פרסומות | הסכמי פשרה בישראל

פרסומות

שיווק ומכירות

תובענה ייצוגית |מ. שיווק ומכירות בע"מ ומר מרדכי (מוטי) ארבל [2/1/2019]

ת"צ: 45927-03-17

הצדדים: עמית החזרי מס בע"מ, עמית ארבל סוכנות לביטוח (2008) בע"מ נ' נ. שיווק ומכירות בע"מ ומר מרדכי (מוטי) ארבל

תאריך פרסום: 2/1/19

תקציר

 הטענה: שוגרו מטעם המשיבים מסרונים המכילים דברי פרסומת בלא הסכמה מפורשת מראש, וזאת בניגוד להוראות חוק התקשורת.

ב"כ המבקשים: רם גורודיסקי, עו"ד

ב"כ המשיבים: פישר בכר חן וול אוריון ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר פארם ואח' [11/12/2017]

ת"צ: 41999-01-13 הצדדים: פנחס זלצר ואח' נ' סופר פארם ואח'

תאריך פרסום: 11/12/17

תקציר:

הנתבעות ייחסו לתוספי התזונה המצוינים במודעה סגולות ריפוי למחלת ניוון המפרקים ו/או לשיקום הסחוסים והכל באמצעות היגדים מטעים ובניגוד לדין.

הסדר הפשרה יחול על כל מי שרכש ו/או השתמש באחד מהמוצרים וזאת החל מיום 23.1.16 ועד למועד אישור הסדר הפשרה.

החל ממועד אישור הסדר הפשרה הנתבעת 1 תתרום 138,875 ש"ח לקרן תובענות ייצוגיות, ותעניק ללקוחותיה בחנויות סופר פארם הנחות בשיעור 35% ברכישת מוצרים עד לסך כולל של 380,820 ש"ח. בנוסף, תתרום מוצרים בשווי כולל בסך 313,452 ש"ח לעמותת 'ג'וינט ישראל אשל- יחד בעשייה החברתית למען הזקנים'.

בנוסף, הנתבעות 2 ו-3 תתרומנה, למשך תקופת ההסדר 161,194 ש"ח ל'קרן תובענות ייצוגיות' וכן מוצרים בשווי 907,188 ש"ח ל"יד שרה", "עזר מציון" ו"חברים לרפואה". שווי ההטבה הכולל לציבור הצרכנים בישראל יהא בסך 2,2880,266 ש"ח.

בנוסף, בתום 60 יום, ממועד אישור הסדר הפשרה ואילך, הנתבעות תחדלנה מלפרסם את המוצרים, כהגדרתם לעיל, באמצעות היגדים או אמירות, שפורטו בהסדר הפשרה.

תוצאת תמונה עבור תרופות

Capture

תובענה ייצוגית |שרונה מרקט ניהול בע"מ [19/12/2018]

ת"צ: 30864-02-18

הצדדים: מאיה איטקין נ' שרונה מרקט ניהול בע"מ 

תאריך פרסום: 19/12/18

תקציר

הטענה: שרונה מרקט הפרה את הוראות הדין, לרבות הפרה של חוק התקשורת האוסר הפצת דברי פרסומת, בין היתר, באמצעות הודעה אלקטרונית, וכן הפרה את חוק הגנת הפרטיות האוסר פגיעה בפרטיותם של חברי הקבוצה.

ב"כ המבקשת: עוה"ד חן וליאת שטיין

ב"כ המשיבה: עוה"ד שחר מ.כהן ו/או עו"ד חן כהן

עיתון: גלובס , דה מרקר
פרש מרקט 2

תביעה ייצוגית | פרשמרקט בע"מ [20/09/2018]

ת"צ: 24900-01-14 הצדדים: הר-פז  נ' פרשמרקט בע"מ תאריך פרסום: 20/9/18 תקציר: הטענה: פרשמרקט, רשת סופרים בפריסה ארצית, פרסמה בסניפיה על גבי שלטים וכן בעלונים שונים מבצעי מכירה של משקאות החייבים בפיקדון, כאשר מחירי המוצרים לא כללו את רכיב הפיקדון, שנגבו בפועל בקופה בנוסף למחיר המוצר כפי שהוצג בשלטים ובעלונים.  

עמית ארבל

תביעה ייצוגית | עמית החזרי מס בע"מ, עמית ארבל סוכנות לביטוח (2008) בע"מ, נ.מ שיווק ומכירות בע"מ ומר מרדכי ארבל [2/07/2018]

  ת"צ: 45927-03-17 הצדדים: טל קונסטנטין לדרמן, אליעזר לוי וארז קינן  נ' עמית החזרי מס בע"מ, עמית ארבל סוכנות לביטוח (2008) בע"מ, נ.מ שיווק ומכירות בע"מ ומר מרדכי ארבל תאריך פרסום: 2/7/18 תקציר: הטענה: שיגרו מטעם המשיבים מסרונים המכילים דברי פרסומת בלא הסכמה מפורשת מראש, בניגוד לחוק התקשורת. המשיבים ישלמו פיצוי כספי במזומן בסך 400,000 ש"ח לקרן התרומות כאמור בחוק תובענות ייצוגיות.  

עיתון: הארץ , מעריב
אס בי אן

תביעה ייצוגית | אס. בי. אן. הלבשה בע"מ [16/03/2018]

  ת"צ: 39200-04-17 הצדדים: גרי  נ' אס. בי. אן. הלבשה בע"מ תאריך פרסום: 16/3/18 תקציר: תביעה שהוגשה ע"ס של 2,000,000 ש"ח שעילתה משלוח הודעות דבר פרסומת למבקש ולחברי הקבוצה מבלי שניתנה להם האפשרות לסרב במעמד מסירת פרטיהם האישיים לקבל הודעות דיוור ישיר מהמשיבה ומבלי שנתנה להם האפשרות לשלוח הודעת סירוב בדרך בה שוגרו דברי פרסומת אלו, בניגוד לחוק התקשורת. תוצאת תמונה עבור נאוטיקה

עיתון: הארץ
פסגות 3

תביעה ייצוגית | פסגות בית השקעות בע"מ [21/09/2018]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: זיו גלסברג  נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/9/18 תקציר: הטענה: הודעת מסרון (SMS) ששלחה פסגות מהווה "דבר פרסומת" כמשמעו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים). כל אחד מחברי הקבוצה יקבל, במסגרת הסכם הפשרה ולסילוק מלא וסופי של הטענות, הדרישות והתביעות בקשר עם משלוח ההודעה מושא התובענה, שובר הטבה דיגיטלי. חבר קבוצה אשר קיבל הודעת מסרון נוספת באותו נוסח של ההודעה מושא התובענה בהפרש של למעלה מ-30 דקות, יקבל שובר הטבה נוסף.  

עיתון: מעריב הבוקר
מכללת פסגות

תובענה ייצוגית |מכללת א.ר. פסגות [29/04/2019]

ת"צ - 60176-01-15

הצדדים - בועז גדיש נ' מכללת א.ר. פסגות

תאריך פרסום - 29.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה כי המשיבים אחראים לכך שמסרון הכולל דבר פרסומת שוגר למבקש ביום 24.11.14 מבלי שהוא נתן את הסכמתו לכך. 

ב"כ המבקש - עו"ד רם גורודיסקי

עיתון: גלובס , הארץ
סמארט

הסכם פשרה | סמארט קלאב אחזקות בע"מ ואח' [02/03/2018]

ת"צ: 39234-09-12 הצדדים: בתיה כהן נ' סמארט קלאב אחזקות בע"מ ואח' תאריך פרסום: 2/3/18 תקציר: עילת התביעה: הפרת חוק התקשורת על ידי שליחה של דברי פרסומת לדוא"ל, ללא הסכמת הנמענים. הקבוצה: כל אדם ו/או בית עסק אשר קיבל לכתובת הדואר האלקטרוני שלו את דברי הפרסומת נשוא הבקשה או דברי פרסומת דומים להם מאת המשיבות ושלא נתן הסכמתו בכתב ומראש לקבלתם. תוצאת תמונה עבור סמארט קלאב אחזקות

עיתון: גלובס
הבימה 2

תביעה ייצוגית | התיאטרון הלאומי הבימה בע"מ [03/04/2018]

  ת"צ: 34900-12-15 הצדדים: מעיין כהן  נ' התיאטרון הלאומי הבימה בע"מ תאריך פרסום: 3/4/18 תקציר: הטענה: המשיב משגר מסרונים (SMS) פרסומיים לנמענים שונים מבלי שקיבל לכך את הסכמתם המפורשת בראש ובכתב, כנדרש בדין. וכי המשיב ממשיך לשגר מסרונים פרסומיים לנמענים גם לאחר שאלו מודיעים לו כי הם אינם מעוניינים לקבל ממנו דברי פרסומת. תוצאת תמונה עבור הבימה

עיתון: הארץ
זיו חברה להשקעות

הסכם פשרה | זיו חברה להשקעות (ז.צ.) בע"מ [08/05/2017]

ת"צ: 17182-06-16 הצדדים: עופר עובדיה נ' זיו חברה להשקעות (ז.צ) בע"מ ונגד זיו צ'רנינסקי תאריך פרסום: 08/05/17

טרלידור

תביעה ייצוגית | טרלידור סורגים מתקפלים (1991) בע"מ [25/06/2018]

ת"צ: 23387-09-17 הצדדים: עו"ד ענת שלינגבוים לוי נ' טרלידור סורגים מתקפלים (1991) בע"מ תאריך פרסום: 25/6/18 תקציר: הטענה: טרלידור שלחה מסרונים למכשיר הטלפון הסלולארי שלה ושל אחרים הכוללים דבר פרסומת אסור, ללא הסכמת הנמענים ובניגוד להוראות סעיף 30 א לחוק התקשורת. הקבוצה: כל מי שטרלידור שלחה אליו (בעצמה או על ידי מטעמה) ב- 7 השנים שקדמו להגשת בקשת האישור מסרון ו/או דואר אלקטרוני המכיל ו/או המהווה  "דבר פרסומת" וזאת ללא הסכמתו המפורשת מראש ובכתב. טרלידור מתחייבת שלא לשלוח לחברי הקבוצה או לכל נמען אחר "דבר פרסומת" כהגדרתו בחוק התקשורת, ללא הסכמת הנמען מראש ובכתב ובכפוף לכל יתר דרישות חוק התקשורת. תוצאת תמונה עבור טרלידור  

זיו חברה להשקעות 2

הסכם פשרה | זיו חברה להשקעות (ז.צ.) בע"מ ונגד זיו צ'רנינסקי [10/08/2017]

 

ת"צ: 17182-06-16 הצדדים: עופר עובדיה נ' זיו חברה להשקעות (ז.צ.) בע"מ ונגד זיו צ'רנינסקי תאריך פרסום: 10/8/17

עיתון: גלובס , המבשר
מגה

תביעה ייצוגית |מגה קמעונאות בע"מ ובלאנקו משרד מיתוג ופרסום בע"מ [03/12/2018]

ת"צ: 46098-06-18

הצדדים: כורם מאור נ' מגה קמעונאות בע"מ ובלאנקו משרד מיתוג ופרסום בע"מ

תאריך פרסום: 3/12/18

תקציר:

הטענה: המשיבות שלחו אל המבקש "דבר פרסומת" מבלי שניתנה על כך הסכמתו המפורשת בכתב ובכך למעשה הפרו את הוראות חוק התקשורת כלפי הקבוצה. ב"כ המבקש: עוה"ד נועם מחלב ו/או קובי בר-און ממשרד לובושיץ ויינברג & פורת מחלב בר-און.  

די גי

תביעה ייצוגית | די.ג'י.אי מדיה בע"מ ואח' [3/09/2018]

ת"צ: 39525-03-15 הצדדים: עמרם ואח'  נ' די.ג'י. אי מדיה בע"מ ואח' תאריך פרסום: 3.9.18 תקציר: הטענה: הפרה של חוק התקשורת על ידי שליחת מסרונים (דברי פרסומת) לחברי הקבוצה. הקבוצה שבשמה תנוהל התובענה הייצוגית: הנמענים אליהם שלחו המשיבים מסרונים בניגוד לחוק התקשורת.

עיתון: גלובס , הארץ
איביי מרקטפלייס

תביעה ייצוגית |איביי מרקטפלייס ישראל בע"מ [05/03/2019]

ת"צ - 52869-05-17

הצדדים - זילבר ואח' נ' איביי מרקטפלייס ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 5.3.2019

תקציר- עניינה של התובענה ובקשת האישור נוגעות להודעות דוא"ל בעברית בעלות תכנים שיווקיים הנשלחות לקונים ישראלים באתר eBay.com שכתובתם בישראל, וזאת, על פי הנטען בניגוד להוראות חוק התקשורת.

ב"כ המבקשים - עו"ד נפתלי גרוס

ב"כ המשיבות - עו"ד דוד זילר

עיתון: הארץ , מעריב
בי בי בי

הסכם פשרה|בי.בי.בי מסעדות בע"מ [20/03/2019]

ת"צ - 56000-01-18 הצדדים - גלסברג נ' בי.בי.בי מסעדות בע"מ תאריך פרסום - 20.03.2019 תקציר - עניינה של התביעה הוא דוא"ל פרסומי אשר שידרה המשיבה (או מי מטעמה) "התגעגנו אליך בבורגרים" החל משנת 2015 ועד למועד הגשת הבקשה, אשר כלל הטבה למימוש ברכישה ברשת "בורגרים" ולא מימש את ההטבה שבהודעה. ב"כ המבקש - עו"ד נדב אפלבאום ב"כ המשיבה - עו"ד איריס ידין ג'קמן

בית צבי 2

תביעה ייצוגית | בית צבי – בית הספר לאמנויות הבמה [15/05/2018]

ת"צ: 38501-03-16 הצדדים: דורון גוהר  נ' בית צבי - בית הספר לאמנויות הבמה תאריך פרסום: פרסום ראשון 3/7/17 פרסום שני 15/5/18 תקציר: הטענה: הפרת הוראות חוק התקשורת במשלוח מסרונים (הודעות SMS) בהן נמסר מידע אודות פעילותה של המשיבה. כל חבר קבוצה שקיבל מהמשיבה "דבר פרסומת: שנשלח אליו ללא הסכמתו לכך, אשר יפנה אל המשיבה 1 בתוך 180 יום מיום 18.4.18 ויחתום על הצהרה כי קיבל דבר פרסומת שנשלח אליו מטעמה מבלי אישורו יהיה זכאי לקבלת זוג כרטיסים לאחת מן ההצגות אשר מועלות באותה עת בתיאטרון בית צבי. ניתן יהיה לממש את הפיצוי במשך שישה חודשים. תוצאת תמונה עבור בית צבי  

קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות
ברימאג 9

הסדר פשרה | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [30/01/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. תוצאת תמונה עבור ‫מיקסר K-MIX של מותג KENWOOD‬‎  

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות
אי ביי

תביעה ייצוגית | איביי מרקטפלייס ישראל בע"מ [2/05/2018]

ת"צ: 52869-05-17 הצדדים: זילברג ואח'  נ' איביי מרקטפלייס ישראל בע"מ תאריך פרסום: 2/5/18 תקציר: הטענות נוגעות להודעות דוא"ל בעברית בעלות תכנים שיווקיים הנשלחות לקונים ישראלים באתר eBay שכתובתם בישראל בניגוד להוראות חוק התקשורת. תוצאת תמונה עבור ‪ebay‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות
פלאפון 2

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [21/02/2018]

ת"צ: 16-05-50447 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 21.2.18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ושלא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסורים עולה כדי הפרה של סעיף 30א לחוק התקשורת, והוראות דין נוספות. download

קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת
בי בי בי

תביעה ייצוגית | בי.בי.בי. מסעדות בע"מ [20/11/2018]

ת"צ: 56000-01-18 הצדדים: גלסברג  נ' בי. בי. בי. מסעדות בע"מ תאריך פרסום: 20/11/18 תקציר: הטענה: משלוח דברי פרסומת על ידי בי.בי. בי. מסעדות בע"מ , בניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת.  

קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, פרסומות
פלאפון

תובענה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [16/02/2018]

ת"צ: 3504-03-17 הצדדים: בניה בן דוד נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 16.2.18 תקציר: קבלת מסרונים לטלפונים הניידים חברי הקבוצה: כל הנמענים אשר קיבלו מהמשיבה מסרונים לטלפונים הניידים מבלי שניתנה הסכמתם מראש ובכתב תוך הפרה של הוראות חוק התקשורת. הסעדים הנתבעים: פיצוי בגין נזק לא ממוני בגין כל דבר פרסומת אסור שנשלח לחברי הקבוצה תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: גלובס
קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת
הסתדרות העובדים

תביעה ייצוגית | הסתדרות העובדים הלאומית, שווה – קולקטיב חברתי צרכני בע"מ (חל"צ) [24/10/2018]

ת"צ: 16610-09-17 הצדדים: דוד רוזנברג נ'  הסתדרות העובדים הלאומית, שווה - קולקטיב חברתי צרכני בע"מ (חל"צ) תאריך פרסום: 24/10/18 תקציר: הטענה: ההסתדרות מעבירה את פרטי חבריה ל"שווה", בניגוד לדין, וללא קבלת הסכמת הנרשמים, וכי ההסכמה לקבלת דיוורים המופיעה בטופס ההצטרפות כחבר להסתדרות הלאומית אינה מהווה הסכמה כדין לקבלת דיוורים שיווקיים, לא מההסתדרות ולא משווה, שכן אין אפשרות להסכים או לסרב.  

עיתון: הארץ
קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, פרסומות
ניהול וייזום

תביעה ייצוגית | אמפא ישראל- ניהול וייזום פרויקטים למגורים ואח' [22/01/2018]

ת"צ: 54670-01-17 הצדדים: רוזנברג  נ' אמפא ישראל- ניהול וייזום פרויקטים למגורים ואח' תאריך פרסום: 22/1/18 תקציר: הטענה: המשיבות מפרות באופן שיטתי את חוק התקשורת (בזק ושידורים), עת הן שולחות דבר פרסומת בלי קבלת הסכמה מפורשת בכתב מהנמען ואינן מאפשרות לשלוח הודעת סירוב (בקשה להסרה מרשימת התפוצה) באותה הדרך בה נשלח דבר הפרסומת. חברי הקבוצה: כלל הנמענים של דבר הפרסומת, כהגדרתו בחוק התקשורת, שנשלח מטעם המשיבות ו/או מי מטעמן בניגוד להוראות חוק התקשורת, במהלך שנת 2016 כחלק משיווק פרויקט פארק היין זיכרון יעקב והכל עד למועד האישור. תמונה קשורה  

קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות
פסגות

הסכם פשרה | פסגות בית השקעות בע"מ [21/06/2017]

ת"צ: 10591-05-15 הצדדים: גלסברג נ' פסגות בית השקעות בע"מ תאריך פרסום: 21/06/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
דואר 4

הסכם פשרה | חברת דואר ישראל בע"מ [04/10/2017]

ת"צ: 9841-01-17 הצדדים: אברהם ליבנה בז'סקי נ' חברת דואר ישראל בע"מ תאריך פרסום: 4/10/17

קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות
טרלידור

תובענה ייצוגית |טרלידור סורגים מתקפלים בע"מ [13/02/2019]

ת"צ - 23387-09-17

הצדדים - ענת שלינגבוים לוי נ' טרלידור

תאריך פרסום - 13.02.2019

תקציר - בתובענה נטען, כי טרלידור שלחה למכשיר הסלולארי של כ- 250,000 איש מסרונים הכוללים דבר פרסומת אסור, וזאת ללא הסכמתם המפורשת של הנמענים, בוניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת. טרלידור טענה כי אינה חבה באחריות מכיוון שבין היתר מדובר בתקלה נקודתית, איש הפרסום החיצוני שנתן את ההוראה שגה ופעל בתום לב, ועוד.

ב"כ המבקשת - עו"ד אהוד שטמר

ב"כ הנתבעת - עו"ד עדו אורלנסקי

קטגוריה: חוק התקשורת, פרסומות, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, חוק התקשורת, פרסומות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, חיובים, מזון, מחירים, משקאות, פרסומות, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, ביגוד ונעליים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, רשת חנויות, השקעות, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, נזק בלתי ממוני, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, פרסומות, פיצויים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, חוק התקשורת, פרסומות, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, רשתות מזון, חוק התקשורת, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מסרונים, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, טקטיקת מכירה פסולה, פרסומות, הודעות פרסום, חוק הספאם, מזון, פרסומות, חוק התקשורת, פרסומות, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, מזון, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, הודעות פרסום, חוק התקשורת, פרסומות, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות