תקשורת | הסכמי פשרה בישראל

תקשורת

נתיבי אוויר

תביעה ייצוגית | אייר פראנס ו- קלמ נתיבי אוויר מלכותיים הולנדיים [13/08/2018]

  ת"צ: 4180-06-15 הצדדים: ראובן כהן  נ' אייר פראנס ו- קלמ נתיבי אוויר מלכותיים הולנדיים תאריך פרסום: 13.8.18 תקציר: הטענה: הפרו את הוראות הדין, לרבות הפרה של חוק התקשורת ובכללו סעיף 30 א' האוסר הפצת דברי פרסומת, בין היתר, באמצעות הודעה אלקטרונית, אלא בכפוף להתקיימותם של תנאים מפורשים כקבוע בחוק, וכן הפרה את חוק הגנת הפרטיות האוסר פגיעה בפרטיותם של חברי הקבוצה, הכל כפי שפורט בבקשת האישור. נכלל בקבוצה כל מי אשר קיבל מאחת מהנתבעות, הודעת דואר אלקטרוני וזאת 7 שנים אחורה, ועד לאישור הבקשה. תוצאת תמונה עבור אייר פראנס    

טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
פרטנר 6

תביעה ייצוגית | פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2018]

  ת"צ: 45961-03-14 הצדדים: רחלי גולן  נ' פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 18/7/18 תקציר: הבקשה לאישור עוסקת בשאלת זכאותם של חברי הקבוצה לתשלום נוסף בגין פיצויי פיטורים כתוצאה מאי הכללת תוספת שכר בגין מכירת שירותי ערך מוסף ושירותי משלוח חשבונית במייל, אשר משולם לחלק מעובדי החברה, בחישוב השכר הקובע לתשלום פיצויי פיטורים. במסגרת הסכם הפשרה הוסכם כי לחבר קבוצה אשר ימצא זכאי לתשלום בהתאם לקבוע בהסכם הפשרה, בכפוף לתקופת ההתיישנות ולסייגים רלוונטיים כמפורט בהסכם הפשרה, ישולם פיצוי בשיעור הקבוע בהסכם הפשרה בגין פיצויי פיטורים שיחושב בהתאם לממוצע התוספת ששולמה לאותו חבר קבוצה בשנה שקודמת למועד פיטוריו. 593px-Partner_logo.svg

עיתון: ישראל היום
די.בי.אס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [23/01/2018]

ת"צ: 19284-02-17 הצדדים: עומרי נחום נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ("Yes") תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר:  הטענה: Yes גובה מלקוחותיה את המחיר המרבי המותר בגין החלפת שלט, אך מספקת אותו ללא סוללות, שעה שעלות הסוללות הובאה בחשבון לצורך קביעת המחיר המרבי הנ"ל בהחלטת המועצה. כמו כן, נטען כי תקופת האחריות שמעניקה Yes בפועל עבור השלט הינה קצרה מתקופת האחריות בת 12 החודשים המתחייבת מכוח הסכם ההתקשרות של יס עם לקוחותיה ועמדת המועצה.

  1. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק ללקוחותיה הנחה בסך 10 ש"ח על החלפת שלט רחוק במקרה של תקלה. כך שמחיר השלט החלופי לאחר הנחה זו לא יעלה על 38.5 ש"ח כולל מע"מ.
2. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, יופחת מחיר רכישת שלט ללא סוללות בסניפי הדואר בסך של 0.60 ש"ח 3. לא יאוחר מ-90 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק אחריות בת 12 חודשים לשלטים שיסופקו ללקוחות החברה החל מהמועד האמור, והכל בכפוף לתנאי הסכם ההתקשרות. תוצאת תמונה עבור יס לוגו ישן

פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

נטוויזן 9

תביעה ייצוגית | 013 נטויז'ן בע"מ [25/01/2018]

  ת"צ: 52126-09-14 הצדדים: ליאור גל  נ' 013 נטויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 25/1/18 תקציר: הטענה: אי אספקת מהירות הגלישה באינטרנט, כפי שנרכשה, ללקוחות 013 בעת השימוש בתוכנות לשיתוף קבצים החל מיום 1.4.08 כמפורט בתובענה. הקבוצה המיוצגת: כל מי שקיבל שירותי גישה לאינטרנט מהמשיבה בתאריכים הנקובים בהסכם, והשתמש באפליקציית שיתוף קבצים לפחות פעם אחת במהלך תקופה זו. 013 תשדרג בחינם במדרגה אחת את מהירות הגלישה של כל לקוח שהודיע לה, במהלך 12 חודשים מהמועד הקבוע, על רצונו בכך, למשך תקופה של 9 חודשים אשר תחל במועד שבו מסר לה הלקוח את ההודעה.   תוצאת תמונה עבור נטוויזן  

עיתון: מעריב
בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
הוט מערכות

הסדר פשרה |הוט מערכות תקשורת בע"מ [25/09/2019]

ת"צ - 7576-01-17 הצדדים - נופר (לוי) מולרסקי נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום - 25/9/19 תקציר - טענת המבקשת: המשיבה גובה מלקוחותיה תשלום ביתר עבור צפייה בערוצים "ספורט 1" או "ספורט 2" יותר מהתעריף החודשי לכל ערוץ.      

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
untitled

הסכם פשרה | דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ [02/06/2017]

ת"צ: 61580-11-15 הצדדים: ליוטרובניק נ' דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 02/06/17

פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [9/1/2019]

ת"צ: 28222-04-18

הצדדים: הרשקוביץ נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום: 9/1/19

תקציר:

חברי הקבוצה: כל מנויי חבילת שירותים של סלקום הכוללת שירות טלוויזיה (ללא שירות סלולארי), שהתנתקו מן החבילה, החל מחודש מאי 2015 ועד וכולל חודש ינואר 2017, וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לחבילה רק בחלקו של אותו חודש.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד תומר אפלדורף

ב"כ סלקום: עו"ד רות לובן, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים
פלאפון תקשורת

הסכם פשרה | פלאפון תקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 41157-01-15 הצדדים: מירב פירט ומנחם פירט נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/17

קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים
אלגד פיצה

הסכם פשרה | אלגד פיצה בע"מ [31/07/2017]

ת"צ: 32467-09-16 הצדדים: עמרי רוזנברג נ' אלגד פיצה בע"מ תאריך פרסום: 31/07/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
נטוויזן 3

תביעה ייצוגית | נטוויז'ן בע"מ [8/11/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 8/11/17

תקציר:

התובעים (חברי הקבוצה): לקוחות 013 נטוויז'ן בע"מ ששילמו את החשבון באמצעות הוראות קבע בבנק מבלי שחויבו בעמלה

ובשלב מסוים נטוויז'ן החלה לגבות מהם עמלת הוראת קבע.

על פי הסדר הפשרה, חברי הקבוצה שחויבו בעמלה מבלי שניתנה להם הודעה מוקדמת זוכו בגין החיובים

לגבי חברי קבוצה שחויבו בעמלה פעם אחת הם יזוכו בגין אותו חיוב.

net-575

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת
נטוויזן 3

הסכם פשרה | 013 נטוויז'ן בע"מ [3/08/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רות רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 03/08/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
יס 3

הסדר פשרה |די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [15/09/2019]

ת"צ - 26284-06-14

הצדדים - נציגות הבית המשותף ברח' ניסנבויים 12 חיפה ואח' נ' די.בי.אס שרותי לווין (1998) בע"מ

תאריך פרסום - 15.09.19

תקציר - בהתאם להסכם הפשרה שנכרת במסגרת התובענה ייצוגית הנ"ל, מובא לידיעת הציבור כי ציוד הקליטה של Yes המותקן בבתים משותפים לצורך קליטת שידוריה של Yes מחובר לחשמל הציבורי של הבניין וכל הדיירים באמצעות נציגות הבית המשותף, הם אלו שנושאים בעלות צריכת החשמל הזניחה של ציוד הקליטה.

קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת
סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים
בזק3

הסכם פשרה | בזק – החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [19/09/2017]

 

ת"צ: 2519/06 הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק- החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 19/9/17

קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת
הסכם פשרה הוט

הסדר פשרה | הוט [7/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת ואח'
תאריך פרסום: 6/12/16

עיתון: דה מרקר
קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הנגשה, תקשורת
פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: פיננסים, תקשורת, הגנת הפרטיות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, נטוויז'ן, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, ספורט, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, גביית יתר, נטוויז'ן, עמלות, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, טלוויזיה, יס YES, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, תקשורת, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הנגשה, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת
סלקום 1