תקלה טכנית | הסכמי פשרה בישראל

תקלה טכנית

אחוזות החוף 2

תביעה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [07/08/2019]

ת"צ - 40456-06-15

הצדדים - עדי ליבוביץ נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 7.8.2019

תקציר - עיקרה של בקשת האישור בטענה כי מחזיקי תו חניה של העיר תל אביב שחנו בחניוני המשיבה וחויבו בדמי חניה בשיעור גבוה מהשיעור שאותו הייתה צריכה המשיבה לגבות מהם, בין בשל תקלה במערכת הממוכנת ובין בשל אי זיהוי לוחית הרכב ע"י המצלמות בחניונים, וזאת בתקופה שהחל מיום 1.1.2010 ועד למועד אישור הסדר הפשרה.

ב"כ התובע - עו"ד ירון שריזלי

ב"כ המשיבה - עו"ד ערן טאוסיג

סמסונג

תביעה ייצוגית | סמסונג [03/01/2018]

ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: שמואל בלום נ' סמסונג תאריך פרסום: 3/1/18

תקציר:

בבקשה נטען, בין היתר, כי התרחש סימפטום רוחבי במכשירי הטלפון הנייד מסוג Galaxy S3 ומכשירי הטאבלט מסוג Note2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג, אשר לכאורה גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב לאחר מכן.

קבוצת התובעים: כל אזרח ישראלי שרכש בישראל מכשיר טלפון נייד מסוג גלקסי S3 ו/או מכשיר טאבלט מסוג נוט 2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג. וחווה סימפטום אשר גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב בתקופה המצוינת בהסכם.

הוסכם כי בכפוף להתקיימות התנאי המתלה, כהגדרתו בהסכם הפשרה, סמסונג תעמיד פיצוי בשווי של 218,400 ש"ח באופן המפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור ‪galaxy S3‬‏

עיתון: גלובס , הארץ