הטעיה והתנהלות שלא בתום לב | הסכמי פשרה בישראל

הטעיה והתנהלות שלא בתום לב

הסדר פשרה | א.ל.מ

הסדר פשרה | א.ל.מ

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 48633-01-21 הצדדים – אמיר אור נ׳ א.ל.מ סחר 2000 בע״מ ופי אלף שותפות מוגבלת תאריך פרסום – 22.09.2021 תקציר – טענות המבקש להטעית גולשי אתר פי אלף בכל הנוגע לפרסום מחיר קודם במכירה מיוחדת, היות שמדובר היה, לטענת המבקש, במחיר קודם מוטעה, בניגוד להוראות סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן ב"כ המבקש – יוחי גבע, עו"ד ב"כ המשיבה – מיכל גולדהר, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | מנורה מבטחים

הסכם פשרה | מנורה מבטחים

ת"צ – 31841-03-16 הצדדים – מר אבי מיכאלי נ' מנורה מבטחים ביטוח בע"מ תאריך פרסום – 21.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה, גבתה, כביכול, ממבוטחיה בפוליסת ביטוח מבנה ויתכן גם שבפוליסות נוספות- אשר ביקשו לבצע שינוי בפוליסה או להגדילה, תשלומים מוגדלים מתחילת חודש הבקשה, אך לא סיפקה את הכיסוי הביטוח בזמן זה (מתחילת החודש עד לרגע בקשת שינוי/ הרחבת הפוליסה. ב"כ המבקש – עוה"ד איילת רייך מיכאלי ב"כ המשיבה – עידו חיטמן, עו"ד המודעה פורסמה בידיעות אחרונות ובגלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | פרוקטנר אנד גמבל

הסכם פשרה | פרוקטנר אנד גמבל

הודעה לפי סעיפים 18(ג) ו-25 לחוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 3181-08-18 הצדדים – סיתוונית עינב נ׳ פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ.די.או. בע״מ תאריך פרסום –  24.11.2021 תקציר – בטענת המבקשת כי לצרכני המשיבה נגרם נזק בשל הטעייתם ביחס למוצר ״לנור כדוריות בושם״ כאשר שווק על ידם תחת הפרסו ״מהפכה בעולם מרככי הכביסה בעוד שהמוצר הוא מבשם כביסה ולא מרכך. ב"כ המבקש – עו״ד, נזאר טנוס ב"כ המשיבה – עו״ד, יוחאי שלף המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | סמסונג

הסכם פשרה | סמסונג

ת"צ– 17854-11-15 הצדדים – יעקובסון ואח׳ נ׳ סקיילקס וסמסונג אלקטרוניקס בע״מ תאריך פרסום- 12.03.21 תקציר – המבקטים טוענים לכך שהמשיבה התנתה את שירותי האחריות למוצריה בכך שהלקוח יתקן ליקויים אחרים שאינם באחריות, כמו כן, הפקיעו אחריות ממכשירים שטופלו במעבדה בלתי מורשית. ב"כ המבקש – עו״ד אורי פלד ב"כ המשיבה – ליפא מאיר ושות׳ המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
תובענה ייצוגית | נתיב 2

תובענה ייצוגית | נתיב 2

הודעה בדבר פסק דין המאשר הסדר פשרה בתובענה ייצוגית  ת"צ – 19958-04-20 הצדדים – Michael Balbaguen נ' נתיב 2 בע"מ תאריך פרסום – 13.2.2022 תקציר – בטענה כי עבור כל עובדי הנתבעת הזרים לא הופרשו עבורם הפרשות פנסיוניות כדין בגין 6 החודשים הראשונים לעבודתם, זאת בניגוד לתקנות ב"כ המבקש –  יצחק הורוביץ, עו"ד ב"כ המשיבה – אילן וינדר, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
הסכם פשרה | שמן משאבי נפט וגז

הסכם פשרה | שמן משאבי נפט וגז

הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית ת"צ – 54160-07-17, 13948-08-15 הצדדים – ז'ולטי, נחמני ואח' נ' שמן משאבי נפט וגז בע"מ ואח' תאריך פרסום – 20.07.2021 תקציר – לטענת המבקשים, המשיבה הטעתה אותם ופעלה באי גילוי מכוון על מצבו האמיתי של הקידוח והסתירה נתונים מהותיים מהציבור, הטעיה זו הובילה לרכישת מניות החברה כאשר הסתמכו על פרסומי ודיווחי המשיבים. ב"כ המבקש – עו"ד יצחק אבירם, עו"ד שחר בן מאיר ב"כ המשיבה –עו"ד צבי אגמון, עו"ד דרור סברנסקי, עו"ד נסי אנג'ל-כץ המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסדר פשרה | סלקום

הסדר פשרה | סלקום

הודעה בדבר אישור תובענה ייצוגית ובדבר הרחבת הקבוצה ת"צ – 73252-01-18 הצדדים – טמיר ואח' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום – 19.01.2022 תקציר –  בטענה כי לקוחות סלקום שהצטרפו לתכנית ״סלקום טריפל״ וקיבלו הטבה של השכרת ממירים נוספים ללא חיוב- חויבו בתשלום בגין השכרת הממירים הנוספים בתום תקופת ההטבה, מבלי שניתנה להם הודעה על מועד סיום ההטבה. ב"כ המבקש –  עו"ד שלומי מושקוביץ ב"כ המשיבה – חניטל בלינסון-נבון, ליאור גלברד, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון גלובס ובעיתון אל סינארה נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הסדר פשרה | קרסו מוטורס

הודעה על בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 9830-08-17 הצדדים – לירון מוסקוביץ ואח׳ נ׳ קרסו מוטורס בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – עניינה של בקשת האישור בטענה שלפיה בתיבות הילוכים המותקנות ברכבי Nissan Juke משנות הייצור 2012-2010 קיימת תקלה סדרתית שכתוצאה ממנה משמיעה תיבת ההילוכים רעשים בלתי נסבלים ולא ניתן לעשות בה עוד שימוש. עוד נטען שלמרות שהמשיבות ידעו על אודות הפגם, הן לא הכירו בו באופן רשמי ולא פיצו את לקוחותיהן. ב"כ המבקש – אמיר ישראלי, עו״ד ב"כ המשיבה – צמח שניידר ושות׳, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים
הסכם פשרה | גינדי

הסכם פשרה | גינדי

הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית ת"צ – 34500-08-18 הצדדים – תומר רון נ׳ בנייני א. זיתוני 2002 בע״מ ומשה ויגאל גינדי פרוייקטים בע״מ תאריך פרסום – 14.10.2021 תקציר – בטענת המבקשים כי בשונה ממחיר הדירות המפורסם, בפועל, גבו המשיבות סכומים הגבוהים באלפי שקלים בשל אופן הצמדת סכום התמורה למדד תשומות הבנייה. על המשיבות היה להצמיד את התשלום למדד הנכון והעדכני ליום התשלום, בעוד בפועל הן הצמידו את התשלומים ששילמו רוכשי הדירות במחצית הראשונה של כל חודש למדד שעוד טרם פורסם במועד התשלום בפועל. ב"כ המבקש – מיכאל פטרמן, עו״ד, אלרן שפירא בר-אור, עו״ד ב"כ המשיבה – עו"ד, דניאל בר לב המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה
הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 63423-02-20 הצדדים –  אורי היימן נ' כלבו חצי חינם בע"מ ואסם השקעות בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבות הטעו את משתתפי ההגרלה בכל הקשור לסיכויי הזכייה ולסוג הפרסים שיחולקו ב"כ המבקש – עו"ד עילי מימן ב"כ המשיבה – משרד עו"ד יעקב שפיגלמן ושות' המודעה פורסמה  בעיתון גלובס ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים
תובענה ייצוגית | רב בריח

תובענה ייצוגית | רב בריח

קריאה להשתתפות בהליך הגדת בקשה לאישור הגשת תובענה ייצוגית  ת"צ –  טרם הצדדים – עמותת נציגי הציבור נ׳ רב בריח תעשיות בע"מ תאריך פרסום – 7.4.2022 תקציר – בטענה כי המשיבה לא חשפה בתשקיף את נתוני רווחיה מספר חודשים, בשעה שעברה מרווח להפסד, מידע מהותי ביותר למשקיעים, שחובה לגלותו מכוח הדין. בנוסף, הפרה את הוראות רשות ניירות ערך בנוגע לחובה לפרסם נתונים לא סקורים ולא גילתה למשקיעים אודות הוראת הרשות. כתוצאה מהסתרת המידע הנ״ל נגרם נזק למשקיעי החברה, כאשר שערי מניית החברה נפלו בחדות במספר מועדים. ב"כ המבקש – עו"ד, שלומי מושקוביץ ב"כ המשיבה – טרם המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך
הסכם פשרה | אלבר

הסכם פשרה | אלבר

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 18491-09-20 הצדדים – סכימה - הדרכה מולטימדיה בע״מ נ׳ אלבר ציי רכב בע״מ תאריך פרסום – 08.11.2021 תקציר – בטענה כי לקוחות עסקאות ליסינג של המשיבה, אשר רכבם נגנב או אבד אובדן גמור (טוטאל לוס) נדרשו לשלם דמי השתתפות למשיבה בגין כך ב"כ המבקש – עו״ד עילי ממן ב"כ המשיבה – עו״ד אסף לוין המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | גל שירותי חניה

הסדר פשרה | גל שירותי חניה

ת"צ –  51968-11-19 הצדדים – בצלאל נדב נ' גל שירותי חניה בע"מ תאריך פרסום – 19.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מפרסמת מחיר אחיד לחניון לילה אך בפועל מחייבת לפי שעה או לפי המחיר מקסימלי יומי/אובדן כרטיס. ב"כ המבקש – עו"ד, יעקב שדה ועו"ד, יוני פולק ב"כ המשיבה – עו"ד רפאל בייפוס המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים
הסכם פשרה | פסיפיק

הסכם פשרה | פסיפיק

ת"צ – 31661-10-20 הצדדים – שלמה יאיר כץ נ' פסיפיק רכב ותחבורה בע"מ תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענה כי המשיבה (1) נוקבת במחירים שאינם  "המחיר הכולל" כהגדרת מונח זה בחוק הגנת הצרכן, בהסכמים עם לקוחותיה (2) מחייבת לקוחות שהתקשרו עמה ב"עסקאות מתמשכות" בהודעה מוקדמת בת 30 יום לפני סיום מוקדם של העסקה בניגוד לחוק אשר קובע הודעה מוקדמת של עד 3 ימי עסקים. ב"כ המבקש – משה רוזנפלד, עו"ד ב"כ המשיבה –  אוריאל מוזס, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד
הסכם פשרה | סלקום

הסכם פשרה | סלקום

ת"צ – 60922-01-20 הצדדים – דניאל נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום – 24.05.2021 תקציר – בטענה כי החברה הציעה חבילה ללקוחותיה במסגרת "מבצע בחירות אפריל 2019" בתעריף קבוע לכל החיים ולמרות זאת עדכנה את מחיר החבילה מספר חודשים לאחר מכן. ב"כ המבקש – יצחק אבירם, עו"ד ב"כ המשיבה – חניטל בלינסון נבון, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלקום, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, רשלנות
הסכם פשרה | איסתא

הסכם פשרה | איסתא

ת"צ – 70206-11-18 הצדדים – הראל ברק נ' איסתא ישראל בע"מ תאריך פרסום – 25.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה לפיה המשיבה הטעתה לקוחות שרכשו חבילת טיסה ומלון מבלי ליידע אותם מה סכום העסקה הסופי, כך שנאלצו לשלם תשלום כספי נוסף במלון- resort fee ב"כ המבקש – ליאור להב, עו"ד ב"כ המשיבה – שלומי ברדוגו, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונותבעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלקום, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | שידורי קשת

הסכם פשרה | שידורי קשת

הודעה על הגשת הסדר פשרה  ת"צ – 43879-10-21 הצדדים – אלעד הירש נ׳ שידורי קשת בע"מ תאריך פרסום – 24.4.2022 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה מספר הוראות חוק בכך שגבתה מלקוחות שהתקשרו עמה לאספקת שירותי תוכן אודיו-ויזואלי, תשלום קבוע ואחיד בגין מנוי מתחדש בתשלום חודשי, גם בחודש האחרון למנוי במקרה שהלקוח בוחר לסיים את ההתקשרות עימה במועד שחל במהלכו של מחזור החיוב ולא בסיומו. גבתה כספים עבור מחזור חיוב חודשי מלא ולא באופן יחסי, על אף שהלקוחות ביקשו לנתק את השירות במהלכו של חודש מסוים. ב"כ המבקש – עו"ד, ליאור חאיק ב"כ המשיבה – עו״ד, מוטי ארד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ידיעות אחרונות נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלקום, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | פסיפיק רכב ותחבורה 31661-10-20

הסכם פשרה | פסיפיק רכב ותחבורה 31661-10-20

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה  ת"צ – 31661-10-20 הצדדים – שלמה יאיר כץ נ' פסיפיק רכב ותחבורה בע"מ תאריך פרסום – 11.5.2022 תקציר – בטענה כי המשיבה מטעה את צרכניה כאשר נוקבת במחיר שאינו ״המחיר הכולל״ בהסכמים עמם, כמו כן, מחייבת לקוחות שהתקשרו עמה ב"עסקאות מתמשכות" בהודעה מוקדמת בת 30 יום לפני סיום מוקדם של העסקה בניגוד לחוק אשר קובע הודעה מוקדמת של עד 3 ימי עסקים. ב"כ המבקש – משה רוזנפלד, עו"ד ב"כ המשיבה – אוריאל מוזס, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלקום, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, קיפוח בחוזה אחיד
הסכם פשרה | אל-על 54661-02-19

הסכם פשרה | אל-על 54661-02-19

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסכם פשרה לפי חוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 54661-02-19 הצדדים – גב׳ אלמוג לב נ׳ מדינת ישראל ואל-על תאריך פרסום – 27.4.2022 תקציר – בטענה כי העובדים בתפקיד ע. קב״ט אשר הועסקו אצל המשיבה והתפטרו מעבודתם בטרם הסתיימה תקופת ההתחייבות עליה חתמו עם תחילת עבודתם, חוייבו לשלם על תקופת הכשרתם ב"כ המבקשת – קלעי-רוזן ושות' ב"כ המשיבות –  עוה"ד אוהד גלעדי ורוני איטח גנט, עוה״ד דניאל פסי המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי ניקיון, פרסומות, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרשי פנסיה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, השקעות, חוק החברות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, ניירות ערך, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזיקין, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, נזקי רעש, רכבים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח,