הפרת תקנון | הסכמי פשרה בישראל

הפרת תקנון

דור אלון

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1998) בע"מ [05/02/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. תוצאת תמונה עבור דור אלון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | פארק הקרח אילת

הסכם פשרה | פארק הקרח אילת

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 35419-08-20 הצדדים – עוזר נ׳ חברת פארק הקרח אילת בע״מ תאריך פרסום – 25.10.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את תקנות שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות ואת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בכל קשור לאתר החברה באינטרנט ובמקום הפיסי בקניון. ב"כ המבקש – טל לביא, עו״ד ב"כ המשיבה – מתן שרף, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
צילום מסך 2021.10.14 ב.19.06.53

הסכם פשרה | לחם תושיה

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 39778-10-20 הצדדים – דקלה כהן נ׳ לחם תושיה בע״מ תאריך פרסום – 26.09.2021 תקציר –  בטענת המבקשת כי המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן ועוד בכך שלא הפחיתה את משקל האריזה ממוצרח המאפה שמכרה לפי משקל. ב"כ המבקש – עופר ורד, עו״ד ב"כ המשיבה – שי גליק, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס
הסכם פשרה | המליטון

הסכם פשרה | המליטון

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 25720-04-20 הצדדים – אבני נ׳ המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע״מ תאריך פרסום – 06.10.21 תקציר –  טענת המבקש להפליה וחוסר נגישות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בסניפי רשת שיומי (״מי-סטור״) בכך שלא היו בסניפים מערכות עזר לשמיעה וגם לא פרסום עליהם באתר הרשת כנדרש בחוק ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו״ד ערן פלסר, עו״ד ב"כ המשיבה – גדיאל בולשטיין, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | אפקון

הסכם פשרה | אפקון

הודעה בדבר מתן תוקף של פסק דין להסדר פשרה ת"צ – 24916-09-18 הצדדים – כהן ששון הרצל נ׳ אפקון בקרה ואוטומציה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 13.09.2021 תקציר – בטענה לפיה המשיבות התקינו אצל עשרות בתי אב בישראל מדי מים מסוימים אשר אינם עומדים בתקנים הרלוונטיים בניגוד לדין. ב"כ המבקש – רנן גרשט, עו״ד ב"כ המשיבה – חגית בלייברג, עו״ד, אייל נחשון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: ישראל היום
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

הסכם פשרה | ברייט קונספט בע״מ

הסכם פשרה | ברייט קונספט בע״מ

הודעה אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 33244-10-19 הצדדים – אבני נ׳ ברייט קונספט בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 20.10.2021 תקציר – בטענה להפליה וחוסר נגישות בשירות בחנויות ״יולו״ אותן מפעילה המשיבה, נטען כי בסניפים לא הותקנו מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה ואוזניה בניגוד לחוק ולתקנון שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו"ד, ערן פלסר, עו"ד ב"כ המשיבה – תום אלקלעי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | ברייט קונספט

הסכם פשרה | ברייט קונספט

ת"צ– 33244-10-19 הצדדים – אבני נ' ברייט קונספט בע"מ תאריך פרסום – 14.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה נהגה באופן מפלה ובחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה. בחנויות הרשת "סופר פארטי" לא נמצאו מערכות עזר לשמיעה על פי החוק. ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר עו"ד ב"כ המשיבה – אסף רצון עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
מכבי

הסכם פשרה | מכבי שירותי בריאות [26/01/2018]

ת"צ: 43159-07-11 הצדדים: ז'ק אזולאי נ' מכבי שירותי בריאות תאריך פרסום: 26/1/18 תקציר:  האם רשאית הייתה מכבי להחליף את התרופה האתית בתרופה גנרית לציבור החולים המאוזנים ע"י התרופה האתית? הקבוצה: כלל חברי מכבי אשר טופלו בתרופה "ליפיטור" או באחת מחלופותיה הגנריות בתאריכים הנקובים בהסכם. הסעדים שנתבעו בבקשה לאישור הינם: 1. נזק ממוני שנגרם לחברי הקבוצה, 2.נזק בלתי ממוני שנגרם לחברי הקבוצה כתוצאה מהחלפת התרופות, 3. סעד הצהרתי לפיו מכבי פעלה בניגוד להוראות הדין, 4. סעד הצהרתי לזכאות הקבוצה לסעדים הכספיים, 5. צו עשה המורה למכבי לחדש את אספקת תרופת הליפיטור למבוטחים אשר היו מאוזנים טיפולית בה.   תוצאת תמונה עבור מכבי שירותי בריאות  

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה
הסכם פשרה | קופ״ח מאוחדת

הסכם פשרה | קופ״ח מאוחדת

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 9958-01-18 הצדדים – איזנברג נ׳ קופת חולים מאוחדת תאריך פרסום – 17.10.2021 תקציר –  טענת המבקשת היא כי, בניגוד לתקנון שירותי הבריאות הנוספים מסוג ״מאוחדת עדיף״, לא הוצעו לה משקפי ראיה או שמש בהשתתפות עצמית בלבד ב"כ המבקש – עו״ד, שרגא בלזר ב"כ המשיבה – עו״ד, דני כביר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל
הסכם פשרה | קרביץ

הסכם פשרה | קרביץ

ת"צ – 17378-08-15 הצדדים – מריוס כץ נ׳ קרביץ ישראל בע״מ תאריך פרסום – 15.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מוסרת לצרכן מדבקה או תעודת אחריות כשפרטיהן מלאים, וזאת בניגוד לחוק ולתקנות הגנת הצרכן, ב"כ המבקש – רם גורודיסקי, עו״ד יאקי אלגרנטי, עו״ד ב"כ המשיבה –  עוה"ד, ארנון לנדה המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | ג׳מבו סטוק

הסכם פשרה | ג׳מבו סטוק

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 17548-12-20 הצדדים – מירי רוזנפלד נ׳ ג׳מבו סטוק תאריך פרסום – 10.08.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), בכך שלא אפשרה למבקשת וליתר חברי הקבוצה השבה כספית בעת ביטול עסקה אלא רק אם הביטול נעשה עד 48 שעות לאחר ביצוע עסקת היסוד. ב"כ המבקש – עו״ד, צביקה מצקין ב"כ המשיבה – עוה״ד, סילביה גל יהב וצח כהן המודעה פורסמה בעיתון מעריב בעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט
נטוויזן 3

תביעה ייצוגית | נטוויז'ן בע"מ [8/11/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 8/11/17

תקציר:

התובעים (חברי הקבוצה): לקוחות 013 נטוויז'ן בע"מ ששילמו את החשבון באמצעות הוראות קבע בבנק מבלי שחויבו בעמלה

ובשלב מסוים נטוויז'ן החלה לגבות מהם עמלת הוראת קבע.

על פי הסדר הפשרה, חברי הקבוצה שחויבו בעמלה מבלי שניתנה להם הודעה מוקדמת זוכו בגין החיובים

לגבי חברי קבוצה שחויבו בעמלה פעם אחת הם יזוכו בגין אותו חיוב.

net-575

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת
הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

ת"צ – 20232-09-20 הצדדים – מר איציק ארביב נ' סיריוס אלקטרוניקה בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בהתאם לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ובתקן נגישות האינטרנט ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עוד ב"כ המשיבה – דרור טיוטו, עו"ד המודעה פורסמה בידיעות אחרונות ובישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת
ביי מי 28.10

הסכם פשרה | החברה הדרומית לשיווק בע"מ [28/10/2019]

ת"צ - 42546-02-18 הצדדים – דרין נ' ביי מי טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום - 28/10/2019 תקציר – טענת התובעת כי חלק משוברי המתנה שביי מי משווקת כוללים תנאים מגבילים וכי על חלק מתווי הקניה שמשווקת ביי מי קיימים קיימים תנאים מגבילים שלא מפורטים על גבי תווי הקניה. ב"כ המבקש: עו"ד ניצן רובינשטיין, עו"ד אבישי פלדמן ב"כ המשיבה: עו"ד אבישי כהן

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה
הסכם פשרה | פלרם תעשיות

הסכם פשרה | פלרם תעשיות

ת"צ – 9277-09-18 הצדדים – גלייכר נ׳ פלרם תעשיות בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 28.03.21 תקציר – בטענה לפיה הסכם למתן שירותי כוח אדם אשר נחתם בין פלרם ובין קיבוץ רמת יוחנן- הוארך שלא כדין, ללא אישור האסיפה הכללית ב"כ המבקש – שלומי מושקוביץ, עו״ד ב"כ המשיבה – לילי דורון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון
יגור

הסכם פשרה | יגור פרי טיים בע"מ [07/07/2017]

 

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח'  נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 07/07/17

קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים
יגור 2

תביעה ייצוגית | יגור פרי טיים בע"מ [6/12/2017]

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח' נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 6/12/17

תקציר:

התביעה: הפרת חוזה כמשמעותו בחוק החוזים

  1. קיום פעילויות לאורחים שאינם מנויים בחודשי הקיץ
  2. אי תקינות החמאם
  3. בעיות לחץ מים ומים חמים

התובעים חוזרים בהם מעילת הסירוב לחידוש מנוי וכן מהטענות שהועלו על ידם כנגד הנהלת הנתבעת.

בנוסף, מצהירים ומאשרים, כי כל הליקויים שנטענו על ידם בהליך המשפטי, טופלו ע"י הנתבעת לשביעות רצונם.

הפיצוי לחברי הקבוצה, בגין יתר העילות, יינתן בדרך של מתן כניסה לקאנטרי ללא תשלום.

קטגוריה: גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים
הסדר פשרה | מכללת הרצוג