחוסר תום לב במשא ומתן לקראת כריתת חוזה.

ב"כ המבקש - עו"ד תומר אפלדורף

ב"כ הנתבעת פישר בכר חן וול אוריון ושות'

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, המרת כספים, טיסות, טקטיקת מכירה פסולה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, הודעות פרסום, טקטיקת מכירה פסולה, מסרונים, פרסומות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הודעות פרסום, הפרת חובה חקוקה, חוק הגנת הפרטיות, חוק הספאם, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת חובה חקוקה, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, גביית יתר, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, מכשירים ניידים, תשלומים עודפים, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל, הוט, הפרת חובה חקוקה, חוק התקשורת, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, פרטיות
איביי מרקטפלייס

תביעה ייצוגית |איביי מרקטפלייס ישראל בע"מ [05/03/2019]

ת"צ - 52869-05-17

הצדדים - זילבר ואח' נ' איביי מרקטפלייס ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 5.3.2019

תקציר- עניינה של התובענה ובקשת האישור נוגעות להודעות דוא"ל בעברית בעלות תכנים שיווקיים הנשלחות לקונים ישראלים באתר eBay.com שכתובתם בישראל, וזאת, על פי הנטען בניגוד להוראות חוק התקשורת.

ב"כ המבקשים - עו"ד נפתלי גרוס

ב"כ המשיבות - עו"ד דוד זילר

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, המרת כספים, טיסות, טקטיקת מכירה פסולה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, הודעות פרסום, טקטיקת מכירה פסולה, מסרונים, פרסומות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הודעות פרסום, הפרת חובה חקוקה, חוק הגנת הפרטיות, חוק הספאם, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת חובה חקוקה, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, גביית יתר, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, מכשירים ניידים, תשלומים עודפים, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל, הוט, הפרת חובה חקוקה, חוק התקשורת, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, פרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות
, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה צרכנית, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות,
ת"צ – 23080-08-20 הצדדים – אלירן סימונדייב נ' פורת ניהול מלונות בע"מ תאריך פרסום – 29.04.2021 תקציר – טענה כי המשיבה הפרה את חוק התקשורת בכך שהשמיטה את המילה פרסומת מהודעות אשר שלחה לחברי הקבוצה ב"כ המבקש – עמנואל סולומונוב ועו"ד עידו סולומונוב ב"כ המשיבה – אביעד אמזלג, עו"ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | פורת מלונות

, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה צרכנית, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות,
ת"צ – 23080-08-20 הצדדים – אלירן סימונדייב נ' פורת ניהול מלונות בע"מ תאריך פרסום – 29.04.2021 תקציר – טענה כי המשיבה הפרה את חוק התקשורת בכך שהשמיטה את המילה פרסומת מהודעות אשר שלחה לחברי הקבוצה ב"כ המבקש – עמנואל סולומונוב ועו"ד עידו סולומונוב ב"כ המשיבה – אביעד אמזלג, עו"ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | פורת מלונות

ת"צ – 23080-08-20 הצדדים – אלירן סימונדייב נ' פורת ניהול מלונות בע"מ תאריך פרסום – 29.04.2021 תקציר – טענה כי המשיבה הפרה את חוק התקשורת בכך שהשמיטה את המילה פרסומת מהודעות אשר שלחה לחברי הקבוצה ב"כ המבקש – עמנואל סולומונוב ועו"ד עידו סולומונוב ב"כ המשיבה – אביעד אמזלג, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, המרת כספים, טיסות, טקטיקת מכירה פסולה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, הודעות פרסום, טקטיקת מכירה פסולה, מסרונים, פרסומות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הודעות פרסום, הפרת חובה חקוקה, חוק הגנת הפרטיות, חוק הספאם, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת חובה חקוקה, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, פלאפון, שירותים, תשלומים עודפים, גביית יתר, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, מכשירים ניידים, תשלומים עודפים, בתי מלון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מלונות פתאל, הוט, הפרת חובה חקוקה, חוק התקשורת, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, פרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, "דואר זבל", הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה צרכנית, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות