חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות | הסכמי פשרה בישראל

חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

הסדר פשרה | האופה מבגדד

הסדר פשרה | האופה מבגדד

ת"צ – 12718-09-19 הצדדים – ארליך ואח' נ' האופה מבגדד מאפים בע"מ, לחמים מאפיה ואספרסו בר בע"מ תאריך פרסום – 06.05.2021 תקציר – בטענת התובעים להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות האופה מבגדד ומאפיות לחמים, חוסר במערכות עזר לשמיעה בניגוד להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ותקנון שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות) ב"כ המבקש – עו"ד שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר, ב"כ המשיבה – עו"ד נתי אגמון, עו"ד שי גליק המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
תעופה

הסדר פשרה |ארקיע, אל על, ישראייר ורשות שדות התעופה [02/05/2019]

ת"צ - 19869-01-15

הצדדים - בעלי מוגבלויות בשמיעה המיוצגים ע"י משרד אבני פלסר עורכי דין

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענת המבקשים (המוכחשת ע"י המשיבות) כי המשיבות מפרות את הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בכל נוגע להימצאה ו/או הפעלה של מערכות עזר לשמיעה בעמדות שירות של המשיבות בבתי נתיבות בשדות התעופה.

ב"כ המבקשים - אבני פלסר עורכי דין,

ב"כ המשיבות 1, 3 - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

ב"כ המשיבה 2 - צלטנר, הלפרין, פיצ'ון ושות'

ב"כ המשיבה 4 - משה נסים, רינקוב, סנדרוביץ' עורכי דין

הסכם פשרה | ברייט קונספט

הסכם פשרה | ברייט קונספט

ת"צ– 33244-10-19 הצדדים – אבני נ' ברייט קונספט בע"מ תאריך פרסום – 14.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה נהגה באופן מפלה ובחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה. בחנויות הרשת "סופר פארטי" לא נמצאו מערכות עזר לשמיעה על פי החוק. ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר עו"ד ב"כ המשיבה – אסף רצון עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

נאות אביב

תביעה ייצוגית | נאות אביב בע"מ ואח' [14/01/2018]

 

ת"צ: 44491-05-14 הצדדים: אסתר חורי נ' נאות אביב בע"מ ואח' תאריך פרסום: 14/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות הפרו את הוראות חוק חניה לנכים וחוק שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות, בכך שהן גבו דמי חניה מאנשים בעלי מוגבלויות שחנו בחניון המתחם המסחרי "לונדון מיניסטורס" בתל אביב, שעה שלטענת המבקשת הוראות הדין פוטרת אותה מתשלום דמי החניה.

המשיבה (2) מתחייבת כי כל בעל מוגבלות אשר יציג תג חנייה בתוקף שהונפק לו כדין יוכל להחנות את רכבו בחניון "נאות אביב" ללא תשלום, למשך 3 שעות ובכפוף להצגת חשבונית רכישה באחת מחנויות המתחם המחסרי "לונדון מיניסטרס".

2. המשיבה (2) תקצה לציבור הנכים 5 מקומות חנייה נגישים חדשים, ואלו ייועדו אך ורק לציבור זה ויסומנו בהתאם.

3. המשיבה תעניק לטובת חברי הקבוצה תרומה כספית בסך 33,000 ש"ח עבור ארגון הגג של ארגוני הנכים בישראל

4. המשיבה תציין בעמדות התשלום ובשילוט הקיים בחניון "נאות אביב" את דבר הענקת הפטור מתשלום דמי חנייה לבעלי מוגבלות שיציגו תג חניה בתוקף שהונפק להם כדין.

תוצאת תמונה עבור חניית נכים

למטייל

תביעה ייצוגית |למטייל – המרכז לטיולים בע"מ [15/04/2019]

ת"צ - 56081-06-17

הצדדים - אבני נ' למטייל - המרכז לטיולים בע"מ

תאריך פרסום - 15.4.2019

תקציר -עניין טענות המבקש (המוכחשות ע"י המשיבות) הוא להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות רשת למטייל, בהיעדר מערכות עזר לשמיעה עם לולאה ועם אוזניה על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבות - להב, ליטבר, קורס אביטל עורכי דין

עיתון: גלובס , מעריב
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

ת"צ – 28114-02-18 הצדדים – סופר נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום – 27.04.2021 תקציר –בטענה כי שופרסל הפרה את תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כאשר לא הנגישה את אתר ניו פארם בבעלותה (כיום BE) ובכך מנעה את זכותם של בעלי המוגבלויות להכנס לאתר. ב"כ המבקש – אלי אליאס, עו"ד ב"כ המשיבה – מתן שרף, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | דואר ישראל

הסכם פשרה | דואר ישראל

הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית ת"צ – 31171-02-18 הצדדים – בן או נ׳ חברת דואר ישראל תאריך פרסום – 17.08.2021 תקציר – בטענה כי דואר ישראל לא הנגישה את מכונות ניהול התורים בסניפיה ובכך מנעה את גישתם של אנשים בעלי מוגבלויות אליהן. ב"כ המבקש – עוה״ד ניצן הראל ועוה״ד בר נבון ב"כ המשיבה – עוה״ד אייל בליזובסקי המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | נוף גינוסר

הסכם פשרה | נוף גינוסר

ת"צ – 18233-09-20 הצדדים – עמוס בוקריס נ׳ נוף גינוסר אגודה שיתופית חקלאית בע״מ תאריך פרסום – 27.06.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שלה וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות ב"כ המבקש – עוה״ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה״ד אבי גולדהמר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

ת"צ – 17678-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ המכללה האקדמית ספיר תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה כי אתר המשיבה לא היה מונגש כדין ולא היתה בו הצהרת נגישות כדין בניגוד לאמור בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – אדיר לשם, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
עיריית חיפה

תביעה ייצוגית | עיריית חיפה [23/02/2018]

ת"צ: 14440-06-12 הצדדים: רות שושנה ברגר ואח' נ' עיריית חיפה תאריך פרסום: 23.2.18 תקציר: הטענה: העירייה הפרה את חובתה על פי הדין ולא ביצעה את עבודות הנגישות בתחנות האוטובוס לקווים עירוניים שבתחומה, ובכלל זה לא עמדה באבני הדרך שנקבעו בתכנית ההנגשה שהוכנה עבורה על ידי המפקח על התעבורה, וכן לא הנמיכה את המדרכות במעברי החציה ובצמתים הסמוכים לתחנות האוטובוס. הקבוצה: כל בעלי המוגבלויות בניידות אשר נזקקו ו/או יזדקקו לשירותי תחבורה ציבורית באוטובוסים בתחומי העיר חיפה ו/או לא יכלו להגיע ו/או להשתמש במהלך התקופה שמיום 1.1.2010 ועד ליום 20.11.2020 בתחנות האוטובוס, בשל אי הנגשת בתחנות האוטובוס וסביבתן כנדרש בין היתר על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. העירייה חזרה והתחייבה לבצע את התחייבויותיה ולפעול להנמיך את המדרכות הסמוכות לתחנות האוטובוס. העירייה תפצה את חברי הקבוצה בסכום של 10 מיליון ש"ח שישולמו כמפורט בהסכם כמו: הקמת פארק ובו מתקני משחק וכושר ייעודים המתאימים לאנשים עם מוגבלות בניידות, מרכז למשפחה עבור משפחות לילידים עם מוגבלות שייתן מענה לתמיכה בכל חברי המשפחה לילד עם מוגבלות ועוד. תוצאת תמונה עבור עיריית חיפה  

קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה
עיריית נתניה

הסכם פשרה |עיריית נתניה [30/08/2019]

ת"צ - 45477-07-15

הצדדים -תביעה נגד עיריית נתניה

תאריך פרסום - 30.8.2019

תקציר - המבקשים טענו כי העירייה לא הנגישה את תחנות האוטובוס והתשתית הסביבתית בהתאם לכל דין, בטרם הוגש כתב הגנה הצדדים פנו לגישור והגיעו להסכם פשרה. 

ב"כ המבקשים - עו"ד טל לביא

ב"כ העירייה - עו"ד רינת טוב -הכהן

ב"כ המשיבה - עו"ד בעז שמעוני

עיתון: מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות
מכללות הסכם פשרה

הסכם פשרה | 04/06/2020 מכללות

ת"צ  17264-12-19, 17628-05-20, 18170-05-20, 18448-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין ואח' נ' מכללת ר"ג, המכללת האקדמית נתניה, מכללה ירושלים ואגודת שוחרי תלפיות- מכללה אקדמית לחינוך. תאריך פרסום: 04/06/2020 תקציר – טענת התובעים לפיה אתרי ההנתבעות לא היה מונגש כדין, וכי לא היה בהם הצהרת נגישות כדין, זאת בניגוד לאמור בחוק שיוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקשים: עו"ד משה בן בדרור ב"כ המשיבות: עו"ד איתן עמרם המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | קולנוע לב

הסכם פשרה | קולנוע לב

ת"צ – 43745-02-19 הצדדים – פסח זקס נ' בתי קולנוע לב בע"מ תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת המבקש, כי המשיבה הפרה את חוקי הנגישות של מכונות למתן שירות אוטומטי, אותן מפעילה המשיבה ברחבי ישראל ואשר בבעלותה או בהחזקתה ב"כ המבקש – עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה –עוה"ד דני אטיאס ועוה"ד דבי גל-און אהרונוב המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסדר פשרה | עמינח

הסדר פשרה | עמינח

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –15891-08-18 הצדדים – דרזנר נ׳ עמינח תעשיות רהיטים ומזרנים בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – בטענות המבקש להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, בחנויות "עמינח סנטר", "גוד נייט", בכך שלא היו בסניפים מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה ועם אוזניה ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר, עו"ד ב"כ המשיבה –  דורון דן, עו"ד שגיא נתן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
דן

הסכם פשרה | אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ ודן חברה לתחבורה ציבורית בע"מ [3/09/2017]

ת"צ: 29387-09-14 הצדדים: התובעים המיוצגים ע"י עוה"ד שלומי אבני וערן פלסר נ' אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ ודן חברה לתחבורה ציבורית בע"מ תאריך פרסום: 3/9/17

קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה
אחוזת החוף

תביעה ייצוגית | אחוזות החוף בע"מ [6/08/2018]

  ת"צ: 52531-05-15 הצדדים: דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ תאריך פרסום: 6/8/18 תקציר: הטענה: השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים. לטענתם, התנהלות זו מנוגדת, בין היתר, להוראות שונות בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. תוצאת תמונה עבור אחוזות החוף

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה
הסכם פשרה | מכללת נתניה

הסכם פשרה | מכללת נתניה

ת"צ– 18448-05-20 הצדדים – מר ליאוניד בורשטיין ואח' נ' מכללת רמת גן, מכללת נתניה, מכללת ירושלים ואגודת שוחרי תלפיות. תאריך פרסום – 15.03.21 תקציר – בטענה כי אתרי האינטרנט של המשיבות לא היו מונגשות כדין ולא היתה בהם הצהרת נגישות. ב"כ המבקשים –  משה בן דרור, עו"ד ב"כ המשיבות – איתן עמרם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסדר פשרה | מכללת הרצוג

הסדר פשרה | מכללת הרצוג

ת"צ – 18245-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ מכללת הרצוג תאריך פרסום – 23.02.21 תקציר – בטענה כי אתר האינטרנט (מרשתת) של המשיבה לא היה מונגש כדין ולא נמצאה בו הצהרת נגישות וזאת בניגוד לאמור בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – יאיר זלנפרוינד, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | מפעל הפיס

הסכם פשרה | מפעל הפיס

ת"צ – 48967-02-17 הצדדים – שמעון סחייק נ׳ מפעל הפיס תאריך פרסום – 07.04.2021 תקציר – בטענה כי לא ננקטו צעדים להנגשת ביתני מפעל הפיס, כדוגמת מדף נשלף או מתקפל, לרווחתם של בעלי המוגבלויות וזאת בניגוד לחוק שיוויון זכויות לבעלי מוגבלויות ב"כ המבקש –  יעל דיין, עו״ד ב"כ המשיבה – נתי אגמון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס
עיריית ראש העין

הסכם פשרה |עיריית ראש העין [11/08/2019]

ת"צ - 47422-11-17

הצדדים - פנחס מחדון נ' עיריית ראש העין

תאריך פרסום - 11.8.2019

תקציר - עניינה של התובענה הוא אנשים עם מוגבלות בניידות אשר נזדקקו לשירותי תחבורה ציבורית עירונית באוטובוסים בתחומה המוניציפאלי של עיריית ראש העין. נטען כי בוצעה עוולה בגין הפרת הוראות חוק השוויון ותקנות השוויון בשל אי הנגשת תחנות אוטובוס כמתחייב על פי דין.

ב"כ המבקש - עו"ד יעל דיין

ב"כ המשיבה - עו"ד פרומה פורת

קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות
מקס

הסדר פשרה |מקס הנהלה ישראל בע"מ [31/10/2019]

ת"צ - 36285-08-18 הצדדים - רוטמן נ' מקס הנהלה ישראל בע"מ תאריך פרסום - 31.10.19 תקציר - טענת המבקש להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות רשת מקס, בכך שלא בכל הסניפים היו מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה ואוזניה, על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש: עו"ד שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר, אבני פלסר עורכי דין ב"כ המשיבה: עו"ד אודליה עפר, הרצוג פוקס נאמן ושות' עורכי דין  

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסדר פשרה | אמירי זיכרון

הסדר פשרה | אמירי זיכרון

ת"צ – 35498-08-20 הצדדים – ששון עוזר נ' אמירי זיכרון בע"מ תאריך פרסום – 12.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר שלה, וזאת בניגוד לחוקי הנגישות ב"כ המבקש – טל לביא, עו"ד ב"כ המשיבה – ירון נדם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אל על, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תעופה, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אגד, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסכם פשרה | קופיקס