מנויים | הסכמי פשרה בישראל

מנויים

עיריית תל אביב 2

תביעה ייצוגית | עיריית תל אביב יפו וקאנטרי בית בארבור [12/12/2017]

  ת"צ: 46694-05-15 הצדדים: מריאנו שקד ואח' נ' עיריית תל אביב ואח' תאריך פרסום: 12/12/17 תקציר: הטענה: אי אכיפת עישון, בקאנטרי קהילתי בית בארבור. הקבוצה: כל אדם או לקוח אשר היה בשטח המתחם של המשיבה לרבות הבריכה ונחשף לעישון בניגוד להוראות החוק למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון. הסדרה עתידית: בפתח עונת הרחצה 2018, ימשיכו המשיבות ויפעלו כלהלן, יחולקו פלאיירים לבאי המתקן בדבר איסור עישון, יתלה שילוט מאיר עיניים בכניסה לבריכה הקיצית בנושא איסור עישון, על גבי כרטיסי כניסה לבריכה הקיצית למבקרים מזדמנים יירשם איסור העישון, במהלך ימי שבת בחודשים יוני, יולי ואוגוסט 2018 תציב העירייה סדרן בבריכה הקיצית, אשר ימונה מכח החוק למניעת עישון וסמכויותיו בחוק זה. פיצוי: המשיבות יפצו את חברי הקבוצה הסכום שלא יפחת מ- 424,058 ש"ח בהצגות חינם, כניסות חינם לבריכה, ועוד. תמונה קשורה

פרטנר

תביעה ייצוגית | חברת פרטנר תקשורת בע"מ [28/02/2018]

ת"צ: 7418-09-12 הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 28/2/18 תקציר: הטענה: המשיבה הפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים. חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שיתקשרו עימה עד המועד בו פסק הדין יהפוך לחלוט, אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות פאנטון לאחר המועדים הקבועים. ושביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים כהגדרתם בטופס הגישה לשירותים, או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו, או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון. המשיבה תעניק לחברי הקבוצה הטבה אחת מתוך הרשימה המופיעה בהסכם. תוצאת תמונה עבור פרטנר

עיתון: גלובס , הארץ
אול יו ניד

תביעה ייצוגית | אול יו ניד בע"מ [21/12/2017]

ת"צ: 31167-03-15 הצדדים: דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ תאריך פרסום: 21/12/17

תקציר:

הטענה: המשיבה (המפעילה את אתר הדרושים אול ג'ובס)

הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את מנוי ה- VIP המקנה שירותים נבחרים באתר

 ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

המשיבה תזכה את חברי הקבוצה בשלושה ימי שימוש חינם באתר, בשירות VIP , בגין כל הפסקת מנוי שביצעו, הטבה המוערכת בשווי מצטבר של -781,847 ש"ח.

תוצאת תמונה עבור אול ג'ובס

פריים ליס

הסכם פשרה | פריים ליס [02/07/2017]

ת"צ: 5474-01-15 הצדדים: המרכז הישראלי לכירורגיה וגניקולוגיה מיילדותית  נ' פריים ליס תאריך פרסום: 2/7/17

הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
תכלת

תביעה ייצוגית | תכלת תקשורת בע"מ [20/12/2017]

ת"צ: 22166-03-16, 32617-04-16 הצדדים: גב' צילה ונגרובר וה"ה עידו ובת שבע מלין נ' תכלת תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 20/12/17

תקציר:

הטענה: תכלת תקשורת בע"מ החלה לחייב את המבקשת וחברי הקבוצה בתשלום בגין המגזין הנלווה למגזין "אותיות", מגזין "נשיונל ג'אוגרפיק קידס", בלי הודעה ובלי קבלת הסכמה מראש כדין. בתביעה השנייה, טענו כי תכלת תקשורת בע"מ העלו במהלך השנים את מחירים המגזינים "אותיות" ו-"נשים" בלי הודעה ובלי קבלת הכמה מראש וכדין,

וכן חייבו את המבקשים בתשלום בגין המגזין הנלווה למגזין "אותיות" "נשיונל ג'יאוגרפיק קידס" ובגין המגזין הנלווה למגזין "נשים"- מגזין "דרך האוכל הכשר", בלי הודעה ובלי קבלת הסכמה מראש וכדין.

בכך הפרו את הוראות חוק הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, הפרת חוק החוזים וחוק חוזים אחידים, עשיית עושר ולא במשפט.

חברי הקבוצה: כל מנויי המגזין "אותיות" אשר חויבו בסך נוסף של 9.9 ש"ח לחודש בגין המגזין הנוסף,

חברי הקבוצה השנייה: כל מי שהיה מנוי של עיתון מבית "תכלת תקשורת" בשבע השנים האחרונות והעלו לו את תעריף המנוי שהוא נדרש לשלם ללא ידיעתו.

הפיצוי: כל מי שהיה ועודנו מנוי של המשיבה, והמשיבה התחילה לגבות ממנו תשלום בעבור שירות שניתן לו בחינם, מבלי שקיבלה ממנו לכאורה הסכמה מפורשת לכך, המשיבה תעניק את המגזין "נשיונל ג'יאוגרפיק קידס" למנויי המגזין "אותיות" ואת המגזין "דרך האוכל הכשר" למנויי המגזין "נשים" הרלוונטיים לתביעה למשך חודש ללא עלות.

בנוסף, תתרום המשיבה כמות של 1,800 מגזינים בשווי שלא יפחת מ-60,000 ש"ח לעמותת "גדולים מהחיים" אשר מעניקה סיוע לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם או לעמותות כפי שיורה בית המשפט.

תוצאת תמונה עבור תכלת תקשורת

ספארק נטוורקס

הסכם פשרה | ספארק נטוורקס (ישראל) בע"מ [20/03/2017]

ת"צ: 4134-01-14, ת"צ 11503-01-14, ת"צ 58380-01-14 הצדדים: מר ברוך גבר, גב' מירי בן יעקב וגב' בטי קורלנד באמצעות באי כוחם ממשרד שוורץ מוסקוביץ' ושות' וממשרד אשכנזי, ברנס ושות' נ' ספארק נטוורקס (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 20/03/17

סונול

הסכם פשרה | סונול ישראל בע"מ [10/07/2017]

ת"צ: 5336-02-11, 38260-11-11 הצדדים: ניצנים עיצוב גנים בע"מ, הדר תעשיות דפוס בע"מ  נ' סונול ישראל בע"מ תאריך פרסום: 10/7/17

סלקוןם

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [06/07/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 06/07/17

עיתון: גלובס , מעריב
דלק 4

תביעה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' [23/01/2018]

ת"צ: 20119-08-11, 4649-09-11 הצדדים: סולמי לביא, משרד עורכי דין נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית בע"מ ואח' סי.ג'יי.קט בע"מ כנגד דלק קמעונאות, שותפות כללית ודלק מנטה קמעונאות דרכים בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: גביית מחיר גבוה יותר  של מחיר הדלק לגורמים אשר התקשרו עם "דלק" בהסכם דלקן חוסר תום לב בקיום חוזה לפי סעיף 39 לחוק החוזים, וזאת בגין דרך קביעת המחיר המומלץ לצרכן של סולר ע"י המשיבות, הפרת חוזה וזאת בגין גביית מחיר סולר העולה על המחיר ללקוח מזדמן בניגוד לתנאי הסכם וביטול או שינוי הסדר עדכון מחיר הסולר לחברי הקבוצה כתניה מקפחת בחוזה אחיד. תוצאת תמונה עבור דלק

עיתון: גלובס , הארץ
הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
יגור

הסכם פשרה | יגור פרי טיים בע"מ [07/07/2017]

 

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח'  נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 07/07/17

קטגוריה: בריאות, החוק למניעת העישון, מנויים, משרד הבריאות, נזק סביבתי, עיריות, עישון, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מנויים, עיתונים/מגזינים, רשלנות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מנויים, פיננסים, פיצויים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים
בזק 26

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [26/12/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

הטענה: בזק חייבה שלא כדין את המבקשים ולקוחות נוספים בגין שירותי תחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל.

עוד נטען, כי מדובר בחיוב סרק, שכן מדובר במכשירי טלפון שיוצרו עד שנות התשעים של המאה שעברה, אשר אינם משווקים יותר ו/או אינם בשימוש.

קבוצת התובעים: לקוחות בזק, אשר חויבו על ידי בזק בגין שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת הבקשה.

החל מחודש מרץ 2017 שלחה בזק ללקוחותיה המנויים על שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, הודעה בכתב בחשבון הטלפון שנשלח אליהם, במסגרת ביקשה בזק מהלקוחות לעדכן אותם האם הם מעוניינים להמשיך ולקבל את שירות התחזוקה בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

החל מיום 23.5.17 חדלה בזק לחייב את לקוחותיה בגין שירות התחזוקה (למעט הלקוחות שהשיבו שמעוניינים להמשיך לקבל שירות).

החל מיום 23.5.17 ועד ליום 23.11.17 המשיכה בזק לספק את שירות התחזוקה בחינם ללקוחות  שלא השיבו להודעת בזק כי הם מעוניינים להמשיך לקבל את שירות התחזוקה.

בזק תשלם גמול בסך כולל של 18,000 ש"ח ושכ"ט לבאי כוחם בסך של 182,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: בריאות, החוק למניעת העישון, מנויים, משרד הבריאות, נזק סביבתי, עיריות, עישון, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מנויים, עיתונים/מגזינים, רשלנות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מנויים, פיננסים, פיצויים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים
סלקום 28

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [28/12/2017]

 

ת"צ: 23060-09-15 הצדדים: אלי דרדיק  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 28/12/17

תקציר:

הטענה: סלקום אפשרה לחלק ממנוייה, לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית, באופן אוטומטי חבילות גלישה נוספות בעלות ללא הסכמתם.

חברי הקבוצה: כל לקוחות סלקום המנויים על תכניות הכוללות נפח גלישה מוגבל אשר חרגו מחבילת הגלישה שבתכניתם, וסלקום חייבה אותם עבור גלישה מזדמנת בשבע השנים קודם להגשת בקשת האישור ועד למועד פרסום ההודעה הראשונה אודות הסדר פשרה זה.

סלקום מתחייבת לבצע השבה כספית מלאה של כלל הסכומים שנגבו מכל אותם חברי הקבוצה, אשר חויבו במהלך תקופת החיוב בגין חבילות המשך, בשלושה מחזורי חיוב חודשיים או פחות (בין אם ברצף ובין אם לאו).

סלקום תחדל מפריסה אוטומטית של חבילות המשך לאחר מיצוי חבילת הגלישה המקורית, עבור מנויים שההסכמים עמם אינם מעגנים במפורש חיוב בגין חבילות המשך. עבור מנויים אלה, עם מיצוי חבילת הגלישה המקורית הקבועה בהסכם, תהיה לסלקום הזכות להצר או לחסום את הגלישה.

תוצאת תמונה עבור סלקום

קטגוריה: בריאות, החוק למניעת העישון, מנויים, משרד הבריאות, נזק סביבתי, עיריות, עישון, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מנויים, עיתונים/מגזינים, רשלנות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מנויים, פיננסים, פיצויים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים
יגור 2

תביעה ייצוגית | יגור פרי טיים בע"מ [6/12/2017]

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח' נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 6/12/17

תקציר:

התביעה: הפרת חוזה כמשמעותו בחוק החוזים

  1. קיום פעילויות לאורחים שאינם מנויים בחודשי הקיץ
  2. אי תקינות החמאם
  3. בעיות לחץ מים ומים חמים

התובעים חוזרים בהם מעילת הסירוב לחידוש מנוי וכן מהטענות שהועלו על ידם כנגד הנהלת הנתבעת.

בנוסף, מצהירים ומאשרים, כי כל הליקויים שנטענו על ידם בהליך המשפטי, טופלו ע"י הנתבעת לשביעות רצונם.

הפיצוי לחברי הקבוצה, בגין יתר העילות, יינתן בדרך של מתן כניסה לקאנטרי ללא תשלום.

קטגוריה: בריאות, החוק למניעת העישון, מנויים, משרד הבריאות, נזק סביבתי, עיריות, עישון, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מנויים, עיתונים/מגזינים, רשלנות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מנויים, פיננסים, פיצויים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים
די בי אס 2

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ [05/03/2018]

ת"צ: 13006-08-14 הצדדים: לירון טל  נ' די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ תאריך פרסום: 5.3.18 תקציר: הטענה: חברת די בי אס (ייס) שירותי לווין חייבה את מנוייה העוברים דירה בדמי מנוי, שלא כדין, בגין התקופה שבין עזיבת הדירה הישנה למועד התקנת שירותי המשיבה בדירה החדשה, וזאת במקרים בהם תקופת הביניים ארוכה מיום אחד. תוצאת תמונה עבור די בי אס שירותי לווין

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: בריאות, החוק למניעת העישון, מנויים, משרד הבריאות, נזק סביבתי, עיריות, עישון, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מנויים, עיתונים/מגזינים, רשלנות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מנויים, פיננסים, פיצויים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים
אל על 2

תביעה ייצוגית | אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ [21/12/2017]

ת"צ: 15698-04-15 הצדדים: רו"ח עופר מנירב והגב' פנינה מנירב נ' אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ תאריך פרסום: 21/12/17

תקציר:

שינויים בתכנית המועדון של הנוסע המתמיד של אל על.

חברי הקבוצה: כלל החברים, בכל המעמדות, של מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על שבמועד כל אחד מהשינויים שנעשו על ידי אל על

בתוכנית המועדון בשנים 2014 ו-2015 ונזכרו בהחלטת בית המשפט, החזיקו בנקודות ושערך נקודותיהם פחת בשל השינויים.

עילת התביעה: שינוי שלא כדין, של תנאי תכנית מועדון הנוסע המתמיד של אל על

תוצאת תמונה עבור אל על

קטגוריה: בריאות, החוק למניעת העישון, מנויים, משרד הבריאות, נזק סביבתי, עיריות, עישון, גביית יתר, חיובים, ייצוגית, מכשירים ניידים, מנויים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, חיובים, מנויים, תשלומים עודפים, אגרות, גביית יתר, החזרי נסיעות, מנויים, עמלות, רכב, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הוט, מנויים, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מנויים, עיתונים/מגזינים, רשלנות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, מנויים, פיננסים, פיצויים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכב, רכבים, תחבורה, תשלומים עודפים, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, מחירים, מנויים, סלולאר, סלקום, פיצויים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דלק, חיובים, מחירים, מנויים, סולר, רכבים, שירותים, תחבורה, הוט, טלוויזיה, מנויים, שירותי לקוחות, שירותים, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חיובים, מחירים, מנויים, סלקום, תקשורת, תשלומים, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, גביית יתר, טלוויזיה, יס YES, מנויים, תקשורת, תשלומים עודפים, אל על, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מנויים, פקודת הנזיקין