סלולאר | הסכמי פשרה בישראל

סלולאר

סלקום 8

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [01/03/2018]

ת"צ: 7602-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר:  הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון. המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.   תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
בזק פרטנר

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/06/2018]

ת"צ: 60686-01-15 הצדדים: שולמית גרוס  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ וחברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/6/18 תקציר: הטענה: התעריף שבזק גובה בגין קישור גומלין להודעה הנשלחת ממפעילי תקשורת אחרים ובכללן פרטנר, הוא בלתי סביר ומפלה, ונגד פרטנר היא, בין היתר, שפרטנר לא חלקה על דרישת התשלום של בזק ולא פנתה בעניין זה לשר התקשורת, וכן בטענה כי פרטנר אינה זכאית לגבות תעריף זה ממנוייה (ובפרט המנויים שבתכנית מסוג "ללא הגבלה") לנוכח הוראות ההסכם של פרטנר ואותם מנויים.   תוצאת תמונה עבור בזק593px-Partner_logo.svg

עיתון: הארץ , מעריב
טרלידור

תובענה ייצוגית |טרלידור סורגים מתקפלים בע"מ [13/02/2019]

ת"צ - 23387-09-17

הצדדים - ענת שלינגבוים לוי נ' טרלידור

תאריך פרסום - 13.02.2019

תקציר - בתובענה נטען, כי טרלידור שלחה למכשיר הסלולארי של כ- 250,000 איש מסרונים הכוללים דבר פרסומת אסור, וזאת ללא הסכמתם המפורשת של הנמענים, בוניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת. טרלידור טענה כי אינה חבה באחריות מכיוון שבין היתר מדובר בתקלה נקודתית, איש הפרסום החיצוני שנתן את ההוראה שגה ופעל בתום לב, ועוד.

ב"כ המבקשת - עו"ד אהוד שטמר

ב"כ הנתבעת - עו"ד עדו אורלנסקי

סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
הוט מובייל

תביעה ייצוגית | הוט מובייל בע"מ [21/06/2018]

  ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור  נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 21/6/18 תקציר: הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד. תוצאת תמונה עבור הוט מובייל

עיתון: מעריב הבוקר
פרטנר 11

הסכם פשרה |חברת פרטנר תקשורת בע"מ [18/07/2019]

ת"צ - 52390-02-16

הצדדים - עזריה נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 18.7.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי פרטנר הפרה את הוראות ס' 30א לחוק התקשורת במסרונים שהיא שולחת הכוללים דברי פרסומת.

ב"כ המבקשים - רפפורט לוין - עורכי דין

ב"כ המשיבה - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ' ושות'

טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

סלקום 3

הסדר פשרה |סלקום ישראל בע"מ [1/1/2020]

ת"צ - 22263-04-16 הצדדים - רוקנשטיין ואח' נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום - 1/1/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקשים לפיה לקוחותיה של סלקום, המתנתקים משירותיה מחויבים בגין אי החזרת כרטיס הסים, ללא ידיעתם ומבלי שהדבר הוסכם עימם בטרם התקשרותם בעסקה עם סלקום. ב"כ המבקשים: עו"ד יונתן רפפורט, עו"ד אדם לוין, רפפורט לוין ושות'  ב"כ המשיבה: עו"ד חניטל בלינסון נבון, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
פרטנר

תביעה ייצוגית | חברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/02/2018]

ת"צ: 7418-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/2/18 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שיתקשרו עימה עד המועד בו פסק הדין יהפוך לחלוט, אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות פאנטון לאחר המועדים הקבועים. ושביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים כהגדרתם בטופס הגישה לשירותים, או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו, או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה תעניק לחברי הקבוצה הטבה אחת מתוך הרשימה המופיעה בהסכם. תוצאת תמונה עבור פרטנר

עיתון: גלובס , הארץ
גולן

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [18/11/2018]

ת"צ: 23458-01-17 הצדדים:   נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 18/11/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות הדין הרלוונטיות, לרבות את הוראות חוק הגנת הצרכן ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
ריבוק 2

הסכם פשרה | ריבוק ישראל בע"מ [26/07/2017]

 

ת"צ: 48494-06-16 פרסום חוזר הצדדים: בן ארוש נ' ריבוק ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/7/17

עיתון: דה מרקר
גולן טלקום

תביעה ייצוגית |גולן טלקום בע"מ [18/06/2019]

ת"צ - 23458-01-17

הצדדים - אשכנזי נ' גולן טלקום

תאריך פרסום - 18.6.2019

תקציר - בתביעה נטען כי הנתבעת הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, ואת הוראות הרישיון שלה בכך שלא יידעה כנדרש את מנוייה אודות סיום מבצע לתקופה קצובה.

ב"כ התובע - עו"ד אייל נון, עו"ד חגי פלטין

ב"כ הנתבעת - עו"ד תמיר כהנוב

עיתון: גלובס , הארץ
בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת
סלקום 2

הסדר פשרה |סלקום [12/12/2019]

ת"צ - 42901-01-18

הצדדים - נטלי עטר נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 12/12/19

תקציר - הטענה: המשיבה לא שלחה מסרונים לכל אחד ממנויי הסלולר בדבר שינוי תעריף תכניתם, וזאת 21 ימים לפני שינוי התעריף. עוד נטען כי תוכן המסרונים ששלחה המשיבה למנויי הסלולר אינו ברור. 

ב"כ התובעת המייצגת: עו"ד אבישי פלדמן, עו"ד ניצן רובינשטיין

ב"כ המשיבה: חניטל בלינסון- נבון, עו"ד ליאור גלברד, עו"ד יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים
סלקום

תובענה ייצוגית |סלקום ישראל בע"מ [02/05/2019]

ת"צ - 1651-01-13

הצדדים -זלטקין נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עילת התביעה היא בחיובים שהושתו על המנויים שביקשו להתנייד אליה מרשת אחרת בטרם השלמת הניוד ובטרם קיבלו ממנה שירותים.

ב"כ המבקש - עו"ד רם גורודיסקי, עו"ד רענן בשן

ב"כ הנתבעת - עו"ד הלה פלג

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום [26/04/2018]

  ת"צ: 28449-12-14 הצדדים: יעבץ  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה גבתה ממנוי הבוחר להתנתק משירותיה תמורה עבור מלוא מחזור החיוב החודשי, אף אם מועד ההתנתקות חל במהלך מחזור החיוב החודשי. הקבוצה: כל לקוחות סלקום שהתנתקו משירותי רדיו טלפון נייד שקיבלו ממנה, החל מחודש אוגוסט 2014 ועד וכולל חודש ינואר 2017 וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לשירותים רק בחלקו של אותו חודש. תוצאת תמונה עבור סלקום  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
סלקום ישראל

הסכם פשרה |סלקום ישראל בע"מ [15/05/2019]

ת"צ - 5506-04-15

הצדדים - גרינברג נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 15.5.2019

תקציר - התביעה עוסקת בשירות פירוט שיחות בו נתבקש להשיב לחברי הקבוצה (לקוחות שהיו מנויים לשירות פירוט השיחות ואשר במועד ההתקשרות קיבלו שירות זה בחינם) את הסכומים ששילמו עבור שירות זה החל מיום 18.8.2009. 

ב"כ התובעים - עו"ד גיל רון, עו"ד אהרן ריבנוביץ', עו"ד מיכל יודלמן-הרצברג ועו"ד יעקב אביעד

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, סלולאר, סלקום
אל גי

תובענה ייצוגית | LG Electronics Inc ואח' [16/2/2020]

ת"צ  4753-02-16 הצדדים - חזן ואח' נ' LG Electronics Inc ואח' תאריך פרסום: 16/2/2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענת המבקש כי מכשיר סלולארי מדגם LG-G4 אשר יוצר על ידי חברת ה- LG ויובא ושווק בישראל באופן רשמי על ידי רונלייט, נשא פגם סדרתי בייצור, הגורם להפסקה פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב של אתחול מתמיד (loop) ב"כ המבקשים: עו"ד אשר שרביט, עו"ד אמיר ישראלי, עו"ד יאקי אלגרנטי  ב"כ המשיבות: עו"ד יוסי אשכנזי, עו"ד ד"ר חיים מכלוף (הרצוג, פוקס, נאמן ושות'), עו"ד מאור רוט  

קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, סלולאר, סלקום, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים
גולו

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 27264-07-16 הצדדים:  נ' גול טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/5/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. גולן  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, סלולאר, סלקום, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת
סלקום 5

הסכם פשרה | חברת סלקום ישראל בע"מ [11/09/2017]

ת"צ: 22141-03-15 הצדדים: פנחס ומרדכי גרינברג נ' חברת סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/9/17

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, סלולאר, סלקום, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת
פלאפון תקשורת

הסכם פשרה | פלאפון תקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 41157-01-15 הצדדים: מירב פירט ומנחם פירט נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/17

קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, סלולאר, סלקום, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים
פלאפון 8

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18  

קטגוריה: גביית יתר, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפונים, שירות טלפוני חינם, שירותי האחריות, תקשורת, תשלומים, בזק, גביית יתר, חיובים, מסרונים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקנות הגבייה, תקשורת, תשלומים, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרסומות, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מסרונים, סלולאר, פרטנר, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, סלולאר, סלקום, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, מבצעים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, חוק התקשורת, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, הגנת הצרכן, מבצעים, סלולאר, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, הודעות פרסום, מסרונים, סלולאר, סלקום, שינוי תעריפים, הפרת חובה חקוקה, חיובים, סלולאר, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, גביית יתר, סלולאר, סלקום, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, גביית יתר, מחירים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, הגנת הפרטיות, סלולאר, סלקום, תקשורת, גביית יתר, חיובים, סלולאר, פלאפון, תקשורת, תשלומים עודפים, סלולאר, פלאפון, תקשורת
פלאפון

תובענה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [16/02/2018]

ת"צ: 3504-03-17 הצדדים: בניה בן דוד נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 16.2.18 תקציר: קבלת מסרונים לטלפונים הניידים חברי הקבוצה: כל הנמענים אשר קיבלו מהמשיבה מסרונים לטלפונים הניידים מבלי שניתנה הסכמתם מראש ובכתב תוך הפרה של הוראות חוק התקשורת. הסעדים הנתבעים: פיצוי בגין נזק לא ממוני בגין כל דבר פרסומת אסור שנשלח לחברי הקבוצה תוצאת תמונה עבור פלאפון

עיתון: גלובס