תוויות מוצרים | הסכמי פשרה בישראל

תוויות מוצרים

רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

טלפארמה

תביעה ייצוגית | טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ [15/07/2018]

  ת"צ: 16968-01-18 הצדדים: מיטרני וירט נ' טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ תאריך פרסום: 15/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתרי הסחר האלקטרוני שלה "טלפארמה" ו"טלמדיק" ובטענה שהמשיבה ייחסה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר, תוך הפרה של תקנות הגנת הצרכן, חוק הגנה על בריאות הציבור ותקנות בריאות הציבור. תוצאת תמונה עבור טלפארמה

עיתון: מעריב הבוקר
אירופלקס

תביעה ייצוגית | אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ [27/11/2018]

ת"צ: 26150-10-17 הצדדים: לירן דדו נ' אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ תאריך פרסום: 27/11/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה במדיות שונות, את מחיריהם של חלק ממוצריה כמחירי מבצע, המעניקים הנחות על מחיר נקוב כלשהו. המבקש טען כי מבצעים אלו פורסמו תקופה ממושכת העולה על התקופה הקבועה בדין, כי המחיר הרגיל המוצג בהם אינו המחיר בו נמכרו בפועל טרם המבצע, וכי קיים חשש כי פרסום המבצעים באופן זה השפיע בצורה בלתי הוגנת על לקוחות המשיבה והטעה אותם. המבקש טען כי בכך הפרה המשיבה את הוראות "מכירה מיוחדת" המפורטות בחוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד ירון גולדין  

סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר פארם ואח' [11/12/2017]

ת"צ: 41999-01-13 הצדדים: פנחס זלצר ואח' נ' סופר פארם ואח'

תאריך פרסום: 11/12/17

תקציר:

הנתבעות ייחסו לתוספי התזונה המצוינים במודעה סגולות ריפוי למחלת ניוון המפרקים ו/או לשיקום הסחוסים והכל באמצעות היגדים מטעים ובניגוד לדין.

הסדר הפשרה יחול על כל מי שרכש ו/או השתמש באחד מהמוצרים וזאת החל מיום 23.1.16 ועד למועד אישור הסדר הפשרה.

החל ממועד אישור הסדר הפשרה הנתבעת 1 תתרום 138,875 ש"ח לקרן תובענות ייצוגיות, ותעניק ללקוחותיה בחנויות סופר פארם הנחות בשיעור 35% ברכישת מוצרים עד לסך כולל של 380,820 ש"ח. בנוסף, תתרום מוצרים בשווי כולל בסך 313,452 ש"ח לעמותת 'ג'וינט ישראל אשל- יחד בעשייה החברתית למען הזקנים'.

בנוסף, הנתבעות 2 ו-3 תתרומנה, למשך תקופת ההסדר 161,194 ש"ח ל'קרן תובענות ייצוגיות' וכן מוצרים בשווי 907,188 ש"ח ל"יד שרה", "עזר מציון" ו"חברים לרפואה". שווי ההטבה הכולל לציבור הצרכנים בישראל יהא בסך 2,2880,266 ש"ח.

בנוסף, בתום 60 יום, ממועד אישור הסדר הפשרה ואילך, הנתבעות תחדלנה מלפרסם את המוצרים, כהגדרתם לעיל, באמצעות היגדים או אמירות, שפורטו בהסדר הפשרה.

תוצאת תמונה עבור תרופות

שקוף שזה טבעי 3

תביעה ייצוגית | שקוף שזה טבעי בע"מ ו-אפקטבעי בע"מ [1/1/2018]

ת"צ: 50737-10-15 ו- 50807-10-15 הצדדים: מירב מרגלית נ' שקוף שזה טבעי בע"מ ו- אפקטבעי בע"מ תאריך פרסום: פרסום שלישי 1/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות שיווקו מוצרים הנחזים להיות לא כוללים חומר משמר, בעוד שבפועל, כך על פי טענת המבקשת, כללו המוצרים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית.

חברי הקבוצה: כלל לקוחות המשיבות אשר רכשו את מוצרי הגרנולה, המכילים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית, בסברם כי הם רוכשים מזון בריאות אשר אינו מכיל חומר משמר, ומכיל רכיבים טבעיים בלבד,

כפי שמעיד הכיתוב עליו, כאשר בפועל המוצר קיים חומר משמר, שאינו רכיב טבעי.

המשיבות יעניקו הטבה, בשווי כולל של 130,000 ש"ח, ההטבה תינתן בצורה של הנחות על המוצרים נשוא ההליך ותרומת מוצרים.

  • ניתן לצפות באתר בהסכם הפשרה המלא, ובשני הפרסומים הקודמים בנידון.

תוצאת תמונה עבור שקוף שזה טבעי

טמבור

הסכם פשרה | טמבור בע"מ [04/07/2017]

ת"צ: 12783-07-15 הצדדים: אריה דגני נ' טמבור בע"מ תאריך פרסום: 04/07/2017

אקסוס

תביעה ייצוגית | אקסוס טקסטיל 2013 בע"מ [02/01/2018]

ת"צ: 18043-07-15 הצדדים: ועקנין  נ' אקסוס טקסטיל 2013 בע"מ תאריך פרסום: 2/1/18

תקציר:

הטענה: הנתבעת הציגה חולצות כעשויות מ-100% כותנה ועניבות כעשויות מ-100% משי, בעוד שבפועל אין הדבר כך.

הקבוצה: כל מי שרכש חולצות ועניבות מן הנתבעת מדגם אקסוס שנשאו תוויות שגויות

הנתבעת שינתה את הכיתוב על התוויות של פריטי הלבוש שהינה מייבאת ו/או משווקת.

הנתבעת תבצע השבה כספית בסך השווה ל-20% מסכום הרכישה לכל אחד מחברי הקבוצה, אשר יהא בעל אישור רכישה המפורט בהסכם.

כל אחד מחברי הקבוצה, בין שלא יהא בעל אישור רכישה כמפורט לעיל ובין שיחפוץ בכך, יהיה זכאי לביצוע רכישה בהנחה, כנגד חתימת הצהרה לפיה רכש חולצות ו/או עניבות הנכללות בתנאי הסדר זה, וכי לא ניצל את ההנחה עד כה.

תוצאת תמונה עבור ‪ties‬‏

עיתון: המבשר , המודיע
זוגלובק 9

תביעה ייצוגית | חברת נקניק כשר זוגלובק בע"מ [18/04/2018]

ת"צ: 20210-01-17 הצדדים: רוני לוטן יניב  נ' נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 18/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה הטעתה את הצרכנים בסימון מטעה אותו מציינת המשיבה על מוצריה "פסטרמה עוף מעושנת 330 גר" ו"פסטרמה עוף ברביקיו 330 גר". לפיו המוצרים מכילים שומן בשיעור נמוך (עד 2%) בה בעת שבפועל נטען כי המוצרים מכילים שומן באחוזים גבוהים יותר ואסור לכנותם "דל שומן". המשיבה תתרום מוצרים בסכום של 300,000 ש"ח לגופים הבאים: נותנים באהבה- חיפה, עמותת לשובע, בתי קשיש ומועדוניות ביישוב שלומי באמצעות מ.מ שלומי, האגודה למען החייל, פתחון לב. המשיבה תעניק הנחות לצרכנים בסכום של 600,000 ש"ח שיינתנו על דרך של הפחתה במחיר לצרכן על מכירת מגוון מוצרי הפסטרמות והנקניקים של המשיבה. המשיבה תתרום תרומה כספית בגובה 100,000 ש"ח לקרן לתובענות ייצוגיות במשרד המשפטים. סך כל גובה התרומות וההנחות לצרכנים עומד על סך מיליון ש"ח. תוצאת תמונה עבור זוגלובק

מרשל

תביעה ייצוגית | מרשל מוצרי טבע בע"מ [12/07/2018]

  ת"צ: 41999-01-13 הצדדים: שרה אפרים   נ' מרשל מוצרי טבע בע"מ תאריך פרסום: 12/7/18 תקציר: הטענה: ייחסו לתוספי התזונה "גלוקוזאמין וכונדרואיטין + MSM" של חברת NOW", "גלוברי קר" של חברת NUTRI CARE ו" גלוברי קר + MSM של חברת NUTRI CARE, סגולות ריפוי למחלת ניוון המפרקים ו/או לשיקום הסחוסים וזאת באמצעות היגדים מטעים ובניגוד לדין. תוצאת תמונה עבור מרשל מוצרי טבע    

עיתון: המבשר
זוגלובק 1

תביעה ייצוגית | חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ [6/09/2018]

ת"צ: 46053-02-16 הצדדים: אברהם בן שושן  נ' נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 6/9/18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא הפחיתה את משקל האריזות ממשקל המוצרים שנמכרו לפי משקל בחנות המפעל הממוקמת בנהריה. סה"כ גובה התרומות וההטבות ללקוחות החנות עומד על סך של 850,000 ש"ח.

פרוטקר

תביעה ייצוגית | פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ. די. או. בע"מ ו-מ.מ.ס. מולטי מרקטינג סרביסס בע"מ [14/11/2017]

 

ת"צ: 26005-11-14 הצדדים: פליקס גוטקוביץ' נ' פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ. די. או. בע"מ ו-מ.מ.ס. מולטי מרקטינג סרביסס בע"מ תאריך פרסום: 14/11/17

תקציר:

טענת התובע: הנתבעות הקטינו את מיכל נוזל הכלים המשווק תחת המותג "פיירי" מ-750 מ"ל ל-650 מ"ל וכן הפחיתו את ריכוז החומר הפעיל מ- 36% ל-24%

מבלי שהן מפחיתות בהתאמה את מחיר נוזל הכלים ומבלי שהן מביאות לידיעת ציבור הצרכנים שינויים אלה בהתאם להוראות הדין.

הקבוצה עליה חל ההסדר: כל מי שרכש נוזל/י כלים מהמותג "פיירי" שאריזתו הוקטנה ו/או שנוספה לסדרה בה הוא משווק אריזה בתכולה מופחתת, בתקופה שהחלה שבע שנים קודם להגשת בקשת האישור והסתיימה ביום אישורו של הסדר הפשרה.

על פי ההסדר, המשיבה תעניק ללקוחות הטבה בגין רכישת המוצרים בסכום כולל של 750,000 ש"ח בכך שיזכו להנחות בשיעור של 7% לפחות עבור רכישת המוצרים.

 12125_L

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים
פרפיום

תביעה ייצוגית | כל פרפיום (ישראל) בע"מ [12/04/2018]

ת"צ: 35708-06-17 הצדדים: קגן  נ' כל פרפיום (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 12.4.18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה כלל את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתר הסחר האלקטרוני שלה "כל פרפיום" וזאת בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה). המשיבה תפצה את הצרכנים בסך של 240,000 ש"ח. המשיבה תעניק שובר זיכוי בסך של 20 ש"ח בקניית מוצרי בישום באתר כל פרפיום, עד לסכום מצטבר בסך של 240,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור כל פרפיום  

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים
קיומא

תביעה ייצוגית | קיוומא בע"מ [16/01/2018]

ת"צ: 31010-11-15 הצדדים: אלקסלסי  נ' קיוומא בע"מ תאריך פרסום: 16/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות התעלמו מהוראות משרד הבריאות שאסר על שיווק מוצר המכונה "דקפינול ג'ל" ונמנעו מלנקוט בצעדים שראוי היה לנקוט בנסיבות הענין.

המשיבות הציגו מצג שווא לפיו יש למוצר אישור מרשות ה- FDA האמריקאי, כי המוצר נבדק מחקרית וכי הינו מומלץ על ידי רופאי השיניים.

חברי הקבוצה: כל צרכן שרכש את המוצר עד למועד אישור הסכם הפשרה וכל צרכן שייהנה מההטבה על פי הסכם הפשרה.

המשיבה התחייבה לתת הנחה בשיעור של כ- 50% משווי המוצר וכן תעניק הנחה בהיקף משמעותי על מוצרים נוספים מסדרת דקפינול, בשווי כולל של 240,000 ש"ח. כמו כן בתוך שלושה חודשים ממועד אישור הסכם הפשרה, תתרום המשיבה מוצרים רפואיים המשווקים על ידה, בשווי כולל בסכום של כ- 40,000 ש"ח לעמותת "חברים לרפואה".

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה
קינג סטור

תביעה ייצוגית | אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [27/06/2018]

ת"צ: 70836-09-16 הצדדים: מר' סרגיי זלוטניק  נ' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 27/6/18 תקציר: טענת התובע: המשיבה נוהגת למכור את מוצריה ובפרט "דיטול קוטל חידקים" ו- "סירלאק מזון ילדים" ללא ציון הוראות שימוש בעברית לרבות אזהרה בנוגע לשימוש. במהלך חודש יולי/2018 עד חודש ספטמבר/2018 המשיבה תמכור מוצרי דיטול קוטל חיידקים ומוצרי סירלאק מזון ילדים במבצע שלפיו שווי ההנחות יעמוד ע"ס 40,000 ש"ח.   תוצאת תמונה עבור אלמשהדאוי  

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים
שסטוביץ

תביעה ייצוגית | ש.שסטוביץ' בע"מ [26/04/2018]

ת"צ: 20642-02-17 הצדדים: גילי שמואלי ועידית שמואלי נ' ש. שסטוביץ' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: משחת השיניים Colgate Optic White Instant  שווקה בדרך של הטעיה צרכנית ביחס למשך ההלבנה הזמנית המוצגת על תווית המוצר, והכל תוך הפרת הוראות הדין וחובות חקוקות כמפורט בבקשה. הנתבעת תתקן את התווית הקיימת של המוצר ותמנע משיווק ו/או הפצת המוצר כשעליו התווית הקיימת. התווית תתוקן בהתאם לנוסח הבא: "קולגייט אופטיק ווייט אינסטנט נוסחה המכילה מלבינים אופטיים שהוכחו במחקרים קליניים. פעולת הצחצוח מפעילה מלבינים אופטיים אלו אל תוך יצירת קצף כחול, למראה שיניים לבנות יותר, למשך זמן קצר, מיד לאחר הצחצוח. הוכח מחקרית - מראה שיניים לבנות יותר כבר לאחר הצחצוח הראשון. תוצאת תמונה עבור ‪colgate optic white instant‬‏

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים
שניצר גוטליב סאמט ושות_סגור_2

הסכם פשרה | אפריל – רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואח' [06/06/2017]

ת"צ: 3471-03-15 הצדדים: פרסולוב נ' אפריל - רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואלפא חברה לקוסמטיקה בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים
אלמשהדווי

הסכם פשרה | אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ ואלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [20/10/2017]

 

ת"צ: 19036-10-15 הצדדים: גברת מרים בלייס נ' אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ ואלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 20/10/17 + פרסום נוסף ב25/12/17 בגלובס

תקציר:

תביעה ייצוגית נגד אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ על כך שהם סימנו לא כדין את התווית על גבי המוצר.

המוצר: שמן תירס בתכולה של 3 ליטר המיובא ומשווק באמצעותן, סומן כ"לא מכיל כולסטרול", "איור לב האדם" וסימון שגוי לערך הכולסטרול בטבלת הערכים התזונתיים.

הנתבעות הפרו חובות חקוקות הקבועות בתקנות בריאות הציבור.

חברי הקבוצה התובעת: כל מי שרכש במרכולים ובחנויות את המוצר שמן תירס באריזת 3 ליטר שמיובא ומשווק על ידי המשיבות ואריזתו סומנה שלא מכיל כולסטרול הנתבעות מתחייבות לפצות את חברי הקבוצה והציבור בסך כולל של 300,000 ש"ח.

לפרטים כנסו לנוסח המלא של התביעה.

שמן2

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים
זוגלובק 3

הסכם פשרה | חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ [1/10/2017]

ת"צ: 46053-02-16 הצדדים: שגב ואח' נ' חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 1/10/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים
זנלכל 2

תביעה ייצוגית | זנלכל בע"מ [09/07/2018]

ת"צ: 7272-04-17 הצדדים: ד"ר איתן חי-עם  נ' זנלכל בע"מ תאריך פרסום: 9/7/18 תקציר: הטענה: זנלכל סימנה את מוצר התורמוס המשומר עם פתח קל מתוצרתה בערכים תזונתיים שגויים. ובכך, הפרה את הוראות הדין כמפורט בבקשה לאישור. תורמוס יכין 560 גרם  

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
אלון אינטרייד

תביעה ייצוגית | אלון אינטרייד בתי קפה בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 8840-11-13 הצדדים: פדלון ואח'  נ' אלון אינטרייד בתי קפה בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: הטענה: הנתבעת נהגה לשנות את תאריך הייצור על המוצרים הארוזים כדי שתוקפם יוארך. חברי הקבוצה: צרכני הנתבעת שרכשו ממנה מהמוצרים הבאים: כריכים, סלטים, ירקות חתוכים, יוגורטים ומוזלי עד למועד חתימת הסכם הפשרה. תוצאת תמונה עבור אלון אינטרייד בתי קפה  

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
Merck

הסכם פשרה | Merck Sharp & Dohme (Israel-1996) Ltd [23/08/2017]

ת"צ: 4517-09-10 הצדדים: מיכאל משה נ' Merck Sharp & Dohme (Israel-1996) Ltd תאריך פרסום: 23/08/2017

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה
ויסוצקי

תביעה ייצוגית | תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ [27/12/2017]

ת"צ: 37451-07-14 הצדדים: אדווה מיטרני  נ' תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 27/12/17

תקציר:

הטענה: המשיבה פרסמה את מוצרי התה הירוק ואת חליטות הצמחים והפירות מתוצרתה כשהיא מייחסת להם, כביכול, "סגולות רפואיות" בניגוד לדין.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה/ הסירה פרסומים מאתר האינטרנט של חברת תה ויסוצקי, מאתר האינטרנט למוצרי התה הירוק ומעמוד הפייסבוק כהגדרתם בהסדר הגישור.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה אריזות של חלק מהמוצרים נשוא בקשת האישור ואף הגדילה את הכיתוב "מוצר זה אינו תרופה ולא נועד לרפא או למנוע מחלות".

המשיבה מתחייבת אף בעתיד לפעול בהתאם להוראות הדין הרלוונטי בכל הנוגע להיגדים שבהם ייעשה שימוש לפרסום או סימון מוצריה.

המשיבה תעניק, החל במועד הקובע, הטבה לציבור בדמות תרומה של מוצרים לנזקקים אשר תהיה בשווי של 1.2 מיליון ש"ח במונחי המוצרים לצרכן כמפורט בהסדר הגישור.

 תוצאת תמונה עבור תה ויסוצקי

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה
סיימן

תביעה ייצוגית |א. סיימן סחר בע"מ [6/12/2018]

ת"צ: 45277-01-16 הצדדים: אסרף נ' א. סיימן סחר בע"מ תאריך פרסום: 6/12/18 תקציר: הטענה: מוצרי הנתבעת מכונים בשמות "מעדן תות שדה" ו-"מעדן פטל", על אף שמכילים פירות נוספים אחרים וזאת בניגוד להוראות צו הגנת הצרכן. הנתבעת תתרום מוצרי מזון בשווי כולל של 75,000 ש"ח לשתי עמותות ותשנה את אריזות מוצריה מסוג "מעדן פרי". ב"כ הנתבע: עו"ד אמיר דולב (משרד מיתר ליקוורניק לשם ושות') ב"כ התובעת: עו"ד ניזאר טנוס (משרד טנוס עורכי דין)

קטגוריה: אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרופות ורפואה, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים,