מוצרים טכנולוגיים | הסכמי פשרה בישראל

מוצרים טכנולוגיים

תדיראן

תביעה ייצוגית |תדיראן הולדינגס בע"מ [14/06/2018]

ת"צ: 7471-04-16 הצדדים: בועז שנקר  נ' תדיראן הולדינגס בע"מ תאריך פרסום: 14/6/18 תקציר: הטענה: החברה לא גילתה לציבור המשקיעים על אודות קיומו של ליקוי בסדרות מזגנים אשר יוצרו בין השנים 2008-2002, עת החברה הייתה בבעלות תאגיד Carrier, ואשר בתנאים מסוימים עלולים להתלקח. לטענת המבקש מדובר במידע מהותי על אודות עסקי מיזוג האוויר של החברה אשר על החברה היה לגלותו בסמוך להיווצרות הליקוי או למצער בסמוך להתגלותו. תוצאת תמונה עבור תדיראן לוגו

עיתון: מעריב הבוקר
סמסונג

תביעה ייצוגית | סמסונג [03/01/2018]

ת"צ: 44632-06-14 הצדדים: שמואל בלום נ' סמסונג תאריך פרסום: 3/1/18

תקציר:

בבקשה נטען, בין היתר, כי התרחש סימפטום רוחבי במכשירי הטלפון הנייד מסוג Galaxy S3 ומכשירי הטאבלט מסוג Note2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג, אשר לכאורה גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב לאחר מכן.

קבוצת התובעים: כל אזרח ישראלי שרכש בישראל מכשיר טלפון נייד מסוג גלקסי S3 ו/או מכשיר טאבלט מסוג נוט 2, אשר מיוצרים על ידי סמסונג. וחווה סימפטום אשר גרם למכשירים להיכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב בתקופה המצוינת בהסכם.

הוסכם כי בכפוף להתקיימות התנאי המתלה, כהגדרתו בהסכם הפשרה, סמסונג תעמיד פיצוי בשווי של 218,400 ש"ח באופן המפורט בהסכם.

תוצאת תמונה עבור ‪galaxy S3‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
פנסוניק

תביעה ייצוגית | פנסוניק [1/07/2018]

  ת"צ: 42389-01-16 הצדדים: זילברברג  נ' פנסוניק תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: המשיבות היו צד לקרטל בינלאומי לתיאום מחירי קומפרסורים, אשר לפי הטענה גרם נזק ממון לצרכנים בישראל. הגדרת הקבוצה: כל מי שרכש בישראל קומפרסורים או מוצר שבו קומפרסור הוא רכיב (כגון מקרר, מקפיא או Cooler), בתקופה שתחילתה היא לכל המאוחר ב-1.1.04 וסיומה ב-9.2.09. הסעד הנדרש בתביעה: פיצוי כספי שהוערך באופן ראשוני בסך של 64 מיליון ש"ח.תוצאת תמונה עבור פנסוניק    

עיתון: כלכליסט
הסתלקות בי די קי

בקשת הסתלקות מתביעה ייצוגית | בי.די.קי [20/12/16]

ת"צ: 11082-09-16
הצדדים: נסים אחמד נגד בי.די.קי בע"מ
תאריך פרסום: 20/12/16

עיתון: גלובס , מעריב
סמסונג הסכם פשרה

הסכם פשרה | סמסונג [16/01/17]

ת"צ: 44632-06-14
הצדדים: מר שמואל בלום נגד סמסונג
תאריך פרסום: 16/01/17

מי עדן

הסדר פשרה |מי עדן בע"מ [20/05/2019]

ת"צ - 59715-02-15

הצדדים - כהן ואח' נ' מי עדן בע"מ

תאריך פרסום - 20.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה הוא בטענה כי מי עדן סיפקה למבקשים מתקן בר מים פגום כביכול, מסוג Eden Pure Classic, שנורת ה-UV המותקנת בו אינה מחוברת למעגל החשמלי במכשיר, ושאינו כולל התרעה במקרה של אי פעולת הנורה.

ב"כ התובעים - י. דוידוביץ' וח. מגימי

ב"כ המשיבה - ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'

עיתון: הארץ , מעריב
שירות פלוס

תביעה ייצוגית | שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ [18/12/2017]

 

ת"צ: 23705-09-14 הצדדים: כפיר נ' שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ תאריך פרסום: 18/12/17

תקציר:

הטענה: הנתבעת הפרה את התחייבויותיה לספק חלקי חילוף ללקוחות חברת קרדן סחר בע"מ

שרכשו ממנה פוליסת אחריות מורחבת למתן שירותי תיקונים, עבור מוצרי חשמל שנמכרו על ידי חברת קרדן.

חברי הקבוצה: כל מי שרכש פוליסת הרחבת אחריות מהנתבעת בגין מכשירי חשמל של חברת קרדן, אשר הייתה בתוקף בשנת 2013.

עילת התביעה: הפרת חוזה בשל הפרת התחייבויות הנתבעת לספק חלקי חילוף לחברי הקבוצה הייצוגית.

שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים

au

תביעה ייצוגית | AU Optronics ואח' [06/02/2018]

  ת"צ: 53990-11-13 הצדדים: הצלחה התנועה הצרכנית לקידום חברה כלכלית הוגנת  נ' AU Optronics ואח' תאריך פרסום: 6/2/18 תקציר: המבקשת הגישה בקשה לאישור תביעה ייצוגית כנגד המשיבה ומשיבות נוספות, בטענה שהמשיבות היו צד לקרטל בינלאומי לתיאום מחירי פנלים של מסכים שטוחים, אשר לפי הטענה גרם נזק ממון לצרכנים בישראל. הגדרת הקבוצה: כל תושבי ישראל שרכשו פנלים למסכים שטוחים ו/או מסכים שטוחים ו/או מוצרים שבהם שולבו מסכים שטוחים בתקופה המצוינת בהסכם. המשיבה תשלם סכום כולל של 2,050,000 מיליון דולר ארה"ב. תוצאת תמונה עבור ‪AU Optronics‬‏  

עיתון: גלובס , הארץ
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
הוט אוקטובר

הסכם פשרה | הוט-מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [18/10/2017]

ת"צ: 552-07-14 הצדדים: קרבקי ואח' נ' הוט תאריך פרסום: 18/10/17

עיתון: גלובס , הארץ
ברימאג 3

תביעה ייצוגית | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [24/05/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: פרסום ראשון: 30/1/18 פרסום שני: 24/5/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. על פי הסכם הפשרה, מתחייבת הנתבעת 1 ליתן הטבה, לכל צרכן שרכש מיקסר מסדרת K-MiX של חברת KENWOOD הדמות הארכה בשנה נוספת של תעודת האחריות למנוע של המיקסר.  

עיתון: כלכליסט
ברימאג 9

הסדר פשרה | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [30/01/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. תוצאת תמונה עבור ‫מיקסר K-MIX של מותג KENWOOD‬‎  

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות
פלאפון 9

תביעה ייצוגית | פלאפון תקשורת בע"מ [08/03/2018]

ת"צ: 28079-04-10 הצדדים: יאיר צדקני  נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 8/3/18 תקציר: הקבוצה: לקוחות פלאפון שמהם גבתה סכומי כסף ביתר, בין בניגוד למוסכם ובין בניגוד לדין, אשר קיבלו ממנה החזר בגובה סכום הקרן בלבד וללא הפרשי הצמדה וריבית כדין. בית המשפט קיבלת את התובענה הייצוגית וקבע, כי היה על פלאפון להשיב לחברי הקבוצה סכומי כסף שנגבו על ידה ביתר בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, ומאחר ופלאפון לא נהגה כך, עליה לשלם לטובת הציבור סכום של 2,628,099 ש"ח. בצירוף הפרשי הצמדה וריבית החל מיום 16.6.2015 ועד יום התשלום בפועל. התשלום יבוצע בהעברה של סכום פסק הדין לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד לפי סעיף 27א לחוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פלאפון

קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים
פליירקורדס

הסכם פשרה |פליירקורדס [04/04/2019]

ת"צ - 7161-12-12

הצדדים - הלפרין נ' פליירקורדס ואח'

תאריך פרסום - 4.4.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי הנתבעות לא סימנו את אורך הזמן בדקות בו ניתן לצפות בתקליטורי DVD לילדים.

ב"כ התובע - עו"ד יוני מבורך

ב"כ הנתבעות - עו"ד ניר הראל, עו"ד רונן יניב

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון
באג

הסדר פשרה|באג מולטיסיסטם בע"מ [09/04/2019]

ת"צ - 19765-14-14

הצדדים -צ'יקו נ' באג מולטיסיסטם בע"מ

תאריך פרסום - 9.4.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי המשיבה אינה ממלאת אחר הוראות תקנות הגנת הצרכן, שעה שהיא מתנה את מתן האחריות למוצרים הנמכרים על ידה בהצגת חשבונית רכישה ו/או תעודת אחריות ומבלי שהיא מצרפת מדבקות אחריות לטובין המיובאים על ידה ו/או שהמדבקות לא הודבקו ו/או שלא מולאו בהן כל הפרטים הנדרשים על פי דין.

ב"כ המבקש - עו"ד ישי זילברברג

ב"כ המשיבה - עו"ד אדם לוין

קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים
ברימאג

הסכם פשרה | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [21/05/2017]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ובנימין ברליין נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ וסלון ירושלים (מוצרי חשמל) בע"מ תאריך פרסום: 21/05/17

קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אריזות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים
בזק 2

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [05/09/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/09/17

קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אריזות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
סלקום 6

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [07/12/2017]

 

ת"צ: 27799-11-16 הצדדים: רפאל יושע נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 7/12/17

תקציר:

השבת כספים שנגבו ע"י סלקום בגין שימושים בשירותי סלקום בחו"ל

לאחר תום תקופת חבילת תקשורת לחו"ל.

לטענת המבקש, המשיבה פעלה בניגוד לתנאי רישיון כללי לסלקום למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטת התאית,

המחייב לטענתו לשלוח ללקוח שרכש חבילה כאמור, מסרון בגין סיום תקופת החבילה.

חברי הקבוצה: כל לקוח של סלקום אשר החל מיום 17.2.2014 רכש ממנה חבילת שירות לחו"ל ולא קיבל הודעה מהמשיבה כי תוקף החבילה הסתיים.

המשיבה תשלם לכל אחד מחברי הקבוצה הזכאים להחזר שיעור  של 65% מהסכום הקובע לחבר קבוצה לגביו.

תוצאת תמונה עבור סלקום

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אריזות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים
טלקום

תביעה ייצוגית | 012 טלקום בע"מ [10/05/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אליעזר צור  נ' 012 טלקום בע"מ תאריך פרסום: 10/05/18 תקציר: הטענה: טלקום הפרה את חובתה לספק שירותי טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים לשם דיווח על תקלות בשירותי מפעיל פנים ארצי המסופקים על ידה, שכן היא העמידה לרשות לקוחותיה קו 072, שהינו קו חינם רק ללקוח המתקשר מקו 072. בנוסף, הפרה את החובה להליט את קיומו של קו החינם באתר האינטרנט שלה ובפרסומיה בחשבוניות ללקוחותיה. במעשים אלה הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, ובכך אף את החובה החקוקה המנויה בסעיף 11 לחוק התקשורת.  

קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אריזות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת
בזק 4

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [2/10/2017]

ת"צ: 2087-09-14 הצדדים: נגר צביה נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 2/10/17

קטגוריה: אריזות, ייצוגית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, ניירות ערך, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סמסונג, פלאפון, פלאפונים, שירותי האחריות, שירותים, תקלה טכנית, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, נזק ממוני, הסתלקות מתביעה ייצוגית, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, סמסונג, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, משקאות, הפרת חוזה, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, מכשירים ניידים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, הוט, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרים טכנולוגיים, פקודת הנזיקין, רשלנות, תקשורת, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, גביית יתר, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, פלאפון, פלאפונים, תקשורת, תשלומים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אריזות, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, בזק, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, שירותים, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חוזה, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, סלקום, פלאפון, תשלומים, גביית יתר, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, מחירים, מכשירים ניידים, סלולאר, תקשורת, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הצמדה למדד, חוק הריבית, חוק התקשורת, חיובים, מוצרים טכנולוגיים, תשלומים, תשלומים עודפים