תקשורת | הסכמי פשרה בישראל

תקשורת

יס תביעה

הסכם פשרה | פרטנר תקשורת ואח' ; הוט מובייל ; יס YES די.בי.אס שירותי לווין [29/12/16]

ת"צ: 9353-02-12 ; 57488-02-13
הצדדים: צורן ואח' נגד פרטנר תקשורת ואח' ; הברפלד ואח' נ' הוט מובייל בע"מ ; ליאור שניידר נגד די.בי.אס שירותי לווין (1998) בע"מ (yes)
תאריך פרסום: 29/12/16

עיתון: מעריב , כלכליסט
בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
הסכם פשרה בזק

הסדר פשרה | נגד בזק [14/11/16]

ת"א: 2519/06
הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 14/11/16

עיתון: גלובס , הארץ
זאפ גרופ2

תביעה ייצוגית | דפי זהב (זאפ גרופ בע"מ) [14/01/2018]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: לוי נ' זאפ גרופ בע"מ תאריך פרסום:  פרסום שני 14/1/18

תקציר:

הטענה: תנאי ההתקשרות אשר מנהיגה זאפ גרופ בע"מ (דפי זהב) בהסכמיה עם לקוחותיה המפרסמים באתר www.d.co.il

לפיהם הלקוח אינו יכול לסיים את ההתקשרות במשך תקופת ההתקשרות המינימאלית, כאשר התקופה המינימאלית שנקבעה בהסכם היא למעלה משנה

הינם תנאי מקפח בחוזה אחיד בהתאם להוראותיו של חוק החוזים האחידים.

הנתבעת תפצה את חברי הקבוצה הייצוגית הזכאים לקבלת פיצוי בהתאם להסדר הפשרה הפיצוי כספי כולל בסך של 3,400,000 ש"ח בתוספת מע"מ כדין על פי חלוקה לשלוש קבוצות כמפורט בהסכם.

 תוצאת תמונה עבור דפי זהב

סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
תובענה ייצוגית סמ ליין

תובענה ייצוגית | סמ-ליין [8/12/16]

ת"צ: 41160-04-12
הצדדים: נגד הנתבעת - סמ ליין בע"מ (היבואנית הרשמית של מוצרי Samsung לישראל)
תאריך פרסום: 8/12/16

די.בי.אס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [23/01/2018]

ת"צ: 19284-02-17 הצדדים: עומרי נחום נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ("Yes") תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר:  הטענה: Yes גובה מלקוחותיה את המחיר המרבי המותר בגין החלפת שלט, אך מספקת אותו ללא סוללות, שעה שעלות הסוללות הובאה בחשבון לצורך קביעת המחיר המרבי הנ"ל בהחלטת המועצה. כמו כן, נטען כי תקופת האחריות שמעניקה Yes בפועל עבור השלט הינה קצרה מתקופת האחריות בת 12 החודשים המתחייבת מכוח הסכם ההתקשרות של יס עם לקוחותיה ועמדת המועצה.

  1. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק ללקוחותיה הנחה בסך 10 ש"ח על החלפת שלט רחוק במקרה של תקלה. כך שמחיר השלט החלופי לאחר הנחה זו לא יעלה על 38.5 ש"ח כולל מע"מ.
2. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, יופחת מחיר רכישת שלט ללא סוללות בסניפי הדואר בסך של 0.60 ש"ח 3. לא יאוחר מ-90 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק אחריות בת 12 חודשים לשלטים שיסופקו ללקוחות החברה החל מהמועד האמור, והכל בכפוף לתנאי הסכם ההתקשרות. תוצאת תמונה עבור יס לוגו ישן

הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
אלגד פיצה

הסכם פשרה | אלגד פיצה בע"מ [31/07/2017]

ת"צ: 32467-09-16 הצדדים: עמרי רוזנברג נ' אלגד פיצה בע"מ תאריך פרסום: 31/07/17

עיתון: הארץ , מעריב
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [26/11/2018]

ת"צ: 27264-07-76 הצדדים: לזרוביץ נ' גולן טלקום תאריך פרסום: 26/11/18 תקציר:  הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה (בנוסחן הקודם), אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. ב"כ המבקשת: עו"ד אסף שילה ב"כ המשיבה: עו"ד תמיר כהנוב    

עיתון: הארץ , מעריב
סלקום תביעה על דמי מנוי

תובענה ייצוגית | סלקום [22/12/16]

ת"צ: 1651-01-13
תאריך פרסום: 22/12/16

עיתון: הארץ , מעריב
פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

הוט הסדר פשרה

הסכם פשרה | הוט תקשורת והוט טלקום [14/02/17]

ת"צ: 42694-02-11
תאריך פרסום: 14/02/17

בן צבי

הסכם פשרה | בית צבי – בית הספר לאמנויות הבמה ע"ר 580042901 [3/07/2017]

ת"צ: 38501-03-16 הצדדים: דורון גוהר נ' בית צבי - בית הספר לאמנויות הבמה ע"ר 580042901 תאריך פרסום: 3/7/17

עיתון: גלובס , הארץ
טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת
די בי אס 3

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [07/05/2018]

ת"צ: 48405-10-17 הצדדים: אורי דש ועופר דש  נ' די. בי. אס שרותי לוויין (1998 בע"מ), הוט מערכות תקשורת בע"מ וצ'רלטון בע"מ חברי הקבוצה: מנויי הוט ויס אשר נמנעה מהם האפשרות לצפות במשחקי חצי הגמר של הליגה האירופית בכדורגל בשנת 2004 בשל הצורך לשלם עבורם, ומנויי הוט ויס אשר רכשו את זכויות הצפייה על מנת לצפות באותם משחקים, רכישה אשר לא הייתה מתבצעת אילו המשחקים היו משודרים בהתאם להחלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין. עיקרי הסדר הפשרה: עם אישור הסדר הפשרה, צ'רלטון תפתח לציבור הרחב את השידור בארבעה משחקי כדורגל כמפורט בהסכם. משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בגרמניה, כאשר אחת מהקבוצות המשחקות בו היא קבוצה מבין הקבוצות: באיירן מינכן או בורוסיה דורטמונד משחק כדורגל מהליגה הבכירה באיטליה משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בפורטוגל   תאריך פרסום:

קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת
נטוויזן 9

תביעה ייצוגית | 013 נטויז'ן בע"מ [25/01/2018]

  ת"צ: 52126-09-14 הצדדים: ליאור גל  נ' 013 נטויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 25/1/18 תקציר: הטענה: אי אספקת מהירות הגלישה באינטרנט, כפי שנרכשה, ללקוחות 013 בעת השימוש בתוכנות לשיתוף קבצים החל מיום 1.4.08 כמפורט בתובענה. הקבוצה המיוצגת: כל מי שקיבל שירותי גישה לאינטרנט מהמשיבה בתאריכים הנקובים בהסכם, והשתמש באפליקציית שיתוף קבצים לפחות פעם אחת במהלך תקופה זו. 013 תשדרג בחינם במדרגה אחת את מהירות הגלישה של כל לקוח שהודיע לה, במהלך 12 חודשים מהמועד הקבוע, על רצונו בכך, למשך תקופה של 9 חודשים אשר תחל במועד שבו מסר לה הלקוח את ההודעה.   תוצאת תמונה עבור נטוויזן  

עיתון: מעריב
קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת
בזק 26

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [26/12/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

הטענה: בזק חייבה שלא כדין את המבקשים ולקוחות נוספים בגין שירותי תחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל.

עוד נטען, כי מדובר בחיוב סרק, שכן מדובר במכשירי טלפון שיוצרו עד שנות התשעים של המאה שעברה, אשר אינם משווקים יותר ו/או אינם בשימוש.

קבוצת התובעים: לקוחות בזק, אשר חויבו על ידי בזק בגין שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת הבקשה.

החל מחודש מרץ 2017 שלחה בזק ללקוחותיה המנויים על שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, הודעה בכתב בחשבון הטלפון שנשלח אליהם, במסגרת ביקשה בזק מהלקוחות לעדכן אותם האם הם מעוניינים להמשיך ולקבל את שירות התחזוקה בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

החל מיום 23.5.17 חדלה בזק לחייב את לקוחותיה בגין שירות התחזוקה (למעט הלקוחות שהשיבו שמעוניינים להמשיך לקבל שירות).

החל מיום 23.5.17 ועד ליום 23.11.17 המשיכה בזק לספק את שירות התחזוקה בחינם ללקוחות  שלא השיבו להודעת בזק כי הם מעוניינים להמשיך לקבל את שירות התחזוקה.

בזק תשלם גמול בסך כולל של 18,000 ש"ח ושכ"ט לבאי כוחם בסך של 182,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים
נטוויזן 013

הסכם פשרה | נטויז'ן בע"מ (להלן: "013") [16/11/2017]

ת"צ: 44671-06-16 הצדדים: רועי דיין נ' 013- נטויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 16/11/17

תקציר:

חברי הקבוצה: כל לקוח של 013 אשר  נגבו ממנו כספים בגין שירות "אינטרנט סקיוריטי - שירות אבטחה מנוהל" ואשר צורף לשירות זה

"סים תקשורת קידום מכירות בע"מ", החל מיום 1 מאי 2015 ועד ליום 31 לאוגוסט 2016.

נטוויז'ן צירפה לקוחות לשירות ללא הסכמתם.

עילות התביעה: הפרת חובה חקוקה לחוק התקשורת והפרת חוזה.

013 תשלם לכל חבר קבוצה 80% ממכלול התשלומים החודשיים שנגבו ממנו בגין השירות, בתוספת הפרשי ריבית והצמדה, וזאת מבלי לברר האם חבר הקבוצה הסכים לרכוש את השירות או עשה בו שימוש.

סך התשלום לכל חברי הקבוצה עומד נכון לחודש אפריל 2017 על 3,663,346.34

לוגו

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת
פרטנר תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | פרטנר [18/01/17]

ת"צ: 12241-09-10
הצדדים: יבלינוביץ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 18/01/17

קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, פרטנר, תקשורת
הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, פרטנר, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת
פלאפון 2

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [21/02/2018]

ת"צ: 16-05-50447 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 21.2.18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ושלא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסורים עולה כדי הפרה של סעיף 30א לחוק התקשורת, והוראות דין נוספות. download

קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, פרטנר, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת
סלקום 28

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [28/12/2017]

 

ת"צ: 23060-09-15 הצדדים: אלי דרדיק  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 28/12/17

תקציר:

הטענה: סלקום אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות בעלות ללא הסכמתם.

חברי הקבוצה: כל לקוחות סלקום המנויים על תכניות הכוללות נפח גלישה מוגבל אשר חרגו מחבילת הגלישה שבתכניתם, וסלקום חייבה אותם עבור גלישה מזדמנת בשבע השנים קודם להגשת בקשת האישור ועד למועד פרסום ההודעה הראשונה אודות הסדר פשרה זה.

סלקום מתחייבת לבצע השבה כספית מלאה של כלל הסכומים שנגבו מכל אותם חברי הקבוצה, אשר חויבו במהלך תקופת החיוב בגין חבילות המשך, בשלושה מחזורי חיוב חודשיים או פחות (בין אם ברצף ובין אם לאו).

סלקום תחדל מפריסה אוטומטית של חבילות המשך לאחר מיצוי חבילת הגלישה המקורית, עבור מנויים שההסכמים עמם אינם מעגנים במפורש חיוב בגין חבילות המשך. עבור מנויים אלה, עם מיצוי חבילת הגלישה המקורית הקבועה בהסכם, תהיה לסלקום הזכות להצר או לחסום את הגלישה.

תוצאת תמונה עבור סלקום

קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, פרטנר, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, פרטנר, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת
די בי אס 2

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ [05/03/2018]

ת"צ: 13006-08-14 הצדדים: לירון טל  נ' די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ תאריך פרסום: 5.3.18 תקציר: הטענה: חברת די בי אס (ייס) שירותי לווין חייבה את מנוייה העוברים דירה בדמי מנוי, שלא כדין, בגין התקופה שבין עזיבת הדירה הישנה למועד התקנת שירותי המשיבה בדירה החדשה, וזאת במקרים בהם תקופת הביניים ארוכה מיום אחד. תוצאת תמונה עבור די בי אס שירותי לווין

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, תקשורת, חוק החוזים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, סלקום, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הוט, תקשורת, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, פרטנר, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים
פלאפון תקשורת