מוצרי חשמל | הסכמי פשרה בישראל

מוצרי חשמל

סם ליין 2

תביעה ייצוגית | חברת סמ-ליין בע"מ [15/01/2018]

 

ת"צ: 27898-09-16 הצדדים: אבי בונדי וסמי דרויש נ' סמ-ליין בע"מ תאריך פרסום:  פרסום שני 15/1/18

תקציר:

הטענה: קיים פגם ייצור במקררים מתוצרת חברת סמסונג העולמית, מדגם 67, המיובאים לישראל ומשווקים בידי סמ-ליין. לפי הנטען, פגם הייצור גורם להצטברות קרח וכתוצאה מכך, לרטיבות תמידית במגירות המקרר וכן לרעשים בלתי סבירים.

הקבוצה: כל צרכן אשר רכש במהלך 7 השנים האחרונות או מחזיק במקרר מתוצרת סמסונג מדגם 67 אשר יובא ע"י סמליין.

החל מיום 15.1.18 תעניק הנתבעת לחברי הקבוצה, ללא כל תמורה תקופת אחריות בת 3 חודשים במהלכה יוכלו חברי הקבוצה לפנות לנתבעת בדרישה לתיקון תקלות טכניות במקרר.

תוצאת תמונה עבור מקרר סמסונג 67

עיתון: מעריב
שירות פלוס

תביעה ייצוגית | שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ [18/12/2017]

 

ת"צ: 23705-09-14 הצדדים: כפיר נ' שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ תאריך פרסום: 18/12/17

תקציר:

הטענה: הנתבעת הפרה את התחייבויותיה לספק חלקי חילוף ללקוחות חברת קרדן סחר בע"מ

שרכשו ממנה פוליסת אחריות מורחבת למתן שירותי תיקונים, עבור מוצרי חשמל שנמכרו על ידי חברת קרדן.

חברי הקבוצה: כל מי שרכש פוליסת הרחבת אחריות מהנתבעת בגין מכשירי חשמל של חברת קרדן, אשר הייתה בתוקף בשנת 2013.

עילת התביעה: הפרת חוזה בשל הפרת התחייבויות הנתבעת לספק חלקי חילוף לחברי הקבוצה הייצוגית.

שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים

פנסוניק

תביעה ייצוגית | פנסוניק [1/07/2018]

  ת"צ: 42389-01-16 הצדדים: זילברברג  נ' פנסוניק תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: המשיבות היו צד לקרטל בינלאומי לתיאום מחירי קומפרסורים, אשר לפי הטענה גרם נזק ממון לצרכנים בישראל. הגדרת הקבוצה: כל מי שרכש בישראל קומפרסורים או מוצר שבו קומפרסור הוא רכיב (כגון מקרר, מקפיא או Cooler), בתקופה שתחילתה היא לכל המאוחר ב-1.1.04 וסיומה ב-9.2.09. הסעד הנדרש בתביעה: פיצוי כספי שהוערך באופן ראשוני בסך של 64 מיליון ש"ח.תוצאת תמונה עבור פנסוניק    

עיתון: כלכליסט
א.י כתר אלקטריק

הסכם פשרה | א.י כתר אלקטריק בע"מ [08/10/2018]

תאריך פרסום: 08/10/18 הצדדים: אלפריט נ' א.י כתר אלקטריק בע"מ ת"צ: 4122-02-18 תקציר: הנתבעת, א.י כתר אלקטריק בע"מ סיפקה מקררים עם שירותי אחריות שונה מזאת שהתחייבה לספק למקררי סמסונג. כל תובע יקבל סכום של 200 ש"ח, בנוסף יוסיף הנתבע את העלויות הנלוות למשפט בסך, 3000 ש"ח.

עיתון: גלובס , הארץ
סופר אבי

הסכם פשרה | סופר אבי בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 11745-08-15 הצדדים: מאירה זוהר נ' סופר אבי בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

עיתון: גלובס , הארץ
hp

הסכם פשרה | HP Inc. (לשעבר Hewlett-Packard Company) ואח' [23/05/2017]

ת"צ: 51324-03-14 הצדדים: יהודה נ' HP Inc. (לשעבר Hewlett-Packard Company) ואח' תאריך פרסום: 23/05/17

תדיראן

תביעה ייצוגית |תדיראן הולדינגס בע"מ [16/12/2018]

ת"צ: 7471-04-16

הצדדים: בועז שנקר נ' תדיראן הולדינגס בע"מ 

תאריך פרסום: 16/12/18

תקציר:

הטענה: החברה לא גילתה לציבור המשקיעים על אודות קיומו של ליקוי בסדרות מזגנים אשר יוצרו בין השנים 2008-2002,

עת החברה הייתה בבעלות תאגיד Carrier, ואשר בתנאים מסוימים עלולים להתלקח.

לטענת המבקש מדובר במידע מהותי על אודות עסקי מיזוג האוויר של החברה היה לגלותו בסמוך להיווצרות הליקוי או למצער בסמוך להתגלותו.

ב"כ המבקש: עמית מנור- יוקי שמש, עורכי דין

ב"כ המשיבים: פישר בכר חן וול אוריון ושות'

עיתון: מעריב , המבשר
ברימאג 9

הסדר פשרה | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [30/01/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. תוצאת תמונה עבור ‫מיקסר K-MIX של מותג KENWOOD‬‎  

עיתון: ישראל היום
תדיראן

תביעה ייצוגית |תדיראן הולדינגס בע"מ [14/06/2018]

ת"צ: 7471-04-16 הצדדים: בועז שנקר  נ' תדיראן הולדינגס בע"מ תאריך פרסום: 14/6/18 תקציר: הטענה: החברה לא גילתה לציבור המשקיעים על אודות קיומו של ליקוי בסדרות מזגנים אשר יוצרו בין השנים 2008-2002, עת החברה הייתה בבעלות תאגיד Carrier, ואשר בתנאים מסוימים עלולים להתלקח. לטענת המבקש מדובר במידע מהותי על אודות עסקי מיזוג האוויר של החברה אשר על החברה היה לגלותו בסמוך להיווצרות הליקוי או למצער בסמוך להתגלותו. תוצאת תמונה עבור תדיראן לוגו

עיתון: מעריב הבוקר
אלקטרה הסדר פשרה

הסדר פשרה | אלקטרה [23/01/17]

ת"צ: 52647-07-15
הצדדים: דותן כהן נגד אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ
תאריך פרסום: 23/01/17

עיתון: הארץ
סם ליין

תביעה ייצוגית | סם- ליין בע"מ [10/01/2018]

ת"צ: 41160-05-12 הצדדים: ורדה שוורץ נ' סם ליין בע"מ תאריך פרסום: 10/1/18

תקציר:

הטענה: נתוני נפח של מקררים אשר יובאו על ידי סם ליין בע"מ ביחס לנפחיהם של המקררים המשווקים על ידה, הוא שגוי, באופן המטעה את הצרכן לסבור כי הוא רוכש מקרר בעל קיבולת גדולה מקיבולת המקרר בפועל.

הסכם הפשרה יחול על כל אדם אשר רכש מקרר מתוצרת Samsung אשר שווק על ידי הנתבעת הייצוגית בתקופה של 7 שנים שקדמו להגשת התובענה (21.5.05-20.5.12).

כל אחד מקבוצת רוכשי המקררים יהיה זכאי לקבל כתב שירות, תיקונים וחלקי חילוף למקרר, שיסופק על ידי חברת אלקטרוניקס פרו כמפורט בתנאיו המלאים של כתב השירות המצורף להסכם.

תוצאת תמונה עבור מקרר סמסונג

הסכם פשרה | גולן ווסט ליין בע"מ [30/04/2017]

ת"צ: 35238-11-14 הצדדים: חיון נ' גולן ווסט ליין בע"מ תאריך פרסום: 30/04/17

עיתון: ישראל היום
גיל כרמל

תביעה ייצוגית | אי. גיל כרמל סוכנויות והפצה בע"מ [23/08/2018]

ת"צ: 38624-11-16 הצדדים: וינקר נ' אי. גיל כרמל סוכנויות והפצה בע"מ תאריך פרסום: 23/8/18 תקציר: הטענה: המשיבה ייבאה ושיווקה מארזי סוללות AA ו/או AAA ממותג Energizer Max שעל גביהם הודבקה מדבקה הכוללת כיתוב ומצג מטעים (על המדבקה היה הביטוי "מספר 1 בעולם", כאשר הספרה "1" מיוצגת על ידי תמונה של סוללה מסוג Energizer Ultimate Lithium). תוצאת תמונה עבור אי. גיל כרמל סוכנויות

עיתון: הארץ , כלכליסט
אבי סופר

תביעה ייצוגית | חברת אבי סופר בע"מ [27/11/2018]

ת"צ: 11745-08-15 הצדדים: מאירה זוהר נ' חברת אבי סופר בע"מ תאריך פרסום: 27/11/18 תקציר: הטענה: הפרה נטענת של החובות הקבועות בסעיפים 30(א) ו- 30(ג) לחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות על ידי הנתבעת. הקבוצה עליה חל ההסדר: לקוחות הנתבעת אשר רכשו ממנה ציוד חשמלי ואלקטרוני, שאותו הנתבעת ו/או מי מטעמה הובילה אליהם והנתבעת ו/או מי מטעמה גבתה מלקוחות אלה סכומי כסף בגין פינויו של ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה שהיה ברשותם. ב"כ התובעת: עו"ד מיכאל רוזן  ב"כ הנתבעת: עו"ד שגיא וקסלמן   

סמליין

תביעה ייצוגית | סמ- ליין בע"מ [23/07/2018]

ת"צ: 41160-05-12 הצדדים: ורדה שוורץ נ' סמ- ליין בע"מ תאריך פרסום: 23/7/18 פרסום חוזר מתאריך 24/6/2018 תקציר: הטענה: נתוני הנפח של מקררים אשר יבאו על ידי הנתבעת שונה מנפח המקררים המשווקים על ידה, באופן שמטעה את הצרכן לסבור כי הוא רוכש מקרר בעל קיבולת גדולה מאשר קיבולת המקרר בפועל. הנתבעת הייצוגית סבורה כי דין התביעה להידחות, בין היתר, מהטעם שהתובעת הייצוגית לא הראתה כי מתקיימים יסודות עילת ההטעיה מכוח חוק הגנת הצרכן. לטענת הנתבעת, במכלול המידע אליו נחשף התובע ברכישת מקרר, הוצג לו מידע מלא ונכון לפי נפח המקרר שרכש וממילא לא נגרם לו נזק.

סם ליין 3

תביעה ייצוגית | סמ- ליין בע"מ [24/06/2018]

ת"צ: 41160-05-12 הצדדים: ורדה שוורץ  נ' סם ליין בע"מ תאריך פרסום: 24/6/18 תקציר: הטענה: נתוני הנפח של מקררים אשר יבאו על ידי הנתבעת שונה מנפח המקררים המשווקים על ידה, באופן שמטעה את הצרכן לסבור כי הוא רוכש מקרר בעל קיבולת גדולה מאשר קיבולת המקרר בפועל. הנתבעת הייצוגית סבורה כי דין התביעה להידחות, בין היתר, מהטעם שהתובעת הייצוגית לא הראתה כי מתקיימים יסודות עילת ההטעיה מכוח חוק הגנת הצרכן. לטענת הנתבעת, במכלול המידע אליו נחשף התובע ברכישת מקרר, הוצג לו מידע מלא ונכון לפי נפח המקרר שרכש וממילא לא נגרם לו נזק. תוצאת תמונה עבור סם ליין

עיתון: דה מרקר
מי עדן

הסדר פשרה |מי עדן בע"מ [20/05/2019]

ת"צ - 59715-02-15

הצדדים - כהן ואח' נ' מי עדן בע"מ

תאריך פרסום - 20.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה הוא בטענה כי מי עדן סיפקה למבקשים מתקן בר מים פגום כביכול, מסוג Eden Pure Classic, שנורת ה-UV המותקנת בו אינה מחוברת למעגל החשמלי במכשיר, ושאינו כולל התרעה במקרה של אי פעולת הנורה.

ב"כ התובעים - י. דוידוביץ' וח. מגימי

ב"כ המשיבה - ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אריזות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, החוק לטיפול סביבתי, מוצרי חשמל, מפגע סביבתי, אריזות, הוראות אזהרה, חובת הסימון, מוצרי חשמל, ליקוי, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, אלקטרה, מוצרי חשמל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות
ברימאג דיגיטל 2

הסכם פשרה | ברימאג דיגיטאל אייג' בע"מ [23/10/2017]

ת"צ: 2404-10-14 הצדדים: דדו נ' ברימאג דיגיטאל אייג' בע"מ תאריך פרסום: 23/10/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אריזות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, החוק לטיפול סביבתי, מוצרי חשמל, מפגע סביבתי, אריזות, הוראות אזהרה, חובת הסימון, מוצרי חשמל, ליקוי, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, ניירות ערך, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, אלקטרה, מוצרי חשמל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, מכשירי חשמל, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים