תוויות מוצרים | הסכמי פשרה בישראל

תוויות מוצרים

סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר-פארם (ישראל) בע"מ [14/01/2018]

 

ת"צ: 60167-01-16 ו-53000-02-16 הצדדים: ליאורה מלכה נ' סופר פארם (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 14/1/18

תקציר:

הקבוצה המיוצגת: כל לקוחות המשיבה, אשר הוטעו ביחס למחירם הקודם ו/או הרגיל של מוצרי בישום וקוסמטיקה, שהוצעו אצלה למכירה במסגרת מכירה מיוחדת ("מבצע"), במהלך שבע השנים האחרונות. הקבוצה השנייה: כל הלקוחות שמחיר המוצר ליחידת מידה מהווה עבורם שיקול בביצוע קנייה, אשר רכשו מוצרי בישום וקוסמטיקה בחנויות המשיה במהלך שבע השנים האחרונות, שלגביהם לא קוימה החובה לסמנם במחיר ליחידת מידה.

המשיבה תעניק הטבה לציבור בשני התיקים ביחד בשווי מיליון ש"ח כמפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור סופר פארם

טלפארמה

תביעה ייצוגית | טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ [15/07/2018]

  ת"צ: 16968-01-18 הצדדים: מיטרני וירט נ' טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון (1999) בע"מ תאריך פרסום: 15/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתרי הסחר האלקטרוני שלה "טלפארמה" ו"טלמדיק" ובטענה שהמשיבה ייחסה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר, תוך הפרה של תקנות הגנת הצרכן, חוק הגנה על בריאות הציבור ותקנות בריאות הציבור. תוצאת תמונה עבור טלפארמה

עיתון: מעריב הבוקר
גיל כרמל

תביעה ייצוגית | אי. גיל כרמל סוכנויות והפצה בע"מ [23/08/2018]

ת"צ: 38624-11-16 הצדדים: וינקר נ' אי. גיל כרמל סוכנויות והפצה בע"מ תאריך פרסום: 23/8/18 תקציר: הטענה: המשיבה ייבאה ושיווקה מארזי סוללות AA ו/או AAA ממותג Energizer Max שעל גביהם הודבקה מדבקה הכוללת כיתוב ומצג מטעים (על המדבקה היה הביטוי "מספר 1 בעולם", כאשר הספרה "1" מיוצגת על ידי תמונה של סוללה מסוג Energizer Ultimate Lithium). תוצאת תמונה עבור אי. גיל כרמל סוכנויות

עיתון: הארץ , כלכליסט
קיומא

תביעה ייצוגית | קיוומא בע"מ [16/01/2018]

ת"צ: 31010-11-15 הצדדים: אלקסלסי  נ' קיוומא בע"מ תאריך פרסום: 16/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות התעלמו מהוראות משרד הבריאות שאסר על שיווק מוצר המכונה "דקפינול ג'ל" ונמנעו מלנקוט בצעדים שראוי היה לנקוט בנסיבות הענין.

המשיבות הציגו מצג שווא לפיו יש למוצר אישור מרשות ה- FDA האמריקאי, כי המוצר נבדק מחקרית וכי הינו מומלץ על ידי רופאי השיניים.

חברי הקבוצה: כל צרכן שרכש את המוצר עד למועד אישור הסכם הפשרה וכל צרכן שייהנה מההטבה על פי הסכם הפשרה.

המשיבה התחייבה לתת הנחה בשיעור של כ- 50% משווי המוצר וכן תעניק הנחה בהיקף משמעותי על מוצרים נוספים מסדרת דקפינול, בשווי כולל של 240,000 ש"ח. כמו כן בתוך שלושה חודשים ממועד אישור הסכם הפשרה, תתרום המשיבה מוצרים רפואיים המשווקים על ידה, בשווי כולל בסכום של כ- 40,000 ש"ח לעמותת "חברים לרפואה".

טלפארמה 2

תביעה ייצוגית | טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון בע"מ [08/11/2018]

ת"צ: 16968-01-18 הצדדים: מיטרני וירט  נ' טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון בע"מ תאריך פרסום: 8/11/18 תקציר: הטענה: אי סימון מחיר המוצרים ליחידת מידה באתרי הסחר האלקטרוני "טלפארמה" ו- "טלמדיק", ובטענה שהמשיבה ייחסה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר, תוך הפרה של תקנות הגנת הצרכן, חוק הגנה של בריאות הציבור, ותקנות בריאות הציבור (מזון- איסור ייחוס סגולות ריפוי למצרך מזון).    

אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

יפאורה 3

תביעה ייצוגית | יפאורה-תבורי בע"מ [17/05/2018]

ת"צ: 45599-06-16 הצדדים: שרונה שוקרון נ' יפאורה- תבורי בע"מ תאריך פרסום: 17/5/18 תקציר: החברה סימנה את בקבוקי המשקה מתוצרת בסימון הבטיחות "לשימוש עד." אך שהסימון המתאים על פי התקן הוא סימון האיכות "עדיף להשתמש לפני". הסימון השגוי מטעה את הצרכנים וגורם לצריכה מוגברת של מוצרים. הקבוצה: כל צרכני משקאות קלים, הנמכרים ו/או המשווקים על ידי יפאורה-תבורי, תחת המותגים: תפוזינה, ספרינג, spring Tea, אר סי קולה, שוואפס, קריסטל,  fruit water, מים מינראליים- עין גדי, ועוד. עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה, הטעייה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. תוצאת תמונה עבור יפאורה משקאות

עיתון: הארץ
ויסוצקי

תביעה ייצוגית | תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ [27/12/2017]

ת"צ: 37451-07-14 הצדדים: אדווה מיטרני  נ' תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 27/12/17

תקציר:

הטענה: המשיבה פרסמה את מוצרי התה הירוק ואת חליטות הצמחים והפירות מתוצרתה כשהיא מייחסת להם, כביכול, "סגולות רפואיות" בניגוד לדין.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה/ הסירה פרסומים מאתר האינטרנט של חברת תה ויסוצקי, מאתר האינטרנט למוצרי התה הירוק ומעמוד הפייסבוק כהגדרתם בהסדר הגישור.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה אריזות של חלק מהמוצרים נשוא בקשת האישור ואף הגדילה את הכיתוב "מוצר זה אינו תרופה ולא נועד לרפא או למנוע מחלות".

המשיבה מתחייבת אף בעתיד לפעול בהתאם להוראות הדין הרלוונטי בכל הנוגע להיגדים שבהם ייעשה שימוש לפרסום או סימון מוצריה.

המשיבה תעניק, החל במועד הקובע, הטבה לציבור בדמות תרומה של מוצרים לנזקקים אשר תהיה בשווי של 1.2 מיליון ש"ח במונחי המוצרים לצרכן כמפורט בהסדר הגישור.

 תוצאת תמונה עבור תה ויסוצקי

ברימאג 3

תביעה ייצוגית | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [24/05/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: פרסום ראשון: 30/1/18 פרסום שני: 24/5/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. על פי הסכם הפשרה, מתחייבת הנתבעת 1 ליתן הטבה, לכל צרכן שרכש מיקסר מסדרת K-MiX של חברת KENWOOD הדמות הארכה בשנה נוספת של תעודת האחריות למנוע של המיקסר.  

עיתון: כלכליסט
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
זנלכל

תביעה ייצוגית | זנלכל בע"מ [1/04/2018]

ת"צ: 7272-04-17 הצדדים: איתן חי-עם נ' זנלכל בע"מ תאריך פרסום: 1/4/18 תקציר: הטענה: זנלכל הפרה את הוראות הדין המפורט בבקשה לאישור, וזאת שכן, לפי הנטען, סימנה זנלכל את מוצר התורמוס המשומר עם פתח קל מתוצרתה בערכים תזונתיים שגויים. כפי הנטען, נפלה טעות רוחבית בערכים התזונתיים שעל גבי מוצר התורמוס פתח קל מתוצרת המשיבה. זנלכל תתרום סכום של 15,000 ש"ח ל"תקוה כפר להכשרה מקצועית בגבעת זייד בע"מ". תוצאת תמונה עבור זנלכל תורמוס

עיתון:
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
פרפיום

תביעה ייצוגית | כל פרפיום (ישראל) בע"מ [12/04/2018]

ת"צ: 35708-06-17 הצדדים: קגן  נ' כל פרפיום (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 12.4.18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה כלל את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתר הסחר האלקטרוני שלה "כל פרפיום" וזאת בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה). המשיבה תפצה את הצרכנים בסך של 240,000 ש"ח. המשיבה תעניק שובר זיכוי בסך של 20 ש"ח בקניית מוצרי בישום באתר כל פרפיום, עד לסכום מצטבר בסך של 240,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור כל פרפיום  

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים
דין שיווק דליה

תביעה ייצוגית | דין ושיווק קלייה בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים:סבג- אלרון נ' דין שיווק וקלייה בע"מ ת"צ: 42351-10-17 תקציר: התובעים טענו כי היה סימון שלא כדין של המוצר "עיסת התמרים", לא צוין אחוז מרכיב התמרים מסך כל אחוזי המוצר. בנוסף לא היית רשומה כתובת החברה, ומה שהיה כתוב, בכתב בלתי קריא וקטן מאוד. בהסכם הפשרה הוחלט כי הנתבעת תעניק הטבה לציבור על סך 30,000 ש"ח, התובעת תקבל 3000 ש"ח פיצוי והוצאות משפט.

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
דניאל גוטקס

הסכם פשרה | דניאל גוטקס בע"מ [23/06/2017]

ת"צ: 3771-02-16 הצדדים: לאון לחמן נ' דניאל גוטקס בע"מ תאריך פרסום: 23/06/17

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים
שופרסל 3

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [11/08/2017]

ת"צ: 51741-09-16 הצדדים: יהודה פלוטקין נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 11/08/17

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים
זוגלובק 3

הסכם פשרה | חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ [1/10/2017]

ת"צ: 46053-02-16 הצדדים: שגב ואח' נ' חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 1/10/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים
אקסוס

תביעה ייצוגית | אקסוס טקסטיל 2013 בע"מ [02/01/2018]

ת"צ: 18043-07-15 הצדדים: ועקנין  נ' אקסוס טקסטיל 2013 בע"מ תאריך פרסום: 2/1/18

תקציר:

הטענה: הנתבעת הציגה חולצות כעשויות מ-100% כותנה ועניבות כעשויות מ-100% משי, בעוד שבפועל אין הדבר כך.

הקבוצה: כל מי שרכש חולצות ועניבות מן הנתבעת מדגם אקסוס שנשאו תוויות שגויות

הנתבעת שינתה את הכיתוב על התוויות של פריטי הלבוש שהינה מייבאת ו/או משווקת.

הנתבעת תבצע השבה כספית בסך השווה ל-20% מסכום הרכישה לכל אחד מחברי הקבוצה, אשר יהא בעל אישור רכישה המפורט בהסכם.

כל אחד מחברי הקבוצה, בין שלא יהא בעל אישור רכישה כמפורט לעיל ובין שיחפוץ בכך, יהיה זכאי לביצוע רכישה בהנחה, כנגד חתימת הצהרה לפיה רכש חולצות ו/או עניבות הנכללות בתנאי הסדר זה, וכי לא ניצל את ההנחה עד כה.

תוצאת תמונה עבור ‪ties‬‏

עיתון: המבשר , המודיע
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
אנגל

תביעה ייצוגית |שלמה א. אנג'ל בע"מ [27/11/2018]

ת"צ:  29931-08-16

הצדדים: אברהם קנטרוביץ נ' שלמה א. אנג'ל בע"מ

תאריך פרסום: 27/11/18

תקציר:

הטענה: המשיבה אינה מסמנת כנדרש, תאריך ייצור ו/או מנת ייצור ו/או תאריך עמידות מינימלי ו/או תאריך תפוגה ו/או תאריך אחרון לשיווק ו/או כל סימון דומה אחר על גבי מוצרי מאפה מסוגים שונים המיוצרים ו/או משווקים ע"י המשיבה באופן המצדיק אישורה של תובענה ייצוגית.

ב"כ המבקש: עו"ד דוד אנגור ועו"ד שלומי כהן ב"כ המשיבה: עו"ד מאיר לפלר ועו"ד גל תורג'מן  

עיתון:
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, מזון, סימון, תאריך ייצור, תוויות מוצרים
נירלט

הסכם פשרה | נירלט צבעים בע"מ ונירלט בע"מ [28/09/2017]

ת"צ: 6659-08-16 הצדדים: חברת החץ הבונה בע"מ נ' נירלט צבעים בע"מ ונירלט בע"מ תאריך פרסום: 28/9/17

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, מזון, סימון, תאריך ייצור, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים
אינטר ביוטי

הסכם פשרה | אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ [25/06/2017]

ת"צ: 32499-12-15 הצדדים: מנדלוביץ נ' אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ תאריך פרסום: 25/06/17

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, מזון, סימון, תאריך ייצור, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים
קינג סטור 2

תביעה ייצוגית | אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ וחב' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [29/06/2018]

ת"צ: 19036-10-15 הצדדים: מרים בלייס נ' חב' אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ וחב' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 29/6/18 תקציר: הטענה: סימנו את אריזת המוצר "שמן תירס" באריזת 3 ליטר המיובא ומשווק על ידי המשיבות בסימנים של "אינו מכיל כולסטרול", איור של לב האדם וערך הכולסטרול סומן כאפס בטבלת הערכים התזונתיים ובכך הטעו את הצרכים. ביום 8.8.16 בית המשפט הנכבד אישר את בקשת אישור התובענה כייצוגית בגין עילות של הטעיה לפי חוק הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה ורשלנות. קינג סטור רגבה  

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, מזון, סימון, תאריך ייצור, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
שקוף שזה טבעי 3

תביעה ייצוגית | שקוף שזה טבעי בע"מ ו-אפקטבעי בע"מ [1/1/2018]

ת"צ: 50737-10-15 ו- 50807-10-15 הצדדים: מירב מרגלית נ' שקוף שזה טבעי בע"מ ו- אפקטבעי בע"מ תאריך פרסום: פרסום שלישי 1/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות שיווקו מוצרים הנחזים להיות לא כוללים חומר משמר, בעוד שבפועל, כך על פי טענת המבקשת, כללו המוצרים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית.

חברי הקבוצה: כלל לקוחות המשיבות אשר רכשו את מוצרי הגרנולה, המכילים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית, בסברם כי הם רוכשים מזון בריאות אשר אינו מכיל חומר משמר, ומכיל רכיבים טבעיים בלבד,

כפי שמעיד הכיתוב עליו, כאשר בפועל המוצר קיים חומר משמר, שאינו רכיב טבעי.

המשיבות יעניקו הטבה, בשווי כולל של 130,000 ש"ח, ההטבה תינתן בצורה של הנחות על המוצרים נשוא ההליך ותרומת מוצרים.

  • ניתן לצפות באתר בהסכם הפשרה המלא, ובשני הפרסומים הקודמים בנידון.

תוצאת תמונה עבור שקוף שזה טבעי

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, מזון, סימון, תאריך ייצור, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים
שניצר גוטליב סאמט ושות_סגור_2

הסכם פשרה | אפריל – רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואח' [06/06/2017]

ת"צ: 3471-03-15 הצדדים: פרסולוב נ' אפריל - רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואלפא חברה לקוסמטיקה בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, בריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, ביגוד ונעליים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, מזון, סימון, תאריך ייצור, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אריזות, משרד הבריאות, קוסמטיקה, רשת חנויות, תוויות מוצרים
הנקל