אינטרנט | הסכמי פשרה בישראל

אינטרנט

הסכם פשרה | חברת חשמל

הסכם פשרה | חברת חשמל

ת"צ – 39644-04-20 הצדדים – מר יעקב זיגון נ' חברת חשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום – 05.05.2021 תקציר – בטענה לפיה מידע שהוזן באתר חברת החשמל, המכיל פרטי לקוחות שניסו להיכנס לאזור האישי, נחשף בשל מחדלי אבטחה של האתר ב"כ המבקש – עו"ד אור ירקוני ועו"ד אורי אלדר ב"כ המשיבה – עו"ד הדס בקל ועו"ד נטע פוליאק המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות  ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

אביד

תביעה ייצוגית | Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc [15/11/2018]

ת"צ: 16319-09-15 הצדדים: אלמוני באמצעות באי כוחו ממשרד עמית מנור  נ' Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc תאריך פרסום: 15/11/18 תקציר: הטענה: חדירה בלתי מורשית למערכות המחשוב של המשיבות והעתקתו של מידע רב מהן, לרבות מידע הקשור באתר www.ashleymadison.com.  

הבימה

תביעה ייצוגית |התאטרון הלאומי הבימה בע"מ [24/07/2019]

ת"צ - 50858-02-18

הצדדים - איציק ארביב נ' התאטרון הלאומי הבימה ותאטרון הצפון מרכז אומנויות הבמה (בית העם) בע"מ

תאריך פרסום - 24.7.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענתו של המבקש כי המשיבות לא ביצעו התאמות נגידות באתרי האינטרנט המופעלים על ידן, זאת בניגוד לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

ב"כ המבקש - אליאס בן-אריה - משרד עורכי דין

ב"כ המשיבה 1 - טישמן פריצקי ושות'

ב"כ המשיבה 2 - זיסמן אהרוני גייר ושות' - עורכי דין

עיתון: גלובס , הארץ
לאומית

תביעה ייצוגית | לאומית שירותי בריאות [06/05/2018]

ת"צ: 36371-12-15 הצדדים: אלונה פלח נ' לאומית שירותי בריאות תאריך פרסום: 6/5/18 תקציר: הטענה: המשיבה נמנעת מקביעה ופרסום תקנון כדין וכן כי המשיבה אינה מאפשרת עיון בתקנונה וכל זאת בניגוד להוראות חוק ביטוח בריאות ממלכתי. כמו כן נטען, כי המשיבה אינה עומדת בחלק מהוראות חוזרי משרד הבריאות בכל הנוגע לאתר האינטרנט של המשיבה. תוצאת תמונה עבור קופת חולים לאומית

עיתון: מעריב הבוקר
אניפט

תביעה ייצוגית |אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ [12/02/2019]

ת"צ -  31280-04-16

הצדדים - מעיין סולומון נ' אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ

תאריך פרסום - 12.2.2019

תקציר - נטען כי המשיבות לא הציגו באתרי האינטרנט שלהן את מחירי המוצרים ליחדית מידה וזאת לכאורה בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), התשס"ח - 2008.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד תמיר כהנוב

הוט נט

הסדר פשרה |הוט נט שירותי אינטרנט [24/09/2019]

ת"צ - 10637-05-18 הצדדים - המבקש נ' הוט נט תאריך פרסום - 24.9.2019 תקציר - בתביעה נטען, בין היתר, כי הוט נט הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן וחוקים נוספים בעניין תשלומים שהיא גבתה ביתר מלקוחותיה ולא החזירה אותם, לכאורה, באופן מלא וכמתחייב בחוק הגנת הצרכן. לטענת המבקש, הוט נט אשר משווקת חבילות גלישת אינטרנט ביתי המשלבות רכיב שירותי תשתית אינטרנט ורכיב ספק גישה לאינטרנט במחיר כולל, מתחילה את הגביה בעד חבילת הגלישה ממועד ההתקשרות עם הלקוח וטרם חיבור רכיב תשתית האינטרנט. זאת כאשר ישנו הפרש של מספר ימים בין יום ההתקשרות לבין מועד חיבור התשתית בפועל, ובעוד שרכיב ספק האינטרנט בחבילת הגלישה מסופק ללקוח ממועד ההתקשרות. ב"כ עוה"ד דיקלה ברנס ואח' ב"כ הוט נט: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , כלכליסט
הסכם פשרה | מכללת חמדת דרום

הסכם פשרה | מכללת חמדת דרום

ת"צ – 17894-05-20 הצדדים – מר ליאוניד בורשטיין נ׳ המכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום תאריך פרסום- 10.03.2021

תקציר – בטענה לפיה אתר המכללה לא היה מונגש כדין, ולא היתה בו הצהרת נגישות כדין ב"כ המבקש – עוה״ד משה בן דרור ב"כ המשיבה – עו״ד ישראל ליכטנשטיין המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
מידע נכסים תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | מידע כנסים [1/2/17]

ת"צ: 14022-08-16
הצדדים: גלסברג ואח' נ' מידע כנסים בע"מ
תאריך פרסום: 01/02/17

אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

חוגלה הסכם פשרה

הסכם הסתלקות | חוגלה קימברלי בע"מ [10/11/16]

ת"צ: 45555-10-15
הצדדים: מר יוסף דרדיגר נגד חוגלה קימברלי שיווק בע"מ
תאריך פרסום: 10/11/16

בזק 2

הסכם פשרה |בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [14/05/2019]

ת"צ - 3254-11-15

הצדדים - רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 14.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה לאישור הוא בטענת המבקש כי מפרסומים ומשיווק של המשיבה הבין המבקש כי חבילות הגלישה של המשיבה (דוגמת חבילת MAX100 או TOP100ׂ) מאפשרות גלישה במהירות מ"ב, כאשר בפועל לא ניתן היה לגלוש במהיות האמורה.

ב"כ המבקש - עו"ד אוהד אנטמן

ב"כ המשיבה - עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה בזק

הסדר פשרה | נגד בזק [14/11/16]

ת"א: 2519/06
הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 14/11/16

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | Google

הסכם פשרה | Google

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 7948-15-18 הצדדים – זמיק ישראל בע"מ נ' Google Ireland Limited תאריך פרסום – 31.08.21 תקציר – בטענה כי במסגרת עדכון בשירות הפרסום המקוון Google AdWords הוגדלה גם התקרה היומית המקסימלית של הוצאות המפרסמים. ב"כ המבקש – עוה"ד אמיר ישראלי ועמירם טפירו ב"כ המשיבה – משרד פישר ושות' המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי בע"מ [31/12/2019]

ת"צ - 52979-11-11 הצדדים - בלומברג ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום - 31/12/19 תקציר - הטענה: בימים 16-27.10.2011 חוו לקוחותיה הפרטיים של בזק בינלאומי המנויים על שירותי הגישה לאינטרנט בחודש אוקטובר 2011 איטיות משמעותית בגלישה לאתרים בחו"ל. בתביעה נטען כי איטיות זו אירעה כתוצאה ממכירת יתר המהווה הפרת חוזה.  

עיתון: גלובס , מעריב
הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

ת"צ – 17678-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ המכללה האקדמית ספיר תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה כי אתר המשיבה לא היה מונגש כדין ולא היתה בו הצהרת נגישות כדין בניגוד לאמור בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – אדיר לשם, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסכם פשרה | הוט

הסכם פשרה | הוט

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה לפי חוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 42177-09-15 הצדדים – מירה קטריבס נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום – 09.08.2021 תקציר – טענת המבקשת, כי הוט גובה מלקוחותיה תשלום עבור שימוש בשירות רשת ביתית המאפשר שימוש בנתב אותו מספקת החברה כנתב אלחוטי, וזאת בניגוד לחוק התקשורת ב"כ המבקש – עו"ד קובי קול ב"כ המשיבה – פישר ושות' עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון דה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט
שומרת הזורע

הסכם פשרה |שומרת הזורע 1999 [16/06/2019]

ת"צ - 48869-03-19

הצדדים - מאיר זוארץ נ' שומרת הזורע 1999

תאריך פרסום - 16.6.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, בין היתר, כי המשיבה הפרה את חובותיה כלפי אנשים עם מוגבלויות, בכך שלא פרסמה באתר האינטרנט שלה את התאמות הנגישות שבוצעו בסניפיה.

ב"כ המבקש - עו"ד יוחי גבע

קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות
שופס

הסדר פשרה |USHOPS [27/09/2019]

ת"צ - 48699-08-18 תאריך פרסום - 27.9.2019 תקציר - המבקש טוען כי המשיבה המחזיקה ומפעילה את אתר האינטרנט USHOPS מפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד יעקב ישראלי, עו"ד רמי איתן, עו"ד אסף פינק, עו"ד איתי ארגוב ב"כ המשיבה: עו"ד משה יעקב  

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן
פייפאל הסדר פשרה

הסדר פשרה | פייפאל [21/02/17]

ת"צ: 39292-04-13
הצדדים: מר רז קלינגהופר וחברת PayPal Pte. LTD (פייפאל)
תאריך פרסום: 21/02/17

קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות
בזק בינלאומי תביעה

הסדר פשרה | בזק בינלאומי [13/12/16]

ת"צ: 62729-11-15
הצדדים: לירון טל נ' בזק בינלאומי בע"מ
תאריך פרסום: 13/12/16

קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות, אינטרנט
גרופר פרסום שני

הסכם פשרה | גרופר קניות חברתיות בע"מ – פרסום חוזר [25/08/2017]

ת"צ: 12001-10-13, 16861-10-13 הצדדים: שמעון פריזנט ואירית גבאי נ' גרופר תאריך פרסום: 25/08/17

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי
הסכם פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – מר איציק ארביב נ' עיריית בני ברק תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בניגוד לנאמר בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) וכן כי לא ביצעה התאמות נגישות במוקד הטלפוני המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון מקור ראשון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
012 סמייל טלקום

הסדר פשרה | 012 סמייל טלקום [3/1/17]

ת"צ: 46059-05-15
הצדדים: אמנון אטד נ' 012 סמייל טלקום בע"מ
תאריך פרסום: 03/01/17

קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט
אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים
בנק הפועלים

תובענה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [08/03/2019]

ת"צ - 52648-09-16

הצדדים - טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום - 8.3.2019

תקציר - בתובענה נטען כי במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסדרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן, וכי כתוצאה מאותן תקלות הוטעו משתמשים במערכת המקוונת, כאשר ביצעו עסקאות בניירות ערך על יסוד נתונים מהותיים למסחר, שהיו בלתי מעודכנות.

ב"כ המבקש - עו"ד עידן איידן

ב"כ הבנק - עו"ד יחיאל כשר

קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך
שומפיינד

תביעה ייצוגית | חברת שופמיינד בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 1507-01-17 הצדדים: כץ נ' שומפיינד בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: כלל לקוחות המשיבה שרכשו באתר האינטרנט "וואלה שופס" מוצרים, לגביהם חלה חובת סימון המחיר ליחידת מידה, לפי תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ואשר לגביהם לא קיימה המשיבה את החובה שבתקנות המפורטות בהסכם להציג את המחיר ליחידת מידה. תוצאת תמונה עבור וואלה שופס

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
הסכם פשרה יד 2

הסכם פשרה | נגד יד 2 [15/11/16]

ת"צ: 6511-07-11
הצדדים: אביהוא רז נ. קורל-תל בע"מ, מפעילת אתר יד 2
תאריך פרסום: 15/11/16

קטגוריה: אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט