אתר אינטרנט (מקוון) | הסכמי פשרה בישראל

אתר אינטרנט (מקוון)

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – ארביב נ׳ עיריית בני ברק תאריך פרסום – 13.09.2021 תקציר – עניין הטובענה בכך שאתר האינטרנט של עיריית בני ברק אינו מונגש לציבור עם מוגבלות בניגוד לאמור בחוק השוויון ב"כ המבקש –  יוסף חי אבי עזיז, עו״ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ׳, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון יתד נאמן נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
הסכם פשרה | קמדיס

הסכם פשרה | קמדיס

ת"צ – 25145-11-20 הצדדים – בת אל אלון נ' דניה קוסמטיקס בע"מ, חברת קמדיס בע"מ (משיבה 2) תאריך פרסום – 13.06.2021 תקציר – בטענה כי באתר האינטרנט של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן "תקנות מחיר ליחדת מידה" ב"כ המבקש – הגר ביין, עו"ד ב"כ המשיבה – ד"ר טל רוטמן, עו"ד עדי ציטרון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר בעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | יהלים תיירות

הסכם פשרה | יהלים תיירות

ת"צ – 18178-09-20 הצדדים – מר עמוס בוקריס נ' יהלים תיירות בע"מ תאריך פרסום – 05.07.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שלה וזאת בניגות להוראות חוקי הנגישות. ב"כ המבקש – טל לביא, עו"ד ב"כ המשיבה – יונתן גולן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , כלכליסט
הסדר פשרה | דרוביט רייד

הסדר פשרה | דרוביט רייד

ת"צ – 53031-05-20 הצדדים – מר אורי פרץ נ' חברת דרוביט רייד בע"מ תאריך פרסום – 29.06.2021 תקציר – עניין התובענה הוא באירוע סייבר שהתרחש ב 21.5.2021 במהלכו הושבת למשך זמן קצר שירות אחסנת אתרי אינטרנט אותו מעניקה החברה ללקוחותיה, בזמן זה נפרצו אתרים אשר היו מאוחסנים בשרתי החברה. ב"כ המבקש – צבי מנדלסון, עו"ד ב"כ המשיבה – אילן סובל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ידיעות אחרונות נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | בזק בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי

ת"צ – 28841-01-15 הצדדים – ז.צ ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום – 30.06.2021 תקציר – במוקד התביעה עמדו שתי טענות: 1. תוכנת סינון תכנים אשר שיווקה המשיבה לא עמדה בהבטחתה ולא סיננה בפועל תכנים של אתרים מאובטחים, כך נחשפו המשתמשים לתכנים פוגעניים ברשת, לטענת התובעים, בזק לא שיתפה את הלקוחות כראוי בכך שהתוכנה המדוברת (מורשת) לא מבצעת את תפקידה בתנאים מסוימים. 2. הטענה כי בזק לא מציעה ללקוחותיה תכנה לסינון תכנים פוגעניים בחינם כפי שהיא מחויבת בחוק התקשורת לרישיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת. ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד רון לדרמן, עו"ד ב"כ המשיבה – אייל בליזובסקי, עו"ד אבישי כהן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | נוף גינוסר

הסכם פשרה | נוף גינוסר

ת"צ – 18233-09-20 הצדדים – עמוס בוקריס נ׳ נוף גינוסר אגודה שיתופית חקלאית בע״מ תאריך פרסום – 27.06.2021 תקציר – בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שלה וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות ב"כ המבקש – עוה״ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה״ד אבי גולדהמר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
הסדר פשרה | הום סנטר

הסדר פשרה | הום סנטר

ת"צ – 46446-05-19 הצדדים – משה סבאג נ' הום סנטר (עשה זאת בעצמך) בע"מ תאריך פרסום – 07.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא הציגה מחיר ליחידת מידה של מוצרים שנמכרו על ידה באתר המקוון אותו הפעילה, וזאת בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ב"כ המבקש – יצחק מירון, עו"ד ב"כ המשיבה – בני אשכנזי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –  3288-05-20 הצדדים – מר פסח חנוך זקס נ׳ בי דראגסטורס בע״מ ושופרסל בע״מ תאריך פרסום – 11.08.2021 תקציר – לטענת המבקש, המשיבה מפרסמת מבצעי כזב בעמוד הנושא את השם ״מבצעים באתר״ ומצוי באתר הזמנות אונליין של המשיבה, אשר מהווה קידום מכירות אסור תחת כותרות כוזבות של מבצעים פיקטיביים המתנוססים לריק באתר ב"כ המבקש – עו״ד טלי לופו ב"כ המשיבה – עו״ד דפנה צרפתי ועו״ד רימון גן-עד מיה המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל
הסכם פשרה | שופרסל BE

הסכם פשרה | שופרסל BE

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 28114-02-18 הצדדים – סופר נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 16.08.2021 תקציר – עניין בקשת התובענה בטענה כי האתר של ניו פארם (שמאז נרכשה על ידי שופרסל ומופעלת על ידה כיום תחת השם BE) אינו מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות, וזאת בניגוד לחוק ולתקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – יוסף חי אבי עזיז, עו״ד ב"כ המשיבה – מתן שר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – מר איציק ארביב נ' עיריית בני ברק תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בניגוד לנאמר בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) וכן כי לא ביצעה התאמות נגישות במוקד הטלפוני המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון מקור ראשון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | קופיקס

הסכם פשרה | קופיקס

ת"צ – 23869-01-20 הצדדים – פסח זקס נ' קופיקס גרופ בע"מ תאריך פרסום – 05.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שמפעילה, וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות. ב"כ המבקש – עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה"ד מיכל גולדהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | חברת חשמל

הסכם פשרה | חברת חשמל

ת"צ – 39644-04-20 הצדדים – מר יעקב זיגון נ' חברת חשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום – 05.05.2021 תקציר – בטענה לפיה מידע שהוזן באתר חברת החשמל, המכיל פרטי לקוחות שניסו להיכנס לאזור האישי, נחשף בשל מחדלי אבטחה של האתר ב"כ המבקש – עו"ד אור ירקוני ועו"ד אורי אלדר ב"כ המשיבה – עו"ד הדס בקל ועו"ד נטע פוליאק המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות  ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה)
הסדר פשרה | אמירי זיכרון

הסדר פשרה | אמירי זיכרון

ת"צ – 35498-08-20 הצדדים – ששון עוזר נ' אמירי זיכרון בע"מ תאריך פרסום – 12.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר שלה, וזאת בניגוד לחוקי הנגישות ב"כ המבקש – טל לביא, עו"ד ב"כ המשיבה – ירון נדם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

ת"צ – 28114-02-18 הצדדים – סופר נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום – 27.04.2021 תקציר –בטענה כי שופרסל הפרה את תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כאשר לא הנגישה את אתר ניו פארם בבעלותה (כיום BE) ובכך מנעה את זכותם של בעלי המוגבלויות להכנס לאתר. ב"כ המבקש – אלי אליאס, עו"ד ב"כ המשיבה – מתן שרף, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל
הסכם פשרה | קרלטון תל אביב ואח'

הסכם פשרה | קרלטון תל אביב ואח'

ת"צ – 18153-09-20 ואח' הצדדים – עמוס בוקריס נ' קרלטון תל אביב, מעגן עדן, אורכידאה ניהול מלונות בע"מ תאריך פרסום – 06.05.2021 תקציר – טענת המבקש היא כי המשיבות אינן מקיימת את הוראות חוק השוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ואינן מקיימות את הוראות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בכך שאינן מפרסמות באתרי האינטרנט שלהן את הסדרי הנגישות הקיימים במקומותיהן. ב"כ המבקש –עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עו"ד רונית סיטון המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון        

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

ת"צ – 20232-09-20 הצדדים – מר איציק ארביב נ' סיריוס אלקטרוניקה בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בהתאם לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ובתקן נגישות האינטרנט ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עוד ב"כ המשיבה – דרור טיוטו, עו"ד המודעה פורסמה בידיעות אחרונות ובישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אפליה פסולה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק איסור הפליה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אריזות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, סימון מוצר לפי יחידת מידה, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, אבטחה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מחירים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת