תשלומים עודפים | הסכמי פשרה בישראל

תשלומים עודפים

תביעה ייצוגית | עיריית נשר [28/11/2017]

ת"צ: 30701-02-15 הצדדים: מוסך התאומים נשר בע"מ נ' עיריית נשר תאריך פרסום: 28/11/17

תקציר:

הקבוצה: כל ציבור מחזיקי הנכסים בשטח השיפוט של עיריית נשר

אשר אינם נכסים המשמשים למגורים, ואשר בשטח הנכסים שבחזקתם קיימת גלריה ו/או יציע העונה על ההגדרה בהסכם.

במסגרת ההסכם התחייבה עיריית נשר, להימנע מחיוב שטחים העונים על ההגדרה של "גלריה" ו/או "יציע" ואשר גובהם הינו עד ל1.80 מטר.

חברי הקבוצה אשר חויבו בארנונה בגין שטחים הפטורים מחיובי ארנונה, יהיו זכאים לבקש זיכוי או השבה של כספים ששולמו בגין חיוב בארנונה לשטחים באותה תקופה.

עיריית-נשר

הסכם פשרה | 013 נטוויז'ן בע"מ [3/08/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רות רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 03/08/17

עיתון: גלובס , הארץ
תביעה ייצוגית | אגד 44897-10-17

תביעה ייצוגית | אגד 44897-10-17

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה  ת"צ – 44897-10-17 הצדדים – דרורי נ׳ אגד חברה לתחבורה בע"מ תאריך פרסום – 26.4.2022 תקציר – בטענה כי נוסעים חוייבו בתשלום באמצעות כרטיס הרב קו שברשותם עבור נסיעה באחד מקווי המשיבה בטבעת 1 באזור ירושלים כהגדרתה על ידי משרד התחבורה, אשר החלה בפרק זמן קצר מ-90 דקות לאחר נסיעת קודמת באמצעי תחבורה ציבורית בטבעת 1 באזור ירושלים, בגינה כבר חויב הנוסע ב"כ המבקש – משרד עוה"ד, רענן בשן ושות' ב"כ המשיבה – משרד כספי ושות' - עורכי דין ונוטריונים המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון  

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
הסכם פשרה | דואר ישראל

הסכם פשרה | דואר ישראל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –11913-11-12, 28932-01-15 (אוחדו) הצדדים – שלמה רוזנהיים נ' חברת דואר ישראל בע"מ תאריך פרסום – 22.07.2021 תקציר – בטענות כי, (1) לקוחות אשר רכשו כרטיס ויזה נטען ועסקאותיהם, באמצעות פיי-פאל בוטלו, לא קיבלו החזר מלא של עמלת הביצוע בה חויבו בעת הרכישה (2) לקוחות רכשו מהמשיבה כרטיס אשראי "ויזה נטען דולר" וקנו באמצעותו דבר מה מעסק שמקום מושבו בארה"ב, נגבתה מהם עמלה ללא הצדקה או עמלה גבוהה יתר על המידה מן המשיבה ב"כ המבקש – יואב גפני, עו"ד ב"כ המשיבה – אייל בליזובסקי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ

תביעה ייצוגית | עיריית ירושלים [22/12/2017]

ת"צ: 40101-06-15 הצדדים: יורם אליהו נ' עיריית ירושלים תאריך פרסום: 22/12/17

תקציר:

עילת התביעה: עילות של עשיית עושר ולא במשפט, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, ניצול כוחה של המשיבה כרשת שלטון ואי-מסירת מידע רלוונטי לאזרח.

הקבוצה בשמה תנוהל התביעה הייצוגית: כל מי ששילם דמי חניה, בזמן ובאזור בהם החניה מותרת לכל רכב מסוימים, שאינו נמנה עמם, ובשל כך קיבל הודעת תשלום קנס ושילמה, אולם דמי החניה שנגבו ע"י המשיבה לא הושבו לידיו, וזאת במהלך 24 החודשים שקדמו ליום הגשת הבקשה.

 תוצאת תמונה עבור עיריית ירושלים

עיתון: גלובס

תביעה ייצוגית | ש.שלמה החזקות בע"מ ואח' [05/02/2018]

ת"צ: 6658-12-15 הצדדים: פולר מערכות אלקטרוניות בע"מ  נ' ש.שלמה החזקות בע"מ ואח' תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: המשיבות יצרו כלפי לקוחות שירותי הליסינג שלהן מצג לפיו נשאו הן בתשלומי ביטוח חובה בקשר עם רכבי הליסינג בשיעור העולה על סך התשלום בפועל. הקבוצה עליה יחול הסדר הפשרה: לקוחות שירותי הליסינג של ש.שלמה רכב בע"מ, ש.שלמה (ניהול ציים) בע"מ וש. שלמה פסגה בע"מ (חברה בשליטת שלמה רכב) - כולם חברות של המשיבות ("קבוצת שלמה")- מיום 1.1.08 ועד ליום 31.12.11 על פי ההסכם המשיבות יפצו את חברי הקבוצה בהטבה שערכה 38 מיליון ש"ח, על דרך של מתן זכות לשכור כלי רכב ללא תמורה. כך, כל חבר בקבוצה יהיה זכאי ל-1.2 ימי השכרה עבור כל רכב שחכר, מהלך שנה שלמה, בין השנים 2011-2008, והכל כמפורט ובכפוף לתנאים בהסכם. תוצאת תמונה עבור קבוצת שלמה החזקות

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
הסכם פשרה | איסתא

הסכם פשרה | איסתא

ת"צ – 70206-11-18 הצדדים – הראל ברק נ' איסתא ישראל בע"מ תאריך פרסום – 25.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה לפיה המשיבה הטעתה לקוחות שרכשו חבילת טיסה ומלון מבלי ליידע אותם מה סכום העסקה הסופי, כך שנאלצו לשלם תשלום כספי נוסף במלון- resort fee ב"כ המבקש – ליאור להב, עו"ד ב"כ המשיבה – שלומי ברדוגו, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונותבעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | טורקיש איירליינס

הסכם פשרה | טורקיש איירליינס

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 45836-11-17 הצדדים – מר מיכאל שפירא נ׳ נתיבי אוויר טורקיים תאריך פרסום –  12.08.2021 תקציר – נטען כי המשיבה אינה משיבה ללקוחותיה את מיסי הנמל ששילמו למרות שלא ניצלו את כרטיסי טיסה שרכשו, וזאת על אף שמסים אלה לא שולמו ע״י החברה לרשויות המס הרלוונטיות ב"כ המבקש – עו״ד מיכאל אדלר ב"כ המשיבה –  עו״ד יאיר גרין ואופיר שרמן המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים

הסכם פשרה | פמה סוכנויות בע"מ [29/06/2017]

 

ת"צ: 23957-08-13 הצדדים: משה רון נ' פמה סוכנויות בע"מ תאריך פרסום: 29/06/17

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים

הסכם פשרה | עיריית חדרה [14/07/2017]

ת"צ: 46584-02-15 הצדדים: לאוניד פקטרוביץ נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 14/07/2017

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים

תביעה ייצוגית | עיריית רמת גן [28/11/2017]

ת"צ: 51584-02-15 הצדדים: אביעד טאוב נ' עיריית רמת גן תאריך פרסום: 28/11/17

תקציר:

הקבוצה התובעת: כל החייבים בארנונה כללית ברמת גן בסקטור המגורים

שהנכסים בגינם הם חבים בתשלום ארנונה מצויים באזור ד' ושאינם מחויבים בפועל בארנונה כללית לפי תעריפי אזור ד'.

ramat-gan-logo-final-ver

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | חברת חשמל

הסכם פשרה | חברת חשמל

ת"צ – 39223-02-19 הצדדים – ויסבורד נ' חברת החשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום – 25.04.2021 תקציר – בטענה לסיווג שגוי של חלק מחשבונות החשמל ובכלל זה, כי חברת החשמל הפיקה חשבון תקופתי בדרך של הערכה, גם במקרים בהם הפיקה חשבון תקופתי בדרך של הערכה, למרות שלא נמנעה גישה לקריאת המונה. לטענת המבקש גביית תעריף המונה נעשתה שלא כדין ב"כ המבקשים – אלרן שפירא בר אור, עו"ד רוני אבישר שדה, עו"ד ב"כ המשיבה – יהודה רוזנטל, עו"ד עוז סאסי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים

הסכם פשרה | מועצה אזורית מנשה [19/11/2017]

ת"מ: 14833-09-14 הצדדים: בריל פאשן בע"מ נ' מועצה אזורית מנשה תאריך פרסום: 19/11/17

תקציר:

חיוב באגרת אשפה בגין כלל/חלק מכמות הפינויים של מיכלי האצירה המשרתים את נכסיהם.

המועצה תפטור את חברי הקבוצה  מתשלום אגרת פינוי פסולת למשך 24 חודשים.

המועצה לא תגבה יתרות חוב בגין אגרת אשפה שלא נגבו עד למועד אישור הסדר הפשרה.

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות
הסדר פשרה | אנגוס דבאח

הסדר פשרה | אנגוס דבאח

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 23206-08-21  הצדדים –גלזר נ' אנגוס דבאח בע"מ תאריך פרסום – 24.4.2022 תקציר – בטענה כי המשיבה מתנהלת בניגוד לדין כאשר אינה מפחיתה את משקל האריזה מעלות המוצר, כאשר המשיבה מחייבת את לקוחותיה במחיר האריזה על פי המחיר לק"ג של המוצר שנרכש בשעה שהיא לא מציגה את מחיר האריזה ולא מקבלת את הסכמת הלקוח לגבייה זו ב"כ המבקש – עו"ד שלום קמיל ב"כ המשיבה – עו"ד סוזי קוניסקי המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תשלומים עודפים

תביעה ייצוגית | עיריית קריית אונו [22/03/2018]

ת"צ: 19832-03-17 הצדדים: עמוס ריינד נ' עיריית קריית אונו תאריך פרסום:22/3/18 תקציר: אופן גביית אגרת שילוט ע"י עיריית קריית אונו לפי חוק העזר לקריית אונו (מודעות ושלטים). טענת המבקש: העירייה גבתה ביתר, אגרת שילוט, לפי חוק העזר, ממי שהציג שלט, שלא על קומתו האחרונה של הבניין או על משטח הגג, וחויב באגרת שילוט, לשלט גג, או לשלט גג אלקטרוני, וכן ממי שהציג שלט המואר בתאורה פנימית או חיצונית, וחויב באגרת שילוט, לשלט גג אלקטרוני. על פי טענת המבקש, שלט שאינו מוצב על קומתו האחרונה של בניין או על משטח הגג, אינו שלט גג, וכן שלט שמואר בתאורה פנימית, אינו שלט אלקטרוני. תמונה קשורה  

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [31/03/2019]

ת"צ - 33226-07-17

הצדדים - חתוכה נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 31.3.2019

תקציר -בתובענה נטען, כי כלמוביל נהגה לעגל את סכומי העסקאות כלפי מעלה, לשקל הקרוב, גם במקרים בהם יש לעגלם כלפי מטה; וכי בהתנהלותה זו הפרה כלמוביל את הוראות סעיףף 45(ד) לחוק בנק ישראל.

ב"כ - המבקש - עוה"ד עמית בן ארויה ו/או גרגורי פאוסט קורצ'מני

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים

תביעה ייצוגית |בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [22/03/2019]

ת"צ - 8726-09-15

הצדדים - תלרז נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 22.03.2019

תקציר - התובענה עוסקת, בתמצית, בטענות התובעים לפיהן הנתבעת גבתה תשלום בדין שירות מודיעין 144 גם במקרים בהם ניתן מספר מנותק זמנים של מנוי חברת בזק וגם כאשר ניתו מספר מנותק באמצעות חיפוש שלא באמצעות מאגר המידע של חברת בזק.

ב"כ התובעים - משרדי עורכי הדין גיל רון, קינן ושות', אביעד, סרן ושות'

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, תחבורה, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ניצול כוח כרשות שלטון, עיריות, רשלנות, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, חיובים, רכב, רכבים, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, תיירות ונופש, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, מיסים, תעופה, תשלומים עודפים, בנקים, גביית יתר, הלוואות, חיובים, פיננסים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק הריבית, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חברת החשמל, נזק ממוני, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת האשפה, גביית יתר, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל האריזה, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תשלומים עודפים, אגרות, אגרת שילוט, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, תשלומים עודפים, גביית יתר, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, טלפון, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | פלאפון