סלקום | הסכמי פשרה בישראל

סלקום

סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
Capture

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [3/1/2020]

ת"צ  22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' ' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 3.1.2010 תקציר - טענת המבקשים: לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה, מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'  

עיתון:
סלקום פשרה

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ 17/05/2020

ת"צ 9035-05-18 הצדדים – שמואל רוזנר, עינת יניב נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 17/05/2020 תקציר – חברי הקבוצה כל לקוחות סלקום שהזמינו תכנים בתשלום באמצעות השלט 7 שנים קודם למועד הגשת הגשת התובענה (3.5.18) ועד למועד פסק הדין בתובענה הנ"ל. המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב לפרסום מודעת הסדר פשרה/ תביעה ייצוגית צרו עמנו קשר

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2018]

ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/8/18 תקציר: הטענה: חברי הקבוצה סבלו מקשיי קליטה ברשת דור 2 ובין היתר נטען כי הופר סעיף ברישיון סלקום לפיו כמות השיחות הנופלות לא תעלה על 2%. חברי הקבוצה: כלל צרכני סלקום אשר עשו שימוש ברשת סלולארית של סלקום בטכנולוגיית GSM המכונה " רשת הדור השני" בתאריכים הנקובים בהסכם.     Capture  

סלקום תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ 21/05/2020

ת"צ   23060-09-15 הצדדים – אלי דרדיק נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 21/05/2020 תקציר – הטענה כי המשיבה אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות, בעלות 5 ש"ח להודעה, וזאת ללא קבלת הסכמתם של מנויים אלה. ב"כ המבקשים: עו"ד שרגא צייגר וג'קי בובליל המודעה פורסמה בעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ
סלקום 28

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [28/12/2017]

 

ת"צ: 23060-09-15 הצדדים: אלי דרדיק  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 28/12/17

תקציר:

הטענה: סלקום אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות בעלות ללא הסכמתם.

חברי הקבוצה: כל לקוחות סלקום המנויים על תכניות הכוללות נפח גלישה מוגבל אשר חרגו מחבילת הגלישה שבתכניתם, וסלקום חייבה אותם עבור גלישה מזדמנת בשבע השנים קודם להגשת בקשת האישור ועד למועד פרסום ההודעה הראשונה אודות הסדר פשרה זה.

סלקום מתחייבת לבצע השבה כספית מלאה של כלל הסכומים שנגבו מכל אותם חברי הקבוצה, אשר חויבו במהלך תקופת החיוב בגין חבילות המשך, בשלושה מחזורי חיוב חודשיים או פחות (בין אם ברצף ובין אם לאו).

סלקום תחדל מפריסה אוטומטית של חבילות המשך לאחר מיצוי חבילת הגלישה המקורית, עבור מנויים שההסכמים עמם אינם מעגנים במפורש חיוב בגין חבילות המשך. עבור מנויים אלה, עם מיצוי חבילת הגלישה המקורית הקבועה בהסכם, תהיה לסלקום הזכות להצר או לחסום את הגלישה.

תוצאת תמונה עבור סלקום

סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [9/1/2019]

ת"צ: 28222-04-18

הצדדים: הרשקוביץ נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום: 9/1/19

תקציר:

חברי הקבוצה: כל מנויי חבילת שירותים של סלקום הכוללת שירות טלוויזיה (ללא שירות סלולארי), שהתנתקו מן החבילה, החל מחודש מאי 2015 ועד וכולל חודש ינואר 2017, וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לחבילה רק בחלקו של אותו חודש.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד תומר אפלדורף

ב"כ סלקום: עו"ד רות לובן, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום ישראל

הסכם פשרה |סלקום ישראל בע"מ [15/05/2019]

ת"צ - 5506-04-15

הצדדים - גרינברג נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 15.5.2019

תקציר - התביעה עוסקת בשירות פירוט שיחות בו נתבקש להשיב לחברי הקבוצה (לקוחות שהיו מנויים לשירות פירוט השיחות ואשר במועד ההתקשרות קיבלו שירות זה בחינם) את הסכומים ששילמו עבור שירות זה החל מיום 18.8.2009. 

ב"כ התובעים - עו"ד גיל רון, עו"ד אהרן ריבנוביץ', עו"ד מיכל יודלמן-הרצברג ועו"ד יעקב אביעד

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום 2

הסדר פשרה |סלקום [12/12/2019]

ת"צ - 42901-01-18

הצדדים - נטלי עטר נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 12/12/19

תקציר - הטענה: המשיבה לא שלחה מסרונים לכל אחד ממנויי הסלולר בדבר שינוי תעריף תכניתם, וזאת 21 ימים לפני שינוי התעריף. עוד נטען כי תוכן המסרונים ששלחה המשיבה למנויי הסלולר אינו ברור. 

ב"כ התובעת המייצגת: עו"ד אבישי פלדמן, עו"ד ניצן רובינשטיין

ב"כ המשיבה: חניטל בלינסון- נבון, עו"ד ליאור גלברד, עו"ד יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום [26/04/2018]

  ת"צ: 28449-12-14 הצדדים: יעבץ  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה גבתה ממנוי הבוחר להתנתק משירותיה תמורה עבור מלוא מחזור החיוב החודשי, אף אם מועד ההתנתקות חל במהלך מחזור החיוב החודשי. הקבוצה: כל לקוחות סלקום שהתנתקו משירותי רדיו טלפון נייד שקיבלו ממנה, החל מחודש אוגוסט 2014 ועד וכולל חודש ינואר 2017 וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לשירותים רק בחלקו של אותו חודש. תוצאת תמונה עבור סלקום  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
סלקום 6

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [07/12/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 7/12/17

תקציר:

השבת כספים שנגבו ע"י סלקום בגין שימושים בשירותי סלקום בחו"ל

לאחר תום תקופת חבילת תקשורת לחו"ל.

לטענת המבקש, המשיבה פעלה בניגוד לתנאי רישיון כללי לסלקום למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטת התאית,

המחייב לטענתו לשלוח ללקוח שרכש חבילה כאמור, מסרון בגין סיום תקופת החבילה.

חברי הקבוצה: כל לקוח של סלקום אשר החל מיום 17.2.2014 רכש ממנה חבילת שירות לחו"ל ולא קיבל הודעה מהמשיבה כי תוקף החבילה הסתיים.

המשיבה תשלם לכל אחד מחברי הקבוצה הזכאים להחזר שיעור  של 65% מהסכום הקובע לחבר קבוצה לגביו.

תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [30/08/2018]

  ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 30/8/18 תקציר: הטענה: סלקום מתנה ניוד של קווי "טוקמן" לחברה אחרת בהטענת הקו בתקציב בסך של כ- 55 ש"ח, וכי לאחר הטענת הקו בתקציב כאמור וניודו לחברה אחרת, לא השיבה סלקום את יתרת התקציב. בכך לטענת המבקשים, הפרה סלקום את הוראות חוק התקשורת ודברי חקיקה נוספים. Capture

עיתון: הארץ , מעריב
חברות התקשורת

הסדר פשרה | חברות התקשורת בישראל 296/3/2020

ת"צ 7313-02-17, 23563-02-17, 20609-02-17, 13624-03-14 הצדדים – עדן את ארז בע"מ נ' פלאפון תקשורת בע"מ הילה ברמץ נ' הוט מובייל בע"מ אודליה לוי נ' פרטנר תקשורת בע"מ דרורה שולביץ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 29/3/2020 תקציר - טענות המבקשים כי החברות הפרו, כביכול, את הוראות הרישיון בשל כך שגבו ממנויים קיימים תשלום בגין הנפקה נוספת של כרטיס חכם (SIM) שלא בנסיבות של הפסקת מוחלטת ו/ או הפסקת שירו ו/ או ניתוקו. נטען כי זה כפל תשלום דמי חיבור לרשת. ב"כ המבקשים: עו"ד אסף שילה, עו"ד יעל דיין ב"כ פלאפון: נחום קובובסקי, עו"ד ברקמן ושות' ב"כ סלקום: דרור ורסנו, עו"ד יגאל ארנון ושות' ב"כ פרטנר: ירון רייטר, עו"ד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' ב"כ הוט מובייל: אורית מלכא, עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות'

קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר
סלקום 3

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/2017

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת
סלקום 5

הסכם פשרה | חברת סלקום ישראל בע"מ [11/09/2017]

ת"צ: 22141-03-15 הצדדים: פנחס ומרדכי גרינברג נ' חברת סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת
סלקום תביעה ייצוגית

תובענה ייצוגית | סלקום [19/01/17]

ת"צ: 29751-07-14
הצדדים: לפיד ואח' נגד סלקום ישראל בע"מ
תאריך פרסום: 19/01/17

עיתון: מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום
סלקום 3

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [1/1/2020]

ת"צ - 22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום - 1/1/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקשים לפיה לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת
סלקום

הסדר פשרה | סלקום ישראל בע"מ [21/11/2019]

ת"צ - 15615-08-18 הצדדים – רון עופר נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום - 21.11.2019 תקציר – התובע טען כי סלקום עדכנה את התשלום החודשי הקבוע בתכנית הטריפל בחלוף 11 מחזורי חיוב ולא בחלוף 12 מחזורי חיוב כפי שנקבע בהסכם. ב"כ המבקש: עו"ד חן שטיין ועו"ד ליאת שטיין ב"כ המשיבה: עו"ד רות לובן, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, סלקום
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת
סלקום תביעה על דמי מנוי

תובענה ייצוגית | סלקום [22/12/16]

ת"צ: 1651-01-13
תאריך פרסום: 22/12/16

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, תקשורת
סלולר סדר פשרה

הסדר פשרה | 14/06/2020 חברות הסלולר

ת"צ:  15824-07-10, 19997-07-10, 10601-08-10 הצדדים – שרון ברניר- סיגורה נ' סלקום ישראל בע"מ יפעת קינן נ' פרטנר תקשורת בע"מ דוד רזניק נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 14/06/2020 תקציר – כל אדם ותאגיד שהיה לקוח של אחת החברות וחויב במס בשל שירותי התקשורת שנצרכו מחוץ לישראל הם נושא התובענה. .ב"כ המבקשים: עו"ד עופר לוי, עו"ד אהרן נמדר\ אביעד סרן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר
סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים
סלקום תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ

ת"צ 33923-08-18 הצדדים – גיא פינטו נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 16/07/2020 תקציר – הטענה כי בתשלום שנגבה מלקוחות סלקום tv בגין חבילות ספורט פרימיום. תשלום יתר ב"כ המבקש- עו"ד יוני בן סימון, עו"ד גלית דליות ב"כ המשיבה-עו'"ד ברק טל, עו"ד חניטל בלינסון- נבון, עו"ד גיא קורתני

המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, סלקום, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טלוויזיה, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, הגנת הצרכן, הוט מובייל, הטעיה צרכנית, סלקום, פלאפון, פרטנר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, סלקום, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, סלקום, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום