שירותי לקוחות | הסכמי פשרה בישראל

שירותי לקוחות

הסכם פשרה | קרביץ

הסכם פשרה | קרביץ

ת"צ – 17378-08-15 הצדדים – מריוס כץ נ׳ קרביץ ישראל בע״מ תאריך פרסום – 15.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מוסרת לצרכן מדבקה או תעודת אחריות כשפרטיהן מלאים, וזאת בניגוד לחוק ולתקנות הגנת הצרכן, ב"כ המבקש – רם גורודיסקי, עו״ד יאקי אלגרנטי, עו״ד ב"כ המשיבה –  עוה"ד, ארנון לנדה המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה אסוס

תובענה ייצוגית | רונלייט דיגיטל בע"מ 16/04/2020

ת"צ: 27696-04-16 הצדדים – שירלי ירקוני נ' רונלייט דיגיטל בע"מ תאריך פרסום: 16/04/2020 תקציר – עניינה של התביעה היה בטענה לגבי מתן שירות לקוי לרוכשי מוצרי ASUS (החברה היא צד שלישי בעניין). ב"כ המבקשים: עו"ד ערן דוידוב, עו"ד עמית דינר

עיתון: הארץ , מעריב

הסכם פשרה | מרכז לוינסקי בע"מ [29/01/2019]

ת"צ - 53798-05-15 הצדדים – אלי מלמד נ' מרכז לוינסקי בע"מ תאריך פרסום - 29.1.2019 תקציר - נטען כי שיטת החיוב של מרכז לוינסקי לחניה מזדמנת לשעתיים הראשונות מנוגדת להוראות פקודת התעבורה לפי החיוב צריך להיות שעה ראשונה וכל 15 דק' נוספות ב"כ התובע המייצג - עו"ד חיים פינץ ב"כ המשיב- עו"ד דרור יצחקי

עיתון: גלובס , הארץ

תביעה ייצוגית |טלאול קונטקט סנטר בע"מ [03/02/2019]

ת"צ - 49903-09-16 הצדדים - שיחה ותוצאה בע"מ נ' טלאול קונטקט סנטר בע"מ תאריך פרסום - 3.2.2019 תקציר - נטען כי על פי פרשנותה להסכמי ההתקשרות בין המשיבה ללקוחות השירות, היה על המשיבה לחייב את לקוחותיה על פי הזמן שמרגע מענה נציג המשיבה לשיחה טלפונית ועד לניתוק השיחה על ידי הנציג. בפועל המשיבה מחייבת את לקוחותיה עבור משך הזמן, בדקות, מהמענה לשיחה ועד סיום תיעוד הפניה ויציאת הנציג ממסך הפניה במחשב. ב"כ המבקשת - עו"ד אורית טובים ב"כ המשיבה - ע"ד ברק טל, עו"ד דרור ורסנו ועו"ד אילן אקוקה    

הסכם פשרה | ישראגז

הסכם פשרה | ישראגז

הודעה בדבר אישור הסכם פשרה ת"צ – 9832-06-19 הצדדים – ברוידא נ׳ ישראגז (אופק) בע"מ תאריך פרסום – 15.12.2022 תקציר – נטען, בין היתר, כי המשיבה התרשלה באי-אספקת גז לציבור לקוחותיה בחורף 2018 2019 ב"כ המבקש – עו״ד, מתן פריידין ב"כ המשיבה – עו״ד, רפאל פרקש המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | LG

הסכם פשרה | LG

הודעה לעיתונות בדבר הגשת הבקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 32093-02-17, 4954-04-17 הצדדים – מר אלי כרמלי, מר תמיר ספיר וגבי איב קרן ספיר נ׳ רונלייט דיגיטל בע״מ, LG Electronics Inc ובסט מובייל בע״מ תאריך פרסום – 24.11.2021 תקציר – התביעות והבקשות לאישור התביעות כייצוגיות הוגשו בקשר לליקויים נטענים ברכיב ה-GPS ולליקוי מסוג ״צריבת מסך״ במסך ה-LCD של מכשירי טלפון סלולארי מסוג  LG-G5 אשר מיוצרים ומשווקים בישראל על ידי המשיבה. ב"כ המבקשים – עו״ד אורלי בן עמי ועו"ד דוד מזרחי ב"כ המשיבה – עו״ד רון פלג ועו״ד ד״ר איסר בירגר המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | לופטהנזה

הסכם פשרה | לופטהנזה

ת"צ – 12573-03-20 הצדדים – אפרת לקר נ׳ לופטהנזה נתיבי אויר תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה פועלת לפיצוי נוסעיה בהתאם למוגדר בחוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ב"כ המבקש – נאור חזות, עו״ד ב"כ המשיבה – אילן וינדר ו/או אסף שפירא עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | ישראגז

הסכם פשרה | ישראגז

הודעה בדבר אישור הסכם פשרה ת"צ – 9832-06-19 הצדדים – ברוידא נ׳ ישראגז (אופק) בע״מ תאריך פרסום – 13.4.2022 תקציר – נטען כי המשיבה התרשלה באי אספקת גז ללקוחותיה בחורץ 2018-2019 ב"כ המבקש – עו״ד, מתן ח. פריידין ב"כ המשיבה – עו״ד רפאל פרקש המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
תביעה ייצוגית | אליהו שיווק חשמל

תביעה ייצוגית | אליהו שיווק חשמל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסכם פשרה בתביעה ייצוגית ת"צ – 28784-10-20 הצדדים – יוסף כהן ואח׳ נ׳ אליהו שיווק חשמל ואח׳ תאריך פרסום – 14.02.2022 תקציר – עניין התובענה בכך שהנתבעת הפרה את הוראות חוק התקנים כאשר ייבאה ושיווקה מאווררים ללא תקן וגרמה לנזק ממוני ולא ממוני בצד הצרכן, כי יש להפסקי את השימוש בהם ב"כ המבקש – מתן פריידין, עו״ד שמעון גיגי ב"כ המשיבה – עו״ד פרופ׳ אבי וינרוט המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

תביעה ייצוגית | צ'מפיון מוטורס בע"מ [25/09/2018]

תאריך פרסום: 25/9/18 הצדדים: קורץ נ' צ'מפיונוס מוטורס בע"מ ת"צ: 9899-09-15 תקציר: במנועי TSI ו- TSFI של החברות פולקסווגן, סקודה, אאודי וסיאט קיימת תופעת כשל במערכת שעלולה לגרום נזק למנוע. בהסכם הפשרה הוחלט, כי כל בעל רכב אשר חושש מבעיה זו מוזמן להגיע למוסך צ'מפיון מוטורס ולבדוק את רכבו ללא עלות. במידה ותמצא הבעיה הקשורה לעיל המוסך יתקן את הבעיה ללא עלות. בנוסף לכך צ'מפיון מוטורס יפצו את בעלי מכוניות ההסדר בלבד בשובר הטבה על סך 800 ש"ח.    

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות
 תביעה ייצוגית | טרקלין חשמל

 תביעה ייצוגית | טרקלין חשמל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 17378-08-15 הצדדים – ראובן ואח׳ נ׳ טרקלין חשמל בע"מ ואח׳ תאריך פרסום – 27.01.2022 תקציר – ביסוד התובענה עומדת הטענה כי המשיבות מספקות לצרכן מדבקת אחריות או תעודת אחריות שפרטיהן אינם מלאים בניגוד לתקנות הגנת הצרכן ב"כ המבקשים – רם גורודיסקי, עו״ד ויאקי אלגרנטי, עו״ד ב"כ המשיבה – יוסף אברהם, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות

תביעה ייצוגית | חברת סמ-ליין בע"מ [15/01/2018]

 

ת"צ: 27898-09-16 הצדדים: אבי בונדי וסמי דרויש נ' סמ-ליין בע"מ תאריך פרסום:  פרסום שני 15/1/18

תקציר:

הטענה: קיים פגם ייצור במקררים מתוצרת חברת סמסונג העולמית, מדגם 67, המיובאים לישראל ומשווקים בידי סמ-ליין. לפי הנטען, פגם הייצור גורם להצטברות קרח וכתוצאה מכך, לרטיבות תמידית במגירות המקרר וכן לרעשים בלתי סבירים.

הקבוצה: כל צרכן אשר רכש במהלך 7 השנים האחרונות או מחזיק במקרר מתוצרת סמסונג מדגם 67 אשר יובא ע"י סמליין.

החל מיום 15.1.18 תעניק הנתבעת לחברי הקבוצה, ללא כל תמורה תקופת אחריות בת 3 חודשים במהלכה יוכלו חברי הקבוצה לפנות לנתבעת בדרישה לתיקון תקלות טכניות במקרר.

תוצאת תמונה עבור מקרר סמסונג 67

עיתון: מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | אל על

הסכם פשרה | אל על

ת"צ – 68926-03-18 הצדדים – מירל וקסלר נ' אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר – בטענת המבקש, כאשר נוסע אינו מתייצב לאחד המקטעים בכרטיס הטיסה שרכש, אל על, כביכול, מבטלת את טיסתו בכל יתר המקטעים שעדיין לא ניצל, בנוסף מסרבת להשיב לנוסע את כספו עבור המקטעים אותם לא ניצל, כמו כן, לא מגלה לנוסעים כי יחויבו בדמי אי הגעה במקרה ולא יתייצבו בטיסה. ב"כ המבקש – עוה"ד אורלי בן עמי ודוד מזרחי ב"כ המשיבה – עוה"ד חניטל בלינסון נבון, רועי מסורי ומזי אוחיון המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים
שטראוס מים בעמ הסדר פשרה

הסדר פשרה | שטראוס מים בע"מ

ת"צ 11516-12-16 הצדדים – גנסין נ' שטראוס מים בע"מ תאריך פרסום: 19/01/2021 תקציר – בטענה כי לקוחות שרכשו חלפים חדשים לא ניתן להם האפשרות למסור לשליח חלפים משומשים לשם מיחזור ב"כ המבקש – משרד קלעי רוזן ושות' ב"כ המשיבה- עורך דין חיים פרוכטר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | כלמוביל

הסכם פשרה | כלמוביל

ת"צ – 14678-05-18 הצדדים – רון בן מאיר נ' כלמוביל בע"מ ו Mitsubishi Motors Corporation תאריך פרסום – 20.07.2021 תקציר – במסגרת התובענה נטען כי קיים פגם בחלון הגג המותקן ברכבי מיצובישי פאג'רו בעטיו נוצרת חלודה בחלון הגג וכי תופעת חלודה נכללת באחריות הנתבעות ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד, רון לדרמן, עו"ד ב"כ המשיבות – אורית מלכא, עו"ד, יעקב שרביט, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [26/12/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

הטענה: בזק חייבה שלא כדין את המבקשים ולקוחות נוספים בגין שירותי תחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל.

עוד נטען, כי מדובר בחיוב סרק, שכן מדובר במכשירי טלפון שיוצרו עד שנות התשעים של המאה שעברה, אשר אינם משווקים יותר ו/או אינם בשימוש.

קבוצת התובעים: לקוחות בזק, אשר חויבו על ידי בזק בגין שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת הבקשה.

החל מחודש מרץ 2017 שלחה בזק ללקוחותיה המנויים על שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, הודעה בכתב בחשבון הטלפון שנשלח אליהם, במסגרת ביקשה בזק מהלקוחות לעדכן אותם האם הם מעוניינים להמשיך ולקבל את שירות התחזוקה בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

החל מיום 23.5.17 חדלה בזק לחייב את לקוחותיה בגין שירות התחזוקה (למעט הלקוחות שהשיבו שמעוניינים להמשיך לקבל שירות).

החל מיום 23.5.17 ועד ליום 23.11.17 המשיכה בזק לספק את שירות התחזוקה בחינם ללקוחות  שלא השיבו להודעת בזק כי הם מעוניינים להמשיך לקבל את שירות התחזוקה.

בזק תשלם גמול בסך כולל של 18,000 ש"ח ושכ"ט לבאי כוחם בסך של 182,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים
הסדר פשרה קל אוטו

הסדר פשרה | קל אוטו

ת"צ 48906-05-19 הצדדים – אנאל טרגין נ' קל אוטו שירותי מימון בע"מ תאריך פרסום: 11/11/2020 תקציר – המשיבה מעבירה באיחור את הרכב ללקוחות, באיחור שפוגע בהם. ב"כ המבקש – עו"ד לירון פרמינגר ב"כ המשיבה- עו"ד אוריאל מוזס המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אגרות, רכבים, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | פלאפון

הסכם פשרה | פלאפון

ת"צ – 41218-04-18 הצדדים – חיימג׳אן ואח׳ נ׳ פלאפון תקשורת בע״מ תאריך פרסום – 19.05.2021 תקציר – בטענה כי פלאפון אינה מאפשקת לבטל את שירות התיקונים או להעבירו למכשיר אחר לטענת המבקשים, התנאי הקובע זאת הוא תנאי מקפח בחוזה אחיד ב"כ המבקשים – יונתן רפפורט, עו״ד ב"כ המשיבה – רותי ויסנביק-שאולי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון כלכליסט ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , כלכליסט
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אגרות, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
הסדר פשרה | מזרחי טפחות

הסדר פשרה | מזרחי טפחות

ת"צ – 35618-05-11 34452-12-12 הצדדים – דמרי נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ שטרית נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – תובענת דמרי- בטענה בדבר העדר דיווח או דיווח באיחור, ללשכת ההוצל"פ, של  תשלומים ששלומו לבנק ע"י חייב שכנגדו מנהל הבנק הליכי הוצאה לפועל, ובדבר אי סימון מספר הקרן בטופס הדיווח על הקטנת חוב בעקבות תשלום שבוצעו כך שהמשלם לא נהנה מהקטנת החוב והבנק "זוכה" בריביות נוספות עקב הטעיה זו תובענת שטרית- בטענות לפיהן שיעורי הריבית המדווחים ע"י הבנק להוצאה לפועל בתחום המסחרי גבוהים מהשיעורים אותם זכאי הבנק לגבות לפי הסכמיו עם לקוחותיו ב"כ המבקש – ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון מעריב בעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אגרות, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | סי.טי.אס.אוונטים

הסכם פשרה | סי.טי.אס.אוונטים

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 45501-07-20 הצדדים – טליה מלך לנדסמן וצבי לנדסמן נ׳ סי.טי.אס.אוונטים ישראל בע״מ ושוקי וייס יזמות והפקות בע״מ תאריך פרסום – 05.12.2021 תקציר – בטענה כי עם ביטול המופעים ואי התקיימותם במועדם המקורי, זכאים הקונים להחזר. בנוסף עתרו התובעים לקבלת דמי אשראי בגין התקופה בה החזיקו הנתבעות בכספי המבקשים וכן שיפוי בגין ירידת ערכו של הכרטיס למופע של הזמרת סלין דיון עקב המעבר לאיצטדיון בלומפילד ב"כ המבקש – עוה״ד אליהו מלך ואביעד כהן  ב"כ המשיבה – עוה״ד עידו חיטמן שגיא שיף ונוהר הדר   המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אגרות, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, ביטולים, דמי ביטול, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הצמדה חד כיוונית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ירידת ערך, פיצויים, קורונה, שוברי זיכוי, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – מר איציק ארביב נ' עיריית בני ברק תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בניגוד לנאמר בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) וכן כי לא ביצעה התאמות נגישות במוקד הטלפוני המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון מקור ראשון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותי לקוחות, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, שירותי לקוחות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הפרת הסכם, התרשלות, חוק האחריות למוצרים פגומים, מוצרים טכנולוגיים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סלולאר, פיצויים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, חוק שירותי תעופה, טיסות, פיצויים, שירותי לקוחות, תיירות ונופש, תעופה, גז, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכון התקנים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, תקן ישראלי, חוק למניעת מפגעים, חוק תובענות ייצוגיות, חוקי תנועה, חיובים, ייצוגית, מכון התקנים, סוכנות רכב, פיצויים, רכב, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, התרשלות, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אגרות, רכבים, שירותי לקוחות, הגנת הצרכן, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פלאפון, קיפוח בחוזה אחיד, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, בנק מזרחי טפחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוצאה לפועל, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הצמדה חד כיוונית, חוק הבנקאות, חוק הריבית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שירותי לקוחות, ביטולים, דמי ביטול, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הצמדה חד כיוונית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ירידת ערך, פיצויים, קורונה, שוברי זיכוי, שירותי לקוחות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות