סלולאר | הסכמי פשרה בישראל

סלולאר

פלאפון 9

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18 תקציר: הקבוצה: לקוחות פלאפון שמהם גבתה סכומי כסף ביתר, בין בניגוד למוסכם ובין בניגוד לדין, אשר קיבלו ממנה החזר בגובה סכום הקרן בלבד וללא הפרשי הצמדה וריבית כדין. בית המשפט קיבלת את התובענה הייצוגית וקבע, כי היה על פלאפון להשיב לחברי הקבוצה סכומי כסף שנגבו על ידה ביתר בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, ומאחר ופלאפון לא נהגה כך, עליה לשלם לטובת הציבור סכום של 2,628,099 ש"ח. בצירוף הפרשי הצמדה וריבית החל מיום 16.6.2015 ועד יום התשלום בפועל. התשלום יבוצע בהעברה של סכום פסק הדין לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד לפי סעיף 27א לחוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פלאפון

הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
טרלידור

תובענה ייצוגית |טרלידור סורגים מתקפלים בע"מ [13/02/2019]

ת"צ - 23387-09-17

הצדדים - ענת שלינגבוים לוי נ' טרלידור

תאריך פרסום - 13.02.2019

תקציר - בתובענה נטען, כי טרלידור שלחה למכשיר הסלולארי של כ- 250,000 איש מסרונים הכוללים דבר פרסומת אסור, וזאת ללא הסכמתם המפורשת של הנמענים, בוניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת. טרלידור טענה כי אינה חבה באחריות מכיוון שבין היתר מדובר בתקלה נקודתית, איש הפרסום החיצוני שנתן את ההוראה שגה ופעל בתום לב, ועוד.

ב"כ המבקשת - עו"ד אהוד שטמר

ב"כ הנתבעת - עו"ד עדו אורלנסקי

סלקום 3

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 48382-11-16 הצדדים: לוי יצחק דייטש, יצחק מזרחי, יוסף צבי הס ומשה פליגמן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/2017

עיתון: הארץ , מעריב
גולו

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 27264-07-16 הצדדים:  נ' גול טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/5/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. גולן  

עיתון: גלובס , מעריב
בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
סלקום 4

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [31/08/2017]

ת"צ: 14053-02-15 הצדדים: עידו לוי נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 31/08/17

עיתון: הארץ , מעריב
Capture

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [3/1/2020]

ת"צ  22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' ' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 3.1.2010 תקציר - טענת המבקשים: לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה, מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'  

עיתון:
בזק פרטנר

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/06/2018]

ת"צ: 60686-01-15 הצדדים: שולמית גרוס  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/6/18 תקציר: הטענה: התעריף שבזק גובה בגין קישור גומלין להודעה הנשלחת ממפעילי תקשורת אחרים ובכללן פרטנר, הוא בלתי סביר ומפלה, ונגד פרטנר היא, בין היתר, שפרטנר לא חלקה על דרישת התשלום של בזק ולא פנתה בעניין זה לשר התקשורת, וכן בטענה כי פרטנר אינה זכאית לגבות תעריף זה ממנוייה (ובפרט המנויים שבתכנית מסוג "ללא הגבלה") לנוכח הוראות ההסכם של פרטנר ואותם מנויים.   תוצאת תמונה עבור בזק593px-Partner_logo.svg

עיתון: הארץ , מעריב
ריבוק 2

הסכם פשרה | ריבוק ישראל בע"מ [26/07/2017]

 

ת"צ: 48494-06-16 פרסום חוזר הצדדים: בן ארוש נ' ריבוק ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/7/17

עיתון: דה מרקר
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
פלאפון 2

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [21/02/2018]

ת"צ: 16-05-50447 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 21.2.18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ושלא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסורים עולה כדי הפרה של סעיף 30א לחוק התקשורת, והוראות דין נוספות. download

סלקום 2

הסדר פשרה |סלקום [12/12/2019]

ת"צ - 42901-01-18

הצדדים - נטלי עטר נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 12/12/19

תקציר - הטענה: המשיבה לא שלחה מסרונים לכל אחד ממנויי הסלולר בדבר שינוי תעריף תכניתם, וזאת 21 ימים לפני שינוי התעריף. עוד נטען כי תוכן המסרונים ששלחה המשיבה למנויי הסלולר אינו ברור. 

ב"כ התובעת המייצגת: עו"ד אבישי פלדמן, עו"ד ניצן רובינשטיין

ב"כ המשיבה: חניטל בלינסון- נבון, עו"ד ליאור גלברד, עו"ד יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
פרטנר 11

הסכם פשרה |חברת פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2019]

ת"צ - 52390-02-16

הצדדים - עזריה נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 18.7.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי פרטנר הפרה את הוראות ס' 30א לחוק התקשורת במסרונים שהיא שולחת הכוללים דברי פרסומת.

ב"כ המבקשים - רפפורט לוין - עורכי דין

ב"כ המשיבה - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ' ושות'

קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר
פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת
גולן טלקום 1

הסכם פשרה |גולן טלקום בע"מ [01/07/2019]

ת"צ - 52969-05-16 הצדדים - חבקין נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום - 1.7.2019 תקציר - בתביעה נטען, בתמצית, כי הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, נדרשה הנתבעת ךהשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית. ב"כ התובעים - עו"ד עומר פיינטוך ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב  

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת
גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [23/12/2018]

ת"צ: 52969-05-16

הצדדים: נ' גולן טלקום בע"מ

תאריך פרסום: 23/12/18

תקציר

הטענה: הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, על הנתבעת להשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית.

ב"כ התובעים: עו"ד עומר פיינטוך

ב"כ הנתבעת: עו"ד תמיר כהנוב

קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים
טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת
גולן טלקום

תביעה ייצוגית |גולן טלקום בע"מ [18/06/2019]

ת"צ - 23458-01-17

הצדדים - אשכנזי נ' גולן טלקום

תאריך פרסום - 18.6.2019

תקציר - בתביעה נטען כי הנתבעת הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.

ב"כ התובע - עו"ד אייל נון, עו"ד חגי פלטין

ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר
הוט מובייל

תובענה ייצוגית |הוט מובייל בע"מ [03/07/2019]

ת"צ - 12446-05-18

הצדדים - ערן סעדיאן נ' הוט מובייל בע"מ

תאריך פרסום - 3.7.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, כי הוט מובייל גובה, כביכול, תשלום כפול על כרטיס חכם ׁׂ(SIM) אשר הושאל ללקוחותיה במסגרת הטבת "סים בהשאלה" - וזאת, הן בגין הנפקתו במעמד ההצטרפות והן במעמד סיום ההתקשרות, כשאר הוא איננו מושב לחברה, וזאת, לכאורה, בניגוד להוראות הדין.

ב"כ המבקש - משרד שוורץ מוסקוביץ ושות'

ב"כ המשיבה - פישר בכר וול אוריון ושות'

עיתון: הארץ , כלכליסט
קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר
פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת
פלאפון

תובענה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [16/02/2018]

ת"צ: 3504-03-17 הצדדים: בניה בן דוד נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 16.2.18 תקציר: קבלת מסרונים לטלפונים הניידים חברי הקבוצה: כל הנמענים אשר קיבלו מהמשיבה מסרונים לטלפונים הניידים מבלי שניתנה הסכמתם מראש ובכתב תוך הפרה של הוראות חוק התקשורת. הסעדים הנתבעים: פיצוי בגין נזק לא ממוני בגין כל דבר פרסומת אסור שנשלח לחברי הקבוצה תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: גלובס
קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת
סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים
סלקום 3

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [1/1/2020]

ת"צ - 22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום - 1/1/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקשים לפיה לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, חוק התקשורת, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הוט, הוט מובייל, חיובים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, שירותים, תקשורת, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, סלולאר, פלאפון, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, מבצעים, סלולאר, פלאפונים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, סלולאר, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פלאפון, פרסומות, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת