רהיטים | הסכמי פשרה בישראל

רהיטים

ד.ס רהיטים

תביעה ייצוגית | ד.ס. רהיטי יוקרה (2001) בע"מ [15/12/2017]

ת"צ: 20304-05-16 הצדדים: ניצן שמואלי ואריאל גיז נ' ד.ס. רהיטי יוקרה (2001) בע"מ תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: התנהלותה של הנתבעת כלפי לקוחות אשר התקשרו עמה בהסכם שכלל תנייה לפיה "ביטול ההזמנה ע"י המזמין מחייב תשלום קבוע של 25% מסכום ההזמנה". ואשר ביקשו לבטל את ההסכם, כשלטענת התובעת לכאורה תנייה זו סותרת את הוראות הדין והנתבעת פעלה כלפיהם תוך הפרה לכאורה של תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)], בין היתר, בכך שחייבה אותם בתשלום עולה על הסכום הקובע בתקנות ביטול עסקה, שהוא 5% או 100 ש"ח לפני הנמוך ביניהם.

תוצאת תמונה עבור ‪living room animation‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
רהיטי יוקרה

תובענה ייצוגית |ד.ס רהיטי יוקרה (2001) בע"מ [18/02/2019]

ת"צ - 20304-05-16

הצדדים - יעל שולמן נ' ד.ס רהיטי יוקרה (2001) בע"מ

תאריך פרסום - 18.2.2019

תקציר - נטען כי הנתבעת לא קיימה את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), וכללה שלא כדין בהסכמים שבינה לבין לקוחותיה תניה לפיה ביטול הזמנה מחייב תשלום של 25% מסכום ההזמנה, במקום סכום של 5% או 100% לפי הנמוך, כפי שנקבע בתקנות.

ב"כ התובעת - עו"ד ניצן שמואלי ועו"ד אריאל גיז

ב"כ הנתבעת - עו"ד ניר יאיר

עיתון: ישראל היום
דיבאני

תובענה ייצוגית |דיבאני סנטר (ד.ס רהיטי יוקרה בע"מ) [23/07/2019]

ת"צ - 20304-05-16

תקציר - במסגרת הסכם פשרה שאושר לאחרונה, נמצא כי ייתכן ונפלו טעויות ביחס לכספים שנגבו כדמי ביטול עסקה מלקוחותינו.

כחברה בעלתמ מוניטין המקפידה על איכות ללא פשרות, חשוב לנו לשמור על זכויות לקוחותינו ולתת להם את השירות הטוב ביותר ואנו פועלים כל העת לשיפור ולתיקון הדרוש. כל מי שהזמין מאיתנו רהיטים, ספות, מערכות סלון וביקש לבטל את ההזמנה ונגבו ממנו דמי ביטול או שביקש לבטל את הרכישה ובקשתו סורבה, ייתכן וזכאי להחזר או לפיצוי כספי או לקבל שובר זיכוי.

עיתון: ישראל היום