מבצעים | הסכמי פשרה בישראל

מבצעים

סופר פארם מתוקן

תביעה ייצוגית | סופר פארם [24/10/2018]

תאריך פרסום: 24/10/18 הצדדים:סבג- לירון עדן נ' סופר פארם ישראל בע"מ ת"צ: 19048-07-14 תקציר: התובעים טענו כי רשת סופר פארם העלתה מחירים בכוונה תחילה לפני מבצעים על מנת לא לפגוע בהכנסותיה תוך הטעיית צרכנים. בהסכה הפשרה בין הצדדים הוסכם כי סופר פארם תתרום מוצרים בשווי 300 אלף ש"ח לציבור. בנוסף התובע יקבל 4000 ש"ח פיצוי וכן כיסוי לכל ההוצאות המישפטיות.

קטגוריה: אחריות, מבצעים
לאומי קארד 3

תביעה ייצוגית | לאומי קארד בע"מ וישראכרט בע"מ [9/10/2018]

ת"צ: 51653-02-15, 16437-02-15 הצדדים: נומה  נ' ישראכרט בע"מ, גנסין נ' לאומי קארד בע"מ תאריך פרסום: 9/1/0/18 תקציר: הטענה:  לאומי קארד וישראכרט נמנעו ממתן הנחות לחברי מועדוני הלקוחות מולטי עזריאלי, Executive, מגה ספורט (ממועדוני לאומי קארד), ורמי לוי (ממועדוני ישראכרט), בין השעות בתחנות תדלוק ובחנויות הנוחות ברשת סונול, המופעלות על ידי ספרינט מוטורס.  בתום שלושה חודשים מהמועד הקובע (כהגדרתו בהסכם הפשרה) ספרינט תעניק, באמצעות לאומי קארד וישראכרט, פיצוי בגין העבר בגין עסקאות תדלוק שבוצעו במתווה של "תשלום מראש" ובגין הנחות אשר נטען לגביהן שלא ניתנו ברגישות בחנויות הנוחות, וזאת בגובה 50% מסך ההנחות להן היו זכאים חברי הקבוצה.    

עיתון: מעריב הבוקר
אופטיקה הלפרין

הסכם פשרה | אופטיקה הלפרין בע"מ [24/07/2017]

ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: יוסף דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 24/07/17

גרופר 2

תביעה ייצוגית | גרופר קניות חברתיות בע"מ [05/07/2018]

ת"צ: 29313-03-16 הצדדים: ניר ותמר דינס  נ' גרופר קניות חברתיות בע"מ תאריך פרסום: 5/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה באתר האינטרנט שלה מחיר של "שווי מוצר" ו"שווי הנחה" בעסקה לרכישת שובר, ואולם התברר למבקשים שמחירים אלה אינם משקפים את השווי של המוצר באתר בית העסק הרלבנטי. בכך, המשיבה ביצעה הטעיה כמובנה בסעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, וגרמה לנזק בשיעור ההנחה שלא ניתנה. תוצאת תמונה עבור גרופון

עיתון: ישראל היום
סופר פארם 3

תביעה ייצוגית | סופר-פארם (ישראל) בע"מ [06/03/2018]

ת"צ: 19048-07-14 הצדדים: לירון עדן  נ' סופר פארם ישראל בע"מ תאריך פרסום: 6/3/18 תקציר: הטענה: סופר פארם העלו "בכוונה" מחירי מוצרים טרם ובסמוך לתחילת מבצע "מאות מוצרים השני  ב-1 שקל או כל מבצע שיווק דומה אחר". הקבוצה: כל אדם ו/או משפטית אחרת אשר רכשו את מוצרי סופר-פארם המשתתפים במבצע "מאות מוצרים השני ב-1 ש"ח" או במבצעים דומים אחרים, שהוצעו למכירה במהלך שבע השנים האחרונות ועד להגשת התובענה. תוצאת תמונה עבור סופר פארם  

עיתון: הארץ , מעריב
לאומי קארד 4

תביעה ייצוגית | לאומי קארד בע"מ [30/10/2017]

ת"צ: 16437-02-15, 51653-02-15 הצדדים: גנסין נ' לאומי קארד בע"מ, ישראכרט בע"מ תאריך פרסום: 30/10/17

עיתון: הארץ , מעריב
אופטיקה הלפרין

תביעה ייצוגית | אופטיקה הלפרין בע"מ [05/02/2018]

  ת"צ: 42785-05-15 הצדדים: דוידוביץ' נ' אופטיקה הלפרין בע"מ תאריך פרסום: 5.2.18 תקציר: הטענה: משך המבצעים שעורכת המשיבה אינו תואם את דרישות הדין, וכי על המשיבה להציג את מחירו הקודם בפועל של מוצר המוצע למכירה במסגרת מכירה מיוחדת, וכי מחיר המדבקה שעל גבי המוצר מטעה לכאורה לחשוב כאילו מדובר במחירו הקודם בפועל, וזאת לכאורה בניגוד לסעיפים בחוק הגנת הצרכן. הגדרת הקבוצה: לקוחות המשיבה אשר הוטעו ביחס למחיר המוצר בעת רכישת מוצרים אשר נמכרו במסגרת מכירה מיוחדת ו/או ביחס למשך המבצע ו/או אשר נמנעה מהם הזכות להחזרת מוצר. הצדדים הסכימו כי המשיבה תיישם פרקטיקה חדשה של הצגת מחירים, בגדרה יוצגו כל השנה מחירים המוצרים כפי שהם נמכרים בפועל. תוצאת תמונה עבור אופטיקה הלפרין