שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

הסדר פשרה הוט גלובס

הסדר פשרה | הוט [8/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת ואח'
תאריך פרסום: 8/12/16

עיתון: גלובס
עיריית רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית רעננה [30/10/2017]

ת"צ: 64969-06-15 הצדדים: ברוך נ' עיריית רעננה תאריך פרסום: 30/10/2017

עיתון: הארץ , קול רענן
דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
איתוראן

תביעה ייצוגית | איתוראן איתור ושליטה בע"מ [12/03/2018]

ת"צ: 20602-05-17 הצדדים: רוזנפלד ואח' נ' איתוראן איתור ושליטה בע"מ תאריך פרסום: 12/3/18 תקציר: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה הטענה: איתוראן איתור ושליטה בע"מ אינה ממציאה ללקוחותיה את הסכם ההתקשרות ולא מקבלת את הסכמת הלקוחות לתנאי ההסכם, וכן מחייבת לקוחות חדשים בתשלום בגין פרק הזמן שחלף בין התקנת והפעלת מערכת האיתור ברכבים לבין מסירתם לחזקת הלקוחות. הקבוצה: כלל צרכני המשיבה שחויבו בדמי מנוי טרם הסכמתם לתנאי ההסכם עם המשיבה בשבע השנים שקדמו ליום הגשת בקשת האישור. תוצאת תמונה עבור איתוראן איתו

עיתון: גלובס , מעריב
פסגת הגליל הסכם פשרה

הסכם פשרה | פסגת הגליל [23/01/17]

ת"צ: 18681-08-15
הצדדים: סאלח מופדי מוחמד ג'ואמיס נגד פסגת גליל א.ש (2004) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: מעריב
פלאפון

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

יגור

הסכם פשרה | יגור פרי טיים בע"מ [07/07/2017]

 

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח'  נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 07/07/17

סמסונג

תביעה ייצוגית | סמסונג [03/01/2018]

ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: שמואל בלום נ' סמסונג תאריך פרסום: 3/1/18

תקציר:

בבקשה נטען, בין היתר, כי התרחש סימפטום רוחבי במכשירי הטלפון הנייד מסוג Galaxy S3 ומכשירי הטאבלט מסוג Note2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג, אשר לכאורה גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב לאחר מכן.

קבוצת התובעים: כל אזרח ישראלי שרכש בישראל מכשיר טלפון נייד מסוג גלקסי S3 ו/או מכשיר טאבלט מסוג נוט 2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג. וחווה סימפטום אשר גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב בתקופה המצוינת בהסכם.

הוסכם כי בכפוף להתקיימות התנאי המתלה, כהגדרתו בהסכם הפשרה, סמסונג תעמיד פיצוי בשווי של 218,400 ש"ח באופן המפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור ‪galaxy S3‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
כלמוביל

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [21/03/2019]

ת"צ - 11873-09-18

הצדדים - המבקשת נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 21.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי כלמוביל הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הדין בעניין טיב ואיכות מערכת המולטימדיה, המשלבת מערכת מולטימידה של היצרן עם מערכת שפותחה על ידי כלמוביל לרווחת לקוחותיה (Connected Car), המותקנת ברכבים מדגם קונה (Kona) מתוצרת יונדאי שנמסרו לרוכשיהם, החל מיום 1 בינואר 2018 ואילך.

ב"כ המקש - עו"ד דוד מזרחי

ב"כ כלמוביל - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
בנק יהב

הסכם פשרה | בנק יהב [31/01/2018]

ת"צ: 24004-12-15 הצדדים: שרית תמר  נ' בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ תאריך פרסום: 31/1/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר), מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק-קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.13 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול. חברי הקבוצה: כלל קבוצת לקוחות הבנק שהם יחידים או עסק קטן אשר תעריפון יחיד/עסק קטן חל על חשבונם ואשר חשבונם חויב בגין שירות או פעולה בעמלה בסכום העולה על סכום שהיה נגבה מהם בעד אותו שירות לפי תעריפון עסק גדול. הבנק ישיב באופן רטרואקטיבי את ההפרש בין העמלות שנכבו מחברי הקבוצה בפועל בתקופה הרלבנטית לבין סכום העמלות שהיה נגבה מהם אילו היה מוחל עליהם תעריפון "עסק גדול". תוצאת תמונה עבור בנק יהב  

עיתון: גלובס
קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים
סלופארק

הסכם פשרה | סלופארק טכנולוגיות בע"מ [06/06/2017]

ת"צ: 14406-08-15 הצדדים: לירן כרמלי ויואב גותי נ' סלופארק טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת
מרלמ

תביעה ייצוגית | מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [08/01/2018]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ'  מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ תאריך פרסום: 8/1/18

תקציר:

מרלמ תחליף את הסכם המנוי שלה להסכם בנוסח המצורף להסכם הפשרה ותנאיו יחולו על לקוחות קיימים ועתידיים של מרלמ.

כל חבר בקבוצת הזכאים יהיה זכאי לקבל את אחת ההטבות המפורטות בהסכם:

  1. ביקור בית אחד של רופא, ללא תשלום, אצל חבר קבוצת הזכאים, למשך 12 חודשים. בנוסף, טיפול שיננית בסיסי, ללא תשלום, לשני חברים בקבוצת הזכאים בתקופה של שנה אחת.
  2. לחלופין, מנוי למשך חודש אחד נוסף, חינם, לכל מנוי שיחודש במהלך השנה שלאחר אישור הסכם הפשרה, ובלבד שמדובר בחידוש מנוי שהיה בתוקף במהלך חלק מן התקופה הקובעת.

תמונה קשורה

קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים
שרונים ביוב הסדר פשרה

הסדר פשרה | שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ [5/11/16]

ת"צ: 38466-06-14
הצדדים: רובי ארינוס (מיוצג ע"י עו"ד רענן בשן ו/או בת-חן פארי סבאג) נגד שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ
תאריך פרסום: 05/11/16

קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, שירותים, תשתיות
הסכם פשרה עמישב

הסכם פשרה | נגד עמישב [17/11/16]

תע"א: 924/07
הצדדים:  סרגיי זנדל נ' עמישב שירותים בע"מ
תאריך פרסום: 17/11/16

קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, שירותים, תשתיות, שירותים
הסכם פשרה מי עדן

הסכם פשרה | מי עדן בר [05/01/17]

ת"צ: 64111-09-14
הצדדים: ירון אלקולומברה נ' מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ
תאריך פרסום: 05/01/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, שירותים, תשתיות, שירותים, שירותים
דלק 4

תביעה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' [23/01/2018]

ת"צ: 20119-08-11, 4649-09-11 הצדדים: סולמי לביא, משרד עורכי דין נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' סי.ג'יי.קט בע"מ כנגד דלק קמעונאות, שותפות כללית ודלק מנטה קמעונאות דרכים בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: גביית מחיר גבוה יותר  של מחיר הדלק לגורמים אשר התקשרו עם "דלק" בהסכם דלקן חוסר תום לב בקיום חוזה לפי סעיף 39 לחוק החוזים, וזאת בגין דרך קביעת המחיר המומלץ לצרכן של סולר ע"י המשיבות, הפרת חוזה וזאת בגין גביית מחיר סולר העולה על המחיר ללקוח מזדמן בניגוד לתנאי הסכם וביטול או שינוי הסדר עדכון מחיר הסולר לחברי הקבוצה כתניה מקפחת בחוזה אחיד. תוצאת תמונה עבור דלק

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, שירותים, תשתיות, שירותים, שירותים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה
דור אלון

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1998) בע"מ [05/02/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. תוצאת תמונה עבור דור אלון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, שירותים, תשלומים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, שירותים, תשתיות, שירותים, שירותים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה
סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: שירותים, שכר, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, ב