שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

קורל - תל

הסכם פשרה | קורל תל בע"מ [05/07/2017]

ת"צ: 6511-07-11 הצדדים: אביהו רז נ' קורל תל בע"מ תאריך פרסום: 05/07/17

עיתון: גלובס , כלכליסט
מעריב הבוקר 20

הסכם פשרה | כלל חברה לביטוח בע"מ [28/02/17]

ת"צ: 26803-02-14 הצדדים: זנזורי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 28/02/17

עיתון: מעריב הבוקר
עיריית קריית מוצקין פשרה

הסכם פשרה מתוקן | עיריית קריית מוצקין [18/12/16]

ת"מ: 580-09-09
הצדדים: חזות בת שבע נ' עיריית קריית מוצקין
תאריך פרסום: 18/12/16

עיתון: גלובס , מעריב
איתוראן

תביעה ייצוגית | איתוראן איתור ושליטה בע"מ [12/03/2018]

ת"צ: 20602-05-17 הצדדים: רוזנפלד ואח' נ' איתוראן איתור ושליטה בע"מ תאריך פרסום: 12/3/18 תקציר: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה הטענה: איתוראן איתור ושליטה בע"מ אינה ממציאה ללקוחותיה את הסכם ההתקשרות ולא מקבלת את הסכמת הלקוחות לתנאי ההסכם, וכן מחייבת לקוחות חדשים בתשלום בגין פרק הזמן שחלף בין התקנת והפעלת מערכת האיתור ברכבים לבין מסירתם לחזקת הלקוחות. הקבוצה: כלל צרכני המשיבה שחויבו בדמי מנוי טרם הסכמתם לתנאי ההסכם עם המשיבה בשבע השנים שקדמו ליום הגשת בקשת האישור. תוצאת תמונה עבור איתוראן איתו

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
זיג זג הסכם פשרה

הסכם פשרה | זיג זג שירותי דיוור ולוגיסטיקה [08/01/17]

ת"צ: 38394-12-13
הצדדים: מר שמואל והב נ' זיג זג שירותי דיוור ולוגיסטיקה בע"מ
תאריך פרסום: 08/01/17

עיתון: מעריב , דה מרקר
מרלמ

תובענה ייצוגית |מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 52374-05-16

הצדדים - קנר נ' מ.רל.מ רחובות (1996) בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי מרלמ החתימה את לקוחותיה על הסכם מנוי לתקופה העולה על המותר לפי חוק הגנת הצרכן, וגבתה שלא כדין דמי ביטול וקנסות השתחררות.

ב"כ המבקשים - עו"ד רון רווה, עו"ד סיגל בנימין

ב"כ המשיבה - עו"ד רותם אלוני דוידוב, עו"ד נמרוד טאובר

עיריית חדרה 4

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה [15/12/2017]

ת"צ: 14018-12-16 הצדדים: צביקה וינטראוב נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: העירייה גובה ביתר הוצאות גביה בגין מכתבים בדואר רגיל ובדואר רשום וכן בגין עיקולי בנק אלקטרוניים

ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים המירביים שנקבעו בתקנות המסים ביחס לפעולות אלו אלא רק את ההוצאות הישירות בפועל הכרוכות בכך.

תוצאת תמונה עבור עיריית חדרה

סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
רמי לוי הסכם פשרה

הסדר פשרה | רמי לוי [6/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ ואח'
תאריך פרסום: 6/12/16

סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
סמסונג

תביעה ייצוגית | סמסונג [03/01/2018]

ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: שמואל בלום נ' סמסונג תאריך פרסום: 3/1/18

תקציר:

בבקשה נטען, בין היתר, כי התרחש סימפטום רוחבי במכשירי הטלפון הנייד מסוג Galaxy S3 ומכשירי הטאבלט מסוג Note2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג, אשר לכאורה גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב לאחר מכן.

קבוצת התובעים: כל אזרח ישראלי שרכש בישראל מכשיר טלפון נייד מסוג גלקסי S3 ו/או מכשיר טאבלט מסוג נוט 2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג. וחווה סימפטום אשר גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב בתקופה המצוינת בהסכם.

הוסכם כי בכפוף להתקיימות התנאי המתלה, כהגדרתו בהסכם הפשרה, סמסונג תעמיד פיצוי בשווי של 218,400 ש"ח באופן המפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור ‪galaxy S3‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית
חברת החשמל לישראל

הסכם פשרה | חברת החשמל לישראל בע"מ [18/06/2017]

ת"צ: 11284-11-09 הצדדים: המועצה הישראלית לצרכנות נ' חברת החשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום: 18/06/17

קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים
הסכם פשרה מי עדן

הסכם פשרה | מי עדן בר [05/01/17]

ת"צ: 64111-09-14
הצדדים: ירון אלקולומברה נ' מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ
תאריך פרסום: 05/01/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת
הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
פסגת הגליל הסכם פשרה

הסכם פשרה | פסגת הגליל [23/01/17]

ת"צ: 18681-08-15
הצדדים: סאלח מופדי מוחמד ג'ואמיס נגד פסגת גליל א.ש (2004) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: מעריב
קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים
כלמוביל

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [21/03/2019]

ת"צ - 11873-09-18

הצדדים - המבקשת נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 21.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי כלמוביל הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הדין בעניין טיב ואיכות מערכת המולטימדיה, המשלבת מערכת מולטימידה של היצרן עם מערכת שפותחה על ידי כלמוביל לרווחת לקוחותיה (Connected Car), המותקנת ברכבים מדגם קונה (Kona) מתוצרת יונדאי שנמסרו לרוכשיהם, החל מיום 1 בינואר 2018 ואילך.

ב"כ המקש - עו"ד דוד מזרחי

ב"כ כלמוביל - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
עיריית רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית רעננה [30/10/2017]

ת"צ: 64969-06-15 הצדדים: ברוך נ' עיריית רעננה תאריך פרסום: 30/10/2017

עיתון: הארץ , קול רענן
קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים
שרונים ביוב הסדר פשרה

הסדר פשרה | שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ [5/11/16]

ת"צ: 38466-06-14
הצדדים: רובי ארינוס (מיוצג ע"י עו"ד רענן בשן ו/או בת-חן פארי סבאג) נגד שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ
תאריך פרסום: 05/11/16

קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות
שופרסל 8

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [04/02/2018]

ת"צ: 30584-08-15 הצדדים: רענן כספי  נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 4/2/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה למכירת מוצרי צריכה באתר האינטרנט שלה "שופרסל אונליין" וכן באמצעות שירות המשלוחים שלה, מובלים ללקוחותיה מוצרים רגישים כגון מוצרי בשר, קפואים, ביצים וחלב בכלי רכב אשר אינם מצוידים במערכות קירור או הקפאה, זאת, בעוד המוצרים הרגישים אמורים להיות מובלים בהקפאה או בקירור על פי הדין. הקבוצה: כלל לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצרי מזון רגישים, ואשר סופקו לידי הלקוחות ע"י המשיבה ו/או על ידי מי מטעמה, והכל שלא הקפאה ו/או שלא בקירור ו/או שלא כפי שהיה מצופה מהחברה. המשיבה תמנה מנהל הפצה שתפקידו אכיפה והידוק של כל נקודות הממשק מול כלל הנהגים הפועלים בשירות המשלוחים, המשיבה תמנה שני מנהלי אזור שתפקידם יהיה בקרה ושליטה על תהליכי ליקוט ואריזה של המוצרים, ותתקין מקפיאים ייעודיים להקפאה איכותית של אמצעי הקירור אשר מתווספים לאריזות של המשלוחים ותכניסם בהדרגה לסניפים בהם מתבצע ליקוט הזמנות משלוחי המזון של שרות האינטרנט. פיצוי: המשיבה תעניק ללקוחות שייבצעו הזמנה באתר שתכלול מוצרי בשר קפואים או גלידה הטבה כספית בדמי המשלוח בגובה 8 ש"ח מבלי שהדבר ידרוש מהלקוח כל פעולה אקטיבית, ועד לסכום מצטבר של 475,000 ש"ח אז יושלם מתן ההטבה. תוצאת תמונה עבור שופרסל

קטגוריה: הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, ביטוח, כלל חברה לביטוח, פיננסים, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, שירותים, שכר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, שירותים, תשתיות, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב