שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

עיריית תל אביב יפו

הסדר פשרה |עיריית תל אביב-יפו [30/05/2019]

ת"צ - 3007-08-16

הצדדים - אבי מלכה נ' עיריית תל אביב-יפו

תאריך פרסום - 30.5.2019

תקציר - עילת התובענה היא השבת גבייה שלא כדין של היטל שמירה לפי חוק עזר לתל אביב יפו קודם למועד בו התחילה העירייה להפעיל את שירותי השמירה. לטענת התובע, העירייה החלה בהפעלת השירותים בחודשים ינואר-פברואר 2015, אולם החלה בגביית ההיטל החל מאמצע חודש נובמבר 2014.

ב"כ התובע - עו"ד חן שטיין ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
טבריה

תביעה ייצוגית | עיריית טבריה [02/01/2018]

ת"צ: 18590-06-15 הצדדים: ברוך דיק נ' עיריית טבריה תאריך פרסום: , פרסום שני 2/1/18

תקציר:

הטענה: העירייה גבתה שלא כדין אגרת שירותי קבורה מכוח חוק עזר לטבריה (שירותי קבורה נוספים).

חוק העזר הטיל על כל בית אב אגרה בסך של 60 ש"ח לשנה לצורך מימון מתן השירותים שעל פיו, תוך שהוא קובע כי תושב, משלם ארנונה, אשר מבקש שלא לקבל את השירותים נדרש להודיע על כך לעירייה ולאחר מתן הודעה כזו הוא יההי פטור מתשלום האגרה על פי חוק העזר.

לטענת המבקש, פעלה עיריית טבריה בחוסר סמכות בקביעת מנגנון הגביה כמוזכר לעיל אשר מאלץ את מי שאינו חפץ בשירותים לבצע פעולה אקטיבית של מתן הודעה לעירייה.

העירייה תעניק לחברי הקבוצה שירותי קבורה ללא גביית אגרה לתקופה בת 24 חודשים שתחילתה ביום 01.05.2016

העירייה תחדול מגביית אגרה על פי חוק העזר העירוני בדבר שירותי הקבורה הנוספים בדרך הקבועה בחוק העזר והיא תגבה את האגרה, החל מיום 1.5.18 ואילך, אך ורק מתושב שיביע את הסכמתו המפורשת שתינתן באופן אקטיבי על ידו ובכפוף לתיקונו של חוק העזר ואישור החוק המתוקן במועצת העיר.

תוצאת תמונה עבור עיריית טבריה

הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
פסגת הגליל הסכם פשרה

הסכם פשרה | פסגת הגליל [23/01/17]

ת"צ: 18681-08-15
הצדדים: סאלח מופדי מוחמד ג'ואמיס נגד פסגת גליל א.ש (2004) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: מעריב
זיג זג הסכם פשרה

הסכם פשרה | זיג זג שירותי דיוור ולוגיסטיקה [08/01/17]

ת"צ: 38394-12-13
הצדדים: מר שמואל והב נ' זיג זג שירותי דיוור ולוגיסטיקה בע"מ
תאריך פרסום: 08/01/17

עיתון: מעריב , דה מרקר
הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
הסכם פשרה עמישב

הסכם פשרה | נגד עמישב [17/11/16]

תע"א: 924/07
הצדדים:  סרגיי זנדל נ' עמישב שירותים בע"מ
תאריך פרסום: 17/11/16

סלופארק

הסכם פשרה | סלופארק טכנולוגיות בע"מ [06/06/2017]

ת"צ: 14406-08-15 הצדדים: לירן כרמלי ויואב גותי נ' סלופארק טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

פלאפון

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

עיריית חדרה 4

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה [15/12/2017]

ת"צ: 14018-12-16 הצדדים: צביקה וינטראוב נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: העירייה גובה ביתר הוצאות גביה בגין מכתבים בדואר רגיל ובדואר רשום וכן בגין עיקולי בנק אלקטרוניים

ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים המירביים שנקבעו בתקנות המסים ביחס לפעולות אלו אלא רק את ההוצאות הישירות בפועל הכרוכות בכך.

תוצאת תמונה עבור עיריית חדרה

יגור

הסכם פשרה | יגור פרי טיים בע"מ [07/07/2017]

 

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח'  נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 07/07/17

בנק יהב

הסכם פשרה | בנק יהב [31/01/2018]

ת"צ: 24004-12-15 הצדדים: שרית תמר  נ' בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ תאריך פרסום: 31/1/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר), מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק-קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.13 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול. חברי הקבוצה: כלל קבוצת לקוחות הבנק שהם יחידים או עסק קטן אשר תעריפון יחיד/עסק קטן חל על חשבונם ואשר חשבונם חויב בגין שירות או פעולה בעמלה בסכום העולה על סכום שהיה נגבה מהם בעד אותו שירות לפי תעריפון עסק גדול. הבנק ישיב באופן רטרואקטיבי את ההפרש בין העמלות שנכבו מחברי הקבוצה בפועל בתקופה הרלבנטית לבין סכום העמלות שהיה נגבה מהם אילו היה מוחל עליהם תעריפון "עסק גדול". תוצאת תמונה עבור בנק יהב  

עיתון: גלובס
מעריב הבוקר 20

הסכם פשרה | כלל חברה לביטוח בע"מ [28/02/17]

ת"צ: 26803-02-14 הצדדים: זנזורי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 28/02/17

עיתון: מעריב הבוקר
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
סמסונג

תביעה ייצוגית | סמסונג [03/01/2018]

ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: שמואל בלום נ' סמסונג תאריך פרסום: 3/1/18

תקציר:

בבקשה נטען, בין היתר, כי התרחש סימפטום רוחבי במכשירי הטלפון הנייד מסוג Galaxy S3 ומכשירי הטאבלט מסוג Note2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג, אשר לכאורה גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב לאחר מכן.

קבוצת התובעים: כל אזרח ישראלי שרכש בישראל מכשיר טלפון נייד מסוג גלקסי S3 ו/או מכשיר טאבלט מסוג נוט 2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג. וחווה סימפטום אשר גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב בתקופה המצוינת בהסכם.

הוסכם כי בכפוף להתקיימות התנאי המתלה, כהגדרתו בהסכם הפשרה, סמסונג תעמיד פיצוי בשווי של 218,400 ש"ח באופן המפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור ‪galaxy S3‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים
סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
שופרסל 8

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [04/02/2018]

ת"צ: 30584-08-15 הצדדים: רענן כספי  נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 4/2/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה למכירת מוצרי צריכה באתר האינטרנט שלה "שופרסל אונליין" וכן באמצעות שירות המשלוחים שלה, מובלים ללקוחותיה מוצרים רגישים כגון מוצרי בשר, קפואים, ביצים וחלב בכלי רכב אשר אינם מצוידים במערכות קירור או הקפאה, זאת, בעוד המוצרים הרגישים אמורים להיות מובלים בהקפאה או בקירור על פי הדין. הקבוצה: כלל לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצרי מזון רגישים, ואשר סופקו לידי הלקוחות ע"י המשיבה ו/או על ידי מי מטעמה, והכל שלא הקפאה ו/או שלא בקירור ו/או שלא כפי שהיה מצופה מהחברה. המשיבה תמנה מנהל הפצה שתפקידו אכיפה והידוק של כל נקודות הממשק מול כלל הנהגים הפועלים בשירות המשלוחים, המשיבה תמנה שני מנהלי אזור שתפקידם יהיה בקרה ושליטה על תהליכי ליקוט ואריזה של המוצרים, ותתקין מקפיאים ייעודיים להקפאה איכותית של אמצעי הקירור אשר מתווספים לאריזות של המשלוחים ותכניסם בהדרגה לסניפים בהם מתבצע ליקוט הזמנות משלוחי המזון של שרות האינטרנט. פיצוי: המשיבה תעניק ללקוחות שייבצעו הזמנה באתר שתכלול מוצרי בשר קפואים או גלידה הטבה כספית בדמי המשלוח בגובה 8 ש"ח מבלי שהדבר ידרוש מהלקוח כל פעולה אקטיבית, ועד לסכום מצטבר של 475,000 ש"ח אז יושלם מתן ההטבה. תוצאת תמונה עבור שופרסל

קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים
איתוראן

תביעה ייצוגית | איתוראן איתור ושליטה בע"מ [12/03/2018]

ת"צ: 20602-05-17 הצדדים: רוזנפלד ואח' נ' איתוראן איתור ושליטה בע"מ תאריך פרסום: 12/3/18 תקציר: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה הטענה: איתוראן איתור ושליטה בע"מ אינה ממציאה ללקוחותיה את הסכם ההתקשרות ולא מקבלת את הסכמת הלקוחות לתנאי ההסכם, וכן מחייבת לקוחות חדשים בתשלום בגין פרק הזמן שחלף בין התקנת והפעלת מערכת האיתור ברכבים לבין מסירתם לחזקת הלקוחות. הקבוצה: כלל צרכני המשיבה שחויבו בדמי מנוי טרם הסכמתם לתנאי ההסכם עם המשיבה בשבע השנים שקדמו ליום הגשת בקשת האישור. תוצאת תמונה עבור איתוראן איתו

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת
חברת החשמל לישראל

הסכם פשרה | חברת החשמל לישראל בע"מ [18/06/2017]

ת"צ: 11284-11-09 הצדדים: המועצה הישראלית לצרכנות נ' חברת החשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום: 18/06/17

קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים
דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת
הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, שירותים, תשלומים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים