תקשורת | הסכמי פשרה בישראל

תקשורת

נטוויזן 9

תביעה ייצוגית | 013 נטויז'ן בע"מ [25/01/2018]

  ת"צ: 52126-09-14 הצדדים: ליאור גל  נ' 013 נטויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 25/1/18 תקציר: הטענה: אי אספקת מהירות הגלישה באינטרנט, כפי שנרכשה, ללקוחות 013 בעת השימוש בתוכנות לשיתוף קבצים החל מיום 1.4.08 כמפורט בתובענה. הקבוצה המיוצגת: כל מי שקיבל שירותי גישה לאינטרנט מהמשיבה בתאריכים הנקובים בהסכם, והשתמש באפליקציית שיתוף קבצים לפחות פעם אחת במהלך תקופה זו. 013 תשדרג בחינם במדרגה אחת את מהירות הגלישה של כל לקוח שהודיע לה, במהלך 12 חודשים מהמועד הקבוע, על רצונו בכך, למשך תקופה של 9 חודשים אשר תחל במועד שבו מסר לה הלקוח את ההודעה.   תוצאת תמונה עבור נטוויזן  

עיתון: מעריב
נטוויזן 013

הסכם פשרה | נטויז'ן בע"מ (להלן: "013") [16/11/2017]

ת"צ: 44671-06-16 הצדדים: רועי דיין נ' 013- נטויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 16/11/17

תקציר:

חברי הקבוצה: כל לקוח של 013 אשר  נגבו ממנו כספים בגין שירות "אינטרנט סקיוריטי - שירות אבטחה מנוהל" ואשר צורף לשירות זה

"סים תקשורת קידום מכירות בע"מ", החל מיום 1 מאי 2015 ועד ליום 31 לאוגוסט 2016.

נטוויז'ן צירפה לקוחות לשירות ללא הסכמתם.

עילות התביעה: הפרת חובה חקוקה לחוק התקשורת והפרת חוזה.

013 תשלם לכל חבר קבוצה 80% ממכלול התשלומים החודשיים שנגבו ממנו בגין השירות, בתוספת הפרשי ריבית והצמדה, וזאת מבלי לברר האם חבר הקבוצה הסכים לרכוש את השירות או עשה בו שימוש.

סך התשלום לכל חברי הקבוצה עומד נכון לחודש אפריל 2017 על 3,663,346.34

לוגו

עיתון: גלובס , הארץ
פלאפון תקשורת

הסכם פשרה | פלאפון תקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 41157-01-15 הצדדים: מירב פירט ומנחם פירט נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/17

די בי אס 3

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [07/05/2018]

ת"צ: 48405-10-17 הצדדים: אורי דש ועופר דש  נ' די. בי. אס שרותי לוויין (1998 בע"מ), הוט מערכות תקשורת בע"מ וצ'רלטון בע"מ חברי הקבוצה: מנויי הוט ויס אשר נמנעה מהם האפשרות לצפות במשחקי חצי הגמר של הליגה האירופית בכדורגל בשנת 2004 בשל הצורך לשלם עבורם, ומנויי הוט ויס אשר רכשו את זכויות הצפייה על מנת לצפות באותם משחקים, רכישה אשר לא הייתה מתבצעת אילו המשחקים היו משודרים בהתאם להחלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין. עיקרי הסדר הפשרה: עם אישור הסדר הפשרה, צ'רלטון תפתח לציבור הרחב את השידור בארבעה משחקי כדורגל כמפורט בהסכם. משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בגרמניה, כאשר אחת מהקבוצות המשחקות בו היא קבוצה מבין הקבוצות: באיירן מינכן או בורוסיה דורטמונד משחק כדורגל מהליגה הבכירה באיטליה משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בפורטוגל   תאריך פרסום:

פרטנר 2

תביעה ייצוגית | פרטנר [14/11/2017]

ת"צ: 15059-11-13 הצדדים: אפרת כספי ואח' נ' פרטנר תאריך פרסום: 14/11/17

תקציר:

הטענה: פרטנר העלתה את תעריפיה בשיעור גבוה מהמותר ופעלה בניגוד להסכם המגביל את שיעור העלאת התעריפים.

הקבוצה המיוצגת: כל מנויי פרטנר שהיו מנויים בתכנית תעריפים שתנאיה כללו פסקת הגבלת העלאת תעריף.

לקוחות שחוו העלאת תעריפים בשיעור העולה על סך של 5 ש"ח לשנה.

פרטנר תשיב לחברי הקבוצה השבה מלאה של הסכומים שנגנבו מהם ביתר בתוספת הפרשי הצמדה וללא ריבית.

ההחזר יתבצע לכל המאוחר בחודש שיחול ארבעה חודשים לאחר מועד הזיכוי.

593px-Partner_logo.svg

בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
יס תביעה

הסכם פשרה | פרטנר תקשורת ואח' ; הוט מובייל ; יס YES די.בי.אס שירותי לווין [29/12/16]

ת"צ: 9353-02-12 ; 57488-02-13
הצדדים: צורן ואח' נגד פרטנר תקשורת ואח' ; הברפלד ואח' נ' הוט מובייל בע"מ ; ליאור שניידר נגד די.בי.אס שירותי לווין (1998) בע"מ (yes)
תאריך פרסום: 29/12/16

עיתון: מעריב , כלכליסט
נטוויז'ן 2

הסכם פשרה | 013 נטויז'ן בע"מ [1/06/2017]

ת"צ: 44671-06-16 הצדדים: רועי דיין נ' 013 נטויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 1/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
די.בי.אס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [23/01/2018]

ת"צ: 19284-02-17 הצדדים: עומרי נחום נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ("Yes") תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר:  הטענה: Yes גובה מלקוחותיה את המחיר המרבי המותר בגין החלפת שלט, אך מספקת אותו ללא סוללות, שעה שעלות הסוללות הובאה בחשבון לצורך קביעת המחיר המרבי הנ"ל בהחלטת המועצה. כמו כן, נטען כי תקופת האחריות שמעניקה Yes בפועל עבור השלט הינה קצרה מתקופת האחריות בת 12 החודשים המתחייבת מכוח הסכם ההתקשרות של יס עם לקוחותיה ועמדת המועצה.

  1. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק ללקוחותיה הנחה בסך 10 ש"ח על החלפת שלט רחוק במקרה של תקלה. כך שמחיר השלט החלופי לאחר הנחה זו לא יעלה על 38.5 ש"ח כולל מע"מ.
2. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, יופחת מחיר רכישת שלט ללא סוללות בסניפי הדואר בסך של 0.60 ש"ח 3. לא יאוחר מ-90 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק אחריות בת 12 חודשים לשלטים שיסופקו ללקוחות החברה החל מהמועד האמור, והכל בכפוף לתנאי הסכם ההתקשרות. תוצאת תמונה עבור יס לוגו ישן

פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [26/11/2018]

ת"צ: 27264-07-76 הצדדים: לזרוביץ נ' גולן טלקום תאריך פרסום: 26/11/18 תקציר:  הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה (בנוסחן הקודם), אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. ב"כ המבקשת: עו"ד אסף שילה ב"כ המשיבה: עו"ד תמיר כהנוב    

עיתון: הארץ , מעריב
פלאפון 2

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [21/02/2018]

ת"צ: 16-05-50447 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 21.2.18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ושלא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסורים עולה כדי הפרה של סעיף 30א לחוק התקשורת, והוראות דין נוספות. download

סלקום 3

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/2017

עיתון: הארץ , מעריב
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום [26/04/2018]

  ת"צ: 28449-12-14 הצדדים: יעבץ  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה גבתה ממנוי הבוחר להתנתק משירותיה תמורה עבור מלוא מחזור החיוב החודשי, אף אם מועד ההתנתקות חל במהלך מחזור החיוב החודשי. הקבוצה: כל לקוחות סלקום שהתנתקו משירותי רדיו טלפון נייד שקיבלו ממנה, החל מחודש אוגוסט 2014 ועד וכולל חודש ינואר 2017 וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לשירותים רק בחלקו של אותו חודש. תוצאת תמונה עבור סלקום  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
סלקום 28

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [28/12/2017]

 

ת"צ: 23060-09-15 הצדדים: אלי דרדיק  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 28/12/17

תקציר:

הטענה: סלקום אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות בעלות ללא הסכמתם.

חברי הקבוצה: כל לקוחות סלקום המנויים על תכניות הכוללות נפח גלישה מוגבל אשר חרגו מחבילת הגלישה שבתכניתם, וסלקום חייבה אותם עבור גלישה מזדמנת בשבע השנים קודם להגשת בקשת האישור ועד למועד פרסום ההודעה הראשונה אודות הסדר פשרה זה.

סלקום מתחייבת לבצע השבה כספית מלאה של כלל הסכומים שנגבו מכל אותם חברי הקבוצה, אשר חויבו במהלך תקופת החיוב בגין חבילות המשך, בשלושה מחזורי חיוב חודשיים או פחות (בין אם ברצף ובין אם לאו).

סלקום תחדל מפריסה אוטומטית של חבילות המשך לאחר מיצוי חבילת הגלישה המקורית, עבור מנויים שההסכמים עמם אינם מעגנים במפורש חיוב בגין חבילות המשך. עבור מנויים אלה, עם מיצוי חבילת הגלישה המקורית הקבועה בהסכם, תהיה לסלקום הזכות להצר או לחסום את הגלישה.

תוצאת תמונה עבור סלקום

קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת
גולו

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 27264-07-16 הצדדים:  נ' גול טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/5/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. גולן  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
בזק3

הסכם פשרה | בזק – החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [19/09/2017]

 

ת"צ: 2519/06 הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק- החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 19/9/17

קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת
הוט אוקטובר

הסכם פשרה | הוט-מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [18/10/2017]

ת"צ: 552-07-14 הצדדים: קרבקי ואח' נ' הוט תאריך פרסום: 18/10/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת
די בי אס 2

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ [05/03/2018]

ת"צ: 13006-08-14 הצדדים: לירון טל  נ' די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ תאריך פרסום: 5.3.18 תקציר: הטענה: חברת די בי אס (ייס) שירותי לווין חייבה את מנוייה העוברים דירה בדמי מנוי, שלא כדין, בגין התקופה שבין עזיבת הדירה הישנה למועד התקנת שירותי המשיבה בדירה החדשה, וזאת במקרים בהם תקופת הביניים ארוכה מיום אחד. תוצאת תמונה עבור די בי אס שירותי לווין

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [9/1/2019]

ת"צ: 28222-04-18

הצדדים: הרשקוביץ נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום: 9/1/19

תקציר:

חברי הקבוצה: כל מנויי חבילת שירותים של סלקום הכוללת שירות טלוויזיה (ללא שירות סלולארי), שהתנתקו מן החבילה, החל מחודש מאי 2015 ועד וכולל חודש ינואר 2017, וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לחבילה רק בחלקו של אותו חודש.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד תומר אפלדורף

ב"כ סלקום: עו"ד רות לובן, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת
סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
בזק

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 8726-09-15 הצדדים: תלרז  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: הנתבעת גבתה תשלום בגין שירות מודיעין 144 גם במקרים בהם ניתן מספר מנותק זמנית של מנוי חברת בזק וגם כאשר ניתן מספר מנותק באמצעות חיפוש בוצע שלא באמצעות מאגר המידע של חברת בזק. Capture

קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת
אלגד פיצה

הסכם פשרה | אלגד פיצה בע"מ [31/07/2017]

ת"צ: 32467-09-16 הצדדים: עמרי רוזנברג נ' אלגד פיצה בע"מ תאריך פרסום: 31/07/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק התקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלקום, תקשורת, הוט, טלוויזיה, יס YES, ספורט, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, תקשורת, אגרות, הצמדה למדד, חיובים, מחירים, פיצויים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בזק, גביית יתר, חיובים, טלפון, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת