תוויות מוצרים | הסכמי פשרה בישראל

תוויות מוצרים

דניאל גוטקס 2

תביעה ייצוגית | דניאל גוטקס בע"מ [20/12/2017]

ת"צ: 3771-02-16 הצדדים: לאון לחמן נ' דניאל גוטקס בע"מ תאריך פרסום: 20/12/17

תקציר:

נטען שהנתבעת שיווקה מוצרים מסוימים כשעל התווית בעברית שלהם סומן הרכב בד מסוים, למרות שבפועל הרכב הבד שונה (כפי שסומן בתווית באנגלית),

תוך הפרה של הוראות חוק הגנת הצרכן וצו הגנת הצרכן.

הנתבעת מתחייבת להקפיד מעתה והלאה כי המוצרים שיסופקו לחנויות הנתבעת יסומנו כדין וכי היא תמנה עובד בעל כישורים מתאימים בחברה, שיפקח, יבקר ויוודא את סימון המוצרים טרם הגעתם לחנות.

הנתבעת תעניק פיצוי על סך 300,000 ש"ח באופן הבא: בקניה מעל 99.99 ש"ח יהיה זכאי כל רוכש לקבל חולצת טי שירט מן הסוג מושא התובענה.

תוצאת תמונה עבור ‪free image t shirt‬‏

תומר יבוא ושיווק מוצרי מזון

הסכם פשרה | תומר יבוא ושווק מוצרי מזון (1983), בע"מ [11/08/2017]

ת"צ: 22409-01-16 הצדדים: חן ליאור נ' תומר יבוא ושווק מוצרי מזון (1983), בע"מ תאריך פרסום: 11/08/17

עיתון: גלובס , המבשר
פרפיום

תביעה ייצוגית | כל פרפיום (ישראל) בע"מ [12/04/2018]

ת"צ: 35708-06-17 הצדדים: קגן  נ' כל פרפיום (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 12.4.18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה כלל את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתר הסחר האלקטרוני שלה "כל פרפיום" וזאת בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה). המשיבה תפצה את הצרכנים בסך של 240,000 ש"ח. המשיבה תעניק שובר זיכוי בסך של 20 ש"ח בקניית מוצרי בישום באתר כל פרפיום, עד לסכום מצטבר בסך של 240,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור כל פרפיום  

פרוטקר

תביעה ייצוגית | פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ. די. או. בע"מ ו-מ.מ.ס. מולטי מרקטינג סרביסס בע"מ [14/11/2017]

 

ת"צ: 26005-11-14 הצדדים: פליקס גוטקוביץ' נ' פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ. די. או. בע"מ ו-מ.מ.ס. מולטי מרקטינג סרביסס בע"מ תאריך פרסום: 14/11/17

תקציר:

טענת התובע: הנתבעות הקטינו את מיכל נוזל הכלים המשווק תחת המותג "פיירי" מ-750 מ"ל ל-650 מ"ל וכן הפחיתו את ריכוז החומר הפעיל מ- 36% ל-24%

מבלי שהן מפחיתות בהתאמה את מחיר נוזל הכלים ומבלי שהן מביאות לידיעת ציבור הצרכנים שינויים אלה בהתאם להוראות הדין.

הקבוצה עליה חל ההסדר: כל מי שרכש נוזל/י כלים מהמותג "פיירי" שאריזתו הוקטנה ו/או שנוספה לסדרה בה הוא משווק אריזה בתכולה מופחתת, בתקופה שהחלה שבע שנים קודם להגשת בקשת האישור והסתיימה ביום אישורו של הסדר הפשרה.

על פי ההסדר, המשיבה תעניק ללקוחות הטבה בגין רכישת המוצרים בסכום כולל של 750,000 ש"ח בכך שיזכו להנחות בשיעור של 7% לפחות עבור רכישת המוצרים.

 12125_L

טמבור

הסכם פשרה | טמבור בע"מ [04/07/2017]

ת"צ: 12783-07-15 הצדדים: אריה דגני נ' טמבור בע"מ תאריך פרסום: 04/07/2017

אגמי 2

הסכם פשרה | מאפית אגמי- פרסום שני [13/09/2017]

ת"צ: 12196-06-16 הצדדים: חנא נ' מאפית אגמי (נהמא) תאריך פרסום: 13/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
אופטיקה הלפרין

הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין בע"מ [24/07/2017]

ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: יוסף דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 24/07/17

אפקטבעי 3

תביעה ייצוגית | שקוף שזה טבעי בע"מ ו- אפקטבעי בע"מ [13/07/2018]

ת"צ: 50737-10-15 ו- 50807-10-15 הצדדים: מירב מרגלית נ' שקוף שזה טבעי בע"מ ואפקטבעי בע"מ תאריך פרסום: 13/7/18 תקציר: הטענה: המשיבות שיווקו מוצרים הנחזים להיות לא כוללים חומר משמר, בעוד שבפועל, לטענתה, כללו המוצרים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית. חברי הקבוצה: כלל לקוחות המשיבות, אשר רכשו את מוצרי הגרנולה, המכילים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית, בסברם כי הם רוכשים מזון בריאות אשר אינו מכיל חומר משמר, ומכיר רכיבים טבעיים בלבד, כפי שמעיד הכיתוב עליו, כאשר בפועל במוצר קיים חומר משמר, שאינו רכיב טבעי. תוצאת תמונה עבור אפקט טבעי  

לוחמי

תביעה ייצוגית | נכסי לוחמי הגטאות, אג"ש בע"מ [13/04/2018]

ת"צ: 38465-11-16 הצדדים: אברהם אלמשלי  נ' נכסי לוחמי הגטאות, אג"ש בע"מ תאריך פרסום: פרסום שני, 13/4/18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא סימנה מחירים ליחידת מידה כנדרש על פי תקנות הגנת הצרכן במרכול שהיא מפעילה. חברי הקבוצה: כל אדם שרכש במרכול החל משנת 2011 ועד ליום 22.3.18 מוצרים אשר מחויבים בסימון המחיר ליחידת מידה בהתאם להוראות התקנות. פיצוי: החל מה-1 לחודש העוקב למועד אישור הסכם הפשרה ולמשך שלושים ימים קלנדריים, הנתבעת תיתן לצרכנים הנחה של חמישה (5) אחוזים מהמחיר המסומן על כל מוצר שנמכר במרכול ואשר מחויב בסימון המחיר ליחידת מידה, אולם פטורים בכל זאת מחובת הסימון על פי התקנות. תוצאת תמונה עבור לוחמי הגטאות

ויסוצקי

תביעה ייצוגית | תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ [27/12/2017]

ת"צ: 37451-07-14 הצדדים: אדווה מיטרני  נ' תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 27/12/17

תקציר:

הטענה: המשיבה פרסמה את מוצרי התה הירוק ואת חליטות הצמחים והפירות מתוצרתה כשהיא מייחסת להם, כביכול, "סגולות רפואיות" בניגוד לדין.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה/ הסירה פרסומים מאתר האינטרנט של חברת תה ויסוצקי, מאתר האינטרנט למוצרי התה הירוק ומעמוד הפייסבוק כהגדרתם בהסדר הגישור.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה אריזות של חלק מהמוצרים נשוא בקשת האישור ואף הגדילה את הכיתוב "מוצר זה אינו תרופה ולא נועד לרפא או למנוע מחלות".

המשיבה מתחייבת אף בעתיד לפעול בהתאם להוראות הדין הרלוונטי בכל הנוגע להיגדים שבהם ייעשה שימוש לפרסום או סימון מוצריה.

המשיבה תעניק, החל במועד הקובע, הטבה לציבור בדמות תרומה של מוצרים לנזקקים אשר תהיה בשווי של 1.2 מיליון ש"ח במונחי המוצרים לצרכן כמפורט בהסדר הגישור.

 תוצאת תמונה עבור תה ויסוצקי

שסטוביץ

תביעה ייצוגית | ש.שסטוביץ' בע"מ [26/04/2018]

ת"צ: 20642-02-17 הצדדים: גילי שמואלי ועידית שמואלי נ' ש. שסטוביץ' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: משחת השיניים Colgate Optic White Instant  שווקה בדרך של הטעיה צרכנית ביחס למשך ההלבנה הזמנית המוצגת על תווית המוצר, והכל תוך הפרת הוראות הדין וחובות חקוקות כמפורט בבקשה. הנתבעת תתקן את התווית הקיימת של המוצר ותמנע משיווק ו/או הפצת המוצר כשעליו התווית הקיימת. התווית תתוקן בהתאם לנוסח הבא: "קולגייט אופטיק ווייט אינסטנט נוסחה המכילה מלבינים אופטיים שהוכחו במחקרים קליניים. פעולת הצחצוח מפעילה מלבינים אופטיים אלו אל תוך יצירת קצף כחול, למראה שיניים לבנות יותר, למשך זמן קצר, מיד לאחר הצחצוח. הוכח מחקרית - מראה שיניים לבנות יותר כבר לאחר הצחצוח הראשון. תוצאת תמונה עבור ‪colgate optic white instant‬‏

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים
דין שיווק דליה

תביעה ייצוגית | דין ושיווק קלייה בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים:סבג- אלרון נ' דין שיווק וקלייה בע"מ ת"צ: 42351-10-17 תקציר: התובעים טענו כי היה סימון שלא כדין של המוצר "עיסת התמרים", לא צוין אחוז מרכיב התמרים מסך כל אחוזי המוצר. בנוסף לא היית רשומה כתובת החברה, ומה שהיה כתוב, בכתב בלתי קריא וקטן מאוד. בהסכם הפשרה הוחלט כי הנתבעת תעניק הטבה לציבור על סך 30,000 ש"ח, התובעת תקבל 3000 ש"ח פיצוי והוצאות משפט.

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
אינטר ביוטי

הסכם פשרה | אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ [25/06/2017]

ת"צ: 32499-12-15 הצדדים: מנדלוביץ נ' אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ תאריך פרסום: 25/06/17

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים
קינג סטור 2

תביעה ייצוגית | אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ וחב' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [29/06/2018]

ת"צ: 19036-10-15 הצדדים: מרים בלייס נ' חב' אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ וחב' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 29/6/18 תקציר: הטענה: סימנו את אריזת המוצר "שמן תירס" באריזת 3 ליטר המיובא ומשווק על ידי המשיבות בסימנים של "אינו מכיל כולסטרול", איור של לב האדם וערך הכולסטרול סומן כאפס בטבלת הערכים התזונתיים ובכך הטעו את הצרכים. ביום 8.8.16 בית המשפט הנכבד אישר את בקשת אישור התובענה כייצוגית בגין עילות של הטעיה לפי חוק הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה ורשלנות. קינג סטור רגבה  

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
ויטליטי

הסכם פשרה | ויטליטי – החיוניות שבטבע בע"מ [3/09/2017]

ת"צ: 59614-01-15 הצדדים: אלינור כליפזאדה  נ' ויטליטי- החיוניות שבטבע בע"מ תאריך פרסום: 3/9/17

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה
רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים
פין פאק

תביעה ייצוגית | פיין פק בע"מ ואח' [16/02/2018]

ת"צ: 31275-04-16 הצדדים: רבינוביץ' ואח'  נ' פיין פק בע"מ ואח' תאריך פרסום: 16.2.18 תקציר: הטענה: המשיבה שיווקה לציבור מוצרים הנושאים חותמת כשרות מזויפת של בד"צ "שארית ישראל" וכן אישור הנחזה כאישור כשרות מטעם הרבנות הראשית לישראל. כל זאת כאשר נטען למעשה, כי למוצרי המשיבה אין אישורי כשרות מטעם הגורמים הנ"ל. המבקשים טוענים כי הדמיון בעיצוב אריזת הסוכר של המשיבה לבין אריזה דומה של מוצר מתחרה, הינה למעשה הטעיה צרכנית. הנתבעים מכחישים את כלל טענות המבקשים. המשיבה תתחייב שהיא לא תמכור ולא תשווק כל מוצר הנושא את החותמת המופיעה בבקשת האישור ונספחיה, ולא תשווק ולא תמכור כל מוצר הנושא כל חותמת כשרות מכל גוף שהוא, אלא אם כן היא קיבלה אישור לכך מן הרבנות כחוק. המשיבה תיתן הטבה לטובת הציבור בסכום של יפחת מ- 25,000 ש"ח. הכסף יועבר לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד על פי חוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פיין פק    

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים
יפאורה 3

תביעה ייצוגית | יפאורה-תבורי בע"מ [17/05/2018]

ת"צ: 45599-06-16 הצדדים: שרונה שוקרון נ' יפאורה- תבורי בע"מ תאריך פרסום: 17/5/18 תקציר: החברה סימנה את בקבוקי המשקה מתוצרת בסימון הבטיחות "לשימוש עד." אך שהסימון המתאים על פי התקן הוא סימון האיכות "עדיף להשתמש לפני". הסימון השגוי מטעה את הצרכנים וגורם לצריכה מוגברת של מוצרים. הקבוצה: כל צרכני משקאות קלים, הנמכרים ו/או המשווקים על ידי יפאורה-תבורי, תחת המותגים: תפוזינה, ספרינג, spring Tea, אר סי קולה, שוואפס, קריסטל,  fruit water, מים מינראליים- עין גדי, ועוד. עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה, הטעייה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. תוצאת תמונה עבור יפאורה משקאות

עיתון: הארץ
קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
סיימן

תביעה ייצוגית |א. סיימן סחר בע"מ [6/12/2018]

ת"צ: 45277-01-16 הצדדים: אסרף נ' א. סיימן סחר בע"מ תאריך פרסום: 6/12/18 תקציר: הטענה: מוצרי הנתבעת מכונים בשמות "מעדן תות שדה" ו-"מעדן פטל", על אף שמכילים פירות נוספים אחרים וזאת בניגוד להוראות צו הגנת הצרכן. הנתבעת תתרום מוצרי מזון בשווי כולל של 75,000 ש"ח לשתי עמותות ותשנה את אריזות מוצריה מסוג "מעדן פרי". ב"כ הנתבע: עו"ד אמיר דולב (משרד מיתר ליקוורניק לשם ושות') ב"כ התובעת: עו"ד ניזאר טנוס (משרד טנוס עורכי דין)

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר-פארם (ישראל) בע"מ [14/01/2018]

 

ת"צ: 60167-01-16 ו-53000-02-16 הצדדים: ליאורה מלכה נ' סופר פארם (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 14/1/18

תקציר:

הקבוצה המיוצגת: כל לקוחות המשיבה, אשר הוטעו ביחס למחירם הקודם ו/או הרגיל של מוצרי בישום וקוסמטיקה, שהוצעו אצלה למכירה במסגרת מכירה מיוחדת ("מבצע"), במהלך שבע השנים האחרונות. הקבוצה השנייה: כל הלקוחות שמחיר המוצר ליחידת מידה מהווה עבורם שיקול בביצוע קנייה, אשר רכשו מוצרי בישום וקוסמטיקה בחנויות המשיה במהלך שבע השנים האחרונות, שלגביהם לא קוימה החובה לסמנם במחיר ליחידת מידה.

המשיבה תעניק הטבה לציבור בשני התיקים ביחד בשווי מיליון ש"ח כמפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור סופר פארם

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים
אירופלקס

תביעה ייצוגית | אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ [27/11/2018]

ת"צ: 26150-10-17 הצדדים: לירן דדו נ' אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ תאריך פרסום: 27/11/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה במדיות שונות, את מחיריהם של חלק ממוצריה כמחירי מבצע, המעניקים הנחות על מחיר נקוב כלשהו. המבקש טען כי מבצעים אלו פורסמו תקופה ממושכת העולה על התקופה הקבועה בדין, כי המחיר הרגיל המוצג בהם אינו המחיר בו נמכרו בפועל טרם המבצע, וכי קיים חשש כי פרסום המבצעים באופן זה השפיע בצורה בלתי הוגנת על לקוחות המשיבה והטעה אותם. המבקש טען כי בכך הפרה המשיבה את הוראות "מכירה מיוחדת" המפורטות בחוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד ירון גולדין  

קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית
צוריאל

תביעה ייצוגית | מחלבת משק צוריאל בע"מ [08/04/2018]

  ת"צ: 30637-07-13 הצדדים: גברת שושנה עטיה נ' מחלבת משק צוריאל בע"מ תאריך פרסום: 8/4/18 תקציר: סימון יוגורט העיזים אותו מייצרת ומשווקת המשיבה בכינוי "יוגורט" במקום "יוגורט מיוצב" מהוה הפרה של תקן 285 ותקן ת"י 1145 סימון מוצר ארוז מראש ופעלה בניגוד לחוק הגנת הצרכן. חברי הקבוצה: כל צרכן אשר רכש את מוצרי היוגורט מתוצרת המשיבה המכילים חומרים מייצבים ב-7 השנים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד מתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה. תוצאת תמונה עבור יוגורט עיזים צוריאל

עיתון: הארץ
קטגוריה: ביגוד ונעליים, רכיבים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, רכיבים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, פיננסים, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, מזון, מחירים, משקל, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תשלומים, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, טבלת ערכים, מזון, רשלנות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, טבלת ערכים, משרד הבריאות, פקודת הנזיקין, צו פיקוח, רכיבים, רשלנות, תוויות מוצרים, תמרוקים, תרופות ורפואה, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הטעיה צרכנית, סופר פארם, רשת חנויות, תוויות מוצרים, תמרוקים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
טלפארמה 2