שירותים | הסכמי פשרה בישראל

שירותים

אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
דלק 4

תביעה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' [23/01/2018]

ת"צ: 20119-08-11, 4649-09-11 הצדדים: סולמי לביא, משרד עורכי דין נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' סי.ג'יי.קט בע"מ כנגד דלק קמעונאות, שותפות כללית ודלק מנטה קמעונאות דרכים בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: גביית מחיר גבוה יותר  של מחיר הדלק לגורמים אשר התקשרו עם "דלק" בהסכם דלקן חוסר תום לב בקיום חוזה לפי סעיף 39 לחוק החוזים, וזאת בגין דרך קביעת המחיר המומלץ לצרכן של סולר ע"י המשיבות, הפרת חוזה וזאת בגין גביית מחיר סולר העולה על המחיר ללקוח מזדמן בניגוד לתנאי הסכם וביטול או שינוי הסדר עדכון מחיר הסולר לחברי הקבוצה כתניה מקפחת בחוזה אחיד. תוצאת תמונה עבור דלק

עיתון: גלובס , הארץ
עיריית רעננה

תביעה ייצוגית | עיריית רעננה [30/10/2017]

ת"צ: 64969-06-15 הצדדים: ברוך נ' עיריית רעננה תאריך פרסום: 30/10/2017

עיתון: הארץ , קול רענן
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

עיריית קריית מוצקין פשרה

הסכם פשרה מתוקן | עיריית קריית מוצקין [18/12/16]

ת"מ: 580-09-09
הצדדים: חזות בת שבע נ' עיריית קריית מוצקין
תאריך פרסום: 18/12/16

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
קורל - תל

הסכם פשרה | קורל תל בע"מ [05/07/2017]

ת"צ: 6511-07-11 הצדדים: אביהו רז נ' קורל תל בע"מ תאריך פרסום: 05/07/17

עיתון: גלובס , כלכליסט
כלמוביל

הסדר פשרה |כלמוביל בע"מ [21/03/2019]

ת"צ - 11873-09-18

הצדדים - המבקשת נ' כלמוביל בע"מ

תאריך פרסום - 21.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי כלמוביל הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הדין בעניין טיב ואיכות מערכת המולטימדיה, המשלבת מערכת מולטימידה של היצרן עם מערכת שפותחה על ידי כלמוביל לרווחת לקוחותיה (Connected Car), המותקנת ברכבים מדגם קונה (Kona) מתוצרת יונדאי שנמסרו לרוכשיהם, החל מיום 1 בינואר 2018 ואילך.

ב"כ המקש - עו"ד דוד מזרחי

ב"כ כלמוביל - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

הסדר פשרה הוט גלובס

הסדר פשרה | הוט [8/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת ואח'
תאריך פרסום: 8/12/16

עיתון: גלובס
הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
הסכם פשרה מי עדן

הסכם פשרה | מי עדן בר [05/01/17]

ת"צ: 64111-09-14
הצדדים: ירון אלקולומברה נ' מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ
תאריך פרסום: 05/01/17

עיתון: הארץ , מעריב
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

סלופארק

הסכם פשרה | סלופארק טכנולוגיות בע"מ [06/06/2017]

ת"צ: 14406-08-15 הצדדים: לירן כרמלי ויואב גותי נ' סלופארק טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום: 06/06/17

הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים
מרלמ

תביעה ייצוגית | מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ [08/01/2018]

ת"צ: 35022-10-15 הצדדים: דביר לוין  נ'  מ.ר.ל.מ רחובות (1996) בע"מ תאריך פרסום: 8/1/18

תקציר:

מרלמ תחליף את הסכם המנוי שלה להסכם בנוסח המצורף להסכם הפשרה ותנאיו יחולו על לקוחות קיימים ועתידיים של מרלמ.

כל חבר בקבוצת הזכאים יהיה זכאי לקבל את אחת ההטבות המפורטות בהסכם:

  1. ביקור בית אחד של רופא, ללא תשלום, אצל חבר קבוצת הזכאים, למשך 12 חודשים. בנוסף, טיפול שיננית בסיסי, ללא תשלום, לשני חברים בקבוצת הזכאים בתקופה של שנה אחת.
  2. לחלופין, מנוי למשך חודש אחד נוסף, חינם, לכל מנוי שיחודש במהלך השנה שלאחר אישור הסכם הפשרה, ובלבד שמדובר בחידוש מנוי שהיה בתוקף במהלך חלק מן התקופה הקובעת.

תמונה קשורה

קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים
חברת החשמל לישראל

הסכם פשרה | חברת החשמל לישראל בע"מ [18/06/2017]

ת"צ: 11284-11-09 הצדדים: המועצה הישראלית לצרכנות נ' חברת החשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום: 18/06/17

קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים
שופרסל 8

הסכם פשרה | שופרסל בע"מ [04/02/2018]

ת"צ: 30584-08-15 הצדדים: רענן כספי  נ' שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 4/2/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה למכירת מוצרי צריכה באתר האינטרנט שלה "שופרסל אונליין" וכן באמצעות שירות המשלוחים שלה, מובלים ללקוחותיה מוצרים רגישים כגון מוצרי בשר, קפואים, ביצים וחלב בכלי רכב אשר אינם מצוידים במערכות קירור או הקפאה, זאת, בעוד המוצרים הרגישים אמורים להיות מובלים בהקפאה או בקירור על פי הדין. הקבוצה: כלל לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצרי מזון רגישים, ואשר סופקו לידי הלקוחות ע"י המשיבה ו/או על ידי מי מטעמה, והכל שלא הקפאה ו/או שלא בקירור ו/או שלא כפי שהיה מצופה מהחברה. המשיבה תמנה מנהל הפצה שתפקידו אכיפה והידוק של כל נקודות הממשק מול כלל הנהגים הפועלים בשירות המשלוחים, המשיבה תמנה שני מנהלי אזור שתפקידם יהיה בקרה ושליטה על תהליכי ליקוט ואריזה של המוצרים, ותתקין מקפיאים ייעודיים להקפאה איכותית של אמצעי הקירור אשר מתווספים לאריזות של המשלוחים ותכניסם בהדרגה לסניפים בהם מתבצע ליקוט הזמנות משלוחי המזון של שרות האינטרנט. פיצוי: המשיבה תעניק ללקוחות שייבצעו הזמנה באתר שתכלול מוצרי בשר קפואים או גלידה הטבה כספית בדמי המשלוח בגובה 8 ש"ח מבלי שהדבר ידרוש מהלקוח כל פעולה אקטיבית, ועד לסכום מצטבר של 475,000 ש"ח אז יושלם מתן ההטבה. תוצאת תמונה עבור שופרסל

קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים
סופרגז תובענה ייצוגית

אישור תובענה ייצוגית | סופרגז [09/02/17]

ת"צ: 24683-07-13
הצדדים: יעל שוורצמן נ' סופרגז חברה ישראלית להפצת גז בע"מ
תאריך פרסום: 09/02/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, שירותים
שרונים ביוב הסדר פשרה

הסדר פשרה | שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ [5/11/16]

ת"צ: 38466-06-14
הצדדים: רובי ארינוס (מיוצג ע"י עו"ד רענן בשן ו/או בת-חן פארי סבאג) נגד שרונים תשתיות מים וביוב בע"מ
תאריך פרסום: 05/11/16

קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, שירותים, שירותים, תשתיות
רמי לוי הסכם פשרה

הסדר פשרה | רמי לוי [6/12/16]

ת"צ: 61450-10-13
הצדדים: קליימן ואח' נ' רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ ואח'
תאריך פרסום: 6/12/16

קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, שירותים, שירותים, תשתיות, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות
בנק יהב

הסכם פשרה | בנק יהב [31/01/2018]

ת"צ: 24004-12-15 הצדדים: שרית תמר  נ' בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ תאריך פרסום: 31/1/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה שלא כדין (וביתר), מלקוחות הבנק עליהם חל תעריפון "יחיד/עסק-קטן" עמלות בגין פעולות שונות שבוצעו החל מיום 1.8.13 ואילך, בניגוד להוראה האוסרת לגבות מלקוחות שהם יחיד או עסק קטן עמלה העולה על זו הנגבית מלקוח שהוא עסק גדול. חברי הקבוצה: כלל קבוצת לקוחות הבנק שהם יחידים או עסק קטן אשר תעריפון יחיד/עסק קטן חל על חשבונם ואשר חשבונם חויב בגין שירות או פעולה בעמלה בסכום העולה על סכום שהיה נגבה מהם בעד אותו שירות לפי תעריפון עסק גדול. הבנק ישיב באופן רטרואקטיבי את ההפרש בין העמלות שנכבו מחברי הקבוצה בפועל בתקופה הרלבנטית לבין סכום העמלות שהיה נגבה מהם אילו היה מוחל עליהם תעריפון "עסק גדול". תוצאת תמונה עבור בנק יהב  

עיתון: גלובס
קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, שירותים, שירותים, תשתיות, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים
טבריה

תביעה ייצוגית | עיריית טבריה [02/01/2018]

ת"צ: 18590-06-15 הצדדים: ברוך דיק נ' עיריית טבריה תאריך פרסום: , פרסום שני 2/1/18

תקציר:

הטענה: העירייה גבתה שלא כדין אגרת שירותי קבורה מכוח חוק עזר לטבריה (שירותי קבורה נוספים).

חוק העזר הטיל על כל בית אב אגרה בסך של 60 ש"ח לשנה לצורך מימון מתן השירותים שעל פיו, תוך שהוא קובע כי תושב, משלם ארנונה, אשר מבקש שלא לקבל את השירותים נדרש להודיע על כך לעירייה ולאחר מתן הודעה כזו הוא יההי פטור מתשלום האגרה על פי חוק העזר.

לטענת המבקש, פעלה עיריית טבריה בחוסר סמכות בקביעת מנגנון הגביה כמוזכר לעיל אשר מאלץ את מי שאינו חפץ בשירותים לבצע פעולה אקטיבית של מתן הודעה לעירייה.

העירייה תעניק לחברי הקבוצה שירותי קבורה ללא גביית אגרה לתקופה בת 24 חודשים שתחילתה ביום 01.05.2016

העירייה תחדול מגביית אגרה על פי חוק העזר העירוני בדבר שירותי הקבורה הנוספים בדרך הקבועה בחוק העזר והיא תגבה את האגרה, החל מיום 1.5.18 ואילך, אך ורק מתושב שיביע את הסכמתו המפורשת שתינתן באופן אקטיבי על ידו ובכפוף לתיקונו של חוק העזר ואישור החוק המתוקן במועצת העיר.

תוצאת תמונה עבור עיריית טבריה

קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, שירותים, שירותים, תשתיות, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים
דור אלון

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1998) בע"מ [05/02/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. תוצאת תמונה עבור דור אלון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, שירותים, שירותים, תשתיות, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה
סמסונג

תביעה ייצוגית | סמסונג [03/01/2018]

ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: שמואל בלום נ' סמסונג תאריך פרסום: 3/1/18

תקציר:

בבקשה נטען, בין היתר, כי התרחש סימפטום רוחבי במכשירי הטלפון הנייד מסוג Galaxy S3 ומכשירי הטאבלט מסוג Note2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג, אשר לכאורה גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב לאחר מכן.

קבוצת התובעים: כל אזרח ישראלי שרכש בישראל מכשיר טלפון נייד מסוג גלקסי S3 ו/או מכשיר טאבלט מסוג נוט 2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג. וחווה סימפטום אשר גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב בתקופה המצוינת בהסכם.

הוסכם כי בכפוף להתקיימות התנאי המתלה, כהגדרתו בהסכם הפשרה, סמסונג תעמיד פיצוי בשווי של 218,400 ש"ח באופן המפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור ‪galaxy S3‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, מנויים, שירותים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, גביית יתר, היטלי הביוב, חיובים, מיסים, עיריות, שירותים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, שירותים, תשתיות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, מכשירים ניידים, שירותים, הפרת חובה חקוקה, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, שירותים, תקשורת, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, שירותים, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, שירותים, תשלומים, הוט, חוק התקשורת, טלוויזיה, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, שירותים, בריאות, שירותים, תרופות ורפואה, תשלומים, הגנת הצרכן, חברת החשמל, שירות טלפוני חינם, שירותים, אריזות, בריאות, מזון, משלוחים, משרד הבריאות, שופרסל, שירותים, שירותים, שירותים, תשתיות, הנגשה, מזון, רמי לוי, שירותים, תשתיות, בנק יהב, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, שירותים, אגרות, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, עיריות, שירותים, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית