מוצרי קוסמטיקה ובישום | הסכמי פשרה בישראל

מוצרי קוסמטיקה ובישום

תביעה ייצוגית | כלפרפיום ישראל בע"מ [11/10/2018]

ת"צ: 35708-06-17 הצדדים: קגן  נ' כלפרפיום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 11/10/18 תקציר: הפרה לכאורה של תקנות הגנת הצרכן פיצוי חברי הקבוצה עד לסכום של 240,000 ש"ח על ידי הענקת 8,000 ש"ח שוברי מתנה בסך של 30 ש"ח כל אחד למימוש באתר הנתבעת.  

עיתון: גלובס

תביעה ייצוגית | סופר-פארם (ישראל) בע"מ [06/03/2018]

ת"צ: 19048-07-14 הצדדים: לירון עדן  נ' סופר פארם ישראל בע"מ תאריך פרסום: 6/3/18 תקציר: הטענה: סופר פארם העלו "בכוונה" מחירי מוצרים טרם ובסמוך לתחילת מבצע "מאות מוצרים השני  ב-1 שקל או כל מבצע שיווק דומה אחר". הקבוצה: כל אדם ו/או משפטית אחרת אשר רכשו את מוצרי סופר-פארם המשתתפים במבצע "מאות מוצרים השני ב-1 ש"ח" או במבצעים דומים אחרים, שהוצעו למכירה במהלך שבע השנים האחרונות ועד להגשת התובענה. תוצאת תמונה עבור סופר פארם  

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | גלקסו סמית קליין

הסכם פשרה | גלקסו סמית קליין

הודעה לעיתונות בדבר הגשת הבקשה להסדר פשרה ת"צ – 45622-07-19 הצדדים – איילת פרץ אביגזר נ׳ גלקסו סמית קליין בע״מ תאריך פרסום – 09.11.2021 תקציר –  בטענה כי המשיבה, המשווקת את משחת השיניים מסוג סנסודיין המכילה את החומר אשלגן חנקתי, אמורה לידע את הלקוח באזהרת משרד הבריאות לגבי שימוש ממושך ויום יומי בחומר הנ״ל. לטענת המבקשת, נוסח האזהרה אינו בולט דיו על גבי האריזה. ב"כ המבקש – עו״ד אמיר ישראלי ועו״ד משעלי גולן ב"כ המשיבה – עו״ד רון פלג המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
סופר פארם הסדר פשרה

הסדר פשרה | סופר פארם [18/01/17]

ת"צ: 60167-01-16 ; 53000-02-16
הצדדים: ליאורה מלכה נגד סופר פארם (ישראל) בע"מ
תאריך פרסום: 18/01/17

תביעה ייצוגית | כל פרפיום (ישראל) בע"מ [12/04/2018]

ת"צ: 35708-06-17 הצדדים: קגן  נ' כל פרפיום (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 12.4.18 תקציר: הטענה: המשיבה לא סימנה כלל את מחירי המוצרים ליחידת מידה באתר הסחר האלקטרוני שלה "כל פרפיום" וזאת בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה). המשיבה תפצה את הצרכנים בסך של 240,000 ש"ח. המשיבה תעניק שובר זיכוי בסך של 20 ש"ח בקניית מוצרי בישום באתר כל פרפיום, עד לסכום מצטבר בסך של 240,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור כל פרפיום  

הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

ת"צ – 41844-01-15 הצדדים – מר פיני אלישקוב נ' ש. שסטוביץ' בע"מ וחברת קולגייט-פלמוליב תאריך פרסום – 12.07.2021 תקציר – בטענת התובע בדבר הטעייה ו/או הפרת ההתחייבות בנוגע לאמירות העשויות לייחס למוצרים הגנה/ מניעה/ הקלה או תועלת כלשהי בעניין זיעה/ ריח למשך זמן מוגדר, שנכתבו על דאודורנטים מסוג ספיד סטיק, אשר יוצרו ע"י חברת קולגייט ושווקו ע"י חברת שסטוביץ' ב"כ המבקש – עו"ד סימון אלישקוב ב"כ המשיבה – עו"ד אורי שנהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | סופר פארם (ישראל) בע"מ [03/04/2017]

ת"צ: 25225-01-16 הצדדים: אסתר תירוש נ'סופר פארם (ישראל) בע"מ ו-ס.א.ל סקיי נציגויות בע"מ תאריך פרסום: 03/04/17

עיתון: גלובס

תביעה ייצוגית | חברת הנקל סוד בע"מ [05/06/2018]

ת"צ: 16-04-2318 הצדדים: איתי קוזלינר  נ' חברת הנקל סוד בע"מ תאריך פרסום: 5/6/18 תקציר: עניינה של התובענה הוא בסדרה של חמישה מוצרי ג'ל כביסה המיוצרים והמשווקים בישראל על ידי המשיבה, בשם המותג "פרסיל" אשר לטענת התובע המייצג, היה בהם, בין היתר, חוסר התאמה בין הסימון המוטבע בפקק המידה של המוצרים לבין הוראות השימוש בהם, דבר שלטענתו הביא להטעיה הן ביחס לכמויות הג'ל המומלצות לשימוש במוצרים והן ביחס למספר הכביסות המוצג על גבי חזית אריזות המוצרים. טענה נוספת על העדר הוראות שימוש המפרטות מינונים מומלצים לפי חלוקה לרמות לכלוך של הכביסה, שלא בהתאם להוראות השימוש שמפתחת המוצרים מפרסמת על גבי המוצרים כפי שהם נמכרים בחו"ל. תוצאת תמונה עבור חברת הנקל סוד פרסיל

עיתון: מעריב הבוקר
הסכם פשרה | ד"ר פישר

הסכם פשרה | ד"ר פישר

ת"צ– 38462-02-17 הצדדים – הגב׳ אלינור כליפזאדה נ׳ ד״ר פישר וטיב טעם תאריך פרסום – 23.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבות מכרו ללקוחותיהן מגבונים במארז של 4 יחידות כאשר על האריזה צויין ״רביעייה במחיר מיוחד״ כאשר בפועל המוצר נמכר באותו מחיר ביחידים, וזאת בניגוד לחוק להגנת הצרכן ב"כ המבקשת – טלי לופו, עו״ד שרון ענבר פדלון, עו״ד ב"כ המשיבות – תמר קרת, עו״ד תמר בן ארי, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, נזיקין, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, ייצוגית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, סופר פארם, קוסמטיקה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום

תביעה ייצוגית | אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ [28/12/2017]

 

ת"צ: 32499-12-15 הצדדים: יעל מנדלוביץ נ' אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ תאריך פרסום: 28/12/17

הטענה:

אינטרביוטי הפחיתה את תכולת מוצרי השמו והמרכך של המותג Elvive, אשר משווקים על ידה, מתכולה קודמת של 700 מ"ל לתכולה חדשה של 600 מ"ל, מבלי להודיע לציבור לקוחותיה כדבעי אודות הפחתת התכולה כאמור, חוק הגנת הצרכן, והטעתה אותה ואת הקבוצה אותה היא מבקשת לייצג. סכום התביעה נגדם הועמד על סך של 9,347,259 ש"ח.

 הקבוצה עליה יחול הסדר הפשרה: כל הלקוחות שרכשו את מוצרי השמפו והמרכך מבית המותג Elvive בתכולה של 700 מ"ל והמשיכו לרכושם לאחר הקטנת תכולתם ל- 600 מ"ל, עד למועד אישור הסכם הפשרה.

אינטרביוטי תעניק הטבה ללקוחותיה, במסגרתה תעמיד לרשתות הקמעונאיות, לרשתות הפארם ולנקודות מכירה בשוק הפרטי את האפשרות לרכוש את המוצרים בהנחה בשיעור ממוצע של כ-10% ממחיר המחירון לקמעונאי. (סך כולל של 352,000 יחידות מוצרים).

תוצאת תמונה עבור ‪elvive‬‏

קטגוריה: הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, נזיקין, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, ייצוגית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, סופר פארם, קוסמטיקה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים

הסכם פשרה | צבאן בכור תכשיטים בע"מ, בכור צבאן, המשביר בתי כלבו בע"מ [07/03/2017]

ת"צ: 24675-10-13 הצדדים: הררי נ' צבאן בכור תכשיטים בע"מ, בכור צבאן, המשביר בתי כלבו בע"מ תאריך פרסום: 07/03/2017    

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, נזיקין, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, ייצוגית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, סופר פארם, קוסמטיקה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, המשביר לצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, רשת חנויות

תביעה ייצוגית | ש.שסטוביץ' בע"מ [26/04/2018]

ת"צ: 20642-02-17 הצדדים: גילי שמואלי ועידית שמואלי נ' ש. שסטוביץ' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: משחת השיניים Colgate Optic White Instant  שווקה בדרך של הטעיה צרכנית ביחס למשך ההלבנה הזמנית המוצגת על תווית המוצר, והכל תוך הפרת הוראות הדין וחובות חקוקות כמפורט בבקשה. הנתבעת תתקן את התווית הקיימת של המוצר ותמנע משיווק ו/או הפצת המוצר כשעליו התווית הקיימת. התווית תתוקן בהתאם לנוסח הבא: "קולגייט אופטיק ווייט אינסטנט נוסחה המכילה מלבינים אופטיים שהוכחו במחקרים קליניים. פעולת הצחצוח מפעילה מלבינים אופטיים אלו אל תוך יצירת קצף כחול, למראה שיניים לבנות יותר, למשך זמן קצר, מיד לאחר הצחצוח. הוכח מחקרית - מראה שיניים לבנות יותר כבר לאחר הצחצוח הראשון. תוצאת תמונה עבור ‪colgate optic white instant‬‏

קטגוריה: הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, נזיקין, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, ייצוגית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, סופר פארם, קוסמטיקה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, המשביר לצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, רשת חנויות, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים

הסכם פשרה | אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ [25/06/2017]

ת"צ: 32499-12-15 הצדדים: מנדלוביץ נ' אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ תאריך פרסום: 25/06/17

קטגוריה: הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, נזיקין, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, ייצוגית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, סופר פארם, קוסמטיקה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, המשביר לצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, רשת חנויות, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים

תביעה ייצוגית | אפריל – רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ ואח' [20/12/2017]

 

ת"צ: 3471-03-15 הצדדים: פרסולוב נ' אפריל- רשת חנויות קוסמטיקה ובשמים בע"מ, ואלפא חברה לקוסמטיקה בע"מ תאריך פרסום: 20/12/17

הטענה: אפריל ואלפא הטעו את לקוחותיהם תוך שיווק והפצה של תמרוקים קוסמטיים "כוזבים"

אפריל תעניק לכלל לקוחותיה הטבה בסך של 255,000 ש"ח

ההטבה תינתן על דרך של הנחה בשיעור של 5% בגין מוצרי האיפור והטיפוח המפורטים ברשימה

חברי הקבוצה המיוצגת הינם: כל מי שרכשו בחנויות אפריל, במשך 7 השנים שקדמו ליום הגשת בקשת האישור, אחד או יותר מהמוצרים המצוינים בהסכם, כמו התכשירים: SUPREM ADVANCE, EXPRESSLIM, BIO PROGRAM

תוצאת תמונה עבור רשת אפריל

עיתון: גלובס , המבשר
קטגוריה: הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סופר פארם, רשת חנויות, תמרוקים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, נזיקין, נזק בלתי ממוני, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תקנות בריאות הציבור, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, הגנת הצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, סימון, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, אריזות, ייצוגית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, משרד הבריאות, סופר פארם, קוסמטיקה, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, המשביר לצרכן, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, רשת חנויות, אריזות, הטעיה צרכנית, מוצרי קוסמטיקה ובישום, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אריזות, הגנת הצרכן, חיובים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, מחירים, קוסמטיקה, תוויות מוצרים, תשלומים עודפים, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, רכיבים, רשת חנויות, תמרוקים