טקטיקת מכירה פסולה | הסכמי פשרה בישראל

טקטיקת מכירה פסולה

איביי מרקטפלייס

תביעה ייצוגית |איביי מרקטפלייס ישראל בע"מ [05/03/2019]

ת"צ - 52869-05-17

הצדדים - זילבר ואח' נ' איביי מרקטפלייס ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 5.3.2019

תקציר- עניינה של התובענה ובקשת האישור נוגעות להודעות דוא"ל בעברית בעלות תכנים שיווקיים הנשלחות לקונים ישראלים באתר eBay.com שכתובתם בישראל, וזאת, על פי הנטען בניגוד להוראות חוק התקשורת.

ב"כ המבקשים - עו"ד נפתלי גרוס

ב"כ המשיבות - עו"ד דוד זילר

עיתון: הארץ , מעריב
הוט

הסכם פשרה |הוט מערכות תקשורת בע"מ [28/02/2019]

ת"צ - 50462-11-13

הצדדים - משה (מוריס) ארסבן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 28.2.2019

תקציר - המבקש טען כי במועדים הרלוונטיים, נהגה הוט, כביכול, כלפי מי שנתפס בעיניה כלקוח פוטנציאלי, בפרקטיקה של שיחות טלפון חוזרות, גם כאשר הצרכן מבהיר להוט כי הוא אינו מעוניין שתוסיף לפנות אליו. לטענת המבקש, התנהלותה זו של הוט מקימה לחברי הקבוצה הנטענת כהגדרתה להלן, עילות תביעה בגין הפרת חובה חקוקה של סעיף 30 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982, בגין פגיעה בפרטיות מכוח חוק הגנת הפרטיות, ובגין רשלנות וחוסר תום לב במשא ומתן לקראת כריתת חוזה.

ב"כ המבקש - עו"ד תומר אפלדורף

ב"כ הנתבעת פישר בכר חן וול אוריון ושות'

עיתון: גלובס , הארץ
פרטנר תקשורת

הסכם פשרה |פרטנר תקשורת בע"מ, 012 סמייל טלקום בע"מ [27/03/2019]

ת"צ - 29836-11-15, 29821-11-15

הצדדים - בדרוב נ' פרטנר תקשורת בע"מ, יעקובי נ' 012 סמייל טלקום בע"מ

תאריך פרסום - 27.3.2019

תקציר - עניין התביעה במנוייהן של המשיבות אשר חויבו לרכוש את מכשיר ה- Smart Box כתנאי לקבלת שירותי טלפון קווי, בשבע השנים שלפני הגשת בקשת האישור ובשאלה האם עוולו המשיבות כלפי חברי הקבוצה בהתניית מתן שירותיהן ברכישתו של מכשיר ה- Smart Box.

ב"כ המבקשים - עו"ד יוחי גבע ו/או עו"ד טל רכניץ