תוויות מוצרים | הסכמי פשרה בישראל

תוויות מוצרים

תביעה ייצוגית | אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [27/06/2018]

ת"צ: 70836-09-16 הצדדים: מר' סרגיי זלוטניק  נ' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 27/6/18 תקציר: טענת התובע: המשיבה נוהגת למכור את מוצריה ובפרט "דיטול קוטל חידקים" ו- "סירלאק מזון ילדים" ללא ציון הוראות שימוש בעברית לרבות אזהרה בנוגע לשימוש. במהלך חודש יולי/2018 עד חודש ספטמבר/2018 המשיבה תמכור מוצרי דיטול קוטל חיידקים ומוצרי סירלאק מזון ילדים במבצע שלפיו שווי ההנחות יעמוד ע"ס 40,000 ש"ח.   תוצאת תמונה עבור אלמשהדאוי  

תביעה ייצוגית | יפאורה-תבורי בע"מ [17/05/2018]

ת"צ: 45599-06-16 הצדדים: שרונה שוקרון נ' יפאורה- תבורי בע"מ תאריך פרסום: 17/5/18 תקציר: החברה סימנה את בקבוקי המשקה מתוצרת בסימון הבטיחות "לשימוש עד." אך שהסימון המתאים על פי התקן הוא סימון האיכות "עדיף להשתמש לפני". הסימון השגוי מטעה את הצרכנים וגורם לצריכה מוגברת של מוצרים. הקבוצה: כל צרכני משקאות קלים, הנמכרים ו/או המשווקים על ידי יפאורה-תבורי, תחת המותגים: תפוזינה, ספרינג, spring Tea, אר סי קולה, שוואפס, קריסטל,  fruit water, מים מינראליים- עין גדי, ועוד. עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה, הטעייה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. תוצאת תמונה עבור יפאורה משקאות

עיתון: הארץ

תביעה ייצוגית | זנלכל בע"מ [1/04/2018]

ת"צ: 7272-04-17 הצדדים: איתן חי-עם נ' זנלכל בע"מ תאריך פרסום: 1/4/18 תקציר: הטענה: זנלכל הפרה את הוראות הדין המפורט בבקשה לאישור, וזאת שכן, לפי הנטען, סימנה זנלכל את מוצר התורמוס המשומר עם פתח קל מתוצרתה בערכים תזונתיים שגויים. כפי הנטען, נפלה טעות רוחבית בערכים התזונתיים שעל גבי מוצר התורמוס פתח קל מתוצרת המשיבה. זנלכל תתרום סכום של 15,000 ש"ח ל"תקוה כפר להכשרה מקצועית בגבעת זייד בע"מ". תוצאת תמונה עבור זנלכל תורמוס

עיתון:

תביעה ייצוגית | פרשמרקט בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 24900-01-14 הצדדים: הר-פז  נ' פרשמרקט בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: פרשמרקט, רשת סופרים בפריסה ארצית, פרסמה בסניפיה על גבי שלטים וכן בעלונים שונים מבצעי מכירה של משקאות החייבים בפיקדון, כאשר מחירי המוצרים לא כללו את רכיב הפיקדון, שנגבו בפועל בקופה בנוסף למחיר המוצר כפי שהוצג בשלטים ובעלונים.  

הסכם פשרה | סנו

הסכם פשרה | סנו

הודעה בדבר אישור הסכם פשרה  ת"צ – 59339-02-20 הצדדים – גיל דורון נ׳ סנו מפעלי ברונוס בע״מ תאריך פרסום – 9.3.2022 תקציר – המבקש טען בבקשה כי המשיבה משווקת את המוצרים תוך הטעיה מכוונת של הצרכן לענין אופן השימוש בפקק המידה ונפת הנוזל הנמדד ב"כ המבקש – עו״ד, בני כהן   ב"כ המשיבה – עו"ד, מנחם אברמוביץ המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | פרפיומרי שיווק

הסכם פשרה | פרפיומרי שיווק

הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 29134-03-21 הצדדים – אלון נ׳ פרפיומרי שיווק אונליין בע״מ תאריך פרסום – 18.10.21 תקציר – בטענה כי המשיבות הפרו את חובתן להצגת מחיר ליחידת מידה באתרן ובחנויותיהן בהתאם להוראות הדין ב"כ המבקש – גיא אלון, עו״ד ב"כ המשיבה – תמיר שנהב, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב

הסכם פשרה | טמבור בע"מ [04/07/2017]

ת"צ: 12783-07-15 הצדדים: אריה דגני נ' טמבור בע"מ תאריך פרסום: 04/07/2017

תביעה ייצוגית | ש.שסטוביץ' בע"מ [26/04/2018]

ת"צ: 20642-02-17 הצדדים: גילי שמואלי ועידית שמואלי נ' ש. שסטוביץ' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: משחת השיניים Colgate Optic White Instant  שווקה בדרך של הטעיה צרכנית ביחס למשך ההלבנה הזמנית המוצגת על תווית המוצר, והכל תוך הפרת הוראות הדין וחובות חקוקות כמפורט בבקשה. הנתבעת תתקן את התווית הקיימת של המוצר ותמנע משיווק ו/או הפצת המוצר כשעליו התווית הקיימת. התווית תתוקן בהתאם לנוסח הבא: "קולגייט אופטיק ווייט אינסטנט נוסחה המכילה מלבינים אופטיים שהוכחו במחקרים קליניים. פעולת הצחצוח מפעילה מלבינים אופטיים אלו אל תוך יצירת קצף כחול, למראה שיניים לבנות יותר, למשך זמן קצר, מיד לאחר הצחצוח. הוכח מחקרית - מראה שיניים לבנות יותר כבר לאחר הצחצוח הראשון. תוצאת תמונה עבור ‪colgate optic white instant‬‏

הסכם פשרה | מרב מזון כל בע"מ [26/06/2017]

ת"צ: 23112-09-15 הצדדים: ראובן כהן נ' מרב מזון כל בע"מ תאריך פרסום: 26/06/17

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים

תביעה ייצוגית | זנלכל בע"מ [09/07/2018]

ת"צ: 7272-04-17 הצדדים: ד"ר איתן חי-עם  נ' זנלכל בע"מ תאריך פרסום: 9/7/18 תקציר: הטענה: זנלכל סימנה את מוצר התורמוס המשומר עם פתח קל מתוצרתה בערכים תזונתיים שגויים. ובכך, הפרה את הוראות הדין כמפורט בבקשה לאישור. תורמוס יכין 560 גרם  

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים
הסדר פשרה | מעדני יחיעם

הסדר פשרה | מעדני יחיעם

ת"צ – 34627-08-20 הצדדים – גב׳ לנה גורוחובסקי נ׳ מעדני יחיעם בע״מ תאריך פרסום – 07.06.2021 תקציר – בטענה כי במוצרי נקניקיות העוף של החברה, לא מצויין קיומו של רכיב השומן מן החי, כך ששיעור ״בשר העוף״ המוצהר אינו משקף את כמות בשר השריר בפועל ב"כ המבקשת – עוה״ד שרון ענבר-פדלון ב"כ המשיבה – עוה״ד אילת גולומב-פלנר המודעה פורסמה בעיתונים מעריב והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית

תביעה ייצוגית |א. סיימן סחר בע"מ [6/12/2018]

ת"צ: 45277-01-16 הצדדים: אסרף נ' א. סיימן סחר בע"מ תאריך פרסום: 6/12/18 תקציר: הטענה: מוצרי הנתבעת מכונים בשמות "מעדן תות שדה" ו-"מעדן פטל", על אף שמכילים פירות נוספים אחרים וזאת בניגוד להוראות צו הגנת הצרכן. הנתבעת תתרום מוצרי מזון בשווי כולל של 75,000 ש"ח לשתי עמותות ותשנה את אריזות מוצריה מסוג "מעדן פרי". ב"כ הנתבע: עו"ד אמיר דולב (משרד מיתר ליקוורניק לשם ושות') ב"כ התובעת: עו"ד ניזאר טנוס (משרד טנוס עורכי דין)

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית

תביעה ייצוגית | חברת נקניק כשר זוגלובק בע"מ [18/04/2018]

ת"צ: 20210-01-17 הצדדים: רוני לוטן יניב  נ' נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 18/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה הטעתה את הצרכנים בסימון מטעה אותו מציינת המשיבה על מוצריה "פסטרמה עוף מעושנת 330 גר" ו"פסטרמה עוף ברביקיו 330 גר". לפיו המוצרים מכילים שומן בשיעור נמוך (עד 2%) בה בעת שבפועל נטען כי המוצרים מכילים שומן באחוזים גבוהים יותר ואסור לכנותם "דל שומן". המשיבה תתרום מוצרים בסכום של 300,000 ש"ח לגופים הבאים: נותנים באהבה- חיפה, עמותת לשובע, בתי קשיש ומועדוניות ביישוב שלומי באמצעות מ.מ שלומי, האגודה למען החייל, פתחון לב. המשיבה תעניק הנחות לצרכנים בסכום של 600,000 ש"ח שיינתנו על דרך של הפחתה במחיר לצרכן על מכירת מגוון מוצרי הפסטרמות והנקניקים של המשיבה. המשיבה תתרום תרומה כספית בגובה 100,000 ש"ח לקרן לתובענות ייצוגיות במשרד המשפטים. סך כל גובה התרומות וההנחות לצרכנים עומד על סך מיליון ש"ח. תוצאת תמונה עבור זוגלובק

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית

תביעה ייצוגית | סופר-פארם (ישראל) בע"מ [14/01/2018]

 

ת"צ: 60167-01-16 ו-53000-02-16 הצדדים: ליאורה מלכה נ' סופר פארם (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 14/1/18

תקציר:

הקבוצה המיוצגת: כל לקוחות המשיבה, אשר הוטעו ביחס למחירם הקודם ו/או הרגיל של מוצרי בישום וקוסמטיקה, שהוצעו אצלה למכירה במסגרת מכירה מיוחדת ("מבצע"), במהלך שבע השנים האחרונות. הקבוצה השנייה: כל הלקוחות שמחיר המוצר ליחידת מידה מהווה עבורם שיקול בביצוע קנייה, אשר רכשו מוצרי בישום וקוסמטיקה בחנויות המשיה במהלך שבע השנים האחרונות, שלגביהם לא קוימה החובה לסמנם במחיר ליחידת מידה.

המשיבה תעניק הטבה לציבור בשני התיקים ביחד בשווי מיליון ש"ח כמפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור סופר פארם

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים
הסכם פשרה | אסם

הסכם פשרה | אסם

ת"צ – 46766-12-15 הצדדים – דוד ניצן ודוד בונפיל נ' אסם תעשיות מזון בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בכך שאסם הטעתה את הקונים כאשר צרכו מוצרי קטשופ  המיוצרים ומשווקים ע"י החברה ועליהם הופיע הכיתוב "רכיבים טבעיים בלבד", לטענת המבקשים הפרה בכך את חוק הגנת הצרכן כיוון שבמוצרים ישנם לכאורה רכיבים שאינם טבעיים. ב"כ המבקש – עוה"ד אליהו מלך וענבל אלוני ב"כ המשיבה – עוה"ד נועם רונן ושירין גבאי מצגר המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור

הסכם פשרה | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [09/08/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 10047-05-15

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים

תביעה ייצוגית | נכסי לוחמי הגטאות, אג"ש בע"מ [13/04/2018]

ת"צ: 38465-11-16 הצדדים: אברהם אלמשלי  נ' נכסי לוחמי הגטאות, אג"ש בע"מ תאריך פרסום: פרסום שני, 13/4/18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא סימנה מחירים ליחידת מידה כנדרש על פי תקנות הגנת הצרכן במרכול שהיא מפעילה. חברי הקבוצה: כל אדם שרכש במרכול החל משנת 2011 ועד ליום 22.3.18 מוצרים אשר מחויבים בסימון המחיר ליחידת מידה בהתאם להוראות התקנות. פיצוי: החל מה-1 לחודש העוקב למועד אישור הסכם הפשרה ולמשך שלושים ימים קלנדריים, הנתבעת תיתן לצרכנים הנחה של חמישה (5) אחוזים מהמחיר המסומן על כל מוצר שנמכר במרכול ואשר מחויב בסימון המחיר ליחידת מידה, אולם פטורים בכל זאת מחובת הסימון על פי התקנות. תוצאת תמונה עבור לוחמי הגטאות

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים
הסדר פשרה | יינות ביתן

הסדר פשרה | יינות ביתן

ת"צ – 3889-01-18 הצדדים – ניסנבוים נ׳ יינות ביתן בע״מ תאריך פרסום – 31.05.2021 תקציר – לטענת המבקש, המשיבה לא סימנה את מוצריה ואת המחיר ליחידת מידה של מוצריה בהתאם לדין וכך מנעה מהצרכן להשוות מחירים בין מוצרים דומים. לטענת המבקש הדבר מקשה על קבלת החלטה מושכלת, כדאית וחסכונית מבחינה כלכלית. ב"כ המבקש – חן שטיין ו/או ליאת שטיין עו״ד ב"כ המשיבה – קובי בר און עו״ד המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, אריזות, הגנת הצרכן, משקל, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים

הסדר פשרה |ניאופרם בע"מ [26/09/2019]

ת"צ -16059-04-16 הצדדים - עוה"ד אביתר קציר וגיורא אבן-צור נ' ניאופרם בע"מ תאריך פרסום - 26.9.2019 תקציר -הטענה: שיווקו תכשירים שמכילים גלוטן למרות  ציינו כי מדובר בתכשירים נטולי גלוטן.  בכך, טוענים התובעים, הפרה המשיבה את הנחיותיו של משרד הבריאות ואת חובותיה הצרכניות כלפי ציבור לקוחותיה. ב"כ המבקשים: עו"ד אביתר קציר, עו"ד גיורא אבן צור ב"כ המשיבה: עו"ד רון פלג, עו"ד גלעד שיף, עו"ד רונן זיו - מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות', עורכי דין

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, אריזות, הגנת הצרכן, משקל, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים

הסדר פשרה | מגנוליה תכשיטי כסף בע"מ 16/04/2020

ת"צ 70184-11-16 הצדדים – אירינה בר נ' מגנוליה תכשיטי כסף בע"מ תאריך פרסום: 16/04/2020 תקציר – בתביעה טענה המבקשת כי המשיבה הציגה מצג לפיו כל התכשיטים הנמכרים בסניפים הרשת עשויים ממתכת כסף וברמת טוהר "כסף סטרלינג" בעוד שבפועל הם לא היו עשויים ממתכת כף והכל כמפורט בכתבי הטענות שהוגשו. ב"כ המבקשים: עו"ד רונן עדיני, עו"ד אפי שאשא, רונן עדיני ושות' ב"כ המשיבה: עו"ד יניב סטל, עדי קפלן ושות'

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, פגיעה באוטונומיה, שופרסל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, אריזות, הגנת הצרכן, משקל, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, בריאות, מזון, משרד הבריאות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית
הסכם פשרה | אחים סגל

הסכם פשרה | אחים סגל

ת"צ – 40158-09-17 הצדדים – גב' אורלי בהט נ' כרמי צבי אחים סגל בע"מ תאריך פרסום – 13.07.2021 תקציר – עניין התביעה בטענה כי מיץ הענבים שמשווק ע"י הנתבעת כ"תירוש מיץ ענבים טבעי" כמוצר שהוא 100% טבעי ומיוצר מ"מיץ ענבים בלבד", אך בפועל נוספה למשקאות תוספת חיצונית של סוכר לבן (סוכרוז) ותוך שהוסף ליין חומצה ציטרית בשיעור החורג מהמותר ע"פ הדין ב"כ המבקש – עו"ד איתן חיימוביץ ב"כ המשיבה – עו"ד אברהם מורל המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, מזון, פיצויים, רכיבים, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, סימון מוצר לפי יחידת מידה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר,