תוויות מוצרים | הסכמי פשרה בישראל

תוויות מוצרים

שקוף שזה טבעי 3

תביעה ייצוגית | שקוף שזה טבעי בע"מ ו-אפקטבעי בע"מ [1/1/2018]

ת"צ: 50737-10-15 ו- 50807-10-15 הצדדים: מירב מרגלית נ' שקוף שזה טבעי בע"מ ו- אפקטבעי בע"מ תאריך פרסום: פרסום שלישי 1/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות שיווקו מוצרים הנחזים להיות לא כוללים חומר משמר, בעוד שבפועל, כך על פי טענת המבקשת, כללו המוצרים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית.

חברי הקבוצה: כלל לקוחות המשיבות אשר רכשו את מוצרי הגרנולה, המכילים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית, בסברם כי הם רוכשים מזון בריאות אשר אינו מכיל חומר משמר, ומכיל רכיבים טבעיים בלבד,

כפי שמעיד הכיתוב עליו, כאשר בפועל המוצר קיים חומר משמר, שאינו רכיב טבעי.

המשיבות יעניקו הטבה, בשווי כולל של 130,000 ש"ח, ההטבה תינתן בצורה של הנחות על המוצרים נשוא ההליך ותרומת מוצרים.

  • ניתן לצפות באתר בהסכם הפשרה המלא, ובשני הפרסומים הקודמים בנידון.

תוצאת תמונה עבור שקוף שזה טבעי

שומפיינד

תביעה ייצוגית | חברת שופמיינד בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 1507-01-17 הצדדים: כץ נ' שומפיינד בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: כלל לקוחות המשיבה שרכשו באתר האינטרנט "וואלה שופס" מוצרים, לגביהם חלה חובת סימון המחיר ליחידת מידה, לפי תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ואשר לגביהם לא קיימה המשיבה את החובה שבתקנות המפורטות בהסכם להציג את המחיר ליחידת מידה. תוצאת תמונה עבור וואלה שופס

עיתון: ישראל היום
שניצר גוטליב סאמט ושות_סגור_2

הסכם פשרה | אפריל – רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואח' [06/06/2017]

ת"צ: 3471-03-15 הצדדים: פרסולוב נ' אפריל - רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואלפא חברה לקוסמטיקה בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

יפאורה 3

תביעה ייצוגית | יפאורה-תבורי בע"מ [17/05/2018]

ת"צ: 45599-06-16 הצדדים: שרונה שוקרון נ' יפאורה- תבורי בע"מ תאריך פרסום: 17/5/18 תקציר: החברה סימנה את בקבוקי המשקה מתוצרת בסימון הבטיחות "לשימוש עד." אך שהסימון המתאים על פי התקן הוא סימון האיכות "עדיף להשתמש לפני". הסימון השגוי מטעה את הצרכנים וגורם לצריכה מוגברת של מוצרים. הקבוצה: כל צרכני משקאות קלים, הנמכרים ו/או המשווקים על ידי יפאורה-תבורי, תחת המותגים: תפוזינה, ספרינג, spring Tea, אר סי קולה, שוואפס, קריסטל,  fruit water, מים מינראליים- עין גדי, ועוד. עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה, הטעייה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. תוצאת תמונה עבור יפאורה משקאות

עיתון: הארץ
טלפארמה

תביעה ייצוגית | טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ [15/07/2018]

  ת"צ: 16968-01-18 הצדדים: מיטרני וירט נ' טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ תאריך פרסום: 15/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתרי הסחר האלקטרוני שלה "טלפארמה" ו"טלמדיק" ובטענה שהמשיבה ייחסה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר, תוך הפרה של תקנות הגנת הצרכן, חוק הגנה על בריאות הציבור ותקנות בריאות הציבור. תוצאת תמונה עבור טלפארמה

עיתון: מעריב הבוקר
שופרסל 3

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [11/08/2017]

ת"צ: 51741-09-16 הצדדים: יהודה פלוטקין נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 11/08/17

אופטיקה הלפרין

הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין בע"מ [24/07/2017]

ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: יוסף דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 24/07/17

מרב מזון 2

הסכם פשרה | מרב מזון כל בע"מ [26/06/2017]

ת"צ: 23112-09-15 הצדדים: ראובן כהן נ' מרב מזון כל בע"מ תאריך פרסום: 26/06/17

דניאל גוטקס

הסכם פשרה | דניאל גוטקס בע"מ [23/06/2017]

ת"צ: 3771-02-16 הצדדים: לאון לחמן נ' דניאל גוטקס בע"מ תאריך פרסום: 23/06/17

טלפארמה 2

תביעה ייצוגית | טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון בע"מ [08/11/2018]

ת"צ: 16968-01-18 הצדדים: מיטרני וירט  נ' טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון בע"מ תאריך פרסום: 8/11/18 תקציר: הטענה: אי סימון מחיר המוצרים ליחידת מידה באתרי הסחר האלקטרוני "טלפארמה" ו- "טלמדיק", ובטענה שהמשיבה ייחסה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר, תוך הפרה של תקנות הגנת הצרכן, חוק הגנה של בריאות הציבור, ותקנות בריאות הציבור (מזון- איסור ייחוס סגולות ריפוי למצרך מזון).    

ברימאג 3

תביעה ייצוגית | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [24/05/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: פרסום ראשון: 30/1/18 פרסום שני: 24/5/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. על פי הסכם הפשרה, מתחייבת הנתבעת 1 ליתן הטבה, לכל צרכן שרכש מיקסר מסדרת K-MiX של חברת KENWOOD הדמות הארכה בשנה נוספת של תעודת האחריות למנוע של המיקסר.  

עיתון: כלכליסט
קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
אפקטבעי 3

תביעה ייצוגית | שקוף שזה טבעי בע"מ ו- אפקטבעי בע"מ [13/07/2018]

ת"צ: 50737-10-15 ו- 50807-10-15 הצדדים: מירב מרגלית נ' שקוף שזה טבעי בע"מ ואפקטבעי בע"מ תאריך פרסום: 13/7/18 תקציר: הטענה: המשיבות שיווקו מוצרים הנחזים להיות לא כוללים חומר משמר, בעוד שבפועל, לטענתה, כללו המוצרים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית. חברי הקבוצה: כלל לקוחות המשיבות, אשר רכשו את מוצרי הגרנולה, המכילים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית, בסברם כי הם רוכשים מזון בריאות אשר אינו מכיל חומר משמר, ומכיר רכיבים טבעיים בלבד, כפי שמעיד הכיתוב עליו, כאשר בפועל במוצר קיים חומר משמר, שאינו רכיב טבעי. תוצאת תמונה עבור אפקט טבעי  

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר פארם ואח' [11/12/2017]

ת"צ: 41999-01-13 הצדדים: פנחס זלצר ואח' נ' סופר פארם ואח'

תאריך פרסום: 11/12/17

תקציר:

הנתבעות ייחסו לתוספי התזונה המצוינים במודעה סגולות ריפוי למחלת ניוון המפרקים ו/או לשיקום הסחוסים והכל באמצעות היגדים מטעים ובניגוד לדין.

הסדר הפשרה יחול על כל מי שרכש ו/או השתמש באחד מהמוצרים וזאת החל מיום 23.1.16 ועד למועד אישור הסדר הפשרה.

החל ממועד אישור הסדר הפשרה הנתבעת 1 תתרום 138,875 ש"ח לקרן תובענות ייצוגיות, ותעניק ללקוחותיה בחנויות סופר פארם הנחות בשיעור 35% ברכישת מוצרים עד לסך כולל של 380,820 ש"ח. בנוסף, תתרום מוצרים בשווי כולל בסך 313,452 ש"ח לעמותת 'ג'וינט ישראל אשל- יחד בעשייה החברתית למען הזקנים'.

בנוסף, הנתבעות 2 ו-3 תתרומנה, למשך תקופת ההסדר 161,194 ש"ח ל'קרן תובענות ייצוגיות' וכן מוצרים בשווי 907,188 ש"ח ל"יד שרה", "עזר מציון" ו"חברים לרפואה". שווי ההטבה הכולל לציבור הצרכנים בישראל יהא בסך 2,2880,266 ש"ח.

בנוסף, בתום 60 יום, ממועד אישור הסדר הפשרה ואילך, הנתבעות תחדלנה מלפרסם את המוצרים, כהגדרתם לעיל, באמצעות היגדים או אמירות, שפורטו בהסדר הפשרה.

תוצאת תמונה עבור תרופות

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה
אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים
מגנוליה

הסדר פשרה | מגנוליה תכשיטי כסף בע"מ 16/04/2020

ת"צ 70184-11-16 הצדדים – אירינה בר נ' מגנוליה תכשיטי כסף בע"מ תאריך פרסום: 16/04/2020 תקציר – בתביעה טענה המבקשת כי המשיבה הציגה מצג לפיו כל התכשיטים הנמכרים בסניפים הרשת עשויים ממתכת כסף וברמת טוהר "כסף סטרלינג" בעוד שבפועל הם לא היו עשויים ממתכת כף והכל כמפורט בכתבי הטענות שהוגשו. ב"כ המבקשים: עו"ד רונן עדיני, עו"ד אפי שאשא, רונן עדיני ושות' ב"כ המשיבה: עו"ד יניב סטל, עדי קפלן ושות'

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית
אופטיקה הלפרין

תביעה ייצוגית | אופטיקה הלפרין בע"מ [05/02/2018]

  ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 5.2.18 תקציר: הטענה: משך המבצעים שעורכת המשיבה אינו תואם את דרישות הדין, וכי על המשיבה להציג את מחירו הקודם בפועל של מוצר המוצע למכירה במסגרת מכירה מיוחדת, וכי מחיר המדבקה שעל גבי המוצר מטעה לכאורה לחשוב כאילו מדובר במחירו הקודם בפועל, וזאת לכאורה בניגוד לסעיפים בחוק הגנת הצרכן. הגדרת הקבוצה: לקוחות המשיבה אשר הוטעו ביחס למחיר המוצר בעת רכישת מוצרים אשר נמכרו במסגרת מכירה מיוחדת ו/או ביחס למשך המבצע ו/או אשר נמנעה מהם הזכות להחזרת מוצר. הצדדים הסכימו כי המשיבה תיישם פרקטיקה חדשה של הצגת מחירים, בגדרה יוצגו כל השנה מחירים המוצרים כפי שהם נמכרים בפועל. תוצאת תמונה עבור אופטיקה הלפרין    

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים
זוגלובק 3

הסכם פשרה | חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ [1/10/2017]

ת"צ: 46053-02-16 הצדדים: שגב ואח' נ' חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 1/10/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים
קיומא

תביעה ייצוגית | קיוומא בע"מ [16/01/2018]

ת"צ: 31010-11-15 הצדדים: אלקסלסי  נ' קיוומא בע"מ תאריך פרסום: 16/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות התעלמו מהוראות משרד הבריאות שאסר על שיווק מוצר המכונה "דקפינול ג'ל" ונמנעו מלנקוט בצעדים שראוי היה לנקוט בנסיבות הענין.

המשיבות הציגו מצג שווא לפיו יש למוצר אישור מרשות ה- FDA האמריקאי, כי המוצר נבדק מחקרית וכי הינו מומלץ על ידי רופאי השיניים.

חברי הקבוצה: כל צרכן שרכש את המוצר עד למועד אישור הסכם הפשרה וכל צרכן שייהנה מההטבה על פי הסכם הפשרה.

המשיבה התחייבה לתת הנחה בשיעור של כ- 50% משווי המוצר וכן תעניק הנחה בהיקף משמעותי על מוצרים נוספים מסדרת דקפינול, בשווי כולל של 240,000 ש"ח. כמו כן בתוך שלושה חודשים ממועד אישור הסכם הפשרה, תתרום המשיבה מוצרים רפואיים המשווקים על ידה, בשווי כולל בסכום של כ- 40,000 ש"ח לעמותת "חברים לרפואה".

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה
מרק שארפ

תביעה ייצוגית | מרק שארפ ודוהם (ישראל – 1996) בע"מ [20/03/2018]

ת"צ: 4517-09-15 הצדדים: משה נ' מרק שארפ ישראל ודוהם (ישראל - 1996) בע"מ תאריך פרסום: 20/3/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה חובות תחת חוק הגנת הצרכן ופקודת הנזיקין, התרשלה ופגעה באוטונומיה של חברי הקבוצה, משום שלטענתו היא לא סיפקה אזהרה ראויה לגבי כל תופעות הלוואי הפוטנציאליות אשר נטען שנדרשה להזהיר לגביהן, לרבות, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור, פגיעה בפוריות וקשיים מתמידים בתפקוד  המיני מכל סוג שהוא.   תוצאת תמונה עבור "פרופסיה" (1 מ"ג פינסטריד)

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה
אלמשהדווי

הסכם פשרה | אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ ואלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [20/10/2017]

 

ת"צ: 19036-10-15 הצדדים: גברת מרים בלייס נ' אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ ואלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 20/10/17 + פרסום נוסף ב25/12/17 בגלובס

תקציר:

תביעה ייצוגית נגד אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ על כך שהם סימנו לא כדין את התווית על גבי המוצר.

המוצר: שמן תירס בתכולה של 3 ליטר המיובא ומשווק באמצעותן, סומן כ"לא מכיל כולסטרול", "איור לב האדם" וסימון שגוי לערך הכולסטרול בטבלת הערכים התזונתיים.

הנתבעות הפרו חובות חקוקות הקבועות בתקנות בריאות הציבור.

חברי הקבוצה התובעת: כל מי שרכש במרכולים ובחנויות את המוצר שמן תירס באריזת 3 ליטר שמיובא ומשווק על ידי המשיבות ואריזתו סומנה שלא מכיל כולסטרול הנתבעות מתחייבות לפצות את חברי הקבוצה והציבור בסך כולל של 300,000 ש"ח.

לפרטים כנסו לנוסח המלא של התביעה.

שמן2

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים
רמי לוי

הסכם פשרה | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [09/08/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 10047-05-15

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים
Merck

הסכם פשרה | Merck Sharp & Dohme (Israel-1996) Ltd [23/08/2017]

ת"צ: 4517-09-10 הצדדים: מיכאל משה נ' Merck Sharp & Dohme (Israel-1996) Ltd תאריך פרסום: 23/08/2017

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה
רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

קטגוריה: אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, אריזות, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, מרב כל מזון, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, מגנוליה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תכשיטים, תמרוקים, תרמית, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, פקודת הנזיקין, רשלנות, תוויות מוצרים, תכולה, תקנות בריאות הציבור, תרופות ורפואה, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים