הטעיה והתנהלות שלא בתום לב | הסכמי פשרה בישראל

הטעיה והתנהלות שלא בתום לב

הסכם פשרה | אחים סגל

הסכם פשרה | אחים סגל

ת"צ – 40158-09-17 הצדדים – גב' אורלי בהט נ' כרמי צבי אחים סגל בע"מ תאריך פרסום – 13.07.2021 תקציר – עניין התביעה בטענה כי מיץ הענבים שמשווק ע"י הנתבעת כ"תירוש מיץ ענבים טבעי" כמוצר שהוא 100% טבעי ומיוצר מ"מיץ ענבים בלבד", אך בפועל נוספה למשקאות תוספת חיצונית של סוכר לבן (סוכרוז) ותוך שהוסף ליין חומצה ציטרית בשיעור החורג מהמותר ע"פ הדין ב"כ המבקש – עו"ד איתן חיימוביץ ב"כ המשיבה – עו"ד אברהם מורל המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | מיקרוסופט

הסכם פשרה | מיקרוסופט

ת"צ – 13865-06-16 הצדדים – נוישטיין ואח׳ נ׳ מיקרוסופט ישראל בע״מ ואח׳ תאריך פרסום –  19.05.2021 תקציר – נטען כי המשיבות החליפו את מערכת ההפעלה המותקנת במחשבי המשתמשים למערכת הפעלת windows 10 ללא הסכמתם ב"כ המבקשים – נדב אפלבאום, עו״ד תומר אלדורף, עו״ד ב"כ המשיבה – אייל רועי שגיא, עו״ד דנה אמיר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | תנובה

הסכם פשרה | תנובה

ת"צ – 5663-09-18 הצדדים – מר ויקטור פדלון נ' תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בישראל בע"מ תאריך פרסום – 23.05.2021 תקציר – לפי המבקש, המשיבה פועלת בניגוד לחוק הגנת הצרכן ובפרט "איסור הטעיה" בכך שמשווקת מוצרים בעלי משקל שונה אריזות דומות אך בהיעדר סימון של המשקל השונה על פאת המוצר הגלויה לעיני הצרכן ב"כ המבקש – שרון ענבר-פדלון, עו"ד טלי לופו, עו"ד ב"כ המשיבה – תמר קרת, עו"ד אסף רצון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
הסדר פשרה | פועלים

הסדר פשרה | פועלים

ת"צ – 48536-12-17 הצדדים – מר אמוץ חורב נ׳ פועלים אי.בי.אי ניהול וחיתום בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 20.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי בדוחות החברה הוחסר מידע מהותי אודות שיתוף פעולה של החברה עם יועצי ההנפקות רפי ליפא וגל עמית ותוך שנטען כי לאחר השת״פ המוזכר לעיל נסחרו מניות החברה בשער גבוה משהיו נסחרות אלמלא האמור לעיל וכי בעקבות גילוי המידע, שהתפרסם מאוחר, לטענת המבקש, ירד שער המניה של החברה בצורה חדה ונגרם נזק לחברי הקבוצה המיוצגת ב"כ המבקש – עו״ד שלומי מושקוביץ עו״ד נתי פולינגר ב"כ המשיבה – עו״ד ירון אלכאוי עו״ד אהוד כצנלסון המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | יינות ביתן

הסכם פשרה | יינות ביתן

ת"צ – 28299-11-16 הצדדים – טל כרמי נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום –  21.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה חייבה את לקוחותיה במחירים גבוהים יותר בחשבונית לעומת המחיר שהוצג באתר בעת ההזמנה. ב"כ המבקש – עו"ד חגי קלעי, עו"ד, עו"ד אוהד רוזן ועו"ד חיה ארז ב"כ המשיבה –עו"ד, אשר אפריאט המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | גולן טלקום

הסכם פשרה | גולן טלקום

ת"צ – 51350-11-20 הצדדים – גב' רחל ערמון נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום – 14.06.2021 תקציר – התובעת טוענת כי הנתבעת גובה ממנה תשלום שלא כדין בגין שירות תא קולי, ללא הסכמתה, וכי היא גובה תשלום זה כברירת מחדל מכל מנוי חדש או קיים בעת ביצוע החלפת חבילה. ב"כ המבקש – עו"ד רועי בכר ב"כ המשיבה – עו"ד תמיר כהנוב המודעה פורסמה בעיתונים גלובס והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | מיקרוסופט

הסכם פשרה | מיקרוסופט

ת"צ – 23621-04-18 הצדדים – בן סימון נ׳ Microsoft Corporation תאריך פרסום – 07.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבות לא עמדו בהוראת הדין בקשר למנויי שירות בתשלום שנתי, כיוון שחידשו את המנוי באופן אוטומטי בניגוד לדין, כמו כן, לא ניתן היה לבטל את המנוי ו/או לקבל החזר. ב"כ המבקש – גלית דליות, עו״ד ב"כ המשיבות – אייל רועי שגיא, עו״ד אריאלה אבלוב, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים
הסכם פשרה | זול ובגדול

הסכם פשרה | זול ובגדול

ת"צ – 9599-09-20 הצדדים – פרי נ' זול ובגדול בע"מ תאריך פרסום – 14.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה מוצר במבצע, כאשר בפועל פורסם המחיר הרגיל של המוצר, הטעתה את הלקוחות, לטענת המבקש הדבר גרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלתי ממוניים ב"כ המבקש – גולן נפתלי, עו"ד ב"כ המשיבה – קובי בלן-סימון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
הסכם פשרה | ד"ר פישר

הסכם פשרה | ד"ר פישר

ת"צ– 38462-02-17 הצדדים – הגב׳ אלינור כליפזאדה נ׳ ד״ר פישר וטיב טעם תאריך פרסום – 23.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבות מכרו ללקוחותיהן מגבונים במארז של 4 יחידות כאשר על האריזה צויין ״רביעייה במחיר מיוחד״ כאשר בפועל המוצר נמכר באותו מחיר ביחידים, וזאת בניגוד לחוק להגנת הצרכן ב"כ המבקשת – טלי לופו, עו״ד שרון ענבר פדלון, עו״ד ב"כ המשיבות – תמר קרת, עו״ד תמר בן ארי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום
הסכם פשרה | סמסונג

הסכם פשרה | סמסונג

ת"צ– 17854-11-15 הצדדים – יעקובסון ואח׳ נ׳ סקיילקס וסמסונג אלקטרוניקס בע״מ תאריך פרסום- 12.03.21 תקציר – המבקטים טוענים לכך שהמשיבה התנתה את שירותי האחריות למוצריה בכך שהלקוח יתקן ליקויים אחרים שאינם באחריות, כמו כן, הפקיעו אחריות ממכשירים שטופלו במעבדה בלתי מורשית. ב"כ המבקש – עו״ד אורי פלד ב"כ המשיבה – ליפא מאיר ושות׳ המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

ת"צ– 49091-02-15 הצדדים – מזרחי נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי במבצעי הנחות בשופרסל בהם ניתנת הטבה בקניית מוצר נוסף, כאשר נרכשים יותר מוצרים ממספר המוצרים עליהם חל המבצע, נתנה שופרסל את ההטבה על המוצר הזול ביותר, למרות שהיה עליה לתת אותה על המוצר הקרוב במחירו למוצר היקר שנרכש, דבר אשר מהווה הפרת ההסכם בין המשיבה ללקוחותיה ב"כ המבקש – דביר גליזר, עו״ד, גיא הרמלין, עו״ד, שי צוקרמן, עו״ד ב"כ המשיבה – דנה אמיר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים
הסכם פשרה | איפקס הנפקות

הסכם פשרה | איפקס הנפקות

ת"צ – 16652-04-16 הצדדים – מונרוב נ' איפקס תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי תשקיף ההנפקה של החברה כלל פרטים שונים ומטעים, וכי הנתבעת אחראית כלפי הקבוצה המיוצגת בגין נזקים שנגרמו להם בשל כך, ונדרשת לפצות את מחזיקי אגרות החוב בהתאם לחוק לניירות ערך. ב"כ המבקשת – עמית מנור, עו"ד ב"כ המשיבה – רענן קליר, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך
הסכם פשרה | ׳מאיר׳ חברה למכוניות

הסכם פשרה | ׳מאיר׳ חברה למכוניות

ת"צ – 14148-08-15 הצדדים – דבוש נ׳ ׳מאיר׳ חברה למכוניות ומשאיות בע״מ תאריך פרסום – 30.06.2021 תקציר – נטען לקיומם של פערים בין נתותני צריכת דלק הנמסרים ע״י היצרן ע״פ בדיקות מעבדה תקניות לבין צריכת הדלק המתקבלת לטענת המבקש בנהיגה בפועל בכלי הרכב על הכביש ב"כ המבקש – עו"ד, יאיר שפרן ב"כ המשיבה –עו"ד, רועי דלח המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דלק, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק אוויר נקי, סוכנות רכב
הסכם פשרה | ישרס השקעות

הסכם פשרה | ישרס השקעות

ת"צ – 54972-09-20 הצדדים – סטיבן ג'יי ברגר ואח' נ' ישרס חברה להשקעות בע"מ ואח' תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים כי המשיבות קיפחו כביכול את בעלי מניותיה על ידי כך שהחברה חדלה או נמנעה לשלם דיבידנדים לבעלי המניות, ואלו גם לא קיבלו כל הודעה על חלוקה או על זכותם לקבל דיבידנד. ב"כ המבקשים – עו"ד שחר בן מאיר ב"כ המשיבות – עו"ד אור בר-און גיל ועו"ד רחלי גיא המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דלק, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק אוויר נקי, סוכנות רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני
הסדר פשרה | שלמה ביטוח

הסדר פשרה | שלמה ביטוח

ת"צ – 47659-04-18 הצדדים – מיכאל בבר נ׳ ש. שלמה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 16.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה גובה ממבוטחיה דמי אשראי בשיעור העולה על המותר ע״פ דין. ב"כ המבקש – איל גולדנברג, עו״ד ב"כ המשיבה – דני כביר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דלק, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק אוויר נקי, סוכנות רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דלק, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק אוויר נקי, סוכנות רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח
הסדר פשרה | קידום ד.ש בע״מ

הסדר פשרה | קידום ד.ש. בע״מ

ת"צ – 2983-08-16 הצדדים – מר ששון ששון נ׳  קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע״מ תאריך פרסום – 08.06.2021 תקציר – עניין התובענה בהלוואות מימון לרכישת כלי רכב שהעמידה החברה ובמסגרתן חייבה את לקוחותיה בדמי גבייה חודשיים ע״ס 13 ש״ח ובתשלום חד פעמי של 1,765 שח, תשלומים אשר לא הוצגו ללקוחות במסגרת מסמכי ההלוואה ב"כ המבקש – בן ציון רזניק, עו״ד ב"כ המשיבה – יחיאל כשר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דלק, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק אוויר נקי, סוכנות רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הלוואות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | כלל ביטוח

הסדר פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 37348-03-19 הצדדים –גב' נתנאל לוטם וגב' נועה סנדס נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – עניין התובענה בפרקטיקה אשר היתה נהוגה אצל המשיבה, לפיה בשיחה טלפונית עם מוקד המכירות של המשיבה- משווקת למבוטח הן פוליסת נסיעות לחו"ל ופוליסת תאונות אישיות, כאשר צירוף המבוטח לביטוח תאונות אישיות נעשה ללא ידיעתו וללא הסכמתו. ב"כ המבקשות – עוה"ד יעקב לנגה ב"כ המשיבה – עוה"ד רוית קורן-פרי המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דלק, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק אוויר נקי, סוכנות רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הלוואות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | מגדנית מרציפן

הסכם פשרה | מגדנית מרציפן

ת"צ – 49320-12-19 הצדדים – ליאור ידעי נ׳ מגדנית מרציפן תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה לאי הפחתת משקל האריזה ברכישת מאפים במשקל, המהווה הפרת הדין. ב"כ המבקש – אסף גל, עו״ד ב"כ המשיבה – מוטי גנץ, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דלק, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק אוויר נקי, סוכנות רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הלוואות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין

הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין

ת"צ – 10221-02-15 הצדדים – הגב' כוכב זיס נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום – 26.05.2021 תקציר – המשיבה העסיקה עובדים בחברה על תקן אופטומטריסטים שאינם מורשים. עילות התביעה: הפרת חובות חקוקות בחוק העיסוק באופטומטריה, בחוק זכויות החולה, עילת הטעייה לפי חוק הגנת הצרכן רשלנות ועשיית עושר שלא במשפט, נזק לא ממוני, פגיעה באוטונומיה ב"כ המבקשת – עו"ד, שחר סקברר ועו"ד, נמרוד גרון ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקשורת, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, אגרות חוב, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, דלק, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק אוויר נקי, סוכנות רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מניות, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הלוואות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, רשלנות
הסכם פשרה | חברת שסטוביץ