חוק עשיית עושר ולא במשפט | הסכמי פשרה בישראל

חוק עשיית עושר ולא במשפט

הסכם פשרה | לחם תושיה

הסכם פשרה | לחם תושיה

ת"צ – 39778-10-20 הצדדים – דקלה כהן נ' לחם תושיה בע"מ תאריך פרסום – 27.06.2021 תקציר – עניין התובענה בכך שהמשיבה, לחם תושיה בע"מ, הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, חוק המכר, תקנות הגנת הצרכן (כללים שונים לפרסום מחירי נכסים ושירותים), פקודת הנזיקין ועוד בכך שלא הפחיתה את משקל האריזה ממוצרי המאפה שמכרה לפי משקל בחנויות שבבעלותה. ב"כ המבקשת – עופר ורד, עו"ד ב"כ המשיבה – שי גליק, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

איי אי גי

הסדר פשרה |איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ [18/11/2019]

ת"צ - 3291-05-18 הצדדים - משה מזרחי נ' איי אי ג'י חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום - 18/11/2019 תקציר - חברי הקבוצה עליה יחול ההסכם: מבוטחים בפוליסות ביטוח דירה לטווח ארוך אצל המשיבה, אשר הפוליסה שלהם חודשה החל מנוב' 16 ועד למועד הגשת בקשת האישור, תוך העלאת הפרמיה. התובענה עניינה בטענה שהמשיבה שהמשיבה מחדשת באופן אוטומטי ביטוח דירה מבלי לגלות להם על העלאת פרמיה ואף מטעה את המבוטחים על ידי הצגת הפרמיה הקודמת בהודעת החידוש. ב"כ המבקש: עו"ד ישי זילברברג, עו"ד עדו מלין ב"כ המשיבה:  עו"ד תמי גרינברג, עו"ד אביב קלפנר

עיתון: גלובס , כלכליסט
בזק ופרטנר 9.12

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [9/12/2019]

ת"צ - 60686-01-15 הצדדים – שולמית גרוס נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ ופרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום - 9/12/2019 תקציר - הטענה: תשלום תמורת קישוריות בגין משלוח הודעות SMS לרשת בזק. תשלום לפרטנר דמי קישוריות עבור משלוח הודעות SMS למנוי בעת שהיה מנוי על "תכנית ללא הגבלה"/ "תכנית בנק"/ "חבילה" אצל פרטנר. טענות לבזק: הפרת חובה חקוקה, עשיית עושר ולא במשפט. טענות לפרטנר: הפרת חוזה, הפרת חובת תום לב, מצג שווא, הטעיה ורשלנות ב"כ המבקש: עו"ד דוד שוורצבאום ב"כ המשיבה: עו"ד רן שפרינצק (בזק), עו"ד דרור סברנסקי (פרטנר)

הסכם פשרה | חצי חינם

הסכם פשרה | חצי חינם

ת"צ – 66921-01-20 הצדדים – עומרי בן דוד נ׳ כל בו חצי חינם ואח׳ תאריך פרסום – 25.03.21 תקציר – טענת המבקש היא כי המשיבות לא מפחיתות או לחילופין מפחיתות באופן חלקי את משקל האריזה מן המוצרים השקילים הנמכרים ברשתות, ומחייבות את הלקוח על המחיר כולל האריזה וזאת בניגוד לחוק. ב"כ המבקש –  עוה״ד מאור בן דוד ב"כ המשיבה –עוה״ד נופר טל המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
הסכם פשרה | אחים סגל

הסכם פשרה | אחים סגל

ת"צ – 40158-09-17 הצדדים – גב' אורלי בהט נ' כרמי צבי אחים סגל בע"מ תאריך פרסום – 13.07.2021 תקציר – עניין התביעה בטענה כי מיץ הענבים שמשווק ע"י הנתבעת כ"תירוש מיץ ענבים טבעי" כמוצר שהוא 100% טבעי ומיוצר מ"מיץ ענבים בלבד", אך בפועל נוספה למשקאות תוספת חיצונית של סוכר לבן (סוכרוז) ותוך שהוסף ליין חומצה ציטרית בשיעור החורג מהמותר ע"פ הדין ב"כ המבקש – עו"ד איתן חיימוביץ ב"כ המשיבה – עו"ד אברהם מורל המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קידום 2

תביעה ייצוגית | קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע"מ [12/09/2018]

ת"צ: 2983-08-16 הצדדים: ששון ששון  נ' קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע"מ תאריך פרסום: 12.9.18 תקציר: עילות התובענה הן: הפרת הוראות חוק הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות, הטעיה לפי סעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, עשיית עושר ולא במשפט, חוסר תום לב לפי סעיף 12 לחוק החוזים, הפרת הוראות חוק החוזים האחידים, הפרת חוזה, רשלנות.    

הסכם פשרה | הראל חברה לביטוח

הסכם פשרה | הראל חברה לביטוח

ת"צ – 56157-12-12 הצדדים – רחל ויסבורד נ׳ הראל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – לטענת המבקשת, חברת הראל משערכת את גמלת הסיעוד החודשית המשולמת על ידה למבוטחיה בהתאם למדד הידוע באחד בחודש התשלום במקום להצמיד את הסכום המשולם למדד הידוע במועד התשלום בכך מחסירה מדד אחד וזאת בניגוד לדין, בנוסף נטען כי בניגוד להוראות הפוליסה, מצמידה את גמלת הסיעוד החודשית למדד בסיס המאוחר בחודשיים מהמדד הקבוע בפוליסה. ב"כ המבקש – ליאור צמח, עו״ד ב"כ המשיבה – יואב הירש, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח
הסדר פשרה | כלל ביטוח

הסדר פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 37348-03-19 הצדדים –גב' נתנאל לוטם וגב' נועה סנדס נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 19.07.2021 תקציר – עניין התובענה בפרקטיקה אשר היתה נהוגה אצל המשיבה, לפיה בשיחה טלפונית עם מוקד המכירות של המשיבה- משווקת למבוטח הן פוליסת נסיעות לחו"ל ופוליסת תאונות אישיות, כאשר צירוף המבוטח לביטוח תאונות אישיות נעשה ללא ידיעתו וללא הסכמתו. ב"כ המבקשות – עוה"ד יעקב לנגה ב"כ המשיבה – עוה"ד רוית קורן-פרי המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים
ראש העין

תביעה ייצוגית | עיריית ראש העין [19/06/2018]

ת"צ: 25918-02-13 הצדדים: סולריס סוככים בע"מ  נ' עיריית ראש העין תאריך פרסום: 19/6/18 תקציר: התובעת הגישה בקשה לאישור תובענה ייצוגית כנגד הנתבעת בשם כלל הנישומים בסקר נכסים אשר חויבו בחיוב רטרואקטיבי בארנונה, ב-24 החודשים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד מועד אישור בקשת האישור. עילות התובענה: השבה כספית לחברי הקבוצה מכוח ס' 1 (א) לחוק עשיית עושר ולא במשפט, עילות נזקיות בשל רשלנות, הפרת חובת תום הלב הכללית דיני המשפט המינהלי. תוצאת תמונה עבור עיריית ראש העין

קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות
הסכם פשרה | פלאפון

הסכם פשרה | פלאפון

ת"צ-4601-09-18 הצדדים – עו"ד אריק שלו נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום- .15.02.2021 תקציר – שיבושים ברשת התקשורת של החברה במהלך מספר ימים מנעו מלקוחות רבים לקבל שירותים מהחברה, נאמר כי החברה התרשלה בתפקידה והתעשרה שלא כדין על חשבון הלקוחות בתקופת הזמן המדוברת. ב"כ המבקשים – עו"ד יובל אור ב"כ המשיבה – עו"ד אלי בורשטיין המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון
רמי לוי תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | 07/06/2020 רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ

ת"צ  48148-01-16 הצדדים – גיל דור נ' רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ. תאריך פרסום: 07/06/2020 תקציר – טענה לגביית תשלומים ביתר בשל אי מסירת הודעה מקדימה בכתב בטרם העלאת המחיר בעסקאות קצובות. חובה חקוקה לחוק הגנת הצרכן, עשייה עושר ולא במשפט, רשלנות, חום תום לב בקיום חוזה. ב"כ המבקשים: עו"ד תומר אפלדורף ב"כ המשיבה: עו"ד רון חמד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות
הסדר פשרה | כמיפל בע״מ

הסדר פשרה | כמיפל בע״מ

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתוביעה ייצוגית ת"צ – 2717-01-14 הצדדים – מירב זוהר נ׳ כמיפל בע״מ תאריך פרסום – 4.8.2021 תקציר – בטענה כי המצגים על גבי אריזת בדיקת ההריון של הנתבעת, לגבי תכונות הערכות ואופן השימוש בהן, מטעים. ב"כ המבקש –  חיים משעלי, עו״ד מאיה שיינזינגר, עו״ד ב"כ המשיבה – עופר לריש, עו״ד חן נוסל, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ידיעות אחרונות נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט
היכלי התרבות

הסכם פשרה |חברת היכל התרבות בע"מ [14/1/2019]

ת"צ: 62899-07-17

הצדדים: גיא עידו נ' חברת היכל התרבות בע"מ

תאריך פרסום: 14/1/19

תקציר:

הטענה: המשיבה אינה מאפשרת לאנשים בעלי מוגבלויות, אשר מגיעים להיכל התרבות בתל אביב, חניה חופשית, ללא תשלום, בחניון התרבות, וכי בהתנהלותה זו מפרה הנתבעת, כביכול, את הוראת סעיף 4ב לחוק חנייה לנכים, וכמו כן, מתעשרת שלא במשפט, מטעה את חברי הקבוצה, מתרשלת כלפיהם ומפלה אותם לרעה.

ב"כ התובע: יעקב שפיגלמן ושות'

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בעלי מוגבלויות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חנייה, רשלנות
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום [26/04/2018]

  ת"צ: 28449-12-14 הצדדים: יעבץ  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 26/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה גבתה ממנוי הבוחר להתנתק משירותיה תמורה עבור מלוא מחזור החיוב החודשי, אף אם מועד ההתנתקות חל במהלך מחזור החיוב החודשי. הקבוצה: כל לקוחות סלקום שהתנתקו משירותי רדיו טלפון נייד שקיבלו ממנה, החל מחודש אוגוסט 2014 ועד וכולל חודש ינואר 2017 וחויבו במלוא התשלום בגין מחזור החיוב במהלכו התנתקו, למרות שהיו מחוברים לשירותים רק בחלקו של אותו חודש. תוצאת תמונה עבור סלקום  

עיתון: גלובס , הארץ , מעריב
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בעלי מוגבלויות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חנייה, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים
בנק אגוד לישראל בעמ

תביעה ייצוגית | בנק אגוד לישראל בע"מ [5/11/2017]

ת"צ: 25629-02-16 הצדדים: שיפמן נ' בנק אגוד לישראל בע"מ תאריך פרסום: 5/11/17

תקציר:

התובע (מארק שיפמן) עורך דין במקצועו אשר ניהל חשבונות נאמנות בבנק אגוד לישראל, טוען שבמועד סגירתם של חשבונות אלה

על ידו, נהג הבנק להעביר יתרות זכות בשיעורים נמוכים שנותרו בחשבונות לקוחות בעת סגירת החשבון, בלי שהבנק המבקש יידע את התובע על כך.

עילות התביעה: הפרת חוזה, הפרת הוראות כללי הבנקאות, הפרת הוראת ניהול בנקאי תקין מס' 432 שעניינה סגירת חשבון, הפרת חובות אמון ונאמנות,

הפרת חובת תום הלב, איסור הטעיה וחובת הגילוי לפי דיני הבנקאות, הטעיה לפי חוק החוזים, הפרת חובת חקוקה, רשלנות, גזל ועשיית עושר ולא במשפט.

עיתון: הארץ
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בעלי מוגבלויות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חנייה, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות
הסכם פשרה | אל על

הסכם פשרה | אל על

ת"צ – 68926-03-18 הצדדים – מירל וקסלר נ' אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר – בטענת המבקש, כאשר נוסע אינו מתייצב לאחד המקטעים בכרטיס הטיסה שרכש, אל על, כביכול, מבטלת את טיסתו בכל יתר המקטעים שעדיין לא ניצל, בנוסף מסרבת להשיב לנוסע את כספו עבור המקטעים אותם לא ניצל, כמו כן, לא מגלה לנוסעים כי יחויבו בדמי אי הגעה במקרה ולא יתייצבו בטיסה. ב"כ המבקש – עוה"ד אורלי בן עמי ודוד מזרחי ב"כ המשיבה – עוה"ד חניטל בלינסון נבון, רועי מסורי ומזי אוחיון המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בעלי מוגבלויות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חנייה, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | בנק לאומי

הסכם פשרה | בנק לאומי

ת"צ – 57404-11-16 הצדדים – ברנובייט בע"מ נ' בנק לאומי לישראל בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר – עילת התובענה היא הפרת תעריפון לעסקים גדולים או קטנים וללקוחות יחידים. לקוחות אשר ביצעו העברה לחו"ל באמצעות מערכת "הגישה הישירה"/ "הגלישה הישירה" מבלי שניתנה להם הטבה ערוצית בשיעות של 10% משיעור העמלה החלה על לקוחות הבנק. ב"כ המבקש – עו"ד אהוד פורת ועו"ד אורן אהרוני ב"כ המשיבה – עו"ד יואב הירש המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בעלי מוגבלויות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חנייה, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שינוי תעריפים, תנאי העסקה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים
היכלי הספורט

תביעה ייצוגית | היכלי הספורט תל אביב יפו בע"מ[24/05/2018]

ת"צ: 19473-06-15 הצדדים: עומרי רוזנברג נ' היכלי הספורט תל אביב-יפו בע"מ תאריך פרסום: 24/5/18 תקציר: הטענה: במסגרת פעילות המשיבה להפעלת היכל מנורה מבטחים שבשכונת יד אליהו בתל אביב, המשיבה לא הציבה מתקני שתייה לרווחת הלקוחות כנדרש כדין. לטענת המבקש, הוא היה צריך לרכוש שתייה בתשלום משום שנענה על ידי הסדרנים שאין מתקני שתייה. הפיצוי: המשיבה תציע ללקוחותיה באירועי ספורט הטבה בדמות חלוקת מים מינרליים בכוסות בנפח 330 סמ"ק תמורת עלות של שקל אחד בכמות של 100,000 כוסות.

עיתון: גלובס
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בעלי מוגבלויות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חנייה, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שינוי תעריפים, תנאי העסקה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות
הסכם פשרה | בזק

הסכם פשרה | בזק

ת"צ – 7078-02-17 הצדדים – חכמי נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה ממנויי שירות האנטי וירוס שהיא מציעה, תשלום בגין השירות גם אם המנויים לא התקינו את תכנת האנטי וירוס ולא נהנו מהשירות בפועל ב"כ המבקש – מושקוביץ-סטיס עו"ד ב"כ המשיבה – ארדינסט, בן-נתן, טולידאנו ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בעלי מוגבלויות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חנייה, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שינוי תעריפים, תנאי העסקה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה
הסכם פשרה | בשביל הטבע

הסכם פשרה | בשביל הטבע

ת"צ – 49210-06-20 הצדדים – מר דניאל וילקין נ' בשביל הטבע מוצרי בריאות בע"מ תאריך פרסום – 13.06.2021 תקציר – טענת המבקש כי המשיבה הציגה את המוצר "ארומה תוש" ככזה היעיל בהרחקת יתושים וככזה אשר קיבל רישיון ממשרד הבריאות, אף כי הרישיון הוא ל"תמרוק" ולא ל"תכשיר" כל זאת בניגוד לחוק הגנת הצרכן ב"כ המבקש – עו"ד, מיכאל לחמי ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתונים גלובס והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אריזות, הגנת הצרכן, חוק המכר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל האריזה, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, ביטוח, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טבלת ערכים, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הצמדה חד כיוונית, הצמדה למדד, הראל חברה לביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת החוק והנהלים, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, כלל חברה לביטוח, סוכנות ביטוח, פגיעה באוטונומיה, תרמית, תשלומים עודפים, ארנונה, גביית יתר, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עיריות, רשלנות, גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רמי לוי, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, בעלי מוגבלויות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חנייה, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, סלקום, תקשורת, תשלומים, תשלומים עודפים, בנקים, חוק הבנקאות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, ייצוגית, עמלות, רשלנות, אל על, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה באוטונומיה, שירותי לקוחות, תנאי העסקה, תעופה, תשלומים עודפים, בנק לאומי, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, שינוי תעריפים, תנאי העסקה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, משקאות, רשלנות, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משרד הבריאות, תמרוקים