חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות | הסכמי פשרה בישראל

חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

עיריית ראש העין

הסכם פשרה |עיריית ראש העין [11/08/2019]

ת"צ - 47422-11-17

הצדדים - פנחס מחדון נ' עיריית ראש העין

תאריך פרסום - 11.8.2019

תקציר - עניינה של התובענה הוא אנשים עם מוגבלות בניידות אשר נזדקקו לשירותי תחבורה ציבורית עירונית באוטובוסים בתחומה המוניציפאלי של עיריית ראש העין. נטען כי בוצעה עוולה בגין הפרת הוראות חוק השוויון ותקנות השוויון בשל אי הנגשת תחנות אוטובוס כמתחייב על פי דין.

ב"כ המבקש - עו"ד יעל דיין

ב"כ המשיבה - עו"ד פרומה פורת

עיריית חיפה 2.12.18

הסדר פשרה |עיריית חיפה [30/11/2018]

ת"צ: 14440-06-12 תאריך פרסום: 30/11/18. הצדדים: רות שושנה ואח' נ' ב.ד עיריית תל אביב- יפו הטענה: העירייה לא הנגישה תחנות אוטובוס וסביבתן לאנשים עם מוגבלויות לניידות על פי חוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח 1998, ותקנות זשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשס"ג 2003 העירייה מתחייבת בהסכם הפשרה להנגיש תוך זמן קצוב את תחנות האוטובוס בעיר כמו כן העירייה תקים שני מתחמים אחד לספורט ואחד למשפחות שמונגש כולו לציבור עם מוגבלות בעלות של 10 מיליון ש"ח. ב"כ המשיבה: עו"ד עופרה שלו- יפתחאל ב"כ המבקשת: עו"ד יעל עדיין

הסכם פשרה | מפעל הפיס

הסכם פשרה | מפעל הפיס

ת"צ – 48967-02-17 הצדדים – שמעון סחייק נ׳ מפעל הפיס תאריך פרסום – 07.04.2021 תקציר – בטענה כי לא ננקטו צעדים להנגשת ביתני מפעל הפיס, כדוגמת מדף נשלף או מתקפל, לרווחתם של בעלי המוגבלויות וזאת בניגוד לחוק שיוויון זכויות לבעלי מוגבלויות ב"כ המבקש –  יעל דיין, עו״ד ב"כ המשיבה – נתי אגמון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

אגד ודן

תביעה ייצוגית | אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ ודן חברה לתחבורה ציבורית בע"מ [26/12/2017]

 

ת"צ: 29387-09-14 הצדדים: קבוצת התובעים המיוצגים כוללת את האנשים עם מוגבלות בשמיעה שמרכז חייהם בישראל  נ' אגד ודן תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

בתביעה נטען, בין היתר, כי אגד ודן מפרות את הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות,

ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (הסדרת נגישות לשירותי תחבורה ציבורית), בכל הנוגע להימצאות ו/או להפעלה של מערכות עזר לשמיעה בעמדות השירות המופעלות ע"י אגד ודן.

קבוצת התובעים: כוללת את האנשים עם מוגבלות בשמיעה שמרכז שמרכז חייהם בישראל, אשר עושים שימוש במכשיר שמיעה וביקרו או היו יכולים לבקר בעמדת שירות של אגד/ דן החל מ-7 שנים לפני הגשת הבקשה לאישור ועד למועד פסק הדין.

אגד ודן יגרמו (בתך 90 יום מפסק הדין) להימצאותן של מערכות עזר בכל אחת מעמדות השירות המופעלות על ידיהן.

בנוסף, יתרמו אגד ודן תרומה בסך 30,000 ש"ח ( כל אחת) לידי ארגון בקול- כבדי שמיעה ומתחרשים.

תוצאת תמונה עבור חרשים

למטייל

תביעה ייצוגית |למטייל – המרכז לטיולים בע"מ [15/04/2019]

ת"צ - 56081-06-17

הצדדים - אבני נ' למטייל - המרכז לטיולים בע"מ

תאריך פרסום - 15.4.2019

תקציר -עניין טענות המבקש (המוכחשות ע"י המשיבות) הוא להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות רשת למטייל, בהיעדר מערכות עזר לשמיעה עם לולאה ועם אוזניה על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבות - להב, ליטבר, קורס אביטל עורכי דין

עיתון: גלובס , מעריב
הסדר פשרה | מוזיאון ארץ ישראל

הסדר פשרה | מוזיאון ארץ ישראל

ת"צ –11404-12-19 הצדדים – מר אביהו ינאי נ' מוזיאון ארץ-ישראל תל-אביב תאריך פרסום – 21.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיב מפר את הוראות שיויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כאשר לא ביצע התאמות נגישות במוזיאון בניגוד לחוק, כתוצאה ממחדל זה נגרם נזק למבקרים ב"כ המבקש – יעל דיין, עו"ד ב"כ המשיבה – מנחם טולצ'ינסקי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

הסכם פשרה | המכללה האקדמית ספיר

ת"צ – 17678-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ המכללה האקדמית ספיר תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – בטענה כי אתר המשיבה לא היה מונגש כדין ולא היתה בו הצהרת נגישות כדין בניגוד לאמור בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – אדיר לשם, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב הבוקר
הסכם פשרה | קופיקס

הסכם פשרה | קופיקס

ת"צ – 23869-01-20 הצדדים – פסח זקס נ' קופיקס גרופ בע"מ תאריך פרסום – 05.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת המבקש כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר האינטרנט שמפעילה, וזאת בניגוד להוראות ודרישות חוקי הנגישות. ב"כ המבקש – עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עוה"ד מיכל גולדהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
מכללות הסכם פשרה

הסכם פשרה | 04/06/2020 מכללות

ת"צ  17264-12-19, 17628-05-20, 18170-05-20, 18448-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין ואח' נ' מכללת ר"ג, המכללת האקדמית נתניה, מכללה ירושלים ואגודת שוחרי תלפיות- מכללה אקדמית לחינוך. תאריך פרסום: 04/06/2020 תקציר – טענת התובעים לפיה אתרי ההנתבעות לא היה מונגש כדין, וכי לא היה בהם הצהרת נגישות כדין, זאת בניגוד לאמור בחוק שיוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקשים: עו"ד משה בן בדרור ב"כ המשיבות: עו"ד איתן עמרם המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | סופר פארטי

הסכם פשרה | סופר פארטי

ת"צ – 33244-10-19 הצדדים – אבני נ׳ ברייט קונספט בע״מ תאריך פרסום – 30.03.21 תקציר – בטענה להפליה וחוסר נגישות לבעלי מוגבלויות בשמיעה בחנויות הרשת ״סופר פרקטי״ בניגוד לחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – עו״ד שלומי אבני, עו״ד ערן פלסר ב"כ המשיבה – אסף רצון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה
הסדר פשרה | האופה מבגדד

הסדר פשרה | האופה מבגדד

ת"צ – 12718-09-19 הצדדים – ארליך ואח' נ' האופה מבגדד מאפים בע"מ, לחמים מאפיה ואספרסו בר בע"מ תאריך פרסום – 06.05.2021 תקציר – בטענת התובעים להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות האופה מבגדד ומאפיות לחמים, חוסר במערכות עזר לשמיעה בניגוד להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ותקנון שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות) ב"כ המבקש – עו"ד שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר, ב"כ המשיבה – עו"ד נתי אגמון, עו"ד שי גליק המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
נאות אביב

תביעה ייצוגית | נאות אביב בע"מ ואח' [14/01/2018]

 

ת"צ: 44491-05-14 הצדדים: אסתר חורי נ' נאות אביב בע"מ ואח' תאריך פרסום: 14/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות הפרו את הוראות חוק חניה לנכים וחוק שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות, בכך שהן גבו דמי חניה מאנשים בעלי מוגבלויות שחנו בחניון המתחם המסחרי "לונדון מיניסטורס" בתל אביב, שעה שלטענת המבקשת הוראות הדין פוטרת אותה מתשלום דמי החניה.

המשיבה (2) מתחייבת כי כל בעל מוגבלות אשר יציג תג חנייה בתוקף שהונפק לו כדין יוכל להחנות את רכבו בחניון "נאות אביב" ללא תשלום, למשך 3 שעות ובכפוף להצגת חשבונית רכישה באחת מחנויות המתחם המחסרי "לונדון מיניסטרס".

2. המשיבה (2) תקצה לציבור הנכים 5 מקומות חנייה נגישים חדשים, ואלו ייועדו אך ורק לציבור זה ויסומנו בהתאם.

3. המשיבה תעניק לטובת חברי הקבוצה תרומה כספית בסך 33,000 ש"ח עבור ארגון הגג של ארגוני הנכים בישראל

4. המשיבה תציין בעמדות התשלום ובשילוט הקיים בחניון "נאות אביב" את דבר הענקת הפטור מתשלום דמי חנייה לבעלי מוגבלות שיציגו תג חניה בתוקף שהונפק להם כדין.

תוצאת תמונה עבור חניית נכים

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים
הסדר פשרה | אמירי זיכרון

הסדר פשרה | אמירי זיכרון

ת"צ – 35498-08-20 הצדדים – ששון עוזר נ' אמירי זיכרון בע"מ תאריך פרסום – 12.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מפרסמת את הסדרי הנגישות באתר שלה, וזאת בניגוד לחוקי הנגישות ב"כ המבקש – טל לביא, עו"ד ב"כ המשיבה – ירון נדם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
הסכם פשרה | קולנוע לב

הסכם פשרה | קולנוע לב

ת"צ – 43745-02-19 הצדדים – פסח זקס נ' בתי קולנוע לב בע"מ תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת המבקש, כי המשיבה הפרה את חוקי הנגישות של מכונות למתן שירות אוטומטי, אותן מפעילה המשיבה ברחבי ישראל ואשר בבעלותה או בהחזקתה ב"כ המבקש – עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה –עוה"ד דני אטיאס ועוה"ד דבי גל-און אהרונוב המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
אחוזות החוף

תובענה ייצוגית |אחוזות החוף בע"מ [17/04/2019]

ת"צ - 52531-05-15

הצדדים - דרזנר נ' אחוזות החוף בע"מ

תאריך פרסום - 17.4.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה, כי השירות בחניוני אחוזות החוף אינו שוויוני ונגיש לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מפני שהם אינם יכולים לשוחח באינטרקום שבמכונות התשלום המוצבות בחניונים ובמחסומי הכניסה והיציאה מהחניונים.

ב"כ המבקש - אבני פלסר עורכי דין

ב"כ המשיבה - עו"ד ירון רייטר

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים
הסכם פשרה | מכללת חמדת דרום

הסכם פשרה | מכללת חמדת דרום

ת"צ – 17894-05-20 הצדדים – מר ליאוניד בורשטיין נ׳ המכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום תאריך פרסום- 10.03.2021

תקציר – בטענה לפיה אתר המכללה לא היה מונגש כדין, ולא היתה בו הצהרת נגישות כדין ב"כ המבקש – עוה״ד משה בן דרור ב"כ המשיבה – עו״ד ישראל ליכטנשטיין המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | עיריית בני ברק

הסדר פשרה | עיריית בני ברק

ת"צ – 18852-02-21 הצדדים – מר איציק ארביב נ' עיריית בני ברק תאריך פרסום – 11.05.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענתו של המבקש כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בניגוד לנאמר בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) וכן כי לא ביצעה התאמות נגישות במוקד הטלפוני המופעל על ידה ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עו"ד ב"כ המשיבה – דביר ליבוביץ', עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון מקור ראשון נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | ברייט קונספט

הסכם פשרה | ברייט קונספט

ת"צ – 33244-10-19 הצדדים – אבני נ' ברייט קונספט בע"מ ואח' תאריך פרסום –  21.06.2021 תקציר – טענת המבקש להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות רשת "יולו", בכך שלא היו בסניפים מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה ואוזניה ע"פ חוק ותקנון שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו"ד, ערן פלסר, עו"ד ב"כ המשיבה – תום אלקלעי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב וגלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | דואר ישראל

הסכם פשרה | דואר ישראל

הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית ת"צ – 31171-02-18 הצדדים – בן או נ׳ חברת דואר ישראל תאריך פרסום – 17.08.2021 תקציר – בטענה כי דואר ישראל לא הנגישה את מכונות ניהול התורים בסניפיה ובכך מנעה את גישתם של אנשים בעלי מוגבלויות אליהן. ב"כ המבקש – עוה״ד ניצן הראל ועוה״ד בר נבון ב"כ המשיבה – עוה״ד אייל בליזובסקי המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | מכללת נתניה

הסכם פשרה | מכללת נתניה

ת"צ– 18448-05-20 הצדדים – מר ליאוניד בורשטיין ואח' נ' מכללת רמת גן, מכללת נתניה, מכללת ירושלים ואגודת שוחרי תלפיות. תאריך פרסום – 15.03.21 תקציר – בטענה כי אתרי האינטרנט של המשיבות לא היו מונגשות כדין ולא היתה בהם הצהרת נגישות. ב"כ המבקשים –  משה בן דרור, עו"ד ב"כ המשיבות – איתן עמרם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות
רמת גן 1

תביעה ייצוגית | עיריית רמת גן [30/10/2018]

ת"צ: 409-09-12 הצדדים: שמעון סחייק נ' עיריית רמת גן תאריך פרסום: 30/10/18 תקציר: הטענה: העירייה הפרה את חובתה על פי הדין ולא ביצעה עבודות הנגישות בתחנות האוטובוס לקווים עירוניים שבתחומה, ובכלל זה לא עמדה באבני הדרך שנקבעו בתכנית ההנגשה שהוכנה עבורה על ידי המפקח על התעבורה, וכן לא הנמיכה את המדרכות במעברי החצייה ובצמתים הסמוכים לתחנות האוטובוס, על מנת לאפשר לאדם עם מוגבלות בניידות גישה לתחנות האוטובוס.  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה
ייצוגית קולונוע לב

תובענה ייצוגית | בתי קולנוע לב בע"מ 18/05/2020

ת"צ 43745-01-18 הצדדים – פסח זקס נ' בתי קולנוע לב בע"מ תאריך פרסום: 18/05/2020 תקציר – חברי הקבוצה הם כל אדם בגיר נכה המתנייד דרך קבע בכיסא גלגלים ו/ או אנשים בגירים נמוכי קומה אשר גובה העיניים שלהם כ- 110 ס"מ מפני הרצפה ו/ או אנשים בגירים עיוורים ו/ או עם ירידה משמעותית בראיה המגבילה את תפקודם היומיומי, שביקשו לעשות שימוש במכונות האוטומטיות של המשיבה אותן מפעילה המשיבה ברחבי ישראל. סעיף 19 לחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.   ב"כ המבקשים: עו"ד טל לביא ב"כ המשיבה: עו"ד דני אטיאס המודעה פורסמה בעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | קרלטון תל אביב ואח'

הסכם פשרה | קרלטון תל אביב ואח'

ת"צ – 18153-09-20 ואח' הצדדים – עמוס בוקריס נ' קרלטון תל אביב, מעגן עדן, אורכידאה ניהול מלונות בע"מ תאריך פרסום – 06.05.2021 תקציר – טענת המבקש היא כי המשיבות אינן מקיימת את הוראות חוק השוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ואינן מקיימות את הוראות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בכך שאינן מפרסמות באתרי האינטרנט שלהן את הסדרי הנגישות הקיימים במקומותיהן. ב"כ המבקש –עוה"ד טל לביא ב"כ המשיבה – עו"ד רונית סיטון המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון        

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, עיריות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, אגד, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, נגישות, אפליה פסולה, הפלייה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אתר אינטרנט (מקוון), בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת החוק והנהלים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כבדי שמיעה, אפליה פסולה, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, חוק חניה לנכים, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חנייה, שירותים, אינטרנט, אפליה פסולה, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, אפליה פסולה, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, שירותי לקוחות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, נזק בלתי ממוני, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אפליה פסולה, הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, הגנת הצרכן, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, בעלי מוגבלויות, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, עיריות, תחבורה, הנגשה, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נגישות, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות