פוליסת ביטוח | הסכמי פשרה בישראל

פוליסת ביטוח

הסכם פשרה | אלבר

הסכם פשרה | אלבר

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 18491-09-20 הצדדים – סכימה - הדרכה מולטימדיה בע״מ נ׳ אלבר ציי רכב בע״מ תאריך פרסום – 08.11.2021 תקציר – בטענה כי לקוחות עסקאות ליסינג של המשיבה, אשר רכבם נגנב או אבד אובדן גמור (טוטאל לוס) נדרשו לשלם דמי השתתפות למשיבה בגין כך ב"כ המבקש – עו״ד עילי ממן ב"כ המשיבה – עו״ד אסף לוין המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסדר פשרה | דקלה ביטוח

הסדר פשרה | דקלה ביטוח

ת"צ – 6501-04-14 הצדדים – פרופ׳ רחל ויסבורד נ׳ דקלה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 19.05.2021 תקציר – בטענה כי דיקלה החסירה מדד אחד במסגרת הכיסוי הביטוחי ע״פ הפוליסה ולא הוצמדו הסכומים למדד הידוע במועד התשלום, כך שנגרם נזק כספי לחברי הקבוצה ב"כ המבקשת – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | פסגות

הסכם פשרה | פסגות

ת"צ – 35374-10-16 הצדדים – ערן ועודד אסולין נ׳ פסגות קופות גמל ופנסיה בע״מ תאריך פרסום – 30.03.21 תקציר – בטענה כי במקרים בהם עמית בקופת הגמל היה מבוטח בפוליסת ביטוח חיים קבוצתי, מוטבים או יורשים, שהיו זכאים לקבל תגמולי ביטוח חיים לאחר פטירתו ניזוקו בשל כך שפסגות (או מי שקדם לה בניהול קופות הגמל) לא תבעה מחברת הביטוח לשלם לחשבון העמית המבוטח את תגמולי הביטוח ואף לא הביאה לידיעת המוטבים או היורשים את דבר קיומה של פוליסת חיים או דבר זכאותם לקבלת תגמולי ביטוח חיים ב"כ המבקש – עוה״ד דרור שלו, אבי סטוקהולם כהן ויעקב אנוך ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | הפניקס

הסכם פשרה | הפניקס

ת"צ – 22047-02-18 הצדדים – קזיוף נ׳ הפניקס חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח, בפוליסת ביטוח חיים, גם לאחר פטירת המנוחה נעמי קזיוף ז״ל, כך עשו גם במקרים נוספים של מבוטחי החברה שנפטרו. ב"כ המבקש –  אלרן שפירא בר-אור, עו״ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | כלל חברה לביטוח בע"מ [7/9/2017]

ת"צ: 10742-09-15 הצדדים: לבקוביץ נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 7/9/17

תובענה ייצוגית |מנורה מבטחים ביטוח בע"מ [18/01/2019]

ת"צ - 18689-04-14

הצדדים - אייל רווח נ' מנורה מבטחים ביטוח בע"מ.

תאריך פרסום - 18.1.2019

תקציר - המשיבה גבתה ממבוטחיה הפרשי הצמדה ביתר, מכיוון שלא הפחיתה את תשלום דמי הביטוח עקב מדדים שליליים שהורידו את המדד מתחת למדד הבסיס הידוע במועד תחילת תקופת הביטוח. בנוסף, נטען בתביעה כי הוצגו ערכי מדד שונים בפירוט החיובים בכרטיס האשראי של מבוטחי המשיבה, לעומת ערכי המדד הרשומים בפוליסות או בתוספות.

ב"כ התובע: עו"ד עופר דהן

ב"כ המשיבה: עו"ד עידו חיטמן ועו"ד גיא קורתני.

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | מגדל ביטוח

הסכם פשרה | מגדל ביטוח

הודעה בדבר החלטת בית המשפט על אישור תובענה ייצוגית ת"צ – 35882-01-19 הצדדים – הגב׳ מזל נוימן ואח׳ נ׳ מגדל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 03.11.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה דחתה בקשות לתביעה עבור ימי אשפוז של מבוטחיה בטענה כי פוליסת הביטוח מכסה שהייה בבתי חולים כלליים בלבד ולא מוסד שיקומי / בריאות נפש/ בית הבראה וכו׳ ב"כ המבקש – ניר אסף, עו״ד ב"כ המשיבה – עמוס מוקדי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים
הסדר פשרה | פועלים משכנתאות

הסדר פשרה | פועלים משכנתאות

הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ולמתן תוקף של פסק דין להסדר פשרה בתובענה ייצוגית   ת"צ – 60234-05-17 הצדדים – שלומי מושקוביץ נ׳ פועלים משכנתאות סוכנות לביטוח בע״מ ואיי.די.איי חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 6.4.2022 תקציר – בטענה כי המשיבה נוהגת שלא כדין לחדש לתקופה נוספת את פוליסות ביטוח הדירה שלקוחותיה רכשו ממנה, תוך העלאת דמי הביטוח, ללא קבלת הסכמתם, הן לחידוש הפוליסה, הן להעלאת דמי הביטוח. ב"כ המבקש – עו״ד, עמירם טפירו ב"כ המשיבה – עו״ד, רן פלדמן המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח

הסכם פשרה | מגדל, כלל, הפניקס ומנורה מבטחים ביטוח בע"מ [16/03/2017]

 

ת"צ: 9723-04-10 הצדדים: המועצה הישראלית לצרכנות נ' מגדל, כלל, הפניקס ומנורה מבטחים ביטוח בע"מ תאריך פרסום: 16/3/17

עיתון: הארץ
קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות

הסכם פשרה | כלל חברה לביטוח בע"מ [14/09/2017]

ת"צ: 9700-10-13 הצדדים: מינקה רם נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 14/9/17

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח

הסכם פשרה |מגדל חברה לביטוח בע"מ [6/11/2019]

ת"צ - 18831-10-17 הצדדים - דליות נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום - 6/11/19 תקציר - עניינה של בקשת האישור באופן שיווקם של כתבי שירות הנלווים לפוליסת ביטוח רכב. במסגרת בקשת האישור טען המבקש כי המשיבה לא פעלה בהתאם להוראות חוזר הממונה על אגף שוק ההון במשרד האוצר מיום 21.12.2015 אשר נכנס לתוקף ביום 30.6.2016 בשיווק פוליסת ביטוח רכוש רכב מסוג "מגדל על" אשרי הכילה כתבי שירות באופן מובנה. ב"כ המבקש: עו"ד יוני בן סימון ב"כ המשיבה: עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין, מ. פירון ושות' עורכי דין    

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח
הסדר פשרה | הכשרה חברה לביטוח

הסדר פשרה | הכשרה חברה לביטוח

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה ומתן תוקף של פסק-דין ת"צ – 52691-05-17 הצדדים – שחר פרל נ׳ הכשרה חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 9.1.2022 תקציר – טענת המבקש, כי בפוליסות לביטוח מקיף לרכב מסחרי או לרכב שמשקלו מעל 3.5 טון, חלק מן הנזק המבוטח הוא ירידת ערך שנגרמה לכלי הרכב כתוצאה ממקרה הביטוח, אך המשיבה אינה משלמת תגמולי ביטוח בגין ירידת ערך ב"כ המבקשת – עו״ד, עידן איידן ב"כ המשיבה – עו״ד, רועי פדל המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד
תובענה ייצוגית | מנורה מבטחים 51898-02-21

תובענה ייצוגית | מנורה מבטחים 51898-02-21

הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה   ת"צ – 51898-02-21 הצדדים – מר ארז הירש נ׳ מנורה מבטחים ביטוח בע"מ תאריך פרסום – 25.4.2022 תקציר – בטענת התובע המייצג כי במקרים שבהם מבוטח מבקש (באמצעות מעסיקו) להגדיל את ההפרשות לביטוח המנהלים מעל לתקרה המותרת בדין, פותחת החברה למבוטח, באופן אוטומטי, פוליסה חדשה שאליה מועברים הסכומים מעל תקרת ההפקדות; וכן כי המשיבה קובעת את דמי הניהול בפוליסה זו בשיעור המקסימלי המותר בדין מבלי לקבל את הסכמת המבוטח ובניגוד לדין. ב"כ המבקש – עוה"ד עמית עידו ב"כ המשיבה – עידו חיטמן, עו"ד גיא ירום, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח

הסכם פשרה | הראל חברה לביטוח בע"מ [28/06/2017]

ת"צ: 69213-09-16 הצדדים: מיטל אהרון נ' הראל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 28/06/17

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח
הסכם פשרה | Ukraine Airlines

הסכם פשרה | Ukraine Airlines

הודעה בדבר אישור הסכם פשרה בבקשה לאישור תביעה ייצוגית ת"צ – 30774-07-19 הצדדים – סופיה ניישלוס ואח׳ נ׳  Ukraine International Airlines PJSC תאריך פרסום – 26.10.2021 תקציר – בטענה כי חברת התעופה מפרה את חובות הגילוי והיידוע המוטלות עליה מכוח חוק שירותי התעופה - פיצוי וסיוע של ביטול טיסה או שינוי בתנאיה ב"כ המבקש – עו״ד רון סולן, עו״ד דוד מזרחי ב"כ המשיבה – עו״ד אילן וינדר, עו״ד אסף שפירא המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, ביטולים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פוליסת ביטוח, פיצויים
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

ת"צ– 40305-10-16 הצדדים – מר יריב אהרון נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 17.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את הוראות הפוליסה הקבוצתית, עשיית עושר ולא במשפט ב"כ המבקש – יניב סטיס, עו"ד ב"כ המשיבה – רוית קורן פרי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, ביטולים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פוליסת ביטוח, פיצויים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח

הסכם פשרה | חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ [31/07/2017]

ת"צ: 9545-03-17 הצדדים: מר אברהם ברק נ' חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ נגד דירקטורים ונושאי משרה בחברה תאריך פרסום: 31/7/17

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, ביטולים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פוליסת ביטוח, פיצויים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות
הסכם פשרה | דומיקאר

הסכם פשרה | דומיקאר

ת"צ– 33445-09-15 הצדדים – בנפיט טכנולוג'יס נ' דומיקאר בע"מ תאריך פרסום – 21.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה גובה מלקוחותיה סכום גבוה מהנדרש בגין נזקים שנגרמו לרכב המושכר, בין היתר כיוון שהסכום נקבע ע"י שמאי מטעמה, והוא גבוה מהמחיר אותו שילמה בפועל על תיקון הנזק. ב"כ המבקשת – אדם לוין, עו"ד, יונתן רפפורט, עו"ד ב"כ המשיבה – אהרן מיכאלי, עו"ד, יהודה רוזנטל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, ביטולים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פוליסת ביטוח, פיצויים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים
הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, ביטולים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פוליסת ביטוח, פיצויים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח

הסכם פשרה |כלל חברה לביטוח בע"מ [11/07/2019]

ת"צ - 54603-05-15

הצדדים - טנה נ' כלל חברה לביטוח בע"מ

תאריך פרסום - 10.7.2019

תקציר - עניינה של התובענה ובקשת האישור הוא האם כלל הפרה את הוראות הדין וחוזה הביטוח כאשר לא המציאה לגמלאים הודעות פרטניות בעניין ביטול פוליסת הביטוח. וכן, האם הפרה את הוראות הדין עת לא המציאה לגמלאים הודעות פרטניות בעניין ביטול פוליסת הביטוח. וכן, האם הפרה העמותה את החובות המוטלות עליה בכך שהתקשרה בחוזה ביטוח מבלי לערוך בירור מוקדם בדבר היקף הרשאתה, ובכך שלא דיווחה לגמלאים על החוב המצטבר בתשלומי דמי הפרמיה ועל ביטולה המסתמן של הפוליסה.

ב"כ התובעים - עו"ד האני טנוס ו/או ניזאר טנוס

קטגוריה: ביטוח רכב, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות רכב, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הצמדה למדד, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, ביטוח, חוק הריבית, חיובי אגרות, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים, תשלומים עודפים, ביטוח, פוליסת ביטוח, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק ביטוח בריאות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, פיצויים, בנק הפועלים, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, טקטיקת מכירה פסולה, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, דמי ביטוח, הצמדה למדד, חוק החוזים, חיובים, פוליסת ביטוח, פיננסים, רשלנות, ביטוח, בריאות, גביית יתר, פוליסת ביטוח, ביטוח, ביטוח רכב, פוליסת ביטוח, ביטוח רכב, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, קיפוח בחוזה אחיד, ביטוח, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת החוק והנהלים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, פוליסת ביטוח, ביטוח, גביית יתר, החזר הוצאות, חיובים, פוליסת ביטוח, ביטולים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, פוליסת ביטוח, פיצויים, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, כלל חברה לביטוח, פוליסת ביטוח, דיני ההגבלים, פוליסת ביטוח, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, נזיקין, פוליסת ביטוח, שמאות רכב, תשלומים עודפים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר