חוק עשיית עושר ולא במשפט | הסכמי פשרה בישראל

חוק עשיית עושר ולא במשפט

ג'יימס ריצרדסון 2

תביעה ייצוגית | JAMES RICHARDSON PROPRIETARY LTD ג'יימס ריצ'רדסון [30/05/2018]

ת"צ: 60359-09-14 הצדדים: יעיש כהן  נ' JAMES RICHARDSON PROPRIETARY LTD (ג'יימס ריצ'רדסון פרופריאטרי לימיטד) תאריך פרסום: 30.5.18 תקציר: טענת המבקשת: המשיבה מבצעת המרה של מטבע חוץ, שאינו דולר ארצות הברית, ללקוחות המשלמים במזומן, שלא כדין. הקבוצה: כלל לקוחות המשיבה אשר ביצעו רכישת מוצרים בחנות בנמל התעופה ושילמו באמצעות מטבע חוץ (שאינו דולר ארצות הברית), החל משבע השנים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד היום. תוצאת תמונה עבור ג'יימס ריצ'רדסון לוגו

עיתון: הארץ
הסכם פשרה | ג׳יטי גטאקסי סרוויסס

הסכם פשרה | ג׳יטי גטאקסי סרוויסס

הודעה בדבר אישור תובענה ייצוגית ת"צ – 18188-12-17 הצדדים – מר עומרי נחום נ׳ ג׳יטי גטאקסי סרוויסס ישראל בע״מ תאריך פרסום – 09.08.2021 תקציר – טענת התביעה היא חיוב לקוחות בדמי ביטול של 10 שח לאחר שביטלו נסיעתם ב"כ המבקש – עו״ד עמירם טפירו ב"כ המשיבה – עו״ד עדי קרני שטרית המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ודה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

אינטר ביוטי קוסמטיקס

תביעה ייצוגית | אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ [28/12/2017]

 

ת"צ: 32499-12-15 הצדדים: יעל מנדלוביץ נ' אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ תאריך פרסום: 28/12/17

הטענה:

אינטרביוטי הפחיתה את תכולת מוצרי השמו והמרכך של המותג Elvive, אשר משווקים על ידה, מתכולה קודמת של 700 מ"ל לתכולה חדשה של 600 מ"ל, מבלי להודיע לציבור לקוחותיה כדבעי אודות הפחתת התכולה כאמור, חוק הגנת הצרכן, והטעתה אותה ואת הקבוצה אותה היא מבקשת לייצג. סכום התביעה נגדם הועמד על סך של 9,347,259 ש"ח.

 הקבוצה עליה יחול הסדר הפשרה: כל הלקוחות שרכשו את מוצרי השמפו והמרכך מבית המותג Elvive בתכולה של 700 מ"ל והמשיכו לרכושם לאחר הקטנת תכולתם ל- 600 מ"ל, עד למועד אישור הסכם הפשרה.

אינטרביוטי תעניק הטבה ללקוחותיה, במסגרתה תעמיד לרשתות הקמעונאיות, לרשתות הפארם ולנקודות מכירה בשוק הפרטי את האפשרות לרכוש את המוצרים בהנחה בשיעור ממוצע של כ-10% ממחיר המחירון לקמעונאי. (סך כולל של 352,000 יחידות מוצרים).

תוצאת תמונה עבור ‪elvive‬‏

הסכם פשרה | תיאטרון הצפון מרכז אומנויות הבמה (בית העם) בע"מ [28/10/2019]

ת"צ - 15164-11-17 הצדדים – דב אייזנברג נ' קפה קפה וזכייניות רשת קפה קפה תאריך פרסום - 28/10/2019 תקציר - הטענה: הפרה של חוק האזרחים הוותיקים, תקנות האזרחים הוותיקים (הנחות למופעי תרבות ולמוזיאונים) , דיני הגנת הצרכן, חוק החוזים, פקודת הנזיקין, חוק עשיית עושר ולא במשפט- עקב אי מתן הנחה של 50% לאזרחים ותיקים ברכישת כרטיסים להצגות תיאטרון שמחויבות במתן הנחה. ב"כ המבקש: עו"ד אביעד אופיר, עו"ד אלעד אופיר ב"כ המשיבה: עו"ד איתן ברוש, זיסמן אחרוני גייר ושות'

הוט אוקטובר

הסכם פשרה | הוט-מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [18/10/2017]

ת"צ: 552-07-14 הצדדים: קרבקי ואח' נ' הוט תאריך פרסום: 18/10/17

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | המועצה להסדר ההימורים בספורט

הסכם פשרה | המועצה להסדר ההימורים בספורט

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 6370107-19 הצדדים – אוהד חמו נ׳ המועצה להסדר ההימורים בספורט תאריך פרסום – 08.12.2021 תקציר – בטענות לפיהן המשיבה פועלת בניגוד לדין ביחס להפעלת ההימורים באינטרנט בכך שהיא מחזיקה כספים של לקוחות אצלה בחשבונות ״לא פעילים", ולא מדווחת באופן שוטף ללקוחות אודות יתרת הכספים המוחזקים אצלה ואינה פועלת להשבת הכספים ללקוחות, וכן טענות אחרות נוספות. ב"כ המבקש – עו"ד שאול ציוני ב"כ המשיבה – עו"ד יאיר שילה המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | פסיפיק

הסכם פשרה | פסיפיק

ת"צ – 31661-10-20 הצדדים – שלמה יאיר כץ נ' פסיפיק רכב ותחבורה בע"מ תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענה כי המשיבה (1) נוקבת במחירים שאינם  "המחיר הכולל" כהגדרת מונח זה בחוק הגנת הצרכן, בהסכמים עם לקוחותיה (2) מחייבת לקוחות שהתקשרו עמה ב"עסקאות מתמשכות" בהודעה מוקדמת בת 30 יום לפני סיום מוקדם של העסקה בניגוד לחוק אשר קובע הודעה מוקדמת של עד 3 ימי עסקים. ב"כ המבקש – אוריאל מוזס, עו"ד ב"כ המשיבה – משה רוזנפלד, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | מפעל הפיס

הסכם פשרה | מפעל הפיס

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה ת"צ – 60941-12-17 הצדדים – איתי לב נ' מפעל הפיס תאריך פרסום – 23.11.2021 תקציר –  בטענה כי המשיבה הטעתה את הציבור כאשר טענה בפרסום כי הפרסים גדלו אך נמנעה מלגלות כי סיכויי הזכייה בפרס הראשון למעשה קטנו   ב"כ המבקש – גיל רון, עו״ד ב"כ המשיבה – רות לובן, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס
טמרה 2

תביעה ייצוגית | עיריית טמרה [20/04/2018]

  ת"צ: 50911-07-17 הצדדים: פאדי חמזה  נ' עיריית טמרה תאריך פרסום:  פרסום ראשון 19.3 פרסום חוזר 20/4/18 תקציר: עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה ועשיית עושר שלא במשפט. הקבוצה: כל תושבי העיר טמרה, משלמי תשלומי חובה למועצה, שננקטו כלפיהם על ידי עיריית טמרה ושלוחיה, הליכי גבייה ואכיפה בגין אי תשלום תשלומי חובה, שנדרשו או שילמו תשלומים בגין הוצאות גבייה ואכיפה בסך 9.40 ש"ח בגין עיקול בנק שתוצאתו שלילית, וכל אשר נדרשו לשלם עלות הוצאות מכתב דרישה בסך 18.72 ש"ח. הסעד הנתבע: השבת הסכומים שחויבו מעבר להוצאות הישירות שנטענו. s2_1362654437

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות
טמרה

תביעה ייצוגית | עיריית טמרה (מחוזי-חיפה) [19/03/2018]

  ת"צ: 50911-07-17 הצדדים: פאדי חמזה  נ' עיריית טמרה תאריך פרסום: 50911-07-17 תקציר: עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה ועשיית עושר שלא במשפט הקבוצה: כל תושבי העיר טמרה, משלמי תשלומי חובה למועצה, שננקטו כלפיהם על ידי עיריית טמרה ושלוחיה, הליכי גבייה ואכיפה בגין אי תשלום תשלומי חובה, שנדרשו או שילמו תשלומים בגין הוצאות גבייה ואכיפה בסך 9.40 ש"ח בגין עיקול בנק שתוצאתו שלילית, וכל אשר נדרשו לשלם עלות הוצאות מכתב דרישה בסך 18.72 ש"ח. הסעד הנתבע: השבת הסכומים שחויבו מעבר להוצאות הישירות שנטענו. תוצאת תמונה עבור עיריית טמרה

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים
הסכם פשרה | יינות ביתן

הסכם פשרה | יינות ביתן

ת"צ – 28299-11-16 הצדדים – טל כרמי נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום –  21.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה חייבה את לקוחותיה במחירים גבוהים יותר בחשבונית לעומת המחיר שהוצג באתר בעת ההזמנה. ב"כ המבקש – עו"ד חגי קלעי, עו"ד, עו"ד אוהד רוזן ועו"ד חיה ארז ב"כ המשיבה –עו"ד, אשר אפריאט המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון
הסכם פשרה | אל על

הסכם פשרה | אל על

ת"צ – 68926-03-18 הצדדים – מירל וקסלר נ' אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר – בטענת המבקש, כאשר נוסע אינו מתייצב לאחד המקטעים בכרטיס הטיסה שרכש, אל על, כביכול, מבטלת את טיסתו בכל יתר המקטעים שעדיין לא ניצל, בנוסף מסרבת להשיב לנוסע את כספו עבור המקטעים אותם לא ניצל, כמו כן, לא מגלה לנוסעים כי יחויבו בדמי אי הגעה במקרה ולא יתייצבו בטיסה. ב"כ המבקש – עוה"ד אורלי בן עמי ודוד מזרחי ב"כ המשיבה – עוה"ד חניטל בלינסון נבון, רועי מסורי ומזי אוחיון המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים
נוביה

תביעה ייצוגית | נביעות טבע הגליל בע"מ [22/02/2018]

ת"צ: 24189-05-17 הצדדים: משה בר נחום ואח' נ' נביעות טבע הגליל בע"מ תאריך פרסום: 22/2/18 תקציר: הטענה: למים מבר המים "נוביה" טעם לוואי רע וכי נביעות התעכבה בטיפול בטענת טעם הלוואי. כי במים שהופקו מבר הנוביה נמצאו חיידקים, כלור וחלקיקי אבנית, ונביעות לא סיפקה במועד ההתקשרות את הוראות השימוש בבר הנוביה, תנאי האחריות למוצר ודו"חות טכנאים לאחר בדיקת המוצר. חברי הקבוצה: כלל הצרכנים ולקוחות נביעות אשר התקשרו עם נביעות בהסכם לרכישת בר הנוביה עד לאישור הסכם הפשרה בפסק דין. נביעות תעניק הטבה לכל חברי הקבוצה וכל לקוח חדש בדמות קבלת מוצרי נביעות (בשווי לצרכן של כ-100 ש"ח). בר המים החדש של נביעות

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור
הסכם פשרה | דואר ישראל

הסכם פשרה | דואר ישראל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –11913-11-12, 28932-01-15 (אוחדו) הצדדים – שלמה רוזנהיים נ' חברת דואר ישראל בע"מ תאריך פרסום – 22.07.2021 תקציר – בטענות כי, (1) לקוחות אשר רכשו כרטיס ויזה נטען ועסקאותיהם, באמצעות פיי-פאל בוטלו, לא קיבלו החזר מלא של עמלת הביצוע בה חויבו בעת הרכישה (2) לקוחות רכשו מהמשיבה כרטיס אשראי "ויזה נטען דולר" וקנו באמצעותו דבר מה מעסק שמקום מושבו בארה"ב, נגבתה מהם עמלה ללא הצדקה או עמלה גבוהה יתר על המידה מן המשיבה ב"כ המבקש – יואב גפני, עו"ד ב"כ המשיבה – אייל בליזובסקי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | ישראייר

הסכם פשרה | ישראייר

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח׳ נ׳ ישראייר תעופה ותיירות בע״מ תאריך פרסום – 26.10.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיסה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה ותקנות שירותי תעופה ב"כ המבקש – דוד מזרחי, עו״ד רון סולן, עו״ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקרבעיתון גלובס ובעיתון דה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים
הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח
הסדר פשרה | פלאפון

הסדר פשרה | פלאפון

ת"צ – 44295-09-19 הצדדים – בוני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום – 27.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי פלאפון החלה לגבות תשלום בגין תא קולי אשר עד אותה העת סופק ללא תשלום. לטענתו, פלאפון פעלה שלא כדין מאחר והשירות נכלל בתשלום החודשי הקבוע בעניינו נקבע בהסכם כי "התעריפים יהיו בתוקף המשך 24 חודשים" ב"כ המבקש – אסף שילה, עו"ד ב"כ המשיבה – יעל שהם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים
הסכם פשרה | פרטנר

הסכם פשרה | פרטנר

ת"צ – 31695-01-17 הצדדים – מר מרדכי מלאכי נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום – 05.08.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה התנתה את הצטרפות המנויים לתכנית "כשרה" ברכישת מכשיר סלולארי, ובכך הפרה את תנאי הרישיון שלה למתן שירותי סלולאר. ב"כ המבקש – עוה"ד, אסף שילה ב"כ המשיבה – עוה"ד, דרור סברנסקי המודעה פורסמה המבשר , המודיע נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, פגיעה באוטונומיה
הסכם פשרה | כרמלטון

הסכם פשרה | כרמלטון בע״מ

הודעה בדבר עדכון הסדר פשרה  ת"צ – 46931-07-17 הצדדים – דנינו ואח׳ נ׳ קבוצת כרמלטון בע״מ תאריך פרסום –  18.10.2021 תקציר – בטענה לפיה, המשיבה מחייבת באגרה החלה על רכב ציבורי גם בגין נסיעת רכב פרטי המיועד להסעת עד שמונה או תשעה נוסעים מלבד הנהג. לעיתים לקוחות אלה אף מחויבים באגרה גבוהה עוד יותר, החלה על משאית. ב"כ המבקש – עו"ד, נדב מיארה ב"כ המשיבה – עו"ד, רונן קצף, עו״ד, בן לוי המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר בעיתון ישראל היום ובעיתון אל סינארה נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, פגיעה באוטונומיה, אגרות, אגרת שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה
קידום 2

תביעה ייצוגית | קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע"מ [12/09/2018]

ת"צ: 2983-08-16 הצדדים: ששון ששון  נ' קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע"מ תאריך פרסום: 12.9.18 תקציר: עילות התובענה הן: הפרת הוראות חוק הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות, הטעיה לפי סעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, עשיית עושר ולא במשפט, חוסר תום לב לפי סעיף 12 לחוק החוזים, הפרת הוראות חוק החוזים האחידים, הפרת חוזה, רשלנות.    

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, פגיעה באוטונומיה, אגרות, אגרת שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות
צילום מסך 2021.10.14 ב.19.12.43

הסכם פשרה | דואר ישראל

הודעה בדבר אישור הסכם פשרה בבקשה לאישור תביעה ייצוגית ת"צ – 12629-05-18 הצדדים – רות קוליאן נ׳ דואר ישראל בע״מ תאריך פרסום – 30.09.2021 תקציר – עניין הבקשה בשירות דואר 24 שעות אותו מספקת המשיבה, בטענה כי דור ישראל לא מיידעת את לקוחותיה אודות תקן איכות השירות הנ״ל, בעקבות רף התקן הנ״ל, לא זכו לקוחות השירות להינות ממנו בפועל ולשגר דואר תוך 24 שעות, מבלי שהדבר הודע להם מראש ב"כ המבקש - עו"ד האני טנוס ב"כ המשיבה - עו"ד אייל בליזובסקי המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, הגנת הצרכן, חוק אזרחים ותיקים, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הימורים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מפעל הפיס, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, פגיעה באוטונומיה, אגרות, אגרת שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פקודת הנזיקין, רשלנות