שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

דלק 4

תביעה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' [23/01/2018]

ת"צ: 20119-08-11, 4649-09-11 הצדדים: סולמי לביא, משרד עורכי דין נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' סי.ג'יי.קט בע"מ כנגד דלק קמעונאות, שותפות כללית ודלק מנטה קמעונאות דרכים בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: גביית מחיר גבוה יותר  של מחיר הדלק לגורמים אשר התקשרו עם "דלק" בהסכם דלקן חוסר תום לב בקיום חוזה לפי סעיף 39 לחוק החוזים, וזאת בגין דרך קביעת המחיר המומלץ לצרכן של סולר ע"י המשיבות, הפרת חוזה וזאת בגין גביית מחיר סולר העולה על המחיר ללקוח מזדמן בניגוד לתנאי הסכם וביטול או שינוי הסדר עדכון מחיר הסולר לחברי הקבוצה כתניה מקפחת בחוזה אחיד. תוצאת תמונה עבור דלק

עיתון: גלובס , הארץ
מרלמ

תובענה ייצוגית |מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 52374-05-16

הצדדים - קנר נ' מ.רל.מ רחובות (1996) בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי מרלמ החתימה את לקוחותיה על הסכם מנוי לתקופה העולה על המותר לפי חוק הגנת הצרכן, וגבתה שלא כדין דמי ביטול וקנסות השתחררות.

ב"כ המבקשים - עו"ד רון רווה, עו"ד סיגל בנימין

ב"כ המשיבה - עו"ד רותם אלוני דוידוב, עו"ד נמרוד טאובר

סמסונג

תביעה ייצוגית | סמסונג [03/01/2018]

ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: שמואל בלום נ' סמסונג תאריך פרסום: 3/1/18

תקציר:

בבקשה נטען, בין היתר, כי התרחש סימפטום רוחבי במכשירי הטלפון הנייד מסוג Galaxy S3 ומכשירי הטאבלט מסוג Note2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג, אשר לכאורה גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב לאחר מכן.

קבוצת התובעים: כל אזרח ישראלי שרכש בישראל מכשיר טלפון נייד מסוג גלקסי S3 ו/או מכשיר טאבלט מסוג נוט 2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג. וחווה סימפטום אשר גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב בתקופה המצוינת בהסכם.

הוסכם כי בכפוף להתקיימות התנאי המתלה, כהגדרתו בהסכם הפשרה, סמסונג תעמיד פיצוי בשווי של 218,400 ש"ח באופן המפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור ‪galaxy S3‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
חברת החשמל לישראל

הסכם פשרה | חברת החשמל לישראל בע"מ [18/06/2017]

ת"צ: 11284-11-09 הצדדים: המועצה הישראלית לצרכנות נ' חברת החשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום: 18/06/17

הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
זיג זג הסכם פשרה

הסכם פשרה | זיג זג שירותי דיוור ולוגיסטיקה [08/01/17]

ת"צ: 38394-12-13
הצדדים: מר שמואל והב נ' זיג זג שירותי דיוור ולוגיסטיקה בע"מ
תאריך פרסום: 08/01/17

עיתון: מעריב , דה מרקר
הסדר פשרה הוט גלובס

הסדר פשרה | הוט [8/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת ואח'
תאריך פרסום: 8/12/16

עיתון: גלובס
סלופארק

הסכם פשרה | סלופארק טכנולוגיות בע"מ [06/06/2017]

ת"צ: 14406-08-15 הצדדים: לירן כרמלי ויואב גותי נ' סלופארק טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

פסגת הגליל הסכם פשרה

הסכם פשרה | פסגת הגליל [23/01/17]

ת"צ: 18681-08-15
הצדדים: סאלח מופדי מוחמד ג'ואמיס נגד פסגת גליל א.ש (2004) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: מעריב
הסכם פשרה עמישב

הסכם פשרה | נגד עמישב [17/11/16]

תע"א: 924/07
הצדדים:  סרגיי זנדל נ' עמישב שירותים בע"מ
תאריך פרסום: 17/11/16

עיריית חדרה 4

תביעה ייצוגית | עיריית חדרה [15/12/2017]

ת"צ: 14018-12-16 הצדדים: צביקה וינטראוב נ' עיריית חדרה תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: העירייה גובה ביתר הוצאות גביה בגין מכתבים בדואר רגיל ובדואר רשום וכן בגין עיקולי בנק אלקטרוניים

ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים המירביים שנקבעו בתקנות המסים ביחס לפעולות אלו אלא רק את ההוצאות הישירות בפועל הכרוכות בכך.

תוצאת תמונה עבור עיריית חדרה

שרונים ביוב הסדר פשרה

הסדר פשרה | שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ [5/11/16]

ת"צ: 38466-06-14
הצדדים: רובי ארינוס (מיוצג ע"י עו"ד רענן בשן ו/או בת-חן פארי סבאג) נגד שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ
תאריך פרסום: 05/11/16

סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
דפי זהב

הסכם פשרה | דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ [20/06/2017]

ת"צ: 53033-12-12 הצדדים: מיכאל לוי נ' דפי זהב (זאפ גרופ) בע"מ תאריך פרסום: 20/06/17

עיתון: מעריב הבוקר
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
עיריית תל אביב יפו

הסדר פשרה |עיריית תל אביב-יפו [30/05/2019]

ת"צ - 3007-08-16

הצדדים - אבי מלכה נ' עיריית תל אביב-יפו

תאריך פרסום - 30.5.2019

תקציר - עילת התובענה היא השבת גבייה שלא כדין של היטל שמירה לפי חוק עזר לתל אביב יפו קודם למועד בו התחילה העירייה להפעיל את שירותי השמירה. לטענת התובע, העירייה החלה בהפעלת השירותים בחודשים ינואר-פברואר 2015, אולם החלה בגביית ההיטל החל מאמצע חודש נובמבר 2014.

ב"כ התובע - עו"ד חן שטיין ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת
טבריה

תביעה ייצוגית | עיריית טבריה [02/01/2018]

ת"צ: 18590-06-15 הצדדים: ברוך דיק נ' עיריית טבריה תאריך פרסום: , פרסום שני 2/1/18

תקציר:

הטענה: העירייה גבתה שלא כדין אגרת שירותי קבורה מכוח חוק עזר לטבריה (שירותי קבורה נוספים).

חוק העזר הטיל על כל בית אב אגרה בסך של 60 ש"ח לשנה לצורך מימון מתן השירותים שעל פיו, תוך שהוא קובע כי תושב, משלם ארנונה, אשר מבקש שלא לקבל את השירותים נדרש להודיע על כך לעירייה ולאחר מתן הודעה כזו הוא יההי פטור מתשלום האגרה על פי חוק העזר.

לטענת המבקש, פעלה עיריית טבריה בחוסר סמכות בקביעת מנגנון הגביה כמוזכר לעיל אשר מאלץ את מי שאינו חפץ בשירותים לבצע פעולה אקטיבית של מתן הודעה לעירייה.

העירייה תעניק לחברי הקבוצה שירותי קבורה ללא גביית אגרה לתקופה בת 24 חודשים שתחילתה ביום 01.05.2016

העירייה תחדול מגביית אגרה על פי חוק העזר העירוני בדבר שירותי הקבורה הנוספים בדרך הקבועה בחוק העזר והיא תגבה את האגרה, החל מיום 1.5.18 ואילך, אך ורק מתושב שיביע את הסכמתו המפורשת שתינתן באופן אקטיבי על ידו ובכפוף לתיקונו של חוק העזר ואישור החוק המתוקן במועצת העיר.

תוצאת תמונה עבור עיריית טבריה

קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים
סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים
הסכם פשרה אסוס

תובענה ייצוגית | רונלייט דיגיטל בע"מ 16/04/2020

ת"צ: 27696-04-16 הצדדים – שירלי ירקוני נ' רונלייט דיגיטל בע"מ תאריך פרסום: 16/04/2020 תקציר – עניינה של התביעה היה בטענה לגבי מתן שירות לקוי לרוכשי מוצרי ASUS (החברה היא צד שלישי בעניין). ב"כ המבקשים: עו"ד ערן דוידוב, עו"ד עמית דינר

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים
בנק יהב

הסכם פשרה | בנק יהב [31/01/2018]

ת"צ: 24004-12-15 הצדדים: שרית תמר  נ' בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ תאריך פרסום: 31/1/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר), מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק-קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.13 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול. חברי הקבוצה: כלל קבוצת לקוחות הבנק שהם יחידים או עסק קטן אשר תעריפון יחיד/עסק קטן חל על חשבונם ואשר חשבונם חויב בגין שירות או פעולה בעמלה בסכום העולה על סכום שהיה נגבה מהם בעד אותו שירות לפי תעריפון עסק גדול. הבנק ישיב באופן רטרואקטיבי את ההפרש בין העמלות שנכבו מחברי הקבוצה בפועל בתקופה הרלבנטית לבין סכום העמלות שהיה נגבה מהם אילו היה מוחל עליהם תעריפון "עסק גדול". תוצאת תמונה עבור בנק יהב  

עיתון: גלובס
קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים
איתוראן

תביעה ייצוגית | איתוראן איתור ושליטה בע"מ [12/03/2018]

ת"צ: 20602-05-17 הצדדים: רוזנפלד ואח' נ' איתוראן איתור ושליטה בע"מ תאריך פרסום: 12/3/18 תקציר: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה הטענה: איתוראן איתור ושליטה בע"מ אינה ממציאה ללקוחותיה את הסכם ההתקשרות ולא מקבלת את הסכמת הלקוחות לתנאי ההסכם, וכן מחייבת לקוחות חדשים בתשלום בגין פרק הזמן שחלף בין התקנת והפעלת מערכת האיתור ברכבים לבין מסירתם לחזקת הלקוחות. הקבוצה: כלל צרכני המשיבה שחויבו בדמי מנוי טרם הסכמתם לתנאי ההסכם עם המשיבה בשבע השנים שקדמו ליום הגשת בקשת האישור. תוצאת תמונה עבור איתוראן איתו

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים
פלאפון

תביעה ייצוגית |פלאפון תקשורת בע"מ [05/06/2019]

ת"צ - 45281-04-14

הצדדים - פז יואב נ' פלאפון תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 5.6.2019

תקציר - עניינו של ההליך בטענה כי פלאפון מפרה את סעיף 55.4 לרישיון, המורה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים שבסעיף 3 ל"טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון, במקרה שהמנויים לא העבירו לה את התייחסותם לטופס שבמועד שנקבע ברישיון. לטענת המבקש, שירות "שיר בהמתנה" הוא שירות תוכן ו/או מידע מתמשך כמשמעותו בטופס וחרף זאת פלאפון לא חוסמת את מנוייה האמורים מלקבל את השירות.

ב"כ המבקש - עו"ד רם דורודיסקי

ב"כ המשיבה - ברקמן ושות' משרד עו"ד

קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים
רמי לוי הסכם פשרה

הסדר פשרה | רמי לוי [6/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ ואח'
תאריך פרסום: 6/12/16

קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים
עיריית רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית רעננה [30/10/2017]

ת"צ: 64969-06-15 הצדדים: ברוך נ' עיריית רעננה תאריך פרסום: 30/10/2017

עיתון: הארץ , קול רענן
קטגוריה: גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, שירותים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, שכר, שירותים, תקשורת, שירותים, תשלומים, שירותים, שירותים, גביית יתר, מיסים, עיריות, פיצויים, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חיובים, מחירים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, עיריות, שירותים, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, שירותים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, מנויים, פלאפון, שירותי לקוחות, שירותים, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב