התרשלות | הסכמי פשרה בישראל

התרשלות

הסכם פשרה | פלאפון

הסכם פשרה | פלאפון

ת"צ-4601-09-18 הצדדים – עו"ד אריק שלו נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום- .15.02.2021 תקציר – שיבושים ברשת התקשורת של החברה במהלך מספר ימים מנעו מלקוחות רבים לקבל שירותים מהחברה, נאמר כי החברה התרשלה בתפקידה והתעשרה שלא כדין על חשבון הלקוחות בתקופת הזמן המדוברת. ב"כ המבקשים – עו"ד יובל אור ב"כ המשיבה – עו"ד אלי בורשטיין המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

מאליס קוס

הסדר פשרה |מאליס קוסמטיקה [18/11/2019]

ת"צ - 13082-01-18 הצדדים - אביטל לוי  נ' מאליס קוסמטיקה בע"מ תאריך פרסום - 18/11/19 תקציר - הטענה: המשיבה הטעתה את צרכניה לחשוב כי יש במוצריה סגולות רפואיות וכי מוצריה יהפכו את עור הפנים שלהם לחלק בתוך 10 דקות בלבד. בנוסף הוסיפה וטענה כי המשיבה הטעתה את צרכניה לחשוב כי מוצריה מיוצרים מחוץ לישראל. ב"כ המבקשת: עו"ד יוסף בן דוד, עו"ד אירנה צפלביץ'   ב"כ המשיבה: עו"ד אלון רון, עו"ד רותם פיטרמן גינגולד  

כרמלטון

הסכם פשרה | כרמלטון בע"מ

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 61736-03-16 הצדדים – לאון נחמן נ' קבוצת כרמלטון בע"מ תאריך פרסום – 30.09.21 תקציר –  טענת התובע לפיה הנתבעת שולחת חשבונות על כך שביצעו נסיעות במנהרות הכרמל בלא ששילמו עליהן באופן שגורר "פיצוי והחזרי נסיעות", אך ההודעות נשלחות במקרים מסויימים מעל 30 יום ממועד הנסיעה, פרק זמן אשר אינו עונה על לשון חוק כבישי האגרה - שליחת חשבון לתשלום "בתוך זמן סביר" ב"כ המבקש – עוה"ד דוד מזרחי ואורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה"ד רונן קצף ורוית קורן-פרי המודעה פורסמה בעיתון גלובס בעיתון ישראל היום בעיתון הארץבעיתון כלכליסטבעיתון ידיעות חיפה ובעיתון ידיעות המפרץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

סטופ מרקט

תביעה ייצוגית | סטופ מרקט בע"מ [12/02/2018]

ת"צ: 33138-07-17 הצדדים: ויליאם נח'לה  נ' סטופ מרקט בע"מ תאריך פרסום: 12/2/18 תקציר: הטענה: המשיבה גובה מצרכנים שרוכשים מסניפיה מוצרי פירות וירקות, ארוזים מראש, הנמכרים לפי משקל, תשלום גם בגין משקל האריזה של המוצרים. במעשי המשיבה מטעה המשיבה את ציבור הצרכנים כמשעות הדבר בחוק הגנת הצרכן. המשיבה תעניק הנחות על מוצרי בקשת האישור בשווי כולל של 100,000 ש"ח במחיר לצרכן למשך 12 חודשים. תוצאת תמונה עבור סטופ מרקט

דלק מוטורס הסכם פשרה

הסדר פשרה | דלק מוטורס בע"מ

ת"צ 27555-09-18 הצדדים – חלי ליאת, ישראל מלח, סלים עואד, עו"ד ליאור יצחק בריטמן  נ' דלק מוטורס בע"מ ופורד תאריך פרסום: 13/07/2020 תקציר – הטענה כי יש תקלה בכריות אוויר מתוצרת החברה TAKATA אשר מותקנות ברכבי פורד ומיובאות על ידי דלק. התביעה היא על רשלנות, אחריות, הפרה חובה חקוקה, חוק עשייה עושר ולא במשפט. ב"כ המבקש- עו"ד דוד מזרחי ואח' ב"כ דלק- עו'"ד יואב הירש, רוני מונק, גיא אריאלי ב"כ פורד- עו'"דדפנה צרפתי, תום גל

המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
הסדר פשרה | הפניקס

הסדר פשרה | הפניקס

ת"צ –  22047-02-18 הצדדים –  קזיוף נ' הפניקס חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום – 11.07.2021 תקציר – עניין התובענה בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח בפוליסות ביטוח חיים על שם המנוחה, נעמי קזיוף ז"ל לאחר מועד פטירתה וכי כך ארע גם בעניינם של מבוטחים נוספים שהחזיקו בפוליסות ביטוחי חיים טרם פטירתם. ב"כ המבקש – אלרן שפירא בר-אור, עו"ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתונים מעריב הבוקר וישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

מרק שארפ

תביעה ייצוגית | מרק שארפ ודוהם (ישראל – 1996) בע"מ [20/03/2018]

ת"צ: 4517-09-15 הצדדים: משה נ' מרק שארפ ישראל ודוהם (ישראל - 1996) בע"מ תאריך פרסום: 20/3/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה חובות תחת חוק הגנת הצרכן ופקודת הנזיקין, התרשלה ופגעה באוטונומיה של חברי הקבוצה, משום שלטענתו היא לא סיפקה אזהרה ראויה לגבי כל תופעות הלוואי הפוטנציאליות אשר נטען שנדרשה להזהיר לגביהן, לרבות, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור, פגיעה בפוריות וקשיים מתמידים בתפקוד  המיני מכל סוג שהוא.   תוצאת תמונה עבור "פרופסיה" (1 מ"ג פינסטריד)

הסדר פשרה | דרוביט רייד

הסדר פשרה | דרוביט רייד

ת"צ – 53031-05-20 הצדדים – מר אורי פרץ נ' חברת דרוביט רייד בע"מ תאריך פרסום – 29.06.2021 תקציר – עניין התובענה הוא באירוע סייבר שהתרחש ב 21.5.2021 במהלכו הושבת למשך זמן קצר שירות אחסנת אתרי אינטרנט אותו מעניקה החברה ללקוחותיה, בזמן זה נפרצו אתרים אשר היו מאוחסנים בשרתי החברה. ב"כ המבקש – צבי מנדלסון, עו"ד ב"כ המשיבה – אילן סובל, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון ידיעות אחרונות נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית
הסכם פשרה | טלקום

הסכם פשרה | טלקום

ת"צ – 64521-12-18 הצדדים – מר מיכאל יריחוב נ' ת.א. טלקום בע"מ תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענת התובע כי החברה כביכול לא שילמה "תמריץ טכנאים"/ תמריץ "עמידה ביעדים" לטכנאים אשר עבדו אצלה ובגין עילת פנסיה ופדיון חופשה. ב"כ המבקש – ענת שני-רבה ותמורה דויטש-קאופמן, עו"ד ב"כ המשיבה – רפי הולין ומעיין ויס לוי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון המבשר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , המבשר
קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים
הסכם פשרה | חברת חשמל

הסכם פשרה | חברת חשמל

ת"צ – 39644-04-20 הצדדים – מר יעקב זיגון נ' חברת חשמל לישראל בע"מ תאריך פרסום – 05.05.2021 תקציר – בטענה לפיה מידע שהוזן באתר חברת החשמל, המכיל פרטי לקוחות שניסו להיכנס לאזור האישי, נחשף בשל מחדלי אבטחה של האתר ב"כ המבקש – עו"ד אור ירקוני ועו"ד אורי אלדר ב"כ המשיבה – עו"ד הדס בקל ועו"ד נטע פוליאק המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות  ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה)
הסדר פשרה | עמינח

הסדר פשרה | עמינח

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –15891-08-18 הצדדים – דרזנר נ׳ עמינח תעשיות רהיטים ומזרנים בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 23.09.2021 תקציר – בטענות המבקש להפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, בחנויות "עמינח סנטר", "גוד נייט", בכך שלא היו בסניפים מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה ועם אוזניה ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר, עו"ד ב"כ המשיבה –  דורון דן, עו"ד שגיא נתן, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | פסיפיק

הסכם פשרה | פסיפיק

ת"צ – 31661-10-20 הצדדים – שלמה יאיר כץ נ' פסיפיק רכב ותחבורה בע"מ תאריך פרסום – 15.07.2021 תקציר – התובענה עוסקת בטענה כי המשיבה (1) נוקבת במחירים שאינם  "המחיר הכולל" כהגדרת מונח זה בחוק הגנת הצרכן, בהסכמים עם לקוחותיה (2) מחייבת לקוחות שהתקשרו עמה ב"עסקאות מתמשכות" בהודעה מוקדמת בת 30 יום לפני סיום מוקדם של העסקה בניגוד לחוק אשר קובע הודעה מוקדמת של עד 3 ימי עסקים. ב"כ המבקש – אוריאל מוזס, עו"ד ב"כ המשיבה – משה רוזנפלד, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד
הסכם פשרה | וואלה טורס

הסכם פשרה | וואלה טורס

ת"צ – 17721-09-20 הצדדים – גב' תכלת קובצ'י רבינוביץ לבין וואלה טורס בע"מ תאריך פרסום – 14.06.2021 תקציר – עילות התובענה בהפרת הוראות חוק שירות התעופה בכך שהמשיבה חייבה את נוסעיה, אשר טיסתם בוטלה בעקבות משבר הקורונה, דמי טיפול או קיזוז ב"כ המבקש – עמית לוין, עו"ד ב"כ המשיבה – מיכל אפרת אלפרין, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון המבשר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , המבשר
קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסכם פשרה קרטל

הסדר פשרה | Panasonic 24/05/2020

ת"צ   62701-07-17 הצדדים – פ.מ.א ממירי מתח 1991בע"מ ואח' נגד Panasonic תאריך פרסום: 24/05/2020 תקציר – הטענה כי היו צד לקרטל בינלאומי לתיאום מחירי קבלים אשר לפי הטענה גרם נזק ממון לצרכנים בישראל ב"כ המבקשים: עו"ד אורי ברעם ועו"ד יוקי שמש ב"כ המשיבה: עו"ד ניב זקלר ועו"ד עופר ארגוב המודעה פורסמה בעיתון דה-מרקר ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , דה מרקר
קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, התרשלות, חיובים
הסדר פשרה | פועלים

הסדר פשרה | פועלים

ת"צ – 48536-12-17 הצדדים – מר אמוץ חורב נ׳ פועלים אי.בי.אי ניהול וחיתום בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 20.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי בדוחות החברה הוחסר מידע מהותי אודות שיתוף פעולה של החברה עם יועצי ההנפקות רפי ליפא וגל עמית ותוך שנטען כי לאחר השת״פ המוזכר לעיל נסחרו מניות החברה בשער גבוה משהיו נסחרות אלמלא האמור לעיל וכי בעקבות גילוי המידע, שהתפרסם מאוחר, לטענת המבקש, ירד שער המניה של החברה בצורה חדה ונגרם נזק לחברי הקבוצה המיוצגת ב"כ המבקש – עו״ד שלומי מושקוביץ עו״ד נתי פולינגר ב"כ המשיבה – עו״ד ירון אלכאוי עו״ד אהוד כצנלסון המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, התרשלות, חיובים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –  3288-05-20 הצדדים – מר פסח חנוך זקס נ׳ בי דראגסטורס בע״מ ושופרסל בע״מ תאריך פרסום – 11.08.2021 תקציר – לטענת המבקש, המשיבה מפרסמת מבצעי כזב בעמוד הנושא את השם ״מבצעים באתר״ ומצוי באתר הזמנות אונליין של המשיבה, אשר מהווה קידום מכירות אסור תחת כותרות כוזבות של מבצעים פיקטיביים המתנוססים לריק באתר ב"כ המבקש – עו״ד טלי לופו ב"כ המשיבה – עו״ד דפנה צרפתי ועו״ד רימון גן-עד מיה המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, התרשלות, חיובים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל
לאומי קארד 4

תביעה ייצוגית | לאומי קארד בע"מ [30/10/2017]

ת"צ: 16437-02-15, 51653-02-15 הצדדים: גנסין נ' לאומי קארד בע"מ, ישראכרט בע"מ תאריך פרסום: 30/10/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: גביית יתר, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פלאפון, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קוסמטיקה, תכשיטים, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובי אגרות, כבישי אגרה, תעבורה, אריזות, גביית יתר, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מזון, משקל, רשת חנויות, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רכב, רכבים, ביטוח חיים, גביית יתר, הגנת הצרכן, החזר הוצאות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפניקס חברה לביטוח, הפרת הסכם, הפרת חובת תום הלב, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פוליסת ביטוח, בריאות, הגנת הצרכן, התרשלות, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, התרשלות, תקלה טכנית, דיני עבודה ושכר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, הפרת חוזה, התקופה הקובעת, התרשלות, זכויות עובדים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פגיעה באוטונומיה, קיפוח בחוזה אחיד, תנאי העסקה, תשלומים, אבטחה, אינטרנט, אפליקציות ואתרים, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הפרטיות, הגנת הצרכן, התרשלות, חברת החשמל, מאגר מידע (דאטה), אפליה פסולה, הגנת הצרכן, התרשלות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, חוקי הנגישות, פגיעה באוטונומיה, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הסכמי רכישה, התקופה הקובעת, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, קיפוח בחוזה אחיד, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, התרשלות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, התרשלות, חיובים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, התרשלות, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, כרטיסי אשראי, מבצעים