הפרת חובת תום הלב | הסכמי פשרה בישראל

הפרת חובת תום הלב

הסכם פשרה | הוט מובייל

הסכם פשרה | הוט מובייל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסכם פשרה ת"צ – 35788-07-17 הצדדים – רזניקוביץ נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום – 02.09.2021 תקציר – בטענת המבקש, כי המשיבה שינתה את תנאי התוכנית למנוייה ובהתאם לכך גבתה דמי שימוש חודשיים באופן חד צדדי למנויים במספר תוכניות ובין היתר תוכניות ולא דיברת לא שילמתי, תוכנית שבמקור לא היתה כרוכה בדמי שימוש בסיסיים, אלא בתשלום עבור שימושים בפועל בלבד. ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | בזק

הסכם פשרה | בזק

ת"צ – 7078-02-17 הצדדים – חכמי נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה ממנויי שירות האנטי וירוס שהיא מציעה, תשלום בגין השירות גם אם המנויים לא התקינו את תכנת האנטי וירוס ולא נהנו מהשירות בפועל ב"כ המבקש – מושקוביץ-סטיס עו"ד ב"כ המשיבה – ארדינסט, בן-נתן, טולידאנו ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | ויקטורי

הסכם פשרה | ויקטורי

הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית ת"צ – 41309-08-16 הצדדים – מר אור פנחס נ' א.ב.א ויקטורי חברה לניהול ואחזקות בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – גביית תשלום בגין משקל אריזת מוצרי העוף בניגוד לחוק ב"כ המבקש – עו"ד עידן סלע ב"כ המשיבה –עו"ד אשר אפריאט, עו"ד נופר טל המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | סוניגו משלוחים

הסכם פשרה | סוניגו משלוחים

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 60078-2-20 הצדדים – מירב פירט נ׳ סוניגו אריזות הובלות ומשלוחים בינלאומיים בע״מ תאריך פרסום –  21.10.2021 תקציר – בטענה כי במסגרת שילוח ימי בינלאומי גבתה המשיבה מלקוחותיה אשרה והיטל בדולרים למרות שאלה משולמים על ידה בשקלים לרשויות הנמל בישראל, כך שהמירה את הכספים נשארה ביתר. כמו כן, נטען כי גובה מלקוחותיה עשרות אחוזים יותר משגובה הנמל על עלות אחסנת המכולה בשטח הנמל מבלי לגלות זאת ללקוחותיה ב"כ המבקשת – עו״ד צביקה מצקין ב"כ המשיבה – עוה״ד עמית מור ועומר גיא המודעה פורסמה בעיתון גלובס ודה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , דה מרקר
הסכם פשרה | הפניקס חברה לביטוח

הסכם פשרה | הפניקס חברה לביטוח

הודעה בדבר אישור תובענה ייצוגית ת"צ – 26507-06-17 הצדדים – סולונג׳ עג׳יב נ׳ הפניקס חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 25.10.2021 תקציר –  בטענה כי המשיבה יצרה התניה בין רכישת פוליסת ביטוח ורכישת חבילות כתבי השירות לביטוח תוך שאינה מאפשרת לוותר עם כתבי השירות ולקבל מחיר נמוך יותר, כמו כן טענה המבקשת שהמשיבה אינה מוסרת מידע מהימן ויותר מכך, גורמת ללקוח לשלם יותר כאשר איננו חייב על פי חוק. ב"כ המבקש – עו״ד יוני בן סימון ועו״ד גלית דליות ב"כ המשיבה – עו"ד גיל יורן המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח
הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 46766-12-15 הצדדים – דוד ניצן ודוד בונפיל נ' אסם תעשיות מזון בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בכך שאסם הטעתה את הקונים כאשר צרכו מוצרי קטשופ  המיוצרים ומשווקים ע"י החברה ועליהם הופיע הכיתוב "רכיבים טבעיים בלבד", לטענת המבקשים הפרה בכך את חוק הגנת הצרכן כיוון שבמוצרים ישנם לכאורה רכיבים שאינם טבעיים. ב"כ המבקש – עוה"ד אליהו מלך וענבל אלוני ב"כ המשיבה – עוה"ד נועם רונן ושירין גבאי מצגר המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור
הסכם פשרה | טורקיש איירליינס

הסכם פשרה | טורקיש איירליינס

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 45836-11-17 הצדדים – מר מיכאל שפירא נ׳ נתיבי אוויר טורקיים תאריך פרסום –  12.08.2021 תקציר – נטען כי המשיבה אינה משיבה ללקוחותיה את מיסי הנמל ששילמו למרות שלא ניצלו את כרטיסי טיסה שרכשו, וזאת על אף שמסים אלה לא שולמו ע״י החברה לרשויות המס הרלוונטיות ב"כ המבקש – עו״ד מיכאל אדלר ב"כ המשיבה –  עו״ד יאיר גרין ואופיר שרמן המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | עיריית תל אביב-יפו

הסכם פשרה | עיריית תל אביב-יפו

הודעה בדבר אישור הסכם פשרה ומתן תוקף של פסק דין לפי חוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 50235-02-14 הצדדים – יגאל דן ואמנון יערי נ׳ עיריית תל אביב-יפו תאריך פרסום – 12.09.2021 תקציר – טענת התובעים בכך שהעירייה אימצה תקנה בארנונה האמורה להקנות 2% הנחה מהחיוב השנתי למשלמים בהוראת קבע אך ההנחה לא ניתנה ועליה להשיב את כספי ההנחה שנגבו לתושבים ב"כ המבקש – דוד קירשנבוים, עו״ד אמג׳ד אבו-פול, עו״ד ב"כ המשיבה – גיא מונין, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון הארץ ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מיסים, נזק ממוני, עיריות, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | מנורה מבטחים

הסכם פשרה | מנורה מבטחים

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ולמתן תוקף של פסק דין להסדר פשרה בתביעה ייצוגית ת"צ – 75492-12-20 הצדדים –סבטלנה ואיגור ריבלקה נ׳ מנורה מבטחים ביטוח בע"מ ופועלים משכנתאות סוכנות לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 13.1.2022 תקציר – בטענה כי במסגרת ביטוח מבנה שרכשו מבוטחים מידי מנורה מבטחים באמצעות הסוכנות העלו הללו את סכום הביטוח ללא הסכמת המבוטחים. ב"כ המבקש – עו״ד, עמירם טפירו ב"כ המשיבה – עו״ד, רן פלדמן המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מיסים, נזק ממוני, עיריות, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משכנתאות, שינוי תעריפים
הסכם פשרה | HP inc

הסכם פשרה | HP inc

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה לפי חוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 48890-10-17 הצדדים – גנסין ואח׳ נ׳ HP inc תאריך פרסום – 07.11.2021 תקציר –  בטענה כי דגמי מדפסות שונים אותם מייצרת המשיבה ומיובאות לישראל, נחסמו לשימוש במחסניות דיו שאין מתוצרת המשיבה וזאת באמצעות מערכת אבטחה שהוטמעה בהן, שלא כדין ובניגוד למצגות החברה. ב"כ המבקש – מושקוביץ - סטיס, עו״ד ב"כ המשיבה – הרצוג, פוקס נאמן ושות׳ המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מיסים, נזק ממוני, עיריות, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משכנתאות, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה
הסכם פשרה | צ'מפיון מוטורס

הסכם פשרה | צ'מפיון מוטורס

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה  ת"צ – 41687-06-20 הצדדים – יצחק סקוברוניק נ' צ'מפיון מוטורס בע"מ ואח' תאריך פרסום – 27.10.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הציגה ללקוחות מצגי שווא ביחס לנתוני צריכת החשמל וטווח הנסיעה של רכבי אאודי e-tron המשווקים על ידה בישראל ב"כ המבקש – עו״ד אייל וייסמן, עו״ד מיטל תורג'מן-כהן ב"כ המשיבה – עו״ד נועם גילאון המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , כלכליסט
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מיסים, נזק ממוני, עיריות, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משכנתאות, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
הסדר פשרה | הוט

הסדר פשרה | הוט

ת"צ – 2222-06-14 הצדדים – מר אריק לויטנר נ׳ הוט מערכות תקשורת בע״מ והוט טלקום תאריך פרסום – 12.05.2021 תקציר – נטען כי המשיבות התקינו מגברים בארונות התקשורת בבתים משותפים שצורכים חשמל מהרכוש המשותף ללא היתר וללא הרשאה כדין, התנהלות אשר מהווה הפרה של הסכם ההתקשרות בין הלקוחות לחברת הוט ב"כ המבקש – עו״ד, יוחי גבע ועו״ד, עומר פיינטוך ב"כ המשיבה – משרד עו״ד, פישר ושות׳ המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מיסים, נזק ממוני, עיריות, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משכנתאות, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | ידיעות אינטרנט

הסכם פשרה | ידיעות אינטרנט

הודעה  לפי 25(א)(4) לחוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 1715-02-15 הצדדים – ויקטור עטייה נ׳ ידיעות אחרונות אינטרנט תאריך פרסום – 12.12.2021 תקציר –  בטענות לפיהן המשיבה מקדמת ומפרסמת את עניניהם של גורמים מסחריים באמצעות תכנים שיווקיים באתר ynet ללא גילוי נאות כנדרש בחוק הגנת הצרכן ב"כ המבקש – עו"ד שרון ענבר מטלון וטלי לופו ב"כ המשיבה – עו"ד ת.גליק ו-ש.בריק חיימוביץ' המודעה פורסמה בעיתון הארץ בעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מיסים, נזק ממוני, עיריות, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משכנתאות, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסכם פשרה | בית בלב

הסכם פשרה | בית בלב

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 4815-04-15 הצדדים – גב׳ רות כהן ז״ל נ׳ בית בלב בע״מ תאריך פרסום – 31.10.2021 תקציר –  בטענה כי דיירי הדיור המוגן של בית בלב ברחבי הארץ קיבלו יחידות הקטנות מכפי שסוכם בהסכם מולם ב"כ המבקש – עו"ד דניאל מישור ב"כ המשיבה – עו"ד ד"ר אסף רנצלר   המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מיסים, נזק ממוני, עיריות, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משכנתאות, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מיסים, נזק ממוני, עיריות, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים עודפים, בנק הפועלים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משכנתאות, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח
הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

ת"צ – 41844-01-15 הצדדים – מר פיני אלישקוב נ' ש. שסטוביץ' בע"מ וחברת קולגייט-פלמוליב תאריך פרסום – 12.07.2021 תקציר – בטענת התובע בדבר הטעייה ו/או הפרת ההתחייבות בנוגע לאמירות העשויות לייחס למוצרים הגנה/ מניעה/ הקלה או תועלת כלשהי בעניין זיעה/ ריח למשך זמן מוגדר, שנכתבו על דאודורנטים מסוג ספיד סטיק, אשר יוצרו ע"י חברת קולגייט ושווקו ע"י חברת שסטוביץ' ב"כ המבקש – עו"ד סימון אלישקוב ב"כ המשיבה – עו"ד אורי שנהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התניית שירות בשירות, חוק ההגבלים העסקיים, חוק החוזים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, ארנונה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב,