הפרת החוק והנהלים | הסכמי פשרה בישראל

הפרת החוק והנהלים

הסדר פשרה | כלל ביטוח

הסדר פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 37348-03-19 הצדדים –גב' נתנאל לוטם וגב' נועה סנדס נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – עניין התובענה בפרקטיקה אשר היתה נהוגה אצל המשיבה, לפיה בשיחה טלפונית עם מוקד המכירות של המשיבה- משווקת למבוטח הן פוליסת נסיעות לחו"ל ופוליסת תאונות אישיות, כאשר צירוף המבוטח לביטוח תאונות אישיות נעשה ללא ידיעתו וללא הסכמתו. ב"כ המבקשות – עוה"ד יעקב לנגה ב"כ המשיבה – עוה"ד רוית קורן-פרי המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

הודעה לעיתונות בדבר מתן פסק דין בהתאם לחוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 54603-05-15 הצדדים – רון רולנד טנה נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 2.9.2021 תקציר – בטענה כי פוליסה לביטוח חיים קבוצתית שנערכה בין עמותת גמלאי קרן פנסיה "נתיב" דרום ומרכז לבין כלל חברה לביטוח בע"מ, בוטלה שלא כדין, תוך גרימת נזק למבוטחיה. ב"כ המבקש – האני טנוס, עו"ד ב"כ המשיבה – אביאל פלינט, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון הארץ ובעיתון אל סינארה נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | Ahnano Etikhaim Ltd

הסכם פשרה | Ahnano Etikhaim Ltd

ת"צ – 1956-07-19 הצדדים – ד"ר דוד ביטון נ׳ Ahnano Etikhaim Ltd תאריך פרסום – 12.07.2021 תקציר – בטענה לשליחת מיילים ומסרונים עם תוכן פרסומי ללא הסכמתם המפורשת מראש של הנמענים, שלא בהתאם להוראות חוק התקשורת ב"כ המבקש – עו"ד לירון פרמינגר ב"כ המשיבה – עו"ד חוסין אבו חסין המודעה פורסמה בעיתונים אל סינארהכל אל ערבפנורמה ואל-איתיחאד

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | דקלה ביטוח

הסדר פשרה | דקלה ביטוח

ת"צ – 6501-04-14 הצדדים – פרופ׳ רחל ויסבורד נ׳ דקלה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 19.05.2021 תקציר – בטענה כי דיקלה החסירה מדד אחד במסגרת הכיסוי הביטוחי ע״פ הפוליסה ולא הוצמדו הסכומים למדד הידוע במועד התשלום, כך שנגרם נזק כספי לחברי הקבוצה ב"כ המבקשת – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
למטייל

תביעה ייצוגית |למטייל – המרכז לטיולים בע"מ [15/04/2019]

ת"צ - 56081-06-17

הצדדים - אבני נ' למטייל - המרכז לטיולים בע"מ

תאריך פרסום - 15.4.2019

תקציר -עניין טענות המבקש (המוכחשות ע"י המשיבות) הוא להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות רשת למטייל, בהיעדר מערכות עזר לשמיעה עם לולאה ועם אוזניה על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבות - להב, ליטבר, קורס אביטל עורכי דין

עיתון: גלובס , מעריב
הסדר פשרה | נ.ק.ש בע״מ

הסדר פשרה | נ.ק.ש בע״מ

הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 42798-12-20 הצדדים – מורן מרימה נ׳ קב׳ נ.ק.ש בע״מ תאריך פרסום – 12.09.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את הוראות חוק התקשורת בכך שלא נתנה לנמענים אפשרות הסרה כנדרש ונמנעה מלציין את שמה ואת דרכי יצירת הקשר עימה לצורך מתן הודעת סירוב ב"כ המבקש – עו״ד, תום שנפ ב"כ המשיבה –עו״ד, איגור גילביץ׳ המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | קופיקס

הסכם פשרה | קופיקס

ת"צ – 23869-01-20 הצדדים – פסח זקס נ' קופיקס גרופ בע"מ תאריך פרסום – 05.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שמפעילה, וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות. ב"כ המבקש – עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה"ד מיכל גולדהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 9830-08-17 הצדדים – לירון מוסקוביץ ואח׳ נ׳ קרסו מוטורס בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – עניינה של בקשת האישור בטענה שלפיה בתיבות הילוכים המותקנות ברכבי Nissan Juke משנות הייצור 2012-2010 קיימת תקלה סדרתית שכתוצאה ממנה משמיעה תיבת ההילוכים רעשים בלתי נסבלים ולא ניתן לעשות בה עוד שימוש. עוד נטען שלמרות שהמשיבות ידעו על אודות הפגם, הן לא הכירו בו באופן רשמי ולא פיצו את לקוחותיהן. ב"כ המבקש – אמיר ישראלי, עו״ד ב"כ המשיבה – צמח שניידר ושות׳, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים
הסכם פשרה | בנק לאומי

הסכם פשרה | בנק לאומי

ת"צ –  62687-09-17 הצדדים – חריש ואח׳ נ׳ בנק לאומי לישראל בע״מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – בטענה כי בגין ״פעולה ע״י פקיד המבוצעת בחשבון עו״ש ע״י צד ג׳ הבנק גובה עמלה במזומן מצד ג׳ וזאת שלא כדין, בנוסף, בגין אותה פעולה גובה עמלה נוספת ״פעולה בערוץ ישיר״ מחשבון הבנק בו בוצעה הפעולה, ום זאת שלא כדין. המבקשות טוענות שכתוצאה מכך הבנק גובה שתי עמלות בגין שירות אחד, בניגוד להוראות התעריפון המלא. ב"כ המבקש – שפיק רפול, עו״ד ב"כ המשיבה – שרון לובצקי-הס, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות
הסכם פשרה | מגדנית מרציפן

הסכם פשרה | מגדנית מרציפן

ת"צ – 49320-12-19 הצדדים – ליאור ידעי נ׳ מגדנית מרציפן תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה לאי הפחתת משקל האריזה ברכישת מאפים במשקל, המהווה הפרת הדין. ב"כ המבקש – אסף גל, עו״ד ב"כ המשיבה – מוטי גנץ, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים
עוף הגליל

תביעה ייצוגית | עוף הגליל ואח' [02/03/2018]

ת"צ: 45675-12-15 הצדדים: הלר נ' עוף הגליל בע"מ, עוף הגליל אגש"ח בע"מ, קיבוץ מנרה אגודה שיתופית ותעשיות מזון תנובה אגש"ח בע"מ תאריך פרסום: 2/3/18 תקציר: הטענה: עוף הגליל ואח' הפרו חיקוקים ונהלים החלים עליהן בייצור בשר עופות בכל הנוגע לצער בעלי חיים ולסניטריה, וכי הדבר מקים למבקש ולקבוצה עילה לדרוש תיקון של המצב וכן מתן פיצוי לחברי הקבוצה או פיצוי לתועלת הציבור. הקבוצה המיוצגת: כל מי שרכש ו/או צרך מוצרי בשר עוף שמקורו בשחיטה במשחטת עוף הגליל בע"מ החל מ-7 שנים לפני הגשת הבקשה לאישור ועד  מתן פסק דין המאשר את הסדר הפשרה. עוף הגליל מצהירה ומתחייבת כי היא פועל ותפעל בהתאם להוראות הדין והנחיות הרשויות בנוגע לטיפול בעפות ושחיטתם, כמו גם בתחום הסניטריה, הניקיון, אופן הטיפול בטבחות העופות, מהירות ונהלי בדיקתן. בתוך כך מתחייבת עוף הגליל כי תקלה שהתגלתה בקו הייצור ואשר גרמה לנפילת עופות על הרצפה תוקנה, וכי תקלות נוספות ככל שיתגלו יתוקנו מיידית. עוף הגליל תפצה את הציבור בהיקף של 675,000 ש"ח באמצעות תרומת מוצרי מזון אשר יועברו לעמותת ישיבת קריית שמונה ועמותת לשובע, לצורך חלוקה לנזקקים. תוצאת תמונה עבור עוף הגליל

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור
שפיר

תובענה ייצוגית שפיר מבנים תעשיות (2002) בע"מ [4/11/2019]

ת"צ - 21935-06-12 תאריך פרסום - 4.11.2019 תקציר - המבקש טוען כי המשיבה שפיר מייצרת ומשווקת בטון בחוזק נמוך מהנדרש בתקן ישראלי 118. בית המשפט דחה את הבקשה לאישור תובענה וכן את תביעתו האישית, משום לא הוכח כי המשיבה הפרה באופן שיטתי את הוראות תקן 118 או הטעתה את לקוחותיה. ב"כ המבקש: עו"ד יוכי גלבוע, עו"ד טל רכניץ ב"כ המשיבה: עו"ד אוריאל פרינץ ועדי שלמה ממרד ש. הורביץ ושות'

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה
הסדר פשרה | רשות המיסים

הסדר פשרה | רשות המיסים

דנ"מ- 8626/17 הצדדים – עופר מנירב נ׳ רשות המיסים תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה גבתה אגרה שאינה חוקית עבור התחברות ושימוש בשירותי עיבוד ממוכנים (מערכת שע״מ) ממייצגי הנישומים (עורכי דין, יועצי מס), וזאת בניגוד לחוק ובניגוד לחופש המידע לפיו ״לא תיקבע אגרה בעד בקשה של אדם לקבל מידע על אודות עצמו״. ב"כ המבקש – עו"ד סביר רבין ב"כ המשיבה – עו"ד יורם הירשברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אגרות, הפרת החוק והנהלים, חוק חופש המידע, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות
הסכם פשרה | שלמה תחבורה בע"מ ואח'

הסכם פשרה | שלמה תחבורה בע"מ ואח'

ת"צ – 7789-06-15 הצדדים – אורי כרמי נ' שלמה תחבורה בע"מ, יו.טי.אס-יוניברסל פתרונות תחבורה בע"מ ואח' תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – נטען כי המשיבות אינן מחזיקות ואינן מעמידות להשכרה בעצמן רכבים נגישים להסעת אנשים עם מוגבלות כמתחייב ע"פ הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ובכך לטענת המבקש, מפלות אנשים עם מוגבלות בשירותי השכרת רכב ואף פועלות בניגוד לדיני התחרות ב"כ המבקש – עו"ד שלומי אבני ו/או ערן פלסר ב"כ המשיבות – ש. פרידמן ושות', עורכי דין, עוה"ד הרצוג, פוקס, נאמן ושות', ד"ר יעקב וינרוט ושות', עורכי דין, גולדפרב זליגמן ושות', עוה"ד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', שבלת ושות'- עורכי דין, גיסין ושות', עורכי דין, המודעה פורסמה  בעיתון מעריב והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אגרות, הפרת החוק והנהלים, חוק חופש המידע, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק התחרות הכלכלית, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | קל אוטו

הסכם פשרה | קל אוטו

ת"צ – 48906-05-19 הצדדים – גב' אנאל טרגין ומר אריאל עמרם נ' קל אוטו שירותי מימון בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר –  עניין התובענה בטענה כי קל אוטו מעבירה באיחור את הבעלות על הרכבים שהיא מוכרת ובכך מפרה את הוראות חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב- המחייב העברת בעלות בתוך 6 ימי עבודה, כמו כן, מפרה את הסכם המכירה שבינה לבין לקוחותיה- הקובע הערת בעלות בתוך 45 ימי עבודה. ב"כ המבקשים – לירון פרמינגר עו"ד ב"כ המשיבה – אוריאל מוזס, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אגרות, הפרת החוק והנהלים, חוק חופש המידע, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק התחרות הכלכלית, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים
הסדר פשרה | מאפיית אלומות

הסדר פשרה | מאפיית אלומות

ת"צ – 9424-01-20 הצדדים – סטפאי גטהון נ׳ מאפיית אלומות בע״מ תאריך פרסום – 01.06.2021 תקציר – אי תשלום פנסיה לעובדי החברה והפרשי שעות נוספות שהולנו מהם, כמו כן ימי חופשה, מחלה, חגים, משמרות לילה וכל זכות סוציאלית המגיעה לעובד ונמנעה ממנו ע״י המעסיק ב"כ המבקש – עוה״ד משה וקרט ב"כ המשיבה – עו״ד אפרת שבתאי המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אגרות, הפרת החוק והנהלים, חוק חופש המידע, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק התחרות הכלכלית, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסכם פשרה | הראל חברה לביטוח

הסכם פשרה | הראל חברה לביטוח

ת"צ – 56157-12-12 הצדדים – רחל ויסבורד נ׳ הראל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – לטענת המבקשת, חברת הראל משערכת את גמלת הסיעוד החודשית המשולמת על ידה למבוטחיה בהתאם למדד הידוע באחד בחודש התשלום במקום להצמיד את הסכום המשולם למדד הידוע במועד התשלום בכך מחסירה מדד אחד וזאת בניגוד לדין, בנוסף נטען כי בניגוד להוראות הפוליסה, מצמידה את גמלת הסיעוד החודשית למדד בסיס המאוחר בחודשיים מהמדד הקבוע בפוליסה. ב"כ המבקש – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אגרות, הפרת החוק והנהלים, חוק חופש המידע, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק התחרות הכלכלית, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח
הסכם פשרה | ישראייר

הסכם פשרה | ישראייר

ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח' נ' ישראייר תעופה ותיירות בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה לפיה הנתבעת לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיפה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ב"כ המבקשת – דוד מזרחי, עו"ד, רון סולן, עו"ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ודה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , דה מרקר
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אגרות, הפרת החוק והנהלים, חוק חופש המידע, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק התחרות הכלכלית, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 16534-01-16 הצדדים – מר אבי מיכאלי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 30.06.2021 תקציר – עניין התביעה בטענה שהמשיבה גבתה ממבוטחיה, אשר ביקשו לשנות או להגדיל את הכיסוי הביטוחי בפוליסה קיימת, לאחר ה1 לחודש, סכום מלא על כל החודש למרות שבפועל הפוליסה החדשה/הרחבת הפוילסה הקיימת החלה לפעול בתאריך מאוחר יותר ב"כ המבקש – איילת רייך מיכאלי, עו"ד ב"כ המשיבה – עידו חיטמן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב וכלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אגרות, הפרת החוק והנהלים, חוק חופש המידע, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק התחרות הכלכלית, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח
הסכם פשרה | הוט

הסכם פשרה | הוט

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה לפי חוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 42177-09-15 הצדדים – מירה קטריבס נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום – 09.08.2021 תקציר – טענת המבקשת, כי הוט גובה מלקוחותיה תשלום עבור שימוש בשירות רשת ביתית המאפשר שימוש בנתב אותו מספקת החברה כנתב אלחוטי, וזאת בניגוד לחוק התקשורת ב"כ המבקש – עו"ד קובי קול ב"כ המשיבה – פישר ושות' עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ו