שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

כלמוביל

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [21/03/2019]

ת"צ - 11873-09-18

הצדדים - המבקשת נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 21.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי כלמוביל הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הדין בעניין טיב ואיכות מערכת המולטימדיה, המשלבת מערכת מולטימידה של היצרן עם מערכת שפותחה על ידי כלמוביל לרווחת לקוחותיה (Connected Car), המותקנת ברכבים מדגם קונה (Kona) מתוצרת יונדאי שנמסרו לרוכשיהם, החל מיום 1 בינואר 2018 ואילך.

ב"כ המקש - עו"ד דוד מזרחי

ב"כ כלמוביל - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

בנק יהב

הסכם פשרה | בנק יהב [31/01/2018]

ת"צ: 24004-12-15 הצדדים: שרית תמר  נ' בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ תאריך פרסום: 31/1/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר), מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק-קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.13 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול. חברי הקבוצה: כלל קבוצת לקוחות הבנק שהם יחידים או עסק קטן אשר תעריפון יחיד/עסק קטן חל על חשבונם ואשר חשבונם חויב בגין שירות או פעולה בעמלה בסכום העולה על סכום שהיה נגבה מהם בעד אותו שירות לפי תעריפון עסק גדול. הבנק ישיב באופן רטרואקטיבי את ההפרש בין העמלות שנכבו מחברי הקבוצה בפועל בתקופה הרלבנטית לבין סכום העמלות שהיה נגבה מהם אילו היה מוחל עליהם תעריפון "עסק גדול". תוצאת תמונה עבור בנק יהב  

עיתון: גלובס
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
מרלמ

תביעה ייצוגית | מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [08/01/2018]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ'  מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ תאריך פרסום: 8/1/18

תקציר:

מרלמ תחליף את הסכם המנוי שלה להסכם בנוסח המצורף להסכם הפשרה ותנאיו יחולו על לקוחות קיימים ועתידיים של מרלמ.

כל חבר בקבוצת הזכאים יהיה זכאי לקבל את אחת ההטבות המפורטות בהסכם:

  1. ביקור בית אחד של רופא, ללא תשלום, אצל חבר קבוצת הזכאים, למשך 12 חודשים. בנוסף, טיפול שיננית בסיסי, ללא תשלום, לשני חברים בקבוצת הזכאים בתקופה של שנה אחת.
  2. לחלופין, מנוי למשך חודש אחד נוסף, חינם, לכל מנוי שיחודש במהלך השנה שלאחר אישור הסכם הפשרה, ובלבד שמדובר בחידוש מנוי שהיה בתוקף במהלך חלק מן התקופה הקובעת.

תמונה קשורה

עיריית רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית רעננה [30/10/2017]

ת"צ: 64969-06-15 הצדדים: ברוך נ' עיריית רעננה תאריך פרסום: 30/10/2017

עיתון: הארץ , קול רענן
סלופארק

הסכם פשרה | סלופארק טכנולוגיות בע"מ [06/06/2017]

ת"צ: 14406-08-15 הצדדים: לירן כרמלי ויואב גותי נ' סלופארק טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
טבריה

תביעה ייצוגית | עיריית טבריה [02/01/2018]

ת"צ: 18590-06-15 הצדדים: ברוך דיק נ' עיריית טבריה תאריך פרסום: , פרסום שני 2/1/18

תקציר:

הטענה: העירייה גבתה שלא כדין אגרת שירותי קבורה מכוח חוק עזר לטבריה (שירותי קבורה נוספים).

חוק העזר הטיל על כל בית אב אגרה בסך של 60 ש"ח לשנה לצורך מימון מתן השירותים שעל פיו, תוך שהוא קובע כי תושב, משלם ארנונה, אשר מבקש שלא לקבל את השירותים נדרש להודיע על כך לעירייה ולאחר מתן הודעה כזו הוא יההי פטור מתשלום האגרה על פי חוק העזר.

לטענת המבקש, פעלה עיריית טבריה בחוסר סמכות בקביעת מנגנון הגביה כמוזכר לעיל אשר מאלץ את מי שאינו חפץ בשירותים לבצע פעולה אקטיבית של מתן הודעה לעירייה.

העירייה תעניק לחברי הקבוצה שירותי קבורה ללא גביית אגרה לתקופה בת 24 חודשים שתחילתה ביום 01.05.2016

העירייה תחדול מגביית אגרה על פי חוק העזר העירוני בדבר שירותי הקבורה הנוספים בדרך הקבועה בחוק העזר והיא תגבה את האגרה, החל מיום 1.5.18 ואילך, אך ורק מתושב שיביע את הסכמתו המפורשת שתינתן באופן אקטיבי על ידו ובכפוף לתיקונו של חוק העזר ואישור החוק המתוקן במועצת העיר.

תוצאת תמונה עבור עיריית טבריה

שופרסל 8

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [04/02/2018]

ת"צ: 30584-08-15 הצדדים: רענן כספי  נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 4/2/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה למכירת מוצרי צריכה באתר האינטרנט שלה "שופרסל אונליין" וכן באמצעות שירות המשלוחים שלה, מובלים ללקוחותיה מוצרים רגישים כגון מוצרי בשר, קפואים, ביצים וחלב בכלי רכב אשר אינם מצוידים במערכות קירור או הקפאה, זאת, בעוד המוצרים הרגישים אמורים להיות מובלים בהקפאה או בקירור על פי הדין. הקבוצה: כלל לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצרי מזון רגישים, ואשר סופקו לידי הלקוחות ע"י המשיבה ו/או על ידי מי מטעמה, והכל שלא הקפאה ו/או שלא בקירור ו/או שלא כפי שהיה מצופה מהחברה. המשיבה תמנה מנהל הפצה שתפקידו אכיפה והידוק של כל נקודות הממשק מול כלל הנהגים הפועלים בשירות המשלוחים, המשיבה תמנה שני מנהלי אזור שתפקידם יהיה בקרה ושליטה על תהליכי ליקוט ואריזה של המוצרים, ותתקין מקפיאים ייעודיים להקפאה איכותית של אמצעי הקירור אשר מתווספים לאריזות של המשלוחים ותכניסם בהדרגה לסניפים בהם מתבצע ליקוט הזמנות משלוחי המזון של שרות האינטרנט. פיצוי: המשיבה תעניק ללקוחות שייבצעו הזמנה באתר שתכלול מוצרי בשר קפואים או גלידה הטבה כספית בדמי המשלוח בגובה 8 ש"ח מבלי שהדבר ידרוש מהלקוח כל פעולה אקטיבית, ועד לסכום מצטבר של 475,000 ש"ח אז יושלם מתן ההטבה. תוצאת תמונה עבור שופרסל

עיריית חדרה 4

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה [15/12/2017]

ת"צ: 14018-12-16 הצדדים: צביקה וינטראוב נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: העירייה גובה ביתר הוצאות גביה בגין מכתבים בדואר רגיל ובדואר רשום וכן בגין עיקולי בנק אלקטרוניים

ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים המירביים שנקבעו בתקנות המסים ביחס לפעולות אלו אלא רק את ההוצאות הישירות בפועל הכרוכות בכך.

תוצאת תמונה עבור עיריית חדרה

פלאפון

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

עיריית תל אביב יפו

הסדר פשרה |עיריית תל אביב-יפו [30/05/2019]

ת"צ - 3007-08-16

הצדדים - אבי מלכה נ' עיריית תל אביב-יפו

תאריך פרסום - 30.5.2019

תקציר - עילת התובענה היא השבת גבייה שלא כדין של היטל שמירה לפי חוק עזר לתל אביב יפו קודם למועד בו התחילה העירייה להפעיל את שירותי השמירה. לטענת התובע, העירייה החלה בהפעלת השירותים בחודשים ינואר-פברואר 2015, אולם החלה בגביית ההיטל החל מאמצע חודש נובמבר 2014.

ב"כ התובע - עו"ד חן שטיין ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
רמי לוי הסכם פשרה

הסדר פשרה | רמי לוי [6/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ ואח'
תאריך פרסום: 6/12/16

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות
דלק 4

תביעה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' [23/01/2018]

ת"צ: 20119-08-11, 4649-09-11 הצדדים: סולמי לביא, משרד עורכי דין נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' סי.ג'יי.קט בע"מ כנגד דלק קמעונאות, שותפות כללית ודלק מנטה קמעונאות דרכים בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: גביית מחיר גבוה יותר  של מחיר הדלק לגורמים אשר התקשרו עם "דלק" בהסכם דלקן חוסר תום לב בקיום חוזה לפי סעיף 39 לחוק החוזים, וזאת בגין דרך קביעת המחיר המומלץ לצרכן של סולר ע"י המשיבות, הפרת חוזה וזאת בגין גביית מחיר סולר העולה על המחיר ללקוח מזדמן בניגוד לתנאי הסכם וביטול או שינוי הסדר עדכון מחיר הסולר לחברי הקבוצה כתניה מקפחת בחוזה אחיד. תוצאת תמונה עבור דלק

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת
פסגת הגליל הסכם פשרה

הסכם פשרה | פסגת הגליל [23/01/17]

ת"צ: 18681-08-15
הצדדים: סאלח מופדי מוחמד ג'ואמיס נגד פסגת גליל א.ש (2004) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים
מרלמ

תובענה ייצוגית |מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 52374-05-16

הצדדים - קנר נ' מ.רל.מ רחובות (1996) בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי מרלמ החתימה את לקוחותיה על הסכם מנוי לתקופה העולה על המותר לפי חוק הגנת הצרכן, וגבתה שלא כדין דמי ביטול וקנסות השתחררות.

ב"כ המבקשים - עו"ד רון רווה, עו"ד סיגל בנימין

ב"כ המשיבה - עו"ד רותם אלוני דוידוב, עו"ד נמרוד טאובר

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים
אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים
הסכם פשרה עמישב

הסכם פשרה | נגד עמישב [17/11/16]

תע"א: 924/07
הצדדים:  סרגיי זנדל נ' עמישב שירותים בע"מ
תאריך פרסום: 17/11/16

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים
יגור

הסכם פשרה | יגור פרי טיים בע"מ [07/07/2017]

 

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח'  נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 07/07/17

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים
שרונים ביוב הסדר פשרה

הסדר פשרה | שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ [5/11/16]

ת"צ: 38466-06-14
הצדדים: רובי ארינוס (מיוצג ע"י עו"ד רענן בשן ו/או בת-חן פארי סבאג) נגד שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ
תאריך פרסום: 05/11/16

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, שירותים, תשתיות
דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים,