הפרת הסכם | הסכמי פשרה בישראל

הפרת הסכם

הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | הוט

הסכם פשרה | הוט

ת"צ – 2222-06-14 הצדדים – אריה אריק לויטנר ואח׳ נ׳ הוט מערכות תקשורת בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 02.08.2021 תקציר –  בטענה כי המשיבה התקינה מגברים בארונות תקשורת הצורכים חשמל מהרכוש המשותף ללא הסכמת הדיירים וללא הרשאה כדין ב"כ המבקש – עו״ד יוחי גבע ועו״ד עומר פיינטוך ב"כ המשיבה – משרד עו״ד פישר בכר חן וול אוריון ושות' המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

הודעה לעיתונות בדבר מתן פסק דין בהתאם לחוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 54603-05-15 הצדדים – רון רולנד טנה נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 2.9.2021 תקציר – בטענה כי פוליסה לביטוח חיים קבוצתית שנערכה בין עמותת גמלאי קרן פנסיה "נתיב" דרום ומרכז לבין כלל חברה לביטוח בע"מ, בוטלה שלא כדין, תוך גרימת נזק למבוטחיה. ב"כ המבקש – האני טנוס, עו"ד ב"כ המשיבה – אביאל פלינט, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון הארץ ובעיתון אל סינארה נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | קרביץ

הסדר פשרה | קרביץ

ת"צ – 17378-08-15 הצדדים – ראובן ואח' נ' טרקלין חשמל בע"מ וקרביץ ישראל בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מדביקה או מוסרת לצרכן מדבקת אחריות או תעודת אחריות הנושאת את פרטי הרכישה המלאים, וזאת בניגוד לחוק להגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה, מדבקת אחריות) ב"כ המבקש – רם גורודיסקי, עו"ד, יאקי אלגרנטי, עו"ד ב"כ המשיבה –גבריאל מויאל, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסדר פשרה | מזרחי טפחות

הסדר פשרה | מזרחי טפחות

ת"צ – 35618-05-11 34452-12-12 הצדדים – דמרי נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ שטרית נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – תובענת דמרי- בטענה בדבר העדר דיווח או דיווח באיחור, ללשכת ההוצל"פ, של  תשלומים ששלומו לבנק ע"י חייב שכנגדו מנהל הבנק הליכי הוצאה לפועל, ובדבר אי סימון מספר הקרן בטופס הדיווח על הקטנת חוב בעקבות תשלום שבוצעו כך שהמשלם לא נהנה מהקטנת החוב והבנק "זוכה" בריביות נוספות עקב הטעיה זו תובענת שטרית- בטענות לפיהן שיעורי הריבית המדווחים ע"י הבנק להוצאה לפועל בתחום המסחרי גבוהים מהשיעורים אותם זכאי הבנק לגבות לפי הסכמיו עם לקוחותיו ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב בעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | אפקון

הסכם פשרה | אפקון

הודעה בדבר מתן תוקף של פסק דין להסדר פשרה ת"צ – 24916-09-18 הצדדים – כהן ששון הרצל נ׳ אפקון בקרה ואוטומציה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 13.09.2021 תקציר – בטענה לפיה המשיבות התקינו אצל עשרות בתי אב בישראל מדי מים מסוימים אשר אינם עומדים בתקנים הרלוונטיים בניגוד לדין. ב"כ המבקש – רנן גרשט, עו״ד ב"כ המשיבה – חגית בלייברג, עו״ד, אייל נחשון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי
הסכם פשרה | פרטנר

הסכם פשרה | פרטנר

ת"צ – 61784-02-17 הצדדים – כרמי ואח' נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ ואח' תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי פרטנר גבתה מלקוחותיה תעריף גבוה מהמוסכם מבלי שקיבלו על כך הודעה מראש ובכתב, לטענת המבקש פרטנר הפרה את סעיף 13 בחוק הגנת הצרכן, הפרה חובה חקוקה בפקודת הנזיקין, וטוען לעשיית עושר ולא במשפט והפרת הסכם ב"כ המבקש –  יוני כרמיף חן כרמי ב"כ המשיבה – רם גורודיסקי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | ישראייר

הסכם פשרה | ישראייר

ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח' נ' ישראייר תעופה ותיירות בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה לפיה הנתבעת לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיפה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ב"כ המבקשת – דוד מזרחי, עו"ד, רון סולן, עו"ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ודה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , דה מרקר
קטגוריה: ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה
הסכם פשרה | הוט מובייל

הסכם פשרה | הוט מובייל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסכם פשרה ת"צ – 35788-07-17 הצדדים – רזניקוביץ נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום – 02.09.2021 תקציר – בטענת המבקש, כי המשיבה שינתה את תנאי התוכנית למנוייה ובהתאם לכך גבתה דמי שימוש חודשיים באופן חד צדדי למנויים במספר תוכניות ובין היתר תוכניות ולא דיברת לא שילמתי, תוכנית שבמקור לא היתה כרוכה בדמי שימוש בסיסיים, אלא בתשלום עבור שימושים בפועל בלבד. ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | Hotels.com

הסדר פשרה | Hotels.com

ת"צ – 17737-01-18 הצדדים – אורי הכהן נ' חברת Hotels.com תאריך פרסום – 22.04.2120 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מאפשרת ללקוחותיה בישראל לבטל הזמנה ולקבל את כספו בחזרה בניגוד לחוק הגנת הצרכן בארץ, לטענת המבקש, אין זה משנה אם החברה זרה, כי הלקוח איננו מודע לכך בעת שרוכש באתר. ב"כ המבקש – עו"ד אדלר שחר אדלר ושות' ב"כ המשיבה – עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות' המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ידיעות אחרונות נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד
הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 9830-08-17 הצדדים – לירון מוסקוביץ ואח׳ נ׳ קרסו מוטורס בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – עניינה של בקשת האישור בטענה שלפיה בתיבות הילוכים המותקנות ברכבי Nissan Juke משנות הייצור 2012-2010 קיימת תקלה סדרתית שכתוצאה ממנה משמיעה תיבת ההילוכים רעשים בלתי נסבלים ולא ניתן לעשות בה עוד שימוש. עוד נטען שלמרות שהמשיבות ידעו על אודות הפגם, הן לא הכירו בו באופן רשמי ולא פיצו את לקוחותיהן. ב"כ המבקש – אמיר ישראלי, עו״ד ב"כ המשיבה – צמח שניידר ושות׳, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פקודת הנזיקין, פרטנר, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים