תשלומים | הסכמי פשרה בישראל

תשלומים

תל אביב

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [22/02/2018]

  ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: לוין נ' עיריית תל אביב יפו תאריך פרסום: פרסום ראשון: 29.6.17 פרסום נוסף: 22.2.18 תקציר: התביעה הנטענת: השבת גבייה ביתר של אגרות, היטלים ותשלומי חובה, שעודכנו מכח חוק העזר לתל אביב יפו, שנוצרה כתוצאה מאי הפחתת תעריפי תשלומי החובה בשל מדדים שליליים. הקבוצה: כל מי שגבתה ממנו עיריית תל אביב יפו ב-24 החודשים שהסתיימו ביום 19.10.15, תשלומי חובה שהתעדכנו לפי חוק העזר הצמדה למדד ואשר היה משלם סכום נמוך יותר אילו השתנה תשלום החובה ביום הראשון בכל חודש, לפי שיעור השינוי של המדד האחרון שפורסם קודם ליום שבו עלה או ירד בפעם האחרונה תשלום החובה, לעומת המדד האחרון שפורסם לפני יום השינוי החדש. תוצאת תמונה עבור עיריית תל אביב  

עיריית חדרה 3

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה [10/11/2017]

 

ת"צ: 46584-02-15 הצדדים: ליאוניד פקטרוביץ  נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 10/11/2017

תקציר:

תיקון להודעה הקודמת שפורסמה בדבר ההחלטה לאישור התובענה הייצוגית.

הטענה: העירייה פעלה בניגוד להוראות סעיף 6 לחוק הריבית ביחס לנישומים מקרב חברי הקבוצה שהעירייה גבתה מהם תשלום יתר על הארנונה וזוכו.

העירייה תשלם לנישומים הזכאים, למעט מבקשי ההנחות בארנונה את הפרשי ההצמדה שהיה עליה לשלם נכון ליום זיכוי החשבון של הנישום הזכאי.

maxresdefault

סלקום 6

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [07/12/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 7/12/17

תקציר:

השבת כספים שנגבו ע"י סלקום בגין שימושים בשירותי סלקום בחו"ל

לאחר תום תקופת חבילת תקשורת לחו"ל.

לטענת המבקש, המשיבה פעלה בניגוד לתנאי רישיון כללי לסלקום למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטת התאית,

המחייב לטענתו לשלוח ללקוח שרכש חבילה כאמור, מסרון בגין סיום תקופת החבילה.

חברי הקבוצה: כל לקוח של סלקום אשר החל מיום 17.2.2014 רכש ממנה חבילת שירות לחו"ל ולא קיבל הודעה מהמשיבה כי תוקף החבילה הסתיים.

המשיבה תשלם לכל אחד מחברי הקבוצה הזכאים להחזר שיעור  של 65% מהסכום הקובע לחבר קבוצה לגביו.

תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , מעריב
תחנת שירות רמת גן

הסכם פשרה | תחנת שירות רמת גן בע"מ [22/06/2017]

ת"צ: 8836-09-12 הצדדים: יצחק כהן נ' תחנת שירות רמת גן בע"מ תאריך פרסום: 22/06/17

נשר 2

תביעה ייצוגית | עיריית נשר [28/11/2017]

ת"צ: 30701-02-15 הצדדים: מוסך התאומים נשר בע"מ נ' עיריית נשר תאריך פרסום: 28/11/17

תקציר:

הקבוצה: כל ציבור מחזיקי הנכסים בשטח השיפוט של עיריית נשר

אשר אינם נכסים המשמשים למגורים, ואשר בשטח הנכסים שבחזקתם קיימת גלריה ו/או יציע העונה על ההגדרה בהסכם.

במסגרת ההסכם התחייבה עיריית נשר, להימנע מחיוב שטחים העונים על ההגדרה של "גלריה" ו/או "יציע" ואשר גובהם הינו עד ל1.80 מטר.

חברי הקבוצה אשר חויבו בארנונה בגין שטחים הפטורים מחיובי ארנונה, יהיו זכאים לבקש זיכוי או השבה של כספים ששולמו בגין חיוב בארנונה לשטחים באותה תקופה.

עיריית-נשר

טן חברה

הסכם פשרה | טן חברה לדלק בע"מ [23/11/2017]

ת"צ: 23459-07-16 הצדדים: פרסום מי סטודיו לעיצוב גרפי והפקות דפוס בע"מ  נ' טן חברה לדלק בע"מ תאריך פרסום: 23/11/17

תקציר:

טן תחנות דלק גבתה עבור סולר מלקוחות הקשורים אליה בהסכם תדלוק מחירים הגבוהים מאלו שנגבו מלקוחות מזדמנים.

הסכם תדלוק הוא הסכם שבמסגרתו מתדלקים הלקוחות סולר באמצעות התקן ממוחשב המותקן ברכב או על ידי כרטיס תדלוק

כאשר מחיר הסולר נקבע על פי מחירון שנקבע על ידי טן בהפחתת הנחה המוסכמת עם כל אחד מהלקוחות באופן פרטני.

טן תשלם תגמול למבקשת בסך כולל של 60,000 ש"ח כולל מע"מ וסך של 540,000 ש"ח בתוספת מע"מ כשכר טרחה לב"כ הקבוצה

halozi_hatasia1

עיתון: גלובס , הארץ
פריים ליס

הסכם פשרה | פריים ליס [02/07/2017]

ת"צ: 5474-01-15 הצדדים: המרכז הישראלי לכירורגיה וגניקולוגיה מיילדותית  נ' פריים ליס תאריך פרסום: 2/7/17

נטוויזן 3

הסכם פשרה | 013 נטוויז'ן בע"מ [3/08/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רות רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 03/08/17

עיתון: גלובס , הארץ
מרלמ

תביעה ייצוגית | מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [08/01/2018]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ'  מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ תאריך פרסום: 8/1/18

תקציר:

מרלמ תחליף את הסכם המנוי שלה להסכם בנוסח המצורף להסכם הפשרה ותנאיו יחולו על לקוחות קיימים ועתידיים של מרלמ.

כל חבר בקבוצת הזכאים יהיה זכאי לקבל את אחת ההטבות המפורטות בהסכם:

  1. ביקור בית אחד של רופא, ללא תשלום, אצל חבר קבוצת הזכאים, למשך 12 חודשים. בנוסף, טיפול שיננית בסיסי, ללא תשלום, לשני חברים בקבוצת הזכאים בתקופה של שנה אחת.
  2. לחלופין, מנוי למשך חודש אחד נוסף, חינם, לכל מנוי שיחודש במהלך השנה שלאחר אישור הסכם הפשרה, ובלבד שמדובר בחידוש מנוי שהיה בתוקף במהלך חלק מן התקופה הקובעת.

תמונה קשורה

חולון

תביעה ייצוגית | עיריית חולון [19/03/2018]

ת"צ: 17522-09-12 הצדדים: יעקב טוטיאן  נ' עיריית חולון תאריך פרסום: 19/3/18 תקציר:  עילת התביעה: תביעה נגד רשות להשבת סכומים שגבתה שלא כדין, כמס, אגרה, או תשלום חובה אחר. הקבוצה: מי שעיריית חולון גבתה ממנו בגין ארנונה שלא שולמה במועד שנקבע לשילומה, 'תשלומי פיגורים' כמשמעותם בסעיף 2 לחוק הרשויות המקומיות, שחושבו בשיטת ריבית דריבית. הקבוצה תכלול את מי ששילם לעיריית חולון כספים כאמור בתקופה שראשיתה ביום 6.9.10 וסופה ביום 31.12.15   תוצאת תמונה עבור עיריית חולון

עיתון: גלובס
סמייל

תביעה ייצוגית | 012 סמייל טלקום בע"מ [18/10/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אלי שרביט נ' 012 סמייל תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 18/10/10 תקציר: הטענה: 012 סמייל הפרה את חובתה לספק שירות טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים מקו טלפון נייד לשם דיווח על תקלה בשירותי מפעיל בזק בינלאומיים המסופקים על ידה, שכן העמידה לרשות לקוחותיה קו 1-800 שבו לקוח המתקשר מטלפון נייד נושא בעלות המשולמת למפעיל הרט"ן של הלקוח.    

בזק 29.11

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [02/12/2018]

ת"צ: 6343-09-16 תאריך פרסום: 2/12/18. הצדדים: גבק נצחיה לפינר נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ הטענה: הפרת חובה חקוקה ועשיית עושר לא במשפט בזק חייבו בהוצאות גבייה בשל אי כיבוד שיק או הוראת קבע בסכומים הגבוהים מהקבועים בחוק. ב"כ המשיבה: עו"ד גיל רון, עו"ד אהרן רבינוביץ ממשרד גיל רון, קינן ושות' עורכי דין מבית ליסין ב"כ המבקשת: עו"ד בנימין קסלר

עיתון: הארץ , מעריב
מגדלי הים התיכון

תביעה ייצוגית |מגדלי הים התיכון-נורדיה בע"מ [01/03/2019]

ת"צ - 56428-05-16

הצדדים - פינברג ציפורה ואח' נ' מגדלי הים התיכון-נורדיה בע"מ 

תאריך פרסום - 1.3.2019

תקציר - עיקרה של התביעה הוא בקשת התובעים לפיצוי חברי הקבוצה ולהפחתת תשלומים אשר שילמו חברי הקבוצה בגין הלנת מטפל אישי, ביחידות הדיור אצל הנתבעות שבהסדר, בטענה כי התשלומים הנגבים הינם מכוחו של תנאי מקפח בחוזה אחיד ואינם מתיישבים, כביכול, עם פסיקת בית הדין לחוזים אחידים בח"א 35070-02-11 עמותת דיירי הדיור המוגן בישראל נ' אחוזת בית - מרכז מסחרי ודיור לגיל הזהב ואח' (פורסם בנבו, 28.05.2013).

ב"כ התובעים - וייס, פורת ושות' עורכי דין

ב"כ הנתבעת - יוסי אברהם ושות' עורכי דין

סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים
מעיינות זיו

הסכם פשרה | מעיינות זיו [21/07/2017]

ת"צ: 4509-03-13 הצדדים: זליג ינו נ' מעיינות זיו תאריך פרסום: 21/07/17

קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים
תל אביב 3

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [24/05/2018]

ת"צ: 24255-08-14 הצדדים: שותפות אחים אסא ייצור מברשות   נ' עיריית תל אביב יפו תאריך פרסום: 24/5/18 תקציר: הטענה: כשהעירייה מגדילה באופן יזום חיוב בארנונה לנכס מסוים, היא מחילה את השינוי באופן גורף וללא שיקול דעת, בתחולה רטרואקטיבית מתחילת שנת המס או ממועד הביקורת שנערכה בנכס במהלך אותה שנה. אסא טענה כי התנהלות זו מנוגדת לפסיקות בית המשפט לפיהן ההגדלה חלה רק ממועד משלוח ההודעה המעדכנת (אלא אם יש הצדקה לחיוב רטרואקטיבי). 20161130144943_עיריית-תל-אביב

קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות
בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים
שופרסל 9

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [02/03/2018]

ת"צ: 51741-09-16 הצדדים: יהודה פלוטקין  נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 2/3/18 תקציר: הטענה: הנתבעת אינה מסמנת מהו המחיר של חפיסת סיגריות או פאקט סיגריות וזאת בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן. לטענת התובע, אי סימון המחיר מנע ומונע ממנו ומכל לקוחות החברה לבצע החלטה כלכלית מושכלת האם לרכוש מהחברה סיגריות ומה הכמות שכדאי לרכוש בכל קניה אם בכלל. הקבוצה: כל מי שרכש בסניפי הנתבעת, שלא סומן לגביהן מחיר כולל בהתאם לחובה הקבועה בדין, ונגרם לו עקב כך נזק ממוני, וזאת בשבע השנים שקדמו להגשת התובענה ועד למתן פסק דין. פיצוי: הפיצוי נטו לחברי הקבוצה יעמוד על סכום כולל של 1,850,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור סיגריות  

קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, עישון, שופרסל, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים
עזרעאלי

תביעה ייצוגית | עזריאלי אי קומרס בע"מ [13/09/2018]

ת"צ: 10190-01-17 הצדדים: חלוואני נ' עזריאלי אי קומרס בע"מ תאריך פרסום: 13.9.18 תקציר: הטענה: מחיריהם ליחידת מידה של חלק מהמוצרים באתר המשיבה Buy2.co.il (כיום באמצעות אתר עזריאלי) לא הוצגו בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), ובטענה כי המשיבה לא קיימה את החובה להציג את תכולת/כמות חלק מהמוצרים באתר. Capture    

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, עישון, שופרסל, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים
יס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [31/05/2018]

ת"צ: 53995-11-15 הצדדים: כהן ואח'  נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ (Yes"") תאריך פרסום: 31/5/18 הטענה: Yes שירותי לווין, פעלה בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שסיפקה ללקוחותיה שירותי תוכן במסגרת שירות ה- VOD  בעסקאות לתקופות קצובות המתחדשות באופן אוטומטי מדי חודש, ללא הסכמת הלקוח. תוצאת תמונה עבור יס

עיתון: גלובס
קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, עישון, שופרסל, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, עישון, שופרסל, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
עיריית תל אביב יפו

הסכם פשרה | עיריית תל אביב יפו [29/06/2017]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ' עיריית תל אביב יפו תאריך פרסום: 29/06/17

קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, עישון, שופרסל, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים
משען

תביעה ייצוגית | מרכז משען בע"מ [22/03/2018]

ת"צ: 13743-12-16 הצדדים: עזבון המנוח רות שורץ ז"ל ופרופ' רחל ויסברוד  נ' מרכז משען בע"מ תאריך פרסום: 22.3.18 תקציר: עילת התובענה: בין היתר בכך, שתניות ההצמדה החד-כיוונית בהסכמים שבין המשיבה לבין דייריה הינן תניות מקפחות בחוזים האחידים. ובנוסף, עילות נוספות הנוגעות לעדכונים שביצעה משען לדמי האחזקה של דייריה. הקבוצה שבשמה הוגשה הבקשה לאישור, בעילת ההצמדה החד כיוונית היא כל מי שהיה ו/או עודנו דייר של המשיבה באחד מבתי הדיור המוגן המוחזקים ו/או המופעלים על ידיה, ולגביו הופעל מנגנון הצמדה הסכמי חד כיווני, במהלך התקופה הרלוונטית. תוצאת תמונה עבור משען

עיתון: הארץ
קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, עישון, שופרסל, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, הצמדה חד כיוונית, חוק החוזים, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות
גרינברג

תביעה ייצוגית |גרינברג [14/03/2019]

ת"צ - 49015-03-18

הצדדים - חיה שיר נ' ענתי גרינברג

תאריך פרסום - 14.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי המשיבה מכרה את המוצרים החוסים תחת חוק הפיקוח והצו במחירים הגבוהים מאלה הקבועים בהם.

ב"כ התובעת - עו"ד יניב דוד

קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשתיות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, עישון, שופרסל, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, גביית יתר, חיובים, טלוויזיה, יס YES, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, הצמדה למדד, חוק העזר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, הצמדה חד כיוונית, חוק החוזים, קיפוח בחוזה אחיד, תשלומים, תשלומים עודפים, תשתיות, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים
זוגלובק 3

הסכם פשרה | חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ [1/10/2017]

ת"צ: 46053-02-16 הצדדים: שגב ואח' נ' חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 1/10/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: אגרות, אגרות חוב, אגרת שירותים, גביית יתר, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, עיריות, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, דלק, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, סולר, תעבורה, תשלומים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים,