תקשורת | הסכמי פשרה בישראל

תקשורת

סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום [26/04/2018]

  ת"צ: 28449-12-14 הצדדים: יעבץ  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה גבתה ממנוי הבוחר להתנתק משירותיה תמורה עבור מלוא מחזור החיוב החודשי, אף אם מועד ההתנתקות חל במהלך מחזור החיוב החודשי. הקבוצה: כל לקוחות סלקום שהתנתקו משירותי רדיו טלפון נייד שקיבלו ממנה, החל מחודש אוגוסט 2014 ועד וכולל חודש ינואר 2017 וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לשירותים רק בחלקו של אותו חודש. תוצאת תמונה עבור סלקום  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
סלקום 3

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/2017

עיתון: הארץ , מעריב
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
פלאפון תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | 22/06/2020 פלאפון תקשורת בע"מ

ת"צ:  64816-01-17

הצדדים – לב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום: 22/06/2020

תקציר – בטענה כי פלאפון שלחה מסרונים המהווים, "דבר פרסומת" ללקוחות שבחרו להתנייד מהחברה. בכך הפרה את חוק התקשורת.

ב"כ המבקש: עו"ד נדב אפלבאום

ב"כ המשיבה: עו"ד דנה אמיר, עו"ד דן חי

המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [9/1/2019]

ת"צ: 28222-04-18

הצדדים: הרשקוביץ נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום: 9/1/19

תקציר:

חברי הקבוצה: כל מנויי חבילת שירותים של סלקום הכוללת שירות טלוויזיה (ללא שירות סלולארי), שהתנתקו מן החבילה, החל מחודש מאי 2015 ועד וכולל חודש ינואר 2017, וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לחבילה רק בחלקו של אותו חודש.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד תומר אפלדורף

ב"כ סלקום: עו"ד רות לובן, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
פרטנר 6

תביעה ייצוגית | פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2018]

  ת"צ: 45961-03-14 הצדדים: רחלי גולן  נ' פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 18/7/18 תקציר: הבקשה לאישור עוסקת בשאלת זכאותם של חברי הקבוצה לתשלום נוסף בגין פיצויי פיטורים כתוצאה מאי הכללת תוספת שכר בגין מכירת שירותי ערך מוסף ושירותי משלוח חשבונית במייל, אשר משולם לחלק מעובדי החברה, בחישוב השכר הקובע לתשלום פיצויי פיטורים. במסגרת הסכם הפשרה הוסכם כי לחבר קבוצה אשר ימצא זכאי לתשלום בהתאם לקבוע בהסכם הפשרה, בכפוף לתקופת ההתיישנות ולסייגים רלוונטיים כמפורט בהסכם הפשרה, ישולם פיצוי בשיעור הקבוע בהסכם הפשרה בגין פיצויי פיטורים שיחושב בהתאם לממוצע התוספת ששולמה לאותו חבר קבוצה בשנה שקודמת למועד פיטוריו. 593px-Partner_logo.svg

עיתון: ישראל היום
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [26/11/2018]

ת"צ: 27264-07-76 הצדדים: לזרוביץ נ' גולן טלקום תאריך פרסום: 26/11/18 תקציר:  הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה (בנוסחן הקודם), אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. ב"כ המבקשת: עו"ד אסף שילה ב"כ המשיבה: עו"ד תמיר כהנוב    

עיתון: הארץ , מעריב
די בי אס 2

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ [05/03/2018]

ת"צ: 13006-08-14 הצדדים: לירון טל  נ' די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ תאריך פרסום: 5.3.18 תקציר: הטענה: חברת די בי אס (ייס) שירותי לווין חייבה את מנוייה העוברים דירה בדמי מנוי, שלא כדין, בגין התקופה שבין עזיבת הדירה הישנה למועד התקנת שירותי המשיבה בדירה החדשה, וזאת במקרים בהם תקופת הביניים ארוכה מיום אחד. תוצאת תמונה עבור די בי אס שירותי לווין

עיתון: גלובס , מעריב
פלאפון תקשורת

הסכם פשרה | פלאפון תקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 41157-01-15 הצדדים: מירב פירט ומנחם פירט נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/17

בזק 26

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [26/12/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

הטענה: בזק חייבה שלא כדין את המבקשים ולקוחות נוספים בגין שירותי תחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל.

עוד נטען, כי מדובר בחיוב סרק, שכן מדובר במכשירי טלפון שיוצרו עד שנות התשעים של המאה שעברה, אשר אינם משווקים יותר ו/או אינם בשימוש.

קבוצת התובעים: לקוחות בזק, אשר חויבו על ידי בזק בגין שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת הבקשה.

החל מחודש מרץ 2017 שלחה בזק ללקוחותיה המנויים על שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, הודעה בכתב בחשבון הטלפון שנשלח אליהם, במסגרת ביקשה בזק מהלקוחות לעדכן אותם האם הם מעוניינים להמשיך ולקבל את שירות התחזוקה בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

החל מיום 23.5.17 חדלה בזק לחייב את לקוחותיה בגין שירות התחזוקה (למעט הלקוחות שהשיבו שמעוניינים להמשיך לקבל שירות).

החל מיום 23.5.17 ועד ליום 23.11.17 המשיכה בזק לספק את שירות התחזוקה בחינם ללקוחות  שלא השיבו להודעת בזק כי הם מעוניינים להמשיך לקבל את שירות התחזוקה.

בזק תשלם גמול בסך כולל של 18,000 ש"ח ושכ"ט לבאי כוחם בסך של 182,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

תוצאת תמונה עבור בזק

בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים
נטוויזן 3

תביעה ייצוגית | נטוויז'ן בע"מ [8/11/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 8/11/17

תקציר:

התובעים (חברי הקבוצה): לקוחות 013 נטוויז'ן בע"מ ששילמו את החשבון באמצעות הוראות קבע בבנק מבלי שחויבו בעמלה

ובשלב מסוים נטוויז'ן החלה לגבות מהם עמלת הוראת קבע.

על פי הסדר הפשרה, חברי הקבוצה שחויבו בעמלה מבלי שניתנה להם הודעה מוקדמת זוכו בגין החיובים

לגבי חברי קבוצה שחויבו בעמלה פעם אחת הם יזוכו בגין אותו חיוב.

net-575

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
יס לווין

תביעה ייצוגית |די.בי.אס שרותי לווין (1998) בע"מ [03/04/2019]

ת"צ - 26284-06-14

הצדדים - נציגות הבית המשותף ברח' ניסנבויים 12 חיפה נ' די.בי.אס שרותי לווין (1998) בע"מ ("yes")

תאריך פרסום - 3.4.2019

תקציר- במסגרת התובענה נטען כי yes מתקינה בבתים משותפים ציוד קליטה אשר דרוש למנוייה על מנת לקלוט את שידוריה, הכולל, בין היתר, צלחת קליטה לוויינית, מגברים, וכן רכיבים נוספים ומחברת אותו לחשמל המשותף של הבניין מבלי לשלם בגין עלות החשמל שציוד הקליטה צורך, כך שבפועל מי שנושא בעלות החשמל שציוד הקליטה צורך הם הדיירים בבניין באמצעות נציגות הבית המשותף.

ב"כ התובעים - עו"ד אייל פלטק, יוסי חובב, יוחי גבע ועומר פיינטוך

ב"כ המשיבה - ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות
סלקום 3

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [1/1/2020]

ת"צ - 22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום - 1/1/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקשים לפיה לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת
בזק3

הסכם פשרה | בזק – החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [19/09/2017]

 

ת"צ: 2519/06 הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק- החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 19/9/17

קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת
יס תביעה

הסכם פשרה | פרטנר תקשורת ואח' ; הוט מובייל ; יס YES די.בי.אס שירותי לווין [29/12/16]

ת"צ: 9353-02-12 ; 57488-02-13
הצדדים: צורן ואח' נגד פרטנר תקשורת ואח' ; הברפלד ואח' נ' הוט מובייל בע"מ ; ליאור שניידר נגד די.בי.אס שירותי לווין (1998) בע"מ (yes)
תאריך פרסום: 29/12/16

עיתון: מעריב , כלכליסט
קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, תקשורת
הסדר פשרה טקטיקה

הסדר פשרה | טקטיקה ניהול מועדוני לקוחות

ת"צ 47661-11-18 הצדדים – לילך דונשיק נ' טקטיקה ניהול מועדוני לקוחות בע"מ ויובל גנות תאריך פרסום: 12/07/2020 תקציר – הטענה כי המשיבים שלחו מסרוני פרסומת ללא קבלת הסכמתם של המבקשים תוך הפרה על חוק התקשורת. ב"כ המבקש- עו"ד רם גורודיסקי ב"כ המשיבה-עו'"ד דפנה קליין

המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, תקשורת
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת
פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת
פלאפון 2

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [21/02/2018]

ת"צ: 16-05-50447 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 21.2.18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ושלא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסורים עולה כדי הפרה של סעיף 30א לחוק התקשורת, והוראות דין נוספות. download

קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת
בזק

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 8726-09-15 הצדדים: תלרז  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: הנתבעת גבתה תשלום בגין שירות מודיעין 144 גם במקרים בהם ניתן מספר מנותק זמנית של מנוי חברת בזק וגם כאשר ניתן מספר מנותק באמצעות חיפוש בוצע שלא באמצעות מאגר המידע של חברת בזק. Capture

קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, תשתיות, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת
גולו

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 27264-07-16 הצדדים:  נ' גול טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/5/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. גולן  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים,