אתר אינטרנט (מקוון) | הסכמי פשרה בישראל

אתר אינטרנט (מקוון)

תובענה ייצוגית | עיריית אופקים

תובענה ייצוגית | עיריית אופקים

הודעה לפי סעיף 18(ג) לחוק תובענות ייצוגיות תשס״ו-2006  ת"צ – 74110-12-20 הצדדים – מר עדו קרת נ׳ עיריית אופקים תאריך פרסום – 22.2.2022 תקציר – בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בהתאם לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – שחר שושן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
הסכם פשרה | חברת חשמל

הסכם פשרה | חברת חשמל

ת"צ – 39644-04-20 הצדדים – מר יעקב זיגון נ' חברת חשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום – 05.05.2021 תקציר – בטענה לפיה מידע שהוזן באתר חברת החשמל, המכיל פרטי לקוחות שניסו להיכנס לאזור האישי, נחשף בשל מחדלי אבטחה של האתר ב"כ המבקש – עו"ד אור ירקוני ועו"ד אורי אלדר ב"כ המשיבה – עו"ד הדס בקל ועו"ד נטע פוליאק המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות  ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | יינות ביתן

הסכם פשרה | יינות ביתן

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בבקשה לאישור תובענה ייצוגית ת"צ – 16963-02-18 הצדדים – אייל סופר נגד מגה קמעונאות בע"מ תאריך פרסום – 7.12.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה מפרה את האמור בתקנות נגישות השירות וחוק שוויון הזדמנויות, בכך שלא התאימה את אתר האינטרנט בהתאם לתקן הקבוע בתקנות נגישות השירות. כמו כן, הפרה את תקנה 35א(א) לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות  ב"כ המבקש – עוה״ד יוסף-חי אביעזיז ונועה בן-אריה ב"כ המשיבה – עוה"ד נועם מחלב, קובי בר-און וענת מיטל שורץ המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסדר פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – ארביב נ׳ עיריית בני ברק תאריך פרסום – 13.09.2021 תקציר – עניין הטובענה בכך שאתר האינטרנט של עיריית בני ברק אינו מונגש לציבור עם מוגבלות בניגוד לאמור בחוק השוויון ב"כ המבקש –  יוסף חי אבי עזיז, עו״ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ׳, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון יתד נאמן נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
תביעה ייצוגית | מדי לינק

תביעה ייצוגית | מדי לינק

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 38553-05-20 הצדדים – אלינור מנו נ׳ מדי לינק פארם בע״מ תאריך פרסום – 9.1.2022 תקציר – עניינה של התובענה בטענת המבקשת לפיה המשיבה הפרה את הוראות הדין במכירתה באתר האינטרנט המקוון שהיא מפעילה מוצרים שונים ללא ציון מחירם ליחידת מידה. ב"כ המבקש – עוה״ד, מאור בן דוד ב"כ המשיבה –עוה״ד, יניב סטל המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
הסכם פשרה | עיריית לוד

הסכם פשרה | עיריית לוד

הודעה לפי סעיף 18(ג) לחוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 44020-04-21 הצדדים –  מר איציק ארביב נ׳ עיריית לוד תאריך פרסום – 14.12.2022 תקציר – בטענה כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה  בהתאם לחוק ולתקנון נגישות האינטרנט ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו״ד ב"כ המשיבה – נופר בן ארוש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
תביעה ייצוגית | עיריית צפת 59608-01-22

תביעה ייצוגית | עיריית צפת 59608-01-22

הודעה לפי סעיף 18(ג) לחוק תובענות ייצוגיות תשס״ו-2006  ת"צ – 59608-01-22 הצדדים – מר דרור כרמלי נ׳ עיריית צפת תאריך פרסום – 18.5.2022 תקציר – עניינה של בקשת האישור בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו״ד ב"כ המשיבה – אלי קניגסברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | יהלים תיירות

הסכם פשרה | יהלים תיירות

ת"צ – 18178-09-20 הצדדים – מר עמוס בוקריס נ' יהלים תיירות בע"מ תאריך פרסום – 05.07.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שלה וזאת בניגות להוראות חוקי הנגישות. ב"כ המבקש – טל לביא, עו"ד ב"כ המשיבה – יונתן גולן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , כלכליסט
קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | קרלטון תל אביב ואח'

הסכם פשרה | קרלטון תל אביב ואח'

ת"צ – 18153-09-20 ואח' הצדדים – עמוס בוקריס נ' קרלטון תל אביב, מעגן עדן, אורכידאה ניהול מלונות בע"מ תאריך פרסום – 06.05.2021 תקציר – טענת המבקש היא כי המשיבות אינן מקיימת את הוראות חוק השוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ואינן מקיימות את הוראות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בכך שאינן מפרסמות באתרי האינטרנט שלהן את הסדרי הנגישות הקיימים במקומותיהן. ב"כ המבקש –עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עו"ד רונית סיטון המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון        

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | נוף גינוסר

הסכם פשרה | נוף גינוסר

ת"צ – 18233-09-20 הצדדים – עמוס בוקריס נ׳ נוף גינוסר אגודה שיתופית חקלאית בע״מ תאריך פרסום – 27.06.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שלה וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות ב"כ המבקש – עוה״ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה״ד אבי גולדהמר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | אבי סופר

הסכם פשרה | אבי סופר

הודעה לפי סעיף 18(ג) לחוק תובענות ייצוגיות תשס״ו-2006 ת"צ – 15244-02-18 הצדדים – מר אייל סופר נ׳ אבי סופר בע״מ תאריך פרסום – 21.12.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בהתאם לחוק ולתקנון שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו״ד לי אליאס, עו״ד ב"כ המשיבה – יצחק דוידוב, עו״ד יהודה ברמי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | באג מולטיסיסטם

הסכם פשרה | באג מולטיסיסטם

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 41993-12-20 הצדדים – קרת ואח׳ נ׳ באג מולטיסיסטם תאריך פרסום – 11.11.2021 תקציר – בטענה כי אתר האינטרנט של המשיבה לא היה נגיש במועד הגשת בקשת האישורים לאנשים עם מוגבלויות. ב"כ המבקש – יוסף חי אביעזיז, עו״ד ב"כ המשיבה – אורי מרום, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסדר פשרה | בזק בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי

ת"צ – 28841-01-15 הצדדים – ז.צ ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום – 30.06.2021 תקציר – במוקד התביעה עמדו שתי טענות: 1. תוכנת סינון תכנים אשר שיווקה המשיבה לא עמדה בהבטחתה ולא סיננה בפועל תכנים של אתרים מאובטחים, כך נחשפו המשתמשים לתכנים פוגעניים ברשת, לטענת התובעים, בזק לא שיתפה את הלקוחות כראוי בכך שהתוכנה המדוברת (מורשת) לא מבצעת את תפקידה בתנאים מסוימים. 2. הטענה כי בזק לא מציעה ללקוחותיה תכנה לסינון תכנים פוגעניים בחינם כפי שהיא מחויבת בחוק התקשורת לרישיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת. ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד רון לדרמן, עו"ד ב"כ המשיבה – אייל בליזובסקי, עו"ד אבישי כהן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני
הסדר פשרה | דרוביט רייד

הסדר פשרה | דרוביט רייד

ת"צ – 53031-05-20 הצדדים – מר אורי פרץ נ' חברת דרוביט רייד בע"מ תאריך פרסום – 29.06.2021 תקציר – עניין התובענה הוא באירוע סייבר שהתרחש ב 21.5.2021 במהלכו הושבת למשך זמן קצר שירות אחסנת אתרי אינטרנט אותו מעניקה החברה ללקוחותיה, בזמן זה נפרצו אתרים אשר היו מאוחסנים בשרתי החברה. ב"כ המבקש – צבי מנדלסון, עו"ד ב"כ המשיבה – אילן סובל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ידיעות אחרונות נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –  3288-05-20 הצדדים – מר פסח חנוך זקס נ׳ בי דראגסטורס בע״מ ושופרסל בע״מ תאריך פרסום – 11.08.2021 תקציר – לטענת המבקש, המשיבה מפרסמת מבצעי כזב בעמוד הנושא את השם ״מבצעים באתר״ ומצוי באתר הזמנות אונליין של המשיבה, אשר מהווה קידום מכירות אסור תחת כותרות כוזבות של מבצעים פיקטיביים המתנוססים לריק באתר ב"כ המבקש – עו״ד טלי לופו ב"כ המשיבה – עו״ד דפנה צרפתי ועו״ד רימון גן-עד מיה המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל
הסדר פשרה | גולף א.ק.

הסדר פשרה | גולף א.ק.

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בבקשה לאישור תובענה ייצוגית ת"צ – 29651-02-19 הצדדים – יקטרינה ליטבק נ' קבוצת גולף א.ק. בע״מ ועדיקה סטייל בע תאריך פרסום – 29.12.2021 תקציר – לטענת המבקשת, הוראות התקנונים המוצגים באתרי האינטרנט של המשיבות, ויישומן בחלק מן המקרים, מנוגדות להוראות דיני הגנת הצרכן העוסקות בביטולה של עסקת מכר ומתן החזר כספי במסגרת רכישה מאתרי האינטרנט. ב"כ המבקש – אורלי בן עמי, עו״ד ב"כ המשיבה – משה יעקב, עו״ד   המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), דמי ביטול, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הפרת חובה חקוקה, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסכם פשרה | קופיקס

הסכם פשרה | קופיקס

הודעה על הגשת בקשה לאישור הסכם פשרה- נוסח מודעה לציבור ת"צ – 23869-01-20 הצדדים –  פסח זקס נ' קופיקס גרופ בע"מ תאריך פרסום – 27.12.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שמפעילה, וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות. ב"כ המבקש – עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה"ד מיכל גולדהר המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון המבשר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , המבשר
קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), דמי ביטול, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הפרת חובה חקוקה, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

ת"צ – 28114-02-18 הצדדים – סופר נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום – 27.04.2021 תקציר –בטענה כי שופרסל הפרה את תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כאשר לא הנגישה את אתר ניו פארם בבעלותה (כיום BE) ובכך מנעה את זכותם של בעלי המוגבלויות להכנס לאתר. ב"כ המבקש – אלי אליאס, עו"ד ב"כ המשיבה – מתן שרף, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפלייה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), דמי ביטול, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הפרת חובה חקוקה, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל
הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

ת"צ – 20232-09-20 הצדדים – מר איציק ארביב נ' סיריוס אלקטרוניקה בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בהתאם לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ובתקן נגישות האינטרנט ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עוד ב"כ המשיבה – דרור טיוטו, עו"ד המודעה פורסמה בידיעות אחרונות ובישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובה חקוקה, ייצוגית, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפלייה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות,