אינטרנט | הסכמי פשרה בישראל

אינטרנט

בנק הפועלים

תביעה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [28/11/2018]

ת"צ: 52648-09-16

הצדדים: טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום: 28/11/18

תקציר:

הטענה: במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסגרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד עידן איידן

ב"כ הנתבע: עו"ד יחיאל כשר

סונול

הסדר פשרה |חברת סונול ישראל בע"מ [19/11/2019]

ת"צ - 32754-11-18 הצדדים - מר גבארין תיסר נ' חברת סונול ישראל בע"מ תאריך פרסום - 19/11/19 תקציר - הטענה: סונול הפרה את חובותיה כלפי אנשים עם מוגבלויות, בכך שלא פרסמה באתר האינטרנט שלה את התאמות הנגישות שבוצעו בסניפי חנויות הנוחות ותחנות הדלק שהיא מפעילה. זאת, לטענת המבקש, בניגוד להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ובניגוד לתקנה 34 לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש: עו"ד יוחי גבע, עו"ד טל לביא ב"כ המשיבה: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , מעריב
בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי בע"מ [31/12/2019]

ת"צ - 52979-11-11 הצדדים - בלומברג ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום - 31/12/19 תקציר - הטענה: בימים 16-27.10.2011 חוו לקוחותיה הפרטיים של בזק בינלאומי המנויים על שירותי הגישה לאינטרנט בחודש אוקטובר 2011 איטיות משמעותית בגלישה לאתרים בחו"ל. בתביעה נטען כי איטיות זו אירעה כתוצאה ממכירת יתר המהווה הפרת חוזה.  

עיתון: גלובס , מעריב
מידע נכסים תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | מידע כנסים [1/2/17]

ת"צ: 14022-08-16
הצדדים: גלסברג ואח' נ' מידע כנסים בע"מ
תאריך פרסום: 01/02/17

עזרעאלי

תביעה ייצוגית | עזריאלי אי קומרס בע"מ [13/09/2018]

ת"צ: 10190-01-17 הצדדים: חלוואני נ' עזריאלי אי קומרס בע"מ תאריך פרסום: 13.9.18 תקציר: הטענה: מחיריהם ליחידת מידה של חלק מהמוצרים באתר המשיבה Buy2.co.il (כיום באמצעות אתר עזריאלי) לא הוצגו בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), ובטענה כי המשיבה לא קיימה את החובה להציג את תכולת/כמות חלק מהמוצרים באתר. Capture    

עיתון: ישראל היום
בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

בנק הפועלים

תובענה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [08/03/2019]

ת"צ - 52648-09-16

הצדדים - טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום - 8.3.2019

תקציר - בתובענה נטען כי במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסדרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן, וכי כתוצאה מאותן תקלות הוטעו משתמשים במערכת המקוונת, כאשר ביצעו עסקאות בניירות ערך על יסוד נתונים מהותיים למסחר, שהיו בלתי מעודכנות.

ב"כ המבקש - עו"ד עידן איידן

ב"כ הבנק - עו"ד יחיאל כשר

הסכם פשרה ניצת הדובדבן

הסכם פשרה | נגד ניצת הדובדבן [29/11/16]

ת"צ:  25742-07-15
הצדדים: גד קלנר נגד ניצת הדובדבן בע"מ
תאריך פרסום: 29/11/16

עיתון: גלובס , המבשר
בזק 2

הסכם פשרה |בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [14/05/2019]

ת"צ - 3254-11-15

הצדדים - רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 14.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה לאישור הוא בטענת המבקש כי מפרסומים ומשיווק של המשיבה הבין המבקש כי חבילות הגלישה של המשיבה (דוגמת חבילת MAX100 או TOP100ׂ) מאפשרות גלישה במהירות מ"ב, כאשר בפועל לא ניתן היה לגלוש במהיות האמורה.

ב"כ המבקש - עו"ד אוהד אנטמן

ב"כ המשיבה - עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין

עיתון: הארץ , מעריב
גרופר 2

תביעה ייצוגית | גרופר קניות חברתיות בע"מ [05/07/2018]

ת"צ: 29313-03-16 הצדדים: ניר ותמר דינס  נ' גרופר קניות חברתיות בע"מ תאריך פרסום: 5/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה באתר האינטרנט שלה מחיר של "שווי מוצר" ו"שווי הנחה" בעסקה לרכישת שובר, ואולם התברר למבקשים שמחירים אלה אינם משקפים את השווי של המוצר באתר בית העסק הרלבנטי. בכך, המשיבה ביצעה הטעיה כמובנה בסעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, וגרמה לנזק בשיעור ההנחה שלא ניתנה. תוצאת תמונה עבור גרופון

עיתון: ישראל היום
הסכם פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – מר איציק ארביב נ' עיריית בני ברק תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בניגוד לנאמר בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) וכן כי לא ביצעה התאמות נגישות במוקד הטלפוני המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון מקור ראשון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
Capture

הסדר פשרה |חברת שופמיינד בע"מ [19/12/2018]

ת"צ: 1507-01-17

הצדדים: עינת כץ נ' חברת שופמיינד בע"מ

תאריך פרסום: 19/12/18

תקציר

התובענה עוסקת בהפרות לכאורה של תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), באתר וואלה שופס.

ב"כ התובעת והקבוצה: עו"ד הגר ביין

ב"כ הנתבעת: עו"ד יאיר זהבי

עיתון: הארץ , מעריב
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

לאומית

תביעה ייצוגית | לאומית שירותי בריאות [06/05/2018]

ת"צ: 36371-12-15 הצדדים: אלונה פלח נ' לאומית שירותי בריאות תאריך פרסום: 6/5/18 תקציר: הטענה: המשיבה נמנעת מקביעה ופרסום תקנון כדין וכן כי המשיבה אינה מאפשרת עיון בתקנונה וכל זאת בניגוד להוראות חוק ביטוח בריאות ממלכתי. כמו כן נטען, כי המשיבה אינה עומדת בחלק מהוראות חוזרי משרד הבריאות בכל הנוגע לאתר האינטרנט של המשיבה. תוצאת תמונה עבור קופת חולים לאומית

עיתון: מעריב הבוקר
בזק בינלאומי תביעה

הסדר פשרה | בזק בינלאומי [13/12/16]

ת"צ: 62729-11-15
הצדדים: לירון טל נ' בזק בינלאומי בע"מ
תאריך פרסום: 13/12/16

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט
הסכם פשרה יד 2

הסכם פשרה | נגד יד 2 [15/11/16]

ת"צ: 6511-07-11
הצדדים: אביהוא רז נ. קורל-תל בע"מ, מפעילת אתר יד 2
תאריך פרסום: 15/11/16

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט
הסכם פשרה | Google

הסכם פשרה | Google

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 7948-15-18 הצדדים – זמיק ישראל בע"מ נ' Google Ireland Limited תאריך פרסום – 31.08.21 תקציר – בטענה כי במסגרת עדכון בשירות הפרסום המקוון Google AdWords הוגדלה גם התקרה היומית המקסימלית של הוצאות המפרסמים. ב"כ המבקש – עוה"ד אמיר ישראלי ועמירם טפירו ב"כ המשיבה – משרד פישר ושות' המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים
יינות ביתן 3

תביעה ייצוגית | יינות ביתן בע"מ [12/07/2018]

ת"צ: 512017989 הצדדים: קרן מגן  נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום: 12/7/18 תקציר: ביום 7/6/18 אישר בית המשפט המחוזי בחיפה, בקשה לאישור הסדר הפשרה בין קרן מגן לבין יינות ביתן בע"מ. עניינה של התובענה בטענת המבקשת לפיה מכרה המשיבה באמצעות אתר האינטרנט, מוצרי מזון שחל לגביהם איסור למכרם מחיר העולה על מחיר מרבי קבוע לפי חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. לטענת המבקשת, המשיבה מכרה מוצרים בפיקוח אשר מחירם המרבי נקבע בצווי הפיקוח המחיר העולה על מחירם המרבי.  

עיתון: מעריב
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות
שומרת הזורע

הסכם פשרה |שומרת הזורע 1999 [16/06/2019]

ת"צ - 48869-03-19

הצדדים - מאיר זוארץ נ' שומרת הזורע 1999

תאריך פרסום - 16.6.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, בין היתר, כי המשיבה הפרה את חובותיה כלפי אנשים עם מוגבלויות, בכך שלא פרסמה באתר האינטרנט שלה את התאמות הנגישות שבוצעו בסניפיה.

ב"כ המבקש - עו"ד יוחי גבע

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות
אביד

תביעה ייצוגית | Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc [15/11/2018]

ת"צ: 16319-09-15 הצדדים: אלמוני באמצעות באי כוחו ממשרד עמית מנור  נ' Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc תאריך פרסום: 15/11/18 תקציר: הטענה: חדירה בלתי מורשית למערכות המחשוב של המשיבות והעתקתו של מידע רב מהן, לרבות מידע הקשור באתר www.ashleymadison.com.  

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, פיננסים
הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

ת"צ – 17678-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ המכללה האקדמית ספיר תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה כי אתר המשיבה לא היה מונגש כדין ולא היתה בו הצהרת נגישות כדין בניגוד לאמור בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – אדיר לשם, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הוט נט

הסדר פשרה |הוט נט שירותי אינטרנט [24/09/2019]

ת"צ - 10637-05-18 הצדדים - המבקש נ' הוט נט תאריך פרסום - 24.9.2019 תקציר - בתביעה נטען, בין היתר, כי הוט נט הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן וחוקים נוספים בעניין תשלומים שהיא גבתה ביתר מלקוחותיה ולא החזירה אותם, לכאורה, באופן מלא וכמתחייב בחוק הגנת הצרכן. לטענת המבקש, הוט נט אשר משווקת חבילות גלישת אינטרנט ביתי המשלבות רכיב שירותי תשתית אינטרנט ורכיב ספק גישה לאינטרנט במחיר כולל, מתחילה את הגביה בעד חבילת הגלישה ממועד ההתקשרות עם הלקוח וטרם חיבור רכיב תשתית האינטרנט. זאת כאשר ישנו הפרש של מספר ימים בין יום ההתקשרות לבין מועד חיבור התשתית בפועל, ובעוד שרכיב ספק האינטרנט בחבילת הגלישה מסופק ללקוח ממועד ההתקשרות. ב"כ עוה"ד דיקלה ברנס ואח' ב"כ הוט נט: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , כלכליסט
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט
הסכם פשרה | מכללת הרצוג

הסכם פשרה | מכללת הרצוג

ת"צ – 18245-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ מכללת הרצוג תאריך פרסום – 06.04.21 תקציר – בטענה כי אתר המשיבה לא היה מונגש כדין ולא נמצאה בו הצהרת נגישות וזאת בניגוד לאמור בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – יאיר זלנפרוינד, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסכם פשרה | מכללת נתניה

הסכם פשרה | מכללת נתניה

ת"צ– 18448-05-20 הצדדים – מר ליאוניד בורשטיין ואח' נ' מכללת רמת גן, מכללת נתניה, מכללת ירושלים ואגודת שוחרי תלפיות. תאריך פרסום – 15.03.21 תקציר – בטענה כי אתרי האינטרנט של המשיבות לא היו מונגשות כדין ולא היתה בהם הצהרת נגישות. ב"כ המבקשים –  משה בן דרור, עו"ד ב"כ המשיבות – איתן עמרם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
איביי

הסדר פשרה | eBay Inc [24/12/2019]

ת"צ - 63987-02-18 הצדדים - גרינבלט נ' eBay Inc תאריך פרסום - 24.12.2019 תקציר - עניינה של התובענה ובקשת האישור בטענות לשינוי במחיר השילוח שמתרחש לעתים, במסגרת רכישה שמבוצעת באתר האינטרנט eBay.com , בין מסך תוצאות החיפוש באתר לבין מסכים שלאחר מכן. ב"כ המבקש: עו"ד יצחק אבירם  

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים
פייפאל הסדר פשרה

הסדר פשרה | פייפאל [21/02/17]

ת"צ: 39292-04-13
הצדדים: מר רז קלינגהופר וחברת PayPal Pte. LTD (פייפאל)
תאריך פרסום: 21/02/17

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, אינטרנט, עמלות
בזק החברה הישראלית