שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

טבריה

תביעה ייצוגית | עיריית טבריה [02/01/2018]

ת"צ: 18590-06-15 הצדדים: ברוך דיק נ' עיריית טבריה תאריך פרסום: , פרסום שני 2/1/18

תקציר:

הטענה: העירייה גבתה שלא כדין אגרת שירותי קבורה מכוח חוק עזר לטבריה (שירותי קבורה נוספים).

חוק העזר הטיל על כל בית אב אגרה בסך של 60 ש"ח לשנה לצורך מימון מתן השירותים שעל פיו, תוך שהוא קובע כי תושב, משלם ארנונה, אשר מבקש שלא לקבל את השירותים נדרש להודיע על כך לעירייה ולאחר מתן הודעה כזו הוא יההי פטור מתשלום האגרה על פי חוק העזר.

לטענת המבקש, פעלה עיריית טבריה בחוסר סמכות בקביעת מנגנון הגביה כמוזכר לעיל אשר מאלץ את מי שאינו חפץ בשירותים לבצע פעולה אקטיבית של מתן הודעה לעירייה.

העירייה תעניק לחברי הקבוצה שירותי קבורה ללא גביית אגרה לתקופה בת 24 חודשים שתחילתה ביום 01.05.2016

העירייה תחדול מגביית אגרה על פי חוק העזר העירוני בדבר שירותי הקבורה הנוספים בדרך הקבועה בחוק העזר והיא תגבה את האגרה, החל מיום 1.5.18 ואילך, אך ורק מתושב שיביע את הסכמתו המפורשת שתינתן באופן אקטיבי על ידו ובכפוף לתיקונו של חוק העזר ואישור החוק המתוקן במועצת העיר.

תוצאת תמונה עבור עיריית טבריה

דלק 4

תביעה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' [23/01/2018]

ת"צ: 20119-08-11, 4649-09-11 הצדדים: סולמי לביא, משרד עורכי דין נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' סי.ג'יי.קט בע"מ כנגד דלק קמעונאות, שותפות כללית ודלק מנטה קמעונאות דרכים בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: גביית מחיר גבוה יותר  של מחיר הדלק לגורמים אשר התקשרו עם "דלק" בהסכם דלקן חוסר תום לב בקיום חוזה לפי סעיף 39 לחוק החוזים, וזאת בגין דרך קביעת המחיר המומלץ לצרכן של סולר ע"י המשיבות, הפרת חוזה וזאת בגין גביית מחיר סולר העולה על המחיר ללקוח מזדמן בניגוד לתנאי הסכם וביטול או שינוי הסדר עדכון מחיר הסולר לחברי הקבוצה כתניה מקפחת בחוזה אחיד. תוצאת תמונה עבור דלק

עיתון: גלובס , הארץ
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
פלאפון

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

מעריב הבוקר 20

הסכם פשרה | כלל חברה לביטוח בע"מ [28/02/17]

ת"צ: 26803-02-14 הצדדים: זנזורי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 28/02/17

עיתון: מעריב הבוקר
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

מרלמ

תביעה ייצוגית | מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [08/01/2018]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ'  מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ תאריך פרסום: 8/1/18

תקציר:

מרלמ תחליף את הסכם המנוי שלה להסכם בנוסח המצורף להסכם הפשרה ותנאיו יחולו על לקוחות קיימים ועתידיים של מרלמ.

כל חבר בקבוצת הזכאים יהיה זכאי לקבל את אחת ההטבות המפורטות בהסכם:

  1. ביקור בית אחד של רופא, ללא תשלום, אצל חבר קבוצת הזכאים, למשך 12 חודשים. בנוסף, טיפול שיננית בסיסי, ללא תשלום, לשני חברים בקבוצת הזכאים בתקופה של שנה אחת.
  2. לחלופין, מנוי למשך חודש אחד נוסף, חינם, לכל מנוי שיחודש במהלך השנה שלאחר אישור הסכם הפשרה, ובלבד שמדובר בחידוש מנוי שהיה בתוקף במהלך חלק מן התקופה הקובעת.

תמונה קשורה

איתוראן

תביעה ייצוגית | איתוראן איתור ושליטה בע"מ [12/03/2018]

ת"צ: 20602-05-17 הצדדים: רוזנפלד ואח' נ' איתוראן איתור ושליטה בע"מ תאריך פרסום: 12/3/18 תקציר: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה הטענה: איתוראן איתור ושליטה בע"מ אינה ממציאה ללקוחותיה את הסכם ההתקשרות ולא מקבלת את הסכמת הלקוחות לתנאי ההסכם, וכן מחייבת לקוחות חדשים בתשלום בגין פרק הזמן שחלף בין התקנת והפעלת מערכת האיתור ברכבים לבין מסירתם לחזקת הלקוחות. הקבוצה: כלל צרכני המשיבה שחויבו בדמי מנוי טרם הסכמתם לתנאי ההסכם עם המשיבה בשבע השנים שקדמו ליום הגשת בקשת האישור. תוצאת תמונה עבור איתוראן איתו

עיתון: גלובס , מעריב
אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

קורל - תל

הסכם פשרה | קורל תל בע"מ [05/07/2017]

ת"צ: 6511-07-11 הצדדים: אביהו רז נ' קורל תל בע"מ תאריך פרסום: 05/07/17

עיתון: גלובס , כלכליסט
הסכם פשרה מי עדן

הסכם פשרה | מי עדן בר [05/01/17]

ת"צ: 64111-09-14
הצדדים: ירון אלקולומברה נ' מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ
תאריך פרסום: 05/01/17

עיתון: הארץ , מעריב
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
עיריית רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית רעננה [30/10/2017]

ת"צ: 64969-06-15 הצדדים: ברוך נ' עיריית רעננה תאריך פרסום: 30/10/2017

עיתון: הארץ , קול רענן
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים
מרלמ

תובענה ייצוגית |מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 52374-05-16

הצדדים - קנר נ' מ.רל.מ רחובות (1996) בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי מרלמ החתימה את לקוחותיה על הסכם מנוי לתקופה העולה על המותר לפי חוק הגנת הצרכן, וגבתה שלא כדין דמי ביטול וקנסות השתחררות.

ב"כ המבקשים - עו"ד רון רווה, עו"ד סיגל בנימין

ב"כ המשיבה - עו"ד רותם אלוני דוידוב, עו"ד נמרוד טאובר

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים
דור אלון

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1998) בע"מ [05/02/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. תוצאת תמונה עבור דור אלון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה
הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים
כלמוביל

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [21/03/2019]

ת"צ - 11873-09-18

הצדדים - המבקשת נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 21.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי כלמוביל הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הדין בעניין טיב ואיכות מערכת המולטימדיה, המשלבת מערכת מולטימידה של היצרן עם מערכת שפותחה על ידי כלמוביל לרווחת לקוחותיה (Connected Car), המותקנת ברכבים מדגם קונה (Kona) מתוצרת יונדאי שנמסרו לרוכשיהם, החל מיום 1 בינואר 2018 ואילך.

ב"כ המקש - עו"ד דוד מזרחי

ב"כ כלמוביל - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה
פסגת הגליל הסכם פשרה

הסכם פשרה | פסגת הגליל [23/01/17]

ת"צ: 18681-08-15
הצדדים: סאלח מופדי מוחמד ג'ואמיס נגד פסגת גליל א.ש (2004) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: מעריב
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים
הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת
עיריית תל אביב יפו

הסדר פשרה |עיריית תל אביב-יפו [30/05/2019]

ת"צ - 3007-08-16

הצדדים - אבי מלכה נ' עיריית תל אביב-יפו

תאריך פרסום - 30.5.2019

תקציר - עילת התובענה היא השבת גבייה שלא כדין של היטל שמירה לפי חוק עזר לתל אביב יפו קודם למועד בו התחילה העירייה להפעיל את שירותי השמירה. לטענת התובע, העירייה החלה בהפעלת השירותים בחודשים ינואר-פברואר 2015, אולם החלה בגביית ההיטל החל מאמצע חודש נובמבר 2014.

ב"כ התובע - עו"ד חן שטיין ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, עיריות, שירותים
שרונים ביוב הסדר פשרה

הסדר פשרה | שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ [5/11/16]

ת"צ: 38466-06-14
הצדדים: רובי ארינוס (מיוצג ע"י עו"ד רענן בשן ו/או בת-חן פארי סבאג) נגד שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ
תאריך פרסום: 05/11/16

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות
הסכם פשרה עמישב

הסכם פשרה | נגד עמישב [17/11/16]

תע"א: 924/07
הצדדים:  סרגיי זנדל נ' עמישב שירותים בע"מ
תאריך פרסום: 17/11/16

קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, שירותים
דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת
סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, תשלומים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אינטרנט, מנויים, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, שירותים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, שירותים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים