שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

מרלמ

תביעה ייצוגית | מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [08/01/2018]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ'  מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ תאריך פרסום: 8/1/18

תקציר:

מרלמ תחליף את הסכם המנוי שלה להסכם בנוסח המצורף להסכם הפשרה ותנאיו יחולו על לקוחות קיימים ועתידיים של מרלמ.

כל חבר בקבוצת הזכאים יהיה זכאי לקבל את אחת ההטבות המפורטות בהסכם:

  1. ביקור בית אחד של רופא, ללא תשלום, אצל חבר קבוצת הזכאים, למשך 12 חודשים. בנוסף, טיפול שיננית בסיסי, ללא תשלום, לשני חברים בקבוצת הזכאים בתקופה של שנה אחת.
  2. לחלופין, מנוי למשך חודש אחד נוסף, חינם, לכל מנוי שיחודש במהלך השנה שלאחר אישור הסכם הפשרה, ובלבד שמדובר בחידוש מנוי שהיה בתוקף במהלך חלק מן התקופה הקובעת.

תמונה קשורה

מרלמ

תובענה ייצוגית |מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 52374-05-16

הצדדים - קנר נ' מ.רל.מ רחובות (1996) בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי מרלמ החתימה את לקוחותיה על הסכם מנוי לתקופה העולה על המותר לפי חוק הגנת הצרכן, וגבתה שלא כדין דמי ביטול וקנסות השתחררות.

ב"כ המבקשים - עו"ד רון רווה, עו"ד סיגל בנימין

ב"כ המשיבה - עו"ד רותם אלוני דוידוב, עו"ד נמרוד טאובר

חברת החשמל לישראל

הסכם פשרה | חברת החשמל לישראל בע"מ [18/06/2017]

ת"צ: 11284-11-09 הצדדים: המועצה הישראלית לצרכנות נ' חברת החשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום: 18/06/17

דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
שרונים ביוב הסדר פשרה

הסדר פשרה | שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ [5/11/16]

ת"צ: 38466-06-14
הצדדים: רובי ארינוס (מיוצג ע"י עו"ד רענן בשן ו/או בת-חן פארי סבאג) נגד שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ
תאריך פרסום: 05/11/16

כלמוביל

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [21/03/2019]

ת"צ - 11873-09-18

הצדדים - המבקשת נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 21.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי כלמוביל הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הדין בעניין טיב ואיכות מערכת המולטימדיה, המשלבת מערכת מולטימידה של היצרן עם מערכת שפותחה על ידי כלמוביל לרווחת לקוחותיה (Connected Car), המותקנת ברכבים מדגם קונה (Kona) מתוצרת יונדאי שנמסרו לרוכשיהם, החל מיום 1 בינואר 2018 ואילך.

ב"כ המקש - עו"ד דוד מזרחי

ב"כ כלמוביל - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

פלאפון

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

דור אלון

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1998) בע"מ [05/02/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. תוצאת תמונה עבור דור אלון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה עמישב

הסכם פשרה | נגד עמישב [17/11/16]

תע"א: 924/07
הצדדים:  סרגיי זנדל נ' עמישב שירותים בע"מ
תאריך פרסום: 17/11/16

סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
פסגת הגליל הסכם פשרה

הסכם פשרה | פסגת הגליל [23/01/17]

ת"צ: 18681-08-15
הצדדים: סאלח מופדי מוחמד ג'ואמיס נגד פסגת גליל א.ש (2004) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: מעריב
סלופארק

הסכם פשרה | סלופארק טכנולוגיות בע"מ [06/06/2017]

ת"צ: 14406-08-15 הצדדים: לירן כרמלי ויואב גותי נ' סלופארק טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

מעריב הבוקר 20

הסכם פשרה | כלל חברה לביטוח בע"מ [28/02/17]

ת"צ: 26803-02-14 הצדדים: זנזורי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 28/02/17

עיתון: מעריב הבוקר
אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

הסדר פשרה הוט גלובס

הסדר פשרה | הוט [8/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת ואח'
תאריך פרסום: 8/12/16

עיתון: גלובס
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
עיריית רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית רעננה [30/10/2017]

ת"צ: 64969-06-15 הצדדים: ברוך נ' עיריית רעננה תאריך פרסום: 30/10/2017

עיתון: הארץ , קול רענן
יגור

הסכם פשרה | יגור פרי טיים בע"מ [07/07/2017]

 

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח'  נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 07/07/17

2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים
הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת
הסכם פשרה מי עדן

הסכם פשרה | מי עדן בר [05/01/17]

ת"צ: 64111-09-14
הצדדים: ירון אלקולומברה נ' מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ
תאריך פרסום: 05/01/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים
איתוראן

תביעה ייצוגית | איתוראן איתור ושליטה בע"מ [12/03/2018]

ת"צ: 20602-05-17 הצדדים: רוזנפלד ואח' נ' איתוראן איתור ושליטה בע"מ תאריך פרסום: 12/3/18 תקציר: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה הטענה: איתוראן איתור ושליטה בע"מ אינה ממציאה ללקוחותיה את הסכם ההתקשרות ולא מקבלת את הסכמת הלקוחות לתנאי ההסכם, וכן מחייבת לקוחות חדשים בתשלום בגין פרק הזמן שחלף בין התקנת והפעלת מערכת האיתור ברכבים לבין מסירתם לחזקת הלקוחות. הקבוצה: כלל צרכני המשיבה שחויבו בדמי מנוי טרם הסכמתם לתנאי ההסכם עם המשיבה בשבע השנים שקדמו ליום הגשת בקשת האישור. תוצאת תמונה עבור איתוראן איתו

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים
טבריה

תביעה ייצוגית | עיריית טבריה [02/01/2018]

ת"צ: 18590-06-15 הצדדים: ברוך דיק נ' עיריית טבריה תאריך פרסום: , פרסום שני 2/1/18

תקציר:

הטענה: העירייה גבתה שלא כדין אגרת שירותי קבורה מכוח חוק עזר לטבריה (שירותי קבורה נוספים).

חוק העזר הטיל על כל בית אב אגרה בסך של 60 ש"ח לשנה לצורך מימון מתן השירותים שעל פיו, תוך שהוא קובע כי תושב, משלם ארנונה, אשר מבקש שלא לקבל את השירותים נדרש להודיע על כך לעירייה ולאחר מתן הודעה כזו הוא יההי פטור מתשלום האגרה על פי חוק העזר.

לטענת המבקש, פעלה עיריית טבריה בחוסר סמכות בקביעת מנגנון הגביה כמוזכר לעיל אשר מאלץ את מי שאינו חפץ בשירותים לבצע פעולה אקטיבית של מתן הודעה לעירייה.

העירייה תעניק לחברי הקבוצה שירותי קבורה ללא גביית אגרה לתקופה בת 24 חודשים שתחילתה ביום 01.05.2016

העירייה תחדול מגביית אגרה על פי חוק העזר העירוני בדבר שירותי הקבורה הנוספים בדרך הקבועה בחוק העזר והיא תגבה את האגרה, החל מיום 1.5.18 ואילך, אך ורק מתושב שיביע את הסכמתו המפורשת שתינתן באופן אקטיבי על ידו ובכפוף לתיקונו של חוק העזר ואישור החוק המתוקן במועצת העיר.

תוצאת תמונה עבור עיריית טבריה

קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים
עיריית חדרה 4

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה [15/12/2017]

ת"צ: 14018-12-16 הצדדים: צביקה וינטראוב נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: העירייה גובה ביתר הוצאות גביה בגין מכתבים בדואר רגיל ובדואר רשום וכן בגין עיקולי בנק אלקטרוניים

ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים המירביים שנקבעו בתקנות המסים ביחס לפעולות אלו אלא רק את ההוצאות הישירות בפועל הכרוכות בכך.

תוצאת תמונה עבור עיריית חדרה

קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים
עיריית קריית מוצקין פשרה

הסכם פשרה מתוקן | עיריית קריית מוצקין [18/12/16]

ת"מ: 580-09-09
הצדדים: חזות בת שבע נ' עיריית קריית מוצקין
תאריך פרסום: 18/12/16

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת
רמי לוי הסכם פשרה

הסדר פשרה | רמי לוי [6/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ ואח'
תאריך פרסום: 6/12/16

קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות
עיריית תל אביב יפו

הסדר פשרה |עיריית תל אביב-יפו [30/05/2019]

ת"צ - 3007-08-16

הצדדים - אבי מלכה נ' עיריית תל אביב-יפו

תאריך פרסום - 30.5.2019

תקציר - עילת התובענה היא השבת גבייה שלא כדין של היטל שמירה לפי חוק עזר לתל אביב יפו קודם למועד בו התחילה העירייה להפעיל את שירותי השמירה. לטענת התובע, העירייה החלה בהפעלת השירותים בחודשים ינואר-פברואר 2015, אולם החלה בגביית ההיטל החל מאמצע חודש נובמבר 2014.

ב"כ התובע - עו"ד חן שטיין ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, שירותים, תשלומים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, שירותים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים