הפרת חובת תום הלב | הסכמי פשרה בישראל

הפרת חובת תום הלב

הסדר פשרה | הוט

הסדר פשרה | הוט

ת"צ – 2222-06-14 הצדדים – מר אריק לויטנר נ׳ הוט מערכות תקשורת בע״מ והוט טלקום תאריך פרסום – 12.05.2021 תקציר – נטען כי המשיבות התקינו מגברים בארונות התקשורת בבתים משותפים שצורכים חשמל מהרכוש המשותף ללא היתר וללא הרשאה כדין, התנהלות אשר מהווה הפרה של הסכם ההתקשרות בין הלקוחות לחברת הוט ב"כ המבקש – עו״ד, יוחי גבע ועו״ד, עומר פיינטוך ב"כ המשיבה – משרד עו״ד, פישר ושות׳ המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | גולן טלקום

הסכם פשרה | גולן טלקום

ת"צ – 51350-11-20 הצדדים – גב' רחל ערמון נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום – 14.06.2021 תקציר – התובעת טוענת כי הנתבעת גובה ממנה תשלום שלא כדין בגין שירות תא קולי, ללא הסכמתה, וכי היא גובה תשלום זה כברירת מחדל מכל מנוי חדש או קיים בעת ביצוע החלפת חבילה. ב"כ המבקש – עו"ד רועי בכר ב"כ המשיבה – עו"ד תמיר כהנוב המודעה פורסמה בעיתונים גלובס והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | מגדל ביטוח

הסכם פשרה | מגדל ביטוח

ת"צ – 18831-10-17 הצדדים – אור דליות נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 03.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את הוראות חוזר הממונה על אגף שוק ההון במשרד האוצר בשיווק פוליסת ביטוח רכוש רכב שהכילה כתבי שירות באופן מובנה ב"כ המבקש – יוני בן סימון, עו"ד ב"כ המשיבה – דני כביר, עו"ד נאור וקנין, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | ישרס השקעות

הסכם פשרה | ישרס השקעות

ת"צ – 54972-09-20 הצדדים – סטיבן ג'יי ברגר ואח' נ' ישרס חברה להשקעות בע"מ ואח' תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים כי המשיבות קיפחו כביכול את בעלי מניותיה על ידי כך שהחברה חדלה או נמנעה לשלם דיבידנדים לבעלי המניות, ואלו גם לא קיבלו כל הודעה על חלוקה או על זכותם לקבל דיבידנד. ב"כ המבקשים – עו"ד שחר בן מאיר ב"כ המשיבות – עו"ד אור בר-און גיל ועו"ד רחלי גיא המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

ת"צ – 41844-01-15 הצדדים – מר פיני אלישקוב נ' ש. שסטוביץ' בע"מ וחברת קולגייט-פלמוליב תאריך פרסום – 12.07.2021 תקציר – בטענת התובע בדבר הטעייה ו/או הפרת ההתחייבות בנוגע לאמירות העשויות לייחס למוצרים הגנה/ מניעה/ הקלה או תועלת כלשהי בעניין זיעה/ ריח למשך זמן מוגדר, שנכתבו על דאודורנטים מסוג ספיד סטיק, אשר יוצרו ע"י חברת קולגייט ושווקו ע"י חברת שסטוביץ' ב"כ המבקש – עו"ד סימון אלישקוב ב"כ המשיבה – עו"ד אורי שנהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פיננסים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית
הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 46766-12-15 הצדדים – דוד ניצן ודוד בונפיל נ' אסם תעשיות מזון בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בכך שאסם הטעתה את הקונים כאשר צרכו מוצרי קטשופ  המיוצרים ומשווקים ע"י החברה ועליהם הופיע הכיתוב "רכיבים טבעיים בלבד", לטענת המבקשים הפרה בכך את חוק הגנת הצרכן כיוון שבמוצרים ישנם לכאורה רכיבים שאינם טבעיים. ב"כ המבקש – עוה"ד אליהו מלך וענבל אלוני ב"כ המשיבה – עוה"ד נועם רונן ושירין גבאי מצגר המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פיננסים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור
הסדר פשרה | כלל ביטוח

הסדר פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 37348-03-19 הצדדים –גב' נתנאל לוטם וגב' נועה סנדס נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – עניין התובענה בפרקטיקה אשר היתה נהוגה אצל המשיבה, לפיה בשיחה טלפונית עם מוקד המכירות של המשיבה- משווקת למבוטח הן פוליסת נסיעות לחו"ל ופוליסת תאונות אישיות, כאשר צירוף המבוטח לביטוח תאונות אישיות נעשה ללא ידיעתו וללא הסכמתו. ב"כ המבקשות – עוה"ד יעקב לנגה ב"כ המשיבה – עוה"ד רוית קורן-פרי המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פיננסים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | אמישראגז

הסדר פשרה | אמישראגז

ת"צ – 4148-04-18 הצדדים –  מר ויליאם בקשי נ' אמישראגז החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – עניין התובענה בטענת המבקש לפיה אמישראגז אינה מיידעת את לקוחותיה אודות העלאת מחירי הגז ודמי השימוש הקבועים וכי אי יידוע נטען זה מהווה הפרה לנהוג בדרף מקובלת ובתום לב, בהתאם לחוק החוזים ב"כ המבקש – מושקוביץ-סטיס, עו"ד ב"כ המשיבה – עו"ד גד טיכו ועו"ד אלון קנטי המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פיננסים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים
הסדר פשרה | בזק בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי

ת"צ – 28841-01-15 הצדדים – ז.צ ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום – 30.06.2021 תקציר – במוקד התביעה עמדו שתי טענות: 1. תוכנת סינון תכנים אשר שיווקה המשיבה לא עמדה בהבטחתה ולא סיננה בפועל תכנים של אתרים מאובטחים, כך נחשפו המשתמשים לתכנים פוגעניים ברשת, לטענת התובעים, בזק לא שיתפה את הלקוחות כראוי בכך שהתוכנה המדוברת (מורשת) לא מבצעת את תפקידה בתנאים מסוימים. 2. הטענה כי בזק לא מציעה ללקוחותיה תכנה לסינון תכנים פוגעניים בחינם כפי שהיא מחויבת בחוק התקשורת לרישיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת. ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד רון לדרמן, עו"ד ב"כ המשיבה – אייל בליזובסקי, עו"ד אבישי כהן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פיננסים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני
הסדר פשרה | מזרחי טפחות

הסדר פשרה | מזרחי טפחות

ת"צ – 35618-05-11 34452-12-12 הצדדים – דמרי נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ שטרית נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – תובענת דמרי- בטענה בדבר העדר דיווח או דיווח באיחור, ללשכת ההוצל"פ, של  תשלומים ששלומו לבנק ע"י חייב שכנגדו מנהל הבנק הליכי הוצאה לפועל, ובדבר אי סימון מספר הקרן בטופס הדיווח על הקטנת חוב בעקבות תשלום שבוצעו כך שהמשלם לא נהנה מהקטנת החוב והבנק "זוכה" בריביות נוספות עקב הטעיה זו תובענת שטרית- בטענות לפיהן שיעורי הריבית המדווחים ע"י הבנק להוצאה לפועל בתחום המסחרי גבוהים מהשיעורים אותם זכאי הבנק לגבות לפי הסכמיו עם לקוחותיו ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב בעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פיננסים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | בזק

הסכם פשרה | בזק

ת"צ – 7078-02-17 הצדדים – חכמי נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה ממנויי שירות האנטי וירוס שהיא מציעה, תשלום בגין השירות גם אם המנויים לא התקינו את תכנת האנטי וירוס ולא נהנו מהשירות בפועל ב"כ המבקש – מושקוביץ-סטיס עו"ד ב"כ המשיבה – ארדינסט, בן-נתן, טולידאנו ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פיננסים, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה