הטעיה והתנהלות שלא בתום לב | הסכמי פשרה בישראל

הטעיה והתנהלות שלא בתום לב

הסכם פשרה | הפניקס

הסכם פשרה | הפניקס

ת"צ – 22047-02-18 הצדדים – קזיוף נ׳ הפניקס חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח, בפוליסת ביטוח חיים, גם לאחר פטירת המנוחה נעמי קזיוף ז״ל, כך עשו גם במקרים נוספים של מבוטחי החברה שנפטרו. ב"כ המבקש –  אלרן שפירא בר-אור, עו״ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | סמסונג

הסכם פשרה | סמסונג

ת"צ– 17854-11-15 הצדדים – יעקובסון ואח׳ נ׳ סקיילקס וסמסונג אלקטרוניקס בע״מ תאריך פרסום- 12.03.21 תקציר – המבקטים טוענים לכך שהמשיבה התנתה את שירותי האחריות למוצריה בכך שהלקוח יתקן ליקויים אחרים שאינם באחריות, כמו כן, הפקיעו אחריות ממכשירים שטופלו במעבדה בלתי מורשית. ב"כ המבקש – עו״ד אורי פלד ב"כ המשיבה – ליפא מאיר ושות׳ המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | מגדנית מרציפן

הסכם פשרה | מגדנית מרציפן

ת"צ – 49320-12-19 הצדדים – ליאור ידעי נ׳ מגדנית מרציפן תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה לאי הפחתת משקל האריזה ברכישת מאפים במשקל, המהווה הפרת הדין. ב"כ המבקש – אסף גל, עו״ד ב"כ המשיבה – מוטי גנץ, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | ד"ר פישר

הסכם פשרה | ד"ר פישר

ת"צ– 38462-02-17 הצדדים – הגב׳ אלינור כליפזאדה נ׳ ד״ר פישר וטיב טעם תאריך פרסום – 23.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבות מכרו ללקוחותיהן מגבונים במארז של 4 יחידות כאשר על האריזה צויין ״רביעייה במחיר מיוחד״ כאשר בפועל המוצר נמכר באותו מחיר ביחידים, וזאת בניגוד לחוק להגנת הצרכן ב"כ המבקשת – טלי לופו, עו״ד שרון ענבר פדלון, עו״ד ב"כ המשיבות – תמר קרת, עו״ד תמר בן ארי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | זול ובגדול

הסכם פשרה | זול ובגדול

ת"צ – 9599-09-20 הצדדים – פרי נ' זול ובגדול בע"מ תאריך פרסום – 14.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה מוצר במבצע, כאשר בפועל פורסם המחיר הרגיל של המוצר, הטעתה את הלקוחות, לטענת המבקש הדבר גרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלתי ממוניים ב"כ המבקש – גולן נפתלי, עו"ד ב"כ המשיבה – קובי בלן-סימון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | מיקרוסופט

הסכם פשרה | מיקרוסופט

ת"צ – 23621-04-18 הצדדים – בן סימון נ׳ Microsoft Corporation תאריך פרסום – 07.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבות לא עמדו בהוראת הדין בקשר למנויי שירות בתשלום שנתי, כיוון שחידשו את המנוי באופן אוטומטי בניגוד לדין, כמו כן, לא ניתן היה לבטל את המנוי ו/או לקבל החזר. ב"כ המבקש – גלית דליות, עו״ד ב"כ המשיבות – אייל רועי שגיא, עו״ד אריאלה אבלוב, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
הסכם פשרה | קינג סטור

הסכם פשרה | קינג סטור

ת"צ – 62242-07-20 הצדדים –דורית שכטר נ' אלמשהדאוי קינגסטור בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה, הציגה ומכרה מוצרים כ"גבינה" למרות שהם אינם עונים לסטנדרט החוקי להגדרת גבינה בדין, באופן שגרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלי ממוניים. ב"כ המבקש – עו"ד, גולן נפתלי ב"כ המשיבה – עו"ד, נסיב איוב המודעה פורסמה  בעיתון מעריב, בעיתון הארץ, בעיתון דה מרקר ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | שלמה ביטוח

הסדר פשרה | שלמה ביטוח

ת"צ – 47659-04-18 הצדדים – מיכאל בבר נ׳ ש. שלמה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 16.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה גובה ממבוטחיה דמי אשראי בשיעור העולה על המותר ע״פ דין. ב"כ המבקש – איל גולדנברג, עו״ד ב"כ המשיבה – דני כביר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | פסגות

הסכם פשרה | פסגות

ת"צ – 35374-10-16 הצדדים – ערן ועודד אסולין נ׳ פסגות קופות גמל ופנסיה בע״מ תאריך פרסום – 30.03.21 תקציר – בטענה כי במקרים בהם עמית בקופת הגמל היה מבוטח בפוליסת ביטוח חיים קבוצתי, מוטבים או יורשים, שהיו זכאים לקבל תגמולי ביטוח חיים לאחר פטירתו ניזוקו בשל כך שפסגות (או מי שקדם לה בניהול קופות הגמל) לא תבעה מחברת הביטוח לשלם לחשבון העמית המבוטח את תגמולי הביטוח ואף לא הביאה לידיעת המוטבים או היורשים את דבר קיומה של פוליסת חיים או דבר זכאותם לקבלת תגמולי ביטוח חיים ב"כ המבקש – עוה״ד דרור שלו, אבי סטוקהולם כהן ויעקב אנוך ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה
הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 63423-02-20 הצדדים –  אורי היימן נ' כלבו חצי חינם בע"מ ואסם השקעות בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבות הטעו את משתתפי ההגרלה בכל הקשור לסיכויי הזכייה ולסוג הפרסים שיחולקו ב"כ המבקש – עו"ד עילי מימן ב"כ המשיבה – משרד עו"ד יעקב שפיגלמן ושות' המודעה פורסמה  בעיתון גלובס ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

ת"צ– 49091-02-15 הצדדים – מזרחי נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי במבצעי הנחות בשופרסל בהם ניתנת הטבה בקניית מוצר נוסף, כאשר נרכשים יותר מוצרים ממספר המוצרים עליהם חל המבצע, נתנה שופרסל את ההטבה על המוצר הזול ביותר, למרות שהיה עליה לתת אותה על המוצר הקרוב במחירו למוצר היקר שנרכש, דבר אשר מהווה הפרת ההסכם בין המשיבה ללקוחותיה ב"כ המבקש – דביר גליזר, עו״ד, גיא הרמלין, עו״ד, שי צוקרמן, עו״ד ב"כ המשיבה – דנה אמיר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים
הסדר פשרה | גל שירותי חניה

הסדר פשרה | גל שירותי חניה

ת"צ –  51968-11-19 הצדדים – בצלאל נדב נ' גל שירותי חניה בע"מ תאריך פרסום – 19.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מפרסמת מחיר אחיד לחניון לילה אך בפועל מחייבת לפי שעה או לפי המחיר מקסימלי יומי/אובדן כרטיס. ב"כ המבקש – עו"ד, יעקב שדה ועו"ד, יוני פולק ב"כ המשיבה – עו"ד רפאל בייפוס המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים
הסכם פשרה | מגה

הסכם פשרה | מגה

ת"צ – 13664-05-18 הצדדים – ממן נ' מגה קמעונאות בע"מ תאריך פרסום – 03.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מציבה שלטי מכירה מיוחדת שאינם כוללים את הפרטים שעליה לציין ע"פ הדין, לרבות השמטת מחיר המוצר לפני המבצע, שיעור ההנחה שמקנה המבצע ותנאי המבצע. כמו כן מטעה את הצרכן לחשוב כי ההנחה חלה גם על מוצרים שאינם במבצע על ידי הצבת שלטי מבצע הדומים ויזואלית לשלטי המחיר הרגילים ב"כ המבקש – בן ארויה - וולף ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מחירים, מסעדנות, משקל, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מבצעים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, כרטיסי אשראי, סוכנות ביטוח, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חצי חינם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים, אי הצגת מחיר כולל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים