סלולאר | הסכמי פשרה בישראל

סלולאר

פרטנר 11

הסכם פשרה |חברת פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2019]

ת"צ - 52390-02-16

הצדדים - עזריה נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 18.7.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי פרטנר הפרה את הוראות ס' 30א לחוק התקשורת במסרונים שהיא שולחת הכוללים דברי פרסומת.

ב"כ המבקשים - רפפורט לוין - עורכי דין

ב"כ המשיבה - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ' ושות'

גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
סלקום ישראל

הסכם פשרה |סלקום ישראל בע"מ [15/05/2019]

ת"צ - 5506-04-15

הצדדים - גרינברג נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 15.5.2019

תקציר - התביעה עוסקת בשירות פירוט שיחות בו נתבקש להשיב לחברי הקבוצה (לקוחות שהיו מנויים לשירות פירוט השיחות ואשר במועד ההתקשרות קיבלו שירות זה בחינם) את הסכומים ששילמו עבור שירות זה החל מיום 18.8.2009. 

ב"כ התובעים - עו"ד גיל רון, עו"ד אהרן ריבנוביץ', עו"ד מיכל יודלמן-הרצברג ועו"ד יעקב אביעד

עיתון: גלובס , מעריב
פרטנר

תביעה ייצוגית | חברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/02/2018]

ת"צ: 7418-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/2/18 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שיתקשרו עימה עד המועד בו פסק הדין יהפוך לחלוט, אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות פאנטון לאחר המועדים הקבועים. ושביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים כהגדרתם בטופס הגישה לשירותים, או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו, או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה תעניק לחברי הקבוצה הטבה אחת מתוך הרשימה המופיעה בהסכם. תוצאת תמונה עבור פרטנר

עיתון: גלובס , הארץ
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

untitled

הסכם פשרה | דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ [02/06/2017]

ת"צ: 61580-11-15 הצדדים: ליוטרובניק נ' דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 02/06/17

סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
הוט מובייל

תובענה ייצוגית |הוט מובייל בע"מ [03/07/2019]

ת"צ - 12446-05-18

הצדדים - ערן סעדיאן נ' הוט מובייל בע"מ

תאריך פרסום - 3.7.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, כי הוט מובייל גובה, כביכול, תשלום כפול על כרטיס חכם ׁׂ(SIM) אשר הושאל ללקוחותיה במסגרת הטבת "סים בהשאלה" - וזאת, הן בגין הנפקתו במעמד ההצטרפות והן במעמד סיום ההתקשרות, כשאר הוא איננו מושב לחברה, וזאת, לכאורה, בניגוד להוראות הדין.

ב"כ המבקש - משרד שוורץ מוסקוביץ ושות'

ב"כ המשיבה - פישר בכר וול אוריון ושות'

עיתון: הארץ , כלכליסט
טרלידור

תובענה ייצוגית |טרלידור סורגים מתקפלים בע"מ [13/02/2019]

ת"צ - 23387-09-17

הצדדים - ענת שלינגבוים לוי נ' טרלידור

תאריך פרסום - 13.02.2019

תקציר - בתובענה נטען, כי טרלידור שלחה למכשיר הסלולארי של כ- 250,000 איש מסרונים הכוללים דבר פרסומת אסור, וזאת ללא הסכמתם המפורשת של הנמענים, בוניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת. טרלידור טענה כי אינה חבה באחריות מכיוון שבין היתר מדובר בתקלה נקודתית, איש הפרסום החיצוני שנתן את ההוראה שגה ופעל בתום לב, ועוד.

ב"כ המבקשת - עו"ד אהוד שטמר

ב"כ הנתבעת - עו"ד עדו אורלנסקי

טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [23/12/2018]

ת"צ: 52969-05-16

הצדדים: נ' גולן טלקום בע"מ

תאריך פרסום: 23/12/18

תקציר

הטענה: הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, על הנתבעת להשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית.

ב"כ התובעים: עו"ד עומר פיינטוך

ב"כ הנתבעת: עו"ד תמיר כהנוב

סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

פלאפון תקשורת

הסכם פשרה | פלאפון תקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 41157-01-15 הצדדים: מירב פירט ומנחם פירט נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/17

קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
עמית ארבל

תביעה ייצוגית | עמית החזרי מס בע"מ, עמית ארבל סוכנות לביטוח (2008) בע"מ, נ.מ שיווק ומכירות בע"מ ומר מרדכי ארבל [2/07/2018]

  ת"צ: 45927-03-17 הצדדים: טל קונסטנטין לדרמן, אליעזר לוי וארז קינן  נ' עמית החזרי מס בע"מ, עמית ארבל סוכנות לביטוח (2008) בע"מ, נ.מ שיווק ומכירות בע"מ ומר מרדכי ארבל תאריך פרסום: 2/7/18 תקציר: הטענה: שיגרו מטעם המשיבים מסרונים המכילים דברי פרסומת בלא הסכמה מפורשת מראש, בניגוד לחוק התקשורת. המשיבים ישלמו פיצוי כספי במזומן בסך 400,000 ש"ח לקרן התרומות כאמור בחוק תובענות ייצוגיות.  

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות
פרטנר 6

תביעה ייצוגית | פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2018]

  ת"צ: 45961-03-14 הצדדים: רחלי גולן  נ' פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 18/7/18 תקציר: הבקשה לאישור עוסקת בשאלת זכאותם של חברי הקבוצה לתשלום נוסף בגין פיצויי פיטורים כתוצאה מאי הכללת תוספת שכר בגין מכירת שירותי ערך מוסף ושירותי משלוח חשבונית במייל, אשר משולם לחלק מעובדי החברה, בחישוב השכר הקובע לתשלום פיצויי פיטורים. במסגרת הסכם הפשרה הוסכם כי לחבר קבוצה אשר ימצא זכאי לתשלום בהתאם לקבוע בהסכם הפשרה, בכפוף לתקופת ההתיישנות ולסייגים רלוונטיים כמפורט בהסכם הפשרה, ישולם פיצוי בשיעור הקבוע בהסכם הפשרה בגין פיצויי פיטורים שיחושב בהתאם לממוצע התוספת ששולמה לאותו חבר קבוצה בשנה שקודמת למועד פיטוריו. 593px-Partner_logo.svg

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת
ריבוק 2

הסכם פשרה | ריבוק ישראל בע"מ [26/07/2017]

 

ת"צ: 48494-06-16 פרסום חוזר הצדדים: בן ארוש נ' ריבוק ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/7/17

עיתון: דה מרקר
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר
סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים
פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת
סלקום 3

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/2017

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת
גולו

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 27264-07-16 הצדדים:  נ' גול טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/5/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. גולן  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים
פלאפון 9

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18 תקציר: הקבוצה: לקוחות פלאפון שמהם גבתה סכומי כסף ביתר, בין בניגוד למוסכם ובין בניגוד לדין, אשר קיבלו ממנה החזר בגובה סכום הקרן בלבד וללא הפרשי הצמדה וריבית כדין. בית המשפט קיבלת את התובענה הייצוגית וקבע, כי היה על פלאפון להשיב לחברי הקבוצה סכומי כסף שנגבו על ידה ביתר בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, ומאחר ופלאפון לא נהגה כך, עליה לשלם לטובת הציבור סכום של 2,628,099 ש"ח. בצירוף הפרשי הצמדה וריבית החל מיום 16.6.2015 ועד יום התשלום בפועל. התשלום יבוצע בהעברה של סכום פסק הדין לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד לפי סעיף 27א לחוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פלאפון

קטגוריה: סלולאר, פלאפון, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, חוק התקשורת, סלולאר, פרסומות, דיני עבודה ושכר, זכויות עובדים, סלולאר, פיצויים, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים