שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

עיריית קריית מוצקין פשרה

הסכם פשרה מתוקן | עיריית קריית מוצקין [18/12/16]

ת"מ: 580-09-09
הצדדים: חזות בת שבע נ' עיריית קריית מוצקין
תאריך פרסום: 18/12/16

עיתון: גלובס , מעריב
כלמוביל

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [21/03/2019]

ת"צ - 11873-09-18

הצדדים - המבקשת נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 21.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי כלמוביל הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הדין בעניין טיב ואיכות מערכת המולטימדיה, המשלבת מערכת מולטימידה של היצרן עם מערכת שפותחה על ידי כלמוביל לרווחת לקוחותיה (Connected Car), המותקנת ברכבים מדגם קונה (Kona) מתוצרת יונדאי שנמסרו לרוכשיהם, החל מיום 1 בינואר 2018 ואילך.

ב"כ המקש - עו"ד דוד מזרחי

ב"כ כלמוביל - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
שופרסל 8

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [04/02/2018]

ת"צ: 30584-08-15 הצדדים: רענן כספי  נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 4/2/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה למכירת מוצרי צריכה באתר האינטרנט שלה "שופרסל אונליין" וכן באמצעות שירות המשלוחים שלה, מובלים ללקוחותיה מוצרים רגישים כגון מוצרי בשר, קפואים, ביצים וחלב בכלי רכב אשר אינם מצוידים במערכות קירור או הקפאה, זאת, בעוד המוצרים הרגישים אמורים להיות מובלים בהקפאה או בקירור על פי הדין. הקבוצה: כלל לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצרי מזון רגישים, ואשר סופקו לידי הלקוחות ע"י המשיבה ו/או על ידי מי מטעמה, והכל שלא הקפאה ו/או שלא בקירור ו/או שלא כפי שהיה מצופה מהחברה. המשיבה תמנה מנהל הפצה שתפקידו אכיפה והידוק של כל נקודות הממשק מול כלל הנהגים הפועלים בשירות המשלוחים, המשיבה תמנה שני מנהלי אזור שתפקידם יהיה בקרה ושליטה על תהליכי ליקוט ואריזה של המוצרים, ותתקין מקפיאים ייעודיים להקפאה איכותית של אמצעי הקירור אשר מתווספים לאריזות של המשלוחים ותכניסם בהדרגה לסניפים בהם מתבצע ליקוט הזמנות משלוחי המזון של שרות האינטרנט. פיצוי: המשיבה תעניק ללקוחות שייבצעו הזמנה באתר שתכלול מוצרי בשר קפואים או גלידה הטבה כספית בדמי המשלוח בגובה 8 ש"ח מבלי שהדבר ידרוש מהלקוח כל פעולה אקטיבית, ועד לסכום מצטבר של 475,000 ש"ח אז יושלם מתן ההטבה. תוצאת תמונה עבור שופרסל

עיריית תל אביב יפו

הסדר פשרה |עיריית תל אביב-יפו [30/05/2019]

ת"צ - 3007-08-16

הצדדים - אבי מלכה נ' עיריית תל אביב-יפו

תאריך פרסום - 30.5.2019

תקציר - עילת התובענה היא השבת גבייה שלא כדין של היטל שמירה לפי חוק עזר לתל אביב יפו קודם למועד בו התחילה העירייה להפעיל את שירותי השמירה. לטענת התובע, העירייה החלה בהפעלת השירותים בחודשים ינואר-פברואר 2015, אולם החלה בגביית ההיטל החל מאמצע חודש נובמבר 2014.

ב"כ התובע - עו"ד חן שטיין ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
מרלמ

תביעה ייצוגית | מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [08/01/2018]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ'  מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ תאריך פרסום: 8/1/18

תקציר:

מרלמ תחליף את הסכם המנוי שלה להסכם בנוסח המצורף להסכם הפשרה ותנאיו יחולו על לקוחות קיימים ועתידיים של מרלמ.

כל חבר בקבוצת הזכאים יהיה זכאי לקבל את אחת ההטבות המפורטות בהסכם:

  1. ביקור בית אחד של רופא, ללא תשלום, אצל חבר קבוצת הזכאים, למשך 12 חודשים. בנוסף, טיפול שיננית בסיסי, ללא תשלום, לשני חברים בקבוצת הזכאים בתקופה של שנה אחת.
  2. לחלופין, מנוי למשך חודש אחד נוסף, חינם, לכל מנוי שיחודש במהלך השנה שלאחר אישור הסכם הפשרה, ובלבד שמדובר בחידוש מנוי שהיה בתוקף במהלך חלק מן התקופה הקובעת.

תמונה קשורה

חברת החשמל לישראל

הסכם פשרה | חברת החשמל לישראל בע"מ [18/06/2017]

ת"צ: 11284-11-09 הצדדים: המועצה הישראלית לצרכנות נ' חברת החשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום: 18/06/17

סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
קורל - תל

הסכם פשרה | קורל תל בע"מ [05/07/2017]

ת"צ: 6511-07-11 הצדדים: אביהו רז נ' קורל תל בע"מ תאריך פרסום: 05/07/17

עיתון: גלובס , כלכליסט
הסכם פשרה עמישב

הסכם פשרה | נגד עמישב [17/11/16]

תע"א: 924/07
הצדדים:  סרגיי זנדל נ' עמישב שירותים בע"מ
תאריך פרסום: 17/11/16

הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
פסגת הגליל הסכם פשרה

הסכם פשרה | פסגת הגליל [23/01/17]

ת"צ: 18681-08-15
הצדדים: סאלח מופדי מוחמד ג'ואמיס נגד פסגת גליל א.ש (2004) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: מעריב
עיריית רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית רעננה [30/10/2017]

ת"צ: 64969-06-15 הצדדים: ברוך נ' עיריית רעננה תאריך פרסום: 30/10/2017

עיתון: הארץ , קול רענן
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
בנק יהב

הסכם פשרה | בנק יהב [31/01/2018]

ת"צ: 24004-12-15 הצדדים: שרית תמר  נ' בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ תאריך פרסום: 31/1/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר), מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק-קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.13 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול. חברי הקבוצה: כלל קבוצת לקוחות הבנק שהם יחידים או עסק קטן אשר תעריפון יחיד/עסק קטן חל על חשבונם ואשר חשבונם חויב בגין שירות או פעולה בעמלה בסכום העולה על סכום שהיה נגבה מהם בעד אותו שירות לפי תעריפון עסק גדול. הבנק ישיב באופן רטרואקטיבי את ההפרש בין העמלות שנכבו מחברי הקבוצה בפועל בתקופה הרלבנטית לבין סכום העמלות שהיה נגבה מהם אילו היה מוחל עליהם תעריפון "עסק גדול". תוצאת תמונה עבור בנק יהב  

עיתון: גלובס
פלאפון

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

רמי לוי הסכם פשרה

הסדר פשרה | רמי לוי [6/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ ואח'
תאריך פרסום: 6/12/16

קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות
דלק 4

תביעה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' [23/01/2018]

ת"צ: 20119-08-11, 4649-09-11 הצדדים: סולמי לביא, משרד עורכי דין נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' סי.ג'יי.קט בע"מ כנגד דלק קמעונאות, שותפות כללית ודלק מנטה קמעונאות דרכים בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: גביית מחיר גבוה יותר  של מחיר הדלק לגורמים אשר התקשרו עם "דלק" בהסכם דלקן חוסר תום לב בקיום חוזה לפי סעיף 39 לחוק החוזים, וזאת בגין דרך קביעת המחיר המומלץ לצרכן של סולר ע"י המשיבות, הפרת חוזה וזאת בגין גביית מחיר סולר העולה על המחיר ללקוח מזדמן בניגוד לתנאי הסכם וביטול או שינוי הסדר עדכון מחיר הסולר לחברי הקבוצה כתניה מקפחת בחוזה אחיד. תוצאת תמונה עבור דלק

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה
הסכם פשרה מי עדן

הסכם פשרה | מי עדן בר [05/01/17]

ת"צ: 64111-09-14
הצדדים: ירון אלקולומברה נ' מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ
תאריך פרסום: 05/01/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים
דור אלון

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1998) בע"מ [05/02/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. תוצאת תמונה עבור דור אלון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, עיריות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים