תוויות מוצרים | הסכמי פשרה בישראל

תוויות מוצרים

פרש מרקט 2

תביעה ייצוגית | פרשמרקט בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 24900-01-14 הצדדים: הר-פז  נ' פרשמרקט בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: פרשמרקט, רשת סופרים בפריסה ארצית, פרסמה בסניפיה על גבי שלטים וכן בעלונים שונים מבצעי מכירה של משקאות החייבים בפיקדון, כאשר מחירי המוצרים לא כללו את רכיב הפיקדון, שנגבו בפועל בקופה בנוסף למחיר המוצר כפי שהוצג בשלטים ובעלונים.  

קינג סטור

תביעה ייצוגית | אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [27/06/2018]

ת"צ: 70836-09-16 הצדדים: מר' סרגיי זלוטניק  נ' אלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 27/6/18 תקציר: טענת התובע: המשיבה נוהגת למכור את מוצריה ובפרט "דיטול קוטל חידקים" ו- "סירלאק מזון ילדים" ללא ציון הוראות שימוש בעברית לרבות אזהרה בנוגע לשימוש. במהלך חודש יולי/2018 עד חודש ספטמבר/2018 המשיבה תמכור מוצרי דיטול קוטל חיידקים ומוצרי סירלאק מזון ילדים במבצע שלפיו שווי ההנחות יעמוד ע"ס 40,000 ש"ח.   תוצאת תמונה עבור אלמשהדאוי  

זנלכל 2

תביעה ייצוגית | זנלכל בע"מ [09/07/2018]

ת"צ: 7272-04-17 הצדדים: ד"ר איתן חי-עם  נ' זנלכל בע"מ תאריך פרסום: 9/7/18 תקציר: הטענה: זנלכל סימנה את מוצר התורמוס המשומר עם פתח קל מתוצרתה בערכים תזונתיים שגויים. ובכך, הפרה את הוראות הדין כמפורט בבקשה לאישור. תורמוס יכין 560 גרם  

אלמשהדווי

הסכם פשרה | אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ ואלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [20/10/2017]

 

ת"צ: 19036-10-15 הצדדים: גברת מרים בלייס נ' אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ ואלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 20/10/17 + פרסום נוסף ב25/12/17 בגלובס

תקציר:

תביעה ייצוגית נגד אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ על כך שהם סימנו לא כדין את התווית על גבי המוצר.

המוצר: שמן תירס בתכולה של 3 ליטר המיובא ומשווק באמצעותן, סומן כ"לא מכיל כולסטרול", "איור לב האדם" וסימון שגוי לערך הכולסטרול בטבלת הערכים התזונתיים.

הנתבעות הפרו חובות חקוקות הקבועות בתקנות בריאות הציבור.

חברי הקבוצה התובעת: כל מי שרכש במרכולים ובחנויות את המוצר שמן תירס באריזת 3 ליטר שמיובא ומשווק על ידי המשיבות ואריזתו סומנה שלא מכיל כולסטרול הנתבעות מתחייבות לפצות את חברי הקבוצה והציבור בסך כולל של 300,000 ש"ח.

לפרטים כנסו לנוסח המלא של התביעה.

שמן2

אירופלקס

תביעה ייצוגית | אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ [27/11/2018]

ת"צ: 26150-10-17 הצדדים: לירן דדו נ' אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ תאריך פרסום: 27/11/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה במדיות שונות, את מחיריהם של חלק ממוצריה כמחירי מבצע, המעניקים הנחות על מחיר נקוב כלשהו. המבקש טען כי מבצעים אלו פורסמו תקופה ממושכת העולה על התקופה הקבועה בדין, כי המחיר הרגיל המוצג בהם אינו המחיר בו נמכרו בפועל טרם המבצע, וכי קיים חשש כי פרסום המבצעים באופן זה השפיע בצורה בלתי הוגנת על לקוחות המשיבה והטעה אותם. המבקש טען כי בכך הפרה המשיבה את הוראות "מכירה מיוחדת" המפורטות בחוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד ירון גולדין  

תומר יבוא ושיווק מוצרי מזון

הסכם פשרה | תומר יבוא ושווק מוצרי מזון (1983), בע"מ [11/08/2017]

ת"צ: 22409-01-16 הצדדים: חן ליאור נ' תומר יבוא ושווק מוצרי מזון (1983), בע"מ תאריך פרסום: 11/08/17

עיתון: גלובס , המבשר
אקסוס

תביעה ייצוגית | אקסוס טקסטיל 2013 בע"מ [02/01/2018]

ת"צ: 18043-07-15 הצדדים: ועקנין  נ' אקסוס טקסטיל 2013 בע"מ תאריך פרסום: 2/1/18

תקציר:

הטענה: הנתבעת הציגה חולצות כעשויות מ-100% כותנה ועניבות כעשויות מ-100% משי, בעוד שבפועל אין הדבר כך.

הקבוצה: כל מי שרכש חולצות ועניבות מן הנתבעת מדגם אקסוס שנשאו תוויות שגויות

הנתבעת שינתה את הכיתוב על התוויות של פריטי הלבוש שהינה מייבאת ו/או משווקת.

הנתבעת תבצע השבה כספית בסך השווה ל-20% מסכום הרכישה לכל אחד מחברי הקבוצה, אשר יהא בעל אישור רכישה המפורט בהסכם.

כל אחד מחברי הקבוצה, בין שלא יהא בעל אישור רכישה כמפורט לעיל ובין שיחפוץ בכך, יהיה זכאי לביצוע רכישה בהנחה, כנגד חתימת הצהרה לפיה רכש חולצות ו/או עניבות הנכללות בתנאי הסדר זה, וכי לא ניצל את ההנחה עד כה.

תוצאת תמונה עבור ‪ties‬‏

עיתון: המבשר , המודיע
ריגלי

תביעה ייצוגית | ריגלי ישראל בע"מ ומרס מולטיסיילס ישראל בע"מ [1/08/2018]

  הצדדים: ניצה הרפז  נ' ריגלי ישראל בע"מ ומרס מולטיסיילס ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/8/18 תקציר: הטענה: המשיבות לא ציינו בסימון בולט לעין, ליד המילים "ללא סוכר" שבחזית אריזות המוצרים, את המילים "מכיל רב כהלים". חברי הקבוצה: כלל לקוחות המשיבות, לרבות אלו המעוניינים לשמור על דיאטה ו/או חולי סכרת, אשר צרכו בתקופה המצוינת בהסכם, את מוצרי הסוכריות של המשיבות בהם מופיע הכיתוב "ללא סוכר" ואשר מכילים "רב כהלים".      

עיתון: גלובס
אופטיקה הלפרין

תביעה ייצוגית | אופטיקה הלפרין בע"מ [05/02/2018]

  ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 5.2.18 תקציר: הטענה: משך המבצעים שעורכת המשיבה אינו תואם את דרישות הדין, וכי על המשיבה להציג את מחירו הקודם בפועל של מוצר המוצע למכירה במסגרת מכירה מיוחדת, וכי מחיר המדבקה שעל גבי המוצר מטעה לכאורה לחשוב כאילו מדובר במחירו הקודם בפועל, וזאת לכאורה בניגוד לסעיפים בחוק הגנת הצרכן. הגדרת הקבוצה: לקוחות המשיבה אשר הוטעו ביחס למחיר המוצר בעת רכישת מוצרים אשר נמכרו במסגרת מכירה מיוחדת ו/או ביחס למשך המבצע ו/או אשר נמנעה מהם הזכות להחזרת מוצר. הצדדים הסכימו כי המשיבה תיישם פרקטיקה חדשה של הצגת מחירים, בגדרה יוצגו כל השנה מחירים המוצרים כפי שהם נמכרים בפועל. תוצאת תמונה עבור אופטיקה הלפרין    

פרפיום

תביעה ייצוגית | כל פרפיום (ישראל) בע"מ [12/04/2018]

ת"צ: 35708-06-17 הצדדים: קגן  נ' כל פרפיום (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 12.4.18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה כלל את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתר הסחר האלקטרוני שלה "כל פרפיום" וזאת בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה). המשיבה תפצה את הצרכנים בסך של 240,000 ש"ח. המשיבה תעניק שובר זיכוי בסך של 20 ש"ח בקניית מוצרי בישום באתר כל פרפיום, עד לסכום מצטבר בסך של 240,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור כל פרפיום  

זוגלובק 1

תביעה ייצוגית | חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ [6/09/2018]

ת"צ: 46053-02-16 הצדדים: אברהם בן שושן  נ' נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 6/9/18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא הפחיתה את משקל האריזות ממשקל המוצרים שנמכרו לפי משקל בחנות המפעל הממוקמת בנהריה. סה"כ גובה התרומות וההטבות ללקוחות החנות עומד על סך של 850,000 ש"ח.

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים
זנלכל

תביעה ייצוגית | זנלכל בע"מ [1/04/2018]

ת"צ: 7272-04-17 הצדדים: איתן חי-עם נ' זנלכל בע"מ תאריך פרסום: 1/4/18 תקציר: הטענה: זנלכל הפרה את הוראות הדין המפורט בבקשה לאישור, וזאת שכן, לפי הנטען, סימנה זנלכל את מוצר התורמוס המשומר עם פתח קל מתוצרתה בערכים תזונתיים שגויים. כפי הנטען, נפלה טעות רוחבית בערכים התזונתיים שעל גבי מוצר התורמוס פתח קל מתוצרת המשיבה. זנלכל תתרום סכום של 15,000 ש"ח ל"תקוה כפר להכשרה מקצועית בגבעת זייד בע"מ". תוצאת תמונה עבור זנלכל תורמוס

עיתון:
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
פין פאק

תביעה ייצוגית | פיין פק בע"מ ואח' [16/02/2018]

ת"צ: 31275-04-16 הצדדים: רבינוביץ' ואח'  נ' פיין פק בע"מ ואח' תאריך פרסום: 16.2.18 תקציר: הטענה: המשיבה שיווקה לציבור מוצרים הנושאים חותמת כשרות מזויפת של בד"צ "שארית ישראל" וכן אישור הנחזה כאישור כשרות מטעם הרבנות הראשית לישראל. כל זאת כאשר נטען למעשה, כי למוצרי המשיבה אין אישורי כשרות מטעם הגורמים הנ"ל. המבקשים טוענים כי הדמיון בעיצוב אריזת הסוכר של המשיבה לבין אריזה דומה של מוצר מתחרה, הינה למעשה הטעיה צרכנית. הנתבעים מכחישים את כלל טענות המבקשים. המשיבה תתחייב שהיא לא תמכור ולא תשווק כל מוצר הנושא את החותמת המופיעה בבקשת האישור ונספחיה, ולא תשווק ולא תמכור כל מוצר הנושא כל חותמת כשרות מכל גוף שהוא, אלא אם כן היא קיבלה אישור לכך מן הרבנות כחוק. המשיבה תיתן הטבה לטובת הציבור בסכום של יפחת מ- 25,000 ש"ח. הכסף יועבר לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד על פי חוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פיין פק    

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים
אגמי 2

הסכם פשרה | מאפית אגמי- פרסום שני [13/09/2017]

ת"צ: 12196-06-16 הצדדים: חנא נ' מאפית אגמי (נהמא) תאריך פרסום: 13/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים
סיימן

תביעה ייצוגית |א. סיימן סחר בע"מ [6/12/2018]

ת"צ: 45277-01-16 הצדדים: אסרף נ' א. סיימן סחר בע"מ תאריך פרסום: 6/12/18 תקציר: הטענה: מוצרי הנתבעת מכונים בשמות "מעדן תות שדה" ו-"מעדן פטל", על אף שמכילים פירות נוספים אחרים וזאת בניגוד להוראות צו הגנת הצרכן. הנתבעת תתרום מוצרי מזון בשווי כולל של 75,000 ש"ח לשתי עמותות ותשנה את אריזות מוצריה מסוג "מעדן פרי". ב"כ הנתבע: עו"ד אמיר דולב (משרד מיתר ליקוורניק לשם ושות') ב"כ התובעת: עו"ד ניזאר טנוס (משרד טנוס עורכי דין)

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
הנקל

תביעה ייצוגית | חברת הנקל סוד בע"מ [05/06/2018]

ת"צ: 16-04-2318 הצדדים: איתי קוזלינר  נ' חברת הנקל סוד בע"מ תאריך פרסום: 5/6/18 תקציר: עניינה של התובענה הוא בסדרה של חמישה מוצרי ג'ל כביסה המיוצרים והמשווקים בישראל על ידי המשיבה, בשם המותג "פרסיל" אשר לטענת התובע המייצג, היה בהם, בין היתר, חוסר התאמה בין הסימון המוטבע בפקק המידה של המוצרים לבין הוראות השימוש בהם, דבר שלטענתו הביא להטעיה הן ביחס לכמויות הג'ל המומלצות לשימוש במוצרים והן ביחס למספר הכביסות המוצג על גבי חזית אריזות המוצרים. טענה נוספת על העדר הוראות שימוש המפרטות מינונים מומלצים לפי חלוקה לרמות לכלוך של הכביסה, שלא בהתאם להוראות השימוש שמפתחת המוצרים מפרסמת על גבי המוצרים כפי שהם נמכרים בחו"ל. תוצאת תמונה עבור חברת הנקל סוד פרסיל

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
רמי לוי

הסכם פשרה | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [09/08/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 10047-05-15

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים
רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים
אפקטבעי 3

תביעה ייצוגית | שקוף שזה טבעי בע"מ ו- אפקטבעי בע"מ [13/07/2018]

ת"צ: 50737-10-15 ו- 50807-10-15 הצדדים: מירב מרגלית נ' שקוף שזה טבעי בע"מ ואפקטבעי בע"מ תאריך פרסום: 13/7/18 תקציר: הטענה: המשיבות שיווקו מוצרים הנחזים להיות לא כוללים חומר משמר, בעוד שבפועל, לטענתה, כללו המוצרים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית. חברי הקבוצה: כלל לקוחות המשיבות, אשר רכשו את מוצרי הגרנולה, המכילים חומר משמר מסוג דו תחמוצת הגופרית, בסברם כי הם רוכשים מזון בריאות אשר אינו מכיל חומר משמר, ומכיר רכיבים טבעיים בלבד, כפי שמעיד הכיתוב עליו, כאשר בפועל במוצר קיים חומר משמר, שאינו רכיב טבעי. תוצאת תמונה עבור אפקט טבעי  

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
דין שיווק דליה

תביעה ייצוגית | דין ושיווק קלייה בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים:סבג- אלרון נ' דין שיווק וקלייה בע"מ ת"צ: 42351-10-17 תקציר: התובעים טענו כי היה סימון שלא כדין של המוצר "עיסת התמרים", לא צוין אחוז מרכיב התמרים מסך כל אחוזי המוצר. בנוסף לא היית רשומה כתובת החברה, ומה שהיה כתוב, בכתב בלתי קריא וקטן מאוד. בהסכם הפשרה הוחלט כי הנתבעת תעניק הטבה לציבור על סך 30,000 ש"ח, התובעת תקבל 3000 ש"ח פיצוי והוצאות משפט.

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
שופרסל 3

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [11/08/2017]

ת"צ: 51741-09-16 הצדדים: יהודה פלוטקין נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 11/08/17

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים
יפאורה 3

תביעה ייצוגית | יפאורה-תבורי בע"מ [17/05/2018]

ת"צ: 45599-06-16 הצדדים: שרונה שוקרון נ' יפאורה- תבורי בע"מ תאריך פרסום: 17/5/18 תקציר: החברה סימנה את בקבוקי המשקה מתוצרת בסימון הבטיחות "לשימוש עד." אך שהסימון המתאים על פי התקן הוא סימון האיכות "עדיף להשתמש לפני". הסימון השגוי מטעה את הצרכנים וגורם לצריכה מוגברת של מוצרים. הקבוצה: כל צרכני משקאות קלים, הנמכרים ו/או המשווקים על ידי יפאורה-תבורי, תחת המותגים: תפוזינה, ספרינג, spring Tea, אר סי קולה, שוואפס, קריסטל,  fruit water, מים מינראליים- עין גדי, ועוד. עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה, הטעייה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. תוצאת תמונה עבור יפאורה משקאות

עיתון: הארץ
קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר פארם ואח' [11/12/2017]

ת"צ: 41999-01-13 הצדדים: פנחס זלצר ואח' נ' סופר פארם ואח'

תאריך פרסום: 11/12/17

תקציר:

הנתבעות ייחסו לתוספי התזונה המצוינים במודעה סגולות ריפוי למחלת ניוון המפרקים ו/או לשיקום הסחוסים והכל באמצעות היגדים מטעים ובניגוד לדין.

הסדר הפשרה יחול על כל מי שרכש ו/או השתמש באחד מהמוצרים וזאת החל מיום 23.1.16 ועד למועד אישור הסדר הפשרה.

החל ממועד אישור הסדר הפשרה הנתבעת 1 תתרום 138,875 ש"ח לקרן תובענות ייצוגיות, ותעניק ללקוחותיה בחנויות סופר פארם הנחות בשיעור 35% ברכישת מוצרים עד לסך כולל של 380,820 ש"ח. בנוסף, תתרום מוצרים בשווי כולל בסך 313,452 ש"ח לעמותת 'ג'וינט ישראל אשל- יחד בעשייה החברתית למען הזקנים'.

בנוסף, הנתבעות 2 ו-3 תתרומנה, למשך תקופת ההסדר 161,194 ש"ח ל'קרן תובענות ייצוגיות' וכן מוצרים בשווי 907,188 ש"ח ל"יד שרה", "עזר מציון" ו"חברים לרפואה". שווי ההטבה הכולל לציבור הצרכנים בישראל יהא בסך 2,2880,266 ש"ח.

בנוסף, בתום 60 יום, ממועד אישור הסדר הפשרה ואילך, הנתבעות תחדלנה מלפרסם את המוצרים, כהגדרתם לעיל, באמצעות היגדים או אמירות, שפורטו בהסדר הפשרה.

תוצאת תמונה עבור תרופות

קטגוריה: גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הוראות אזהרה, מוצרי ניקיון, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, טבלת ערכים, מזון, מחירים, תוויות מוצרים, תכולה, תשלומים עודפים, ביגוד ונעליים, הטעיה צרכנית, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, אופטיקה, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מבצעים, רשת חנויות, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, אריזות, גביית יתר, מזון, משקל, תוויות מוצרים, אריזות, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, תוויות מוצרים, אריזות, הגנת הצרכן, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, מזון, מחירים, רמי לוי, רשת חנויות, תוויות מוצרים, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, בריאות, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מחירים, סיגריות ועישון, רשת חנויות, שופרסל, תוויות מוצרים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה
דניאל גוטקס