שירותי לקוחות | הסכמי פשרה בישראל

שירותי לקוחות

קורץ נגד צמפיונס

תביעה ייצוגית | צ'מפיון מוטורס בע"מ [25/09/2018]

תאריך פרסום: 25/9/18 הצדדים: קורץ נ' צ'מפיונוס מוטורס בע"מ ת"צ: 9899-09-15 תקציר: במנועי TSI ו- TSFI של החברות פולקסווגן, סקודה, אאודי וסיאט קיימת תופעת כשל במערכת שעלולה לגרום נזק למנוע. בהסכם הפשרה הוחלט, כי כל בעל רכב אשר חושש מבעיה זו מוזמן להגיע למוסך צ'מפיון מוטורס ולבדוק את רכבו ללא עלות. במידה ותמצא הבעיה הקשורה לעיל המוסך יתקן את הבעיה ללא עלות. בנוסף לכך צ'מפיון מוטורס יפצו את בעלי מכוניות ההסדר בלבד בשובר הטבה על סך 800 ש"ח.    

הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
באג

תביעה ייצוגית | באג מולטיסיסטם בע"מ [27/12/2017]

ת"צ: 19765-12-14 הצדדים: דורי צ'יקו נ' באג מולטיסיסטם בע"מ תאריך פרסום: 27/12/17

תקציר:

הטענה: בין היתר, המשיבה אינה ממלאת אחר הוראות תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), בכך שהיא מתנה את מתן האחריות למוצרי הנמכרים על ידה בהצגת חשבונית רכישה ו/או תעודת אחריות ומבלי שהיא מצרפת מדבקות אחריות לטובין המיובאים על ידה ו/או שהמדבקות לא הודבקו ו/או מולאו בהן כל הפרטים הנדרשים על פי דין.

הגדרת הקבוצה: כל מי שרכש מוצר חשמלי מבאג מולטיסיסטם המחויב במתן מדבקת אחריות על פי דין וחויב על ידי המשיבה להציג חשבונית רכישה או תעודת אחריות כתנאי לקבלת האחריות, בניגוד להוראות הדין.

הפיצוי: המשיבה תפעל על מנת לרענן את הנהלים בסניפיה ועל מנת לוודא שכל העובדים בסניפיה מוסרים מדבקות אחריות ללקוחות הרוכשים טובין החייבים במדבקת אחריות.

תוצאת תמונה עבור באג מולטיסיסטם

 

סם ליין 2

תביעה ייצוגית | חברת סמ-ליין בע"מ [15/01/2018]

 

ת"צ: 27898-09-16 הצדדים: אבי בונדי וסמי דרויש נ' סמ-ליין בע"מ תאריך פרסום:  פרסום שני 15/1/18

תקציר:

הטענה: קיים פגם ייצור במקררים מתוצרת חברת סמסונג העולמית, מדגם 67, המיובאים לישראל ומשווקים בידי סמ-ליין. לפי הנטען, פגם הייצור גורם להצטברות קרח וכתוצאה מכך, לרטיבות תמידית במגירות המקרר וכן לרעשים בלתי סבירים.

הקבוצה: כל צרכן אשר רכש במהלך 7 השנים האחרונות או מחזיק במקרר מתוצרת סמסונג מדגם 67 אשר יובא ע"י סמליין.

החל מיום 15.1.18 תעניק הנתבעת לחברי הקבוצה, ללא כל תמורה תקופת אחריות בת 3 חודשים במהלכה יוכלו חברי הקבוצה לפנות לנתבעת בדרישה לתיקון תקלות טכניות במקרר.

תוצאת תמונה עבור מקרר סמסונג 67

עיתון: מעריב
בזק 26

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [26/12/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

הטענה: בזק חייבה שלא כדין את המבקשים ולקוחות נוספים בגין שירותי תחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל.

עוד נטען, כי מדובר בחיוב סרק, שכן מדובר במכשירי טלפון שיוצרו עד שנות התשעים של המאה שעברה, אשר אינם משווקים יותר ו/או אינם בשימוש.

קבוצת התובעים: לקוחות בזק, אשר חויבו על ידי בזק בגין שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת הבקשה.

החל מחודש מרץ 2017 שלחה בזק ללקוחותיה המנויים על שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, הודעה בכתב בחשבון הטלפון שנשלח אליהם, במסגרת ביקשה בזק מהלקוחות לעדכן אותם האם הם מעוניינים להמשיך ולקבל את שירות התחזוקה בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

החל מיום 23.5.17 חדלה בזק לחייב את לקוחותיה בגין שירות התחזוקה (למעט הלקוחות שהשיבו שמעוניינים להמשיך לקבל שירות).

החל מיום 23.5.17 ועד ליום 23.11.17 המשיכה בזק לספק את שירות התחזוקה בחינם ללקוחות  שלא השיבו להודעת בזק כי הם מעוניינים להמשיך לקבל את שירות התחזוקה.

בזק תשלם גמול בסך כולל של 18,000 ש"ח ושכ"ט לבאי כוחם בסך של 182,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

תוצאת תמונה עבור בזק

הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב