שירותי לקוחות | הסכמי פשרה בישראל

שירותי לקוחות

משק קירנשר תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | 08/06/2020 משק קירשנר

ת"צ  41061-12-17 הצדדים – אלתנן משה לוינשטיין נ' משק קירשנר. תאריך פרסום: 08/06/2020 תקציר – אי סימון מחירים בפירות וירקות בתפזורת שאינם ארוזים מראש ושלא סומן לגביהם מחיר ל-1 ק"ג. ב"כ המבקשים: עו"ד רן יסעור המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

הסכם פשרה | 019

הסכם פשרה | 019 אקספון

ת"צ– 11557-04-18 הצדדים – מר ירון בכר נ׳ טלזר 019 שירותי תקשורת תאריך פרסום- 13.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה לא עמדה בהוראות החוק בנוגע למענה טלפוני וזמני המתנה. ב"כ המבקש –עו"ד רועי בכר ו/או אברהם יהודה ב"כ המשיבה – עו"ד דניאל שמואלי המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | לופטהנזה

הסכם פשרה | לופטהנזה

ת"צ – 12573-03-20 הצדדים – אפרת לקר נ׳ לופטהנזה נתיבי אויר תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה פועלת לפיצוי נוסעיה בהתאם למוגדר בחוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ב"כ המבקש – נאור חזות, עו״ד ב"כ המשיבה – אילן וינדר ו/או אסף שפירא עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | LG

הסכם פשרה | LG

הודעה לעיתונות בדבר הגשת הבקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 32093-02-17, 4954-04-17 הצדדים – מר אלי כרמלי, מר תמיר ספיר וגבי איב קרן ספיר נ׳ רונלייט דיגיטל בע״מ, LG Electronics Inc ובסט מובייל בע״מ תאריך פרסום – 24.11.2021 תקציר – התביעות והבקשות לאישור התביעות כייצוגיות הוגשו בקשר לליקויים נטענים ברכיב ה-GPS ולליקוי מסוג ״צריבת מסך״ במסך ה-LCD של מכשירי טלפון סלולארי מסוג  LG-G5 אשר מיוצרים ומשווקים בישראל על ידי המשיבה. ב"כ המבקשים – עו״ד אורלי בן עמי ועו"ד דוד מזרחי ב"כ המשיבה – עו״ד רון פלג ועו״ד ד״ר איסר בירגר המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה אסוס

תובענה ייצוגית | רונלייט דיגיטל בע"מ 16/04/2020

ת"צ: 27696-04-16 הצדדים – שירלי ירקוני נ' רונלייט דיגיטל בע"מ תאריך פרסום: 16/04/2020 תקציר – עניינה של התביעה היה בטענה לגבי מתן שירות לקוי לרוכשי מוצרי ASUS (החברה היא צד שלישי בעניין). ב"כ המבקשים: עו"ד ערן דוידוב, עו"ד עמית דינר

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | כלמוביל

הסכם פשרה | כלמוביל

ת"צ – 14678-05-18 הצדדים – רון בן מאיר נ' כלמוביל בע"מ ו Mitsubishi Motors Corporation תאריך פרסום – 20.07.2021 תקציר – במסגרת התובענה נטען כי קיים פגם בחלון הגג המותקן ברכבי מיצובישי פאג'רו בעטיו נוצרת חלודה בחלון הגג וכי תופעת חלודה נכללת באחריות הנתבעות ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד, רון לדרמן, עו"ד ב"כ המשיבות – אורית מלכא, עו"ד, יעקב שרביט, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
הסכם פשרה | קרביץ

הסכם פשרה | קרביץ

ת"צ – 17378-08-15 הצדדים – מריוס כץ נ׳ קרביץ ישראל בע״מ תאריך פרסום – 15.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מוסרת לצרכן מדבקה או תעודת אחריות כשפרטיהן מלאים, וזאת בניגוד לחוק ולתקנות הגנת הצרכן, ב"כ המבקש – רם גורודיסקי, עו״ד יאקי אלגרנטי, עו״ד ב"כ המשיבה –  עוה"ד, ארנון לנדה המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | אל על

הסכם פשרה | אל על

ת"צ – 68926-03-18 הצדדים – מירל וקסלר נ' אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר – בטענת המבקש, כאשר נוסע אינו מתייצב לאחד המקטעים בכרטיס הטיסה שרכש, אל על, כביכול, מבטלת את טיסתו בכל יתר המקטעים שעדיין לא ניצל, בנוסף מסרבת להשיב לנוסע את כספו עבור המקטעים אותם לא ניצל, כמו כן, לא מגלה לנוסעים כי יחויבו בדמי אי הגעה במקרה ולא יתייצבו בטיסה. ב"כ המבקש – עוה"ד אורלי בן עמי ודוד מזרחי ב"כ המשיבה – עוה"ד חניטל בלינסון נבון, רועי מסורי ומזי אוחיון המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
טלאול

תביעה ייצוגית |טלאול קונטקט סנטר בע"מ [03/02/2019]

ת"צ - 49903-09-16 הצדדים - שיחה ותוצאה בע"מ נ' טלאול קונטקט סנטר בע"מ תאריך פרסום - 3.2.2019 תקציר - נטען כי על פי פרשנותה להסכמי ההתקשרות בין המשיבה ללקוחות השירות, היה על המשיבה לחייב את לקוחותיה על פי הזמן שמרגע מענה נציג המשיבה לשיחה טלפונית ועד לניתוק השיחה על ידי הנציג. בפועל המשיבה מחייבת את לקוחותיה עבור משך הזמן, בדקות, מהמענה לשיחה ועד סיום תיעוד הפניה ויציאת הנציג ממסך הפניה במחשב. ב"כ המבקשת - עו"ד אורית טובים ב"כ המשיבה - ע"ד ברק טל, עו"ד דרור ורסנו ועו"ד אילן אקוקה    

סם ליין 2

תביעה ייצוגית | חברת סמ-ליין בע"מ [15/01/2018]

 

ת"צ: 27898-09-16 הצדדים: אבי בונדי וסמי דרויש נ' סמ-ליין בע"מ תאריך פרסום:  פרסום שני 15/1/18

תקציר:

הטענה: קיים פגם ייצור במקררים מתוצרת חברת סמסונג העולמית, מדגם 67, המיובאים לישראל ומשווקים בידי סמ-ליין. לפי הנטען, פגם הייצור גורם להצטברות קרח וכתוצאה מכך, לרטיבות תמידית במגירות המקרר וכן לרעשים בלתי סבירים.

הקבוצה: כל צרכן אשר רכש במהלך 7 השנים האחרונות או מחזיק במקרר מתוצרת סמסונג מדגם 67 אשר יובא ע"י סמליין.

החל מיום 15.1.18 תעניק הנתבעת לחברי הקבוצה, ללא כל תמורה תקופת אחריות בת 3 חודשים במהלכה יוכלו חברי הקבוצה לפנות לנתבעת בדרישה לתיקון תקלות טכניות במקרר.

תוצאת תמונה עבור מקרר סמסונג 67

עיתון: מעריב
הסכם פשרה | פלאפון

הסכם פשרה | פלאפון

ת"צ – 41218-04-18 הצדדים – חיימג׳אן ואח׳ נ׳ פלאפון תקשורת בע״מ תאריך פרסום – 19.05.2021 תקציר – בטענה כי פלאפון אינה מאפשקת לבטל את שירות התיקונים או להעבירו למכשיר אחר לטענת המבקשים, התנאי הקובע זאת הוא תנאי מקפח בחוזה אחיד ב"כ המבקשים – יונתן רפפורט, עו״ד ב"כ המשיבה – רותי ויסנביק-שאולי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון כלכליסט ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , כלכליסט
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים
באג

תביעה ייצוגית | באג מולטיסיסטם בע"מ [27/12/2017]

ת"צ: 19765-12-14 הצדדים: דורי צ'יקו נ' באג מולטיסיסטם בע"מ תאריך פרסום: 27/12/17

תקציר:

הטענה: בין היתר, המשיבה אינה ממלאת אחר הוראות תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), בכך שהיא מתנה את מתן האחריות למוצרי הנמכרים על ידה בהצגת חשבונית רכישה ו/או תעודת אחריות ומבלי שהיא מצרפת מדבקות אחריות לטובין המיובאים על ידה ו/או שהמדבקות לא הודבקו ו/או מולאו בהן כל הפרטים הנדרשים על פי דין.

הגדרת הקבוצה: כל מי שרכש מוצר חשמלי מבאג מולטיסיסטם המחויב במתן מדבקת אחריות על פי דין וחויב על ידי המשיבה להציג חשבונית רכישה או תעודת אחריות כתנאי לקבלת האחריות, בניגוד להוראות הדין.

הפיצוי: המשיבה תפעל על מנת לרענן את הנהלים בסניפיה ועל מנת לוודא שכל העובדים בסניפיה מוסרים מדבקות אחריות ללקוחות הרוכשים טובין החייבים במדבקת אחריות.

תוצאת תמונה עבור באג מולטיסיסטם

 

קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות
ידיעות

הסכם פשרה | ידיעות אינטרנט

ת"צ – 58855-09-16 הצדדים – מר אורי לימור וגברת יעל שפיגלמן נ' ידיעות אינטרנט תאריך פרסום – 20.06.2021 תקציר – בטענה כי ידיעות אינטרנט הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן בכך שהנפיקה ושיווקה שוברים, אשר לטענת המבקשים מהווים תווי קניה, וזאת כשתוקף השוברים קבוע לתקופה קצרה מהתקופה המינימאלית הקבועה בחוק הגנת הצרכן לתווי קניה. ב"כ המבקש – יעקב שפיגלמן ושות', עו"ד ב"כ המשיבה – ש. הורוביץ ושות', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון לכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה
שטראוס מים בעמ הסדר פשרה

הסדר פשרה | שטראוס מים בע"מ

ת"צ 11516-12-16 הצדדים – גנסין נ' שטראוס מים בע"מ תאריך פרסום: 19/01/2021 תקציר – בטענה כי לקוחות שרכשו חלפים חדשים לא ניתן להם האפשרות למסור לשליח חלפים משומשים לשם מיחזור ב"כ המבקש – משרד קלעי רוזן ושות' ב"כ המשיבה- עורך דין חיים פרוכטר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | גמא טסט ליין

הסכם פשרה | גמא טסט ליין

ת"צ – 24961-09-19 הצדדים – עזריאל נ' גמא טסט ליין בע"מ תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – עניין התובענה הוא כי המשיבה אינה מקיימת את דרישות החוק למניעת עישון. זאת בהעדר שילוט האוסר על עישון ובאי נקיטת אמצעים למניעת עישון. ב"כ המבקש – עו"ד אלון חתניאן ב"כ המשיבה – עו"ד שפרה גיטלמן המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, שירותי לקוחות, תברואה
קורץ נגד צמפיונס

תביעה ייצוגית | צ'מפיון מוטורס בע"מ [25/09/2018]

תאריך פרסום: 25/9/18 הצדדים: קורץ נ' צ'מפיונוס מוטורס בע"מ ת"צ: 9899-09-15 תקציר: במנועי TSI ו- TSFI של החברות פולקסווגן, סקודה, אאודי וסיאט קיימת תופעת כשל במערכת שעלולה לגרום נזק למנוע. בהסכם הפשרה הוחלט, כי כל בעל רכב אשר חושש מבעיה זו מוזמן להגיע למוסך צ'מפיון מוטורס ולבדוק את רכבו ללא עלות. במידה ותמצא הבעיה הקשורה לעיל המוסך יתקן את הבעיה ללא עלות. בנוסף לכך צ'מפיון מוטורס יפצו את בעלי מכוניות ההסדר בלבד בשובר הטבה על סך 800 ש"ח.    

קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, שירותי לקוחות, תברואה, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות
פלאפון

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, שירותי לקוחות, תברואה, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, שירותי לקוחות, תברואה, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – מר איציק ארביב נ' עיריית בני ברק תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בניגוד לנאמר בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) וכן כי לא ביצעה התאמות נגישות במוקד הטלפוני המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון מקור ראשון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, שירותי לקוחות, תברואה, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסדר פשרה | מזרחי טפחות

הסדר פשרה | מזרחי טפחות

ת"צ – 35618-05-11 34452-12-12 הצדדים – דמרי נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ שטרית נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – תובענת דמרי- בטענה בדבר העדר דיווח או דיווח באיחור, ללשכת ההוצל"פ, של  תשלומים ששלומו לבנק ע"י חייב שכנגדו מנהל הבנק הליכי הוצאה לפועל, ובדבר אי סימון מספר הקרן בטופס הדיווח על הקטנת חוב בעקבות תשלום שבוצעו כך שהמשלם לא נהנה מהקטנת החוב והבנק "זוכה" בריביות נוספות עקב הטעיה זו תובענת שטרית- בטענות לפיהן שיעורי הריבית המדווחים ע"י הבנק להוצאה לפועל בתחום המסחרי גבוהים מהשיעורים אותם זכאי הבנק לגבות לפי הסכמיו עם לקוחותיו ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב בעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, שירותי לקוחות, תברואה, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות
הסדר פשרה קל אוטו

הסדר פשרה | קל אוטו

ת"צ 48906-05-19 הצדדים – אנאל טרגין נ' קל אוטו שירותי מימון בע"מ תאריך פרסום: 11/11/2020 תקציר – המשיבה מעבירה באיחור את הרכב ללקוחות, באיחור שפוגע בהם. ב"כ המבקש – עו"ד לירון פרמינגר ב"כ המשיבה- עו"ד אוריאל מוזס המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, שירותי לקוחות, תברואה, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, אגרות, רכבים, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | ישראייר

הסכם פשרה | ישראייר

ת"צ – 44555-03-19 הצדדים – דהן ואח' נ' ישראייר תעופה ותיירות בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה לפיה הנתבעת לא העניקה שירותי סיוע שונים לנוסעיה בטיפה פנים ארצית שבוטלה וזאת בניגוד לחוק שירותי התעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ב"כ המבקשת – דוד מזרחי, עו"ד, רון סולן, עו"ד ב"כ המשיבה – איתן ברוש, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ודה מרקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , דה מרקר
קטגוריה: אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, זמני מענה טלפוני, סלולאר, שירותי לקוחות, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מנויים, שירותי לקוחות, תווי קניה, תקופת ההטבה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, החוק למניעת העישון, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, נזק בלתי ממוני, סיגריות ועישון, שירותי לקוחות, תברואה, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, אגרות, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת הסכם, חוק שירותי תעופה, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה