סלולאר | הסכמי פשרה בישראל

סלולאר

untitled

הסכם פשרה | דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ [02/06/2017]

ת"צ: 61580-11-15 הצדדים: ליוטרובניק נ' דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 02/06/17

אל גי

תובענה ייצוגית | LG Electronics Inc ואח' [16/2/2020]

ת"צ  4753-02-16 הצדדים - חזן ואח' נ' LG Electronics Inc ואח' תאריך פרסום: 16/2/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקש כי מכשיר סלולארי מדגם LG-G4 אשר יוצר על ידי חברת ה- LG ויובא ושווק בישראל באופן רשמי על ידי רונלייט, נשא פגם סדרתי בייצור, הגורם להפסקה פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב של אתחול מתמיד (loop) ב"כ המבקשים: עו"ד אשר שרביט, עו"ד אמיר ישראלי, עו"ד יאקי אלגרנטי  ב"כ המשיבות: עו"ד יוסי אשכנזי, עו"ד ד"ר חיים מכלוף (הרצוג, פוקס, נאמן ושות'), עו"ד מאור רוט  

סלקום 5

הסכם פשרה | חברת סלקום ישראל בע"מ [11/09/2017]

ת"צ: 22141-03-15 הצדדים: פנחס ומרדכי גרינברג נ' חברת סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
גולו

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 27264-07-16 הצדדים:  נ' גול טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/5/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. גולן  

עיתון: גלובס , מעריב
גולן טלקום 1

הסכם פשרה |גולן טלקום בע"מ [01/07/2019]

ת"צ - 52969-05-16 הצדדים - חבקין נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום - 1.7.2019 תקציר - בתביעה נטען, בתמצית, כי הנתבעת לא הודיעה למנוייה כדבעי אודות מועדי ההצטרפות למבצע ואודות המחיר שיחול אם לא יפעילו את כרטיס הסים בזמן, ולפיכך, נדרשה הנתבעת ךהשיב כספים למנויים שביקשו להצטרף למבצע אך איחרו בהפעלת כרטיס הסים ולכן חויבו במחיר המלא של התכנית. ב"כ התובעים - עו"ד עומר פיינטוך ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב  

עיתון: גלובס , הארץ
פרטנר

תביעה ייצוגית | חברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/02/2018]

ת"צ: 7418-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/2/18 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שיתקשרו עימה עד המועד בו פסק הדין יהפוך לחלוט, אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות פאנטון לאחר המועדים הקבועים. ושביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים כהגדרתם בטופס הגישה לשירותים, או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו, או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה תעניק לחברי הקבוצה הטבה אחת מתוך הרשימה המופיעה בהסכם. תוצאת תמונה עבור פרטנר

עיתון: גלובס , הארץ
פלאפון 10

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 50447-06-15 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ולא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסרונים מהווה הפרת סעיף 30א לחוק והוראות דין נוספות. במסגרת ההסדר התחייבה פלאפון לנקוט פעולות לצמצום מקסימלי של הסיכוי לשיגור מסרונים פרסומיים מטעמה, בניגוד לדין, בעתיד, ובנוסף לתרום לציבור 400,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: ישראל היום
סלולר סדר פשרה

הסדר פשרה | 14/06/2020 חברות הסלולר

ת"צ:  15824-07-10, 19997-07-10, 10601-08-10 הצדדים – שרון ברניר- סיגורה נ' סלקום ישראל בע"מ יפעת קינן נ' פרטנר תקשורת בע"מ דוד רזניק נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 14/06/2020 תקציר – כל אדם ותאגיד שהיה לקוח של אחת החברות וחויב במס בשל שירותי התקשורת שנצרכו מחוץ לישראל הם נושא התובענה. .ב"כ המבקשים: עו"ד עופר לוי, עו"ד אהרן נמדר\ אביעד סרן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
Capture

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [3/1/2020]

ת"צ  22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' ' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 3.1.2010 תקציר - טענת המבקשים: לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה, מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'  

עיתון:
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום [26/04/2018]

  ת"צ: 28449-12-14 הצדדים: יעבץ  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה גבתה ממנוי הבוחר להתנתק משירותיה תמורה עבור מלוא מחזור החיוב החודשי, אף אם מועד ההתנתקות חל במהלך מחזור החיוב החודשי. הקבוצה: כל לקוחות סלקום שהתנתקו משירותי רדיו טלפון נייד שקיבלו ממנה, החל מחודש אוגוסט 2014 ועד וכולל חודש ינואר 2017 וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לשירותים רק בחלקו של אותו חודש. תוצאת תמונה עבור סלקום  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
פלאפון 2

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [21/02/2018]

ת"צ: 16-05-50447 הצדדים: ענת אביב ואח'  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 21.2.18 תקציר: הטענה: פלאפון משגרת מסרונים פרסומיים בניגוד לדין, לנמענים שאינם לקוחותיה ושלא נתנו הסכמתם לכך בהתאם לחוק התקשורת, וכי שיגור המסורים עולה כדי הפרה של סעיף 30א לחוק התקשורת, והוראות דין נוספות. download

גולן טלקום

תביעה ייצוגית |גולן טלקום בע"מ [18/06/2019]

ת"צ - 23458-01-17

הצדדים - אשכנזי נ' גולן טלקום

תאריך פרסום - 18.6.2019

תקציר - בתביעה נטען כי הנתבעת הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.

ב"כ התובע - עו"ד אייל נון, עו"ד חגי פלטין

ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
פרטנר 11

הסכם פשרה |חברת פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2019]

ת"צ - 52390-02-16

הצדדים - עזריה נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 18.7.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי פרטנר הפרה את הוראות ס' 30א לחוק התקשורת במסרונים שהיא שולחת הכוללים דברי פרסומת.

ב"כ המבקשים - רפפורט לוין - עורכי דין

ב"כ המשיבה - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ' ושות'

קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת
סלקום תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ 21/05/2020

ת"צ   23060-09-15 הצדדים – אלי דרדיק נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 21/05/2020 תקציר – הטענה כי המשיבה אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות, בעלות 5 ש"ח להודעה, וזאת ללא קבלת הסכמתם של מנויים אלה. ב"כ המבקשים: עו"ד שרגא צייגר וג'קי בובליל המודעה פורסמה בעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים
סלקום 3

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [1/1/2020]

ת"צ - 22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום - 1/1/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקשים לפיה לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [02/05/2019]

ת"צ - 1651-01-13

הצדדים -זלטקין נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עילת התביעה היא בחיובים שהושתו על המנויים שביקשו להתנייד אליה מרשת אחרת בטרם השלמת הניוד ובטרם קיבלו ממנה שירותים.

ב"כ המבקש - עו"ד רם גורודיסקי, עו"ד רענן בשן

ב"כ הנתבעת - עו"ד הלה פלג

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת
פרטנר

הסכם פשרה | חברת פרטנר תקשורת בע"מ [19/07/2017]

 

ת"צ: 6730-04-12 הצדדים: מרים שוורץ ג'ונסון  נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 19/07/17

קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פרטנר, תקשורת
סלקום 2

הסדר פשרה |סלקום [12/12/2019]

ת"צ - 42901-01-18

הצדדים - נטלי עטר נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 12/12/19

תקציר - הטענה: המשיבה לא שלחה מסרונים לכל אחד ממנויי הסלולר בדבר שינוי תעריף תכניתם, וזאת 21 ימים לפני שינוי התעריף. עוד נטען כי תוכן המסרונים ששלחה המשיבה למנויי הסלולר אינו ברור. 

ב"כ התובעת המייצגת: עו"ד אבישי פלדמן, עו"ד ניצן רובינשטיין

ב"כ המשיבה: חניטל בלינסון- נבון, עו"ד ליאור גלברד, עו"ד יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פרטנר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים
ריבוק 2

הסכם פשרה | ריבוק ישראל בע"מ [26/07/2017]

 

ת"צ: 48494-06-16 פרסום חוזר הצדדים: בן ארוש נ' ריבוק ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/7/17

עיתון: דה מרקר
קטגוריה: גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, שירותים, תשלומים, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, הגנת הצרכן, סלולאר, פיצויים, תקשורת, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מחירים, מנויים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, הודעות פרסום, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, פרסומות, תקשורת, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, הוט, חיובי אגרות, חיובים, סלולאר, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, סלולאר, סלקום, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, מכשירים ניידים, סלולאר, פרטנר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר
הוט מובייל

תביעה ייצוגית | הוט מובייל בע"מ [21/06/2018]

  ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור  נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 21/6/18 תקציר: הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד. תוצאת תמונה עבור הוט מובייל

עיתון: מעריב הבוקר