אינטרנט | הסכמי פשרה בישראל

אינטרנט

סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
בנק הפועלים

תובענה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [08/03/2019]

ת"צ - 52648-09-16

הצדדים - טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום - 8.3.2019

תקציר - בתובענה נטען כי במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסדרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן, וכי כתוצאה מאותן תקלות הוטעו משתמשים במערכת המקוונת, כאשר ביצעו עסקאות בניירות ערך על יסוד נתונים מהותיים למסחר, שהיו בלתי מעודכנות.

ב"כ המבקש - עו"ד עידן איידן

ב"כ הבנק - עו"ד יחיאל כשר

הוט נט

הסדר פשרה |הוט נט שירותי אינטרנט [24/09/2019]

ת"צ - 10637-05-18 הצדדים - המבקש נ' הוט נט תאריך פרסום - 24.9.2019 תקציר - בתביעה נטען, בין היתר, כי הוט נט הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן וחוקים נוספים בעניין תשלומים שהיא גבתה ביתר מלקוחותיה ולא החזירה אותם, לכאורה, באופן מלא וכמתחייב בחוק הגנת הצרכן. לטענת המבקש, הוט נט אשר משווקת חבילות גלישת אינטרנט ביתי המשלבות רכיב שירותי תשתית אינטרנט ורכיב ספק גישה לאינטרנט במחיר כולל, מתחילה את הגביה בעד חבילת הגלישה ממועד ההתקשרות עם הלקוח וטרם חיבור רכיב תשתית האינטרנט. זאת כאשר ישנו הפרש של מספר ימים בין יום ההתקשרות לבין מועד חיבור התשתית בפועל, ובעוד שרכיב ספק האינטרנט בחבילת הגלישה מסופק ללקוח ממועד ההתקשרות. ב"כ עוה"ד דיקלה ברנס ואח' ב"כ הוט נט: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , כלכליסט
הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

ת"צ – 17678-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ המכללה האקדמית ספיר תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה כי אתר המשיבה לא היה מונגש כדין ולא היתה בו הצהרת נגישות כדין בניגוד לאמור בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – אדיר לשם, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב הבוקר
איסתא 3

הסדר פשרה |איסתא ישראל בע"מ [10/12/2019]

ת"צ - 63984-12-17 הצדדים - רינת לרנר נ' איסתא ישראל בע"מ תאריך פרסום - 10/12/19 תקציר - עניינה של התובענה בתשלומים אותם גובה איסתא לעצמה ובעבור חברות התעופה מלקוחות אשר רכשו ממנה כרטיס טיסה וביצעו בו שינויים. ב"כ המבקשת: עו"ד אסף כהן ב"כ איסתא: עו"ד מיכל אפרת אלפרין  

הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

ת"צ – 28114-02-18 הצדדים – סופר נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום – 27.04.2021 תקציר –בטענה כי שופרסל הפרה את תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כאשר לא הנגישה את אתר ניו פארם בבעלותה (כיום BE) ובכך מנעה את זכותם של בעלי המוגבלויות להכנס לאתר. ב"כ המבקש – אלי אליאס, עו"ד ב"כ המשיבה – מתן שרף, עו"ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
בנק הפועלים

תביעה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [28/11/2018]

ת"צ: 52648-09-16

הצדדים: טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום: 28/11/18

תקציר:

הטענה: במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסגרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד עידן איידן

ב"כ הנתבע: עו"ד יחיאל כשר

שופס

הסדר פשרה |USHOPS [27/09/2019]

ת"צ - 48699-08-18 תאריך פרסום - 27.9.2019 תקציר - המבקש טוען כי המשיבה המחזיקה ומפעילה את אתר האינטרנט USHOPS מפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד יעקב ישראלי, עו"ד רמי איתן, עו"ד אסף פינק, עו"ד איתי ארגוב ב"כ המשיבה: עו"ד משה יעקב  

עיתון: גלובס , הארץ
אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי בע"מ [31/12/2019]

ת"צ - 52979-11-11 הצדדים - בלומברג ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום - 31/12/19 תקציר - הטענה: בימים 16-27.10.2011 חוו לקוחותיה הפרטיים של בזק בינלאומי המנויים על שירותי הגישה לאינטרנט בחודש אוקטובר 2011 איטיות משמעותית בגלישה לאתרים בחו"ל. בתביעה נטען כי איטיות זו אירעה כתוצאה ממכירת יתר המהווה הפרת חוזה.  

עיתון: גלובס , מעריב
בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

הסכם פשרה בזק

הסדר פשרה | נגד בזק [14/11/16]

ת"א: 2519/06
הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 14/11/16

עיתון: גלובס , הארץ
סונול

הסדר פשרה |חברת סונול ישראל בע"מ [19/11/2019]

ת"צ - 32754-11-18 הצדדים - מר גבארין תיסר נ' חברת סונול ישראל בע"מ תאריך פרסום - 19/11/19 תקציר - הטענה: סונול הפרה את חובותיה כלפי אנשים עם מוגבלויות, בכך שלא פרסמה באתר האינטרנט שלה את התאמות הנגישות שבוצעו בסניפי חנויות הנוחות ותחנות הדלק שהיא מפעילה. זאת, לטענת המבקש, בניגוד להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ובניגוד לתקנה 34 לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש: עו"ד יוחי גבע, עו"ד טל לביא ב"כ המשיבה: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , מעריב
שומפיינד

תביעה ייצוגית | חברת שופמיינד בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 1507-01-17 הצדדים: כץ נ' שומפיינד בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: כלל לקוחות המשיבה שרכשו באתר האינטרנט "וואלה שופס" מוצרים, לגביהם חלה חובת סימון המחיר ליחידת מידה, לפי תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ואשר לגביהם לא קיימה המשיבה את החובה שבתקנות המפורטות בהסכם להציג את המחיר ליחידת מידה. תוצאת תמונה עבור וואלה שופס

עיתון: ישראל היום
בזק 2

הסכם פשרה |בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [14/05/2019]

ת"צ - 3254-11-15

הצדדים - רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 14.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה לאישור הוא בטענת המבקש כי מפרסומים ומשיווק של המשיבה הבין המבקש כי חבילות הגלישה של המשיבה (דוגמת חבילת MAX100 או TOP100ׂ) מאפשרות גלישה במהירות מ"ב, כאשר בפועל לא ניתן היה לגלוש במהיות האמורה.

ב"כ המבקש - עו"ד אוהד אנטמן

ב"כ המשיבה - עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין

עיתון: הארץ , מעריב
הרצוג פוקס נאמן

תביעה ייצוגית | אסוס בע"מ [22/01/2019]

ת"צ - 61273-02-17

הצדדים - נדב מרסיאנו נ' Asos.com Ltd

תאריך פרסום - 22.1.2019

תקציר - נטען כי המשיבה מסרה ללקוחותיה בישראל חבילות של מוצרים אותם רכשו בנקודות איסוף

ולא ישירות בכתובת שהוזנה על ידם, בניגוד למצג שהופיע באתר האינטרנט שלה לעניין זה.

ב"כ המבקש - עו"ד דוד שוורצבאום

ב"כ המשיבה - עו"דיצחק שרגאי

עיתון: גלובס , כלכליסט
קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי
012 סמייל טלקום

הסדר פשרה | 012 סמייל טלקום [3/1/17]

ת"צ: 46059-05-15
הצדדים: אמנון אטד נ' 012 סמייל טלקום בע"מ
תאריך פרסום: 03/01/17

קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט
הסכם פשרה | מכללת הרצוג

הסכם פשרה | מכללת הרצוג

ת"צ – 18245-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ מכללת הרצוג תאריך פרסום – 06.04.21 תקציר – בטענה כי אתר המשיבה לא היה מונגש כדין ולא נמצאה בו הצהרת נגישות וזאת בניגוד לאמור בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – יאיר זלנפרוינד, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת
איביי

הסדר פשרה | eBay Inc [24/12/2019]

ת"צ - 63987-02-18 הצדדים - גרינבלט נ' eBay Inc תאריך פרסום - 24.12.2019 תקציר - עניינה של התובענה ובקשת האישור בטענות לשינוי במחיר השילוח שמתרחש לעתים, במסגרת רכישה שמבוצעת באתר האינטרנט eBay.com , בין מסך תוצאות החיפוש באתר לבין מסכים שלאחר מכן. ב"כ המבקש: עו"ד יצחק אבירם  

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים
רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים
הסכם פשרה ניצת הדובדבן

הסכם פשרה | נגד ניצת הדובדבן [29/11/16]

ת"צ:  25742-07-15
הצדדים: גד קלנר נגד ניצת הדובדבן בע"מ
תאריך פרסום: 29/11/16

עיתון: גלובס , המבשר
קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, מזון
הסכם פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – מר איציק ארביב נ' עיריית בני ברק תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בניגוד לנאמר בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) וכן כי לא ביצעה התאמות נגישות במוקד הטלפוני המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון מקור ראשון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה יד 2

הסכם פשרה | נגד יד 2 [15/11/16]

ת"צ: 6511-07-11
הצדדים: אביהוא רז נ. קורל-תל בע"מ, מפעילת אתר יד 2
תאריך פרסום: 15/11/16

קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט
יינות ביתן 3

תביעה ייצוגית | יינות ביתן בע"מ [12/07/2018]

ת"צ: 512017989 הצדדים: קרן מגן  נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום: 12/7/18 תקציר: ביום 7/6/18 אישר בית המשפט המחוזי בחיפה, בקשה לאישור הסדר הפשרה בין קרן מגן לבין יינות ביתן בע"מ. עניינה של התובענה בטענת המבקשת לפיה מכרה המשיבה באמצעות אתר האינטרנט, מוצרי מזון שחל לגביהם איסור למכרם מחיר העולה על מחיר מרבי קבוע לפי חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. לטענת המבקשת, המשיבה מכרה מוצרים בפיקוח אשר מחירם המרבי נקבע בצווי הפיקוח המחיר העולה על מחירם המרבי.  

עיתון: מעריב
קטגוריה: אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שופרסל, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות
לאומית