תקשורת | הסכמי פשרה בישראל

תקשורת

מגה תביעה ייצוגית

תובענה ייצוגית | מגה קמעונאות בע"מ

ת"צ 46098-06-18 הצדדים – כורם מאור נ' מגה קמעונאות בע"מ תאריך פרסום: 05/08/2020 תקציר – המשיבה 1 שלחה אל המבקש "דבר פרסומות" מבלי שניתנה על כך הסכמתו המפורשת בכתב ובכך למעשה הפרו את הוראות חוק התקשורת. המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
פלאפון 2

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [21/02/2018]

ת"צ: 16-05-50447 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 21.2.18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ושלא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסורים עולה כדי הפרה של סעיף 30א לחוק התקשורת, והוראות דין נוספות. download

טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

פלאפון תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | 22/06/2020 פלאפון תקשורת בע"מ

ת"צ:  64816-01-17

הצדדים – לב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום: 22/06/2020

תקציר – בטענה כי פלאפון שלחה מסרונים המהווים, "דבר פרסומת" ללקוחות שבחרו להתנייד מהחברה. בכך הפרה את חוק התקשורת.

ב"כ המבקש: עו"ד נדב אפלבאום

ב"כ המשיבה: עו"ד דנה אמיר, עו"ד דן חי

המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

סלקום 3

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/2017

עיתון: הארץ , מעריב
בזק

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 8726-09-15 הצדדים: תלרז  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: הנתבעת גבתה תשלום בגין שירות מודיעין 144 גם במקרים בהם ניתן מספר מנותק זמנית של מנוי חברת בזק וגם כאשר ניתן מספר מנותק באמצעות חיפוש בוצע שלא באמצעות מאגר המידע של חברת בזק. Capture

פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

ניופאן 23.10

תובענה ייצוגית | ניופאן בע"מ [23/10/2019]

ת"צ - 38412-10-17 הצדדים – גבריאל אלסנר נ' ניופאן בע"מ תאריך פרסום - 23/10/2019 תקציר - הטענה: לקוחות ניופאן נדרשו לשלם עבור פינוי מוצרים אלקטרוניים, בניגוד לחוק ובניגוד לחובתה על פי חוק. הפרת חובה חקוקוה לפי סעיף 63 לפקודת הנזיקין בגין הפרת הוראות סעיף 30 לחוק לטיפול סביבתי בציוד אלקטרוני, ועוולת רשלנות לפי סעיף 35 לפקודת נזיקין. ב"כ המבקש: עו"ד גלי עציון, עו"ד אריאל אלסר ב"כ המשיבה: עו"ד גיורא בן טל, עו"ד נטעלי מימון

עיתון: גלובס , הארץ
אלקטרה מים הסדר פשרה

הסדר פשרה | 15/06/2020 אי. בר מים בע"מ

ת"צ:  12030-01-19

הצדדים – חיים מולרסקי נ' אי. בר מים בע"מ

תאריך פרסום: 15/06/2020

תקציר – נטען כי המשיבה פעלה בניגוד להוראות של חוק התקשורת. כשהמשיכו הודעות דיוור פרסומי בנוגע להצטרפות בניגוד לחוק.

ב"כ המבקש: עו"ד עידו סולומונוב

ב"כ דלק מוטורס: עו"ד יואב הירש, עו"ד רוני מונק, עו"ד גיא אריאלי

ב"כ פורד: עו"ד דפנה צרפתי, עו"ד איגור גילביץ'

המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
בזק 26

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [26/12/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

הטענה: בזק חייבה שלא כדין את המבקשים ולקוחות נוספים בגין שירותי תחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל.

עוד נטען, כי מדובר בחיוב סרק, שכן מדובר במכשירי טלפון שיוצרו עד שנות התשעים של המאה שעברה, אשר אינם משווקים יותר ו/או אינם בשימוש.

קבוצת התובעים: לקוחות בזק, אשר חויבו על ידי בזק בגין שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת הבקשה.

החל מחודש מרץ 2017 שלחה בזק ללקוחותיה המנויים על שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, הודעה בכתב בחשבון הטלפון שנשלח אליהם, במסגרת ביקשה בזק מהלקוחות לעדכן אותם האם הם מעוניינים להמשיך ולקבל את שירות התחזוקה בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

החל מיום 23.5.17 חדלה בזק לחייב את לקוחותיה בגין שירות התחזוקה (למעט הלקוחות שהשיבו שמעוניינים להמשיך לקבל שירות).

החל מיום 23.5.17 ועד ליום 23.11.17 המשיכה בזק לספק את שירות התחזוקה בחינם ללקוחות  שלא השיבו להודעת בזק כי הם מעוניינים להמשיך לקבל את שירות התחזוקה.

בזק תשלם גמול בסך כולל של 18,000 ש"ח ושכ"ט לבאי כוחם בסך של 182,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

תוצאת תמונה עבור בזק

סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [9/1/2019]

ת"צ: 28222-04-18

הצדדים: הרשקוביץ נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום: 9/1/19

תקציר:

חברי הקבוצה: כל מנויי חבילת שירותים של סלקום הכוללת שירות טלוויזיה (ללא שירות סלולארי), שהתנתקו מן החבילה, החל מחודש מאי 2015 ועד וכולל חודש ינואר 2017, וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לחבילה רק בחלקו של אותו חודש.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד תומר אפלדורף

ב"כ סלקום: עו"ד רות לובן, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
הוט מובייל

תביעה ייצוגית | הוט מובייל בע"מ [21/06/2018]

  ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור  נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 21/6/18 תקציר: הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד. תוצאת תמונה עבור הוט מובייל

עיתון: מעריב הבוקר
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

יס 3

הסדר פשרה |די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [15/09/2019]

ת"צ - 26284-06-14

הצדדים - נציגות הבית המשותף ברח' ניסנבויים 12 חיפה ואח' נ' די.בי.אס שרותי לווין (1998) בע"מ

תאריך פרסום - 15.09.19

תקציר - בהתאם להסכם הפשרה שנכרת במסגרת התובענה ייצוגית הנ"ל, מובא לידיעת הציבור כי ציוד הקליטה של Yes המותקן בבתים משותפים לצורך קליטת שידוריה של Yes מחובר לחשמל הציבורי של הבניין וכל הדיירים באמצעות נציגות הבית המשותף, הם אלו שנושאים בעלות צריכת החשמל הזניחה של ציוד הקליטה.

בזק פרטנר

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/06/2018]

ת"צ: 60686-01-15 הצדדים: שולמית גרוס  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/6/18 תקציר: הטענה: התעריף שבזק גובה בגין קישור גומלין להודעה הנשלחת ממפעילי תקשורת אחרים ובכללן פרטנר, הוא בלתי סביר ומפלה, ונגד פרטנר היא, בין היתר, שפרטנר לא חלקה על דרישת התשלום של בזק ולא פנתה בעניין זה לשר התקשורת, וכן בטענה כי פרטנר אינה זכאית לגבות תעריף זה ממנוייה (ובפרט המנויים שבתכנית מסוג "ללא הגבלה") לנוכח הוראות ההסכם של פרטנר ואותם מנויים.   תוצאת תמונה עבור בזק593px-Partner_logo.svg

עיתון: הארץ , מעריב
יס תביעה

הסכם פשרה | פרטנר תקשורת ואח' ; הוט מובייל ; יס YES די.בי.אס שירותי לווין [29/12/16]

ת"צ: 9353-02-12 ; 57488-02-13
הצדדים: צורן ואח' נגד פרטנר תקשורת ואח' ; הברפלד ואח' נ' הוט מובייל בע"מ ; ליאור שניידר נגד די.בי.אס שירותי לווין (1998) בע"מ (yes)
תאריך פרסום: 29/12/16

עיתון: מעריב , כלכליסט
נתיבי אוויר

תביעה ייצוגית | אייר פראנס ו- קלמ נתיבי אוויר מלכותיים הולנדיים [13/08/2018]

  ת"צ: 4180-06-15 הצדדים: ראובן כהן  נ' אייר פראנס ו- קלמ נתיבי אוויר מלכותיים הולנדיים תאריך פרסום: 13.8.18 תקציר: הטענה: הפרו את הוראות הדין, לרבות הפרה של חוק התקשורת ובכללו סעיף 30 א' האוסר הפצת דברי פרסומת, בין היתר, באמצעות הודעה אלקטרונית, אלא בכפוף להתקיימותם של תנאים מפורשים כקבוע בחוק, וכן הפרה את חוק הגנת הפרטיות האוסר פגיעה בפרטיותם של חברי הקבוצה, הכל כפי שפורט בבקשת האישור. נכלל בקבוצה כל מי אשר קיבל מאחת מהנתבעות, הודעת דואר אלקטרוני וזאת 7 שנים אחורה, ועד לאישור הבקשה. תוצאת תמונה עבור אייר פראנס    

קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת
נטוויז'ן

הסכם פשרה | 013 נטוויז'ן בע"מ [16/03/2017]

ת"צ: 30759-02-13 הצדדים: גרסט ואח' נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 16/03/17

קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת
הוט אוקטובר

הסכם פשרה | הוט-מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [18/10/2017]

ת"צ: 552-07-14 הצדדים: קרבקי ואח' נ' הוט תאריך פרסום: 18/10/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת
סלקום 5

הסכם פשרה | חברת סלקום ישראל בע"מ [11/09/2017]

ת"צ: 22141-03-15 הצדדים: פנחס ומרדכי גרינברג נ' חברת סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת
הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת
בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
פרטנר

הסכם פשרה | חברת פרטנר תקשורת בע"מ [19/07/2017]

 

ת"צ: 6730-04-12 הצדדים: מרים שוורץ ג'ונסון  נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 19/07/17

קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, מכשירים ניידים, סלולאר, פרטנר, תקשורת
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, מכשירים ניידים, סלולאר, פרטנר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
קטגוריה: אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, חוק התקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תקשורת, אלקטרה, חוק התקשורת, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, פיננסים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, מכשירים ניידים, סלולאר, פרטנר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים