הסכם פשרה | קורל תל בע"מ [05/07/2017]
ת"צ: 6511-07-11 הצדדים: אביהו רז נ' קורל תל בע"מ תאריך פרסום: 05/07/17
ת"צ: 6511-07-11 הצדדים: אביהו רז נ' קורל תל בע"מ תאריך פרסום: 05/07/17
ת"צ: 7418-09-12
הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 28/2/18
תקציר:
הטענה: המשיבה הפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים.
חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שיתקשרו עימה עד המועד בו פסק הדין יהפוך לחלוט, אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות פאנטון לאחר המועדים הקבועים. ושביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים כהגדרתם בטופס הגישה לשירותים, או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו, או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון.
המשיבה תעניק לחברי הקבוצה הטבה אחת מתוך הרשימה המופיעה בהסכם.
ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017
ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: מר שמואל בלום נגד סמסונג תאריך פרסום: 29/12/16
ת"צ: 20699-11-12 הצדדים: ליאן פלד נגד הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 13/02/17
ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: שמואל בלום נ' סמסונג תאריך פרסום: 3/1/18
תקציר:
בבקשה נטען, בין היתר, כי התרחש סימפטום רוחבי במכשירי הטלפון הנייד מסוג Galaxy S3 ומכשירי הטאבלט מסוג Note2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג, אשר לכאורה גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב לאחר מכן.
קבוצת התובעים: כל אזרח ישראלי שרכש בישראל מכשיר טלפון נייד מסוג גלקסי S3 ו/או מכשיר טאבלט מסוג נוט 2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג. וחווה סימפטום אשר גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב בתקופה המצוינת בהסכם.
הוסכם כי בכפוף להתקיימות התנאי המתלה, כהגדרתו בהסכם הפשרה, סמסונג תעמיד פיצוי בשווי של 218,400 ש"ח באופן המפורט בהסכם.
ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.
ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17
ת"צ: 27264-07-76 הצדדים: לזרוביץ נ' גולן טלקום תאריך פרסום: 26/11/18 תקציר: הטענה: הוראות הרישיון של המשיבה (בנוסחן הקודם), אסרו עליה לגבות תשלום עבור הנפקה של כרטיס סים נוסף לאותו לקוח שלא בנסיבות של הפסקת או ניתוק שירות, ולכן, נטען כי גבייה זו מפרה את תנאי הרישיון. ב"כ המבקשת: עו"ד אסף שילה ב"כ המשיבה: עו"ד תמיר כהנוב
ת"צ: 28841-01-15
הצדדים: נ' בזק בינלאומי בע"מ
תאריך פרסום: 26/6/18
תקציר:
עילות התביעה: הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוק האחריות למוצרים פגומים, רשלנות, הפרת חוזה, עשיית עושר ולא במשפט ופגיעה באוטונומיה, בכך שבזק בינלאומי מכרה לחברי הקבוצה את שירות סינון התוכן מורשת, למרות ששירות זה לא סיפק מענה נאות לסינון תוכן פוגעני. עילה 2: הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה ועשיית עושר ולא במשפט בכך שבזק בינלאומי הפרה את חובתה לחוק התקשורת ולרישיון בזק בינלאומי ליידע את לקוחותיה בארבע דרכים שונות כי הם זכאים לשירות סינון תכנים חינמי.
חברי הקבוצה:
כל לקוח של בזק בינלאומי, אשר רכש ממנה את שירות סינון התוכן "מורשת" החל ממועד תחילת מכירת השירות על ידי בזק בינלאומי, וכן כל בן משפחה קטין של לקוח כאמור, אשר נחשף לתכנים פוגעניים בעקבות השימוש בתוכנת מורשת.
כל לקוח של בזק בינלאומי, אשר רכש ממנה שירות סינון תוכן בתשלום מבלי שנמסר לו על זכותו לקבלת שירות סינון תוכן חינמי בדרכים הקבועות בחוק התקשורת.
ת"צ: 53990-11-13
הצדדים: הצלחה התנועה הצרכנית לקידום חברה כלכלית הוגנת נ' AU Optronics ואח'
תאריך פרסום: 6/2/18
תקציר:
המבקשת הגישה בקשה לאישור תביעה ייצוגית כנגד המשיבה ומשיבות נוספות, בטענה שהמשיבות היו צד לקרטל בינלאומי לתיאום מחירי פנלים של מסכים שטוחים, אשר לפי הטענה גרם נזק ממון לצרכנים בישראל.
הגדרת הקבוצה: כל תושבי ישראל שרכשו פנלים למסכים שטוחים ו/או מסכים שטוחים ו/או מוצרים שבהם שולבו מסכים שטוחים בתקופה המצוינת בהסכם.
המשיבה תשלם סכום כולל של 2,050,000 מיליון דולר ארה"ב.
ת"צ: 39787-06-15
הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ
תאריך פרסום: 21/6/18
תקציר:
הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד.
ת"צ: 3504-03-17
הצדדים: בניה בן דוד נ' פלאפון תקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 16.2.18
תקציר: קבלת מסרונים לטלפונים הניידים
חברי הקבוצה: כל הנמענים אשר קיבלו מהמשיבה מסרונים לטלפונים הניידים מבלי שניתנה הסכמתם מראש ובכתב תוך הפרה של הוראות חוק התקשורת.
הסעדים הנתבעים: פיצוי בגין נזק לא ממוני בגין כל דבר פרסומת אסור שנשלח לחברי הקבוצה
ת"צ: 48494-06-16 פרסום חוזר הצדדים: בן ארוש נ' ריבוק ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/7/17
ת"צ: 7602-09-12
הצדדים: טלטריקס בע"מ נ' סלקום ישראל בע"מ
תאריך פרסום: 1/3/18
תקציר:
הטענה: המשיבה מפרה את הוראות רישיונה המורות לה לחסום מנויים לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים.
חברי הקבוצה: לקוחות המשיבה שהתקשרו עימה עד למועד הקובע אשר נגבה מהם סכום כסף בגין שירות המתנה נעימה לאחר המועדים הרלוונטיים הקבועים. ו - א. שביקשו להיחסם לשירותי תוכן ו/או מידע מתמשכים או שלא סימנו בטופס כנדרש ברישיון את התייחסותם לשירותים אלו. או שלא העבירו את התייחסותם בקשר עם הטופס עד המועד שנקבע לכך ברישיון.
המשיבה מתחייבת כי בתוך 30 יום מהמועד הקובע, היא תחל לשלוח בהתאם למחזורי החיוב בהם נשלחות החשבוניות ברגיל, אל חברי הקבוצה כהגדרתם לעיל הודעה במסגרת החשבונית החודשית המודיעה על כך שהלקוח מנוי לשירות המתנה ואם הוא מעוניין לבטל את השירות הוא יכול לפנות למספר הטלפון.
המשיבה תאפשר לחברי הקבוצה להנות מהטבה מתוך הרשימה המפורטת בהסכם.
ת"צ: 21937-05-11 הצדדים: הגברת תמר פול כהן נגד חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 18/01/17
ת"צ: 6730-04-12 הצדדים: מרים שוורץ ג'ונסון נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 19/07/17