סלולאר | הסכמי פשרה בישראל

סלולאר

בזק פרטנר

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/06/2018]

ת"צ: 60686-01-15 הצדדים: שולמית גרוס  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/6/18 תקציר: הטענה: התעריף שבזק גובה בגין קישור גומלין להודעה הנשלחת ממפעילי תקשורת אחרים ובכללן פרטנר, הוא בלתי סביר ומפלה, ונגד פרטנר היא, בין היתר, שפרטנר לא חלקה על דרישת התשלום של בזק ולא פנתה בעניין זה לשר התקשורת, וכן בטענה כי פרטנר אינה זכאית לגבות תעריף זה ממנוייה (ובפרט המנויים שבתכנית מסוג "ללא הגבלה") לנוכח הוראות ההסכם של פרטנר ואותם מנויים.   תוצאת תמונה עבור בזק593px-Partner_logo.svg

עיתון: הארץ , מעריב
אל גי

תובענה ייצוגית | LG Electronics Inc ואח' [16/2/2020]

ת"צ  4753-02-16 הצדדים - חזן ואח' נ' LG Electronics Inc ואח' תאריך פרסום: 16/2/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקש כי מכשיר סלולארי מדגם LG-G4 אשר יוצר על ידי חברת ה- LG ויובא ושווק בישראל באופן רשמי על ידי רונלייט, נשא פגם סדרתי בייצור, הגורם להפסקה פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב של אתחול מתמיד (loop) ב"כ המבקשים: עו"ד אשר שרביט, עו"ד אמיר ישראלי, עו"ד יאקי אלגרנטי  ב"כ המשיבות: עו"ד יוסי אשכנזי, עו"ד ד"ר חיים מכלוף (הרצוג, פוקס, נאמן ושות'), עו"ד מאור רוט  

Capture

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [3/1/2020]

ת"צ  22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' ' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 3.1.2010 תקציר - טענת המבקשים: לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה, מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'  

עיתון:
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום 6

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [07/12/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 7/12/17

תקציר:

השבת כספים שנגבו ע"י סלקום בגין שימושים בשירותי סלקום בחו"ל

לאחר תום תקופת חבילת תקשורת לחו"ל.

לטענת המבקש, המשיבה פעלה בניגוד לתנאי רישיון כללי לסלקום למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטת התאית,

המחייב לטענתו לשלוח ללקוח שרכש חבילה כאמור, מסרון בגין סיום תקופת החבילה.

חברי הקבוצה: כל לקוח של סלקום אשר החל מיום 17.2.2014 רכש ממנה חבילת שירות לחו"ל ולא קיבל הודעה מהמשיבה כי תוקף החבילה הסתיים.

המשיבה תשלם לכל אחד מחברי הקבוצה הזכאים להחזר שיעור  של 65% מהסכום הקובע לחבר קבוצה לגביו.

תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [30/08/2018]

  ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 30/8/18 תקציר: הטענה: סלקום מתנה ניוד של קווי "טוקמן" לחברה אחרת בהטענת הקו בתקציב בסך של כ- 55 ש"ח, וכי לאחר הטענת הקו בתקציב כאמור וניודו לחברה אחרת, לא השיבה סלקום את יתרת התקציב. בכך לטענת המבקשים, הפרה סלקום את הוראות חוק התקשורת ודברי חקיקה נוספים. Capture

עיתון: הארץ , מעריב
פלאפון 9

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18 תקציר: הקבוצה: לקוחות פלאפון שמהם גבתה סכומי כסף ביתר, בין בניגוד למוסכם ובין בניגוד לדין, אשר קיבלו ממנה החזר בגובה סכום הקרן בלבד וללא הפרשי הצמדה וריבית כדין. בית המשפט קיבלת את התובענה הייצוגית וקבע, כי היה על פלאפון להשיב לחברי הקבוצה סכומי כסף שנגבו על ידה ביתר בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, ומאחר ופלאפון לא נהגה כך, עליה לשלם לטובת הציבור סכום של 2,628,099 ש"ח. בצירוף הפרשי הצמדה וריבית החל מיום 16.6.2015 ועד יום התשלום בפועל. התשלום יבוצע בהעברה של סכום פסק הדין לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד לפי סעיף 27א לחוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פלאפון

סלקום תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ

ת"צ 33923-08-18 הצדדים – גיא פינטו נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 16/07/2020 תקציר – הטענה כי בתשלום שנגבה מלקוחות סלקום tv בגין חבילות ספורט פרימיום. תשלום יתר ב"כ המבקש- עו"ד יוני בן סימון, עו"ד גלית דליות ב"כ המשיבה-עו'"ד ברק טל, עו"ד חניטל בלינסון- נבון, עו"ד גיא קורתני

המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הוט מובייל

תביעה ייצוגית | הוט מובייל בע"מ [21/06/2018]

  ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור  נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 21/6/18 תקציר: הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד. תוצאת תמונה עבור הוט מובייל

עיתון: מעריב הבוקר
גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
גולן טלקום 1

הסכם פשרה |גולן טלקום בע"מ [01/07/2019]

ת"צ - 52969-05-16 הצדדים - חבקין נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום - 1.7.2019 תקציר - בתביעה נטען, בתמצית, כי הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, נדרשה הנתבעת ךהשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית. ב"כ התובעים - עו"ד עומר פיינטוך ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב  

עיתון: גלובס , הארץ
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [02/05/2019]

ת"צ - 1651-01-13

הצדדים -זלטקין נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עילת התביעה היא בחיובים שהושתו על המנויים שביקשו להתנייד אליה מרשת אחרת בטרם השלמת הניוד ובטרם קיבלו ממנה שירותים.

ב"כ המבקש - עו"ד רם גורודיסקי, עו"ד רענן בשן

ב"כ הנתבעת - עו"ד הלה פלג

עיתון: גלובס , מעריב
ריבוק 2

הסכם פשרה | ריבוק ישראל בע"מ [26/07/2017]

 

ת"צ: 48494-06-16 פרסום חוזר הצדדים: בן ארוש נ' ריבוק ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/7/17

עיתון: דה מרקר
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

פלאפון 2

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [21/02/2018]

ת"צ: 16-05-50447 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 21.2.18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ושלא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסורים עולה כדי הפרה של סעיף 30א לחוק התקשורת, והוראות דין נוספות. download

קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת
גולו

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 27264-07-16 הצדדים:  נ' גול טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/5/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. גולן  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת
פרטנר 11

הסכם פשרה |חברת פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2019]

ת"צ - 52390-02-16

הצדדים - עזריה נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 18.7.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי פרטנר הפרה את הוראות ס' 30א לחוק התקשורת במסרונים שהיא שולחת הכוללים דברי פרסומת.

ב"כ המבקשים - רפפורט לוין - עורכי דין

ב"כ המשיבה - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ' ושות'

קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר
LG הסכם פשרה

הסדר פשרה | 28/06/2020 LG Electronics

ת"צ:  33934-03-17

הצדדים – טרבלסי נ' LG Electronics, רונלייט דיגטל בע"מ

תקציר – הטענה כי מכשיר הסלולר LG-V10 נשא פגם סדרתי בייצור הגורם להפסקת פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב אתחול מתמיד.

תאריך פרסום: 28/06/2020

ב"כ המבקש: עו"ד מתן פריידין, עו"ד ניזאר טנוס

ב"כ המשיבה: משרד הרצוג פוקס נאמן ושות'

המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות
סלקום 2

הסדר פשרה |סלקום [12/12/2019]

ת"צ - 42901-01-18

הצדדים - נטלי עטר נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 12/12/19

תקציר - הטענה: המשיבה לא שלחה מסרונים לכל אחד ממנויי הסלולר בדבר שינוי תעריף תכניתם, וזאת 21 ימים לפני שינוי התעריף. עוד נטען כי תוכן המסרונים ששלחה המשיבה למנויי הסלולר אינו ברור. 

ב"כ התובעת המייצגת: עו"ד אבישי פלדמן, עו"ד ניצן רובינשטיין

ב"כ המשיבה: חניטל בלינסון- נבון, עו"ד ליאור גלברד, עו"ד יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים
הוט מובייל

תובענה ייצוגית |הוט מובייל בע"מ [03/07/2019]

ת"צ - 12446-05-18

הצדדים - ערן סעדיאן נ' הוט מובייל בע"מ

תאריך פרסום - 3.7.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, כי הוט מובייל גובה, כביכול, תשלום כפול על כרטיס חכם ׁׂ(SIM) אשר הושאל ללקוחותיה במסגרת הטבת "סים בהשאלה" - וזאת, הן בגין הנפקתו במעמד ההצטרפות והן במעמד סיום ההתקשרות, כשאר הוא איננו מושב לחברה, וזאת, לכאורה, בניגוד להוראות הדין.

ב"כ המבקש - משרד שוורץ מוסקוביץ ושות'

ב"כ המשיבה - פישר בכר וול אוריון ושות'

עיתון: הארץ , כלכליסט
קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר
סלקום 5

הסכם פשרה | חברת סלקום ישראל בע"מ [11/09/2017]

ת"צ: 22141-03-15 הצדדים: פנחס ומרדכי גרינברג נ' חברת סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת
טרלידור

תובענה ייצוגית |טרלידור סורגים מתקפלים בע"מ [13/02/2019]

ת"צ - 23387-09-17

הצדדים - ענת שלינגבוים לוי נ' טרלידור

תאריך פרסום - 13.02.2019

תקציר - בתובענה נטען, כי טרלידור שלחה למכשיר הסלולארי של כ- 250,000 איש מסרונים הכוללים דבר פרסומת אסור, וזאת ללא הסכמתם המפורשת של הנמענים, בוניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת. טרלידור טענה כי אינה חבה באחריות מכיוון שבין היתר מדובר בתקלה נקודתית, איש הפרסום החיצוני שנתן את ההוראה שגה ופעל בתום לב, ועוד.

ב"כ המבקשת - עו"ד אהוד שטמר

ב"כ הנתבעת - עו"ד עדו אורלנסקי

קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות
טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
סלולר סדר פשרה

הסדר פשרה | 14/06/2020 חברות הסלולר

ת"צ:  15824-07-10, 19997-07-10, 10601-08-10 הצדדים – שרון ברניר- סיגורה נ' סלקום ישראל בע"מ יפעת קינן נ' פרטנר תקשורת בע"מ דוד רזניק נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 14/06/2020 תקציר – כל אדם ותאגיד שהיה לקוח של אחת החברות וחויב במס בשל שירותי התקשורת שנצרכו מחוץ לישראל הם נושא התובענה. .ב"כ המבקשים: עו"ד עופר לוי, עו"ד אהרן נמדר\ אביעד סרן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר