טלוויזיה | הסכמי פשרה בישראל

טלוויזיה

די בי אס 3

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [07/05/2018]

ת"צ: 48405-10-17 הצדדים: אורי דש ועופר דש  נ' די. בי. אס שרותי לוויין (1998 בע"מ), הוט מערכות תקשורת בע"מ וצ'רלטון בע"מ חברי הקבוצה: מנויי הוט ויס אשר נמנעה מהם האפשרות לצפות במשחקי חצי הגמר של הליגה האירופית בכדורגל בשנת 2004 בשל הצורך לשלם עבורם, ומנויי הוט ויס אשר רכשו את זכויות הצפייה על מנת לצפות באותם משחקים, רכישה אשר לא הייתה מתבצעת אילו המשחקים היו משודרים בהתאם להחלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין. עיקרי הסדר הפשרה: עם אישור הסדר הפשרה, צ'רלטון תפתח לציבור הרחב את השידור בארבעה משחקי כדורגל כמפורט בהסכם. משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בגרמניה, כאשר אחת מהקבוצות המשחקות בו היא קבוצה מבין הקבוצות: באיירן מינכן או בורוסיה דורטמונד משחק כדורגל מהליגה הבכירה באיטליה משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בפורטוגל   תאריך פרסום:

ערוצי ספורט

תביעה ייצוגית | הוט, יס, ערוץ הספורט [30/10/2017]

ת"צ: 57824-06-15, 40305-07-15 הצדדים: התובעים: אנשים עם מוגבלות בשמיעה שצפו ו/או היו רוצים לצפות בערוצי הספורט נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ, ערוץ הספורט בע"מ, די.בי.אס שרותי לווין (1998)בע"מ להלן "יס", וואן ספורט שידורי טלוויזיה בע"מ תאריך פרסום: 30/10/17

יס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [31/05/2018]

ת"צ: 53995-11-15 הצדדים: כהן ואח'  נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ (Yes"") תאריך פרסום: 31/5/18 הטענה: Yes שירותי לווין, פעלה בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שסיפקה ללקוחותיה שירותי תוכן במסגרת שירות ה- VOD  בעסקאות לתקופות קצובות המתחדשות באופן אוטומטי מדי חודש, ללא הסכמת הלקוח. תוצאת תמונה עבור יס

עיתון: גלובס
די.בי.אס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [23/01/2018]

ת"צ: 19284-02-17 הצדדים: עומרי נחום נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ("Yes") תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר:  הטענה: Yes גובה מלקוחותיה את המחיר המרבי המותר בגין החלפת שלט, אך מספקת אותו ללא סוללות, שעה שעלות הסוללות הובאה בחשבון לצורך קביעת המחיר המרבי הנ"ל בהחלטת המועצה. כמו כן, נטען כי תקופת האחריות שמעניקה Yes בפועל עבור השלט הינה קצרה מתקופת האחריות בת 12 החודשים המתחייבת מכוח הסכם ההתקשרות של יס עם לקוחותיה ועמדת המועצה.

  1. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק ללקוחותיה הנחה בסך 10 ש"ח על החלפת שלט רחוק במקרה של תקלה. כך שמחיר השלט החלופי לאחר הנחה זו לא יעלה על 38.5 ש"ח כולל מע"מ.
2. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, יופחת מחיר רכישת שלט ללא סוללות בסניפי הדואר בסך של 0.60 ש"ח 3. לא יאוחר מ-90 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק אחריות בת 12 חודשים לשלטים שיסופקו ללקוחות החברה החל מהמועד האמור, והכל בכפוף לתנאי הסכם ההתקשרות. תוצאת תמונה עבור יס לוגו ישן

הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
יס 2

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998 ) בע"מ ואח' [14/10/2018]

ת"צ: 48405-10-17 הצדדים: דש  נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ וצ'רלטון בע"מ תאריך פרסום: 14/10/18 תקציר: בשידורי משחקי חצי גמר הליגה האירופית בכדורגל בשנת 2014 בערוצים בתשלום "ספורט 1" ו"ספורט 2" המופקים על ידי צ'רלטון.  הטענה: לטענת המבקשים, לאור התנהלות זו נמנעה מהם ומקבוצה של צופים האפשרות לצפות בשידורים וזאת תוך הפרה של החלטה של המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, אשר אוסרת על שידור משחקים שונים בערוץ בתשלום אלא אם ניתן לכך אישור המועצה.    

הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
הוט 99

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 48238-04-14 הצדדים: ברק צביון  נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: הטענה: המשיבה אינה ממלאת אחר הוראות חוק הגנת הצרכן, העוסקות בביטול עסקה בכך שאינה משיבה ללקוחותיה את הסכומים המגיעים להם במקרה בו מתבקש ביטול שידורים מוספים בתוך 14 ימים ממועד עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך אודותיה ( חלק יחסי של דמי המנוי בגין הימים שלאחר יום הביטול בחישוב לינארי, בניכוי 5% מהתעריף החודשי שיכולה הוט לגבות כדמי ביטול כדין). תוצאת תמונה עבור הוט  

די בי אס 2

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ [05/03/2018]

ת"צ: 13006-08-14 הצדדים: לירון טל  נ' די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ תאריך פרסום: 5.3.18 תקציר: הטענה: חברת די בי אס (ייס) שירותי לווין חייבה את מנוייה העוברים דירה בדמי מנוי, שלא כדין, בגין התקופה שבין עזיבת הדירה הישנה למועד התקנת שירותי המשיבה בדירה החדשה, וזאת במקרים בהם תקופת הביניים ארוכה מיום אחד. תוצאת תמונה עבור די בי אס שירותי לווין

עיתון: גלובס , מעריב