הפרת החוק והנהלים | הסכמי פשרה בישראל

הפרת החוק והנהלים

הסכם פשרה | חברת הממידיון

הסכם פשרה | חברת הממידיון

ת"צ – 12448-07-19 הצדדים – אביב חיים נ׳ מימדיון בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 07.07.2021 תקציר – טענת המבקש היא שחברת המימדיון לא מנעה עישון בשטח פארק המים שהיא מפעילה בהתאם להוראות חוק מניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון ב"כ המבקש – עומר פיינטוך, עורך דין ב"כ המשיבה – הלה פלג, עורכת דין המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | קופיקס

הסכם פשרה | קופיקס

ת"צ – 23869-01-20 הצדדים – פסח זקס נ' קופיקס גרופ בע"מ תאריך פרסום – 05.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שמפעילה, וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות. ב"כ המבקש – עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה"ד מיכל גולדהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
הסדר פשרה | כלל ביטוח

הסדר פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 37348-03-19 הצדדים –גב' נתנאל לוטם וגב' נועה סנדס נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – עניין התובענה בפרקטיקה אשר היתה נהוגה אצל המשיבה, לפיה בשיחה טלפונית עם מוקד המכירות של המשיבה- משווקת למבוטח הן פוליסת נסיעות לחו"ל ופוליסת תאונות אישיות, כאשר צירוף המבוטח לביטוח תאונות אישיות נעשה ללא ידיעתו וללא הסכמתו. ב"כ המבקשות – עוה"ד יעקב לנגה ב"כ המשיבה – עוה"ד רוית קורן-פרי המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 16534-01-16 הצדדים – מר אבי מיכאלי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 30.06.2021 תקציר – עניין התביעה בטענה שהמשיבה גבתה ממבוטחיה, אשר ביקשו לשנות או להגדיל את הכיסוי הביטוחי בפוליסה קיימת, לאחר ה1 לחודש, סכום מלא על כל החודש למרות שבפועל הפוליסה החדשה/הרחבת הפוילסה הקיימת החלה לפעול בתאריך מאוחר יותר ב"כ המבקש – איילת רייך מיכאלי, עו"ד ב"כ המשיבה – עידו חיטמן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב וכלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
הסכם פשרה | מגדנית מרציפן

הסכם פשרה | מגדנית מרציפן

ת"צ – 49320-12-19 הצדדים – ליאור ידעי נ׳ מגדנית מרציפן תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה לאי הפחתת משקל האריזה ברכישת מאפים במשקל, המהווה הפרת הדין. ב"כ המבקש – אסף גל, עו״ד ב"כ המשיבה – מוטי גנץ, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | קל אוטו

הסכם פשרה | קל אוטו

ת"צ – 48906-05-19 הצדדים – גב' אנאל טרגין ומר אריאל עמרם נ' קל אוטו שירותי מימון בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר –  עניין התובענה בטענה כי קל אוטו מעבירה באיחור את הבעלות על הרכבים שהיא מוכרת ובכך מפרה את הוראות חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב- המחייב העברת בעלות בתוך 6 ימי עבודה, כמו כן, מפרה את הסכם המכירה שבינה לבין לקוחותיה- הקובע הערת בעלות בתוך 45 ימי עבודה. ב"כ המבקשים – לירון פרמינגר עו"ד ב"כ המשיבה – אוריאל מוזס, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסדר פשרה | נ.ק.ש בע״מ

הסדר פשרה | נ.ק.ש בע״מ

הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 42798-12-20 הצדדים – מורן מרימה נ׳ קב׳ נ.ק.ש בע״מ תאריך פרסום – 12.09.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את הוראות חוק התקשורת בכך שלא נתנה לנמענים אפשרות הסרה כנדרש ונמנעה מלציין את שמה ואת דרכי יצירת הקשר עימה לצורך מתן הודעת סירוב ב"כ המבקש – עו״ד, תום שנפ ב"כ המשיבה –עו״ד, איגור גילביץ׳ המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה
שפיר

תובענה ייצוגית שפיר מבנים תעשיות (2002) בע"מ [4/11/2019]

ת"צ - 21935-06-12 תאריך פרסום - 4.11.2019 תקציר - המבקש טוען כי המשיבה שפיר מייצרת ומשווקת בטון בחוזק נמוך מהנדרש בתקן ישראלי 118. בית המשפט דחה את הבקשה לאישור תובענה וכן את תביעתו האישית, משום לא הוכח כי המשיבה הפרה באופן שיטתי את הוראות תקן 118 או הטעתה את לקוחותיה. ב"כ המבקש: עו"ד יוכי גלבוע, עו"ד טל רכניץ ב"כ המשיבה: עו"ד אוריאל פרינץ ועדי שלמה ממרד ש. הורביץ ושות'

קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה
הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 9830-08-17 הצדדים – לירון מוסקוביץ ואח׳ נ׳ קרסו מוטורס בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – עניינה של בקשת האישור בטענה שלפיה בתיבות הילוכים המותקנות ברכבי Nissan Juke משנות הייצור 2012-2010 קיימת תקלה סדרתית שכתוצאה ממנה משמיעה תיבת ההילוכים רעשים בלתי נסבלים ולא ניתן לעשות בה עוד שימוש. עוד נטען שלמרות שהמשיבות ידעו על אודות הפגם, הן לא הכירו בו באופן רשמי ולא פיצו את לקוחותיהן. ב"כ המבקש – אמיר ישראלי, עו״ד ב"כ המשיבה – צמח שניידר ושות׳, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים
הסכם פשרה | ידיעות אינטרנט

הסכם פשרה | ידיעות אינטרנט

הודעה  לפי 25(א)(4) לחוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 1715-02-15 הצדדים – ויקטור עטייה נ׳ ידיעות אחרונות אינטרנט תאריך פרסום – 12.12.2021 תקציר –  בטענות לפיהן המשיבה מקדמת ומפרסמת את עניניהם של גורמים מסחריים באמצעות תכנים שיווקיים באתר ynet ללא גילוי נאות כנדרש בחוק הגנת הצרכן ב"כ המבקש – עו"ד שרון ענבר מטלון וטלי לופו ב"כ המשיבה – עו"ד ת.גליק ו-ש.בריק חיימוביץ' המודעה פורסמה בעיתון הארץ בעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

הודעה לעיתונות בדבר מתן פסק דין בהתאם לחוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 54603-05-15 הצדדים – רון רולנד טנה נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 2.9.2021 תקציר – בטענה כי פוליסה לביטוח חיים קבוצתית שנערכה בין עמותת גמלאי קרן פנסיה "נתיב" דרום ומרכז לבין כלל חברה לביטוח בע"מ, בוטלה שלא כדין, תוך גרימת נזק למבוטחיה. ב"כ המבקש – האני טנוס, עו"ד ב"כ המשיבה – אביאל פלינט, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון הארץ ובעיתון אל סינארה נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה
הסכם פשרה | אלבר

הסכם פשרה | אלבר

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 18491-09-20 הצדדים – סכימה - הדרכה מולטימדיה בע״מ נ׳ אלבר ציי רכב בע״מ תאריך פרסום – 08.11.2021 תקציר – בטענה כי לקוחות עסקאות ליסינג של המשיבה, אשר רכבם נגנב או אבד אובדן גמור (טוטאל לוס) נדרשו לשלם דמי השתתפות למשיבה בגין כך ב"כ המבקש – עו״ד עילי ממן ב"כ המשיבה – עו״ד אסף לוין המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | מאפיית אלומות

הסדר פשרה | מאפיית אלומות

ת"צ – 9424-01-20 הצדדים – סטפאי גטהון נ׳ מאפיית אלומות בע״מ תאריך פרסום – 01.06.2021 תקציר – אי תשלום פנסיה לעובדי החברה והפרשי שעות נוספות שהולנו מהם, כמו כן ימי חופשה, מחלה, חגים, משמרות לילה וכל זכות סוציאלית המגיעה לעובד ונמנעה ממנו ע״י המעסיק ב"כ המבקש – עוה״ד משה וקרט ב"כ המשיבה – עו״ד אפרת שבתאי המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסכם פשרה | בנק לאומי

הסכם פשרה | בנק לאומי

ת"צ –  62687-09-17 הצדדים – חריש ואח׳ נ׳ בנק לאומי לישראל בע״מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – בטענה כי בגין ״פעולה ע״י פקיד המבוצעת בחשבון עו״ש ע״י צד ג׳ הבנק גובה עמלה במזומן מצד ג׳ וזאת שלא כדין, בנוסף, בגין אותה פעולה גובה עמלה נוספת ״פעולה בערוץ ישיר״ מחשבון הבנק בו בוצעה הפעולה, ום זאת שלא כדין. המבקשות טוענות שכתוצאה מכך הבנק גובה שתי עמלות בגין שירות אחד, בניגוד להוראות התעריפון המלא. ב"כ המבקש – שפיק רפול, עו״ד ב"כ המשיבה – שרון לובצקי-הס, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות
, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות,
<strong>הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית</strong> ת"צ – 68353-10-18 הצדדים – מתן דור נ׳ חוף שלוותה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 10.11.2021 תקציר – בטענה כי המשיבים לא פעלו כדין כאשר שלחו לחברי הקבוצה מסר פרסומי ללא הסכמתם, וללא פרטים ליצירת קשר בניגוד לחוק התקשורת ב"כ המבקש – אייל אבידן, עו״ד ב"כ המשיבה – אורן בן יאיר, עו״ד, עידן איידן, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/yediot/">בעיתון ידיעות אחרונות</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/israelhayom/">בעיתון ישראל היום</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | חוף שלוותה

, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות,
<strong>הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית</strong> ת"צ – 68353-10-18 הצדדים – מתן דור נ׳ חוף שלוותה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 10.11.2021 תקציר – בטענה כי המשיבים לא פעלו כדין כאשר שלחו לחברי הקבוצה מסר פרסומי ללא הסכמתם, וללא פרטים ליצירת קשר בניגוד לחוק התקשורת ב"כ המבקש – אייל אבידן, עו״ד ב"כ המשיבה – אורן בן יאיר, עו״ד, עידן איידן, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/yediot/">בעיתון ידיעות אחרונות</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/israelhayom/">בעיתון ישראל היום</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | חוף שלוותה

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 68353-10-18 הצדדים – מתן דור נ׳ חוף שלוותה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 10.11.2021 תקציר – בטענה כי המשיבים לא פעלו כדין כאשר שלחו לחברי הקבוצה מסר פרסומי ללא הסכמתם, וללא פרטים ליצירת קשר בניגוד לחוק התקשורת ב"כ המבקש – אייל אבידן, עו״ד ב"כ המשיבה – אורן בן יאיר, עו״ד, עידן איידן, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, "דואר זבל", הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות
, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים,
ת"צ – 24916-09-18 הצדדים – כהן ששון הרצל נ׳ אפקון בקרה ואוטומציה בע״מ, חברת דורות מגופי פיקוד ובקרה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 29.03.2021 תקציר – בטענה לפיה המשיבות התקינו אצל עשרות בתי אב בישראל מדי מים מסוימים אשר אינם עומדים בתקנים הרלוונטיים בניגוד דין. ב"כ המבקש – רנן גרשט, עו״ד ב"כ המשיבה – חגית בלייברג, עו״ד, אייל נחשון, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/maariv-haboker/">בעיתון מעריב הבוקר</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | אפקון

, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים,
ת"צ – 24916-09-18 הצדדים – כהן ששון הרצל נ׳ אפקון בקרה ואוטומציה בע״מ, חברת דורות מגופי פיקוד ובקרה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 29.03.2021 תקציר – בטענה לפיה המשיבות התקינו אצל עשרות בתי אב בישראל מדי מים מסוימים אשר אינם עומדים בתקנים הרלוונטיים בניגוד דין. ב"כ המבקש – רנן גרשט, עו״ד ב"כ המשיבה – חגית בלייברג, עו״ד, אייל נחשון, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/maariv-haboker/">בעיתון מעריב הבוקר</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | אפקון

ת"צ – 24916-09-18 הצדדים – כהן ששון הרצל נ׳ אפקון בקרה ואוטומציה בע״מ, חברת דורות מגופי פיקוד ובקרה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 29.03.2021 תקציר – בטענה לפיה המשיבות התקינו אצל עשרות בתי אב בישראל מדי מים מסוימים אשר אינם עומדים בתקנים הרלוונטיים בניגוד דין. ב"כ המבקש – רנן גרשט, עו״ד ב"כ המשיבה – חגית בלייברג, עו״ד, אייל נחשון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, "דואר זבל", הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים
, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים,
<strong>הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית</strong> ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח׳ נ׳ ישראייר תעופה ותיירות בע״מ תאריך פרסום – 26.10.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיסה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה ותקנות שירותי תעופה ב"כ המבקש – דוד מזרחי, עו״ד רון סולן, עו״ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv-haboker/">בעיתון מעריב הבוקר</a>, <a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%9f-%d7%93%d7%94-%d7%9e%d7%a8%d7%a7%d7%a8/">בעיתון דה מרקר</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | ישראייר

, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים,
<strong>הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית</strong> ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח׳ נ׳ ישראייר תעופה ותיירות בע״מ תאריך פרסום – 26.10.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיסה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה ותקנות שירותי תעופה ב"כ המבקש – דוד מזרחי, עו״ד רון סולן, עו״ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv-haboker/">בעיתון מעריב הבוקר</a>, <a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%9f-%d7%93%d7%94-%d7%9e%d7%a8%d7%a7%d7%a8/">בעיתון דה מרקר</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | ישראייר

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח׳ נ׳ ישראייר תעופה ותיירות בע״מ תאריך פרסום – 26.10.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיסה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה ותקנות שירותי תעופה ב"כ המבקש – דוד מזרחי, עו״ד רון סולן, עו״ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקרבעיתון גלובס ובעיתון דה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, "דואר זבל", הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים
, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה,
ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח' נ' ישראייר תעופה ותיירות בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה לפיה הנתבעת לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיפה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ב"כ המבקשת – דוד מזרחי, עו"ד, רון סולן, עו"ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו"ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%9f-%d7%93%d7%94-%d7%9e%d7%a8%d7%a7%d7%a8/" data-rich-text-format-boundary="true">דה מרקר</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | ישראייר

, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה,
ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח' נ' ישראייר תעופה ותיירות בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה לפיה הנתבעת לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיפה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ב"כ המבקשת – דוד מזרחי, עו"ד, רון סולן, עו"ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו"ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%a1/">בעיתון גלובס</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%9f-%d7%93%d7%94-%d7%9e%d7%a8%d7%a7%d7%a8/" data-rich-text-format-boundary="true">דה מרקר</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | ישראייר

ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח' נ' ישראייר תעופה ותיירות בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה לפיה הנתבעת לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיפה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ב"כ המבקשת – דוד מזרחי, עו"ד, רון סולן, עו"ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ודה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , דה מרקר
קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, "דואר זבל", הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה
, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח,
ת"צ – 56157-12-12 הצדדים – רחל ויסבורד נ׳ הראל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – לטענת המבקשת, חברת הראל משערכת את גמלת הסיעוד החודשית המשולמת על ידה למבוטחיה בהתאם למדד הידוע באחד בחודש התשלום במקום להצמיד את הסכום המשולם למדד הידוע במועד התשלום בכך מחסירה מדד אחד וזאת בניגוד לדין, בנוסף נטען כי בניגוד להוראות הפוליסה, מצמידה את גמלת הסיעוד החודשית למדד בסיס המאוחר בחודשיים מהמדד הקבוע בפוליסה. ב"כ המבקש – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-1]">הסכם פשרה | הראל חברה לביטוח

, הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח,
ת"צ – 56157-12-12 הצדדים – רחל ויסבורד נ׳ הראל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – לטענת המבקשת, חברת הראל משערכת את גמלת הסיעוד החודשית המשולמת על ידה למבוטחיה בהתאם למדד הידוע באחד בחודש התשלום במקום להצמיד את הסכום המשולם למדד הידוע במועד התשלום בכך מחסירה מדד אחד וזאת בניגוד לדין, בנוסף נטען כי בניגוד להוראות הפוליסה, מצמידה את גמלת הסיעוד החודשית למדד בסיס המאוחר בחודשיים מהמדד הקבוע בפוליסה. ב"כ המבקש – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה <a href="https://www.7724.co.il/maariv/">בעיתון מעריב</a> ו<a href="https://www.7724.co.il/haaretz/">בעיתון הארץ</a> <a href="https://www.7724.co.il/" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.7724.co.il/&source=gmail&ust=1612000153813000&usg=AFQjCNGEy48geQmraI7o2ZZstT5Xl6Iqmg">נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון</a>" data-rel="iLightbox[gallery-newspaper-cat-2]">הסכם פשרה | הראל חברה לביטוח

ת"צ – 56157-12-12 הצדדים – רחל ויסבורד נ׳ הראל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – לטענת המבקשת, חברת הראל משערכת את גמלת הסיעוד החודשית המשולמת על ידה למבוטחיה בהתאם למדד הידוע באחד בחודש התשלום במקום להצמיד את הסכום המשולם למדד הידוע במועד התשלום בכך מחסירה מדד אחד וזאת בניגוד לדין, בנוסף נטען כי בניגוד להוראות הפוליסה, מצמידה את גמלת הסיעוד החודשית למדד בסיס המאוחר בחודשיים מהמדד הקבוע בפוליסה. ב"כ המבקש – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, הפרת החוק והנהלים, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, פגיעה באוטונומיה, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כלל חברה לביטוח, נזק ממוני, פנסיה, קרן פנסיה, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, דמי חגים, דמי חופשה, דמי מחלה, הפרשי פנסיה, הפרת החוק והנהלים, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בנק לאומי, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, "דואר זבל", הגנת הצרכן, הודעות פרסום, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק התקשורת, מסרונים, פרטיות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, מכון התקנים, מתקני מים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פיצויים, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח