תשלומים עודפים | הסכמי פשרה בישראל

תשלומים עודפים

מנורה מבטחים

תובענה ייצוגית |מנורה מבטחים ביטוח בע"מ [18/01/2019]

ת"צ - 18689-04-14

הצדדים - אייל רווח נ' מנורה מבטחים ביטוח בע"מ.

תאריך פרסום - 18.1.2019

תקציר - המשיבה גבתה ממבוטחיה הפרשי הצמדה ביתר, מכיוון שלא הפחיתה את תשלום דמי הביטוח עקב מדדים שליליים שהורידו את המדד מתחת למדד הבסיס הידוע במועד תחילת תקופת הביטוח. בנוסף, נטען בתביעה כי הוצגו ערכי מדד שונים בפירוט החיובים בכרטיס האשראי של מבוטחי המשיבה, לעומת ערכי המדד הרשומים בפוליסות או בתוספות.

ב"כ התובע: עו"ד עופר דהן

ב"כ המשיבה: עו"ד עידו חיטמן ועו"ד גיא קורתני.

עיתון: הארץ , מעריב
בנק לאומי

הסדר פשרה |בנק לאומי לישראל בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 17-09-52992

הצדדים - דנה כספי נ' בנק לאומי לישראל בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - התביעה עוסקת בלקוחות בנק אשר משכו מזומן באמצעות כרטיס שלא הונפק בידי הבנק, ממכשיר מרוחק של הבנק שאינו מכשיר נדרש, ואשר בעקבות תקלה (כהגדרתה בהסכם הפשרה) חויבו בעמלה בסך של 5 ש"ח, למרות שלא הופיע על צג המכשיר הודעה על כך עובר לביצוע המשיכה.

ב"כ המבקשים - עו"ד מאור בן דוד

ב"כ הנתבע - עו"ד ליאת עיני-נצר

עיתון: גלובס , דה מרקר
אי איי ג'י

הסכם פשרה | איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ [1/10/2017]

ת"צ: 22782-02-16 הצדדים: מורן נוי זעירא נ' איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 1/10/17

טיב טעם

הסכם פשרה |טיב טעם רשתות בע"מ [01/05/2019]

ת"צ - 15706-03-15

הצדדים - אנגור נ' טיב טעם רשתות בע"מ

תאריך פרסום - 1.5.2019

תקציר - הקבוצה שבשמה מנוהלת התביעה הייצוגית כוללת את כל מי שרכשו בסניפי הרשת שהמשיבה מנהלת ושילמו יותר מהמחיר שניקב בשלטים שבהם הוכרז על מכירה מיוחדת או על הוזלות, וזאת בתקופה שהחלה שבע שנים לפני הגשת הבקשה ומסתיימת היום.

ב"כ התובעים - עו"ד אמיר ישראלי

ב"כ הנתבעת - עו"ד עמרם גולן

עיריית חדרה 4

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה [15/12/2017]

ת"צ: 14018-12-16 הצדדים: צביקה וינטראוב נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: העירייה גובה ביתר הוצאות גביה בגין מכתבים בדואר רגיל ובדואר רשום וכן בגין עיקולי בנק אלקטרוניים

ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים המירביים שנקבעו בתקנות המסים ביחס לפעולות אלו אלא רק את ההוצאות הישירות בפועל הכרוכות בכך.

תוצאת תמונה עבור עיריית חדרה

מנשה

הסכם פשרה | מועצה אזורית מנשה [19/11/2017]

ת"מ: 14833-09-14 הצדדים: בריל פאשן בע"מ נ' מועצה אזורית מנשה תאריך פרסום: 19/11/17

תקציר:

חיוב באגרת אשפה בגין כלל/חלק מכמות הפינויים של מיכלי האצירה המשרתים את נכסיהם.

המועצה תפטור את חברי הקבוצה  מתשלום אגרת פינוי פסולת למשך 24 חודשים.

המועצה לא תגבה יתרות חוב בגין אגרת אשפה שלא נגבו עד למועד אישור הסדר הפשרה.

הסכם פשרה | אוקראיניאן איירליינס

הסכם פשרה | אוקראיניאן איירליינס

ת"צ – 9519-07-19 הצדדים – המועצה הישראלית לצרכנות נ׳ אוקראינין אינטרנשיונל איירליינס בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – נטען כי המשיבה גבתה מנוסעים, שלא כדין, אגרה עבור שלטונות המס בבריטניה גם במקרים אשר לא מחוייבים במס ע״פ הדין האנגלי ב"כ המבקש – עוה״ד, מיכאל אדלר ורוני אבישר שדה ב"כ המשיבה – עוה״ד, אילן וינדר ו/או אסף שפירא המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
מעיין 2000

הסכם פשרה | ג.מ. מעיין 2000 ואח' [6/07/2017]

 

ת"צ: 36161-05-16 הצדדים: אמסלם ואח' נ' ג.מ. מעיין 2000 ואח' תאריך פרסום: 06/07/2017

עיתון: גלובס
הסכם פשרה | הוט מובייל

הסכם פשרה | הוט מובייל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסכם פשרה ת"צ – 35788-07-17 הצדדים – רזניקוביץ נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום – 02.09.2021 תקציר – בטענת המבקש, כי המשיבה שינתה את תנאי התוכנית למנוייה ובהתאם לכך גבתה דמי שימוש חודשיים באופן חד צדדי למנויים במספר תוכניות ובין היתר תוכניות ולא דיברת לא שילמתי, תוכנית שבמקור לא היתה כרוכה בדמי שימוש בסיסיים, אלא בתשלום עבור שימושים בפועל בלבד. ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
רמת גן 12

הסכם פשרה | עיריית רמת גן [12/07/2017]

ת"צ: 9314-09-11 הצדדים: אמיר עבדו - משתלת הכפר החדשה בע"מ  נ' עיריית רמת גן תאריך פרסום: 12/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים
דיסקונט

הסכם פשרה |בנק דיסקונט לישראל בע"מ [15/1/2019]

ת"צ: 60832-07-13

הצדדים: עו"ד ברק רון נ' בנק דיסקונט לישראל בע"מ 

תאריך פרסום: 15/1/19

תקציר:

עניינה של התובענה בחשבונות מט"ח אשר נפתחו למבקש לצורך ביצוע פעולות מט"ח.

לפי הטענה, חשבונות אלו נפתחו שלא על דעת המבקש, וכן כי הם מהווים חשבונות תמורה, כהגדרתם בהוראת ניהול בנקאי תקין מס' 415 של המפקח על הבנקים, אשר אינם אמורים להיות מחויבים בדמי ניהול, ולמרות זאת חויבו בדמי ניהול.

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
משרד התחבורה 2

תביעה ייצוגית | מדינת ישראל – משרד התחבורה [22/05/2018]

ת"צ: 46035-08-16 הצדדים: מאור בשן  נ' מדינת ישראל - משרד התחבורה תאריך פרסום: 22/05/18 תקציר: גבייה ביתר מחברי קבוצת הנפגעים, של אגרת כפל תעודה בגין הנפקת רישיון רכב, שלא כדין ובניגוד לתקנה 12 (א) לתקנות התעבורה.  קבוצת הנפגעים: כל מי ששילם וישלם במשך 24 החודשים שקדמו למועד הגשת התובענה (18.8.16) ועד למועד חדילת הגבייה ביתר, אגרת כפל תעודה בגין הנפקת רישיון רכב שלא בהתאם לתקנה 12 (א) לתקנות התעבורה. תוצאת תמונה עבור משרד התחבורה  

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים
מעיינות זיו

הסכם פשרה | מעיינות זיו [21/07/2017]

ת"צ: 4509-03-13 הצדדים: זליג ינו נ' מעיינות זיו תאריך פרסום: 21/07/17

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | רשות המסים

הסכם פשרה | רשות המסים

הודעה בדבר אישור הסכם פשרה לפי חוק תובענות ייצוגיות ת"צ – 14569-05-18 הצדדים – חברת ס.רותאנא למסחר בע״מ נ׳ מדינת ישראל- משרד האוצר-רשות המסים תאריך פרסום – 28.07.2021 תקציר – בקליפת אגוז, בטענה כי הרשות מחייבת וגובה ביתר קנסות פיגורים מעוסקים המשלמים מס ערך מוסף באיחור, למרות שקנסות הפיגורים חויבו להתעלם מדחיית המועד שנקבע. ב"כ המבקש – עו"ד עבד אלעזיז אברהים ב"כ המשיבה – עו"ד שירה ויזל-גלצור המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים
דור אלון 3

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ [13/05/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 13/5/18 פרסום שני  בעניין מחירי הסולר שנגבו מלקוחות הסכם ספידומט תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. דור אלון

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים
גרינברג

תביעה ייצוגית |גרינברג [14/03/2019]

ת"צ - 49015-03-18

הצדדים - חיה שיר נ' ענתי גרינברג

תאריך פרסום - 14.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי המשיבה מכרה את המוצרים החוסים תחת חוק הפיקוח והצו במחירים הגבוהים מאלה הקבועים בהם.

ב"כ התובעת - עו"ד יניב דוד

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים
דלק

הסדר פשרה |סוכני דלק ושמנים בע"מ [27/12/2018]

ת"צ: 53927-12-17 הצדדים: עדיאל בוסי נ' חברת סוכני דלק ושמנים בע"מ תאריך פרסום: 27/12/18 תקציר: הטענה של המבקש: לאחר שהוא סיים לתדלק את אופנועו בתחנה האמורה בבנזין 95, הוא הבחין בכך שהמונה ממשיך לפעול בצורה איטית וגורם לחיוב יתר של מספר אגורות. המשיבה התחייבה להעניק לכל לקוחות התחנה הנחה מובטחת במחיר בנזין 95, בשיעור של 7 אגורות לכל ליטר בנזין, לעומת המחיר המקסימאלי המותר בשרות עצמי, וזאת למשך 5 חודשים מיום קבלת אישור בית המשפט הנכבד להסדר ההסתלקות.   ב"כ המבקש: עו"ד אוריאל בוני, דוד שוב משרד עו"ד ב"כ המשיבה: עו"ד דורון רדעי, רדעי-גדות משרד עו"ד  

עיתון: גלובס , המבשר
קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים
עיריית תל אביב 22

הסדר פשרה |עיריית תל אביב-יפו [19/9/2019]

ת"צ - ת"מ 112/07 הצדדים - אלון גולן נ' עיריית תל אביב יפו תאריך פרסום - 19.9.2019 תקציר - מדובר בתובענה שהחלה בגילגולים שונים, לפני כ-18 שנים, שעניינה בתשלום שגבתה העירייה בגין גרירת רכב שחנה במקום אסור לחנייה ושחרורו ממגרש הגרירה. לטענת התובע המייצג חלק מתשלום דמי הגרירה נגבה שלא כדין ובלא הסמכה מפורשת. ב"כ התובעים - עו"ד אלון גולן        

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, עיריות, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים
משרד התחבורה

תביעה ייצוגית | משרד התחבורה [07/03/2018]

ת"צ: 46035-08-16 הצדדים: מאור בשן נ' משרד התחבורה תאריך פרסום: 7/3/18 תקציר: הטענה: הנתבע גובה שלא כדין אגרת כפל תעודה בגין הנפקת רישיון רכב שלא בהתאם לתקנה 12(א) לתקנות התעבורה, גם במקרים בהם הרישיון הוצא שלא בשל אובדן, השחתה, גניבה או החרמה על ידי הרשות. קבוצת הנפגעים: כל מי ששילם אגרת כפל רישיון שביקש את הנפקתו ביום ביצוע שינוי נתונים ברישיון הרכב שלו וכן כל מי אשר שילם אגרת כפל רישיון לאחר שבוצע בנתוני הרכב שינוי ואינו כלול בקבוצה הראשונה,  והרישיון המעודכן הונפק תוך חודש ימים ממועד ביצוע השינוי וזאת במשך 24 החודשים שקדמו למועד הגשת התביעה. תוצאת תמונה עבור משרד התחבורה

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, עיריות, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים
בנק בינלאומי

תובענה ייצוגית |הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ [18/04/2019]

ת"צ - 48224-12-16

הצדדים - גבריאל נגר נ' הבנק הבינלאומי

תאריך פרסום - 18.4.2019

תקציר - בבקשה לאישור ובתיעה נטען, בין היתר, כי יו-בנק בע"מ טרם מיזוגו עם הבנק הבינלאומי, נהג לגבות מלקוחותיו תשלומים ביתר במסגרת פעילות ניירות ערך בבורסות בחו"ל בגין הוצאות סוכן ו/או ברוקר זר ו/או צד ג' אחר בשיעורים גבוהים מאלה ששולמו לצד ג' בפועל, בניגוד לתעריפון יו-בנק, המתיר גביית הוצאות צד ג' כפי ששולמו בפועל בלבד, ולחלופין, כי יו-בנק גבה מלקוחותיו תשלומי "עמלה" שלא כדין וללא עיגון בדין וללא עיגון חוזי, ואשר לא הותרו בתעריפון.

ב"כ המבקשים - עו"ד בך לדרמן ושות'

ב"כ הנתבע- פישר בכר חן וול אוריון ושות'

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, עיריות, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק הבינלאומי, גביית יתר, ניירות ערך, תשלומים עודפים
פרטנר תקשורת

הסכם פשרה |פרטנר תקשורת בע"מ, 012 סמייל טלקום בע"מ [27/03/2019]

ת"צ - 29836-11-15, 29821-11-15

הצדדים - בדרוב נ' פרטנר תקשורת בע"מ, יעקובי נ' 012 סמייל טלקום בע"מ

תאריך פרסום - 27.3.2019

תקציר - עניין התביעה במנוייהן של המשיבות אשר חויבו לרכוש את מכשיר ה- Smart Box כתנאי לקבלת שירותי טלפון קווי, בשבע השנים שלפני הגשת בקשת האישור ובשאלה האם עוולו המשיבות כלפי חברי הקבוצה בהתניית מתן שירותיהן ברכישתו של מכשיר ה- Smart Box.

ב"כ המבקשים - עו"ד יוחי גבע ו/או עו"ד טל רכניץ

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, עיריות, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק הבינלאומי, גביית יתר, ניירות ערך, תשלומים עודפים, גביית יתר, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, מכשירים ניידים, תשלומים עודפים
כלמוביל 1

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [31/03/2019]

ת"צ - 33226-07-17

הצדדים - חתוכה נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 31.3.2019

תקציר -בתובענה נטען, כי כלמוביל נהגה לעגל את סכומי העסקאות כלפי מעלה, לשקל הקרוב, גם במקרים בהם יש לעגלם כלפי מטה; וכי בהתנהלותה זו הפרה כלמוביל את הוראות סעיףף 45(ד) לחוק בנק ישראל.

ב"כ - המבקש - עוה"ד עמית בן ארויה ו/או גרגורי פאוסט קורצ'מני

קטגוריה: ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, בנק לאומי, הטעיה, חיובים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, חיובים, מחירים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, הגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, תשלומים עודפים, אריזות, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, רשת חנויות, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תשלומים עודפים, אגרות, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, מיסים, תאגיד מים, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מס ערך מוסף, רשות המיסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, עיריות, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, בנק הבינלאומי, גביית יתר, ניירות ערך, תשלומים עודפים, גביית יתר, טלפון, טקטיקת מכירה פסולה, מכשירים ניידים, תשלומים עודפים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים
כלל חברה לביטוח