תעבורה | הסכמי פשרה בישראל

תעבורה

קרסו מוטורס

תביעה ייצוגית | קרסו מוטורס בע"מ [22/02/2018]

ת"צ: 58774-06-16 הצדדים: קינן נ' קרסו מוטורס בע"מ תאריך פרסום: 18.6.17 פרסום ראשון, 22.2.18 פרסום האישור תקציר: הטענה: המשיבה לא השיבה למשרתי מילואים פעילים, אשר רכשו ממנה כלי רכב החל מיום 1.5.10 ושילמו באמצעותה עבור אגרת רישוי רכב שנתית, הנחה לה היו זכאים, בהתאם לתקנות התעבורה. הגדרת הקבוצה: כל משרת מילואים פעיל, אשר מתקיימים לגביו כל התנאים בהסכם ביניהם: רכישת רכב חדש בבעלות פרטית ישירות מהמשיבה, הרכב שנרשם על שמו ו/או ביחד עם בן/בת זוג ועוד. תוצאת תמונה עבור קרסו מוטורס    

מרכז לוינסקי

הסכם פשרה | מרכז לוינסקי בע"מ [29/01/2019]

ת"צ - 53798-05-15 הצדדים – אלי מלמד נ' מרכז לוינסקי בע"מ תאריך פרסום - 29.1.2019 תקציר - נטען כי שיטת החיוב של מרכז לוינסקי לחניה מזדמנת לשעתיים הראשונות מנוגדת להוראות פקודת התעבורה לפי החיוב צריך להיות שעה ראשונה וכל 15 דק' נוספות ב"כ התובע המייצג - עו"ד חיים פינץ ב"כ המשיב- עו"ד דרור יצחקי

עיתון: גלובס , הארץ
דור אלון

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1998) בע"מ [05/02/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. תוצאת תמונה עבור דור אלון

עיתון: גלובס , הארץ
שלמה רכב

תביעה ייצוגית | ש.שלמה (ניהול ציים) בע"מ, ש.שלמה רכב בע"מ, וחב' שלמה פסגה בע"מ [17/09/2018]

  ת"צ: 23022-11-14 הצדדים: פריבילגיה (פס) בע"מ נ' ש. שלמה (ניהול ציים) בע"מ תאריך פרסום: 17/9/18 תקציר: הטענה: הנתבעת גובה מלקוחותיה סכומים רבים ביתר, במסגרת חיוב דמי השבה לקדמות, אשר בו מחויבים הלקוחות בתום תקופת ההשכרה, ובכפוף לכך שברכב המוחזר אותרו על ידי הנתבעים נזקים שאינם בגדר בלאי סביר. שלמה  

עיתון: דה מרקר
איווקס

תביעה ייצוגית | איווקס מערכות למניעת תאונות בע"מ [8/10/2018]

ת"צ: 34082-11-16 הצדדים: הסעות וטיולים אלמליח (1993) בע"מ   נ' איווקס מערכות למניעת תאונות בע"מ תאריך פרסום: 8/10/18 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה הוראות דין שונות, בכך שנמכרו על ידה מערכות למניעת תאונות דרכים ללא היתר כדין ממשרד התחבורה.    

עיתון: גלובס
דור אלון 3

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ [13/05/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 13/5/18 פרסום שני  בעניין מחירי הסולר שנגבו מלקוחות הסכם ספידומט תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. דור אלון

עיריית חיפה

הסכם פשרה | עיריית חיפה [08/09/2017]

ת"צ: 14440-06-12 הצדדים: מאיר קלור ז"ל ואייל רוזנצוייג נ' עיריית חיפה תאריך פרסום: 08/09/17

דלק

הסדר פשרה |סוכני דלק ושמנים בע"מ [27/12/2018]

ת"צ: 53927-12-17 הצדדים: עדיאל בוסי נ' חברת סוכני דלק ושמנים בע"מ תאריך פרסום: 27/12/18 תקציר: הטענה של המבקש: לאחר שהוא סיים לתדלק את אופנועו בתחנה האמורה בבנזין 95, הוא הבחין בכך שהמונה ממשיך לפעול בצורה איטית וגורם לחיוב יתר של מספר אגורות. המשיבה התחייבה להעניק לכל לקוחות התחנה הנחה מובטחת במחיר בנזין 95, בשיעור של 7 אגורות לכל ליטר בנזין, לעומת המחיר המקסימאלי המותר בשרות עצמי, וזאת למשך 5 חודשים מיום קבלת אישור בית המשפט הנכבד להסדר ההסתלקות.   ב"כ המבקש: עו"ד אוריאל בוני, דוד שוב משרד עו"ד ב"כ המשיבה: עו"ד דורון רדעי, רדעי-גדות משרד עו"ד  

עיתון: גלובס , המבשר
דלק חי היובל

הסכם פשרה | דלק ח.י היובל בע"מ [03/08/2017]

ת"צ: 18770-07-16 הצדדים: מיכאל ויסוקי נ' דלק ח.י היובל בע"מ תאריך פרסום: 3/8/17

אלבר

תביעה ייצוגית |אלבר ציי רכב (ר.צ.) בע"מ [30/12/2018]

ת"צ: 451536-09-16 הצדדים: דקלה נדב נ' אלבר ציי רכב (ר.צ.) בע"מ תאריך פרסום: 30/12/18 תקציר הטענה: הנתבעת אינה מציינת בחוזי השכרת הרכב את המחיר הכולל עבור שירות "ביטול השתתפות עצמית" וזאת בניגוד להוראות הדין ב"כ התובעים: עוה"ד אופיר ארגמן ונטע יראוני ב"כ הנתבעת: עוה"ד עופר שפירא וטל פרג'ון

מוטורס

תביעה ייצוגית | דלק מוטורס בע"מ [25/03/2018]

ת"צ: 52524-02-16 ,55792-06-15 הצדדים: ה"ה טל ירון, אייל ירון וקופל בזגובסקי ועל ידי גב' שלומית הלל  נ' דלק מוטורס בע"מ ונגד איילון מוטורס בע"מ תאריך פרסום: 25/3/18 תקציר: הטענה: נפל פגם, כביכול, בתיבת הילוכים כפולת מצמדים ו/או רובוטית ו/או פאוור- שיפט המותקנת בכלי רכב מדגם פוקוס ומדגם פיאסטה שמתוצרת פורד, אשר יובאו לישראל על ידי חלק ועל ידי איילון. קבוצת התובעים המיוצגים: כלל הרוכשים של רכבים מדגמים פוקוס ופיאסטה מתוצרת פורד שמותקנת בהם תיבת הילוכים כפולת מצמדים מסוג Power Shift DPS6 שיובאו לישראל על ידי דלק או איילון ואשר נכללו ברשימה סגורה של רכבים אשר צורפה להסדר הפשרה.   תוצאת תמונה עבור דלק מוטורסתוצאת תמונה עבור איילון מוטורס

עיתון: ישראל היום
Capture

הסדר פשרה | אמות השקעות, נצב"א החזקות, מפעלי תחנות, התחנה המרכזית בירושלים, תחנת אוטובוסים מרכזית ירושלים, אגד אגודה שיתופית [19/12/2018]

ת"צ: 22700-11-11

הצדדים: דניאל שוורץ, אופק בירנהולץ, ערן טרבלסי, אפרת אסף, נעמה כץ, שירי לוין, גבי דאוס נ' חברת אמות השקעות בע"מ, חברת נצב"א החזקות 1995 בע"מ, חברת מפעלי תחנות בע"מ, חברת התחנה המרכזית בירושלים נהול 1966 בע"מ, וחברת תחנת אוטובוסים מרכזית ירושלים בע"מ ואגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ. 

תאריך פרסום: 19/12/18

תקציר:

הטענה: בעלות זכויות הניהול וההפעלה של התחנה המרכזית בירושלים, ואגד, כמפעילת מרבית קווי האוטובוסים בתחנה, הפרו את חוק אויר נקי, ואת תקנות אוויר נקי, וכן חוקים נוספים לרבות החוק למניעת מפגעים סביבתיים וגרמו לשוהים בתחנה המרכזית להיחשף, לאוויר מזוהם.

ב"כ המבקשים: עו"ד אסף פינק, עו"ד אמיר ישראלי

ב"כ המשיבים: עו"ד נועם רונן, עו"ד אשר אקסלרד

עיתון: הארץ
כרמלטון

הסכם פשרה | כרמלטון בע"מ

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 61736-03-16 הצדדים – לאון נחמן נ' קבוצת כרמלטון בע"מ תאריך פרסום – 30.09.21 תקציר –  טענת התובע לפיה הנתבעת שולחת חשבונות על כך שביצעו נסיעות במנהרות הכרמל בלא ששילמו עליהן באופן שגורר "פיצוי והחזרי נסיעות", אך ההודעות נשלחות במקרים מסויימים מעל 30 יום ממועד הנסיעה, פרק זמן אשר אינו עונה על לשון חוק כבישי האגרה - שליחת חשבון לתשלום "בתוך זמן סביר" ב"כ המבקש – עוה"ד דוד מזרחי ואורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה"ד רונן קצף ורוית קורן-פרי המודעה פורסמה בעיתון גלובס בעיתון ישראל היום בעיתון הארץבעיתון כלכליסטבעיתון ידיעות חיפה ובעיתון ידיעות המפרץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה
הסכם פשרה | ג׳יטי גטאקסי סרוויסס

הסכם פשרה | ג׳יטי גטאקסי סרוויסס

הודעה בדבר אישור תובענה ייצוגית ת"צ – 18188-12-17 הצדדים – מר עומרי נחום נ׳ ג׳יטי גטאקסי סרוויסס ישראל בע״מ תאריך פרסום – 09.08.2021 תקציר – טענת התביעה היא חיוב לקוחות בדמי ביטול של 10 שח לאחר שביטלו נסיעתם ב"כ המבקש – עו״ד עמירם טפירו ב"כ המשיבה – עו״ד עדי קרני שטרית המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ודה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה
פז4

תביעה ייצוגית | פזומט מקבוצת פז בע"מ ואח' [7/01/2018]

ת"צ: 15731-10-11 הצדדים: נירם חומרי גלם וציוד דפוס בע"מ ואח' נ' פזומט מקבוצת פז בע"מ ואח' תאריך פרסום:  פרסום שני 7/1/18

תקציר:

הטענה: פז פעלה שלא כדין בקשר למחירים שגבתה עבור סולר מלקוחות הקשורים עמה בהסכם פזומט

גבתה מלקוחות פזומט מחירים הגבוהים מהמחירים שמשלמים לקוחות מזדמנים עבור סולר בתחנות התדלוק של פז.

חברי הקבוצה: לקוחות הסכם פזומט אשר רכשו סולר מכח ההסכם החל מיום 9.10.2004 ועד מועד אישור הסכם הפשרה על ידי בית המשפט.

פז תפצה כל אחד מחברי קבוצת התובעים הזכאים לכך על פי ההסכם, בסך הפיצוי לו הוא יהיה זכאי לפי ההסכם, וזאת מבלי לגרוע מזכות קיזוז שעומדת לה, לפי ההסכם.

תוצאת תמונה עבור פז

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | אורפק תעשיות

הסכם פשרה | אורפק תעשיות

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה  ת"צ– 2734-05-20 הצדדים – עופר אלמוג ואח׳ נ׳ אורפק מערכות בע״מ ואח תאריך פרסום – 2.9.2021 תקציר – בטענה כי ישנם פערים בין הוראות התקן בקשר לאופן התקנת התקן דלקן אוניברסלי לבין ההתקנה בפועל שבוצעה בהדרכת המשיבות אשר התבצעו בניגוד להוראות התקן. ב"כ המבקש – שמוליק קסוטו, עו״ד ב"כ המשיבה – יוסי אשכנזי, עו״ד ואופיר צברי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה
דלק11

הסכם פשרה | דלק מוטורס בע"מ ונגד איילון מוטורס בע"מ ו- Ford Motor Company [26/11/2018]

ת"צ: 55792-06-15 הצדדים: טל ירון, אייל ירון וקופל בזגובסקי (ת"צ 55792-06-15) ועל ידי גב' שלומית הלל (ת"צ 52524-02-16) נ' דלק מוטורס בע"מ ונגד איילון מוטורס בע"מ ו- Ford Motor Company תאריך פרסום: 26/11/18 תקציר: במסגרת הסדר הפשרה נקבע כי כל רוכש מקורי ו/או רוכש רכב משומש ו/או משתמש (כהגדרתם בהסדר הפשרה) ברכב מדגם פוקוס מתוצרת פורד (על פי הפירוט בהסדר) שיובא לישראל על ידי דלק מוטורס או איילון ואשר נכלל ברשימה סגורה של רכבים המצורפת להסדר הפשרה וכן רכב מדגם פיאסטה מתוצרת פורד ואשר נכלל ברשימה סגורה של רכבים המצורפת להסדר, למעט מי מהם שמסר הודעת פרישה, עשוי להיות זכאי להחזר כספי בהתאם לתנאים המוסדרים בהסדר הפשרה.      

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה
קווי הגליל שרות מוניות

הסכם פשרה | קווי הגליל שרות מוניות סדיר בע"מ ואח' [27/06/2017]

ת"צ: 20674-09-14 הצדדים: לבדב ואח' נ' קווי הגליל שרות מוניות סדיר בע"מ ואח' תאריך פרסום: 27/06/17

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, מוניות, תעבורה
רכבת ישראל

הסכם פשרה | רכבת ישראל בע"מ [27/06/2017]

ת"צ: 21458-03-14 הצדדים: ברון נ' רכבת ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/06/17

עיתון: דה מרקר
קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, מוניות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה
בני ברק

תביעה ייצוגית | עיריית בני ברק [16/01/2018]

ת"צ: 37868-03-17 הצדדים: רוזנרוט צבי נ' עיריית בני ברק

תאריך פרסום: 16/1/18

תקציר:

עילות התביעה: מבוססות על חוסר תום לב והפרת חובת ההגינות המנהלית, השבה מכוח שיקולים ציבוריים ומכוח חוק עשיית עושר ולא במשפט, בגין הוצאת הודעות תשלום קנס חסרות כל בסיס חוקי או עובדי לנהגים אשר החנו את רכבם כחוק, וזאת באמתלה שהחנו את רכבם בניגוד לחוק העזר.

הקבוצה: כל אדם אשר במשך 24 החודשים שקדמו להגשת התובענה, שילם על הודעת קנס (דו"ח חניה) אשר הוצאה לו שלא כדין ע"י עיריית בני ברק בהתאם לחוק עזר לבני ברק (העמדת רכב וחנייתו), בטענה כי החנה את רכבו בשטח שלא כחוק זאת חרף העובדה שחנה כחוק וגלגלי רכבו כלל לא הועמדו על המדרכה ו/או הפריעו למעבר בה.

 תוצאת תמונה עבור עיריית בני ברק

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, מוניות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה
טלקאר

תביעה ייצוגית | טלקאר חברה בע"מ [16/09/2018]

ת"צ: 30071-07-13 הצדדים:  הררי שושנה חיה נ' טלקאר חברה בע"מ תאריך פרסום: 16/9/18 תקציר: טענת המבקשת: קיים פער ניכר בין נתוני צריכת הדלק בפועל בנסיעה בכביש של רכב הידוע בשם "פיקנטו" ידני מתוצרת KIA ("פיקנטו ידני") ששווק ונמכר על ידי המשיבה, לבין הנתונים שפורסמו על ידה לפי תקנות אוויר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), לגבי נתוני צריכת דלק במעבדה. לטענת המבקשת, העדר יידוע מצד המשיבה, באשר לפער זה, והצגת הרכב פיקנטו ידני על ידי המשיבה כרכב חסכוני, מהווה הטעיה של הצרכנים. תמונה קשורה  

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, מוניות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה
כרמלטון

הסכם פשרה | קבוצת כרמלטון בע"מ [16/10/2017]

 

ת"צ: 38021-09-15, 12848-09-15 הצדדים: מישל זקאק נ' קבוצת כרמלטון בע"מ תאריך פרסום: 16/10/17

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, מוניות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, כבישי אגרה, תחבורה, תעבורה
עיריית חיפה

תביעה ייצוגית | עיריית חיפה [23/02/2018]

ת"צ: 14440-06-12 הצדדים: רות שושנה ברגר ואח' נ' עיריית חיפה תאריך פרסום: 23.2.18 תקציר: הטענה: העירייה הפרה את חובתה על פי הדין ולא ביצעה את עבודות הנגישות בתחנות האוטובוס לקווים עירוניים שבתחומה, ובכלל זה לא עמדה באבני הדרך שנקבעו בתכנית ההנגשה שהוכנה עבורה על ידי המפקח על התעבורה, וכן לא הנמיכה את המדרכות במעברי החציה ובצמתים הסמוכים לתחנות האוטובוס. הקבוצה: כל בעלי המוגבלויות בניידות אשר נזקקו ו/או יזדקקו לשירותי תחבורה ציבורית באוטובוסים בתחומי העיר חיפה ו/או לא יכלו להגיע ו/או להשתמש במהלך התקופה שמיום 1.1.2010 ועד ליום 20.11.2020 בתחנות האוטובוס, בשל אי הנגשת בתחנות האוטובוס וסביבתן כנדרש בין היתר על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. העירייה חזרה והתחייבה לבצע את התחייבויותיה ולפעול להנמיך את המדרכות הסמוכות לתחנות האוטובוס. העירייה תפצה את חברי הקבוצה בסכום של 10 מיליון ש"ח שישולמו כמפורט בהסכם כמו: הקמת פארק ובו מתקני משחק וכושר ייעודים המתאימים לאנשים עם מוגבלות בניידות, מרכז למשפחה עבור משפחות לילידים עם מוגבלות שייתן מענה לתמיכה בכל חברי המשפחה לילד עם מוגבלות ועוד. תוצאת תמונה עבור עיריית חיפה  

קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, מוניות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, כבישי אגרה, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה
מרכז הירידים

הסכם פשרה | מרכז הירידים והקונגרסים בישראל בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 13642-02-16 הצדדים: ויקי פדלון נ' מרכז הירידים והקונגרסים בישראל בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס , דה מרקר
קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מוניות, נזק ממוני, תקנות התעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזיקין, רכבים, רשלנות, תעבורה, תקנות התעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, מוניות, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, נגישות, תעבורה, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, דלק, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, כבישי אגרה, תחבורה, תעבורה, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, תעבורה, דמי חנייה, חיובים, תעבורה
באר 2

תביעה ייצוגית | עיריית באר שבע [17/05/2018]

  ת"צ: 18001-05-12 הצדדים: דן אלבז  נ' עיריית באר שבע תאריך פרסום:  פרסום שני 17/5/18 תקציר: העירייה לא עמדה באבני הדרך הקבועות בתכנית ההנגשה שאושרה על ידי משרד התחבורה, וזאת בניגוד לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (הסדרת נגישות לשירותי תחבורה ציבורית). נגרם נזק לא ממוני בגין הפגיעה בזות להשתלב בחברה ככל האדם, וכן נזק ממוני כתוצאה מכך שנאלץ לעשות שימוש ברכבו ו/או מונית. תוצאת תמונה עבור עיריית באר שבע

עיתון: שבע
קטגוריה: אגרות, אגרת רישוי, גביית יתר, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, גביית יתר, השכרת רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, ביטוח, ביטוח רכב, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, נגישות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, מחירים, רכבים, תעבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, צו פיקוח, תעבורה, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, השכרת רכב, מחירים, רכב, רכבים, תעבורה, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תעבורה, אגד, בריאות, זיהום, זיהום אוויר, מפגע סביבתי, תחבורה, תעבורה, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, דמי ביטול, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים,